Цасторини чекају на Вас!


Отварање нове колоније!

Келн Аурора (Милано)
Виа С. АНТОНИО 7
( у говорништву - на мапи )
Ђани: 333/5645743
Стефанија: 338/6929644
Мирелла: 334/6081750
Ангелика: 333/6352470

Е-маил: сегретериа@туттосцоут.орг

Келн је група у којој су Нутриа животи, не више од 20-22 ставки. У Цасторини колибе су подељени у старосне групе од 5-6 елемената и "Кодекс" број, који функционишу као примарне групе. Колонија је еластична структура у саставу и трајању, не могу деца у овом узрасту да имају осећај припадности тиму, Келн, такође не желе да се учита превише одговорности Цасторини старији. Према предању извиђача, Цасторини имају свој закон ("Нутриа је срећан јер је вредан и пријатељ свих"), њихов савез (еквивалент обећања: "Обећавам да ћу бити пријатељ Исусов, да воли све и урадити све ствари добро ") и мото" Заједно ".

Ови концепти су дизајнирани у вези са годинама, наводи се у динамичном развоју образовања. Конкретно, постоји завет обећања, јер би други термин указује на посвећеност личних моралних незамисливим 5-7 година, пакт, што је значило обавезу да раде као и других са њима, уместо да је показао разумљив деци.

Прича која делује као подршка симболичком свету је "пријатељи шуме" и прича о и мушкараца канадског порекла. Келн је симбол Биг Бровн Беавер, филованог у стварности, она има мало 'функцију тотеми и да је пази и третира као прави карактер од деце.

" је исто као да од ' , али за сада је то активност не даје препознатљив ектрассоциатива, осим знака на дабра. има Беавер реп као знак висио око врата, који варира у боји у складу са њиховим нивоима. Одломак (промена репа) одређује се на основу протеклог периода, а не за процене. Верска раст је прича о Исусовом животу, са иницирањем у спонтане молитве и прославе једноставан, али богат у знацима одмах разумљив деци.

ВН: Ф [1.9.17_1161]
Оцена: 0.0 / 10 (0 вотес цаст)
ВН: Ф [1.9.17_1161]
Оцена: 0 (од 0 гласова)
Удео

41 коментара до сада »

  1. Отац Вук

    ам он Марцх 5, 2008 @ 15:17

    То је мој сан за много година, али сада са два паковања ... итд итд пронаћи ставке постаје тешко ... али докле год постоји живот постоји нада

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  2. јасно бари9

    ам он Марцх 5, 2008 @ 16:36

    када поље вам је потребна помоћ поново? ако неко треба,? сам 16 августа до 30 положи свој доступност.
    :)
    траг
    јасно
    принципессамаззоне@лицос.ит

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  3. Валерио (Вон-Ђенова толла ЕСФ)

    ам он Марцх 5, 2008 @ 16:55

    Знам да је ово део стварности ... ја сам фасциниран, имам неке недоумице око његових осталих функција унутар групоп Сцоут. За сваки догађај, Добар лов у свој нови трацк!

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  4. Андреа

    ам он Марцх 5, 2008 @ 17:06

    Проналажење лидере за барски дабар је лакше него што мислите. У нашој колонији (језера четинарима, Ђенова Група 51), на пример, дошао да буде део правцу две особе изван удружења и један од њих је мајка једног дечака прошле године и бивша дабар гомила.
    У осталим групама, многи лидери из спољашњег удружења или лица који нису имали намеру да више раде услугу.
    Лесперианза иностранству (Француска, Белгија) је рекао да чак и постоје ресурси за лидера долазе из "резервоара" не могу се користити од стране других грана, а у сваком случају изгледа да је привукла већи број животиња него што се раније мислило.
    Ја закључујем рекавши да ће група од Ђенове (100 створила поделе у Генови, 51, сада превелика), заузврат, планира да ту отвори колонију, и мајка је дао вољу да учествује у обуци особља.
    Чини ми се да много инцидената ове врсте, и не мислим да нацртате друге индустрије главе као барски дабар.
    Траетене Вам закључке

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  5. Бивши Акела Ге21

    ам он Марцх 5, 2008 @ 23:20

    Ја немам директно искуство барски дабар али знам деце који су и били у Ђенови и причи о родитељима и оно што су доживели отварамо нове хоризонте за старосну групу која је имала чак ни простор и своје тренутке. Ја сам фасциниран начином на који су створили лични напредак и причу која нема никакве позавидјела у амбијенту џунгле или круга.
    Делим оптимизам и добре изгледе за проналажење чак и лидери у заједници лидери у резервоару, јер предлог је лепа и често дели бивших лидера или одраслима који желе да помогну.
    Добром путу да се новим старих даброва

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  6. Елиса, безбрижни крикет

    ам он Марцх 6, 2008 @ 00:27

    Стварно интересантно ...
    Ја сам бивши вођа чопора, ћерка бившег главног круга као национални лидер у овој индустрији чак и када Ладибуг АГИ Агесци не постоји.
    Увек сам осећао да образовни метод који Сцоутинг наставља, то је заиста од суштинског значаја за раст особе, а пре него што пази на ову врсту искуства боље. Мислим да ће ускоро предложити Одред извиђача у граду живим у овом "услуга", што је важно за децу и одрасле који се врти око њих (и ја говорим из маму!) ... Добар лов и добар пут

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  7. ТАЗ

    ам он Марцх 6, 2008 @ 00:37

    Момс -> Шефови Бранко / = Цасторини искуство лењ ...

    И "шта ја заправо живим у малом стаду мог Одред извиђача. Протецтивенесс и опреза ове врсте лидера може да донесе безбедност, али да офсет биланс је превише оклевања у планирању активности и искустава трупа благо "ризичних" или да даје детету осећај аутономије ...

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  8. Анђео

    ам, 7. јула 2008 @ 08:56

    Бари .... свим извиђача и покрајина ....
    али знате да у групи постоји колонија од 11 Бари барски дабар већ за 5 година?

    Постоји још мало информација од скаута ....

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  9. Цристина

    ам, 7. јула 2008 @ 09:20

    Ја сам стари Дабар Цасорзо 1, хитно ми је потребна нова старе даброва на располагању, јер имамо малу колонију на снази да спасе .....
    Колонија је управо завршен мирно велику летњу купање у далеко на запад у лов на златне Нуггетс ...
    је искуство које омогућава деци да стекну прве правила аутономије: да брине о свом опремом и да се препознају, делити и откривати нове укусе на табели, прихватите исправку старих даброва.
    искуства су највише акробатска вукова широм брнацо баци са поверењем и потврду и умирење довољно да укључи штенце који долазе у паковањима од дабра.
    Црунк Црунк уопште срећни и добро да пливају две младе колоније у трави.
    Цристина

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  10. Марија Франческа Мароко

    ам, 7. јула 2008 @ 09:48

    Моје име је Марија
    Дуга колонија у Торину, пре 2 године смо отворили и колонију се спериметазионе.
    То је леп доживљај, са децом од 5/6/7 година, ради добро са ентузијазмом, раде ствари које никада не мисле да могу да раде, они вам дати толико је дивна фаза старости, нису милијарде обавезе Спорт / позориште / певање итд .....
    Ми пливати (од преко ноћи) размаку од пролећног и летњег кампа за три дана до седам дана
    Апликације су многи, а ту су и родитељи који желе да помогну, Црунк Црунк

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  11. Марија Франческа Мароко

    ам, 7. јула 2008 @ 10:03

    Још увек сам Марија,
    додати да је одлична подршка за стада, ми Пассерано 10 барски дабар, са навикама које су се показале успешним, стоји у кругу, да одговарам на позиве, да ћути када лидер говори, заједница живи, дељење, и уверавам вас да је за вође чопора младунци имају 10 скаути већ знам живот није тривијална ствар
    Добар Свим
    Мери

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  12. Иван Данцхиелли сцоутмастер Виченца

    ам, 7. јула 2008 @ 10:26

    .. Виченца постојала куатрро година колоније барски дабар, а лидери нађу са лакоћом. Друга ствар је тренинг, али ми радимо на томе са успехом. Реалност колонија расте и то би требало да буде само мало више комуникације. Добри пливати уопште.

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  13. Фреди

    ам, 7. јула 2008 @ 12:24

    Мислим да су ове активности не објављују ...

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  14. Лионесс Фиери

    ам, 7. јула 2008 @ 21:04

    Здраво, ја сам био до прошле године, Балоо.
    Очигледно је да је за дивљење и завидан, можда, ако можете рисполвере проблем, а не најмање, проналажење одећу величине.
    Добра идеја да се ослоне на снаге "Родитељи", али је важно да се обуче како ниво образовања, извиђачи, да се избегне само ради рекреације.
    Проблем имам је:
    не нарежете мало 'и фазе?
    Како да живи наредних 4 година Бранцо?
    Опстанак и, ако већ радимо на питањима живота, како ће живети судбоносно прошле године?

    Очигледно је да у устима ... или ролка на дабра
    Добар и лов.

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  15. Шумска сова Мудри

    ам он Марцх 8, 2008 @ 01:03

    Сјајно!
    Реч која је остала дубоко Багхеера за мене да се отвори колонију вреди лов предатора узвишено.
    Сада сам пуно радно време тата, али би било сан када мој пас је ухватио прву победу ...

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  16. Акела

    ам он Марцх 8, 2008 @ 23:11

    Желео бих да изразим моју личну неслагање. Као похвалан и може да буде узбудљиво ово искуство, једва проходан. У мом граду знам о постојању колоније (Бари), и дозволите ми мало провокација, у потпуности методолошки ролка када је прекидач у одељењу, јер, у џунгли, схватио је да буде човек, али пре човек се дешава да буде ДАБАР? То може бити довољно муња? Извините, али овај пут сам путовао.
    Срећан лов

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  17. Акела Црвени цвет

    пм Јул 10, 2008 @ 19:38

    У даброви ће најбоље Турбиго! са лидерима тако тихо .. нема звезда!
    АК_ФР

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  18. Мирелла

    пм Јул 10, 2008 @ 21:29

    Шта срећа "да бисте пронашли све ове жеље пре отварања! Ја сам нова колонија даброва старог Гранде реке, бивши извидјаца и мајка малог Лупетта Цасторина и новог штене .. Узбуђење почиње си нас вибрирају тако да се надам да не будем лењ и имао доста тога да дам!
    Деца 5 година почиње у скоро сваком спорту и активност 'и ваннаставних јер нема Сцоутс? Окружење где могу у пропорционално њиховом узрасту "постати независна и научити основе о томе како жели да будемо заједно наш мото ..
    Много хвала свима за ваше добре жеље и позитивне коментаре или не .. сви помогну да расте!
    Добри Купање на све

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  19. Францис

    АМ Јул 12, 2008 @ 08:54

    "Огранак Цасторини" је користан и користан за лични развој?, Да ли је питање за оне који се годинама баве "Цасторини", који су имали свој лични развој, кроз гранама Сцоутинг, до одраслог доба .

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  20. Малак

    АМ Јул 14, 2008 @ 15:17

    Уз барски дабар Сциаландро смо, а онда су се навикнете на скаутинг од детињства ..

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  21. Анђео

    АМ Јул 14, 2008 @ 16:29

    издвојено мишљење у Барију алл'акела одговор на методолошком цасторисмо ....
    ... "Не можете гиудуцаре оно што ви не знате" ...
    упркос колоније барски дабар Бари је за последњих 5 година, и упркос присуству регионалне скупштине, и нико никада никоме рећи, упркос позивима, никада није дошао близу да сазнате нешто више или видели својим очима шта раде барски дабар ....
    Зато позивамо у наше бране, наравно, следеће године, да се не расипа своје сумње, али бар да видимо шта ми причају.
    Дођите и погледајте неке лепе!
    Анђео

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  22. Марија Риму

    АМ Јул 14, 2008 @ 18:04

    Добро вече свима! Ја сам Багхеера Рима 123 и очитати разне коментаре сам мало пијан и мало радозналости осветљени. Упознала сам геуппо Цасторини Цирцус Макимус на скупу пре неколико месеци. Лепа са својим Беавер Тотем! Они су били мала заједница! Престао сам да разговарам са Старог даброва (који су гледали како су играли барски дабар) и били су узбуђени због авантуре и страхују од створења тако малим, али је већ показао своју личност. Заиста се дивим онима који су почели ову авантуру, а можда у будућности ћемо отворити један превише!
    Добар лов на све!

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  23. Цатиа

    АМ Јул 15, 2008 @ 16:25

    Поздрав свима! Ја сам мајка детета од 6 година. Може ли ико реците ми да ли постоје колоније барски дабар у покрајини Риминију и како да их контактирам? На нету сам нашао ништа и не зна никога ко може да ми пружи информације. У случају негативног феедбацк-а, они су спремни да "алларгарми" у покрајини Песаро. Многи захваљујући онима који могу да ми помогну!

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  24. Иван Данцхиелли сцоутмастер Вићенца (Велики медвед бела)

    АМ Јул 20, 2008 @ 09:40

    Ја бих рекао да његов брат извиђачи Акела Елле у Барију о својим бригама: БП један дан, на састанку лидера, оптужен је од стране једног од њих не придржава прописа о свој предлог и онда исти БП-узастопног (!) "Проклетство правила, зову експеримент" (у пакао са прописима, зову експеримент!). Мислим да је довољно да схвате како човека и дух извиђаштва. Братски загрљај.

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  25. Антонела

    ам он Септембер 3рд, 2008 @ 15:39

    Црунк уопште, су Блуеберри, стари дабар колоније "даброви срећни", у групе Акуила2.
    Јер, када мислите да је реч о насељима само на ставке које су уклоњене са различитим јединицама? Колонија Акуила2 постојао скоро 5 година, особље Старог дабра има 2 "Мајке" као један од "Силвер дабра" и бивши стража пре служења, а сада је лидер са патентираним "Нутриа Сребрна, бивши Ровер (Студент далеко од куће) који су у почетку радили, а онда одлучили да остану. Проблем је, како је написао Ангел, који већина не стварно желите да сазнате више о нашој индустрији! Верујем да је за децу ово је одлична прилика да уђе у игру, с обзиром да сада деца од 5 година више нису они који су имали 5 година пре 40 година! Штавише, недавно смо колонија, а не текст, али је затражио од других група које су своје путовање започео извиђачку барски дабар и барски дабар у Италији има више од 20 година (види торински 101 :-))
    За Акела, мало "скептицан, сам да вас питам: Колико дуго запослени у јату на нове децу да се интегришу са другим младунце? Абитутини Беаверс сада стекли, а да не помињемо неке који знају 'пакет јер можда понекад интеракцију у пољу или излаза, то значи да има времена за друге активности више забавних и креативан :-). Црунк Црунк свима и ДОБРО пливају :-)

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  26. Жирафа Осетљив

    ам он Новембер 13 2008 @ 21:30

    Добар пут уопште, су удружење Вигевано 1, ЕСФ.
    Видео сам да имате и Цасторини, лепо је идеја.
    Ми планирамо, надамо се најбољем. :)
    Братски поздрав ...

    Жирафа Осетљиви Вигевано 1 °

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  27. Ђанфранко

    ам 16. новембра 2008 @ 12:02

    Проблем барски дабар свакако није лако. Прво, мислим да су четврти (или пети) огранак Сцоутинг, чак и ако покушате да усвоји неку врсту метода инспирисан да скаутинг, али радије бих узрасту образовна политика. Они имају предност / корист стварања резервоар будућег младунце / С и свакако осећа потреба од стране родитеља. То је свакако задовољство за дечији и учествује, као уосталом и сви општински центри за децу / и, и поред тога има ту предност да .... Бесплатно. Он има две велике ризике по мом мишљењу између њих. Да би постао врста предсобље од лупеттисмо очекујући активности и алата, а затим претећи да скине Бранца свом елементу новине и релевантност за децу 7-11 година. И самим тим гурају младунце на грани делатности и индустрије алата извиђаче ишчекивања .... Поред тога, шефови барски дабар ће се вероватно осећати групу баби ситерку, и да превазиђу све више разлога да предвиди опасност лупеттисмо активности, и Сцоутинг уопште (униформа, обећање, правила и церемоније ....). Имајући у виду и покушавајући да избегне ове ризике (већ веома јак у филијали младе, који обухвата децу / и 12 година) могуће је да су Цасторини користан сервис породицама и резервоар за пакетом. Али, будимо опрезни да не шири превише на методе извидјаца, можда да би деца узраста од 3 до 5 година и одрасле старости 18 до 75 .........

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  28. Антонела

    ам 17. новембра 2008 @ 10:06

    Ђанфранко Поштовани, дозволите ми да вас питам: "Пре него што сам ода признање својим изјавама, мораш да читате или објасни методологију барски дабар?" Мислим да не, с обзиром на начин на који они говоре.
    Можда треба да знате да су "Олд дабар" маме и тате није досадно уобичајеног живота који одлуче да раде бабиситтинг децу других. Цасторисмо има своју методологију, а колонија лидери и даље треба да урадите процес обуке као код других грана, а на крају то добијате патента главног колонију (једна година праксе у грани, МИ методологија и, после годину дана, МИ верификација, а онда завршни папир).
    Цасторисмо је метод који је доказано више од тридесет година, да ли сте знали да у Италији неколико колоније су живи више од 20, ау неким групама, многи Сцоут лидери сами били барски дабар! Цасторисмо је рођен у Канади, у многим земљама света је званично четврти Делатност: Аустралија, Нови Зеланд, Француска, Енглеска, САД, Холандски Антили, Индија, Бахами, Перу, Гватемала ... Да ли желите да наставите :-) теза? Ја сам на основу своје методологије на интернационализацију цасторисмо ... и онда, зашто не преноси метод извиђача узраста од 18 до 95 година? Да ли постоји старосна да уче нове ствари и нове искуства?
    Још једна ствар: Ко је рекао да су барски дабар игре на младунце или одељења ... Да ли сте икада видели колонију "на послу" Ако желите мало забаве 'и упознају мало боље, ја вас позивам у ...? колонија где сам ја, ја ћу увести даброва и других стараца у кратком времену унесете свет фантазије! Ако желите више информација, можда могу да помогнем :-) Црунк уопште.

    ПС: Сорри, али ако су барски дабар расадник за младунце .... Тхе Раидерс су расадници у одељењу?

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  29. бели орао

    ам 17. новембра 2008 @ 14:40

    Моја група у Цалтаниссетта 7 степени су барски дабар десет година сада, данас, неки Р / ки који ће да одлазак су били цасторини.Сицураменте постоји мало информација о томе, значи да понекад смо лидери мало нерадо нове ствари, просуђивању и коментаре и на радост инаппропиати.Прима реченице фондо.Цон да знате, ја сам присуствовао неколико тренутака у барски дабар у купања прошлог лета, фантастично искуство, су главни куст'анно колонија. Видети значи веровати. Црунк Црунк уопште.

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  30. Ђанфранко

    ам 17. новембра 2008 @ 19:47

    Поштовани Антонела,
    Осећам се чврсто у улози адвоката ђавољем, али ако сви мирно добро је то? Дакле ...
    Наравно да сам прочитао различите материјале на цасторисмо (лош термин, боље барски дабар ...), укључујући котрљања области обуке, и уверен сам да постаје драгоцен образовни метод за децу узраста од 5 до 7 година. Лично сам убеђен да је мање, иако свакако инспирисани да сцоутинг, тоут суд може назвати извиђачку метод. Можда предуслов, као и на другом нивоу, то је метод гранских младунце. Под овим мислим да је метод само одмахну руком представништво истраживаче? Па, говор у крајност ја бих рекао да. И не само да је она рођена на тај начин, али и због старосне групе 11-17 година да Сцоутинг јак утицај на формирање карактера и да можете да разговарате о "формирању добрих грађана." Слажем се да је поједностављено говорити о расаднику и на основу којих барски дабар младе, извиђачи, међутим, док грана има сопствену самодовољност метологица наш рад у филијали младунце (и барски дабар) је озбиљно угрожена, или земљиште у искуству гранских Ренџерса. (ПС За БП гранских младунце треба да припреми децу да постану добри извиђачи ....) Моја брига је да усред даброва и мрави, и лупетте цоццинелли и Ладибугс, веверица и ко зна шта друго, губите из вида Сцоутинг Баден Пауел да измисле шта је ново и садашњи Пинцо Паллино. А то је свакако добро да методолошки гледано барски дабар је ко чини алатке да их добро, али ризик је реалан по мом мишљењу Прелази се. Много пута који предстоје. Знамо да је данас са Свеетхеартс од 7 до 12 година и пола је све теже да говоре о развојним потребама. Али сигуран сам да су лидери ће учинити своје најбоље даброва. Важно је и даље по мом мишљењу, да подржи методолошки референтну тачку. А они који не могу тренутно да се Сцоутинг за дечаке, младе и приручник књизи лидера. Остало је експериментисање.

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  31. Антонела

    ам 18. новембра 2008 @ 17:06

    Поштовани Гианфранцо,
    Слажем се са вама када кажете да је метод је да одмахну руком на истраживаче индустрије, у ствари, у целом свету говори о: Беаверс (барски дабар), младе (младунци) извиђаче (скаути), Роверс.
    Слажем се са тобом да је све остало се тестира ... али ради са озбиљношћу и посвећеношћу. Цасторисмо представља почетну фазу на путу, у складу са правилима сопственог, одговарају конкретном младости. Референтна тачка је исти за све: "почињу" човека и жене одлазак.
    У стварности, сви ми говоримо истим језиком и ми морамо бити захвални БП који је у веома тешким временима, упркос томе што војник, мада деца су само деца ... (нема права или обавезе), има право увида, пустите нас невероватно благо које и данас, као што сам га прочитао и читам га, мени је застрашујуће струја!
    Гинафранцо Хвала за ову размену идеја, био сам веома задовољан ... позив да дођу у колонију је још на снази: ми смо Мајка "Срећан Дабар" група АГЕСЦИ орао 2. Црунк уопште ... Боровница ;-)

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  32. Ђанфранко

    ам он Фебруари 2, 2009 @ 11:22

    И ко каже да је пољски бескорисна и да дебата је крај сам по себи? Следећа субота ће бити први састанак Цасторини нашег удружења. А захваљујући Антонелла и другим интервенцијама, без прејудицирања ставова већ изразио, малу нове приступе у предиван свет скаутинг. И то је добар лов на све оне који поштују закон.

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  33. Антонела

    ам он Фебруари 2, 2009 @ 15:59

    Поштовани Ђанфранко, добар први Свим за колоније (оно што се зове?), Ми сматрамо да следеће суботе ћемо изаћи "пактова", имамо шест штенади које су више у кожи, спремни су вреће за спавање.
    Дозволите ми да знам како је отишла. Црунк за све ваше Старе колоније даброва :-) Боровница

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  34. означите

    ам он Фебруари 3, 2009 @ 02:35

    Поздрав свима Ја сам лидер агес.ми убаците компаније 'у свом говору да исприча своју тачку стварног доласка. сада за много година имамо колоније даброва у готово свим групама. Ове године морам да девојку близу почетка да долази из даброва ... оввеео је већ 13 година извиђаче 20 живота. Али сада ова девојка је ун'еццеззионе. у смислу да су сви даброви само његове године она је наставила све до одласка. у другој групппи могу да кажем да само 2 или 3 долазе из Ровер цолониа.Ми чудо ако све посвећеност лидера и раднике који раде у колонији нису могли бити боље провео на одељењу трупи или компаније.

    БС

    Означи

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  35. Антонела

    ам он Фебруари 3, 2009 @ 17:03

    Драги Марко,
    Не бих то назвао губљење радне снаге, јер (и ово је моје лично мишљење!), Чак и ако сам оставио један гест или осмех, или сећање на одређени излаз на један од мојих даброва, већ представља успех , без обзира на путу који ће се "одрасту".
    Он је рекао да се уморите јер је почео прерано, фактори су многи и деца данас су окружени бројним могућностима ... понекад проблем родитељи не верују да је лако да устанем рано недељом, јер ваше дете има ' излаз, или учествују у заједничким оброк када желите да останете негде другде, или ... и не зато што се одржава у друштвеном животу вашег детета, већ зато што више и чешће да се до суботе да се "носи кожу" и Можда концепт породице борави заједно код куће.
    То није само ствар избора, али и са страсти капитала "П", а на нама Пиерце наши лидери Страст, као и родитељи за своју децу, са нашим осмесима (чак иу тешкоћама ...) наше акције и ова не зато што смо ми "лоши пијаних" увек срећни, већ зато што верујемо у оно што радимо, тако да немојте бити обесхрабрени: све што радимо је губљење снаге, је лепа игра, игра живота који ми претвори у песмама, ватромет, бдења ... ми смо привилеговани, зар не мислите? Чак и ако предузме друге путеве, другим правцима, ви сте сигурни да ће сви запамтити барем пуцкетање ватре док гледате звезде и направила планове ЗАЈЕДНО лични
    Добар начин! Боровница.)

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  36. Тарцисио

    ам он Фебруари 4, 2009 @ 02:51

    Колико тачно, колико пута у лице периодичне несташице лидера питали смо 'па шта смо близу? стадо, онда је најлакше отворити, хајде да се фокусирају на истраживача, огранак кнеза, и Ровер да нам дају лидера ", а онда су прилично уске зуби и наставио са све 3 гране, али .. сумња је остала. Покривају одређени босоноге необрађени подаци су веома мало, барем у мојој групи, Раидерс долази Ровер и понекад нелагодност траје. Али ми такође питати: да ли смо сигурни да, ако постоји било ко Бранко отвара врата у заједницама у којима послујемо ми би сигурно онда и они мање или више неколико истраживачи и Роверс. Можда прави проблем како да имају добар континуитет, ентузијаста, али се често исцеђен, лидере и васпитачи чије добру руку и види своју један дан да позовете 2Луупи ролка, вук, вук ". Добар лов на све и добром путу .. Глобално образовање пројекат, ова лепа али изазован пут који следи диввенире о лажним ровера.

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  37. Андреа

    ам Маи 6 2009 @ 10:08

    Можда можемо и да се упитамо зашто БП Сцоутинг није обезбеђена а 6 до 8 година?
    Можда јер није било потребе?

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  38. тарци

    ам Маи 18 2009 @ 00:56

    Ја искрено не знам, али је БП поново читање разне интервенције Чини ми се да ухватим неки од своје велике менталне агилности да је можда, за мене је права снага њеног образовног поруке. А 'момци почели са старошћу истраживача и мушкараца, али не у Чилеу је био шокиран када је нашао изненађење испред извиђача, је искористио прилику. И тако је увек отворен за нове потребе, Раидерс ровер, касније су рођени. Чини ми се да је љут више од једном испред ригидности прописа и поновио да је сањао, и предложио предлог, јер мислим да је друштво више отворен за иновације, различите компаније, укључујући и скаутинг развијен. Ја сам верник, али од секуларне културе, где се секуларизам схвата као антитеза интегралисм, и збуњен је догматски читања Сцоутинг. Можда би требало да изгледају у друштву, своје потребе и да је све односе са нашим вештинама не са идеолошког сукоба.
    ПС у мојој групи има барски дабар и за сада не постављамо питање зашто немамо лидере, посебно за три гране "званична", али не искључују а приори ништа. Сигуран пут

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  39. Цристина

    ам Маи 25 2009 @ 14:31

    Поштовани,
    Ја сам стари дабар који је управо завршио напорне године активности са последњег купања пред великом националном пољу које ће видети мој колонија да крене за острва права деце и младих ... је са великим жаљењем констатује да постоји Могу да идем превише ....
    У годинама када мисли да БП скаутинг децу 5/7 година су били више структуриран и чврстим породичним вредностима које деле на цело друштво.
    сада наше породице су често модификовани и деца овог узраста купује телефон, али не дозволите да се играју лопте или са мало брашна и аццкуа ...
    Молим за и физички и емотивно исцрпљујуће, никада заборавити да цасторисмо Виере је јединствена прилика за мале и велике вредности мира извиђачком да свако има право ...
    а ако нонавете да 7. јуна у раггиунгетеми Цасорзо у 15.00 и да ће играти са змајеви ...
    Црунк Црунк
    стари дабар
    Цристина

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  40. Антонела

    ам Маи 25 2009 @ 16:57

    Можда можемо и да се упитамо зашто БП није обезбедио скаутинг од 8 до 12 година?
    Можда јер није било потребе?

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)
  41. акуиладеглиалбурни

    ам он Марцх 7, 2009 @ 23:29

    Рудник није коментар него позив: Среда Јун 24, позив свим колонијама Цасторини у Торину (Торино је за нас празник свеца су славља) или чак за поједине породице са даброва, за један дан у Зелена.
    Састанак у бази извиђача "Авантура парк" дуж Виа По (Цасале, бивши Зоо улаз, бивши Екперимента). Програм обухвата састанак у 9.30 с и један бицикл бициклистичка вожња дуж По Цицлописта да откријете велику реку и један поподне игре, забаве и авантуре. Морате се прво регистровати. Инфо: 011.5613059 (10-12/15-18) или јамборетте@емаил.ит

    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0.0 / 5 (0 вотес цаст)
    ВА: Ф [1.9.17_1161]
    Оцена: 0 (од 0 гласова)

Коментари РСС · Трацкбацк

Унесите ваш коментар

Име: (обавезно)

Е-маил: (неће бити објављен - рекуиред)

Сајт:

Коментар:

Immagine CAPTCHA
Промените слику
*


Желим бити ажурирани на било какве промене у чланку без остављања било какав коментар за сада