Križan, sodba proti resnice

"Križ je simbol ljubezni do vernikov ali ne, in ne zahteva oprostitve, ne nalaga kazni ali predsodkom do drugih religij, kultur in filozofij," pravi Monsignor Giuseppe Merisi škof Lodi ...
Kliče ta "ideološko poganja odločitev", da je kulturna vrednost disconoscendone, zanika očitno dejstvo, da je križ je "znak" za vernike in nonbelievers. In, odstranitev prisotnost ", ki ne zahteva ničesar, ampak le navaja," se konča z "dodatno plašč" svet "že tako negotova."
Za prihodnost Tg2000 in kardinala predsednik italijanske škofovske konference, ki Angelo Bagnasco, ne skriva, da "je odločitev sodišča v Strasbourgu izzvala presenečenje in začudenje v meni." Sodba je tako pojasnil včeraj, «se zdi, da ideološko naravnan," odločitev ", ki ne skrbi, da spoštujejo resnico stvari." "Ne jemljite nobenega računa, na primer - je poudaril - zgodovinsko resnico o Evropi in v Italiji. Tudi na priložnostnem oko, Evropa in Italija z navadno vidika kulture, izhajajo navdih iz evangelija .
Samo poglej okoli zavedati, da brez krščanstva in Cerkve , ne razumem "božansko komedijo", ampak tudi večji del arhitekture in umetnosti. " "Prepoznati kulturno vrednost križ pa ne pomeni - je še dodal, da prelat - svilirne verski pomen za vero s svojo civilizacijo in kulturo, ki ustvarja znakov na voljo vsem delničarjem, o čemer priča po bogastvu naše nacionalne zgodovine in Continental. Znamenje križa in potem govori za vse, ali so verniki, ki jim je zagotovo znak njihove vere, do nevernikov, za katero še vedno križ znamenje popolne človeške izkušnje, ki ima svoje korenine v daritev za Jezus Kristus. "
Po drugi strani pa še s predsednikom SEP, "Ne spomnim se kdaj zaslišanju kdo je užaljen s tem znamenju, in pogosto sem se počutil, da je veliko, celo med nevernikov, samo gledal človeka na križu, ki navdihuje Zaupanje iti naprej. Zakaj - je zaključil - še plašč naš svet že tako zmedeni? Zakaj si prikrajšati znaka ne zahteva ničesar, ampak le navaja? ». Od "žalitve simbol vere v veliki večini Evropejcev: katoličani, pravoslavni, luteranci, Anglicans, kalvinisti, «je govoril o Kardinal Giovanni Battista Re, prefekt Kongregacije za škofe, Radio Vatikan je dejal, da je" pravih zagovornikov sekularizem je treba braniti križ. "
Poleg tega je "sklicevanje na križanju - enako izdajatelj dejal Monsignor Aldo Giordano, posebni odposlanec in stalni opazovalec Svetim sedežem, da Svet Evrope - ni tveganja za pravice posameznikov, temveč je pomemben prispevek v javno sfero za zaščito, spodbujanje, določiti pravice posameznika, posameznikove pravice. " Po škof Giampaolo Crepaldi, nadškof v Trstu, je sodba "globoko pomanjkljiv", ker "izključitev verskih simbolov iz javnih mestih, je sama po sebi dejanje, ki izraža absolutizem in fundamentalizmu." To je ponovil Monsignor Elio Tinti, škof Carpi: "Evropa je zato, ker za dva tisoč let je bil evangelij, ki se ukvarjajo v zgodovini evropskih narodov" in "Ne razumem, zakaj vztrajamo pri ogroža našo identiteto." Prav tako ni tako, je nadškof Perugia nadškofa Gualtiero Bassetti, če je "križ je vrednost za vse, je vrednost naše civilizacije, da so te korenine."
"Križ je simbol ljubezni do vernikov ali ne, in ne zahteva oprostitve, ne nalaga kazni ali predsodkom do drugih religij, kultur in filozofij," pravi Monsignor Giuseppe Merisi škof Lodi do nekaj mesecev nazaj predstavnika italijanske COMECE škofovske . To je znak, kaže škof Cremona Lanfranconi Monsignor Dante ", ki nikoli ni nikomur škodilo." Še bolj pa, glede na Monsignor Luigi Negri, škofa San Marino in Montefeltro, "mislim, da je pošteno reči, da je to volja ... subverzivna ravnanje z Jeza."
Avtor: Salvatore Mazza
Vzeto iz: Future









































































Pokrajinski športni center Libertas Lucca
sem dne 7. novembra 2009 @ 24:11
Strinjamo se, popolnoma. Tam accingeremo, da dajo na križ v naših dvoranah in tudi bomo vprašati druge, da storijo enako športnih organih.
Renzo
Matthew Cernison
sem dne 7. novembra 2009 @ 15:07
Mislim, da ni samo hinavski, temveč znižanje vrednosti na križ pravijo, da to ni verski simbol, temveč le kulturno in simbol ljubezni do vernikov in niso. Križ predstavlja temelj za vernike na njihovo vero, prepričanje, da je Kristus umrl in vstal. Družina, ki ne verjame, to je pravico, da vzgajajo svoje otroke, ne da bi ta križ je potrebno! Bilo bi, kot silijo v muslimansko fanta v skavtski skupini, da sprejme obhajilo, ali reči tudi Oče naš. Ok, za nas, naš oče je simbol bratstva vseh, ne le kristjanov, vendar smo pripravljeni sebe v drugih, tisti, ki ne verjamejo, da.
Poleg tega, vztrajna simbolov, tradicij in dajatev cerkev daleč tiste, ki mislijo, da bi morala imeti čez drugo mesto na srce, ustnice in glavah tistih, ki verujejo. Če ste storili, bi krščanstvo zopet smiselno opraviti ljudi niso pripravljeni verjeti. Ampak ni za vsakogar, in za tiste, ki bi se strinjala, bi še vedno svoboda
Označi
sem dne 7. novembra 2009 @ 16:08
V prispevku smo visel na vhodu naš križan. lokacije scout.E "vsaj za nas, vendar je ogromno za vsakogar!
"Križ ne ustvarja diskriminacije. Je tiho. In "podoba krščanske revolucije, ki se je razširila v svet ideje enakosti med moškimi doslej ni imela. Revolucija Christian se je spremenila svet. Bi zanikali, da je spremenila svet? ..
Ne poznam drugih znakov, ki dajejo tako močno občutek naše človeške zgodovine.
Križ je del zgodovine sveta pred Kristusom ... nihče ni nikoli rekel, da so vsi ljudje enaki in bratje, bogate in revne, verniki in nonbelievers, Judje in ki niso Judje in črna in bela, in nihče pred njim rekel da je v središču našega obstoja moramo umestiti solidarnost med moškimi ... Zdi se mi, da so dobri fantje, otroci, vedo že od klopi v šoli. " Natalia Ginzburg
Ni pretirano kravato vse to na križ. Obstaja zgodovinska counterevidence. To je bila njuna pošasti iz dvajsetega stoletja - nacizem in komunizem - groped najprej izbrisati vse razpela iz učilnic in evropski zgodovini.
Z vsem spoštovanjem upamo, da bodo tudi sodniki naučijo. "Križ je del zgodovine sveta"
tiskanje s promotorjem skupino skavtov - San Casciano Val di Pesa v Firence oktobra 2009
Mamba
sem dne 7. novembra 2009 @ 16:21
No, če bi kardinal nikoli slišal ljudi, ki so prizadet zaradi prisotnosti razpela v javnih prostorih, pomeni, da Kardinal živi v svetu, zlati in autoreferenziale.La je laična evropska kultura in evropska identiteta temelji prav v sedanjosti " so sledili tudi versko razsežnost zasebnosti in osebnih. Če so prostori verskih simbolov bil tam, ker je bilo samo v mestih so upravičeni so simboli države. Da le ne bo diskriminacije, varstvo za vse državljane ne glede na krajih, prepričanj personali.Per v tej državi se je začela z državljani in ne sme biti zvest in začne z enako dostojanstvo. razkazovanje verskih simbolov, ki jih javne oblasti, so izrazile željo, za katero verniki določene vere počutili bolj zaščiteni v zvezi z državljani, ki niso izražene. in to je proti svobodi.
Za to je treba le neiluoghi simbolov tiste države
Giovanni Bachelet
sem dne 7. novembra 2009 @ 22:52
Samo danes sem sam priložnost, da govorijo o križu v Državnem zboru Demokratične stranke. Poiščite svoj kratek govor na http://www.youdem.tv/VideoDetails.aspx?id_video=7f9cea45-fa7d-41c0-8c88-505fc65a1cf0~~pobj ali na moji domači strani. Dobra cesta, dober lov, dober let!
Giovanni Bachelet
Promise 1968
Les Badge 1976
Francis
sem 8. novembra 2009 @ 12:14
Iskreno, jaz se sprašujem, kako lesen predmet (ki je za nevernikov) užaliti ali omalovaževati vero drugih ljudi. Poleg tega je isti predmet, kot tudi les, da bi muslimani vedo, ker tudi v islamu smo čast številko Isa (Jezus). Nisem vedela za križ je pravi "smrt na Infidel," je le neumen ideja izvira iz starodavnih oblik diskriminacije, ki zdaj upajmo, imeli svoj dan. Zdi se mi, da želite vzeti s silo je posledica vpliva, saj bo predpostavlja želja zasedla del kristjanov, to res ni daleč od jasno, da je, res. Tako kot je Odvratan z odločitvijo o odstranitvi tančico na muslimanskih študentov, da bi razpravljali svoj čas v Franciji. Državne institucije so posvetne, ampak "laična" ne pomeni "proti veri", in ne bo prisotnost majhnega lesenega križa, da lahko v šolo ali pisarno kraje čaščenja. Zdi se, kot je novica o judovski družini, da če se ga jemlje z učitelji, saj so barvanja na božično drevo za svojega otroka ... nič ne preprečuje, da bi praznovali božič in Chanukkah in katera koli druga stranka vseh veroizpovedi. Dejansko namesto SDI odstranite križ bi dal druge simbole po razredu, če ne celo očitno žaljivo (kot svasticha predani nacisti, ki spodbuja sovraštvo). Kdo verjame, ne čutijo prezrte, tiste, ki ne vidijo druge kose pohištva (čeprav bi si bolj pogled na tablo, namesto na steno!).
Alessio
sem 8. novembra 2009 @ 18:33
Pritožba na urednika:
saj smo na tuttoscout brez polemike in brez jeze prosim menijo, da so viri, ki so tudi v soglasju s tem, kar je bilo odločeno v Evropi. Z namenom zagotoviti več orodij, kot je mogoče, da so (verjetno bratje Scout), ki berejo te strani, da dobite idejo, ki izvira čim bolj ga refleksije in poglobljenega mišljenja.
Od tega, prosim, ne sklepati, da sem proti pisarniško ali karkoli, samo mislim, da je pomembno, še posebej v izobraževalnem sistemu, ki predlagajo združenja, lahko zagotovi številne vire poleg naših lastnih idej, ki se je najde odločati.
Nino
sem na 9. november 2009 @ 08:52
Strinjam se v celoti z besedami, ampak še bolj s čustvi. Poleg tega lahko ne sodbe, ne govora in nihče nikoli odstraniti križ iz svojega srca.
Elija Napolitano
sem na 9. november 2009 @ 14:55
Ob koncu Svetega rimskega cesarstva, Novi evropske države ustanovil svoj obstoj na moč od barbarov vladal in rimske kulture krščanstva z lepilom. Te korenine niso bili vrednoteni po evropski ustavi. Proces razpada vere začel s francosko revolucijo in različne "sekte", je še vedno v teku. Odstranitev križa je še en korak.
Arrocchiamoci in meditirati o religiji, našo vero v naših vrednot.
Gino
sem na 9. november 2009 @ 18:19
Sem našel to razsvetljujoč uredniške Marco Travaglio, ki zagotovo ne bo nihče očitata, da so `pisarniško ...
V tem uvodniku omenja Natalia Ginzburg (ateist pisatelj, ampak judovskega rodu ...)
In njegov zaključek je, da je dobro, da križ ostane.
Poleg tega je odstranjevanje verskih simbolov je odnos verske nestrpnosti, kar nasprotno od teh vrednosti, da je naša ustava zagotavlja.
Naša civilizacija je treba vključitev (v katerem smo veseli, ideje in simboli vseh), ne pa sovraštva in izključevanja.
Sternwolf
sem na 9. november 2009 @ 19:36
Očitno sem skavt, in verjamem v ideale skavtstva.
To je dejal, jaz lahko dam mojo stran ikonoklastičnih besa. Strinjam se s misel mambas in Cernison, jaz sem katoličan, vendar živim to v mojem osebnem področju.
Razumem, da če drugo vero professassi morda simbol izrecno bi tako mi nagajati (tudi če bi bil ateist bi motilo tak simbol trpljenja, saj bi aihme, pomeni, da ne pošiljate ničesar duhovno).
Prav tako sem vedno čutil, da je izbira, da izpovedati vera je osebna odločitev in jo je treba narediti na odgovoren način: za to, ahce pred to sodbo, sem za nepoštene izpostaviti corcefisso v šolah, predvsem vrtci, ali še huje Obstoj cerkvenega šolskega osebja.
Poklic vere s seboj prinaša svoje vrednote in ideje, ki imajo zelo močno čustveno moč: kot simbolov in zgolj politično izjavo, jih je treba odpraviti.
Ne pozabite, da Don Milani je učil s križem okoli vratu v predalu, "da nihče ni užaljen."
Država je laična. Lay. LAY LAY LAY, LAY.
Lay ne pomeni, ateist, ne zanika, vero, ampak, ga izgon v zasebni sferi, ki daje enako dostojanstvo za vse veroizpovedi (kot ljudi z enako dostojanstvo).
Imam idejo za naš dragi "deželni športni center Libertas Lucca". Ker si ne pokrajinske in spovednico, zakaj ne daš zraven križa in drugih simbolov 24 večjih religij?
6-koničast zvezda, Okrogel mali človek, ki se smeje, a ohmov in srp.
Morda obstajajo tudi dobri.
-S, Wolf zvezdni.
Stephen
sem 10. novembra 2009 @ 00:12
Kljub žalosti, kaj se dogaja, ni pošteno, da zanikati dokaze, Križa do nekoga nagajati. Vendar pa moramo priznati, da šole ne zagotavljajo več časa, prav tako manjka toaletni papir, milo in učnih gradiv. Mislim, da je problem šolskih ur ... več kot razpela. Odstranite križ ne pomeni odstranitev Kristusa: "Če se dve ali več zbrani v mojem imenu pa sem med njimi." Križ je simbol le, če pa morate ustvariti zamere, sovraštvo do tujcev bratov (kot je razvidno iz-krat, da je ob razpravi v Italiji), potem je bolje vzeti. Ponujamo Kristusa v šolah z našim zgledom in našega življenja, ne držijo križ pogosto (na žalost) niti ne vsi (vključno s kristjani).
"In kdor koli, ne prejema ne boste slišali vaše besede, pustite, da je hiša ali mesto, otresite prah s svojih nog. Resnično, povem vam, se bo sodni dan zemlje od Sodome in Gomore so veliko bolj sprejemljivo v tem mestu.
Glejte, jaz vas pošiljam naprej kot ovce med volkove: bodite torej pametno kot kače in nenevarna, kot golobi "pravi Kristus (Mt 10, 14-16).. Ne prisiliti pravi, ampak pojdi, kot ovce. Težko? Kdo želi zanikati? Piše "oznanjati evangelij" ne "visi prečka" Zdaj je čas, da igra v prvi osebi!
Julia
sem 10. novembra 2009 @ 16:50
Strinjam se, da križ je simbol, ki označuje ljubezen, bratstvo, medsebojno pomoč, toda moja vizija, ki je krščanski pogled, vsekakor ni enak kot pri osebi, ki ne verjame v svojega Boga . Tako kot smo v sekularni državi, (čeprav, žal Vatikan ima svoj vpliv na državo, to je nesporno), verjamem, da ima vsakdo enake pravice do očitne svojo religijo: ne moremo naložiti vsakomur, ki ni kristjan storiti razred (če vzamemo na primer, šole) z razpelom na steni kaže.
Če odstranite križ zdi delujejo proti Cerkvi ali proti naši kulturi, menite, da v Italiji nismo vsi kristjani (ne govorim le tujcev, temveč tudi italijanščina) in da imamo vsi enake pravice.
Gianfranco
sem 11. novembra 2009 @ 11:36
Prosimo, upoštevajte. To ni, da odstranite križ od koderkoli, vendar le na javnih mestih, predvsem s strani šole. To je zato, ker je italijanska država je laična in nima državne religije. Je ni videl od padca fašizma. Za mene osebno, kot katolik, prisotnost križa ne daje nobenih težav. Morda bolj od mene več kot gonge v nedeljo (živim blizu cerkve), vendar na splošno menim, da je pojav folklore. Sem dal nekaj vprašanj za tiste skavte in delijo svoje vrednote in ideale, ne pa jih na klimatske: "Skavtstvo ni le tehnična moja vera". Če ste bili križali ob izpostavljen judovski simbol in muslimani bi se strinjate? Glede na vas v javni šoli, bi bilo prav, da vnesete neobvezno poučevanje judovstva in islam? In morda celo vlogo učiteljev navedlo imamov in rabini? Kardinal je dejal, da je "križ je simbol ljubezni do vernikov in niso." In morda lahko sedaj, ko je Zahod šel ven plamene o požarih in so bili prisiljeni še pretvorbo v tretjem svetu, mnogi zdi res. Konec koncev na zahodu smo vstopili v novo tisočletje. Ampak za to sekularizma je pomembna pridobitev za vse, in da zahteva po zakonu (ali ministrska odredba) verski simbol ni pozitiven. Jaz bi lahko zelo veliko o teh vprašanjih razpravljali prosto, secularly bi rekel, in ne enkrat gojil precej velike gospodarske interese in politično izkoriščanje.
Sternwolf
sem 11. novembra 2009 @ 18:19
Oufff.
Oufff dvojno.
Potem bom začel odgovore:
Prvič, Francis:
) Je sekularna država, in res je, posvetno pa ne pomeni, ateist.
Glede na to, to pomeni, da vsak laik mislim, da enako dostojanstvo, kot je dejansko stanje na papirju. In glede na to, da v Italiji ne morete NE ", da bi odpravili križ na javnih mestih (zagotovile enakovredno obravnavanje vseh ver, ne ga predstavlja) NE", da jih vse (da bi se vse zastopane), jaz sem samo vesel, da Evropska unija smo je prisililo roko.
B) Pripelji francosko afero ruto nad križem je narobe: medtem ko je tančica je osebni element in kot tak je povezan s prepričanjem (tudi verske) osebe, ki ga nosi, je križ nahaja v skupnem prostoru, in ne more je povezana z večino ljudi (celo velika), ki so se udeležili.
Elija Napolitano, niti ne vedo, kaj risponderti.Anzi ne:
1 - poziv k umiku na veri, je otročje in narobe - Vera je osebna.
2 - To je katoliška vera je lepilo srednjega veka je treba obravnavati. Seveda, če je izgovor za nekatere od najbolj krvavih zadeve zahodne zgodovine.
Poleg tega je suverena "spoštovala vero," ne zato, ker so bili pobožni kristjani, temveč zato, ker je to izvira iz nepoznavanja njihovih narodov je imela neko politično težo.
3 - Hands Off francoske revolucije. Če ne bi bil tam, smo bili v zaostanku so mnoge verske pravice: ne svobode misli (altriemnti se konča kot G. Bruno), ni subvencija, da znanost "neuradno", ni znak moderne misli.
Francoska revolucija je majhen čudež, da smo vsi dvigne na človeške moške in ne lahkoveren.
-S, Wolf zvezdni
Corrado
sem 12. novembra 2009 @ 20:16
Bom se nanašajo na nekaj vprašanj, ugotovljenih v blog, da bi moje odgovore:
Če ste bili križali ob izpostavljen judovski simbol in muslimani bi se strinjate?
DA ..., Hura!
Predlagam podobo Meki v smeri Meke, ki je vsaj eno maroško v razredu je vedno pressocé, simboli drugih verstev, če obstaja nekdo, ki izpoveduje.
Glede na vas v javni šoli, bi bilo prav, da vnesete neobvezno poučevanje judovstva in islam?
Mogoče ...
Mi bi razmišljati o mojih otrok, tako da vsaj bi se učijo nekaj drugega, tako veliko za to, kar učitelji učiti po navadi škofijski ...
In morda celo vlogo učiteljev navedlo imamov in rabini?
S tem bi se izognili ... no, prav, že tam ... tu napreduje tisti, cerkveno s'ha pametnejšo, da predlog za ta rigurado v Strasbourgu?
Ampak ste videli vrstice na kebab?
So fantastično ... hej voditelji, mladi nam gre!
Ste že kdaj bili v Sarajevo od Stolpih, mošeje, shodnicah itd?
To je super!
(Nekdo bo rekel, potem pa ste videli, kaj se je zgodilo? ... Imejte potrpljenje s tistimi, ki bo povedal)
Na koncu bi se rad odzove na dvojni Oufff vami z dobrim odzivom, da je nekdo že omenjeno in ki kličem:
Adios
Gianfranco
sem 13. novembra 2009 @ 08:57
Dragi Janez,
Sem z zanimanjem poslušal vašo intervencijsko (internet) o tem vprašanju in moram priznati, da imam malo razočarani. Glej, mislim, da je skavt vedno povedati, kar mislijo, in morda celo v absolutni manjšini, če je prepričan o pravilnosti njegovih idej. Sprejema stališča o tem vprašanju političnih razlogov je dobro za Bersani, ki igra v drugih tabelah. Mi je po mojem mnenju ni niti legittimabile avallabile. Veste, otroci, smo se odločili, da naj gredo, ker ni dajanje daril v desno ..... Obstajajo stvari bolj nujne / pomembno ..... Ne, odkrito povedano, konec svojem govoru je velik razočaranje.
Gianfranco. Promise 1958. WB 1969.
Sternwolf
sem 16. novembra 2009 @ 16:59
Ouff dvakrat in bi lahko še naprej posnemajo, ampak samo za nocoj.
Ah, delo je prav super, vendar njegov poskus kaže destra.Lo vsi krivi, ker ga občudujem svoje nedoslednosti ... ampak za liberalizma .. tzk tzk nismo.
In mi odgovori: celo polmesec je simbol, ki je tiho in pohvalila integracijo, pa tudi na 6-konico zvezdo. Vsi simboli so tiho, seveda, so simboli. To so člani, ki nas berejo v nekaj več.
Buda je tiho, medtem ko se nasmehne, kot dobro.
Če ste bili križali ob izpostavljen judovski simbol in muslimani bi se strinjate?
Ja ... tako dolgo, kot je tudi Buda. Ali pa samo vsak, ki je boljši, morda na manjših sekt.
Glede na vas v javni šoli, bi bilo prav, da vnesete neobvezno poučevanje judovstva in islam?
Mogoče bi bilo bolje ... "vse-v-enem", z učitelji ne duhovnikov, ne pa "getih", ki urni delovni teden. Ali smo povsem odpravljena, lahko ga nadomesti z socialnega šolstvo, državljanska vzgoja, da se zdi, da je res treba. (In Katekizem v župniji vas!)
In morda celo vlogo učiteljev navedlo imamov in rabini?
Lahko bi naredil "rotacijo": 3 mesece na muslimanske vere, in 3 od 3 od judovske in krščanske.
Celoten paket, ga vzemite ali pustite popolnoma odprtega duha.
Oh, in ne pozabimo Bude.
Ampak ste videli vrstice na kebab?
Seveda sem jih videl, sem na sredini. To je dobro, da je meso in zelenjava z Euro 3 in pol ste imeli dovolj.
Skavti so pridni in varčno!
Tukaj so moji odgovori na 4 vprašanja.
-Vosto, Wolf zvezdni
Serenella
sem 23. novembra 2009 @ 22:26
Bi pomenil velik nična, če ODSTRANI s križa je bila naša Učilnice in šolami ... mi bi rekli Kaj OTROCI. The Boys. KDO SMO PREJEMKI ZA ... KAKO imajo GIUSTIFICHEREMMO naš pobeg ... in upam, da STE ODPOVEDAN čas in zgodovino, ki nas vse je pisanje Kristusovega rojstva ... in kar je še ostalo od odraslega sveta tako strah nimajo želje in moči, da brani vse, kar so verjeli, saj so natečene jih goji, se naučili in trpeli in se veselili ... kaj če bi lahko govorimo o pravem vsakega našega jezika se je rodil in razvil v znanje Jezusov križ je bil vedno tam, to nas prepričali, da so naše rojstvo in smrt naše vsebovane v njem, pred in po rojstvu ... je bilo vse napisano in priznane v času in spomin, v predstavništvih in željam To pomirjujoča prisotnost in zvest ... odstraniti to 2piccoli "je, da krši njihovo zaupanje v očetov, ki jih je pred in poudaril, kako do zapadlosti v veri, upam, dobrodelnost ... mislim, da je edini način, da bi bil srečen, tudi če so neizogibne težave življenja nas hit ..., ki je med nami ni natisnjen v svojem srcu za vedno molitev in nauke o zgodnjih letih našega otroštva, in ki potem ima Silovitost z željo, da se od teh drugih otrok, kar smo tudi sami imeli milost, da prejme ...? Ne odstranite jim najboljše od naše dediščine, da bi bilo resnično kaznivo dejanje storjeno v njihovih srcih ... Serenella
Mamba
sem 24. novembra 2009 @ 22:34
lila ...
prosim ne delirare47
praviš stvari popolnoma brez pomena.
izobraževanje status, enake in posvetne, je, da odštejemo otroke obscurantist ravings da ste blebetal.
otrok odrašča, kot ste opisali bi bil nesrečen človek, dober državljan in ne kompleksi
Mamba
Gianfranco
sem 24. novembra 2009 @ 23:31
Dragi Serenella
v vašem pesniškega jezika mislim, da ste izrazili popolno razlog, zakaj javna šola, kjer otroci živijo skupaj katoličanov, kristjanov, muslimanov, Judov, in ne vero je prav, da ni nobenih simbolov katerekoli religije. Za to je dovolj cerkve, mošeje shodnicah in še več.
Corrado
sem 25. novembra 2009 @ 10:30
ali Serenella, prosim
držijo obžalovanjem preteklega sveta, ni način, da se brani križ.
Če bi vprašali skupino fantov pred tem političnem poudarkom, če se spomnite ali ne, v svojih razredih je bil križ, verjetno večina od vas qesti odgovorila z "Boh?"
Vse ostalo ... sem napisal v svoji objavi zgoraj
Diego
sem 25. novembra 2009 @ 18:25
Jaz usmiljenja, ki se veselite za take sodbe v imenu laične države. Žal mi je, ker le ozek um in srce, tako da je veliko videti v križu kaznivega dejanja, za svojim prepričanjem.
Če sem šel v Izrael (in ne v Italiji) in videl Star Davida visi na steni v učilnici bi ocenili ravnatelja, učitelje in študente, ljudi iz narave, ponosni na to, kdo sem, in še posebej pripravljeni, da izrazijo svoje prepričanja, ali v zadevah vere ali ne ....
To je izhodišče vsakega dialoga in strpnosti.
Marta Sordi quote ker se strinjam, v toto kaj pravi in pojasnjuje, da je veliko boljši od mene .......
"San'Ambrogio trdi ponosno" Fides "Regul, vrednost Camillus in Scipios: skratka, sprejema vso politično-vojaški rimsko tradicijo, čeprav rigettandone vere. Pri tem pa je zelo Roman Polybius tudi, kot so Rimljani pripravljen sprejeti nove stvari, tako dobrega sodnika. Je udarila po Grki kot Rimljani so bili skupaj bolj tradicionalna in bolj inovativni v antičnem svetu. Rémy Brague pravi, Arabist na Sorboni, da je moč postaviti v Rimu priznava "druge". Svetovna sila, je znano, študent grški. Cerkev je tudi vera, ki na določen način veste, "drugi": priznati, da izhaja iz judovstva. Po Brague, to je razlika z islamom. Islam je koren sebi, Rome in cerkev, pa vemo iz drugih korenin, ki se nenehno rojeni za obnovo, da si opomore ..
Koncept Humanitas je osrednjega pomena v Rimu in na Zahodu. Rim prepoznal "pravico narodov", vendar velja nenapisano za vse človeštvo. Pomembno je, da sveti Pavel, ki zavestno sodeluje majhno nastajajočo Judovska skupnost Kristusa v prtljažniku Rimu, se drži rimskega prava.
"Zato je absurdno za odpadke, ki krščanske korenine Evrope, saj zavrača rimske in grške korenine, to je človeško."
Alessandro
sem 19. januarja 2010 @ 10:52
personalmente sono x togliere il crocifisso nei luoghi pubblici…e poi parliamo dei islamici che non rispettano la libertà religiosa…mi pare ipocrita da parte della chiesa e poi dovremmo almeno in teoria essere in uno stato laico…
tarci
am gennaio 23 2010 @ 22:35
Sono credente ma non so se sarebbe meglio anche per la chiesa accettare, se non proporre lei stessa, di togliere immagini religiose dai luoghi pubblici indipendentemente dalle varie sentenze favorevoli della giustizia italiana, proprio per non dare adito ai fastidiosi del religioso che spesso confondono 'Laicità' con 'Laicismo'.
D'altra parte mi sorprendono le convinte posizioni a favore di non credenti per cui non so cosa dire.
Stato laico che vuol dire ? tutti i paesi nordici (Finlandia, Svezia, Norvegia, Danimarca, Islanda nonchè Regno Unito e Grecia) certamente non condizionati dal Vaticano anzi, hanno la croce nella loro bandiera senza prese di posizione di corti dei diritti vari ed allora sono imparziali solo i crocifissi italiani, boh.
In vino veritas ? talvolta sembrerebbe di si !
Buon Cammino
Sternwolf
sem 26. januarja 2010 @ 24:55
Komentar mr.tarci zelje, zaradi teh razlogov:
-Sodišče za človekove pravice deluje v pritožbenem postopku, če meni, da ni zadovoljivih VKLJUČITI V vseh ravneh nacionalne sodbe.
Ker oblika zastave je v ustavah vseh državah, dvomim, da sojenje svoji ustavi stao kdaj vzeti niti približno resno.
B-Naša ustava je sekularna, saj nekateri politiki kupujejo glasove, ki jih škofje in nekaterih baciaprete očistite gor. Ergo, o podrobnostih za uporabo na sodišču so bili vsi evropski.
Pred enostavno retorike, bral!