Mladi Explorers Lombardi (GEL)

Naše društvo, GEL - Young Explorers Lombardi - je bilo ustanovljeno leta 1995 so se voditelji z več kot 20 let izkušenj posvetnim scautistica. Gel ima veliko članov, razdeljenih v štiri podružnice: v Castorini začnejo svojo avanturo v starosti 5 let, Cubs , starih od 8 do 12 let, so Skavti stari od 12 do 16 let, je Rover 16 do 19 let in zadnje (a ne zadnja!) četrta veja, ustanovljena s strani odraslih, za izvajanje scaustistiche dejavnosti za vse starosti.
Dejavnosti se neposredno zgleduje po vseh naukih ustanovitelja, Baden Powell , predvsem pa želi neposreden stik z naravo, ki se začne kot pretežno pedagoško prakso. Mi praksi številne vidike življenja na prostem, poučevanje naših otrok je glavni techiche od topografije, začetnika Campismo ne smemo pa zanemariti fizične aktivnosti.
Glavni namen našega združenja je še, da so "dobri državljani sveta", s poudarkom na posameznih lastnosti za spodbujanje odgovornega ravnanja iz zgodnjega otroštva. GEL svolgele svoje dejavnosti na svoji skavtski tabor v severozahodnem delu v Milanu, na meji treh mestnih parkov, je edina skupina, v Milanu, da ima območje obdano z zelenjem z veliko prostora za življenje Življenje Scout.
za informacije
www.gelmilano.org










































































Paul
am 13. julij 2008 @ 11:41
Videti vse Skaut združenja, ki se pojavljajo v zadnjem letu, sem se iskreno sprašujem, kaj je razlog za ta orožja. Zlasti ob upoštevanju dejstva, da številne skupine so vsako leto težave pri iskanju vse učitelje je treba nadaljevati z delom.
Kaj je to neenotnost?
Paul, Trst
(Od mesta, kjer so vse preveč združenja)
Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear bela)
am 23. julij 2008 @ 14:14
Dragi Paul, Trst, 13. julij vzrok teh divizij je preprost: obstajajo ljudje, ki so utrujeni, da so nesmiselno storitev naročil s sedeža. Nekaj primerov je vredna tisoč besed, nekatere trgovine skupine "več" je odredila, da preneha delovanje, ker noben moški figuri "glavo", pod pogojem, da so ženske podatkih je bilo prepovedano, da se udeleži St Masa v enotno kazen izgona danem "spovednico" Združenja (ni več vera), imenovanje, ki ga določi "centralnega komiteja", ne glede na značilnosti osebe, ki delujejo v poslovalnicah; dejavnosti med fanti in dekleti mora hraniti vsaj 3 milj; prepovedali, ker ne-izobraževalno področje del, omogoča le področja enotnosti, čeprav le 4-5 predmeti, seveda v visokogorju in z 1 štetja le 19 let, z dvema let izkušenj, fraze kot so " Jaz sem komisarju in depozitarja načinu "(4-5 let izkušenj v primerjavi s 45 prisotnih na sestanku ... in tako naprej. Upam, da toliko za vas, da razumete dinamiko, ki vas skrbi. Verjemi mi, ne pa tudi pluralizem, ki zvezno prisilno in centraliziran postopek, v katerem je kakršnokoli mnenje prepoveduje "intelektualci" Varen. sem začela dihati veselje skavte, po 45 letih, samo v federaciji. Nenazadnje, ne pozabite besede BP izpodbijani njegov šef (! ) za svoj predlog "proti" Uredba "Prekleto pravila, pravijo eksperiment" (k vragu s predpisi, pravijo eksperiment!). To misliš.
PS: V treh letih po vzpostavitvi števila 80 članov (z 8 skavtskega voditeljev), ki bi lahko pripadali odseku CNGEI če bi samo "voditelji" so bolj daljnoviden in manj obrambno. Ključne besede: "odprti um".
Varno pot.
Mark (Genialno Fawn)
am 26. julij 2008 @ 13:15
Oprosti, ampak ... govorim iz glave AGESCI in berejo te komentarje me zelo navdušila, kako organizacije delujejo "sestre", italijanski. Onkraj vseh, misel je bila pretežka spovednico v naši družbi, vendar pa pred nekaterimi stvarmi, sem se spet učiti vrednote skavt fantje s svobodo izražanja vse vrednosti prava in obljubo ... da, na srečo, Jaz lahko v moji povezavi!
Ampak širjenje ne pomaga ... ideje začeti poizvedbe, ki jih vse BP, nima smisla, da obstajajo različne razlage 1000 metodo ...
Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear bela)
am 27. julij 2008 @ 21:17
Dragi Mark, se strinjam z vami in delite svoje misli. V naši društva je, da ne izkrivlja, temveč način se izvaja stalno raziskovanje originalnih virov iz misli BP Mislim, da vem zelo dobro. Govoril sem samo od napak CNGEI prihajam iz in dobro vem, nič. Številne lokalne skupnosti niso pripravljeni dati svojo razlago vsak način, vendar le, raziskave in ustanovitev neodvisnega upravljanja njihovih organizacij, ponavljam: pri vodenju na dan, daleč od Abominable napak, ki sem naštetih. Pri tem smo zelo blizu ti in jaz. Metoda nima nič opraviti. Opazovalnega izvirno vožnjo, z nami, ni nevarnosti, res! Objem in stisk roke. Varno pot. Big White Bear.
Dominic Pumpkin
am 30. julij 2008 @ 14:37
Vtis je, da skavtstva "posvetno" je v polnem razpada. Pobegi in defections zdaj nekaj, kar je mogoče težko opredeliti kot nepomembno.
V Massa Carrara Trst, Gela, Taranto, Vicenza, je Manziana zapustila skupni dom, da izberejo nove poti.
V preteklosti so to storile druge (Scout Sardinians, GEL, Assoraider)
Za združenje, ki ima sedaj registriranih približno 11.000 tega ni mogoče opisati kot rezultat "personalizma" bo od neenotnosti ali nezavest.
Težave so lahko precejšnji.
Vodstvo združenja, pa tudi njene strukture so hčere vrednot, ki jih uteleša.
Lezenje laične bolj sekularne zveze tabornikov je vidna za vse videti.
V bistvu sem bil zelo presenečen, spremembe v zakonodaji BP. nadomestil Boga z Cubs v generični duhovnosti, zelo novo dobo, v skladu s to prihaja naslednji korak zagotovo vplivalo na spremembo skavtskega zakona in vlogo vodje enote, ki je lahko, zakaj pa ne!, čeprav ne heteroseksualni.
Ostali morajo biti v skladu s svojimi idejami.
Upam, da se zgodovinski in idealno CNGEI več vera, odprte, sekularne, pluralistično Da bi ohranil in ga hrani tiste izbire, da ostanejo zunaj, da želi še naprej, da ga živimo in ga predlaga.
Poskušajte ostati združena, ne disperdevi.
Bog ve, kaj je potrebno danes v Italiji, kraj priseljevanja in kulturnih sprememb v posvetno skavtstva, močne, dobro strukturirane in podjetja v svojih idealov sprejem učencev, ki ne more niti italijanske, ki bo dopolnjevala (ne opozicija) v spovednico.
Germano Delaven
OldStoneGrizzly
sem 7. avgusta 2008 @ 00:49
No, v vseh odkritosti ne vidim kaj je narobe v scoutmaster ni ravno ...
ne boste imeli predsodke?
In potem vse to govori o "vrnitvi v BP", da me je malo "smešno. Kaj je bil namen BP v ustanavljanju skavt? Poskrbite za državljane Združenega kraljestva, ki bi bili koristni za družbo, in aktivni nosilci vrednot v skladu z njim. No, nam ustavite za trenutek: kako bi moralo biti danes, dober državljan? Verski fundamentalist, ne glede na vero je, da bi bilo dobro skavt in dober državljan? Kaj družba želimo za jutri? Vrednosti, ki so primerni za naknadno viktorijanske Anglije so v pomoč danes?
Zahtevati to vprašanje ni bogokletno, verjamem ...
Dobro Lov
OldStoneGrizzly
Dominic Pumpkin
sem avgusta 11 2008 @ 24:08
Nimam predsodkov, ampak jaz ne razumem, zakaj katoličani gredo k maši, če se CNGEI z enotno CNGEI izloči s združenja (tako si povedal, veliki beli medved).
to je napaka ali zmota!
(Upam, da velik bel medved pretirana)
Nemška težaven
Tarcisio
sem 12. avgusta 2008 @ 00:32
Še vedno sem CNGEI, vendar so tisti voditelji in vzgojitelji, ki verjamejo, da je vedno težje za bivanje v združenju. Ne delijo mnenja svojega prijatelja veliki beli medved, s katerimi sem delil več kot desetletje članstva CNGEI Vicenza, ni se vam izgnan, ko se udeleži iz cerkve v uniformi, vendar po mojem mnenju CNGEI je prostovoljno ali ne obrača v združenju nevernikov, da ne omenjam ateiste. V mojem času v šolskih voditelji proponovena "uspavati v dejavnosti", da se omogoči sodelovanje pri verskih storitev, je danes moj zadnji poročajo, da so voditelji opozorili, da mora tisti, ki želijo, da se udeležijo maše šel k maši, kot običajno ob 8. uri pred aktivnost začne. Na žalost obstaja veliko pomanjkanje voditeljev in bodisi zapre ali spremeni celotno skupino (kot Manziana in Massa, Trst (2), Taranto, itd Ali pa je upal, ... obljubo novih mladičev prvotno manjka. Beseda obljubo; naši moči, je "suha", če želimo Boga družini domov, nato pa je začela s obratov frazo, z navedbo, obveznosti s strani WOSM, vendar pa je vedno izraz "Obljubim, da ljubezen ...." Kaj je tako malo ljubiti, da ga vzamete iz posvetnega Prom ... tudi zdaj naj se zavezujejo, da rečem. Zato je po 24 letih vodja CNGEI upanje v priložnost za spremembo datuma, ne da bi poškodovali fantje, ki so pogosto voditelji Mario Mario Rossi in Rossi .
Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear bela)
sem septembra 4. 2008 @ 22:15
Sem bil namestnik vodja oddelka na Jamboree na Japonskem leta 1971 in na Svetovni konferenci o dobrem Alda Marzot predstavil svoj osnutek četrte veje "Raider" (post-Scout rover mladi odrasli ..). Je zavpil škandal v CNGEI Marzot in je bil prisiljen ozemljite ASSORAIDER. Lahko bi navajajo veliko drugih primerov nepopustljivosti svojega združenja izvora, je ta, ki se glasi: naš urad se udeležili vseh skupin vseh združenj, je lepo mesto za skavtski dejavnosti, manj kot CNGEI našega mesta ... da ne obstajajo za njih. Skavti, bratje in sestre skrbijo drug za drugega, ki mislimo, da mlade družine prevzel. Ostalo je neplodna polemiko. Idealna univerzalna objemu vas vse. Dober lov in dober način.
Tarcisio
sem 8. septembra 2008 @ 23:34
Dragi Big Bear Bela me spominja Ivan Grozni, odpravil vse. To ni povsem res, da vse svoje nekdanje delu pa so bili moj prvi komisar, sem pozabil .. smo prišli, da se obljube o mladičev od vas in sem ponudil več kot gostoljubje, svoje značke in pravljice ki jih je objavila vas. Veste, da se strinjam z vami o nekaterih drugih vprašanjih, vendar pa, kot v katerem koli združenju, razhajajo. Na žalost, ampak na srečo mi je prav, včasih je bolje ločiti najbolj miren in še na novo lokacijo, ne pa še doma pizzicarci. In ko rečem bolje, mislim za poizvedbe kot v tem primeru, sedaj je 70 otrok, ki imajo več skavte veselje sporočila. Morda je to bolj za simbol.
Dobro Lov - Cestni - Way
Marco Sabatini
sem 17. septembra 2008 @ 05:39
O širjenju avtonomnih združenj Scout, v tem trenutku mislim, da je treba upoštevati, da s sprejetjem filozofijo starodavne Kitajske, "je lahko katastrofa, je lahko Božji dar." Seveda pa opuščanje na cesti, ki se ne zdi več mogoče odpreti utrjenih cestišč pomeni hudo kršenje, dopusti žalovanja, dobili nad njim, prevzame pobudo. To se ne zgodi vsak dan, ne vsi, vendar se to zgodi vedno več stvari je frequente.Non ljudje s šibkimi želodci ali brez notranjih struktur.
Lezenje ateist, več kot laične, ki je ob CNGEI ki se je začel pred kratkim, da postane združenje nevernikov, je eden od razlogov, zaradi katerih Odpadanje celotnih prostorov. Jaz sem popolnoma v redu z Mimmo Pumpkin AGESCI opozarja, da zaradi drugih razlogov, ste bolje v smislu defections.
Treba je tudi dejal, da je iskanje samo-asociativni strukture določi nekaj let z birokratsko obnašanje (kot "moči, da žig") ali slabše domišljav in aroganten nekaterih asociativnih ravneh, podprtega z pristransko interpretacijo pravil, so preveč toga (zakon je za človeka in ne obratno). To se zgodi, mislim, ker arogantno skuša gojiti pričakovanj iz monopolnega avvilendo združenja za gibanje organizacije. V zvezi s tem se spomnim na lep članek v reviji Don Romano Nicolini AGESCI "B.-P. bi začeli Brownsea? "Scout-PE No 13 od 6. junija 2007. Smo v San Casciano v Val di Pesa, ki Firence-zato smo zapustili AGESCI FederScout se odločijo za ureditev asociativni in samostojen in Federativne gibanja skavtskega leta BP rekel:
"Naš cilj je, da decentralizira
upravljanja pretoka
v največji možni meri, tako da
da bi se izognili birokraciji
in dati največ
demokratične avtonomije
lokalnim strukturam.
Nismo toliko organizacija
Kot bratstva,
preselil v duhu in
nenapisan zakon zvestobe,
ne pa s pravili in
tiskane predpisi. "
Na koncu pa sem sklenila, je čutiti duh gibanja, ki je edinstven in smo vsi bratje, gledal z oddaljenostjo razdalje izrazov
Organizacija v različnih oblikah povezovanja.
Vsem iz bratske poti!
Marco Sabatini predsednik SCOUT SKUPINA PREDLAGATELJIH
Stephen Montserrat 1 vek
sem 17. septembra 2008 @ 18:57
Analiza Marka, sem osebno srečal letos v Bisceglie, se dotika vprašanja, ki zagotovo, dokler nekaj let, nikoli govoril o veliko: na združenja razdružitev bolj "pomembne", l' Agesci, v zadnjem času tudi CNGEI Assoraider.
Ne da bi se posamezne dogodke, Mark pravi, je jasno, kaj so glavni razlogi za te oddelke in nisem tukaj, da ponavljati, sem samo reči, da sem ga delite v celoti.
Konstruktivna razprava o tem, kaj vodi sekcije, skupine, posamezne živali, temveč tudi za odmik od združenja članstva bi pomagal razumeti, kje ste narobe in bi pomagal izslediti pot "skupno", da nekega dne bo vse skavte v italijanskem zveza, ki spoštuje kakšne so razlike in posebnosti, značilnosti vsakega. Ti lahko na primer Federscout: veliko združenj, posvetne, katoliške, pluriconfessionali, različne zgodovine, različne regije itd, ampak vse skupaj razpravljali, boste primerjali, organizirajo prireditve in dejavnosti. Mislim, to se imenuje "skavt bratstvo"! In to je čudovita izkušnja za življenje!
Jaz sem idealist, a sanjam o skupni dom za vse italijanske taborniki. In "mogoče. Toda vedno, ne da bi pozabili na poučevanje BP: opazovalnega je gibanje. Mislim, da je že kdaj uporabil to besedo naključno, ampak z natančno smislu: gibanje vključuje, ne izključuje, je stalno in stalno potovanje, krepi in bogati vsak dan!
Angel Benassi
sem na 21. oktober 2008 @ 17:54
Duh Scout je ena glede na simbol, v katerih se izvaja.
Kako "stari skavti" Žal mi je slišati govor, ki nimajo nič skupnega z bratstva, da bi morala obstajati med vsakega od nas.
Sem žal imel slabe izkušnje z lokalno AGESCI, iz katere prihajam, vendar sem vedno pripravljen na dialog in sodelovanje, kadar je to potrebno.
Upam, da se lahko v prihodnje stvari spremeniti, sem prepričan, da je višja sila za Skavtstvo je tudi in predvsem bratstvo rojen iz raznolikosti.
Srečno Duck
sem 10. novembra 2009 @ 03:46
Pozdravljeni
MI Antonielli ime je Paul in sem Scout Group Scout Agesci Folignano1, jaz sem 46 discout sin (moj oče nel1950circa Patent No 1) v aktivni službi do pred nekaj leti. Sem šele zdaj našel na spletu, ampak dolgo nazaj sem slišal o vas, zdaj pa sem rekel, Toh "Tu je še en Scout Association, dopoquella Trst tudi Lombard, bo združenje dobili v malo Bergamu, potem bo na vrsti Puglia sledi Rimljanov v severno in zahodno od Firenc.
Zanima me. kakšnem smislu pa je ustvariti še eno Scout Association? Agesci CNGEI, ESF je bilo dobro? Jaz navedem samo svoj 3
zato, ker so največji in 3 so tudi za mene, ker preveč Enako velja za druge discorsoche storiti za vas.
Prav tako izobražuje mlade z metodo, izumil ga BP kot skavt pravi za vas. Torej, zakaj, če želite narediti izobraževalne storitve za otroke ne delijo svoje kombinacije? Kaj je tako nezdružljiva z vosrti vaše misli in ideologije? Oprosti, ampak vidim malo ponižnosti in preveč žeje, da v središču pozornosti.
Če BP je čas, da ne mislim, da bi bilo zelo navdušeni nad tem oddelku, ker je vedno pridigal bratstvo v sout po vsem svetu in zdaj smo razdeljeno na mnoge MAH združenja! Obstaja dovolj delitve v cerkvi, sedaj pa bi si celo scout.Scusatemi tega pisma lahko malo grdo, ampak to je bila misel, da sem nosil v nekaj časa. V čakajo na vaš odgovor VU morda plodno delo cesta comunque.Buona
V vašem opazovalnega Duck je srečen.
Robert Stanzione
sem 10. novembra 2009 @ 17:32
Komentar:
Prebral sem previdno, kaj fantje, ki opisuje, ugotavlja, opazovanje in komentiranje in Čestitam vam, ker sem opazil v vseh željo, da izpolni in tekmujejo na idej in prepričanj, doseženih dozoreli. Skavtstvo je okolje, kjer lahko ogledalo, primerjati in izražajo svobodno in je morda le dobro, da lahko sedaj menijo, osvojil med nami. Za ostale mi je žalostno prepričanje, da je vse v očeh in brskanje brez cilja. Ne vem, ampak mislim, da sem morda najbolj veteran vseh pisateljev. Življenje, jadranje, skoraj 80 skavt od leta 1945. Skavti iz ASCI, po rover CNGEI, potem SM ALT komisar, soustanovitelj štiri skupine po mojem življenju. Tri Jamboree, ki je zdaj v out sporov CNGEI. Znani so jih nekateri ne upoštevajo tudi drugi, morda nekdo, sprejemljivega, če ni izpodbijala. Pisal sem o mojih dogodivščinah v 150 zgodb, mnoge od taborniki v Italiji in v oltri dvanajstih državah, kjer sem opravljeno delo v življenju. Eden od mojih osebni račun za surovo Scouting: Koristne, izobraževalne, ampak enostavno manipulirati in zavajati tiste, ki mu sledijo na hinavsko način, je trenutno v uporabi. Guy je ena stvar, inštruktor, ki je vzgojitelj. Mi se gibljejo precej povprečen inštruktorjev, zelo malo pedagogom. Torej skavtskega gibanja opredeljeno s autonomasia izobraževalnega gibanja, ni kaj storiti. Pohvalne poskusi so seveda slabe rezultate. Na žalost, skupine pogosto gostil pressapochisti, mlade, aroganten, exhibitionists, briše temeljne vrednote, ki zvečer ven način, zaradi česar je le predmet njihove osebne šotora skriti svoje civilne in moralne stečaj.
Če želite čas in sledite blog vsake toliko: Pelican Succiso moje novo odprti vrat naredil šele, da bi iz svoje občutke in izkušnje, mi v več kot 50 let poizvedbe skavtov prakticirajo prvi združenj kasneje v življenju in v Delo v stiku z ljudmi različnih narodnosti, kulture, verovanj, različne religije. Bil sem srečo, da bi lahko ocenili, da sprejema in daje nekaj veliko od italijanske, Christian, civilno, navdušeni.
Varno pot in Susp Bela Feather
Tarcisio
sem 27. februarja 2012 @ 01:13
Jaz bi na duhu znanja, če lahko dobite pojasnila od gel: v nekaterih delih sem prebral, da je gel sestavljen iz več skupin, v Londonu pa vidim vaše spletne strani navedeni le eno s sedežem v Milanu. Obstajajo tudi druge skupine? Hvala in Srečno potovanja