Genç Kaşifler Lombardi (GEL)


Genç Kaşifler Lombardi

Derneğimiz, GEL - Genç Lombardi - deneyimi scautistica laik 20 yılı aşkın liderleri tarafından 1995 yılında kurulmuştur. GEL dört dala ayrılır birçok üyesi vardır: Castorini 5 yıl yaşta onların maceraya başlayarak 8 ila 12 yaş arası, İzciler, 12 ila 16 yaşındaki Rover 16 yaşında 19 yıl ve son (ama son değil!) her yaş için scaustistiche faaliyetleri taşıma amacıyla yetişkinler tarafından kurulan dördüncü şube,.

Faaliyetleri biz doğrudan kurucunun tüm öğretilerinden ilham, , özellikle, bir ağırlıklı pedagojik uygulama olarak başlayan, doğa ile doğrudan temas istiyor. Biz fiziksel aktivite ihmal etmeden çocuklarımızı topografya, Campismo öncüsü ana techiche öğretim, açık hayatın pek çok alanında uygulama.

İzci Hareketi İtalyan Federasyonu
FEDERSCOUT için Derneği üyesi

Erken yaştan itibaren sorumlu davranışı teşvik etmek için bireysel nitelikleri vurgulayarak, "Dünyanın iyi vatandaş" olarak derneğimizin amacı hala. GEL üç şehir parklarından sınırları, Milan kuzey-batısında yılında izci kampında faaliyetlerini svolgele, yaşamak için yer bol yeşilliklerle çevrili bir alan var Milano'da tek grup Yaşam Scout.

bilgiler için
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Puan: 6.7 / 10 (3 oy)
VN: F [1.9.17_1161]
Değerlendirme: -2 (6 votes)
based on 3 ratings 3 puana göre Genç Kaşifler Lombardi (GEL), 10 üzerinden 6.7
Hisse

16 Yorum şimdiye kadar »

  1. Paul

    am Temmuz 13, 2008 @ 11:41

    Son bir yıl içinde ortaya çıkan tüm izci birlikleri görünce, içtenlikle merak ediyorum ne bu yayılması için bir sebeptir. Özellikle birçok grup, tüm eğitimcilerin bulma zorluğu her yıl olduğu gerçeği dikkate çalışmaya devam etmek gerek alıyor.

    Bu ayrılık nedir?

    Paul, Trieste
    (Çok fazla dernek var bir şehir ki)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Değerlendirme: +1 (1 oy itibaren)
  2. Ivan Danchielli oymak beyi Vicenza (Big Bear Beyaz)

    am Temmuz 23, 2008 @ 14:14

    Sevgili Paul, Trieste, 13 Temmuz Bu bölünmelerin nedeni basittir: merkezinden hizmet siparişleri saçma olmaktan yorgun insanlar var. Bazı örnekler binlerce kelime değerinde, bazıları ticaret grupları "daha", "kafa" hiçbir erkek figürleri, onlar kadın figürlerin sağlıyorsanız, çünkü operasyonların durdurulması sipariş edilmiştir St katılmaları yasaklandı Derneği (değil çok-inançlı) bir "günah çıkarma" verilen sınırdışı yeknesak ceza Kütle, randevu bakılmaksızın şubelerde kişinin çalışma özelliklerinin "Merkez Komitesi" tarafından tespit edilecek, erkekler ve kızlar arasında faaliyetlerini en az 3 korumak gerekir "ibareleri gibi; mil; dışı eğitim alanında bölüm, ancak iki yıl deneyime sahip, yüksek dağlarda ve sadece 19 yıl 1 sayısı ile tabii ki sadece 4-5 öğeleri, birlik sadece alanları izni vermesi nedeniyle yasaklandı Ben Komiseri ve Yöntemi "(deneyim 4-5 yıl böyle devam toplantıda katılanların 45 ile karşılaştırıldığında ... ve. size endişe dinamiklerini anlamak için ben çok umuyorum. yerine, bir Federal çoğulculuk İnanın bana tevdi duyuyorum görüş, her türlü bir "aydın" şaşmaz tarafından yasaklanmış olduğu zorlayıcı ve merkezi bir yöntem. Ben sadece Federasyonu, 45 yıl sonra, sevinç izci nefes başladı. Son olarak, patronu (meydan BP kelimeleri hatırlıyorum! ) Yönetmeliği (, yönetmeliklere cehenneme bir deney aramak için!) ", kuralları Lanet olsun bir çağırma deneyi", "karşı". önerisini için bu düşündürüyor.
    PS: kuruluşundan sayısı üç yıl içinde sadece "liderler" daha sağduyulu ve daha az savunmacı olsaydı bölümüne CNGEI ait olabilirdi 80 üye (8 izci lideri ile birlikte). Anahtar Kelime: "açık fikirli".
    Güvenli yolculuk.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  3. Mark (Marifetli Fawn)

    am Temmuz 26, 2008 @ 13:15

    Üzgünüm ama ... Kafamın AGESCI konuşur, ve ben çok organizasyonlar "kız kardeş" İtalyan faaliyet nasıl etkilemek ediyorum bu yorumları okuyun. , Tüm ötesinde, düşünce toplumumuzda itirafçı çok ağır oldu, ama bazı şeyler önünde, ben hukuk ve sözün TÜM değerleri ifade etme özgürlüğü ile erkek izci değerleri öğretmek için geri olurdu ... neyse, bu Ben dernekte yapabilirsiniz!
    Ama çoğalmasını yardımcı olmuyor ... fikirleri BP tarafından tüm izcilik başlamak zorunda, yöntemin 1000 farklı yorumları olduğunu hiçbir mantıklı ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  4. Ivan Danchielli oymak beyi Vicenza (Big Bear Beyaz)

    am Temmuz 27, 2008 @ 21:17

    Mark Sevgili, sana katılıyorum ve düşüncelerinizi paylaşın. Derneğimiz bu deforme olmaz, ama yöntemi ben çok iyi biliyorum BP düşünce orijinal kaynaklardan sürekli araştırma yapılmaktadır. Ben sadece gelen ve ben çok iyi bir şey bilmiyorum CNGEI hataların konuştum. Birçok yerel kuruluşların her yöntemin kendi yorumunu yapmaya istekli değil, sadece araştırma ve kuruluşlarıyla bağımsız bir yönetim, ben tekrar kurmak: Günlük YÖNETME, kadarıyla listelenen bu menfur hataları. Bu biz çok sen ve ben yakındır. Yöntemi aslında, bizimle birlikte, hiçbir tehlike ilgisi. Orijinal çalıştırmak İzcilik var! Bir sarılmak ve el sıkışma. Güvenli yolculuk. Big White Bear.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  5. Dominic Kabak

    am Temmuz 30, 2008 @ 14:37

    Izlenim İzcilik "laik" tam çürüme içinde olmasıdır. Firar ve defections artık pek önemsiz olarak tarif edilebilir bir şey vardır.
    Trieste, Gela, Taranto, Vicenza, Massa Carrara, Manziana yeni yollar seçmek için ortak bir ev bıraktı.
    Geçmişte Diğerlerinde (izci Sardinians, GEL, Assoraider) yapmışlardır
    Kayıtlı yaklaşık 11.000 şimdi sahip bir dernek için bu "kişisellik" sonucu ayrılık ya da bilinçsizlik olacak tarif edilemez.
    Problemleri büyük olabilir.
    Bir ilişki gibi yapısı yönetimi bedenlenmeyi bu değerlerin kızlarımdır.
    Laik daha laik İzci Derneği sürüklenme herkesin görmesi için görünür.
    Aslında çok BP kanununda değişiklik karşısında şaşkına döndü. , genel bir maneviyata Cubs çok yeni yaş Tanrının yerine, bu erdemli bir sonraki adımı elbette, neden olmasın!, ancak heteroseksüel olmayan olabilir izci kanun değişikliği ve birimin baş rolü etkiler gelir.
    Geri kalanı kendi fikirleri ile tutarlı olmalıdır.
    Ben tarihsel ve ideal CNGEI çok inançlı, açık, laik, çoğulcu bir onu yaşamaya devam ve önermek istiyor dışında kalmayı tercih edenler tarafından tutulması ve muhafaza olmak umuyoruz.
    Birleşik değil, disperdevi durmaya çalışın.
    Tanrı, İtalya, günah çıkarma için tamamlanmasının Hatta İtalyan öğrenciler değil barındıracak laik bir İzcilik, güçlü, iyi yapılandırılmış ve firma kendi idealleri arasında göçmenlik ve kültürel değişikliklerin bir yer, (değil muhalefet) bugün neyin gerekli olduğunu bilir.

    Çalışkan Germano

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Değerlendirme: +1 (1 oy itibaren)
  6. OldStoneGrizzly

    7 Ağustos 2008 tarihinde saat @ 00:49

    Peki, tüm dürüstlük bir oymak beyi yanlış ne görmüyorum düz değil ...

    Eğer ön koşul yok olacak?

    Ve sonra bana, "BP dönüş" tüm bu konuşma biraz 'komik. İzcileri kurmaktaki BP amacı neydi? Onunla tutarlı değerlerin topluma yararlı ve etkin taşıyıcı olacaktır İngiltere vatandaşları sağlayın. Peki, bizi bir an için duraklatma sağlar: bu, bugün nasıl olması gerektiğini, iyi bir vatandaş? Bir köktendinci, ne olursa olsun din, iyi bir izci ve iyi bir vatandaş olurdu? Yarın için ne toplum istiyoruz? Post-Viktorya İngiltere için uygun edildi değerleri bugün yararlıdır?

    Bu soruyu soran dine değil, ben inanıyorum ...

    İyi Avcılık

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Değerlendirme: -1 (1 oy itibaren)
  7. Dominic Kabak

    11 Ağustos tarihinde duyuyorum 2008 @ 24:08

    Hiçbir önyargı var, ama düzgün CNGEI ile CNGEI derneği (böylece büyük beyaz ayı tarafından söylendi) tarafından sınırdışı eğer Katoliklerin Kütle gitmek neden anlamıyorum.
    Bu bir hata veya yanlış anlamadır?!
    (Ben o büyük beyaz ayı abartılı umut)

    Zahmetli Alman

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  8. Tarcisio

    12 Ağustos tarihinde duyuyorum 2008 @ 00:32

    Hala CNGEI değilim, ama dernek kaldığı için bunun gittikçe zor inanan liderler ve eğitimciler vardır. Arkadaşı büyük beyaz ayı görüşü paylaşıyoruz etmeyin, kiminle ben üyelik CNGEI Vicenza, sen üniformalı bir kilise ayinine katıldı zaman hayır atılır bir on yıl daha fazla paylaşılan, fakat benim görüşüme göre CNGEI veya gönüllü olarak Hayır ateistler söz değil, inançsızlar arasındaki ilişkiyi hareket ettirebiliriz. Okul liderlerinin benim zamanında proponovena "aktivitesinde bir sükunet" din hizmetlerinin katılımı sağlamak için, bugünden liderler Kitle katılmak isteyenler 8 de her zamanki gibi Mass geçmek için uyardı benim son raporu önce faaliyeti başlar. Ne yazık ki liderler büyük bir sıkıntısı var ve ya tüm grubu (Manziana, Massa, Triest (2), Taranto, vb Veya umuyor ... yeni yavru vaadi başlangıçta eksik kapatır veya değiştirir. Sözünün kelime; Bizim iyi, Tanrı'nın-aile-ev ise eğer, o WOSM parçası üzerinde göstergesi-yükümlülüğünün, ifade dönüşlerle girdi, ancak ifadeyi her zaman vardır "kuru" "I love söz veriyorum ...." nedir başkanı olarak 24 yıl sonra CNGEI liderler genellikle Mario Mario Rossi ve Rossi olduğu çocuklar zarar vermeden tarihini değiştirmek fırsatı umut neden laik Prom onu ​​çıkarmak için sevmek ... şimdi bile söylemek yapmalıdır. çok az budur .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  9. Ivan Danchielli oymak beyi Vicenza (Big Bear Beyaz)

    4 Eylül 2008 tarihinde saat @ 22:15

    Ben 1971 yılında Japonya'da cümbüş yardımcısı daire başkanı oldu ve iyi Aldo Marzot üzerine Dünya Konferansı'nda "Raider" (post-rover izci genç yetişkinlerin ..) dördüncü şube ilişkin taslak sundu. O CNGEI Marzot skandal bağırdı ve ASSORAIDER topraklayın zorunda kaldı. Ben kökenli benim dernek uzlaşmazlığı diğer birçok örnek vermek olabilir, olduğu gibi ikinci olan şu: ofisimize tüm derneklerin, tüm grupların katıldığı, o daha az izci faaliyetleri için güzel bir site olduğunu Şehrimizin CNGEI ... biz onlar için mevcut değildir. İzciler ve biz aileler tarafından gençler düşünüyorum birbirlerine bakan kardeşleri. Kalan çorak konudur. İdeal bir evrensel hepinizi kucaklıyorum. İyi avcılık ve iyi bir yoldur.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  10. Tarcisio

    8 Eylül 2008 tarihinde saat @ 23:34

    Sevgili Big Bear Beyaz Korkunç, her şeyi süpürüp atmak Ivan hatırlatıyor. Bu benim ilk komiseri olmuştur bunlar senin eski bölümünde tüm, ben unutmuş bu tam anlamıyla doğru değil .. Sizden yavru vaatlerde geldi ve ben konukseverliği, sizin rozetleri ve yayınladığı masal kitabı daha teklif var. Herhangi bir dernek olduğu gibi, farklılaşmak, bazı diğer konularda size katılıyorum biliyorum ama. Ne yazık ki, ama neyse benim için de, bazen en sakin ayırmak ve yeni bir konuma devam ziyade pizzicarci evde devam etmek daha iyidir. Ve ben daha iyi ben bu örnekte olduğu gibi izcilik için ne anlama derken, şimdi mesajın daha fazla sevinç izcileri karşılaşabilirsiniz 70 çocuk bulunmaktadır. Belki de bu bir sembol fazla.
    İyi Hunting - Yol - Way

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  11. Marco Sabatini

    17 Eylül duyuyorum 2008 @ 05:39

    Özerk izci derneklerin çoğalması hakkında, şu anda seni antik Çin felsefesini benimseyerek, takdir gerektiğini düşünüyorum "bir felaket olabilir, bir nimet olabilir." Tabii ki, sapa açmak için artık mümkün görünen bir yolun terk ciddi bir başarısızlık, yas dönemi atlatmak içerir, inisiyatif. Her gün, herkes olmaz, ama zayıf mideleri ile veya iç yapılar olmaksızın frequente.Non insanlar daha fazla şeyler olur.
    Sürüklenme ateist, inançsız bir dernek haline son zamanlarda başladı CNGEI alıyor bundan daha laik tüm binaların ihaneti neden olan nedenlerden biridir. Ben Mimmo Kabak AGESCI diğer nedenlerle, sen defections açısından daha iyi olduklarını hatırlatan mükemmel iyiyim.
    Kendinden ilişkisel yapısı için arama kurallar yanlı yorumlanması tarafından desteklenen bir bürokratik davranış (bir "damga gücü" gibi) veya bazı ilişkisel düzeylerinin kötü beğenmiş ve kibirli, bazı yıllar tarafından belirlendiğini de söyledi olmalı çok katı olan (yasa ) yerine tam tersi daha adamım için. Bu durum-bence-çünkü küstahça Hareket Örgütü için tekel avvilendo Derneği emelleri yetiştirmek eğilimindedir. Bu bağlamda ben "Don Romano Nicolini AGESCI dergisinde güzel bir makale hatırlıyorum B.-P. Brownsea başlar ki? "Scout-PE No: 13 6 Haziran 2007 arasında. : Val di Pesa, Floransa-Bu nedenle, BP söyleyerek bir set-ilişkisel ve özerk ve federe İzci Hareketi yürüttüğünü AGESCI FederScout sol San Casciano Biz
    "Amacımız desantralize etmek
    Hareketi yönetimi
    mümkün olduğu kadar, yani
    bürokrasiyi önlemek için
    ve maksimum vermek üzere
    Demokratik özerklik
    yerel yapıları.
    Biz çok bir örgüt değiliz
    Bir kardeşlik olarak,
    ruh tarafından taşındı ve
    sadakat örf ve adet hukuku,
    yerine kurallara göre ve
    baskılı düzenlemeler. "
    Sonunda, ben sonuçlandırmak, benzersiz hareketinin ruhunu hissetmek ve hepimiz kardeşiz, uzaktan ifadeler izlemeye
    Derneğin çeşitli şekillerde organizasyonu.
    Kardeşçe bir şekilde tüm için!
    Marco Sabatini Başkan-İZCİ GRUBU YARIŞMAYI

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  12. Stephen Montserrat 1 Çağlar

    17 Eylül duyuyorum 2008 @ 18:57

    Mark analizi, ben şahsen Bisceglie bu yıl tanıştım, bir konuda dokunuşlar hangi kesinlikle, şimdi bir kaç yıl öncesine kadar, hakkında çok konuşulan hiç: daha "önemli" demergers, l 'dernekler Agesci, ve son zamanlarda da CNGEI Assoraider.
    Bireysel olayların içine girmeden, Mark bu bölünmeleri için ana nedenleri vardır ve ben bunları tekrar burada değilim açıkça ne diyor, ben sadece tam olarak paylaşmak olduğunu söylüyorlar.
    Bölümler, gruplar, tek hayvan değil, aynı zamanda üyelik dernek uzaklaşmaya yol açar ne yapıcı bir tartışma sen yanlış olduğunu ve bir yolu bir gün İtalyan tüm izcileri getirecek "paylaşılmış" iz yardımcı olacaktır WHERE anlamamıza yardımcı olacaktır bir federasyon, farklılıkları ve özellikleri, her birinin özellikleri nelerdir saygılı. Birçok dernek, laik, Katolik, pluriconfessionali, farklı geçmişleri, farklı bölgeler vs ama tartışmak hep birlikte, karşılaştırmak, etkinlikler ve aktiviteler düzenlemek. You Federscout örnek alabilir Ben bu "izci kardeşliği" denir düşünüyorum! Ve yaşamak için harika bir deneyim!
    Ben idealist bir öyleyim, ama tüm İtalyan izciler için ortak bir ev hayal ediyorum. Ve 'mümkün. Ama her zaman BP öğretim unutmadan: İzcilik bir HAREKET olduğunu. Ben hiç rastgele bu kelime kullanılmış olduğunu düşünüyorum, ama kesin bir anlamı ile: hareketi de, dışarıda değil, sürekli ve daimi bir yolculuk ise, geliştirir ve her geçen gün zenginleştiriyor!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  13. Melek Benassi

    21 Ekim'de duyuyorum 2008 @ 17:54

    Ruhu Scout icra edildiği altında sembol bakılmaksızın biridir.
    Nasıl "eski izciler" Ben her birimizin arasında olması gereken kardeşlik ile ilgisi olmayan konuşmalar üzüldük.
    Ben ne yazık ki gelen hangi yerel AGESCI kötü deneyimleri vardı, ama yine de ben her zaman diyaloga hazırım ve ihtiyacı olduğu anda işbirliği.
    Ben gelecekte şeyler değişebilir umuyoruz, ben İzcilik mücbir sebep de ve yukarıda çeşitliliğin doğan tüm kardeşlik olduğuna inanıyorum.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  14. Mutlu Duck

    10 Kasım 2009 @ tarihinde saat 03:46

    Merhaba
    MI Antonielli adı Paul ve ben bir İzci Grubu izci Agesci Folignano1 am, birkaç yıl öncesine kadar ben aktif hizmette 46 discout oğlu (babam nel1950circa Patent No: 1) değilim. Ben şimdi sadece web üzerinde bulduk ama uzun zaman önce ben toh burada dopoquella Trieste de, dernek Bergamo bir bit Lombard alacak, başka bir Scout Derneği için, söylediğimiz şimdi duydum ve sonra dönüş olmak Puglia kuzey ve Floransa batısında Romalılar tarafından izledi.
    Merak ediyorum. hangi anlamda başka bir İzci Derneği yaratır? Agesci CNGEI, orada ESF iyiydi? Ben sadece 3 cite
    Aynı çok fazla diğer discorsoche için de geçerlidir, çünkü onlar benim için aynı zamanda büyük ve 3 edilmektedir çünkü sana bunu.
    Onlar da size söylüyorlar. Eğer eğitim hizmeti yapmak istiyorsanız Peki neden çocuklar için birlikte paylaşmak olmayan bir gözcü olarak BP tarafından icat yöntemi ile gençleri eğitmek? Hangi düşünce ve ideolojilerin? Affet beni vosrti bu kadar uyumsuz ama merkezinde sahne almak biraz tevazu ve çok susamış bakın.
    BP zaman olsaydı biz o zaman dünyada sout kardeşliğini vaaz ve şimdi pek çok dernek mah ayrıldı, çünkü bu bölünme konusunda çok heyecanlı olacağını sanmıyorum! Kilisenin içinde yeterli bölünmeler vardır, şimdi size bu mektubu bile scout.Scusatemi biraz kötü olabilir getirmek ama ben bir süre içinde taşıdığı bir düşünce idi. Cevabınız vu belki de verimli bir yol çalışması comunque.Buona bekliyor IN
    Lütfen İzcilik Duck mutlu.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)
  15. Robert Stanzione

    10 Kasım 2009 @ tarihinde saat 17:32

    Yorum:
    Ben belirterek gözleme ve yorumlama, çocuklar tarif ettiğiniz şeyi dikkatle okudum ve olgunlaştı ulaştı fikir ve inançlara karşılamak ve rekabet tüm istek fark nedeniyle sizi kutluyorum. İzcilik sen, ayna karşılaştırın ve özgürce ifade edebilecekleri bir ortam ve belki de şimdi aramızda fethetti düşünün ki sadece iyi bir şeydir. Geri kalanı için bu ve görünürde her şeyi amaçsızca sörf benim üzgün inancım. Bilmiyorum ama belki de tüm yazarların en usta değilim sanırım. 1945 yılından bu yana neredeyse seksen İzcilik Yaşam, yelken,. Daha sonra rover CNGEI, SM ALT Komisyon, hayatım boyunca dört grubun kurucularından tarafından ASCI gelen izciler,. Şimdi anlaşmazlık CNGEI dışarı Üç Jamboree. Onlar itiraz yoksa tolere birileri tarafından belki de, başkaları tarafından göz ardı bazıları tarafından bilinmektedir. Ben İtalya'da ve ben bir ömür boyu bir iş başardılar oltri oniki ülkelerde izciler birçok 150 hikayeleri, benim maceralarını yazdı. Ham benim kişisel hesap biri İzcilik: Faydalı eğitim, ama kolay güncel kullanımda ikiyüzlü bir şekilde onu takip edenler işlemek ve yanıltmak için. Guy eğitmen bir şey, başka bir eğitmen. Biz, çok az sayıda eğitimci öğretim vasat bir sürü hareket ediyor. Yani onun autonomasia eğitim hareketi tarafından tanımlanan izci hareketi ne yaptığını değil. Övgüye değer girişimler elbette kötü sonuçları vardır. Ne yazık ki, grupların çoğu, yöntem hang out temel değerleri bulanık kendi kişisel konutun sadece nesneyi kendi sivil ve ahlaki iflas gizlemek için yapım pressapochisti, kibirli, olgunlaşmamış teşhircileri barındırabilir.
    Zaman istiyor ve her öylesine sık sık blog izleyin: Pelican Succiso benim yeni açılan kapının sonraki yaşamında ve dernekler ilk uygulanan İzcilik İzciler elli yıl içinde duygularımı ve benim deneyimi vermek için yaptı farklı etnik, kültür, inançlar, farklı dinlerden insanlarla temas halinde çalışmak. Ben bir şey İtalyanca, Hıristiyan, İnşaat, hevesli bir sürü, ölçmek için almak ve vermek edebilmek için şanslıydı.
    Güvenli yolculuk ve SUSP Beyaz Feather

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Değerlendirme: -2 (4 votes)
  16. Tarcisio

    27 Şubat günü saat 2012 @ 01:13

    Eğer JEL bir açıklama elde edebilirsiniz, eğer bilgi ruhu için, olurdu: bazı yerlerinde Ben jel londra çeşitli gruplardan oluşmaktadır okudum ama sitenizde Milano merkezli biri sadece listelendiğini görüyoruz. Diğer gruplar vardır? Teşekkürler ve mutlu bir yolculuk

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 oy)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (0 votes)

Yorumlar RSS · TrackBack

Yorum sizin girin

İsim: (gerekli)

E-Posta: (yayınlanmayacak - gerekli)

Web sitesi:

Yorum:

Immagine CAPTCHA
Görüntü değiştirme
*


Şimdilik herhangi bir yorum bırakmadan makalede herhangi bir değişiklik haberdar olmak istiyorum

Abone