Молоді дослідники Ломбарді (GEL)

Наша асоціація, ларі - Молоді дослідники Ломбарді - був заснований в 1995 році лідерами понад 20 років досвіду світських scautistica. Гель має багато членів розділені на чотири гілки: Castorini почала свою подорож у віці 5 років, новачків у віці від 8 до 12 років, скаути у віці від 12 до 16 років, Rover 16 19 років і останнє (але не останній!) четвертої гілки, утворені дорослі, з метою проведення scaustistiche заходів для різного віку.
Дії, які ми безпосередньо черпає натхнення з усього вчення засновника, Баден Пауелл , зокрема, вона прагне безпосередньому контакті з природою, починаючи як переважно педагогічній практиці. Ми практикуємо багато аспектів життя на природі, навчання наших дітей основним techiche топографії, піонер Campismo не нехтуючи фізичної активності.
Основна мета нашого об'єднання, як і раніше бути "хорошими громадянами світу", підкреслюючи індивідуальні якості заохочувати відповідальне поведінку з самого раннього віку. Ларі svolgele свою діяльність на скаутського табору на північний захід від Мілана, на кордоні трьох міських парків, є єдиною групою в Мілан, щоб районі, в оточенні зелені з достатнім простором для життя Життя Scout.
для інформації
www.gelmilano.org












































































Пол
ранку 13 липня 2008 @ 11:41
Бачачи все розвідник асоціації, які виникають в минулому році, я щиро цікаво, що причиною цієї зброї. Особливо беручи до уваги той факт, що багато груп щороку в труднощі в пошуку всіх педагогів необхідно продовжувати роботу.
Що це роздробленість?
Поля, Трієста
(З міста, де є занадто багато асоціацій)
Іван Danchielli скаутмастеру Віченца (Big Bear Білий)
ранку 23 липня 2008 @ 14:14
Шановний Павло, Трієст, 13 липня, причиною цих підрозділів дуже просто: є люди, які втомилися бути абсурдним сервісних замовлень з штаб-квартири. Деякі приклади коштує тисячі слів, кілька торгових груп "більше" було наказано припинити свою діяльність через відсутність чоловічої фігури "голова", якщо вони є жіночі фігури, було заборонено брати участь у Санкт- Маса в єдиний штраф висилки з урахуванням "конфесійний" Асоціації (не багатоконфесійній), призначення визначається "ЦК", незалежно від характеристик особи, які працюють у філіях, діяльності між хлопчиками і дівчатками повинні підтримувати по крайней мере 3 миль, заборонені, так як не-освітній сфері розділі, дозволяє тільки поля єдності, хоча тільки 4-5 пунктів, звичайно, у високих горах і з 1 кол-во всього 19 років, з двома-річний досвід, такі фрази, як " Я комісар і депозитарієм Method "(4-5 років досвіду в порівнянні з 45 присутніх на засіданні ... і так далі. Я сподіваюся, що так багато для вас, щоб зрозуміти динаміку, які хвилюють вас. Повірте мені, а плюралізм, що федеральний примусовий і централізований метод, при якому будь-які думки заборонено "інтелігенція" надійно. Я почав дихати радістю розвідників, після 45 років, тільки в Російській Федерації. Нарешті, слід пам'ятати слова BP оскаржена його бос (! ) за його пропозицію "проти" Положення "Чорт правилам, називати це експериментом» (до біса правила, називають експеримент!). Вона змушує вас думати.
PS: Протягом трьох років з моменту створення кількість 80 осіб (з 8 лідерів розвідник), які можуть належати до розділу CNGEI, якщо тільки "лідерів" були більш далекоглядними і менш оборонним. Ключове слово: "неупереджено".
Безпечне подорож.
Марк (Геніальний Fawn)
ранку 26 липня 2008 @ 13:15
Вибачте, але ... Я говорю з голови AGESCI, і читати ці коментарі я дуже враження про те, як працюють організації «сестер» італійський. Крім усього, думка була занадто важкою конфесійні в нашому суспільстві, але перед певні речі, я повернуся вчити значення хлопчиків розвідника свобода вираження всіх значень закон і обіцянку ... що, на щастя, я можу в моєму асоціації!
Але поширення не допоможе ... ідеї повинні почати розвідку всіх ВР, не має сенсу, що існує 1000 різних тлумачень методу ...
Іван Danchielli скаутмастеру Віченца (Big Bear Білий)
ранку 27 липня 2008 @ 21:17
Шановний Марк, я згоден з вами і поділитися своїми думками. У нашій асоціації, яка не спотворюється, але цей метод здійснюється постійний пошук оригінальних джерел від думки BP Я думаю, я знаю дуже добре. Я говорив тільки помилки CNGEI я родом, і я дуже добре знаю, нічого. Багато місцеві організації не готові дати своє тлумачення кожного з цих методів, але тільки в наукові дослідження і створення самостійного управління своєї організації, я повторюю: УПРАВЛІННЯ щодня, далеко не огидні помилки, які я перерахував. У цьому ми дуже близькі до вас і мені. Метод не має нічого спільного. Скаутинг початкового запуску, з нами нічого не загрожує, справді! Обійми і рукостискання. Безпечне подорож. Великий білий ведмідь.
Домінік гарбуза
ранку 30 липня 2008 @ 14:37
Створюється враження, що Скаутинг "світські" в повний занепад. Дезертирів і перебіжчиків зараз те, що навряд чи може бути визначена як несуттєві.
У Трієсті, Гела, Таранто, Віченца, Масса-Каррара, Manziana залишив спільний дім, щоб вибрати новий шлях.
В минулому інші зробили це (розвідник Сардинії, скрині, Assoraider)
Для асоціації, яка зараз нараховує близько 11 000 зареєстрованих цього не може бути описано як результат "персоналізм" буде роз'єднаності або безпам'ятство.
Проблеми можуть бути значними.
Керівництво об'єднання, а також його структури дочок тих цінностей, які ми втілюємо.
Дрейф світської більш світським Асоціація скаутів стало очевидним для всіх, щоб бачити.
Насправді я був дуже вражений змінами в законі ВР. замінити Бога новачків у загальній духовності, дуже нове століття, в силу цього наступає наступний крок обов'язково вплине на зміну розвідник права і роль голови блоку, який може бути, чому б і ні!, хоча і не гетеросексуали.
Останнє повинно бути у відповідності з їх ідеями.
Я сподіваюся, що історична і ідеально CNGEI багатоконфесійній, відкритого, світського, плюралістичного можна не збереглися і зберегли ті воліють триматися подалі від нього хоче продовжувати жити, і запропонувати її.
Спробуйте залишитися єдиною, не disperdevi.
Бог знає, що необхідно сьогодні в Італії, місце імміграції та культурних змін світської скаутингу, сильний, добре структурований і твердий в своїх ідеалах розміщення студентів, які не можуть навіть італійська, в взаємодоповнюваність (не опозицією) до сповіді.
Германо Працьовиті
OldStoneGrizzly
ранку 7 серпня 2008 @ 00:49
Ну, поклавши руку на серце я не бачу, що трапилося в скаутмастеру не є прямим ...
Ви не будете мати упереджень?
І потім, всі ці розмови про "повернення до ВР" Для мене це трохи "смішною. Яка була мета ВР в створенні бойскаутів? Надання громадянам Сполученого Королівства, які були б корисні для суспільства, і активні носії цінностей відповідно до неї. Що ж, давайте зупинимося на хвилину: так і повинно бути, сьогодні, хорошим громадянином? Релігійного фундаменталізму, незалежно від релігії це було б хорошим розвідником і хорошим громадянином? Як суспільство ми хочемо, щоб на завтра? Значення, які підходять для пост-вікторіанської Англії корисно сьогодні?
Ставлячи це питання не є блюзнірським, я вважаю ...
Вдалого полювання
OldStoneGrizzly
Домінік гарбуза
ранку 11 серпня 2008 @ 24:08
У мене немає упередженості, але я не розумію, чому католики йдуть на службу, якщо CNGEI з рівномірним CNGEI виключають асоціацією (так ви сказали великий білий ведмідь).
це помилка або помилка?
(Я сподіваюся, що великий білий ведмідь перебільшені)
Німецький трудомісткий
Тарчизіо
ранку 12 серпня 2008 @ 00:32
Я до сих пір CNGEI, але ті, керівники і педагоги, які вважають, що стає все важче для його перебування в асоціації. Не поділяю думку свого друга великий білий ведмідь, з яким я поділився більше десяти років членства CNGEI Віченца, ви не виключений при відвідуванні церковної служби в формі, але на мій погляд CNGEI це добровільно або Немає повороту в суспільстві невіруючих, не кажучи вже атеїсти. У мій час в школі лідерів proponovena "затишшя в активності", щоб участь в релігійних службах, сьогодні мій останній доповідь, що лідери попередили, що тих, хто бажає взяти участь в масових повинні йти на службу, як завжди, в 8:00 ранку до діяльність починається. На жаль, існує величезний брак лідерів, і або закриває або змінює всю групу (як Manziana, Масса, Трієст (2), Таранто, і т.д. Або сподівається ... обіцянки нового дитинча спочатку не вистачало. А слово обітниці; в наших силах, «сухий», якщо ми Бога сім'єю вдома, потім вступив з оборотами, на вказівку, зобов'язання з боку СОСР, але завжди є вислів: "Я обіцяю любити ...." Що так мало, щоб любити, щоб вивести його зі світських Пром ... навіть зараз я повинен зробити, щоб сказати. Ось чому після 24 років в якості глави CNGEI сподіватися на можливість змінити дату без шкоди для хлопців, які часто є лідерами Маріо Маріо Россі і Россі .
Іван Danchielli скаутмастеру Віченца (Big Bear Білий)
ранку 4 вересня, 2008 @ 22:15
Я був заступником начальника відділу в Джемборі в Японії в 1971 році і на Всесвітній конференції з хорошою Альдо Marzot представив свій проект четвертого філії «Рейдер» (пост-ровер розвідник молодих людей ..). Він плакав скандал в CNGEI Marzot і був змушений обгрунтувати ASSORAIDER. Я міг би навести багато інших прикладів непримиренності мої асоціації походження, останній з яких полягає в наступному: наш офіс за участю всіх груп всіх асоціацій, це прекрасне місце для розвідника діяльності, менше, ніж CNGEI нашого міста ... Ми не існує для них. Розвідники, брати і сестри піклуватися один про одного, що ми думаємо, молоді люди на себе сім'ї. Останнє безплідні суперечки. Ідеальний універсальний обіймаю всіх вас. Вдалого полювання і хороший спосіб.
Тарчизіо
ранку 8 вересня 2008 @ 23:34
Шановні Big Bear Білий нагадує Івана Грозного, змести все. Це не зовсім вірно, що всі ваші колишні частини, які були моїм першим комісаром, я забув .. Ми прийшли, щоб обіцянки дитинчат від вас, і я запропонував більш гостинність, ваше значки і книги казок опубліковані вас. Ви знаєте, що я згоден з вами з деяких інших питань, але, як і в будь-асоціації, розходяться. На жаль, але, на щастя для мене, крім того, іноді краще, щоб відокремити найбільш спокійним і продовжувати в новому місці, а не продовжувати pizzicarci будинку. І коли я кажу, краще я маю на увазі для розвідки, як в цьому випадку, в даний час є 70 дітей, які відчувають більше радості розвідників в повідомленні. Можливо, це скоріше символ.
Хороша полювання - дорога - шлях
Марко Сабатіні
ранку 17 вересня 2008 @ 5:39
Про поширенню автономних асоціацій розвідника, в даний час я думаю, ви повинні розуміти, що, прийнявши філософії стародавнього Китаю ", може стати катастрофою, може бути знахідкою". Звичайно, відмова від дороги, яка з'являється вже не можливо, щоб відкрити второваних доріг включає в себе серйозний збій, в період жалоби, прийти в себе, взяти на себе ініціативу. Це не відбувається щодня, не все, але це трапляється все більше і більше речей є frequente.Non людей зі слабким шлунком або без внутрішньої структури.
Дрейф атеїст, світський більше, ніж бере CNGEI, який почався недавно, щоб стати об'єднання невіруючих є однією з причин, що викликають втеча від всього приміщення. Я абсолютно нормально з Міммо гарбуза AGESCI нагадати, що, з інших причин, вам краще з точки зору дезертирства.
Треба сказати також, що пошук для самостійного асоціативні структури визначається кілька років від бюрократичного поведінки (як "влада викорінити") або, ще гірше марнославним і зарозумілим деякі асоціативні рівнях, підтримує упереджене тлумачення правила дуже жорсткі (закон для людини, а не навпаки). Це відбувається, по-моєму, бо зарозуміло прагне розвивати амбіції монополії avvilendo Асоціації Руху організації. У цьому зв'язку я пам'ятаю гарну статтю в журналі Дон Романо Ніколіні AGESCI "Б.-п. почне Brownsea? "Скаут-PE № 13 від 6 червня 2007 року. Ми в Сан-Casciano в Валь ді Пеза, Флоренція, з цієї причини ми залишили AGESCI FederScout вибирають для установки асоціативних і автономних і федеративні скаутського руху в ВР кажуть:
"Наша мета полягає в децентралізації
управління рухом
як можна більше, так що
, Щоб уникнути тяганини
і дати максимальну
демократичної автономії
місцевих структур.
Ми не так багато організацій
Як братство,
проваджені духом і
неписаний закон вірності,
а не за правилами і
друковані правил ".
Зрештою, і я роблю висновок, це відчути дух цього руху, який є унікальним, і ми всі брати, спостерігаючи здалеку вираження
організації в різних формах об'єднання.
Для всіх братніх путь!
Марко Сабатіні президент SCOUT GROUP ПроМотор
Стівен Монтсеррат 1 століття
ранку 17 вересня 2008 @ 18:57
Аналіз Марк, я особисто зустрічався в цьому році в Bisceglie, зачіпає питання, яке, звичайно, поки кілька років, ви ніколи не говорили багато про що: асоціації роз'єднання більш "важливими", L ' Agesci, а останнім часом також CNGEI Assoraider.
Не вдаючись в окремі події, Марк каже ясно, які основні причини цих підрозділів, і я тут не для того, щоб повторювати їх, я просто говорю, що я поділяю його в повному обсязі.
Конструктивне обговорення, що призводить розділи, групи, окремих тварин, але і піти від асоціації членство допомогло б зрозуміти, де ви не праві, і допоможе простежити шлях "загальним", що в один прекрасний день привести все скаути італійського федерації, повага які відмінності і особливості, характеристики кожного з них. Ви можете взяти приклад Federscout: багато об'єднання, світським, католики, pluriconfessionali, різні історії, різні регіони і т.д., але всі разом вони обговорюють, ви порівняйте, організація заходів. Я думаю, що це називається "розвідник братство!" І це прекрасний досвід, щоб жити!
Я ідеаліст, але я мрію спільним домом для всіх італійських розвідників. І "це можливо. Але завжди, не забуваючи вчення BP: Скаутинг руху. Я думаю, що коли-небудь використав це слово навмання, але з точним сенсом: рух включають, але не виключають, безперервно і вічний шлях, він посилює і збагачує кожен день!
Ангел Benassi
ранку 21 жовтня 2008 @ 17:54
Дух Scout є одним незалежно від символу, при яких здійснюється.
Як "старих розвідників" Мені шкода чути мови, що не мають нічого спільного з братством, яке має існувати між кожним з нас.
На жаль, я мав невдалий досвід роботи з місцевими AGESCI, з якого я родом, але тим не менше, я завжди готовий до діалогу і співпраці, коли це необхідно.
Я сподіваюся, що в майбутньому все може змінитися, я переконаний, що форс-мажорних обставин скаутингу також і перш за все братства народжується з різноманітності.
Щасливі Duck
ранку 10 листопада 2009 @ 3:46
Привіт
М.І. Antonielli звуть Пол, і я Scout Scout Група Agesci Folignano1, я 46 discout син (мій батько nel1950circa Патент № 1) на дійсній службі, поки кілька років тому. Я тільки зараз знайшов в Інтернеті, але давно я чув про вас, і тепер я вже сказав, Тох "ось ще Асоціації скаутів, dopoquella Трієсті також Ломбард, асоціація отримає в кілька Бергамо, потім поворот Апулії потім римлян на півночі і заході від Флоренції.
Я дивуюся. який сенс створювати ще один Асоціація скаутів? Agesci CNGEI, ESF було добре? Я наведу тільки 3 їх
тому що вони є найбільшими і 3 і для мене, тому що занадто багато з тих ж саме вірно і для інших discorsoche зробити для вас.
Вони також виховувати молодь з методом винайдений BP в якості розвідника вам сказати. Так чому ж, якщо ви хочете зробити освітні послуги для дітей не розділяють їх поєднання? Чим же так несумісне з vosrti свої думки та ідеології? Вибачте мене, але я бачу небагато смирення і теж пити, щоб у центрі уваги.
Якщо АД час ми не думаємо, що було б дуже раді, про це поділі, бо він завжди проповідував братство Sout по всьому світу, і тепер ми розділилися на багато мАч асоціації! Є досить розкол у церкві, тепер ми представляємо вам навіть scout.Scusatemi цього листа може бути трохи неприємний, але це була думка, що я провів протягом деякого часу. В очікуванні вашої відповіді вю може бути плідним comunque.Buona дорожніх робіт
У вашому Скаутинг Duck задоволені.
Роберт Станційні
ранку 10 листопада 2009 @ 17:32
Коментар:
Я уважно прочитати те, що хлопці описують, зазначивши, спостереження і коментарі, і я вітаю вас, тому що я помітив, у всіх бажання зустрітися і конкурувати на ідеї та переконання досягли зрілості. Скаутинг є середовищем, де ви можете дзеркало, порівняти і вільно висловлювати і, мабуть, єдина хороша річ, що ми можемо розглянути завоювали між нами. Для інших це моє сумне переконання, що все на виду і подорожувати куди очі дивляться. Я не знаю, але я думаю, може бути, я самий ветеран всіх письменників. Живий, вітрильний спорт, з майже вісімдесят розвідник з 1945 року. Скаути з ASCI, на марсохід CNGEI, то SM ALT комісара, співзасновник чотирьох груп протягом всього мого життя. Три Джемборі, в даний час в нашій суперечці CNGEI. Вони відомі деякі ігнорують інші, можливо, хтось терпіти, якщо не заперечується. Я писав про мої пригоди в 150 оповідань, багато хто з розвідників в Італії і в ОЛТРІ дванадцяти країн, де я зробив роботу на все життя. Одна з мого особового рахунку на сировину скаутингу: Корисні, освітні, але легко маніпулювати і ввести в оману тих, хто слідує його лицемірним способом в даний час. Гай одне інструктора, інший педагог. Ми рухаємося багато посередніх викладачів, дуже небагато педагоги. Таким чином, скаутського руху визначається його autonomasia просвітницького руху не те, що ви робите. Гідні похвали спроби, звичайно, погані результати. На жаль, групи часто приймати pressapochisti, незріла, зарозумілий, ексгібіціоністів, стираючи фундаментальних цінностей, які бовтаються метод, роблячи це тільки предмет особистої намет, щоб приховати свої цивільні та морального банкрутства.
Якщо ви хочете раз і слідувати в блозі кожен так часто: Пелікан Succiso мій відкрилася двері так і зробив, щоб видати свої почуття, і мій досвід в більш ніж п'ятдесяти років скаутингу скаутів практикується перший в асоціації пізніше в житті і в Працюючи в контакті з людьми різних національностей, культури, вірувань, різних релігій. Мені пощастило бути в змозі виміряти, одержувати і давати щось багато італійських, християнин, цивільного, ентузіазму.
Безпечне подорож і SUSP Біле Перо
Тарчизіо
ранку 27 лютого 2012 @ 1:13
Я б, на дух знання, якщо ви можете отримати роз'яснення від гелю: в деяких частинах я прочитав, що гель складається з декількох груп в Лондоні, але я бачу ваш сайт, вказаний тільки одна заснована в Мілані. Є й інші групи? Спасибі й Щасливої дороги