Castorini чекають вас!


Відкриття нових колоній!

Кельн AURORA (Мілан)
VIA S. АНТОНІО 7
( на ораторське мистецтво - на карті )
Джанні: 333/5645743
Стефанія: 338/6929644
Мірелла: 334/6081750
Анжеліка: 333/6352470

Електронна пошта: segreteria@tuttoscout.org

Групи, де Кельн Нутрія життя, не більше 20-22 пунктів. Castorini хатини діляться на вікові групи 5-6 елементів і «код» номери, які функціонують в якості основної групи. Колонія являє собою еластичну структуру в складі і тривалості, не будучи в стані дітей в цьому віці мати почуття приналежності до команди, Кельні і не хочете завантажувати занадто багато обов'язків Castorini старше. За традицією скаути, Castorini мають свої власні права ("Нутрія щасливий, тому що він працьовитий і друг всіх"), їх союз (еквівалент обіцянку: "Я обіцяю бути другом Ісуса, любити всіх і зробити все добре ") і девізом" Разом ".

Ці поняття розроблені з урахуванням віку, відповідно до динамічним розвитком освіти. Зокрема, немає заповіту обіцянку, тому що другий термін буде означати прихильність особистим моральним немислимо 5-7 років, договір, що означає зобов'язання поступати так, як інші, і з ними, натомість показали зрозумілою для дітей.

Історія, яка виступає в якості підтримки символічний світ "Друзі лісу», розповідь про і люди канадського походження. Кельн є символом Big Brown Beaver, фарширована насправді, він має трохи "функції тотема, і це приємно провести час і розглядається як реальний персонаж з дітей.

" така ж, як і " , але зараз це діяльність не забезпечує відмінні extrassociativa, окрім ознаки бобра. є бобровий хвіст в знак висів на шиї, який змінюється в кольорі в залежності від їх рівня. Перехід (зміна хвоста) визначається виходячи з терміну минуло, а не для оцінок. Релігійний зростання історію життя Ісуса, з початком у спонтанних молитов і свят простий, але багатий ознаки відразу зрозумілі дітям.

В.Н.: F [1.9.17_1161]
Рейтинг: 0.0 / 10 (0 голосів)
В.Н.: F [1.9.17_1161]
Рейтинг: 0 (голосів 0)
Частка

41 Коментарів поки що немає »

  1. Батько Вовк

    ранку 5 липня 2008 15:17

    Це моя мрія протягом багатьох років, але тепер з двома пакетами ... і т.д. і т.п. знайти пункти, стає важко ... але поки є життя, є надія,

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  2. очистити bari9

    ранку 5 липня 2008 16:36

    коли поле? Вам потрібна допомога знову? якщо хто потреби, я 16 серпня до 30 ліг мій доступності.
    :)
    відстежувати
    очистити
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  3. Валеріо (Won-Генуя tolla ESF)

    ранку 5 липня 2008 16:55

    Я знаю, що це частина реальності ... Я зачарований, у мене є деякі сумніви щодо його інших функцій в рамках Scout grupop. Для кожної події Вдалого полювання в вашому новому шляху!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  4. Andrea

    ранку 5 липня 2008 17:06

    Пошук лідерами нутрій легше, ніж ви думаєте. У нашій колонії (озеро модрини, Генуї група 51), наприклад, приїхав, щоб бути частиною напряму з двох чоловік за межами асоціації і один з них є матір'ю хлопчика, у минулому році і колишній купу бобрів.
    В інших групах, багато керівників з інших асоціацій або осіб, які більше не було наміру робити сервіс.
    Lesperianza за кордоном (Франція, Бельгія) говорить, що навіть там ресурси для керівників приходять з "танків" не може бути використана на інші галузі і в будь-якому випадку, здається, привертає більшу кількість тварин, ніж вважалося раніше.
    На закінчення я хочу сказати, що група з Генуї 100 (створений розщеплення Генуї, 51, в даний час занадто великий), в свою чергу, планує відкрити колонії, а також мати дала готовність брати участь у підготовці кадрів.
    Мені здається, що багато інциденти подібного роду, і я не думаю, що в інших галузях можна зробити голови, як нутрія.
    Traetene ви висновки

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  5. Колишній Акела Ge21

    ранку 5 липня 2008 23:20

    У мене немає безпосереднього досвіду нутрія, але я знаю дітей, які і були в Генуї та історія батьків і те, що вони зазнали відкривають нові горизонти для вікової групи, що не було навіть простір і його моменти. Я зачарований речі створили особистий прогрес і історію, яка не має ніякого відношення до заздрості до встановлення джунглях або круга.
    Я поділяю оптимізм і хороші перспективи знайти навіть лідери громадських лідерів в резервуарі, так як пропозиція красиво і часто поділяють колишні керівники старшого віку або дорослих, які хочуть допомогти.
    Хороший трек до нового Старий Бобри

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  6. ІФА, безтурботно крикет

    ранку 6 липня 2008 00:27

    Дійсно цікаво ...
    Я колишній ватажок зграї, дочка колишнього головного кола, а також національним лідером у цій галузі, навіть якщо сонечко AGI Agesci не існує.
    Я завжди відчував, що освітній метод Скаутинг триває, це дійсно необхідно для росту людини і, перш ніж звернути увагу на такий досвід, тим краще. Я думаю, що скоро запропонує розвідник групи в місті я живу в цій "послуги", що дуже важливо для дітей і дорослих, які обертаються навколо них (я говорю з мамою!) ... Вдалого полювання і хороші дороги

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  7. Таз

    ранку 6 липня 2008 00:37

    Мами -> Глави Бранко / = Castorini досвід млявим ...

    І "Що я насправді живуть в невелике стадо моїх розвідників групи. Опіка і обережність такого роду лідери можуть забезпечити безпеку, але і зміщення балансу занадто багато коливань у плануванні діяльності військ і досвіду трохи "ризиковані" або дати дитині відчуття незалежності ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  8. Ангел

    ранку 7 липня 2008 @ 8:56

    Барі .... для всіх розвідників і в провінції ....
    але ви знаєте, що в групі є колонія з 11 Барі нутрія вже протягом 5 років??

    Існує ще трохи інформації з розвідників ....

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  9. Кристина

    ранку 7 липня 2008 @ 9:20

    Я старий Beaver Casorzo 1, нам терміново потрібні нові старих бобрів доступно оскільки у нас є невелика колонія в силі врятувати .....
    Колонія щойно закінчився мирно плавають великі влітку на крайньому заході, щоб полювати за золоті самородки ...
    це досвід, який дозволяє дітям здобувати перші правила автономії: догляд за обладнанням і визнати, ділитися і відкривати нові смаки в таблиці, приймає виправлення старих бобрів.
    досвідом найбільш акробатичний вовків по brnaco викинути з впевненістю і достатні запевнення залучити цуценят, які входять в пакети з бобра.
    Crunk Crunk на всі щасливі і добре плавають два молодих колоній в траві.
    Кристина

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  10. Марія Франческа Марокко

    ранку 7 липня 2008 @ 9:48

    Мене звуть Марія
    Радуга колонії Турині, 2 роки тому ми відкрили в колонії і в даний час sperimetazione.
    Це прекрасний досвід, з дітьми 5/6/7 років, добре працює з ентузіазмом, робити речі, які ніколи не думають, що вони можуть зробити, вони дають вам стільки, є прекрасним етапом віку, не мільярди зобов'язань, спорт / театр / спів і т.д. .....
    Ми плаваємо (на ніч) крок табір навесні і влітку протягом трьох днів до семи днів
    Додатків багато, і є батьки, що бажають допомогти, Crunk Crunk

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  11. Марія Франческа Марокко

    ранку 7 липня 2008 10:03

    Я до сих пір Марія,
    Додамо, що це відмінна підтримка для стада, ми Passerano 10 нутрія, з звичками, які виявилися успішними, встати в коло, відповідати на дзвінки, щоб мовчати, коли лідер говорить, життя в суспільстві, спільного використання і я вас запевняю, що для вожак зграї Дитинчата мають 10 розвідників вже знаєте, життя не є тривіальним питанням
    Добре плавають
    Марія

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  12. Іван Danchielli скаутмастеру Віченца

    ранку 7 липня 2008 10:26

    .. Віченца існували quatrro років колонії нутрія, і лідери опинилися з легкістю. Інша справа, навчання, але ми працюємо над цим з успіхом. Реальність колоніях зростає, і це має бути тільки трохи більше спілкування. Добре плавати взагалі.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  13. Фредді

    ранку 7 липня 2008 12:24

    Я думаю, що ця діяльність не афішується ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  14. Левиця Вогняний

    ранку 7 липня 2008 21:04

    Здравствуйте, я до минулого року, Балу.
    Очевидно, що це чудова і завидна, може бути, якщо ви можете rispolvere проблеми, не в останню чергу, знайти одяг розмірів.
    Гарна ідея зробити по силам "батьки", але важливо, щоб пройти підготовку за рівнем освіти, розвідників, щоб не робити просто для відпочинку.
    Стурбованість у мене є:
    не горять маленькі і етапи?
    Як жити наступні 4 роки Бранко?
    Вижити і, якщо ми вже працюємо над питаннями віку, як вони будуть жити фатального минулого року?

    Очевидно, що в рот ... або водолазку на бобра
    і хорошою полювання.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  15. Сірої неяситі Мудрого

    годин 8 липня 2008 1:03

    Відмінно!
    Слово, яке залишилося Багіра глибоко для мене, щоб відкрити колонію варто хижакам полювання піднесене.
    Тепер я повний тато, але це була б мрія, коли мій щеня схопив перше вбивство ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  16. Акела

    годин 8 липня 2008 23:11

    Я хотів би висловити мої особисті розбіжності. Як похвально і може бути цікавим цей досвід, я насилу прохідні. У моєму місті я знаю про існування колонії (Барі), і дозвольте мені трохи провокації, повністю методологічне водолазку, коли перемикач знаходиться в палаті, тому що, в джунглях, він зрозумів, щоб бути людиною, але до Людина опиняється BEAVER? Це може бути просто достатньо блискавки? Вибачте, але я їздив по цій дорозі.
    Щаслива загробне життя

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  17. Акела Червона квітка

    ранку 10 липня 2008 @ 19:38

    Бобри будуть Turbigo краще! з лідерами так тихо .. є зірки!
    AK_FR

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  18. Мірелла

    ранку 10 липня 2008 @ 21:29

    Яке щастя ", щоб знайти всі ці побажання до відкриття! Я нова колонія бобрів старий Гранде, колишній розвідник і мати невеликий Lupetta Castorina і новий щеня .. Хвилювання, починаючи нас 'вібрують, тому я сподіваюся, не буде млявим і було багато дати!
    Діти у віці 5 років, починаючи з майже кожен спорт і діяльність "та позакласних бо не розвідники? Середа, де вони можуть відповідно до їх віку "стала незалежною і навчитися основам того, як він хоче бути нашим девізом РАЗОМ ..
    Велике спасибі всім за добрі побажання і позитивні відгуки чи ні .. все це допоможе рости!
    Добре плавають на всіх

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  19. Френсіс

    ранку 12 липня 2008 @ 8:54

    "Відділення Castorini" корисно і вигідно для особистісного зростання?, Це питання для тих, хто протягом багатьох років справа з "Castorini", які мали їх особистісного розвитку, через філії скаутингу, до дорослого життя .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  20. Малак

    ранку 14 липня 2008 @ 15:17

    З нутрія Scialandro ми, і вони звикають до розвідки з дитинства ..

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  21. Ангел

    ранку 14 липня 2008 @ 16:29

    особливі думки в Барі відповідь all'akela по методологічним castorismo ....
    ... "Ви не можете giuducare, що ви не знаєте" ...
    Незважаючи на колонію нутрій є Барі за останні 5 років, і, незважаючи на наявність регіональних зборів, і ніхто ніколи не кажи нікому, незважаючи на заклики, ніколи не наблизитися, щоб дізнатися трохи більше або побачити своїми очима, що вони роблять нутрія ....
    Отже, ми запрошуємо в нашу греблю, звичайно, в наступному році, щоб не розпорошувати свої сумніви, але принаймні, щоб побачити те, що ми говоримо.
    Приїжджайте і подивіться красиві!
    Ангел

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  22. Марія Римі

    ранку 14 липня 2008 @ 18:04

    Добрий вечір всім! Я Багіра Рима 123 і зчитувати різні зауваження, я трохи п'яний і трохи цікавості горить. Я зустрів geuppo Castorini Цирку на збір кілька місяців тому. Красиві з бобром тотем! Вони були невеликого спільноти! Я зупинився, щоб поговорити з Старі бобри (який спостерігав, як вони грали нутрія), і були в захваті від пригод і страшних істот настільки малий, але вже показав свою індивідуальність. Я дійсно захоплююся тим, хто почав цю авантюру і, можливо, в майбутньому ми відкриємо вже занадто!
    Доброї полювання всім!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  23. Catia

    ранку 15 липня 2008 @ 16:25

    Привіт усім! Я мати дитини 6 років. Чи може хто-небудь сказати мені, якщо є колонії нутрія в провінції Ріміні і як я можу зв'язатися з ними? В мережі я не знайшов нічого і не знаю нікого, хто може дати мені інформацію. У разі негативного зворотного зв'язку, вони також готові "allargarmi" в провінції Пезаро. Велике спасибі тим, хто може мені допомогти!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  24. Іван Danchielli скаутмастеру Віченца (Big Bear Білий)

    ранку 20 липня 2008 @ 9:40

    Я б сказав братові скаутів Акела Elle в Барі про свою стурбованості: BP в один прекрасний день, під час зустрічі лідерів, був звинувачений однієї з них ви не будете дотримуватися правила, що стосуються його пропозицію, і те ж BP-вибух (!) "Чорт правилам, називати це експериментом» (до біса правила, називають експеримент!). Я думаю, достатньо, щоб зрозуміти, як людина, і дух скаутингу. Братні обійми.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  25. Антонелла

    ранку 3 вересня 2008 @ 15:39

    Crunk взагалі, є чорниця, старих бобрів колонії "бобри щасливі", Aquila2 групи.
    Тому що коли ви думаєте, що ви говорите про поселення тільки до елементів, які будуть видалені в різних підрозділах? Колонія Aquila2 існує майже 5 років, співробітники старого бобра має 2 "матерів" в якості одного з "Срібного Beaver", колишній часовий перед подачею на стіл, і тепер є лідером із запатентованою "Нутрія Срібло, колишній Rover (студент далеко від дому), який спочатку працював, а потім вирішив залишитися. Проблема в тому, як написана Ангел, який більшість з них насправді не хочуть, щоб дізнатися більше про нашу галузі! Я вважаю, що для дітей це відмінна можливість увійти в гру, враховуючи, що зараз діти до 5 років вже не ті, хто мав 5 років 40 років назад! Крім того, ми недавно колонія і не текст, але запитайте лідерів інших груп, які почали свою подорож розвідника нутрія, нутрія в Італії існує понад 20 років (див. Турин 101 :-)!)
    Для Акела, трохи "скептично, я повинен був запитати вас: як довго працює в стадо нових дітей для інтеграції з іншими дитинчатами? Abitutini Бобри стали зараз, не кажучи вже про деяких, хто знає ", тому що пакет може бути, іноді вони взаємодіяли в поле або у вихідні, це означає мати час для інших видів діяльності більш захоплюючим і творчим :-). Crunk Crunk ВСІМ ДОБРЕ І SWIM :-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  26. Жираф Чутливі

    ранку 13 листопада 2008 @ 21:30

    Хороші дороги на всіх, це об'єднання Vigevano 1, ESF.
    Я бачив, що у вас також є Castorini, це хороша ідея.
    Ми плануємо, ми сподіваємося на краще. :)
    Братський привіт ...

    Жираф чутливої ​​Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  27. Джанфранко

    ранку 16 листопада 2008 @ 12:02

    Проблема нутрія, звичайно, не легко. По-перше, я думаю, що вони 1/4 (або п'ятий) філії скаутингу, навіть якщо ви намагаєтеся взяти свого роду метод надихнув розвідку, але я волів би, щоб відповідні віком освітньої політики. Вони мають перевагу / користь від створення водосховища майбутньої Дитинчата / с і, звичайно, відчувається необхідність батьків. Це, звичайно, дуже приємно для дітей / і участь, як, втім, всі громадські центри для дітей / і, крім того має ту перевагу, що .... безкоштовно. Він має два великих ризиків на мій погляд, між ними. Для того щоб стати свого роду переддень lupettismo прогнозування діяльності та інструментів, а потім погрожував зняти Бранка його елемент новизни й актуальності для дітей 7-11 років. І, отже, підштовхнути до Дитинчата сфери діяльності та очікування розвідників інструментальної промисловості .... Крім того, глави нутрія, ймовірно, відчуєте групи няню для дитини, і, щоб подолати все більше підстав очікувати небезпеки lupettismo діяльності та скаутингу в цілому (форма, обіцянка, правила та обряди ....). Маючи на увазі, і намагаються уникнути цих ризиків (вже дуже сильна у філії дитинчат, яка включає в себе дітей / і 12 років), цілком можливо, що Castorini це корисний сервіс для сім'ї та резервуар для оновлення. Але давайте будемо обережні, щоб не розширювати занадто багато скаутів метод, можливо, для дітей віком від 3 до 5 років і дорослі у віці від 18 до 75 .........

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  28. Антонелла

    ранку 17 листопада 2008 @ 10:06

    Шановні Джанфранко, дозвольте мені запитати вас: «Перш ніж надати кредит, щоб ваші заяви, у вас є, щоб прочитати і пояснити методологію нутрія?" Я думаю, ні, враховуючи те, як вони говорять.
    Може бути, ви повинні знати, що "Старий Бобр" мами і тата не нудно звичайному житті, що вони вирішили зробити няні дітей інших. Castorismo має свою методологію, і колонія лідери все ще потрібно зробити навчальний процес, що і в інших галузях, і в кінці цього ви отримуєте колонію патент головний (один рік стажування в галузі, ми методологію і через рік, МИ перевірки, то остаточні папери).
    Castorismo це метод, який підтверджується більш ніж тридцяти років, чи знаєте ви, що в Італії кілька колоній живих більше 20, а в деяких групах, багато лідерів скаутського самі нутрія! Castorismo народився в Канаді, у багатьох країнах світу офіційно четвертої гілки: Австралії, Нової Зеландії, Франції, Англії, США, Нідерландські Антильські острова, Індія, Багамські острови, Перу, Гватемалі ... Ви хочете продовжити :-) тезу? Я засновані на методології їх інтернаціоналізації castorismo ... а потім, чому б не поширити метод скаутів у віці від 18 до 95 років? Є вік, щоб дізнатися нові речі і нові враження?
    І ще одне: хто сказав, що нутрія є ігри новачків або відділу ... Ви коли-небудь бачили колонії "на роботі" ... Якщо ви хочете повеселитися і дізнатися трохи краще, я запрошую вас в? колонії, де я знаходжуся, я познайомлю бобрів та інших старих у найкоротші терміни ввести світ фантазії! Якщо ви хочете більше інформації, може бути, я можу допомогти :-) Crunk взагалі.

    PS: вибачте, але якщо це нутрія розплідник новачків .... Дитинчата розплідників відділ?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  29. білий орел

    ранку 17 листопада 2008 @ 14:40

    Моя група в Кальтаніссетта 7 ° є нутрія десять років, сьогодні деякі р / с, які збираються взяти від'їзд був castorini.Sicuramente є мало інформації про це, маю сказати, що іноді ми є лідерами трохи неохоче нові речі, судження і коментарі також inappropiati.Prima засудити радість fondo.Con знати, я відвідав декілька моментів в нутрія в курсі влітку минулого року, фантастичний досвід, є головними колонії qust'anno. Вір очам своїм. Crunk Crunk взагалі.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  30. Джанфранко

    ранку 17 листопада 2008 @ 19:47

    Шановні Антонелла,
    Я відчуваю себе тісно в ролі адвоката диявола, але якщо все тихо хороший це? Так що ...
    Звичайно, я читав різні матеріали по castorismo (поганий термін, тим краще ... нутрія), включаючи рухомий галузі навчання, і я переконаний, що він стає цінним освітнім методом для дітей у віці від 5 до 7 років. Особисто я не впевнений, що, хоча, звичайно, надихнув розвідки, рекламує суд можна назвати розвідником метод. Може бути, передумовою, а також на інший рівень, це метод розгалуження дитинчат. Під цим я маю на увазі, що метод тільки на розвідку відділення дослідників? Ну, мова в крайності, я б сказав так. І не тільки вона народилася, що шлях, але й тому, що у віковій групі 11-17 років, що Скаутинг сильний вплив на формування характеру і можна говорити про "формуванні хороших громадян". Я згоден, що це спрощенням говорити про розплідник і щодо яких нутрія дитинчат, розвідників, однак, в той час як галузь має свою власну самодостатність metologica нашої роботи в галузі новачків (і нутрій) серйозно скомпрометована, або землі в досвіді філії Rangers. (PS Для новачків ВР галузь необхідно підготувати дітей, щоб стати хорошими розвідниками ....) Мене турбує те, що в розпал бобри, мурашки, lupette, coccinelli, сонечка, білки і хто знає що ще, ви упускати з уваги скаутингу Баден Пауелл придумати, що нового і поточного Pinco Pallino. І це, звичайно, добре, що методологічно кажучи нутрія є хто робить інструменти, щоб зробити їх добре, але ризик є реальним, на мій погляд обгінної вгору. Часто попереду. Ми знаємо, що сьогодні з коханими від 7 до 12 років секс стає все більш важко говорити про розвиток потреб. Але я впевнений, що лідери будуть робити все можливе, бобри. Важливо ще, на мій погляд, щоб підтримати методологічної точки відліку. А ті, хто в даний час неможливо Скаутинг для хлопчиків, новачки і ручної книги з лідерів. Останнє експериментів.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  31. Антонелла

    ранку 18 листопада 2008 @ 17:06

    Шановні Джанфранко,
    Я згоден з вами, коли ви говорите, що метод, щоб розвідати галузі дослідників, насправді у всьому світі говорять про: бобрів (нутрія), дитинчат (дитинчат) розвідників (скаутів), марсоходи.
    Я з вами згоден, що все ще відчуває ... але зроблено з усією серйозністю і зобов'язань. Castorismo являє собою початковий етап шляху, відповідно до правил власного, підходить для конкретного молодого віку. Точкою відліку є однаковим для всіх: "begin" Людина і від'їзду жінки.
    Насправді, ми всі говоримо на одній мові, і ми повинні бути вдячні BP, яка в дуже важкі часи, незважаючи на військова людина, але діти були тільки діти ... (немає прав або зобов'язань), мали право розуміння, давайте неймовірні скарби, які до сих пір, як я читав і перечитував його, я знаходжу це лякаюче ток!
    Ginafranco Спасибі за це обмін ідеями, я був дуже радий ... запрошення приїхати в колонії залишається в силі: ми греблі "Happy Beaver" групи AGESCI Eagle 2. Crunk взагалі ... Чорниця ;-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  32. Джанфранко

    ранку 2 лютого 2009 @ 11:22

    І хто каже, що поліс не має сенсу, і що дебати в самоціль? У наступну суботу буде перше засідання Castorini нашої асоціації. А завдяки Антонелла та інших заходів, без шкоди для перегляду вже висловив, невеликий нові підходи в дивовижний світ скаутингу. І це хороша полювання для всіх, хто поважає закон.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  33. Антонелла

    ранку 2 лютого 2009 @ 15:59

    Шановні Джанфранко, хороший перший SWIM для колонії (те, що його звуть?), Ми вважаємо, що в наступну суботу ми будемо виходити "пакти", у нас є шість цуценят, які вже не в шкірі, спальні мішки були готові.
    Дайте мені знати, як це пішло. Crunk, щоб всі ваші старі колонії бобрів :-) Чорниця

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  34. позначити

    ранку 3 лютого 2009 @ 2:35

    Привіт всім Я лідер ages.mi вставки компанії у своєму виступі розповісти нашої точки фактичного прибуття. Тепер протягом багатьох років у нас колонії бобрів майже у всіх групах. В цьому році я повинен взяти дівчину біля самого початку, що походить від бобрів ... ovveeo вже 13 років розвідників 20 життя. Але тепер ця дівчинка un'eccezzione. У тому сенсі, що всі бобри його тільки рік вона тривала аж до від'їзду. в інших grupppi можу сказати, що тільки 2 або 3 виходити від ровера colonia.Mi дивно, якщо всі зобов'язання керівників і працівників, які працюють в колонії, не може бути краще витратити на військ палаті або компанії.

    bs

    Відзначити

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  35. Антонелла

    ранку 3 лютого 2009 @ 17:03

    Шановний Марк,
    Я б не назвав це марна трата сил, тому що (і це моя особиста думка!), Навіть якщо я виїхав один жест або усмішку, або пам'ять зокрема вихід на один з моїх бобрів, це вже успіх , незалежно від того шляху, який буде "рости".
    Він сказав, що ви втомилися, тому що він почав занадто рано, факторів багато, і сьогоднішні діти оточені багато можливостей ... Іноді проблема в тому, батьки не вірять, що це легко рано вставати по неділях, тому що у вашої дитини " виробництва, або взяти участь у спільній трапези, коли ви хочете залишитися в іншому місці, або ... і не тому, що воно проводиться в суспільному житті своєї дитини, а тому, що все частіше і частіше ви отримаєте в суботу на «ведмежої шкури» і може бути, поняття сім'я залишатися разом вдома.
    Це не просто питання вибору, а й пристрасть капіталу "P", "и до нас проникнути наші лідери пристрасті, а також батьків з їх дітьми, з нашими посмішками (навіть у труднощах ...) наші дії, і це не тому, що "бідні п'яниць" завжди раді, а тому, що ми віримо в те, що ми робимо, так що не турбуйтеся: все, що ми робимо, це трата сил, це гарна гра, гра в життя, ми звернемося в пісні, феєрверки, чувань ... ми маємо честь, чи не так? Навіть якщо ви візьмете інші шляхи, інші напрями, ви впевнені, що всі будуть пам'ятати принаймні, потріскування вогню, спостерігаючи за зірками і будували плани РАЗОМ ;-)
    Хороший спосіб! Чорниця).

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  36. Тарчизіо

    ранку 4 лютого 2009 @ 2:51

    Як це вірно, скільки разів в особі лідерів повторюваних дефіциту ми запитали: "Так що ми близькі? стадо, то найпростіше відкрити, давайте зосередимося на дослідників, філія принца, і марсохід, який може дати нам лідерів, а потім вони досить вузькі зуби і продовжував всі 3 гілки, але .. Сумнівів не залишалося. Покриття певних босоніж вихідних даних дуже мало, по крайней мере в моїй групі, Дитинчата підходить до Rover і дискомфорт, іноді бере. Але ми також просимо: ми впевнені, що якби не було Бранко, який відкриває двері в спільнотах, де ми працюємо, ми б, звичайно, то й ті більш-менш деякі дослідники і марсоходи. Можливо, реальна проблема з тим, як мати хорошу спадкоємність, з ентузіазмом, але часто стиснув, керівники та викладачі, чиї добрі руки і побачити її в один прекрасний день подзвонити 2Luupi водолазку, вовки, вовки ». Доброї полювання всім і хороший спосіб .. глобальний освітній проект, це гарний, але складний маршрут, який випливає з divvenire макет марсохода.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  37. Andrea

    ранку 6 травня 2009 @ 10:08

    Може бути, ми можемо і повинні запитати, чому ВР Скаутинг не надав 6 до 8 років?
    Можливо, тому що не було необхідності?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  38. tarci

    ранку 18 травня 2009 @ 00:56

    Чесно кажучи, я не знаю, але перечитувати різних заходів ВР Я, здається, зловити одного з його великої розумової гнучкості, що, можливо, для мене була реальна сила освітніх повідомленні. А «ви, хлопці почали з віком дослідників і чоловіків, але не в Чилі, був вражений, коли він виявив, здивування перед розвідниками, скористався можливістю. І так було завжди відкриті для нових потреб, Дитинчата, ровер, народилися пізніше. Мені здається, що сердиться не раз перед жорсткість правил і підтвердив, що він мріяв, і вніс пропозицію, тому що я думаю, що суспільство більш відкритим для інновацій, різних компаній, у тому числі розвідка розробила. Я віруючий, але і світської культури, де секуляризм розуміється як протилежність интегрализм, і збитий з пантелику догматичне читання скаутингу. Можливо, ми повинні виглядати перед суспільством, його потреби і співвіднести все це з нашими навичками не з ідеологічної конфронтації.
    PS У моїй групі є нутрія і поки ми не ставимо питання, чому у нас немає лідерів, особливо для трьох гілок "офіційні", але ми не виключаємо нічого апріорі. Безпечне подорож

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  39. Кристина

    ранку 25 травня 2009 @ 14:31

    Дорога,
    Я старий бобер, який щойно завершив виснажливу рік діяльності з останнього плавання до великого національного поле, побачить моє колонії вступити на острови прав дітей і підлітків ... З великим жалем, що Я можу теж ....
    У роки, коли BP вважають, розвідку дітей 5/7 років були більш структурованими і тверді сімейні цінності поділяють всього суспільства.
    Тепер наші родини були змінені, і часто діти цієї вікової групи покупці телефону, але ви не дозволяйте їм грати в м'яч або з невеликою кількістю борошна і accqua ...
    Я молюся за фізично і емоційно виснажлива, ніколи не забувайте, що castorismo Viere це унікальна можливість для малих і великих значеннях світ скаутингу, що кожна людина має право ...
    і якщо nonavete зробити 7 червня raggiungetemi в Casorzo о 15.00 і буде грати з повітряними зміями ...
    Crunk Crunk
    старого бобра
    Кристина

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  40. Антонелла

    ранку 25 травня 2009 @ 16:57

    Може бути, ми можемо і повинні запитати, чому ВР не надала розвідку від 8 до 12 років?
    Можливо, тому що не було необхідності?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)
  41. aquiladeglialburni

    ранку 7 червня 2009 @ 23:29

    Шахта не коментар, а запрошення: середа 24 червня, запрошення на всі колонії Castorini Турин (Torino це свято для нас святкування покровителя) або навіть окремих сімей бобрів, протягом дня в Зелений.
    Зустріч в Scout База "Парк пригод" по РО (Корсо Казале, колишній вхід зоопарку, колишній експериментування). Програма включає в себе зустріч в 9.30 с і один велосипед велосипеді уздовж річки По Ciclopista відкрити для себе велику ріку і вдень ігри, розваги та пригоди. Ви повинні спочатку зареєструватися. Інформація: 011.5613059 (10-12/15-18) або jamborette@email.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 голосів)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (голосів 0)

Коментарі RSS · TrackBack

Будь ласка, введіть Ваш коментар

Ім'я: (обов'язково)

E-Mail: (не буде опублікований - обов'язково)

Сайт:

Коментар:

Immagine CAPTCHA
Зміна зображень
*


Я хочу бути в курсі будь-яких змін до статті, не залишаючи коментар