Young Exploratorii Lombardi (GEL)


Tineri exploratori Lombardi

Asociaţia noastră, GEL - Young Lombardi - a fost fondată în 1995 de către lideri, cu peste 20 de ani de experienţă seculară scautistica. GEL are mai mulţi membri împărţite în patru ramuri: Castorini începând aventura lor de la vârsta de 5 ani, vârste cuprinse între 8 şi 12 ani, de în vârstă de 12 şi 16 ani, Rover de la 16 la 19 ani şi ultimul (dar nu în ultimul!), ramura a patra, format de către adulţi, în scopul desfăşurării activităţilor de scaustistiche pentru toate vârstele.

De activităţile pe care le atrage direct inspirat din toate învăţăturile fondatorului, , în special, acesta caută contactul direct cu natura, începând ca o practică pedagogică predominant. Noi practica multe aspecte ale vieţii în aer liber, de predare copiii nostri techiche principal al topografiei, pionier al Campismo, fără a neglija activitatea fizică.

Federaţia italiană a Miscarii Scout
Asociaţia membru să FEDERSCOUT

Scopul principal al asociaţiei noastre este încă de a fi "buni cetăţeni ai lumii", subliniind calităţile individuale, pentru a încuraja un comportament responsabil la o vârstă fragedă. GEL svolgele activităţile sale de la Camp Scout în nord-vest de Milano, la frontierele de parcuri oraş de trei, este singurul grup la Milano, pentru a avea o zonă înconjurată de verdeaţă, cu o mulţime de spaţiu pentru a trăi viata Scout.

Pentru mai multe informaţii
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Evaluare: 6.7 / 10 (3 voturi exprimate)
VN: F [1.9.17_1161]
Evaluare: -2 (din 6 voturi)
based on 3 ratings Young Exploratorii Lombardi (GEL), 6,7 din 10 pe baza a 3 evaluări
Cotă

16 Comentarii până acum »

  1. Paul

    AM 13 iulie 2008 @ 11:41

    Văzând toate asociaţiile de cercetaşi, care apar în ultimul an, mă întreb sincer ceea ce motivul pentru această proliferare. Mai ales ţinând cont de faptul că multe grupuri sunt în fiecare an în dificultăţi în a găsi toate cadrele didactice trebuie să continue să lucreze.

    Ce este această dezbinare?

    Paul, Trieste
    (Dintr-un oraş în cazul în care există asociaţii mult prea multe)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Evaluare: 1 (din 1 vot)
  2. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)

    AM 23 iulie 2008 @ 14:14

    Buna Paul, Trieste, 13 iulie, cauza acestor divizii este simplu: există oameni care sunt obosit de a fi absurd să ordinele de serviciu de la sediul central. Câteva exemple sunt în valoare de o mie de cuvinte, unele grupuri comerciale "mai mult", a fost somat să înceteze operaţiunile, deoarece nu există cifre de sex masculin de "cap", cu condiţia ca acestea sunt de figuri feminine, s-au interzis să participe la Sf. Masa în pedeapsa uniformă de expulzare dat "confesională" a Asociaţiei (nu multi-credinţă), numirea va fi determinată de către "Comitetul Central", indiferent de caracteristicile de persoană care acţionează în filiale; activităţi între băieţi şi fete, trebuie să menţină cel puţin 3 mila; interzise din cauza non-educativ secţiune domeniu, permite doar în domenii de unitate, deşi numai 4-5 articole, desigur, în munţii înalţi şi cu 1 numărul de numai 19 ani, cu doi ani de experienţă; fraze de genul " Sunt comisar şi de depozitar al metodei "(4-5 ani de experienta, comparativ cu 45 din cei prezenţi la întâlnire ... şi aşa mai departe sper atat de mult pentru tine de a intelege dinamica care te ingrijoreaza. Crede-mă, mai degrabă un pluralism ca un federal. metodă coercitivă şi centralizat, în care orice fel de opinie este interzisă printr-o "intelectuali" foarte simplu de manevrat. Am început să respir cercetaşi bucurie, după 45 de ani, numai în Federaţia. În cele din urmă, ne amintim de cuvintele de BP necontestate de către şeful său (! ) pentru propunerea sa de "împotriva" regulament "La naiba cu regulile, numesc un experiment" (la dracu 'cu reglementările, numesc aceasta un experiment!). Aceasta te face sa crezi.
    PS: În trei ani de la stabilirea numărului de 80 de membri (cu 8 lideri de cercetaşi), care ar fi aparţinut CNGEI secţiune, dacă doar "liderii" au fost mai vizionari si mai putin defensiv. Cuvinte cheie: "mintea deschisă".
    În condiţii de siguranţă călătorie.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  3. Mark (Fawn ingenios)

    AM 26 iulie 2008 @ 13:15

    Ne pare rau, dar ... Eu vorbesc de la cap AGESCI, şi a citit aceste comentarii sunt foarte impresiona de modul în care organizaţiile funcţionează "surori" italiene. Dincolo de toate, gândul a fost prea grea confesional în societatea noastră, dar in fata de anumite lucruri, aş fi din nou să predea valorile de cercetas băieţi cu libertatea de a exprima toate valorile de drept şi promisiunea ... care, din fericire, Nu pot, în asociere mea!
    Dar proliferarea nu este de ajutor ... de idei trebuie să înceapă de scouting toate BP, nu are sens că există 1000 de interpretări diferite ale metodei de ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  4. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)

    AM 27 iulie 2008 @ 21:17

    Dragă Mark, sunt de acord cu dumneavoastră şi vă împărtăşesc gândurile. În Asociaţia noastră, care nu este denaturată, dar metoda se efectuează cercetare continuă de surse originale, de la gândul de a BP eu cred că ştiu destul de bine. Am vorbit doar de erori de CNGEI I provin de la şi ştiu foarte bine, nimic. Cele mai multe entităţi locale nu sunt dispuşi să dea propria lor interpretare de fiecare metodă, ci doar de cercetare şi de a stabili un management independent al organizaţiilor lor, repet: managementul de zi cu zi, departe de erori abominabile pe care am enumerat. In aceasta suntem foarte aproape de tine şi pentru mine. Metoda nu are nimic de a face. Cercetaşi pe termen originală, cu noi, nici un pericol, într-adevăr! O îmbrăţişare şi o strângere de mână. În condiţii de siguranţă călătorie. Big White Bear.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  5. Dominic de dovleac

    AM 30 iulie 2008 @ 14:37

    Impresia este că Cercetaşi "secular" este în descompunere plin. Dezertări şi trădări sunt acum ceva ce cu greu poate fi definit ca fiind neimportant.
    În Trieste, Gela, Taranto, Vicenza, Massa Carrara, Manziana a părăsit casa comună de a alege drumuri noi.
    În alte trecut l-au făcut (Scout Sardinienii, GEL, Assoraider)
    Pentru o asociaţie care are acum aproximativ 11.000 înregistrat acest lucru nu poate fi descris ca urmare a "personalismului" va de lipsa de unitate sau de inconştienţă.
    Problemele pot fi substanţiale.
    De gestionare a unei asocieri, precum şi structura acestuia sunt fetele de valorile pe care le intruchipeaza.
    Abaterea de Asociaţia Cercetaşilor secularist mai secular este vizibil pentru toată lumea.
    De fapt, am fost foarte impresionat de modificare a legii de BP. înlocuiască pe Dumnezeu cu puii într-o spiritualitate generic, vârstă foarte nou, în virtutea acestei vine urmatorul pas afecta cu siguranţă schimbarea legii Scout şi rolul de şef de unitate, care poate fi, de ce nu!, deşi nu sunt heterosexuali.
    Restul trebuie să fie în concordanţă cu ideile lor.
    Sper că istorică şi ideală CNGEI multi-credinţă, deschise, pluraliste secular, poate a fi un păstrate şi de cei care aleg să stea departe de el vrea să continue să-l trăiască şi să-l propune.
    Încercaţi să rămână uniţi, nu disperdevi.
    Dumnezeu ştie ceea ce este necesar astăzi în Italia, un loc de schimbări în materie de imigraţie şi culturale ale unei seculare Cercetaşi, puternic, bine structurat şi ferm în idealurile sale găzdui studenţi, care nu poate chiar italiene, în complementaritate (nu de opoziţie), la confesional.

    Harnic Germano

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Evaluare: 1 (din 1 vot)
  6. OldStoneGrizzly

    Sunt pe 7 august, 2008 @ 00:49

    Ei bine, în toată sinceritatea nu văd de ce este greşit într-un scoutmaster nu este drept ...

    nu vei avea idei preconcepute?

    Şi apoi, toate acestea vorbesc de "întoarcere la BP" Pentru mine este un pic amuzant. Care a fost scopul de a BP în fundamentarea Cercetaşii? Pune la dispoziţia cetăţenilor din Regatul Unit, care ar fi transportatorii utile pentru societate, şi active de valori compatibile cu aceasta. Ei bine, să ne oprim pentru un moment: cum ar trebui să fie, astăzi, un bun cetăţean? Un fundamentalist religios, indiferent de religie este, ar fi un scouter bun şi un bun cetăţean? Ce societate ne dorim pentru mâine? Valorile care au fost potrivite pentru Anglia post-victorian sunt de ajutor azi?

    Această întrebare nu este blasfemie, eu cred ...

    Bun de vanatoare

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Evaluare: -1 (de la 1 vot)
  7. Dominic de dovleac

    Sunt în 11 august 2008 @ 24:08

    Nu am nici o prejudecata, dar eu nu înţeleg de ce catolicii merg la Liturghie, dacă CNGEI cu uniformă CNGEI sunt expulzaţi de către Asociaţia (astfel încât să se spune de mare urs alb).
    aceasta este o greşeală sau neînţelegere?!
    (Sper ca ursul alb exagerat de mare)

    Germană laborios

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  8. Tarcisio

    am pe 12 august 2008 @ 00:32

    Sunt încă CNGEI, dar sunt acei lideri şi educatori, care cred că găsirea ce în ce mai dificil pentru şederea sa în asociere. Nu împărtăşesc părerea prietenului său mare urs alb, cu care am împărtăşit mai mult de un deceniu de membru CNGEI Vicenza, nu vă este expulzat, atunci când participa la un serviciu de biserică, în uniformă, dar în opinia mea CNGEI este în mod voluntar sau nu de cotitură în asociere de non-credincioşi, să nu mai vorbim atei. În timpul meu de la liderii şcolare proponovena "o perioadă de acalmie în activitate" pentru a permite participarea la serviciile religioase, astăzi este ultima mea raport că liderii avertizat că cei care doresc să participe la Liturghie trebuie să meargă la masă ca de obicei la ora 8 am înainte de a începe activitatea. Din păcate, există un deficit mare de lideri, fie şi închide sau schimbă întregul grup (ca Manziana, Massa, Trieste (2), Taranto, etc ... Sau se spera promisiunea de noi pui iniţial lipsea:. Cuvântul de promisiune; cele mai bune noastre, "uscat", dacă suntem Dumnezeu-familie-acasă, apoi a intrat cu spire de expresie, prin indicarea, obligaţia de pe partea de WOSM, dar există întotdeauna expresia "Promit să iubesc ...." Ce e atât de puţin pentru a place să-l ia din seculare Prom ... chiar şi acum ar trebui să mă angajez să spun. De aceea, după 24 de ani ca şef CNGEI speră în posibilitatea de a schimba data, fara a afecta baietii care liderii sunt adesea Mario Mario Rossi şi Rossi .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  9. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)

    Sunt pe 4 septembrie, 2008 @ 22:15

    Am fost sef de departament adjunct la Jamboree în Japonia în 1971 şi la Conferinţa Mondială privind buna Aldo Marzot a prezentat proiectul său de a filialei a patra a "Raider" (post-rover adulţi tineri cercetaşi ..). El a strigat scandal în CNGEI Marzot şi a fost forţat să fundamenteze ASSORAIDER. Aş putea cita multe alte exemple de intransigenţa asocierea mea de origine, acesta din urmă, care este, după cum urmează: biroul nostru este urmat de către toate grupurile de toate asociaţiile, acesta este un site frumos pentru activităţile de cercetaşi, mai puţin decât CNGEI din oraşul nostru ... noi nu exista pentru ei. Cercetaşii şi fraţii îngrijire pentru fiecare de altă natură care credem ca tinerii de peste de familii. Restul este controversă stearpă. Un universal ideala îmbrăţişează pe toţi. De vânătoare şi de mod bun.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  10. Tarcisio

    Sunt în 8 septembrie, 2008 @ 23:34

    Stimati Big Bear Alb-mi aminteste de Ivan cel Groaznic, spulbera totul. Nu e în întregime adevărat că tot de la punctul dvs. de fostul comisar care au fost prima mea, am uitat .. am venit pentru a face promisiuni de pui de la tine si am oferit mai mult de ospitalitate, insignele şi o carte de basme publicate de tine. Ştii că sunt de acord cu tine pe alte probleme, dar, ca în orice asociere, divergente. Din pacate, dar din fericire pentru mine, de asemenea, uneori este mai bine să se separe cele mai senină şi să continue să o locaţie nouă, mai degrabă decât să continue să pizzicarci acasă. Şi când spun mai bine ma refer scouting pentru ca în acest caz, acum sunt 70 de copii care se confruntă cu mai multe Cercetaşii bucuria de a mesajului. Poate că acest lucru este mai mult un simbol.
    De vânătoare - Road - Way

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  11. Marco Sabatini

    Sunt la 17 septembrie 2008 @ 05:39

    Despre proliferarea de asociaţii de cercetaşi autonome, în momentul de faţă cred că ar trebui să apreciem că, prin adoptarea filosofia de China antică, "poate fi un dezastru, poate fi o mană cerească." Desigur, abandonarea de un drum care apare nu mai este posibil pentru a deschide calea bătătorită implică un eşec grav, o perioadă de doliu, treci peste ea, să ia iniţiativa. Ea nu se intampla in fiecare zi, nu toată lumea, dar se intampla mai multe lucruri şi mai mult este de oameni frequente.Non cu stomacul slabe sau fără structuri interne.
    Ateu deriva, secularist mai mult decât faptul că este de a lua CNGEI care a început recent să devină asocierea non-credincioşi este unul dintre motivele care provoacă defecţiune a spaţiilor întregi. Sunt perfect de acord cu Mimmo de dovleac AGESCI amintind că, pentru alte motive, este mai bine din punct de vedere dezertări.
    Acesta trebuie să fi spus, de asemenea, că de căutare pentru auto-asociative structura este determinată de câţiva ani printr-un comportament birocratic (ca o "putere de a elimina"), sau mai rău îngâmfat şi arogant al unor niveluri asociative, susţinută de o interpretare tendenţioasă a normelor sunt prea rigide (legea este pentru om, mai degrabă decât vice-versa) Acest. se întâmplă, cred că-arogant tinde să cultive ambiţiile de monopol avvilendo Asociaţiei pentru Organizaţia Mişcarea. În acest context, îmi amintesc frumos articol în revista de Don Romano Nicolini AGESCI "B.-P. ar începe să Brownsea "Scout-PE nr 13? din 6 iunie 2007. Noi, în San Casciano în Val di Pesa, Florenţa, pentru acest motiv, am plecat AGESCI optând pentru o Mişcare set-asociativ şi autonomă şi Federate Scout în BP spune FederScout:
    "Scopul nostru este de a descentraliza
    de gestionare a Mişcării
    cât mai mult posibil, astfel încât
    pentru a evita birocraţia
    şi pentru a oferi maxim de
    de autonomie democratice
    a structurilor locale.
    Noi nu suntem atât de mult o organizaţie
    Ca o fraternitate,
    mişcat de spiritul şi de
    legea nescrisă de loialitate,
    mai degrabă decât prin norme şi
    reglementările tipărite. "
    În final, şi am încheia, este sa te simti spiritul mişcării, care este unică şi suntem toţi fraţi, vizionarea de la o distanţă expresii
    organizarea, în diferite forme de asociere.
    Pentru toate de un mod fratern!
    Marco Sabatini Preşedintele SCOUT PROMOTOR GROUP

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  12. Stephen Montserrat 1 Evul

    Sunt la 17 septembrie 2008 @ 18:57

    Analiza de Mark, am întâlnit personal în acest an în Bisceglie, atinge pe o problemă care cu siguranţă, până la câţiva ani acum, nu aţi vorbit despre mult: asociaţiile de Deconcentrări mai "importante", L ' Agesci, în ultimul timp şi, de asemenea, Assoraider CNGEI.
    Fără a intra în evenimente individuale, Marcu spune clar care sunt principalele motive pentru aceste diviziuni si eu nu sunt aici pentru a le repeta, eu doar spun că am o împărtăşesc în totalitate.
    O discuţie constructivă a ceea ce duce secţiuni, grupuri de animale, individuale, ci, de asemenea, să se mute de la Asociaţia de membru ar ajuta să înţelegem de unde ai gresit si ar ajuta sa traseze o cale "comun", ca o zi aduce toate cercetaşi în limba italiană o federaţie, respect a ceea ce sunt diferenţele şi particularităţile, caracteristicile de fiecare. Ai putea lua exemplu de Federscout: numeroase asociaţii, seculare, catolici, pluriconfessionali, istorii diferite, diferite regiuni etc, dar toate împreună au discuta, ai compara, organizarea de evenimente şi activităţi. Cred că acest lucru este numit "Scout frăţie"! Şi este o experienţă minunată de a trăi!
    Sunt un idealist, dar eu visez de o casă comună pentru toţi cercetaşii italiene. Şi "posibil. Dar, întotdeauna, fără a uita de predare a BP: Cercetaşi este o mişcare. Cred că a fost folosit vreodată la acest cuvânt, la întâmplare, dar cu un sens precis: mişcarea includ, nu exclude, este continuă şi perpetuă călătorie, se îmbunătăţeşte şi îmbogăţeşte în fiecare zi!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  13. Înger Benassi

    Sunt în 21 octombrie 2008 @ 17:54

    Scout Spiritul este unul, indiferent de simbolul sub care se exercită.
    Cum "Cercetaşii vechi" Îmi pare rău să aud discursuri care nu au nimic de a face cu fraternitatea pe care ar trebui să existe între fiecare dintre noi.
    Am avut experiente neplacute, din păcate, la nivel local, cu AGESCI din care vin eu, dar cu toate acestea, eu sunt mereu gata să dialog şi de a coopera ori de câte ori este nevoie.
    Sper că în viitor lucrurile se pot schimba, eu sunt convins că de forţă majoră este de a Cercetaşi, de asemenea, şi mai presus de toate Frăţia născut din diversitatea.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  14. Fericit Duck

    Sunt pe 10 noiembrie 2009 @ 03:46

    Alo
    Numele MI Antonielli este Paul şi cu mine sunt un grup Scout Scout Agesci Folignano1, eu sunt fiul discout 46 (tatăl meu nel1950circa Patent No. 1), în serviciul activ până acum câţiva ani. Am descoperit acum doar pe internet, dar mult timp în urmă am auzit despre tine si acum am spus, "Toh aici este un alt Asociaţia Scout, dopoquella Trieste, de asemenea, Lombard, asociatia va primi într-un pic de Bergamo, să fie apoi rândul său, de Puglia, urmată de romani în nord şi vest de Florenţa.
    Mă întreb. ce sens nu se crea un alt Asociaţia Scout? Agesci CNGEI, FSE au fost bune? Citez doar de 3
    deoarece acestea sunt cele mai mari şi 3 sunt, de asemenea, pentru mine, pentru că prea multe din acelaşi lucru este valabil şi pentru alte discorsoche face pentru tine.
    Ei au, de asemenea, educa tinerii cu metoda inventata de BP ca un cercetas vă spun. Deci, de ce, dacă doriţi să faceţi serviciilor educaţionale pentru copii, nu împărtăşesc combinarea lor? Ce este atât de incompatibilă cu vosrti gândurile şi ideologii? Iartă-mă, dar văd umilinţă şi prea puţin de sete pentru a ţine centrul scenei.
    În cazul în care BP a fost de timp nu cred că ar fi foarte încântaţi de această diviziune, deoarece el a predicat întotdeauna Frăţia sout in jurul lumii, iar acum ne sunt împărţite în mai multe asociaţii mah! Există diviziuni suficiente în cadrul bisericii, acum va aducem chiar scout.Scusatemi a acestei scrisori poate fi un pic urât, dar a fost un gând pe care am efectuat în interiorul pentru un timp. În aşteptare pentru răspunsul dumneavoastră vu, probabil, o fructuoasă de lucru comunque.Buona rutier
    În Duck dvs. Scouting e fericit.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)
  15. Robert Stanzione

    Sunt pe 10 noiembrie 2009 @ 17:32

    Comentariu:
    Am citit cu atenţie ce baietii se descrie, observând, observarea şi comentarea şi vă felicit pentru că am observat în toată dorinţa de a întâlni şi de a concura pe idei şi credinţe a ajuns la scadenţă. Cercetaşi este un mediu în care puteţi reflecta, compara şi exprima în mod liber şi este, probabil, singurul lucru bun pe care le putem considera acum a cucerit între noi. Pentru restul, este convingerea mea trist că totul în vedere şi să navigheze fără ţintă. Nu ştiu, dar cred ca poate eu sunt cel mai veteran al tuturor scriitorilor. Living, navigatie, de aproape optzeci Scout din 1945. Cercetasi de la ASCI, prin rover CNGEI, apoi SM ALT comisar, co-fondator a patru grupuri de toată viaţa mea. Trei Jamboree, acum în litigiu din CNGEI. Ele sunt cunoscute de unii ignorate de alţii, probabil de către o persoană tolerată în cazul în care nu a contestat. Am scris despre aventurile mele în 150 de poveşti, multe din cercetaşi în Italia şi în oltri douăsprezece ţări în care am făcut de locuri de muncă de o viaţă. Unul din contul meu personal pe prime Scouting: util, educativ, dar uşor de manipulat şi induce în eroare pe cei care-l urmeze la modul ipocrit în curs de utilizare. Guy este un lucru instructor, celălalt este educator. Suntem în mişcare o mulţime de instructori mediocre, educatorii foarte puţine. Astfel, mişcarea scout definită de mişcarea de învăţământ autonomasia nu este ceea ce faci. Încercări lăudabile sunt, desigur, rezultate slabe. Din păcate, de multe ori grupuri de gazda pressapochisti, exhibiţionişti imature, arogant,, estompând valorile fundamentale, care se plimba metoda, ceea ce face doar obiectul a cortului lor personale pentru a ascunde falimentul lor civile şi morale.
    Dacă doriţi timp şi urmaţi blog-ul la fiecare atât de des: Succiso Pelican usa mea a făcut, recent deschis doar pentru a da sentimentele mele şi experienţa mea în peste cincizeci de ani de cercetaşi Cercetasilor practicate pentru prima dată în asociaţii mai târziu în viaţă şi în Lucrul în contact cu oameni de diferite etnii, cultura, credinte, religii diferite. Am fost norocos să poată să măsoare, să primească şi să dea ceva o mulţime de italian, Christian, entuziast civilă,.
    Călătorie în condiţii de siguranţă şi pene SUSP alb

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Evaluare: -2 (din 4 voturi)
  16. Tarcisio

    Sunt la 27 februarie 2012 @ 01:13

    Aş, pentru spiritul de cunoştinţe, dacă puteţi obţine o clarificare din partea GEL: în unele părţi am citit ca gelul este format din mai multe grupuri în Londra, dar văd site-ul dvs. listat un singur cu sediul în Milano. Există alte grupuri? Vă mulţumim şi pentru o călătorie fericit

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 voturi exprimate)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (din 0 voturi)

Comentarii RSS · TrackBack

Vă rugăm introduceţi comentariile dvs.

Nume: (necesar)

E-Mail: (nu va fi publicat - necesar)

Site-ul:

Comentariu:

Immagine CAPTCHA
Schimbarea imaginii
*


Vreau să fie actualizate cu privire la orice modificare articol, fără a lăsa nici un comentariu pentru moment

Subscris