Castorini czekają na Ciebie!
Otwarcie nowych kolonii!
![]() | Kolonia AURORA BROWN FIRST (Milan) E-mail: segreteria@tuttoscout.org |
Grupa, w której Kolonii mieszka nutrii, nie więcej niż 20-22 pozycji. Chaty Castorini są podzielone na grupy wiekowe 5-6 elementów i "kod" numer, który funkcjonuje jako podstawowej grupy. Colony to elastyczna struktura w składzie i trwania, nie mogąc dzieci w tym wieku mają poczucie przynależności do zespołu, Kolonia również nie chcą ładować zbyt wiele obowiązków Castorini starszych. Według tradycji harcerstwa, Castorini mają własne prawo ("Nutria jest szczęśliwy, bo jest pracowity i przyjaciel wszystkich"), ich przymierze (odpowiednik obietnicy: "Obiecuję być przyjacielem Jezusa, kochać wszystkich i robić wszystko dobrze ") oraz dewiza" razem ".

Pojęcia te zostały zaprojektowane z uwzględnieniem wieku, zgodnie z dynamicznym rozwojem edukacji. W szczególności, nie ma przymierze obietnicy, ponieważ drugi warunek będzie oznaczać zobowiązanie do osobistego moralnych niewyobrażalne 5-7 lat, pakt, co oznaczało, zobowiązała się do udostępniania jak inni a wraz z nimi, zamiast wykazać się zrozumiałe dla dzieci.
Historia, która działa jako wsparcie dla symbolicznego świata "Przyjaciele lasu", opowieści o bobry i mężczyzn kanadyjskiego pochodzenia. Kolonia jest symbolem Big Brown Beaver, nadziewane w rzeczywistości ma trochę "funkcji totemów i że jest rozpieszczona i traktowany jak prawdziwy charakter z dziećmi.

" jednolity jest taka sama jak pojęcie " Agesci , ale jak na razie jest to działanie nie daje charakterystyczny extrassociativa, prócz znaku bobra. Progresja pracowników ma ogon bobra jako znak zawiesić u szyi, który zmienia kolor w zależności od ich poziomu. Przejście (zmiana ogona) jest określana w oparciu o okres, który upłynął, a nie dla ocen. Religijny wzrost jest historia życia Jezusa, z inicjacji w spontanicznej modlitwy i uroczystości prosty, ale bogaty w objawy natychmiast zrozumiałych dla dzieci.










































































Ojciec Wilk
jestem na 5 lipca 2008 @ 15:17
Jest moim marzeniem od wielu lat, ale teraz z dwóch opakowaniach ... itd. itd. odnaleźć elementy staje się trudne ... ale tak długo jak istnieje życie jest nadzieja
wyczyścić bari9
jestem na 5 lipca 2008 @ 16:36
gdy pole? potrzebujesz pomocy jeszcze raz? jeśli ktoś potrzebuje, to 16 sierpnia do 30 kładę dostępność.

śledzić
wyczyść
principessamazzone@lycos.it
Valerio (Won-Genua Tolla EFS)
jestem na 5 lipca 2008 @ 16:55
Wiem, że jest to część rzeczywistości ... jestem zafascynowany, mam pewne wątpliwości co do jego innych funkcji w ramach Scout grupop. Dla każdego zdarzenia, Buntownik w nowym torze!
Andrea
jestem na 5 lipca 2008 @ 17:06
Znalezienie liderów dla nutrii jest łatwiejsze niż myślisz. W naszej kolonii (Jezioro z modrzewia, Genua Grupa 51) na przykład, stał się częścią kierunku dwóch osób spoza stowarzyszenia i jeden z nich jest matką chłopca w zeszłym roku i była banda bóbr.
W innych grupach, wielu liderów spoza stowarzyszenia lub osoby, które nie miały więcej zamiaru usługi.
Lesperianza za granicą (Francja, Belgia) powiedział, że nawet tam zasoby dla przywódców pochodzą z "zbiornik" nie mogą być używane przez innych branż, aw każdym razie wydaje się, że przyciąga większą liczbę zwierząt niż dotychczas sądzono.
Kończę mówiąc, że grupa z Genui 100 ust tworzone przez dzielenie Genui, 51, teraz zbyt dużej) będzie z kolei planuje otworzyć kolonię, a także matka dała chęć udziału w szkoleniu personelu.
I wydaje się być wiele incydentów tego rodzaju, i nie sądzę, że inne branże mogą wyciągnąć głowę jak nutria.
Traetene ci wnioski
Były Akela Ge21
jestem na 5 lipca 2008 @ 23:20
Nie mam bezpośredniego doświadczenia nutrii, ale wiem z dziećmi, które są i były w Genui i opowieść o rodzicach i co mają doświadczenie otwierają nowe horyzonty dla grupy wiekowej, która nie miała nawet miejsca i momenty. Jestem zafascynowany sposób stworzyliśmy osobistego postępu i historię, która nie ma nic do zazdrościć z ustawieniem dżungli lub okręgu.
Podzielam optymizm i dobre perspektywy na znalezienie nawet przywódców liderów społecznych w zbiorniku, ponieważ wniosek jest piękne i często podzielany przez byłych przywódców i dorosłych, którzy chcą pomóc.
Dobry utwór na nowe stare Beavers
ELISA, beztroski krykiet
am w dniu 6 lipca 2008 @ 00:27
Bardzo ciekawe ...
Jestem byłym przywódcą stada, córka byłego szefa okręgu, a także krajowym liderem w tej branży, nawet gdy nie biedronka AGI Agesci istnieje.
Zawsze czułem, że metodą wychowawczą, że skauting nadal, to jest naprawdę niezbędna do wzrostu osoby i zanim się zwracać uwagę na tego rodzaju doświadczeń, tym lepiej. Myślę, że wkrótce zaproponuje grupy skautów w mieście mieszkam w tej "usługi", co jest ważne zarówno dla dzieci jak i dorosłych, którzy kręci się wokół nich (Także rozmawiam z mamą!) ... Dobra łowiectwo i dobre drogi
Taz
am w dniu 6 lipca 2008 @ 00:37
Moms -> Szefowie Branco / = doświadczenie Castorini leniwy ...
I "co ja rzeczywiście mieszka w małym stadzie mojej grupy skautów. Opiekuńczość i ostrożność z tego rodzaju przywódców może przynieść bezpieczeństwo, ale aby zrównoważyć bilans jest zbyt wiele wahanie w planowaniu działań wojsk i doświadczeń nieco "ryzykowne" lub dać dziecku poczucie autonomii ...
Anioł
jestem na 7 lipca, 2008 @ 08:56
Bari .... dla wszystkich harcerzy i województwa ....
ale wiesz, że w grupie znajduje się kolonia 11 Bari coypu już za 5 lat??
Jest jeszcze trochę informacji od harcerzy ....
cristina
jestem na 7 lipca, 2008 @ 09:20
Jestem stary Beaver Casorzo 1, pilnie potrzebne są nowe stare bobry dostępne, ponieważ mamy małą kolonię w życie, aby zapisać .....
Kolonia właśnie zakończył pokojowe wielką popływać latem w daleko na zachód polować na samorodki złota ...
jest doświadczenie, które pozwala dzieciom zdobyć pierwsze zasady autonomii: aby dbać o sprzęt i uznać, dzielić się i odkrywania nowych smaków do stołu, przyjąć korekty starych bobrów.
doświadczenia są najbardziej akrobatyczny wilków na terenie brnaco rzucać z pewnością wystarczającą pewność zaangażowania szczenięta, które przychodzą w opakowaniach po bobra.
crunk crunk w ogóle szczęśliwy i dobrze pływać dwie młode kolonie w trawie.
cristina
Maria Francesca Maroko
jestem na 7 lipca, 2008 @ 09:48
Nazywam się Maria
Kolonia Rainbow Turynu, 2 lata temu otworzyliśmy kolonię i są sperimetazione.
To piękne doświadczenie z dziećmi 5/6/7 lat, dobrze współpracuje z entuzjazmem, robi rzeczy, które nie zawsze myślą, że mogą robić, dają tak wiele, to wspaniały etap życia, nie miliardy zobowiązania sport / teatr / etc śpiew .....
Płyniemy (na noc) boisko obozu wiosenno-letnim na trzy dni do siedmiu dni
Aplikacje mają wiele, a są rodzice chętni do pomocy, crunk Crunk
Maria Francesca Maroko
jestem na 7 lipca, 2008 @ 10:03
Nadal jestem Maria,
dodać, że jest to doskonałe wsparcie dla stada, my Passerano 10 nutrii, z nawykami, które okazały się skuteczne, stoją w kręgu, odbieranie połączeń, aby milczeć, gdy lider mówi, żywa wspólnota, dzielenie się, i zapewniam was, że na przywódcę stada Cubs mieć 10 harcerzy już wiem życie nie jest banalna sprawa
Dobrze pływać
Maryja
Ivan Danchielli harcmistrz Vicenza
jestem na 7 lipca, 2008 @ 10:26
.. Vicenza istniały także lata quatrro kolonię nutrii, a przywódcy znajdą się z łatwością. Inną rzeczą jest to szkolenie, ale pracujemy nad nim z sukcesem. Rzeczywistość kolonii rośnie i to powinien być tylko trochę bardziej komunikacja. Dobre pływać w ogóle.
Freddy
jestem na 7 lipca, 2008 @ 12:24
Myślę, że te działania nie są nagłaśniane ...
Lioness Fiery
jestem na 7 lipca, 2008 @ 21:04
Witam, dopiero w zeszłym roku, Baloo.
Oczywiście jest to godne podziwu i pozazdroszczenia, być może, jeśli można rispolvere problem, nie najmniejsze, znalezienie rozmiarów ubrań.
Dobry pomysł, aby zwrócić na siłach "rodziców", ale ważne jest, aby być przeszkoleni w zakresie wykształcenia, harcerzy, aby uniknąć robić tylko rekreacji.
Problem mam to:
nie spalić trochę "i etapy?
Jak żyć przez następne 4 lata Branco?
Przeżyć, a jeśli już pracujemy nad kwestiami życia, jak będą żyć fatalny ostatni rok?
Oczywiście w ustach ... lub golfem do Beaver
i Buntownik.
Puszczyk Wise
jestem na 8 lipca, 2008 @ 01:03
Świetnie!
Słowo, które pozostało Bagheera głęboko dla mnie, aby otworzyć kolonię jest wart drapieżników wzniosłe.
Teraz jestem pełen tata razem, ale to byłoby marzenie, kiedy mój szczeniaczek chwycił jego pierwszy zabić ...
Akela
jestem na 8 lipca, 2008 @ 23:11
Chciałbym wyrazić moje osobiste sprzeciw. Jako chwalebny i może być ekscytujące doświadczenie to, że trudno przejezdne. W moim mieście Wiem o istnieniu kolonii (Bari), i pozwala mi trochę prowokacja, zupełnie metodologiczne golf, gdy przełącznik znajduje się w oddziale, bo w dżungli, uświadomił sobie, aby być człowiekiem, ale przed Człowiek bywa BEAVER? Może to być po prostu wystarczająco piorun? Przepraszam, ale jechałem tą drogą.
Udanych łowów
Akela Red Flower
am 10 lipca 2008 @ 19:38
Bobry będą Turbigo najlepiej! z przywódcami .. tak cicho jest gwiazdą!
AK_FR
Mirella
am 10 lipca 2008 @ 21:29
Co za szczęście ", aby znaleźć wszystkie te życzenia przed otwarciem! Jestem nowa kolonia bobrów starego Grande River, były harcerskim i matka małego Lupetta Castorina i szczeniaka nowego .. Podniecenie zaczyna nam "wibrować więc mam nadzieję, nie za słaby i miał dużo dać!
Dzieci 5 lat, licząc niemal w każdym sporcie i działalności "i ponadprogramowych bo nie zwiadowców? Środowisko, w którym mogą one proporcjonalnie do ich wieku "staje się niezależna i nauczyć się podstaw, jak on chce być naszym motto RAZEM ..
Wielkie dzięki dla wszystkich za życzenia i komentarze pozytywne, czy nie .. wszystkim pomóc się rozwijać!
Dobre pływać w ogóle
Francis
am 12 lipca 2008 @ 08:54
"Oddział Castorini" jest przydatne i korzystne dla rozwoju osobistego?, Jest to kwestia dla tych, którzy przez wiele lat do czynienia z "Castorini", którzy mieli ich rozwój osobisty poprzez oddziałów skautingu, do dorosłości .
Malak
am 14 lipca 2008 @ 15:17
Z nutrie Scialandro jesteśmy, a potem przyzwyczaić się do harcerstwa od dzieciństwa ..
Anioł
am 14 lipca 2008 @ 16:29
zdania odrębne w Bari odpowiedzi all'akela na metodologicznej castorismo ....
... "Nie można giuducare czego nie wiem" ...
mimo kolonii nutrii jest bari w ciągu ostatnich 5 lat, a mimo obecności regionalnego zgromadzenia, i nikt nigdy nie powie nikomu, mimo rozmów, nigdy nie zbliżył się do dowiedzieć się nieco więcej lub zobaczyć na własne oczy, co robią nutrii ....
Zapraszamy więc do naszej matki, oczywiście, w przyszłym roku, aby nie rozproszyć swoje wątpliwości, ale przynajmniej zobaczyć, co my mówimy.
Przyjdź i przekonaj się jakaś piękna!
Anioł
Maryja w Rzymie
am 14 lipca 2008 @ 18:04
Dobry wieczór wszystkim! Jestem Bagheera Rzymu 123 i odczytać różne komentarze mam trochę pijany i trochę z ciekawości zapalone. Poznałem geuppo Castorini Circus Maximus do gromadzenia kilka miesięcy temu. Piękny ich totem bobra! Były to mała wspólnota! Przestałam rozmawiać Starego Beavers (który przyglądał się, jak grali w coypu) i były podekscytowany przygody i strasznej stworzeń tak małych, ale już pokazał swoją osobowość. Naprawdę podziwiam tych, którzy zaczęli tę przygodę i być może w przyszłości będziemy otwierać jeden też!
Buntownik dla wszystkich!
Catia
am 15 lipca 2008 @ 16:25
Witam wszystkich! Jestem matką dziecka 6 lat. Czy ktoś może mi powiedzieć czy są kolonie nutrii w prowincji Rimini i jak mogę z nimi skontaktować? W sieci nic nie znalazłem i nie znam nikogo, kto może udzielić mi informacji. W przypadku ujemnego sprzężenia zwrotnego, są również gotowi "allargarmi" do prowincji Pesaro. Wielkie podziękowania dla tych, którzy mogą mi pomóc!
Ivan Danchielli harcmistrz Vicenza (Big Bear biały)
am 20 lipca 2008 @ 09:40
Chciałbym powiedzieć bratu harcerze Akela Elle w Bari o swoich obaw: BP Pewnego dnia, podczas spotkania przywódców, został oskarżony przez jednego z nich nie przestrzegają przepisów dotyczących wniosku i takim samym BP-Burst (!) "Cholera zasady, nazywają to eksperyment" (do diabła z przepisami, nazywają to eksperyment!). Myślę, że wystarczy, aby zrozumieć zarówno człowieka i ducha skautingu. Braterski uścisk.
Antonella
jestem na 3 września 2008 @ 15:39
Crunk w ogóle, są Blueberry, stare bobrów kolonia "bobry szczęśliwy," grupą na Aquila2.
Bo kiedy myślisz, że mówisz o osiedlach tylko do przedmiotów, które są usuwane do różnych jednostek? Kolonią Aquila2 istnieje od prawie 5 lat, personel Starego Beaver ma 2 "Matki" jako jeden z "Silver Beaver", były wartowniczej przed podaniem, a teraz jest liderem z opatentowaną nutrii Srebro, były Rover (student z dala od domu), który początkowo pracował i wtedy postanowił zawiesić. Problem w tym, jak napisane przez anioła, który najbardziej w rzeczywistości nie chcesz dowiedzieć się więcej o naszej branży! Wierzę, że dla dzieci jest to świetna okazja, aby wejść do gry, uznając, że teraz dzieci 5 lat nie są już ci, którzy mieli 5 lat 40 lat temu! Ponadto jesteśmy kolonią niedawno i nie tekst, ale zapytać przywódców innych grup, które rozpoczęły podróż zwiadowczego nutrii, nutrie we Włoszech istnieje ponad 20 lat (patrz Turyn 101 :-)!)
Dla Akela, trochę "sceptyczny, byłem zapytać: Jak długo zatrudniony w stadzie do nowych dzieci do integracji z innymi młode? Bobry Abitutini nabrały, nie wspominając już tacy, którzy wiedzą "pakiet bo może czasami oddziaływały na polu lub wyjściem, to oznacza, czas na inne działania bardziej zabawnych i kreatywnych :-). CRUNK CRUNK DO WSZYSTKICH I DOBRA SWIM :-)
Żyrafa Sensitive
am w dniu 13 listopada 2008 @ 21:30
Dobra droga w ogóle, to stowarzyszenie Vigevano 1, EFS.
Widziałem, że masz również Castorini, jest niezłym pomysłem.
Planujemy, mamy nadzieję na najlepsze.
Braterskie pozdrowienia ...
Żyrafa Sensitive Vigevano 1 °
Gianfranco
am w dniu 16 listopada 2008 @ 12:02
Problem z nutrii z pewnością nie jest łatwe. Po pierwsze, myślę, że są jedna czwarta (lub piąty) oddział skautingu, nawet jeśli starają się przyjąć rodzaj metody zainspirował do harcerstwa, ale wolałbym odpowiedniej dla wieku polityka edukacyjna. Mają przewagę i korzyści wynikające z tworzenia zbiornik przyszłego Cubs / s i jest z pewnością potrzeba odczuwane przez rodziców. To na pewno jest przyjemnością dla dzieci / i udział, gdyż rzeczywiście są wszystkie ośrodki dla dzieci / a, a dodatkowo ma tę zaletę, że .... Free. Ma dwa duże ryzyko w mojej opinii między nimi. Aby stać się czymś w rodzaju przedpokoju lupettismo działań przewidujących i narzędzi, a następnie grożąc zdjąć Branca do elementu nowości i przydatności dla dzieci 7-11 lat. A tym samym przesunąć Cubs do oddziału działalności i harcerze narzędzi antycypacji branży .... Ponadto szefowie coypu mogą czuć grupę Baby Sitter, a do pokonania więcej powodów do przewidywania działań lupettismo zagrożenia i Harcerstwa w ogóle (jednolity, obietnica, zasady i ceremonie ....). Pamiętając, i stara się unikać tych zagrożeń (już bardzo silna w oddziale młode, które obejmuje dzieci / do 12 lat), możliwe jest, że Castorini są przydatne usługi dla rodzin i zbiornik na opakowaniu. Ale bądźmy ostrożni, aby nie rozszerzać zbytnio od metody skautowej, być może do dzieci w wieku od 3 do 5 lat oraz dorośli w wieku od 18 do 75 .........
Antonella
am w dniu 17 listopada 2008 @ 10:06
Drodzy Gianfranco, pozwól mi zapytać: "Zanim oddam kredyt do Twoich wypowiedzi, masz do czytasz lub wyjaśnienie metodologii nutrii?" Po prostu nie sądzę, biorąc pod uwagę sposób ich wypowiadania.
Może powinieneś wiedzieć, że "Stare Beaver" mamusie i tatusiowie nie są znudzeni zwykłego życia, które zdecydują się zrobić Pilnowanie dzieci innych. Castorismo ma własną metodologię, a przywódcy kolonii jeszcze trzeba zrobić proces szkoleniowy, jak w przypadku innych branż, a na końcu to dostaniesz kolonię szef patentowe jeden lat stażu w oddziale, MY metodologia, a po roku, MY weryfikacji, a następnie ostateczna papieru).
Castorismo jest metoda, która jest udowodnione przez ponad trzydzieści lat, czy wiesz, że we Włoszech kilka kolonii żyją ponad 20, aw niektórych grupach, wielu przywódców Scout sami byli nutrii! Castorismo urodził się w Kanadzie, w wielu krajach świata jest oficjalnie czwarty oddział: Australia, Nowa Zelandia, Francja, Anglia, USA, Antyle Holenderskie, Indie, Bahamy, Peru, Gwatemala ... Czy chcesz kontynuować :-) teza? Mam na ich metodologii na temat internacjonalizacji castorismo ... a potem, dlaczego nie rozprzestrzenił metoda harcerze w wieku od 18 do 95 lat? Czy wiek się uczyć nowych rzeczy i nowych doświadczeń?
Ostatnią rzeczą: Kto powiedział, że nutrii są gry z Cubs lub dział ... Czy kiedykolwiek widziałeś kolonię "w pracy" ... Jeśli chcesz się zabawić 'i poznać trochę lepiej, zapraszam w? kolonia, gdzie jestem, będę wprowadzać bobry i inne starców w żadnym momencie wkroczą Państwo w świat fantazji! Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, może pomogę :-) Crunk w ogóle.
PS: przepraszam, ale jeśli nutrii są przedszkola z Cubs .... The Cubs są szkółki działu?
Orzeł Biały
am w dniu 17 listopada 2008 @ 14:40
Moja grupa w Caltanissetta 7 ° to nutrie dziesięć lat teraz, dzisiaj, niektórzy r / s, którzy mają zamiar wziąć odejście było castorini.Sicuramente niewiele jest informacji o tym, znaczy to, że czasami jesteśmy liderami trochę niechętnie nowych rzeczy, dzięki czemu sądy i komentarze również inappropiati.Prima do radości fondo.Con zdanie wiedzieć, brałem udział kilka chwil w nutrii w kąpieli latem zeszłego roku, fantastyczne doświadczenie, są głównym kolonia qust'anno. Zobaczyć znaczy uwierzyć. Crunk Crunk w ogóle.
Gianfranco
am w dniu 17 listopada 2008 @ 19:47
Drodzy Antonella,
Czuję się mocno w roli adwokata diabła, ale czy każdy jest spokojny dobry jest? Więc ...
Oczywiście Przeczytałem różne materiały na castorismo (złe określenie, lepsze nutrii ...) w tym toczenia obszarze szkoleń, i jestem przekonany, że staje się cenną metodą wychowawczą dla dzieci w wieku od 5 do 7 lat. Osobiście jestem mniej przekonany, że choć z pewnością inspiracją do skautingu, tout court można nazwać metody skautowej. Być może warunkiem koniecznym, jak również na inny poziom, to jest metoda młode branżowych. Rozumiem przez to, że metoda jest po prostu scout odkrywców gałąź? Cóż, przemówienie do skrajności Powiedziałbym, że tak. I nie tylko ona się urodziła w ten sposób, ale także ze względu na grupie wiekowej 11-17 lat, że skauting silny wpływ w kształtowaniu charakteru i można mówić o "tworzeniu dobrych obywateli". Zgadzam się, że jest uproszczeniem mówić o przedszkolu i w odniesieniu do których coypu szczeniaki, harcerze, jednak gdy oddział ma swoją własną samowystarczalność metologica nasza praca w branży Cubs (i coypu) jest poważnie zagrożona, albo ląduje w doświadczeniu Rangers branżowych. (PS Dla Cubs BP oddziałów należy przygotować dzieci stają się dobrymi harcerze ....) Obawiam się, że w środku bobry, mrówki lupette i coccinelli i biedronki, wiewiórki i kto wie co jeszcze, można stracić z oczu skauting Baden Powell wymyślać nowości i aktualne Pinco Pallino. I to na pewno dobrze, że metodologicznie mówiąc nutrii jest to, kto sprawia, że narzędzia zrobić je dobrze, ale ryzyko jest realne moim zdaniem przekroczenie w górę. Często czasy. Wiemy, że dzisiaj z zakochani od 7 do 12 lat i seksu jest coraz trudniej mówić o potrzeb rozwojowych. Ale jestem pewna, przywódcy dołoży wszelkich starań, bobry. Ważną rzeczą jest jeszcze moim zdaniem do utrzymania metodologicznego punktu odniesienia. A ci, którzy nie mogą być obecnie Skauting dla chłopców, Cubs i instrukcją w książce z liderów. Reszta jest eksperymentowanie.
Antonella
am w dniu 18 listopada 2008 @ 17:06
Drodzy Gianfranco,
Zgadzam się z Tobą, gdy mówisz, że metoda jest do zwiadu odkrywców przemysłu, w rzeczywistości na całym świecie mówi się o: bobry w coypu) i Cubs (szczeniaki) zwiadowców w harcerzy), w Rovers.
Zgadzam się z Tobą, że wszystko jest testowanie ... ale zrobione z powagą i zaangażowaniem. Castorismo stanowi wstępną fazę drogi, zgodnie z zasadami własnej, dostosowane do konkretnej młodym wieku. Punktem odniesienia jest taki sam dla wszystkich: "begin" mężczyznę i kobietę na wyjazd.
W rzeczywistości, wszyscy mówią tym samym językiem, a my musimy być wdzięczni BP, który w czasach bardzo trudnych, mimo że jest żołnierzem, choć dzieci były tylko dzieci ... (żadne prawa lub obowiązki), miał prawo wglądu, niech nas niesamowity skarb, który dziś, jak czytam go i powróć uważam, że przerażająco aktualny!
Dzięki Ginafranco tej wymiany idei, byłem bardzo zadowolony ... zaproszenie przyjechać do kolonii jest nadal ważna: jesteśmy Dam "Happy Beaver" grupa AGESCI Eagle 2. Crunk w ogóle ... Blueberry
Gianfranco
am w dniu 2 lutego 2009 @ 11:22
A kto mówi, że Polis jest bezużyteczny i że debata jest celem samym w sobie? Następna sobota będzie pierwsze spotkanie Castorini naszego stowarzyszenia. A dzięki Antonella i innych interwencji, bez uszczerbku dla poglądów już wyraził, mały nowego podejścia do wspaniałego świata skautingu. I to Buntownik z tym wszystkim, którzy przestrzegają prawa.
Antonella
am w dniu 2 lutego 2009 @ 15:59
Drodzy Gianfranco, dobry pierwszy SWIM dla kolonii (co ma na imię?) Uważamy, że w najbliższą sobotę będziemy wyjść "paktów", mamy sześć szczeniąt, które nie są już w skórze, mają śpiwory gotowy.
Blueberry
Daj znać jak poszło. Crunk do wszystkich swoich starych Beavers Colony
oznaczyć
jestem na 3 lutego 2009 @ 02:35
Witam wszystkich jestem liderem spółki wkładem ages.mi w swoim przemówieniu powiedzieć nasz punkt rzeczywistego przyjazdu. już od wielu lat mamy kolonie bobrów w prawie wszystkich grupach. W tym roku muszę wziąć dziewczynę blisko początku, że pochodzi od bobrów ... ovveeo jest już 13 lat harcerstwa 20 życia. Ale teraz ta dziewczyna jest un'eccezzione. w tym sensie, że wszystkie bobry jego jedyny rok ona nadal, aż do odlotu. w innych grupppi mogę powiedzieć, że tylko 2 lub 3 pochodzą z rover colonia.Mi zastanawiam się, czy wszystkie zobowiązania przywódców i robotników, którzy pracują w kolonii nie może być lepiej spędzony na oddziale oddziału lub spółki.
bs
Oznacz
Antonella
jestem na 3 lutego 2009 @ 17:03
Drodzy Marka,
I nie nazwałbym tego stratą siły roboczej, ponieważ (i to jest moja osobista opinia!) Nawet gdybym opuścił jeden gest czy uśmiech, lub pamięć danego wyjścia do jednej z moich bobrów, to już sukces , niezależnie od drogi, która będzie miała "dorosnąć".
Mówi się, że masz dość, bo zaczął zbyt wcześnie, czynniki są liczne i dzieci dzisiaj są otoczone przez wiele możliwości ... czasami jest problem rodzice nie wierzą łatwo wstać wcześnie w niedziele, ponieważ dziecko ma " wyjściowa, lub uczestniczyć w komunalnego posiłku, gdy chcesz się zatrzymać gdzieś indziej, albo ... i nie dlatego, że odbywa się w życiu społecznym swojego dziecka, ale dlatego coraz częściej można dostać się do soboty do "nosić skórę" i Może pojęcie rodziny przebywa razem w domu.
To nie tylko kwestia wyboru, ale także z pasją kapitału "P" jest, to do nas przebić nasi przywódcy Passion, a także rodzice dla swoich dzieci, z naszych uśmiechów (nawet w trudnej sytuacji ...) nasze działania i to nie dlatego, że są "złe pijacy" zawsze szczęśliwi, ale ponieważ wierzymy w to, co robimy, więc nie zniechęcajcie się: wszystko co robimy jest stratą siły roboczej, jest piękna gra, gra w życiu, że zwracamy się do piosenek, fajerwerków, czuwania ... jesteśmy uprzywilejowane, nie sądzisz? Nawet jeśli będziesz przyjmować inne ścieżki, innych kierunkach, na pewno wszyscy będą pamiętać przynajmniej trzask ognia podczas oglądania gwiazd i plany, WSPÓLNIE ;-)
Dobry sposób! Blueberry).
Tarcisio
am w dniu 4 lutego 2009 @ 02:51
Jak prawda, ile razy w obliczu powtarzających braki liderów my pytanie "co z tego mamy zamknąć? stado, to najłatwiej otworzyć, skupmy się na odkrywców, oddział Księcia, a rover, który może dać nam przywódców ", a następnie są one dość wąskie zęby i dalej z wszystkich 3 oddziałów, ale .. wątpliwości pozostały. Obejmujące pewne boso surowe dane są bardzo nieliczne, przynajmniej w mojej grupie, Cubs przyjście do łazika i dyskomfort czasami trwa. Ale my też zapytać: czy jesteśmy pewni, że gdyby nie było Branco, który otwiera drzwi w społecznościach, w których działamy my z pewnością wtedy również te mniej lub bardziej nieliczni podróżnicy i łaziki. Być może prawdziwy problem jak mają dobrą ciągłość, entuzjastyczne, ale często może ściśnięty, liderów i wychowawców, których dobra ręka i zobaczyć jej jeden dzień aby zadzwonić golf 2Luupi, wilki, wilki ". Buntownik dla wszystkich i dobrej drodze do .. globalny projekt edukacyjny, ten piękny, ale trudny szlak, który następuje po divvenire o udawanym Rover.
Andrea
am 06 maj 2009 @ 10:08
Może możemy i musimy zapytać, dlaczego BP Harcerstwa nie dostarczył 6 do 8 lat?
Może dlatego nie było potrzeby?
tarci
rano 18 maja 2009 @ 00:56
Szczerze mówiąc nie wiem, ale ponownie Czytając rozmaite interwencje BP Wydaje mi się złapać jednego z wielkiej zwinności umysłowego, że może, dla mnie była prawdziwa siła jego edukacyjnej wiadomości. I "chłopaki zaczęły się wraz z wiekiem odkrywców i mężczyzn, ale nie w Chile była w szoku, gdy znalazł niespodziankę przed harcerzy, skorzystałem z okazji. I tak było zawsze otwarte na nowe potrzeby, Cubs, rover, urodzili się później. Mi sembra che si sia arrabbiato più di una volta di fronte alla rigidezza dei regolamenti e ribadiva che lui sognava e proponeva un movimento, penso perchè più aperto alle novità della società, delle varie società, tra cui lo scoutismo si sviluppava. Sono un credente ma di cultura laica, ove laicità è intesa come antitesi all'integralismo, e sono sconcertato da una lettura dogmatica dello scautismo. Forse dovremmo guardare di più alla società, alle sue esigenze e rapportare il tutto con le nostre capacità non con un confronto ideologico.
PS nel mio gruppo non ci sono castorini e per ora non ci poniamo il problema sopratutto perchè non abbiam capi per le tre branche “ufficiali” ma non escludiamo a priori nulla. Buon cammino
cristina
am maggio 25 2009 @ 14:31
carissimi,
sono un vecchio castoro che ha appena concluso un faticoso anno di attività con l'ultima nuotata prima del grande campo nazionale che vedrà la mia colonia imbarcarsi per l'arcipelago dei diritti dell'infanzia e dell'adolescenza… è con gran rammarico che non ci posso andare anch'io….
Negli anni in cui bp ha pensato allo scoutismo i bambini di 5/7 anni avevano famiglie più strutturate e solidi valori condivisi da un'intera società.
ora le nostre famiglie sono modificate e spesso ai bambini di questa fascia di età viene acquistato il cellulare, ma non li si lascia giocare a palla o con un po di accqua e farina…
vi prego per quanto sia faticoso fisicamente ed emotivamente non dimenticate mai che il castorismo è un'occasione unica per viere in piccolo i grandi valori della pace e dello scouting a cui tutti hanno diritto…
e se nonavete da fare il 7 giugno raggiungetemi a casorzo alle 15.00 e giocheremo con gli aquiloni…
crunk crunk
il vecchio castoro
cristina
Antonella
am maggio 25 2009 @ 16:57
Forse ci si può e si deve domandare del perché BP non ha previsto uno scautismo dagli 8 ai 12 anni?
Forse perché non ce n'era bisogno?
aquiladeglialburni
am giugno 7 2009 @ 23:29
Il mio non è un commento ma un invito: mercoledi 24 giugno, invito per tutte le Colonie di Castorini di Torino (è festivo per Torino, ci sono i festeggiamenti patronali) o anche per singoli castori con le famiglie, per una giornata in mezzo al verde.
Ritrovo alla Base Scout “Adventure Park” in riva al Po (Corso Casale, ingresso dell'ex Zoo, ex Experimenta). Il programma della giornata prevede il ritrovo in bicicletta alle 9,30 ee una escursione in bicicletta lungo la Ciclopista del Po alla scoperta del grande fiume e un intero pomeriggio di giochi, animazione e avventura. Bisogna iscriversi prima. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) oppure jamborette@email.it