Castorini ju presin!
Hapja e kolonive të reja!
![]() | Kolonjë AURORA BROWN PARË (Milan) E-mail: segreteria@tuttoscout.org |
Grupi ku Këln është jeta Nutria, jo më shumë se 20-22 artikuj. Të kasollet Castorini janë të ndarë në grupmoshat 5-6 e elementeve dhe "kod", numri, që funksionojnë si grup primar. Kolonia e është një strukturë elastike në përbërjen dhe kohëzgjatjen, nuk janë fëmijë të aftë në këtë moshë që të ketë një ndjenjë të përkatësisë në një ekip, Cologne gjithashtu nuk duan të ngarkesës përgjegjësi shumë e të Castorini vjetër. Sipas Scouts traditë, Castorini kanë ligjin e tyre ("Nutria është i lumtur, sepse ai është punëtor dhe mik i të gjithë"), besëlidhja e tyre (ekuivalente e premtimit: "Unë premtoj që të jetë një mik i Jezusit, për të dashur të gjithë dhe të bëjë të gjitha gjërat e mire ") dhe moton" së bashku ".

Këto koncepte janë të dizajnuara në lidhje me moshën, sipas një evolucionin dinamik të arsimit. Në veçanti, nuk ka besëlidhjen e premtimit, sepse termi i dytë do të tregojë një angazhim për personale years morale pamendueshme 5-7, pakti, që do të thoshte një angazhim për të bërë si të tjerët dhe me ta, ka demonstruar në vend kuptueshme për fëmijët.
Historia që vepron si një mbështetje ndaj botës simbolike është "Miqtë e pyllit", një përrallë e beavers dhe burrave me origjinë kanadeze. Këln është simbol i kastor Big Brown, i mbushur në realitet, ajo ka funksionin e një pak 'e totems dhe se është pampered dhe të trajtohen si një karakter të vërtetë nga fëmijët.

' uniform është i njëjtë si ai i ' Agesci , por tani për tani kjo është një aktivitet nuk japin extrassociativa dalluese, përveç shenjës së kastor. The progresion i personelit ka një bisht kastor si një shenjë e varur në qafë, e cila ndryshon në ngjyrë sipas niveleve të tyre. Kalimi (ndryshimi i bishtit) është përcaktuar në bazë të periudhës së kaluar dhe jo për vlerësimet. Rritja fetare është historia e jetës së Jezusit, me fillimin në lutje spontane dhe festimet e thjeshtë, por e pasur me shenja menjëherë të kuptueshme për fëmijët.












































































Ati Wolf
jam më 5 korrik, 2008 @ 15:17
Është një ëndërr i imi për shumë vite, por tani me dy pako ... etj etj gjeni artikuj të bëhet e vështirë ..., por për aq kohë sa ekziston jeta nuk ka shpresë
qartë bari9
jam më 5 korrik, 2008 @ 16:36
kur fushë? keni nevojë për ndihmë përsëri? nëse dikush ka nevojë, unë 16-30 gusht të hedhur poshtë mundësinë time.

udhë
qartë
principessamazzone@lycos.it
Valerio (Won-Genoa tolla FSE)
jam më 5 korrik, 2008 @ 16:55
Unë e di që kjo të jetë një pjesë e realitetit ... Unë jam i hipnotizuar, unë kam disa dyshime rreth karakteristikat e tjera të saj brenda një Scout grupop. Për çdo rast, gjuetia e mirë në rrugën tuaj të re!
Andrea
jam më 5 korrik, 2008 @ 17:06
Gjetja e udhëheqësit për coypu është më e lehtë se sa mendoni. Në koloninë tonë (Liqeni i larches, Genoa Grupi 51) për shembull, doli të jetë pjesë e drejtimin e dy njerëzve jashtë shoqatës dhe një prej tyre është nëna e një djali vitin e kaluar dhe bandë ish kastor.
Në grupe të tjera, shumë liderë janë nga shoqata jashtë ose të personave që nuk kishte ndërmend të më bëjnë shërbim.
Lesperianza jashtë vendit (Francë, Belgjikë) ka thënë se edhe ka burimet për udhëheqësit ardhur nga "tanke" nuk mund të përdoret nga degët e tjera dhe në çdo rast duket se ka tërhequr një numër të madh të kafshëve sesa mendohej më parë.
Unë përfundoj duke thënë se grupi i Genoa 100 (krijuar nga ndarja e Genoa, 51, tani shumë i madh) do, nga ana tjetër, planifikon të hapë një koloni atje, dhe gjithashtu një nënë i ka dhënë gatishmërinë për të marrë pjesë në trajnimin e stafit.
I duket të jetë shumë incidente të këtij lloji, dhe unë nuk mendoj se industritë e tjera mund të tërheqë kokat si coypu.
Traetene ju konkluzionet
Ish Akela Ge21
jam më 5 korrik, 2008 @ 23:20
Unë nuk kam asnjë përvojë e drejtpërdrejtë të coypu por unë e di të fëmijëve të cilët janë dhe kanë qenë në Genoa dhe historia e prindërve dhe atë që ata kanë përjetuar horizonte të reja të hapura për një grup moshe që nuk kishte as edhe një hapësirë dhe momentet e saj. Unë jam i magjepsur nga mënyra e kanë krijuar një progresion personale dhe një histori që ka asgjë për të zili për vendosjen e xhungël apo të rrethit.
I ndajnë optimizmin dhe perspektivë të mirë për të gjetur edhe krerët e udhëheqësve të komuniteteve në të rezervuar, sepse propozimi i është e bukur dhe të ndahen shpesh nga ish-udhëheqësve ose të rriturit të cilët duan të ndihmojnë.
Një udhë e mirë për të beavers reja Vjetër
elisa, kriket lumtur
jam ne Korrik 6, 2008 @ 00:27
Me të vërtetë interesant ...
Unë jam një ish-lider i paketë, e bija e ish-shefit të rrethit, si dhe udhëheqës kombëtar në këtë industri edhe kur nuk mollëkuqe AGI Agesci ekzistojnë.
Unë gjithmonë mendonin se metoda arsimore që Scouting vazhdon, ajo është me të vërtetë thelbësor për rritjen e një personi dhe para se të shikoni në këtë lloj të përvojës më të mirë. Unë mendoj se kjo së shpejti do të propozojë në grupin Scout në qytetin jetoj në këtë "shërbim", i cili është i rëndësishëm për të dy fëmijët dhe të rriturit që rrotullohet rreth tyre (edhe unë flas nga mami!) ... Gjueti e mirë dhe rrugë e mirë
Taz
jam ne Korrik 6, 2008 @ 00:37
Moms -> Kryetarët Branco / = eksperiencë Castorini ngadaltë ...
Dhe "ajo që unë jam në të vërtetë jetojnë në tufë të vogël të grupit tim Scout. The protectiveness dhe kujdes të këtij lloji të udhëheqësve të mund të sjellë sigurinë, por për të kompensuar bilanci është hezitimi shumë në planifikimin për aktivitetet e trupave dhe përvojat pak "rrezikshme", ose për t'i dhënë fëmijës një sens të autonomisë ...
Engjëll
am më 7 korrik, 2008 @ 08:56
Bari .... për të gjithë skautët dhe provincën ....
por ju e dini që në grup ka një koloni të 11 Barit coypu tashmë për 5 vjet?
Nuk ka ende informacion pak nga skautët ....
cristina
am më 7 korrik, 2008 @ 09:20
Unë jam një i vjetër kastor Casorzo 1, ne kemi nevojë urgjente për beavers të reja të vjetër në dispozicion pasi ne kemi një koloni të vogël në fuqi për të shpëtuar .....
Kolonia sapo ka përfunduar mënyrë paqësore notuar e mëdha verore në perëndimin e largët për të ndjekur për nuggets ari ...
është një përvojë që lejon fëmijët që të fitojnë rregullat e para të autonomisë: të kujdeset për pajisjet tuaja dhe për të njohur, të ndarë dhe të zbuloni shije të reja në tryezë, të pranojë korrigjimin e beavers vjetra.
Përvojat janë më akrobatët e ujqërve të gjithë brnaco hedhin me besim dhe siguri të mjaftueshme për të përfshirë puppies që vijnë në pako të kastor.
Crunk Crunk fare të lumtur dhe të mirë për të notuar dy koloni të rinj në bar.
cristina
Maria Francesca Marok
am më 7 korrik, 2008 @ 09:48
Emri im eshte Maria
Koloni ylber i Torinos, 2 vjet më parë ne kemi hapur koloni dhe po sperimetazione.
Është një përvojë e bukur, me fëmijët e 5/6/7 vjet, punon mirë me entuziazëm, duke bërë gjëra që kurrë nuk mendojnë se ata mund të bëjnë, ata ju japin aq shumë, është një fazë e mrekullueshme e moshës, nuk janë të miliarda angazhimet sportive / teatri / etj kënduar .....
Ne notuar (nga brenda natës) katran e kampit të pranverës dhe verës për tri ditë në shtatë ditë
Aplikacionet janë të shumta, dhe nuk janë prindërit të gatshëm për të ndihmuar, të Crunk Crunk
Maria Francesca Marok
am më 7 korrik, 2008 @ 10:03
Unë jam ende Maria,
shtuar se kjo është një mbështetje e shkëlqyer për tufë, ne Passerano 10 coypu, me zakone që kanë provuar të suksesshme, të qëndrojë në një rreth, telefonatat përgjigje, për të qenë i heshtur, kur një udhëheqës i flet, jeton komuniteti, ndarja, dhe unë ju siguroj se për një udhëheqës të paketë Cubs kanë 10 scouts tashmë e dini se jeta nuk është një gjë e zakonshme
Notuar mirë
Mary
Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza
am më 7 korrik, 2008 @ 10:26
.. Vicenza gjithashtu ekzistonte vjet quatrro koloninë e coypu, dhe udhëheqësit të gjetur veten me lehtësi. Një tjetër gjë është trajnimi, por ne jemi duke punuar në atë me sukses. Realiteti i kolonive është në rritje dhe kjo duhet të jetë vetëm një komunikim pak më shumë. Notuar mirë në të gjitha.
Freddy
am më 7 korrik, 2008 @ 12:24
Unë mendoj se këto aktivitete nuk janë publikuar ...
Luaneshë Fiery
am më 7 korrik, 2008 @ 21:04
Përshëndetje, unë kam qenë deri në vitin e kaluar, Baloo.
Natyrisht kjo është e admirueshme dhe për t'u patur zili, ndoshta, në qoftë se ju mund rispolvere problemin, jo më pak, duke gjetur rroba madhësive.
Ide e mirë për të nxjerrë në forcat e "prindërve", por është e rëndësishme të trajnohen për nivelin e arsimit, Scouts, për të mos bërë vetëm rekreative.
Shqetësimi që kam është:
nuk djeg një 'pak dhe fazat?
Si për të jetuar e ardhshme 4 vjet e Branco?
Mbijetojnë dhe, në qoftë se tashmë ne jemi duke punuar në pyetjet e moshës, si ata do të jetojnë vit fatal fundit?
Natyrisht në gojë ... ose jakë golf me kastor
dhe Mirë gjuetisë.
I kuqërremë Owl urti
jam më 8 korrik, 2008 @ 01:03
E madhe!
Një fjalë që ka mbetur Bagheera thellë për mua për të hapur një koloni është grabitqarët vlerë gjuetisë sublime.
Tani unë jam një baba me kohë të plotë, por ajo do të jetë një ëndërr, kur kone im ka rrëmbyer vrasin e tij të parë ...
Akela
jam më 8 korrik, 2008 @ 23:11
Unë do të doja të shpreh mospajtimin tim personal. Si për t'u lëvduar dhe mund të jetë emocionuese kjo përvojë, unë mezi kalueshme. Në qytetin tim di të ekzistencës së një kolonie simbolit BARI), dhe më lejoni një provokim i vogël, krejtësisht jakë golf metodologjike kur kaloni është në repartin për shkak se, në xhungël, ai e kuptoi që të jetë një njeri, por para një njeri ndodh të jetë një kastor? Kjo mund të jetë vetëm vetëtimë e mjaftueshme? Më falni, por kam udhëtuar këtë rrugë.
Gjueti lumtur
Akela Red flower
am 10 korrik 2008 @ 19:38
Të Beavers do Turbigo më të mirë! me udhëheqësit në mënyrë të qetë .. nuk është një yll!
AK_FR
Mirella
am 10 korrik 2008 @ 21:29
Çfarë lumturi 'që të gjeni të gjitha këto dëshirat përpara hapjes! Unë jam një koloni e re e beavers lumit të vjetër Grande, një ish-Scout dhe nëna e një Castorina vogël Lupetta dhe një qenush të ri .. Eksitim e fillimit të na lëkund jeni kështu që unë shpresoj të mos jetë i ngadaltë dhe kishte shumë për të dhënë!
Fëmijët 5 vjet duke filluar pothuajse në çdo sport dhe aktivitet 'dhe ekstra-kurrikulare' shkaktojë asnjë scouts? Një ambient ku ata mund në proporcion me moshën e tyre 'të bëhet e pavarur dhe të mësojnë bazat e se si ai dëshiron të jetë motoja jonë BASHKU ..
Many thanks për të gjithë për urimet tuaja të mira dhe komente pozitive apo jo .. të ndihmojnë të rritet!
Notuar mirë në të gjitha
Francis
am 12 korrik 2008 @ 08:54
"Dega e Castorini" është e dobishme dhe e dobishme për rritjen personale?, Është një pyetje për ata që me vite të tëra që kanë të bëjnë me "Castorini", të cilët kanë pasur zhvillimin e tyre personal, me degët e Scouting, për të rritur .
Malak
am 14 korrik 2008 @ 15:17
Me Scialandro coypu ne jemi dhe pastaj ata të mësohen me bojskautizëm që nga fëmijëria ..
Engjëll
am 14 korrik 2008 @ 16:29
kundërshtues mendime në Bari përgjigje all'akela në castorismo metodologjike ....
... "Ju nuk mund të giuducare atë që ju nuk e dini" ...
pavarësisht nga koloni e coypu është bari për 5 vitet e fundit, dhe pavarësisht nga prania e një asambleje rajonale, dhe askush nuk tregoj askujt, pavarësisht nga thirrjet, ka ardhur ndonjëherë në afërsi të mësuar më shumë apo pak të parë me sytë e tyre atë që ata bëjnë coypu ....
Pra, ne ftojmë në digës tonë, sigurisht, vitin e ardhshëm, për të mos zhduket dyshimet tuaja, por të paktën për të parë atë që ne jemi duke folur për.
Ejani dhe shikoni disa e bukur!
Engjëll
Mary e Romës
am 14 korrik 2008 @ 18:04
Mirëmbrëma të gjithë! Unë jam Bagheera i Romës dhe 123 off lexoni komentet e ndryshme që kam një i dehur pak dhe pak kuriozitet fjetje. Kam takuar një Castorini geuppo Maximus Cirku në mbledhjen e një muaj më parë. Bukur me emblemës së tyre kastor! Ata ishin një komunitet i vogël! Unë u ndal për të biseduar me beavers vjetra (të cilët kishin shikuar si ata luajtur coypu) dhe ishin të ngazëllyer për aventura dhe plot frikë nga krijesa kaq të vogla, por tashmë ka treguar personalitetin e tyre. Unë me të vërtetë admiroj ata që e filluan këtë aventurë dhe ndoshta në të ardhmen ne do të hapë një too!
Gjuetia e mirë për të gjithë!
CATIA
am 15 korrik 2008 @ 16:25
Hello everyone! Unë jam nëna e një fëmije prej 6 vjetësh. A mund dikush të më thoni nëse ka koloni të coypu në provincën e Riminit dhe si mund ta kontaktoni ato? Në neto kam gjetur asgjë dhe nuk e di kushdo që mund të jepni informacion. Në rastin e reagime negative, ata janë gjithashtu të gatshëm të "allargarmi" në krahinën e Pesaro. Many thanks për ata që mund të më ndihmojë!
Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear Bardhë)
am 20 korrik 2008 @ 09:40
Unë do të thoja të vëllait të tij Scouts Akela ELLE në Bari në lidhje me shqetësimet e tij: BP një ditë, gjatë një takimi të liderëve, u akuzua nga një prej tyre ju nuk respektojnë rregullat në lidhje me propozimin e tij dhe pastaj të njëjtën gjë PB-ia plas (!) "Damn rregullat, e quajti atë një eksperiment" (në ferr me rregullat, e quajti atë një eksperiment!). Unë mendoj se të mjaftueshme për të kuptuar si njeri ashtu edhe shpirtin e Scouting. Një përqafimi vëllazëror.
Antonella
jam më 3 shtator, 2008 @ 15:39
Crunk në të gjitha, janë boronice, vjetra koloni kastor "Beavers i lumtur", Aquila2 i grupit.
Sepse kur ju mendoni se jeni duke biseduar rreth vendbanimeve vetëm për artikujt që janë larguar të njësive të ndryshme? Kolonia i The Aquila2 ekzistuar për gati 5 vjet, stafi i Vjetër kastor ka 2 "nëna" si një nga "Silver kastor", një rojtar ish-para se të shërbejnë dhe tani është një udhëheqës me "Nutria patentuar Silver, një ish-Rover (studente larg nga shtëpia), i cili fillimisht ka punuar dhe më pas vendosën të qëndrojnë. Problemi është, shkruar nga Angel, e cila më të vërtetë nuk duan të mësojnë më shumë për industrinë tonë! Unë besoj se për fëmijët kjo është një mundësi e madhe për të hyrë në lojë, duke pasur parasysh se tani fëmijët e 5 viteve nuk janë më ata që kishin 5 vjet 40 vjet më parë! Për më tepër, ne jemi koloni kohët e fundit dhe nuk tekstin, por pyesni liderët e grupeve të tjera që kanë filluar udhëtimin e tyre Scout coypu, të coypu në Itali ka më shumë se 20 vjet (shih Torino 101 :-)!)
Për Akela, pak "skeptik, unë kam qenë te ju pyes: Sa kohë i punësuar në kopenë e të fëmijëve të rinj për t'u integruar me të vegjëlit e tjera? Beavers Abitutini kanë fituar tani, për të mos përmendur disa që e njohin "paketë, sepse ndoshta nganjëherë ata interacted në një fushë apo një prodhimi, kjo do të thotë që ka kohë për aktivitete të tjera më shumë argëtim dhe :-) krijuese. Crunk Crunk TE GJITHA DHE E MIRE :-) notuar
Gjirafë ndjeshëm
jam më November 13 2008 @ 21:30
Rrugë të mirë në të gjitha, janë një shoqatë e Vigevano 1, FSE.
Unë pashë se edhe ju keni Castorini, është një ide e bukur.
Ne jemi duke planifikuar, ne shpresojmë për mirë.
Përshëndetje vëllazërore ...
Gjirafë Vigevano ndjeshëm 1 °
Gianfranco
jam on November 16 2008 @ 12:02
Problemi i coypu sigurisht nuk është e lehtë. Së pari, unë mendoj se ata janë një e katërta (apo të pestë), degë e Scouting, edhe në qoftë se ju të përpiqet të miratojë një lloj metode për të frymëzuar bojskautizëm, por unë do të moshës të përshtatshëm të politikave arsimore. Ata kanë avantazhin / përfitim për krijimin e një rezervuari të ardhmen Cubs / s dhe sigurisht që është një nevojë e ndjerë nga prindërit. Kjo sigurisht është një kënaqësi për fëmijët / dhe pjesëmarrjen, si të vërtetë janë të gjitha qendrat komunitare për fëmijë dhe /, dhe përveç kësaj ka avantazhin e të qënit .... Free. Ai ka dy rreziqe të mëdha në mendimin tim mes tyre. Për t'u bërë një lloj paradhomë e aktiviteteve lupettismo parashikuar dhe mjetet, dhe pastaj duke kërcënuar për të marrë off Branca to elementin e saj të reja dhe lidhjen për fëmijët 7-11 vjeç. Dhe si pasojë shtyjnë Cubs në një degë e aktivitetit dhe mjetet Scouts pritje industrisë .... Përveç kësaj, krerët e coypu ka të ngjarë të ndjehen dadon grup baby, dhe për të kapërcyer të gjitha arsyeja më shumë për të parashikuar rrezikut aktivitetet lupettismo, dhe Scouting në përgjithësi (uniform,, premtim rregullat dhe ceremonitë ....). Duke pasur parasysh dhe duke u përpjekur për të shmangur këto rreziqe (tashmë shumë i fortë në një cubs degë, e cila përfshin fëmijë / dhe 12 vjet) është e mundur që Castorini janë një shërbim i dobishëm për familjet dhe një rezervuar për Pack. Por le të jenë të kujdesshëm për të mos zgjerohet shumë në metodën Scout, ndoshta për fëmijët e moshës 3 deri në 5 vjeç dhe të rriturit e moshës 18 deri 75 .........
Antonella
jam on November 17 2008 @ 10:06
Gianfranco dashur, më lejoni të ju pyes: "Para se të japin kredi për deklaratat tuaja, ju keni marrë për të bërë të lexojnë ose të shpjeguar metodologjinë e coypu?" Unë thjesht nuk mendoj se, duke pasur parasysh mënyrën se si ata flasin.
Ndoshta ju duhet të dini që "Old kastor" nënat apo baballarët nuk janë të mërzitur nga jeta e zakonshme që ata të vendosin të bëjnë babysitting fëmijët e të tjerëve. Castorismo ka metodologjinë e vet, dhe udhëheqësit e kolonisë ende nevojë për të bërë një proces trajnimi, si ajo e degë të tjera dhe në fund të kësaj ju merrni koloninë kryesor patentë (një vit e stazhit në një degë, një ne metodologji dhe, pas një viti, NE një verifikimi, atëherë letër përfundimtar).
Castorismo është një metodë e cila është provuar më shumë se tridhjetë vjet, nuk e dini se në Itali një koloni disa janë të gjallë për më shumë se 20 dhe, në disa grupe, udhëheqësit e Scout shumë ishin vetë coypu! Castorismo ka lindur në Kanada, në shumë vende të botës është zyrtarisht dega e katërt: Australia, Zelanda e Re, Franca, Anglia, USA, Netherlands Antilles, India, Bahamas, Peru, Guatemala ... A doni të vazhdoni :-) Teza e? Unë e kam bazuar metodologjinë e tyre në ndërkombëtarizimin e castorismo ... dhe pastaj, përse të mos përhapur metodë scouts moshës 18 deri 95 vjet? A ka një moshë për të mësuar gjëra të reja dhe eksperienca të reja?
Një gjë e fundit: Kush tha se coypu janë lojëra të Cubs ose departamentit ... A keni parë ndonjëherë një koloni "në punë" ... Nëse ju doni pak argëtim 'dhe të merrni të dini pak më mirë, ju ftoj ne? koloni ku jam unë, unë do të prezantoj beavers dhe burrat e tjerë të vjetër në asnjë kohë të hyjë në një botë të fantazi! Nëse dëshironi më shumë informacion, ndoshta unë mund të ndihmojë :-) Crunk në të gjitha.
PS: sorry, por në qoftë se coypu janë çerdhe e Cubs .... Cubs janë çerdhe të departamentit?
shqiponjë të bardhë
jam on November 17 2008 @ 14:40
Grupi im në 7 ° Caltanissetta janë dhjetë vjet coypu tani, sot, disa r / s që do të marrin largimin kanë qenë castorini.Sicuramente ka pak informacion për këtë, do të thotë se nganjëherë ne jemi udhëheqësit e një dëshirë pak për gjëra të reja, duke e bërë gjykimet dhe komentet gjithashtu inappropiati.Prima të fondo.Con gëzim dënimit të dini, kam ndjekur disa momente në coypu notuar në verën e kaluar, një përvojë fantastike, janë shefi koloni qust'anno. Duke parë është besuar. Crunk Crunk në të gjitha.
Gianfranco
jam on November 17 2008 @ 19:47
Dashur Antonella,
Ndihem ngushtë në rolin e avokatit djallit, por nëse të gjithë është e qetë e mirë është kjo? Pra ...
Sigurisht kam lexuar materiale të ndryshme në castorismo (term i keq, më mirë coypu ...) duke përfshirë fushat e kodrina të trajnimit, dhe unë jam i bindur se ai është duke u bërë një metodë e vlefshme edukative për fëmijët e moshës 5 deri në 7 vjet. Personalisht jam pak i bindur se, edhe pse të frymëzuar me siguri për të bojskautizëm, tout gjykata mund të quhet një metodë Scout. Ndoshta parakusht, si dhe në një nivel tjetër, është metodë e cubs e degës. Me këtë dua të them se metoda është vetëm për të skaut eksploruesit degë? E pra, fjalim në ekstreme unë do të thonë po. Dhe jo vetëm ajo është e lindur në këtë mënyrë, por edhe për shkak të grupmoshës 11-17 vjet që Scouting ndikim të fortë në formimin e karakterit dhe ju mund të flasim për "formimin e qytetarëve të mira." Unë pajtohem se kjo është thjeshtë për të folur në lidhje me çerdhe dhe në lidhje me të cilat cubs coypu, scouts, megjithatë, ndërsa degë ka metologica vet vetë-mjaftueshmërisë puna jonë në degë Cubs (dhe coypu) është i komprometuar seriozisht, apo tokat në përvojën e Rangers e degës. (PS Per Cubs degës së PB duhet të përgatisin fëmijët për t'u bërë scouts mira ....) Shqetësimi im është se në mes të beavers, të milingonat, lupette, e coccinelli, të ladybugs, ketrat dhe kush e di se çfarë tjetër, ju lë në harresë Scouting Baden Pauell të shpikë atë që është e re dhe aktuale Pinco Pallino. Dhe kjo është me siguri e mirë se coypu metodologjikisht është folur që bën mjetet për të bërë mirë, por rreziku është i vërtetë sipas mendimit tim overrunning up. Shpesh herë përpara. Ne e dimë se sot me sweethearts nga 7 deri në 12 vjet dhe seksi është gjithnjë e vështirë të flitet për nevojat zhvillimore. Por unë jam i sigurt se udhëheqësit do të bëjë beavers tyre më të mira. Gjëja e rëndësishme është ende në mendimin tim të mbështesë pikë metodologjike e referimit. Dhe ata që nuk mund aktualisht të Scouting për djemtë, Cubs dhe doracakun e librit të udhëheqësve. Pjesa tjetër është eksperimentimi.
Antonella
jam on November 18 2008 @ 17:06
Dashur Gianfranco,
Unë pajtohem me ju kur thoni se metoda është skaut hulumtuesit të industrisë, në fakt të gjithë botën duke folur në lidhje me: beavers simbolit coypu), cubs simbolit cubs) scouts simbolit scouts), të Rovers.
Unë pajtohem me ju se çdo gjë tjetër është duke testuar ... por bëhet me seriozitet dhe angazhim. The castorismo përfaqëson fazën fillestare të rrugës, në përputhje me rregullat e vet, të përshtatshme për moshën e caktuar të rinj. Pikë referimi është i njëjtë për të gjithë: "fillojnë" njeri dhe largimin e gruas.
Në realitet, ne të gjithë flasim të njëjtën gjuhë dhe ne duhet të jemi mirënjohës për PB që në kohë shumë të vështira, pavarësisht nga të qënit një njeri ushtarak, edhe pse fëmijët ishin vetëm fëmijë ... (nuk ka të drejtat ose detyrimet), kishte pasqyrë të drejtë, le të na një thesar pabesueshme që ende sot, siç e kam lexuar dhe rilexuar atë, unë gjej atë frighteningly aktual!
Faleminderit Ginafranco për këtë shkëmbim të ideve, unë isha shumë i kënaqur ... ftesa për të ardhur në koloni është ende e vlefshme: ne jemi Dam "Kastor Gëzuar" grup AGESCI Shqiponja 2. Crunk fare ... Boronicë
Gianfranco
am më 2 shkurt, 2009 @ 11:22
Dhe kush thotë se Polis është e kotë dhe se debati është një qëllim në vetvete? Tjetra e shtuna do të jetë takimi i parë i Castorini i shoqatës sonë. Dhe në sajë të Antonella dhe intervenimeve tjera, pa paragjykim ndaj pikëpamjeve të shprehura tashmë, një qasje të vogla të reja në botën e mrekullueshme të bojskautizëm. Dhe kjo është një Gjuetia e mirë për të gjithë ata që respektojnë ligjin.
Antonella
am më 2 shkurt, 2009 @ 15:59
Dashur Gianfranco, A Swim i mirë i parë për koloni tuaj (çka është emri i tij?), Ne mendojmë se e shtuna e ardhshme ne do të dalë "pakte", ne kemi gjashtë puppies që nuk janë më në lëkurë, kanë fjetur qese gati.
Boronicë
Më lejoni të dinë se si shkoi. Crunk për të gjithë tuaja beavers koloni të Vjetër
shënojë
jam më 3 shkurt, 2009 @ 02:35
Përshëndetje të gjithëve unë jam një lider i ages.mi futur kompanisë në fjalimin e tij për të treguar pikën tonë të mbërritjes aktuale. tani për shumë vite ne kemi koloni e beavers në pothuajse të gjitha grupet. Këtë vit unë kam për të marrë një vajzë pranë fillimit që vjen nga beavers ... ovveeo është tashmë 13 vjet skautët e 20 të jetës. Por tani kjo vajzë është un'eccezzione. në kuptimin që të gjitha Beavers e vitit të tij të vetëm ajo ka vazhduar deri në largimin. në grupppi tjetër unë mund të them se vetëm 2 ose 3 vijnë nga çudi colonia.Mi Rover nëse të gjithë angazhimin e udhëheqësve dhe punëtorë që punojnë në koloni nuk mund të shpenzuar më mirë në trupën lagjes apo kompani.
bs
Shënoje
Antonella
jam më 3 shkurt, 2009 @ 17:03
I dashur Mark,
Unë nuk do të thërrasë atë një humbje e fuqisë punëtore, sepse (dhe ky është mendimi im personal!) Edhe nëse kam lënë një gjest të vetëm apo një buzëqeshje, apo kujtesën e prodhimit të veçantë në një nga beavers e mi, është tashmë një sukses , pavarësisht nga rruga që do të "rriten".
Është thënë që ju të merrni të lodhur, sepse ajo ka filluar shumë herët, faktorët janë të shumta dhe fëmijët e sotëm janë të rrethuar nga shumë mundësi ... ndonjëherë problemi është prindërit nuk besoj se është e lehtë për të marrë deri në fillim të dielave për shkak se fëmija juaj ka një ' Prodhimi, ose të marrë pjesë në një vakt komunale kur ju dëshironi të qëndroni diku tjetër, ose ... dhe jo sepse ajo mbahet në jetën sociale të fëmijës suaj, por për shkak se gjithnjë e më shpesh ju merrni për të shtunën për të "mbajnë lëkurën" dhe ndoshta koncepti i familjes është duke qëndruar së bashku në shtëpi.
Kjo nuk është vetëm një çështje e zgjedhjes, por edhe me mundimet e kapitalit "P"; "e deri tek na çan udhëheqësit tanë Passion si dhe prindërit për fëmijët e tyre, me buzëqeshje tona (madje edhe në vështirësitë ...) veprimet tona dhe kjo jo sepse ne jemi "alkolike Pijë varfër" gjithmonë të lumtur, por sepse ne besojmë në atë që ne bëjmë, kështu që nuk do të dekurajohen: çdo gjë që bëjmë është humbje e fuqisë punëtore, është një lojë e bukur, lojë e jetës që ne të kthehet në këngë, fishekzjarre, veglie… siamo privilegiati, non credi? Anche se si prendono altre strade, altre direzioni, stai sicuro che ognuno si ricorderà almeno lo scoppiettio del fuoco mentre si guardavano le stelle e si facevano progetti INSIEME;-)
Buona strada! Mirtillo ;.)
tarcisio
am febbraio 4 2009 @ 02:51
Sa e vërtetë, sa herë në fytyrën e udhëheqësve mungesa periodike ne kërkohet 'në mënyrë që ne të mbyllur? tufa, atëherë ajo është më e lehtë për të hapur, le të përqëndrohet në hulumtuesit, dega e Princit, dhe Rover që mund të na japin 'udhëheqësve, dhe atëherë ata janë dhëmbë mjaft të ngushta dhe vazhdoi me të gjitha degët e 3, por .. dyshim mbeti. Mbulimi të dhëna të caktuara zbathur para janë shumë të pakta, të paktën në grupin tim, që vijnë për Cubs Rover dhe parehati nganjëherë merr. Por ne gjithashtu pyesin: jemi të sigurtë që nëse do të kishte asnjë Branco që hap derën në komunitetet ku veprojmë ne me siguri do të atëherë edhe ata më shumë ose më pak një eksplorues pak dhe Peqin. Ndoshta problemi i vërtetë me atë se si të ketë vazhdimësi të mirë, entuziast, por mund të shtrydhur shpesh, udhëheqësit dhe edukatorët e të cilëve e mirë dorë dhe të shohin një ditë e saj për të thirrur jakë golf 2Luupi, ujq, ujqërve. " Gjuetia e mirë për të gjithë dhe mënyrë e mirë për të .. Projekti globale arsimit, kjo rrugë e bukur, por sfiduese që ndjek divvenire e një Rover tallen.
Andrea
jam Maj 6, 2009 @ 10:08
Ndoshta ne mund dhe duhet të pyesni pse PB Scouting nuk ka dhënë një 6 deri në 8 vjet?
Ndoshta sepse nuk ishte nevoja?
tarci
jam 18 Maj 2009 @ 00:56
Unë sinqerisht nuk e di, por ri-lexim ndërhyrje të ndryshme BP I duket për të kapur një nga gatishmërinë e tij të madhe mendore që ndoshta, për mua, ishte forca e vërtetë e mesazhit të tij arsimor. Dhe "ju djema filloi me moshën e hulumtuesit dhe meshkujt, por jo në Kili u trondit kur ai gjeti një surprizë në frontin e scouts, shfrytëzoi rastin. Dhe kështu që ishte gjithmonë e hapur për të nevojave të reja, Cubs, Rover, kanë lindur më vonë. Mua më duket se është i zemëruar më shumë se një herë në frontin e ngurtësi të rregulloreve dhe përsëriti se ai ëndërronte, dhe propozoi një mocion, sepse unë mendoj se shoqëria është më e hapur për risitë, kompanitë e ndryshme, duke përfshirë bojskautizëm zhvilluar. Unë jam një besimtar por i kulturës laike, ku shekullarizmi është kuptuar si integralism antitezë, dhe janë të habitur nga një lexim dogmatik i Scouting. Ndoshta ne duhet të shohim më shumë në shoqëri, nevojat e saj dhe të lidhen të gjitha me aftësitë tona jo me një konfrontim ideologjik.
PS në grupin tim ka coypu dhe tani për tani nuk kërkojmë pyetjen pse nuk kemi krerëve sidomos për tri degët "zyrtare", por ne nuk e përjashtojmë një asgjë apriori. Udhëtim të sigurt
cristina
jam 25 Maj 2009 @ 14:31
i dashur,
Unë jam një kastor i vjetër i cili ka përfunduar vetëm një vit lodhshme e aktivitetit me notuar fundit përpara fushën e madhe kombëtare që do të gjykojnë koloni ime të nisë për ishujt e të drejtave të fëmijëve dhe adoleshentëve ... është me keqardhje të madhe që ka Unë mund të shkojnë shumë ....
Në vitet kur bp mendohet të bojskautizëm fëmijët 5/7 vite kanë qenë më të strukturuar dhe vlerat e forta familjare ndarë nga një shoqëri të tërë.
tani familjet tona janë modifikuar dhe shpesh fëmijët e kësaj grupmoshe është blerë telefonin, por nuk ju le ta luajë topin apo me një miell dhe pak accqua ...
Unë lutem për të dy fizikisht dhe emocionalisht rraskapitëse, kurrë nuk të harrojmë se Viere castorismo është një mundësi unike për vlerat e vogla dhe të mëdha të paqes bojskautizëm se çdokush ka të drejtë ...
dhe në qoftë se nonavete të bëjë 7 qershor raggiungetemi në Casorzo në orën 15.00 dhe do të luajë me kites ...
Crunk Crunk
kastor i vjetër
cristina
Antonella
jam 25 Maj 2009 @ 16:57
Ndoshta ne mund dhe duhet të pyesni pse BP nuk ka dhënë një bojskautizëm nga 8 deri në 12 vjet?
Ndoshta sepse nuk ishte nevoja?
aquiladeglialburni
am më 7 qershor, 2009 @ 23:29
Miniera nuk është një koment, por një ftesë: e mërkurë Qershor 24, ftesë për të gjitha kolonitë Castorini i Torinos (Torino është një festë për ne janë festimet shenjtori padron), apo edhe për familjet individuale me beavers, për një ditë në Green.
Takim në Bazë Scout "Parkun aventurën" përgjatë Po simbolit Corso Casale, ish hyrje Zoo, Experimenta ish). Programi përfshin një takim në orën 9.30 s dhe një biçikletë biçikletë udhëtim përgjatë Ciclopista Po për të zbuluar në lumin e madh dhe një pasdite e lojëra, argëtim dhe aventurë. Ju duhet të regjistroheni së pari. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) ose jamborette@email.it