Castorini te asteapta!


Deschiderea de noi colonii!

Koln AURORA (Milano)
VIA S. ANTONIO 7
( de la oratoriu - pe hartă )
Gianni: 333/5645743
Stefania: 338/6929644
Mirella: 334/6081750
Angelica: 333/6352470

E-mail: segreteria@tuttoscout.org

Grupul Köln în cazul în care este viaţa nutria, nu mai mult de 20-22 articole. Colibele Castorini sunt împărţite în grupe de varsta de 5-6 elemente şi "codul" de numere, care functioneaza ca grup primar. Colonia este o structură elastică în componenţa şi durata, nu sunt copii care pot, la această vârstă să aibă un sentiment de apartenenţă la o echipa, Köln, de asemenea, nu doriţi să încărcaţi prea multe responsabilităţi ale Castorini mai în vârstă. Potrivit Cercetaşii traditie, Castorini au propria lor lege ("Nutria este fericit pentru că el este muncitor şi prieten al tuturor"), legământul lor (echivalentul a promisiunea: "Promit să fiu un prieten al lui Isus, de a iubi toată lumea şi face toate lucrurile bine ") şi motto-ul" Împreună ".

Aceste concepte sunt proiectate în ceea ce priveşte vârsta, în conformitate cu o evoluţie dinamică a educaţiei. În special, nu există nici un legământ de promisiune, pentru că al doilea termen ar putea indica un angajament personal de a morale ani de neconceput 5-7, pact, care a însemnat un angajament de a face ca ceilalti si cu ei, în schimb a demonstrat uşor de înţeles pentru copii.

Povestea care acţionează ca un sprijin pentru lumea simbolică este "Prietenii din padure", o poveste de şi bărbaţi de origine canadian. Koln este un simbol al Big Brown Beaver, umplute în realitate, ea are funcţia de un pic "de totemuri şi că este răsfăţat şi tratată ca un personaj real din partea copiilor.

" este aceeaşi ca cea a " , dar ca de acum aceasta este o activitate nu oferă extrassociativa distinctiv, cu excepţia semn de castor. are o coada de castor ca un semn în jurul gâtului său, care variază în culoare în funcţie de nivelul lor. Pasaj (schimbarea coada) se determină pe baza perioada scursă şi nu pentru evaluări. Creşterea religioasă este povestea vietii lui Isus, cu iniţierea în rugăciune spontană şi sărbători simplu, dar bogat în semne imediat de înţeles pentru copii.

VN: F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0 / 10 (0 voturi exprimate)
VN: F [1.9.17_1161]
Rating: 0 (din 0 voturi)
Cotă

41 comentarii până acum »

  1. Tatăl Wolf

    Sunt în 5 iulie, 2008 @ 15:17

    Este un vis de-al meu de mulţi ani, dar acum, cu două pachete de ... etc, etc găsi elemente devine dificil ... dar atâta timp cât există viaţă, există şi speranţă

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  2. clar bari9

    Sunt în 5 iulie, 2008 @ 16:36

    atunci când câmpul din nou nevoie de ajutor? dacă nevoile cineva?, am 16-30 august se stabilească disponibilitatea mea.
    :)
    urmări
    clar
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  3. Valerio (Won-Genova tolla FSE)

    Sunt în 5 iulie, 2008 @ 16:55

    Eu ştiu acest lucru să fie o parte a realitatii ... Sunt fascinat, am unele îndoieli cu privire la caracteristicile sale în cadrul unei alte Scout grupop. Pentru fiecare eveniment, de vânătoare în piesa noua!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  4. Andrea

    Sunt în 5 iulie, 2008 @ 17:06

    Găsirea liderii de nutrie este mai uşor decât crezi. În colonia noastră (Lacul de larches, Genova Grupa 51), de exemplu, a ajuns să facă parte din conducerea a două persoane din afara asociaţiei şi una dintre ele este mama unui baiat de anul trecut, şi fostul buchet castor.
    În alte grupuri, multi lideri sunt din afara asociaţiei sau a persoanelor care nu au avut intenţia de a face mai multe servicii.
    Lesperianza în străinătate (Franţa, Belgia) a spus că există chiar şi resursele pentru lideri provin de la "rezervoare" nu pot fi utilizate de către alte ramuri şi, în orice caz, pare să fi atras un număr mai mare de animale decât se credea anterior.
    Închei prin a spune că grupul de Genova 100 (creat prin divizarea din Genova, 51, acum prea mare) ar fi, la rândul său, intenţionează să deschidă o colonie acolo, şi, de asemenea, o mama a dat dorinţa de a participa la formarea personalului.
    Mi se pare a fi mai multe incidente de acest fel, şi eu nu cred că alte industrii, se poate trage capul ca nutrie.
    Traetene vă concluziile

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  5. Fostul Akela Ge21

    Sunt în 5 iulie, 2008 @ 23:20

    Nu am nici o experienţă directă de nutrie, dar ştiu de copii care sunt şi au fost în Genova şi povestea de părinţi şi de ceea ce au experimentat noi orizonturi deschise pentru un grup de vârstă, care nu a avut nici un spaţiu şi de momente. Sunt fascinat de modul au creat o progresie personală şi o poveste care nu are nimic de invidiat la setarea de junglă sau cerc.
    Eu împărtăşesc optimismul şi perspective bune de a găsi chiar şi liderii de la liderii comunităţii în rezervor, deoarece propunerea este de frumoasa si de multe ori în comun de foştii lideri sau adulţii care doresc să ajute.
    O cale bună pentru noi Beavers vechi

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  6. ELISA, cricket fără griji

    Sunt pe 6 iulie, 2008 @ 00:27

    Foarte interesant ...
    Sunt un fost lider al ambalajului, fiica fostului şef de cerc, precum şi ca lider naţional în acest domeniu chiar şi atunci când nu gărgăriţă AGI Agesci există.
    Întotdeauna am simţit că metoda de învăţământ care Cercetaşi continuă, aceasta este cu adevărat esenţial pentru dezvoltarea unei persoane şi înainte de a voi să se uite la acest gen de experienţă mai bună. Cred că va propune în curând la grupul Scout în oraş trăiesc în acest "serviciu", ceea ce este important atât pentru copii cât şi adulţi care se invarte in jurul lor (eu vorbesc, de asemenea, de la mama!) ... De vânătoare şi drum bun

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  7. Taz

    Sunt pe 6 iulie, 2008 @ 00:37

    Mamele -> şefii Branco / = Castorini experienţă lent ...

    Şi "ceea ce eu de fapt traiesc in turma mica din grupul meu de cercetas. Protectivitate şi de precauţie de acest tip de liderii pot aduce de securitate, dar pentru a compensa soldul este ezitarea prea mult în planificarea pentru activităţile de trupe şi de experienţe usor "riscante" sau pentru a da copilului un sentiment de autonomie ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  8. Înger

    Sunt pe 7 iulie, 2008 @ 08:56

    Bari .... la toate cercetaşi şi provincia ....
    dar ştii că, în grupul există o colonie de 11 Bari nutrie deja de 5 ani???

    Există încă puţine informaţii de la cercetaşi ....

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  9. cristina

    Sunt pe 7 iulie, 2008 @ 09:20

    Sunt un vechi Beaver Casorzo 1, avem nevoie urgent de castori noi vechi disponibile, deoarece avem o colonie mică în vigoare pentru a salva .....
    Colonie a încheiat tocmai paşnic de inot de vară, în mare măsura de vest pentru a vâna pentru pepite de aur ...
    este o experienţă care permite copiilor să obţină primele reguli de autonomie: să aibă grijă de echipamentul şi să recunoască, partaja şi a descoperi noi arome la masă, să accepte corectarea de castori vechi.
    experienţe sunt cele mai acrobatice de lupi din brnaco arunca cu încredere şi de reasigurare suficiente pentru a implica puii care vin în pachete de castor.
    Crunk Crunk deloc fericit şi bun de a înota două colonii tineri din iarba.
    cristina

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  10. Maria Francesca Maroc

    Sunt pe 7 iulie, 2008 @ 09:48

    Numele meu este Maria
    Colonie curcubeu din Torino, 2 ani în urmă am deschis colonie şi sunt sperimetazione.
    Este o experienţă frumoasă, cu copii de 5/6/7 ani, funcţionează bine cu entuziasm, a face lucruri pe care nu cred că mai pot face, ei vă dau atât de mult, este un stadiu minunat de vârstă, nu au de miliarde de Sport angajamente / teatru / etc cântând .....
    Am înot (peste noapte), pasul de tabara de primăvară şi de vară timp de trei zile la şapte zile
    Cererile sunt multe, şi există părinţi care doresc să ajute, Crunk Crunk

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  11. Maria Francesca Maroc

    Sunt pe 7 iulie, 2008 @ 10:03

    Sunt încă Maria,
    adaugă că acesta este un suport excelent pentru turma, am Passerano 10 nutrie, cu obiceiuri care s-au dovedit de succes, stau într-un cerc, răspundeţi la apeluri, pentru a fi silenţios atunci când un lider vorbeşte, de viaţă comunitate, sharing, şi eu vă asigur că pentru un lider de ambalaj Cubs au 10 de cercetaşi deja că viaţa nu este o problemă banală
    Bun înot
    Mary

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  12. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza

    Sunt pe 7 iulie, 2008 @ 10:26

    .. Vicenza, de asemenea, a existat ani quatrro colonie de nutrie, iar liderii se găsesc cu uşurinţă. Un alt lucru este de formare, dar lucrăm la ea cu succes. Realitatea a coloniilor este în creştere şi acest lucru ar trebui să fie doar o comunicare mult mai puţin. Înot bun la toate.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  13. Freddy

    Sunt pe 7 iulie, 2008 @ 12:24

    Eu cred că aceste activităţi nu sunt făcute publice ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  14. Fiery leoaică

    Sunt pe 7 iulie, 2008 @ 21:04

    Buna ziua, am fost până anul trecut, Baloo.
    Evident, aceasta este admirabilă şi de invidiat, poate, dacă se poate rispolvere problema, nu în ultimul rând, găsirea de dimensiuni haine.
    Idee bună să se bazeze pe forţe "părinţi", dar este important să fie instruiţi la nivelul de educaţie, cercetaşi, pentru a evita sa faci doar de recreere.
    Preocupare am este:
    Nu inscripţionaţi un "mic şi etapele?
    Cum de a trăi în următorii 4 ani de Branco?
    Supravieţui şi, în cazul în care deja ne sunt de lucru pe probleme de vârstă, cum vor trăi ani fatal trecut?

    Evident, în gura ... sau guler la Beaver
    Bună şi de vânătoare.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  15. Tawny Owl înţelept

    Sunt pe 8 iulie, 2008 @ 01:03

    Mare!
    Un cuvânt care a rămas Bagheera profundă pentru mine de a deschide o colonie este în valoare de animale de pradă de vânătoare sublim.
    Acum, eu sunt un tată cu normă întreagă, dar ar fi un vis pentru atunci cand puiul meu a prins prima sa omoare ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  16. Akela

    Sunt pe 8 iulie, 2008 @ 23:11

    Aş dori să exprim dezacordul meu personal. Ca lăudabil şi poate fi incitant această experienţă, am greu practicabile. În oraşul meu, ştiu de existenţa unei colonii (BARI), şi să-mi permiteţi o provocare puţin, în întregime guler metodologic atunci când comutatorul este în Ward, deoarece, în junglă, el a realizat pentru a fi un om, dar înainte de un om se întâmplă să fie un castor? Este posibil să fie doar suficient de fulger? Scuză-mă, dar am călătorit pe acest drum.
    Fericit de vânătoare

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  17. Akela roşu flori

    am 10 iulie 2008 @ 19:38

    Cele castori vor Turbigo cel mai bun! cu liderii atat de linistit .. este o stea!
    AK_FR

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  18. Mirella

    am 10 iulie 2008 @ 21:29

    Ce fericire ", pentru a găsi toate aceste dorinţe, înainte de deschidere! Sunt o noua colonie de castori vechi Grande River, un cercetaş şi mama a fost un mic Lupetta Castorina şi un căţeluş nou .. Bucuria de a începe noi "vibreze asa ca sper sa nu fie lent şi a avut o mulţime de a da!
    Copii de 5 ani, începând în aproape fiecare sport şi de activitate "şi extra-curriculare", cauza nu cercetaşi? Un mediu în care pot, în proporţie de vârsta lor ", să devină independentă şi de a învăţa elementele de bază ale cum vrea el să fie motto-ul nostru împreună ..
    Multe mulţumiri pentru toate dorintele voastre bune si comentariile pozitive sau nu .. toate ajuta să crească!
    Înot bun la toate

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  19. Francis

    AM 12 iulie 2008 @ 08:54

    "Filiala de Castorini" este utilă şi benefică pentru dezvoltarea personală?, Este o întrebare pentru cei care de ani de a face cu "Castorini", care au avut dezvoltarea lor personală, prin ramuri de Cercetaşi, la maturitate .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  20. Malak

    AM 14 iulie 2008 @ 15:17

    Cu Scialandro nutria suntem şi apoi au folosit pentru a se scouting din copilărie ..

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  21. Înger

    AM 14 iulie 2008 @ 16:29

    opiniile divergente în răspuns all'akela Bari pe metodologice castorismo ....
    ... "Nu poti giuducare ceea ce nu ştii" ...
    în ciuda colonie de nutrie este Bari pentru ultimii 5 ani, şi, în ciuda prezenţei unei adunări regionale, şi nimeni nu spune vreodată pe cineva, în ciuda apelurilor, a venit pentru a afla mai aproape de o mai mică sau pentru a vedea cu ochii lor ceea ce ei fac nutrie ....
    Deci, ne invita in barajul nostru, desigur, anul viitor, nu pentru a disipa îndoielile tale, dar cel puţin pentru a vedea ce vorbim despre.
    Vino şi vezi ceva frumos!
    Înger

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  22. Maria din Roma

    AM 14 iulie 2008 @ 18:04

    Bună seara tuturor! Sunt Bagheera de la Roma, 123 şi se citesc diverse comentarii am un pic beat şi un pic de curiozitate luminate. Am întâlnit un Castorini geuppo Circus Maximus la colectarea de o lună în urmă cu câteva. Frumos cu totem castor lor! Ei au fost o comunitate mica! M-am oprit să vorbesc cu Beavers vechi (care au vazut ca au jucat nutria), şi au fost încântaţi de aventură şi de teama de creaturi atat de mici, dar au arătat deja personalitatea lor. Eu admir pe cei care au început această aventură şi, probabil, în viitor vom deschide o prea!
    Vânătoare bun la toate!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  23. CATIA

    AM 15 iulie 2008 @ 16:25

    Buna ziua tuturor! Sunt mama unui copil de 6 ani. Poate cineva sa-mi spuneţi dacă există colonii de nutrie, în provincia Rimini şi cum le pot contacta? Pe net am gasit nimic si nu cunosc pe nimeni care să-mi dea informaţii. În caz de feedback negativ, ele sunt, de asemenea, dispuşi să "allargarmi" la provincia de Pesaro. Multe multumiri celor care ma poate ajuta!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  24. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)

    AM 20 iulie 2008 @ 09:40

    Aş zice fratelui său Cercetasii Akela Elle de la Bari cu privire la preocupările sale: BP o zi, în timpul unei reuniuni a liderilor, a fost acuzat de unul dintre ei nu respectă reglementările privind propunerea şi apoi acelaşi BP-spargere (!) "La naiba cu regulile, numesc un experiment" (la dracu 'cu reglementările, numesc aceasta un experiment!). Cred ca suficientă pentru a înţelege atât bărbatul cât şi spiritul de Scouting. O îmbrăţişare fraternă.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  25. Antonella

    am pe 3 septembrie, 2008 @ 15:39

    Crunk la toate, sunt Blueberry, vechi de colonii castor castori "fericit", grupul de Aquila2.
    Pentru că atunci când crezi că este vorba despre aşezări doar la elemente care sunt eliminate la diferite unităţi? Colonie de Aquila2 a existat timp de aproape 5 ani, personalul de Beaver vechi a 2 "mame", ca unul din "Silver Beaver", o santinelă fost înainte de servire, iar acum este un lider cu patentat "Nutria de argint, un Rover fost (student departe de casa), care a lucrat iniţial şi apoi a decis să rămână. Problema este, aşa cum scrise de Angel, cea mai mare care nu doresc de fapt, pentru a afla mai multe despre industria noastra! Eu cred că pentru copii este o mare oportunitate de a intra în joc, având în vedere că acum copiii de 5 ani nu mai sunt cei care au avut 5 ani de 40 de ani în urmă! Mai mult decât atât, suntem colonie de recent şi nu textul, dar cere liderii altor grupuri care s-au început călătoria lor cercetas nutrie, nutria în Italia, există mai mult de 20 de ani (a se vedea Torino 101 :-)!)
    Pentru Akela, un pic de "sceptic, am fost să vă întreb: Cât de mult angajat în turma de copii noi, de a integra cu alte pui? Castorii Abitutini au dobândit, să nu mai vorbim unii care cunosc "Pack, deoarece poate, uneori, au interacţionat într-un câmp sau o ieşire, acest lucru înseamnă a avea timp pentru alte activitati mai distractive si creative :-). Crunk Crunk sa inoate :-) TOATE SI BUN

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  26. Giraffe sensibile

    Sunt la 13 noiembrie 2008 @ 21:30

    Drum bun la toate, sunt o asociaţie de Vigevano 1, FSE.
    Am văzut că aveţi, de asemenea, Castorini, este o idee frumoasă.
    Suntem de planificare, sperăm pentru cel mai bun. :)
    Salutări frăţeşti ...

    Giraffe sensibile Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  27. Gianfranco

    Sunt în 16 noiembrie 2008 @ 12:02

    Problema de nutrie nu este cu siguranţă uşor. În primul rând, cred că sunt o a patra (sau a cincea), ramura de Cercetaşi, chiar dacă încercaţi să adopte un fel de metodă de inspirat de scouting, dar mi-ar mai degrabă de vârstă adecvate de politică educaţională. Ei au avantajul / beneficiul de a crea un rezervor de viitor Cubs / s si este cu siguranta o necesitate resimţită de părinţi. Este cu siguranţă o plăcere pentru copii / şi participarea, într-adevăr, aşa cum sunt toate centrele comunitare pentru copii / şi, şi, în plus, are avantajul de a fi .... liber. El are două riscuri mari, în opinia mea, între ele. Pentru a deveni un fel de anticamera a activităţilor lupettismo anticipează şi instrumente, şi apoi ameninţând să ia de pe Branca în elementul său de noutate şi de relevanţă pentru copiii de 7-11 ani. Şi împingeţi, prin urmare, puii la o ramură de activitate şi instrumente de anticipare cercetaşi din industrie .... În plus, şefii de nutrie este probabil să se simtă sitter grup de copii, şi pentru a depăşi toate mai multe motive pentru a anticipa pericol activităţile de lupettismo, şi cercetaş în general (uniformă, promisiunea, normele şi ceremonii ....). Păstrarea în minte şi de încercarea de a evita aceste riscuri (deja foarte puternică într-o ramură pui, care include copii / şi 12 de ani) este posibil ca Castorini sunt un serviciu util pentru familii şi un rezervor pentru Pack. Dar să fim atenţi să nu se extindă prea mult pe metoda Scout, probabil, la copiii cu vârsta între 3 şi 5 ani şi adulţii cu vârste de 18 până la 75 .........

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  28. Antonella

    Sunt pe 17 noiembrie 2008 @ 10:06

    Stimati Gianfranco, permiteţi-mi să vă întreb: "Înainte de a da credit la declaraţiile dumneavoastră, aţi luat pentru a face să vă citiţi sau explica metodologia de nutrie?" Eu nu cred că, având în vedere modul în care acestea vorbesc.
    Poate că ar trebui să ştiţi că "vechi Beaver" mame si tati nu sunt plictisit de viaţa obişnuită pe care decid să facă babysitting copiii altora. Castorismo dispune de o metodologie proprie, precum şi liderii de colonii în continuare nevoie pentru a face un proces de formare, care a altor ramuri şi la sfârşitul acestui ai coloniei şef de brevet (un an de stagiu într-o sucursală, o metodologie WE şi, după un an, Suntem o verificare, atunci hârtie final).
    Castorismo este o metodă care este dovedit de mai mult de treizeci de ani, ştiaţi că în Italia sunt câteva colonii în viaţă pentru mai mult de 20 şi, în unele grupuri, multi lideri Scout au fost ei înşişi nutrie! Castorismo sa născut în Canada, în multe ţări ale lumii, este oficial sucursala patra: Australia, Noua Zeelandă, Franţa, Anglia, Statele Unite ale Americii, Antilele Olandeze, India, Bahamas, Peru, Guatemala ... Nu doriţi să continuaţi :-) Teza? M-am bazat pe metodologia lor de internaţionalizare a castorismo ... şi atunci, de ce nu răspândit metoda spionează vârsta cuprinsă între 18 la 95 de ani? Există o vârstă pentru a învăţa lucruri noi şi experienţe noi?
    Un ultim lucru:? Care a spus că nutria sunt jocuri de Cubs sau departamentul ... Ati vazut vreodata o colonie "la locul de muncă" ... Daca vrei ceva distractiv ", şi să cunoască un pic mai bine, vă invit în? colonie de unde sunt eu, voi introduce castori si alti oameni vechi, în cel mai scurt timp vă introduceţi-o lume fantastică! Dacă doriţi mai multe informaţii, poate te pot ajuta :-) Crunk, la toate.

    PS: Ne pare rau, dar dacă nutria sunt pepiniera de Cubs .... Puii sunt pepinierelor de departament?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  29. vultur alb

    Sunt pe 17 noiembrie 2008 @ 14:40

    Grupul meu în Caltanissetta 7 ° sunt nutria zece ani acum, astăzi, unele R / S, care se va lua de plecare au fost castorini.Sicuramente există puţine informaţii despre el, este să spunem că, uneori, suntem lideri un pic reticent la lucruri noi, a face judecăţi şi comentarii, de asemenea, la bucurie inappropiati.Prima fondo.Con teză să ştiu, am participat la câteva momente în nutria în înot vara trecută, o experienţă fantastică, sunt şeful colonie qust'anno. Văzând se crede. Crunk Crunk la toate.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  30. Gianfranco

    Sunt pe 17 noiembrie 2008 @ 19:47

    Stimati Antonella,
    Mă simt bine în rolul de avocat al diavolului, dar dacă toată lumea este liniştită bună este că? Deci ...
    Desigur, am citit diverse materiale pe castorismo (termen rău, mai bine nutria ...), inclusiv domeniile de laminare de formare profesională, şi eu sunt convins că aceasta este de a deveni o metodă valoroasă de învăţământ pentru copiii cu vârsta de la 5 la 7 ani. Personal, am mai convins că, deşi cu siguranţă, inspirat de scouting, tout instanţa de judecată poate fi numit o metodă de cercetaş. Poate condiţie esenţială, precum şi la un alt nivel, este metoda de pui de ramură. Prin aceasta vreau să spun că metoda este doar pentru a cerceta exploratori sucursala? Ei bine, discurs la extreme, aş spune da. Şi nu numai ea se naşte în acest fel, ci, de asemenea, că din grupul de vârstă 11-17 de ani care Cercetaşi puternică influenţă în formarea caracterului şi se poate vorbi despre "formarea buni cetăţeni." Sunt de acord că este simplist pentru a vorbi despre grădiniţă şi în ceea ce priveşte care pui nutrie, cercetaşi, cu toate acestea, în timp ce filiala are propria sa de auto-suficienţă metologica munca noastră în ramură Cubs (şi nutrie), este serios compromisă, sau terenuri în experienţa de Rangers de ramură. (PS Pentru Cubs ramura BP trebuie să se pregătească copiii pentru a deveni cercetaşi bune ....) Îngrijorarea mea este că în mijlocul de castori, furnici, lupette, coccinelli, buburuzele, veverite si cine stie ce altceva, pierzi din vedere Scouting Baden Powell a inventa ceea ce este nou şi actual Pinco Pallino. Şi este cu siguranta bine ca metodologic vorbind nutrie este cel care face instrumentele pentru a le face bine, dar riscul este real, în opinia mea, depăşirea limitei de credit în sus. De multe ori înainte. Noi ştim că astăzi, cu iubitele de la 7 la 12 ani şi de sex este tot mai dificil să vorbim despre nevoile de dezvoltare. Dar eu sunt sigur că liderii vor face cele mai bune castori lor. Cel mai important lucru este încă în opinia mea, de a susţine punctul de metodologic de referinţă. Iar cei care nu pot fi în prezent Scouting pentru baieti, Cubs şi manualul de carte a liderilor. Restul este experimentare.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  31. Antonella

    Sunt pe 18 noiembrie 2008 @ 17:06

    Stimati Gianfranco,
    Sunt de acord cu tine, atunci când spune că metoda este de a cerceta exploratori industrie, în fapt, toată lumea vorbeşte despre: castori (nutrie), căţei (pui) cercetaşi (cercetaşi), Rovers.
    Sunt de acord cu tine că totul altceva este de testare, dar ... făcut cu seriozitate şi angajament. Castorismo reprezintă faza iniţială de cale, în conformitate cu normele proprii, adaptate la vârstă tânără special. Punctul de referinţă este aceeaşi pentru toţi: "începe" omul şi plecarea femeii.
    În realitate, vorbim toţi aceeaşi limbă şi trebuie să fim recunoscători pentru BP, care, în vremuri foarte dificile, în ciuda faptului că un om militar, deşi copiii au fost doar copii ... (nu drepturi sau obligaţii), a avut dreptul de înţelegere, să ne o comoară incredibil că astăzi, aşa cum l-am citit şi recitit-l, mi se pare teribil de curent!
    Multumesc Ginafranco pentru acest schimb de idei, am fost foarte multumit ... invitaţia de a veni la colonie este încă valabilă: suntem barajul "Beaver fericit" grupul de AGESCI Eagle 2. Crunk la toate ... Blueberry ;-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  32. Gianfranco

    Sunt pe 2 februarie, 2009 @ 11:22

    Şi cine spune că Polis este inutil şi că dezbaterea este un scop în sine? Sâmbăta viitoare va fi prima reuniune a Castorini a asociatiei noastre. Şi, datorită Antonella şi alte intervenţii, fără a aduce atingere punctele de vedere exprimate deja, un abordări noi mici, în lumea minunată de prospecţie. Şi este o vânătoare tuturor celor care respectă legea.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  33. Antonella

    Sunt pe 2 februarie, 2009 @ 15:59

    Stimati Gianfranco, o baie bună Prima colonie pentru dumneavoastră (care e numele lui?), Credem că sâmbăta viitoare vom ieşi "pacte", avem şase pui, care nu mai sunt în piele, saci de dormit s-au pregătit.
    Lasă-mă să ştiu cum a mers. Crunk la toate Castorii dumneavoastră Colony vechi :-) Coacăz

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  34. marca

    Sunt la 3 februarie, 2009 @ 02:35

    Buna ziua tuturor Sunt un lider de insert companiei "ages.mi în discursul său de a spune punctul nostru de sosire reală. acum de mulţi ani avem colonii de castori, în aproape toate grupurile. În acest an am trebui să ia o fată lângă început că vine de la castori ... ovveeo este deja de 13 de ani de 20 de cercetaşi de viaţă. Dar acum, fata asta este un'eccezzione. , în sensul că toate castori de ani sa numai ea a continuat până la plecare. în alte grupppi pot să spun că doar 2 sau 3 provin de la colonia.Mi Rover e de mirare, dacă toate angajamentul de lideri şi de muncitori care lucrează în colonie nu putea fi mai bine cheltuite pe trupelor sectie sau companie.

    bs

    Marcaţi

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  35. Antonella

    Sunt la 3 februarie, 2009 @ 17:03

    Draga Mark,
    Nu aş numi o pierdere a forţei de muncă, pentru că (şi aceasta este opinia mea personală!), Chiar dacă am lăsat un singur gest sau un zambet, sau de memorie de ieşire special în una din Castorii mele, este deja un succes , indiferent de drumul pe care va "creşte".
    Se spune că ai obosit pentru că a început prea devreme, factorii sunt multe, iar copiii de azi sunt înconjurate de multe oportunităţi ... uneori problema este parintii nu cred că e uşor să te trezeşti devreme în zilele de duminică, deoarece copilul dumneavoastră are o " de ieşire, sau de a participa la o masă comună atunci când doriţi să staţi în altă parte, sau ... şi nu pentru că este deţinut în viaţa socială a copilului dumneavoastră, ci pentru că mai mult şi mai des ajungi până sâmbătă de la "purta piele" şi poate conceptul de familie locuieşte împreună acasă.
    Acesta nu este doar o chestiune de alegere, dar, de asemenea, cu pasiunea de capital "P", "e de până la liderii noştri ne strapunga Pasiune, precum şi părinţilor faţă de copiii lor, cu zâmbete noastre (chiar şi în dificultăţi ...), acţiunile noastre şi acest lucru nu pentru că suntem "beţivi săraci" întotdeauna fericit, ci pentru că noi credem in ceea ce facem, asa ca nu fi descurajat: tot ceea ce facem este de deşeuri a forţei de muncă, este un joc frumos, joc de viata pe care ne transforma in melodii, focuri de artificii, privegheri ... suntem privilegiaţi, nu crezi? Chiar dacă luaţi alte căi, alte directii, sunteţi sigur că toată lumea îşi va aminti de cel puţin trosnituri de foc în timp ce uitam la stele şi a planurilor de făcut împreună ;-)
    Modalitate buna! Afine.)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  36. Tarcisio

    Sunt în 4 februarie, 2009 @ 02:51

    Cât de adevărat, cum de multe ori în faţa liderilor recurente penuria am cerut ", astfel încât ceea ce aproape? efectiv, atunci este mai uşor să deschidă, să se concentreze pe exploratori, filiala de Prince, şi rover, care ne poate da ", lideri, şi apoi ele sunt destul de înguste dinţi şi a continuat cu toate cele 3 ramuri, dar .. îndoială a rămas. Acoperirea anumitor date desculti prime sunt foarte puţine, cel puţin în grupul meu, puii vin la Rover si disconfort, uneori, ia. Dar noi cerem, de asemenea: suntem siguri că, dacă nu ar exista Branco, care deschide uşa, în comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea, atunci am putea, de asemenea, cei mai mult sau mai puţin o exploratori şi câteva Rovers. Poate că problema reală cu modul de a avea continuitate buna, entuziasm, dar poate de multe ori stoarse, lideri şi educatorii ale căror bună parte, şi o văd o zi pentru a apela 2Luupi guler, lupi, lupi ". Vânătoare bun la toate şi modalitate buna de a .. proiect de educaţie la nivel mondial, acest traseu frumos, dar provocator care urmează divvenire de o machetă Rover.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  37. Andrea

    Sunt 06 mai 2009 @ 10:08

    Poate că putem şi trebuie să ne întrebăm de ce BP Cercetaşi nu a furnizat o de 6 la 8 ani?
    Poate că nu era nevoie?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  38. tarci

    Sunt 18 mai 2009 @ 00:56

    Sincer, nu ştiu, dar re-lectură intervenţii diverse BP Mi se pare pentru a prinde unul din agilitate mentală sau mare, care poate, pentru mine, a fost forţa reală a mesajului său de învăţământ. Şi "voi a început cu vârsta de exploratori şi bărbaţi, dar nu şi în Chile a fost socat cand a descoperit o surpriza in fata de cercetasi, au profitat de ocazie. Şi aşa a fost întotdeauna deschis la noile nevoi, Cubs, rover, s-au născut mai târziu. Mi se pare că este supărat mai mult decât o dată în faţa rigiditate a reglementărilor şi a reiterat faptul că el a visat, şi a propus o mişcare, pentru că eu cred că societatea este mult mai deschisă la inovaţii, de diverse companii, inclusiv scouting dezvoltat. Eu sunt un credincios, ci de cultura seculară, în cazul în care secularismul este înţeleasă ca integralism antiteza, şi sunt uimit de o lectură dogmatică a Cercetasiei. Poate că ar trebui să arate mai mult pentru societate, de nevoile ei şi să-l privesc cu toate abilităţile noastre, nu cu o confruntare ideologică.
    PS în grupul meu de acolo sunt nutrie şi de acum să nu ne întrebăm de ce nu avem lideri mai ales pentru cele trei ramuri "oficiale", dar nu exclude o priori nimic. În condiţii de siguranţă călătorie

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  39. cristina

    Sunt 25 mai 2009 @ 14:31

    draga,
    Sunt un castor vechi, care tocmai a finalizat un an epuizant de activitate, cu ultimul înot înainte de domeniu naţional de mare, care va vedea colonie meu să se angajeze pentru insulele de drepturile copiilor şi adolescenţilor este ... cu mare regret că nu există Eu pot merge prea ....
    În anii în care BP gandit la scouting copii 5/7 ani au fost mult mai structurat şi valori solide de familie comun de către o societate intreaga.
    acum familiile noastre sunt modificate şi, adesea, copiii din acest grup de vârstă este de cumpărare de telefon, dar nu te lasa sa joace mingea sau cu un pic de făină şi accqua ...
    Mă rog pentru atat fizic cat si emotional istovitoare, să nu uităm niciodată că Viere castorismo este o oportunitate unică pentru valori mici şi mari de pace Cercetasilor că toată lumea are dreptul ...
    şi dacă nonavete de a face 07 iunie raggiungetemi în Casorzo la ora 15.00 şi va juca cu zmee ...
    Crunk Crunk
    vechi castor
    cristina

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  40. Antonella

    Sunt 25 mai 2009 @ 16:57

    Poate că putem şi trebuie să ne întrebăm de ce BP nu a furnizat o prospecţie de la 8 la 12 ani?
    Poate că nu era nevoie?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  41. aquiladeglialburni

    Sunt pe 7 iunie, 2009 @ 23:29

    A mea nu este un comentariu, ci o invitaţie: Miercuri 24 Iunie, invitaţia de participare la toate coloniile Castorini din Torino (Torino este o sărbătoare pentru noi sunt festivităţile patron) sau chiar pentru familii individuale cu castori, pentru o zi în verde.
    Reuniunea de la Scout "Parc Aventura" Baza de-a lungul Po (Corso Casale, fostul Zoo intrare, fostul Experimenta). Programul include o întâlnire la ora 9.30 s şi o bicicleta plimbare cu bicicleta de-a lungul Ciclopista Po, pentru a descoperi marele fluviu şi de o după-amiază de jocuri, distracţie şi aventură. Trebuie să vă înregistraţi mai întâi. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) sau jamborette@email.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)

Comentarii RSS · TrackBack

Vă rugăm introduceţi comentariile dvs.

Nume: (necesar)

E-Mail: (nu va fi publicat - necesar)

Site-ul:

Comentariu:

Immagine CAPTCHA
Schimbarea imaginii
*


Vreau să fie actualizate cu privire la orice modificare articol, fără a lăsa nici un comentariu pentru moment