Young Explorers Lombardi (GEL)


Young Explorers Lombardi

Naše združenie, GEL - Young Lombardi - bola založená v roku 1995 vodcovia s viac než 20 rokov skúseností sekulárnej scautistica. Gél má mnoho členov rozdelených do štyroch vetiev: Castorini začína ich dobrodružstvo vo veku 5 rokov, od 8 do 12 rokov, skauti vo veku od 12 do 16 rokov, na Rover 16 až 19 rokov a posledné (ale nie posledný!) štvrtá vetva, ktorú tvoria dospelí, za účelom vykonávania scaustistiche aktivity pre všetky vekové kategórie.

Činnosti, priamo čerpá inšpiráciu zo všetkých učenia zakladateľa , najmä sa snaží priamy kontakt s prírodou, začínať ako prevažne pedagogickej praxi. Vykonávame mnoho aspektov vonkajšej života, učí naše deti Hlavným techiche topografie, priekopníka Campismo bez zanedbávanie telesnej aktivity.

Talianska federácia hnutí Scout
Združenie člena FEDERSCOUT

Hlavným cieľom nášho združenia je stále byť "dobrými občanmi sveta" s dôrazom na individuálne vlastnosti na podporu zodpovedného správania od raného veku. GEL svolgele svojej činnosti na jeho skautského tábora v severozápadnej časti Milána, na hranice troch mestských parkov, je jediná skupina v Miláne, aby oblasť uprostred zelene s dostatočným priestorom k životu Život Scout.

informácie
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Hodnotenie: 6.7 / 10 (3 hlasov)
VN: F [1.9.17_1161]
Hodnotenie: -2 (z 6 hlasov)
based on 3 ratings Young Explorers Lombardi (GEL), 6,7 z 10 na základe 3 hodnotenia
Podiel

16 Komentáre doteraz »

  1. Paul

    am 13. júla 2008 @ 11:41

    Vidieť všetky skautské združenia, ktoré vznikajú v minulom roku, som úprimne zvedavý, čo je dôvodom pre toto šírenie. Najmä s ohľadom na skutočnosť, že mnohé skupiny je každý rok v ťažko hľadá všetky pedagógmi potrebné pokračovať v práci.

    Čo je to nejednotnosť?

    Paul, Terst
    (Z mesta, kde je príliš veľa združenia)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 1 (z 1 hlas)
  2. Ivan Danchielli vedúci skautského oddielu Vicenza (Big Bear biela)

    am 23.júla 2008 @ 14:14

    Milý Pavle, Terst, 13. júla príčinou týchto divízií je jednoduchý: existujú ľudia, ktorí sú unavení z toho, že absurdné servisných zákaziek z ústredia. Niektoré príklady sú viac ako tisíc slov, niektoré obchodné skupiny "viac" bolo nariadené zastaviť prevádzku, pretože žiadny muž postavy "hlavu", za predpokladu, že sú ženské postavy, bolo zakázané navštevovať St Omše jednotné trestu vyhostenia dané "spovednice" z asociácie nie je multi-viera), musí vymenovanie určí "ústredný výbor", bez ohľadu na vlastnosti osoby pracujúce v pobočkách, činností medzi chlapcami a dievčatami musí zachovať aspoň 3 km, zakázaný, pretože nie-vzdelávací odbor sekcie, umožňuje iba polia jednoty, aj keď len 4-5 predmety, samozrejme vo vysokých horách a 1 počet iba 19 rokov, a to dva roky skúseností; frázy ako " Ja som komisár a depozitára metódy "(4-5 roky skúseností v porovnaní s 45 prítomných na schôdzi ... a tak ďalej. Dúfam, že tak, aby ste pochopili, dynamiky, ktoré vás znepokojujú. Verte mi, že skôr pluralitu, že federálna donucovacie a centralizovaný spôsob, v ktorom je akýkoľvek druh názoru zakázaný "inteligencie" prostý. som začal dýchať radosť zvedov, po 45 rokoch, len vo federácii. A konečne, nezabudnite na slová BP napadla jeho šéfa (! ) pre jeho návrh "proti" nariadenie "Do čerta pravidlá, hovoria experiment" (k čertu s predpismi, hovoria experiment!). To si myslíš, že.
    PS: Za tri roky od zavedenia počtu 80 členov (s 8 skautských vodcov), ktorý by mohol patrili do sekcie CNGEI, ak len "vodcov" bol viac prezieravá a menej defenzívne. Kľúčové slovo: "otvorenú myseľ".
    Bezpečná cesta.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  3. Mark (Geniálny Fawn)

    am 26.července 2008 @ 13:15

    Ospravedlňujeme sa, ale ... hovorím z hlavy AGESCI a prečítajte si tieto pripomienky som veľmi zaujmú, ako organizácie fungujú "sestry" talianskej. Za všetkých, myšlienka bola príliš ťažká spovednici v našej spoločnosti, ale pred niektorými vecami, ja by som sa vrátiť k výučbe hodnôt chlapcov zved s voľným pohybom vyjadriť všetky hodnoty práva a prísľub, že ... našťastie nemôžem vo svojej spolupráci!
    Ale šírenie nepomôže ... myšlienky skautingu musieť začať úplne BP, nemá žiadny zmysel, že existujú rôzne výklady 1000 o spôsobe ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  4. Ivan Danchielli vedúci skautského oddielu Vicenza (Big Bear biela)

    am 27.července 2008 @ 21:17

    Milý Markovi, súhlasím s tebou a zdieľať svoje myšlienky. V našom združení je, že nie je narušená, ale metóda sa vykonáva kontinuálny výskum pôvodných zdrojov z pomyslenie, že BP Myslím, že viem veľmi dobre. Hovoril som len o chyby CNGEI som prišiel a viem veľmi dobre, nič. Mnoho miestne subjekty nie sú ochotní dať svoj vlastný výklad jednotlivých metód, ale iba výskum a zriadiť nezávislý riadenie ich organizácií, opakujem: Správa denne, ďaleko od ohavných chyby, ktoré som uvedené. V tomto sme veľmi blízko k vám a mne. Metóda má čo robiť. Scouting pôvodnej beh u nás, žiadne nebezpečenstvo, naozaj! Objatia a podanie ruky. Bezpečná cesta. Big White Bear.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  5. Dominik tekvica

    am 30.července 2008 @ 14:37

    Dojem, že skauting "svetský" je v plnom rozkladu. Dezercie a zbehnutie sú teraz niečo, čo možno len ťažko definovať ako nedôležité.
    V Terste, Gela, Taranto, Vicenza, Massa Carrara, Manziana opustil spoločný domov zvoliť nové cesty.
    V minulosti to urobili iní (scout Sardinians, GEL, Assoraider)
    Pre združenie, ktoré má teraz asi 11.000 registrovaných nemožno to označiť za výsledok "personalismus" vôle nejednotnosti alebo bezvedomie.
    Problémy môžu byť značné.
    Vedenie združenia, rovnako ako jeho štruktúra sú dcéry hodnôt, ktoré sme podobu.
    Posun sekulárnej světštějšímu skautského združenia je viditeľná pre všetkých vidieť.
    V skutočnosti som bol veľmi prekvapený tým, ako zmeny v zákone o BP. nahradiť Boha s mladými šelmami vo všeobecnom spirituality, veľmi nového veku, v dôsledku to je ďalší krok celkom iste vplyv na zmenu skautského zákona a rolu vedúceho oddelenia, ktorý môže byť, prečo nie!, aj keď nie je heterosexuál.
    Zvyšok musí byť v súlade s ich nápady.
    Dúfam, že historické a ideálne CNGEI multi-viera, otvorený, sekulárne, pluralitná môže Ak chcete byť uchovávané a konzervované ti rozhodnú zostať mimo, že chce aj naďalej žiť a navrhnúť.
    Snažte sa zostať jednotná, nie je disperdevi.
    Boh vie, čo treba dnes v Taliansku, miesto imigrácie a kultúrne zmeny sekulárne skautingu, silné, dobre štruktúrovaný a firmy v jeho ideály ústrety študentom, ktorí si ani talianske, ako doplnok (nie je opozícia) na spovednici.

    Germano Pracovitý

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 1 (z 1 hlas)
  6. OldStoneGrizzly

    som 7. augusta, 2008 @ 00:49

    No, úprimne povedané nechápem, čo sa deje vo vedúci skautského oddielu, nie je priamo ...

    nebudete mať predsudky?

    A potom, to všetko hovorí o "návrate k BP" Pre mňa je to trochu "smiešny. Aký bol účel BP v založenia skautov? Poskytovať občanom Spojeného kráľovstva, ktoré by boli užitočné pre spoločnosť, a aktívne nositelia hodnôt v súlade s ním. Dobre, poďme chvíľu zastaviť: ako by to malo byť dnes dobrým občanom? Náboženských fundamentalistov, bez ohľadu na náboženstvo, je to, že by bolo dobrý skaut a dobrý občan? Toho, čo spoločnosť chceme na zajtrajšok? Hodnoty, ktoré boli vhodné pre post-viktoriánskom Anglicku, sú užitočné dnes?

    Pýtať na túto otázku nie je rúhanie, som presvedčený, ...

    Dobrý lov

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: -1 (z 1 hlas)
  7. Dominik tekvica

    som 11. augusta 2008 @ 24:08

    Nemám žiadne predsudky, ale ja nechápem, prečo katolíci idú na omšu, ak CNGEI s jednotným CNGEI byť vylúčený z asociácie, takže vy ste hovoril, veľkým bielym medveďom).
    je to chyba alebo omyl?
    (Dúfam, že veľký biely medveď prehnané)

    Nemecký pracné

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  8. Tarcisio

    hodín dňa 12. augusta 2008 @ 00:32

    Som stále CNGEI, ale sú títo lídri a pedagógom, ktorí sa domnievajú, že je stále ťažšie pre jeho pobyt v združení. Nezdieľa názor svojho priateľa veľký biely medveď, s ktorým som zdieľal viac ako desiatich rokoch členstva CNGEI Vicenza, Nie, je vylúčený, keď sa zúčastniť bohoslužby v uniforme, ale podľa môjho názoru CNGEI dobrovoľne, alebo nie je cesty vo zväze neveriacim, nehovoriac o ateistov. Vo svojej dobe v školských vodcov proponovena "prestávka v činnosti", aby účasť na bohoslužbách, dnes je môj posledný správa, ktorú predstavitelia varovali, že tí, ktorí sa chcú zúčastniť omše musí ísť na omšu ako obvykle v 8 hodín ráno before činnosť začína. Bohužiaľ je obrovský nedostatok vedúcich, a to buď zavrie, alebo zmení celú skupinu (ako Manziana, Massa, Terst (2), Taranto, atď Alebo dúfa, že ... prísľubom nových mláďat bol pôvodne chýba:. Slovo sľubu; v našich silách, "suchý", ak máme Boha, rodinu domov, potom vstúpil s otáčok frázy, uvedením-povinností zo strany WOSM, ale tam je vždy výrazom "Sľubujem, že budem rada ...." Čo je tak málo milovať, aby ho svetské ples ... ešte teraz mám zaviazať na to povedať. To je dôvod, prečo po 24 rokoch ako hlava CNGEI nádej v možnosť zmeniť dátum bez poškodenia chlapcov, že vedúci sú často Mario Mario Rossi a Rossi .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  9. Ivan Danchielli vedúci skautského oddielu Vicenza (Big Bear biela)

    hod 4. septembra 2008 @ 22:15

    Bol som zástupca vedúci katedry na Jamboree v Japonsku v roku 1971 a na Svetovej konferencii o dobrej Aldo Marzot predstavil svoj návrh štvrtej vetvy "Raider" (post-rover skautské mladí dospelí ..). Zvolal škandál CNGEI Marzot a bol nútený sa uzemniť ASSORAIDER. Mohol by som uviesť mnoho ďalších príkladov neústupnosti môjho združenia pôvodu, druhý z nich je nasledujúci: náš úrad sa zúčastňuje všetkých skupín všetkých asociácií, je to krásne miesto pre skautské aktivity, menej ako CNGEI nášho mesta ... my neexistujú pre nich. Skauti a súrodenci starajúca o sebe, že si myslíme, že mladí ľudia sa kvôli rodiny. Zvyšok je neplodná diskusia. Ideálne univerzálna objatia vám všetkým. Dobrý lov a dobrá cesta.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  10. Tarcisio

    hod dňa 8. septembra 2008 @ 23:34

    Vážení Big Bear Biela mi pripomína Ivana Hrozného, ​​zmetie všetko. Nie je to tak úplne pravda, že všetky vaše bývalé časti z nich boli moje prvé komisár, som zabudol .. sme sa, aby sľuby o mláďatá z vás a ja som ponúkol viac ako pohostinstvá, vaše odznaky a knihu rozprávok vydávaných vás. Viete, že súhlasím s vami na niektoré ďalšie otázky, ale ako v každom združení, rozchádzajú. Bohužiaľ, ale našťastie pre mňa tiež, niekedy je lepšie oddeliť najviac pokojný a pokračovať na nové miesto, skôr ako pokračovať doma pizzicarci. A keď hovorím, že lepšie, myslím na vyhľadávanie ako v tomto prípade, teraz ich je 70 detí, ktorí majú väčšie radosťou Skauti správy. Možno je to skôr symbol.
    Dobrý lov - Cestná - Way

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  11. Marco Sabatini

    hod dňa 17. septembra 2008 @ 05:39

    O šírenie autonómnych skautských združení, v súčasnej dobe myslím, že by ste mali uvedomiť, že prijatím filozofiu starovekej Číne, "môže byť katastrofa, môže byť darom z nebies." Samozrejme, že opustenie cesty, ktorá sa objaví už možné otvoriť vychodenej cesty zahŕňa vážne zlyhanie, obdobie smútku, dostať sa cez to, prevziať iniciatívu. Nestáva sa každý deň, nie všetci, ale to sa stáva stále viac a viac vecí je frequente.Non ľudia so slabými žalúdkami alebo bez vnútornej štruktúry.
    Drift ateista, sekulárny viac než to berie CNGEI, ktorý začal v poslednej dobe stať združenia neveriacich je jeden z dôvodov, vedúcich k zbehnutia celých priestor. Som úplne v poriadku s Mimmo tekvica AGESCI pripomínať, že z iných dôvodov, je lepšie, pokiaľ ide o zbehnutie.
    Treba povedať aj to, že hľadanie vlastnej asociatívne štruktúre, je určená niekoľkých rokov byrokratického správania (ako "moc pečiatka"), alebo horšie, domýšľavý a arogantný niektorých asociatívne úrovni, podporovaná neobjektívny výklad pravidiel sú príliš tuhé (zákon je pre mužov skôr než naopak). To sa deje, pretože si myslím, arogantne tendenciu pestovať ambície monopolné avvilendo asociácie pre vedenie pohybu. V tejto súvislosti si spomínam na pekný článok v časopise Romano Dona Nicolini AGESCI "B.-P. začnú Brownsea? "Scout-PE č 13 zo 6. júna 2007. My v San Casciano vo Val di pesa, Florence, z tohto dôvodu sme nechali AGESCI FederScout Rozhodnutie pre set-asociatívne a autonómne hnutia Scout a federalizovanej v BP, ktorý uvádza:
    "Naším cieľom je decentralizovať
    Vedenie hnutia
    čo najviac, a tak
    odstránenie byrokracie
    a dať maximum
    demokratickej samosprávy
    do miestnych štruktúr.
    Nie sme tak organizácie
    Ako bratstvo,
    pohyboval v duchu a
    nepísaný zákon, lojality,
    skôr než podľa pravidiel a
    tlačenej predpisov. "
    Na konci, a ja som k záveru, je cítiť ducha hnutie, ktoré je unikátne a my sme všetci bratia a pozoroval z diaľky výrazov
    organizácie v rôznych foriem združenia.
    Pre všetkých z bratskej cesty!
    Marco Sabatini prezident SCOUT GROUP promotérske

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  12. Stephen Montserrat 1 stredovek

    hod dňa 17. septembra 2008 @ 18:57

    Analýza Marka, som sa osobne stretol tento rok v Bisceglie, sa dotýka problému, ktorý iste, až na niekoľko rokov, nikdy hovoril o veľa: o združení demergers viac "dôležitých", L ' Agesci, av poslednej dobe tiež CNGEI Assoraider.
    Bez toho aby sme do jednotlivých udalostí, Mark jasne hovorí, aké sú hlavné dôvody týchto divízií a nie som tu opakovať, som len povedať, že som sa podeliť v plnej výške.
    Konštruktívna diskusia o tom, čo vedie oddiely, skupiny, individuálne zvierat, ale tiež, aby sa vzdialili od združenia členstvo by pomohlo pochopiť, kde sa mýlite a pomohlo by sledovať cestu "zdieľanú", že jedného dňa priniesť všetky skautov v taliančine federácie, ktorý rešpektuje aké sú rozdiely a zvláštnosti, charakteristiky každého. Dalo by sa vziať príklad Federscout: mnoho združení, svetské, katolícka, pluriconfessionali, rôzne histórie, rôzne regióny, atď, ale všetci spoločne diskutovať, môžete porovnať, organizovanie podujatí a aktivít. Myslím, že to sa nazýva "skautské bratstvo"! A je to nádherný zážitok, žiť!
    Som idealista, ale snívam o spoločnom dome u všetkých talianskych skautov. A "je to možné. Ale vždy, bez toho aby sa zabúdalo výučbu BP: Skauting je hnutie. Myslím, že ešte nikdy toto slovo náhodne, ale s presným významom: hnutia patrí, nevylučuje, je spojitá a trvalá cesta, zlepšuje a obohacuje každý deň!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  13. Anjel Benassi

    hodín dňa 21. októbra 2008 @ 17:54

    Duch Scout je raz bez ohľadu na symbol, pod ktorým je vykonávaná.
    Ako "staré skauti" Je mi ľúto, prejavy, ktoré majú čo do činenia s bratstvom, ktorá by mala existovať medzi každého z nás.
    Bohužiaľ som mal zlé skúsenosti s lokálne AGESCI, z ktorej pochádzam, ale napriek tomu som vždy pripravený k dialógu a spolupráci, kedykoľvek je to potrebné.
    Dúfam, že v budúcnosti môže zmeniť veci, som presvedčený, že vyššia moc o skauting je tiež a predovšetkým bratstvo rodí z rozmanitosti.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  14. Šťastný kačica

    som 10. novembra 2009 @ 03:46

    Ahoj
    MI Antonielli meno je Paul a ja som skupina vyzvedača Scout Agesci Folignano1, som 46 discout syn (môj otec nel1950circa Patent č 1) v činnej službe až do doby pred niekoľkými rokmi. Som až teraz k dispozícii na webe, ale nedávno som počul o tebe a teraz už som povedal, Toh "tu je ďalší asociácie vyzvedača, dopoquella Terst tiež Lombard, bude združenie dostať do trochu Bergamo, potom bude na rade Puglia nasleduje Rimanmi na severe a západe mesta Florencia.
    Zaujímalo by ma. aký zmysel to vytvoriť ďalšie asociácie vyzvedača? Agesci CNGEI, ESF bolo dobré? Citujem iba ich 3
    pretože sú najväčšie a 3 sú aj pre mňa, pretože príliš veľa To isté platí pre ďalšie discorsoche to na vás.
    Oni tiež vzdelávať mladých ľudí s metódou vynašiel BP ako zved povedať. Tak prečo, ak chcete robiť vzdelávacie služby pre deti nezdieľajú ich kombinácie? Čo je to nezlučiteľné s vosrti vaše myšlienky a ideológie sa? Odpusť mi, ale ja to vidím trochu pokory a príliš smäd sa dostáva do centra pozornosti.
    Ak BP bol čas si nemyslíme, že by bolo veľmi nadšení tejto divízie, pretože vždy hlásal bratstvo Sout po celom svete a teraz sú rozdelené do mnohých združení mAh! Existuje dostatok rozpory vo vnútri cirkvi, teraz prinášame vám aj scout.Scusatemi tohto listu môže byť trochu škaredé, ale to bolo si myslel, že som vykonal vo vnútri na chvíľu. V čakaní na odpoveď vu snáď plodné práce na ceste comunque.Buona
    Vo vašom Scouting kačica je šťastný.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)
  15. Robert Stanzione

    som 10. novembra 2009 @ 17:32

    Komentár:
    Čítal som pozorne, čo chalani popisujú, a upozorňuje, sledovanie a pripomienkovanie a gratulujem vám, pretože som si všimla vo všetkých želanie stretnúť sa a súťažiť na myšlienky a názory dosiahli vyzreté. Skauting je prostredie, v ktorom môžete zrkadliť, porovnávať a vyjadrovať slobodne a je možná len dobre, že teraz môžeme považovať podmanil medzi nami. Pre zvyšok je to moje smutné presvedčenie, že všetko v dohľade a surfovať bez cieľa. Neviem, ale myslím, že možno som väčšinu veterán zo všetkých spisovateľov. Bývanie, plachtenie, takmer osemdesiat zved od roku 1945. Skauti z ASCI, Rover CNGEI, potom SM ALT komisára, spoluzakladateľ zo štyroch skupín po celom mojom živote. Tri Jamboree, teraz v riešení CNGEI von. Sú známe niektoré ignorovaný ostatnými, snáď niekto tolerovať, ak nie napadnutá. Napísal som o svojich dobrodružstvách na 150 príbehov, mnoho z špióni v Taliansku av krajinách Oltre dvanástich, kde som urobil prácu na celý život. Jeden z môjho osobného účtu na surový Vyhľadávanie: Užitočné, vzdelávacie, ale ľahko manipulovať a omyl tých, ktorí ho nasledovali do pokrytecké spôsobom v súčasnosti používajú. Guy je jedna vec inštruktor, druhá je pedagóg. Sťahujeme sa veľa priemerných inštruktorov, veľmi málo pedagógov. Takže skautské hnutie definovaný svojím autonomasia vzdelávacieho hnutia je to, čo robíte. Chvályhodné pokusy sú samozrejme zlé výsledky. Bohužiaľ, často hosťuje skupiny pressapochisti, nezrelé, arogantný, exhibicionistov, kaliť základné hodnoty, ktoré servítky metódu, čo je iba predmetom ich osobné stánku chcú skryť svoju občiansku a morálny úpadok.
    Ak chcete čas a sledovať blog každý tak často: Pelikán Succiso má novo otvorený dvere predsa len aby na moje pocity a svoje skúsenosti vo viac ako päťdesiatich rokov skautingu skauti cvičil najprv v združení neskôr v živote a vo Práca v kontakte s ľuďmi rôznych etník, kultúr, presvedčenie, rôzne náboženstvá. Mal som to šťastie, aby bolo možné merať, prijímať a dať niečo veľa talianskej, Christian, občianske, nadšenie.
    Bezpečná cesta a SUSP White Feather

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: -2 (z 4 hlasov)
  16. Tarcisio

    hod dňa 27. februára 2012 @ 01:13

    Rád by som, pre ducha znalostí, pokiaľ môžete získať vysvetlenie od GEL: v niektorých častiach som sa dočítal, že gél sa skladá z niekoľkých skupín, v Londýne, ale vidím vaše stránky uvedené iba jeden so sídlom v Miláne. Existujú aj iné skupiny? Vďaka a šťastný cesta

    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Hodnotenie: 0 (z 0 hlasov)

Komentáre RSS · TrackBack

Zadajte prosím svoj komentár

Meno: (povinné)

E-mail: (nebude zverejnený - vyžadované)

Web:

Komentár:

Immagine CAPTCHA
Zmena image
*


Chcem byť aktualizované o prípadných zmenách v článku bezo komentár teraz

Upísaný