Młody Explorers Lombardi (GEL)


Młody Explorers Lombardi

Nasze stowarzyszenie, GEL - Young Lombardi - powstała w 1995 roku przez przywódców z ponad 20 letnim doświadczeniem scautistica świeckich. Żel ma wielu członków podzielonych na cztery gałęzie: Castorini rozpoczynających swoją przygodę w wieku 5 lat, w wieku od 8 do 12 lat, że w wieku od 12 do 16 lat, z Rover 16 do 19 lat i ostatni (ale nie ostatni!) czwarty oddział, utworzona przez dorosłych, w celu prowadzenia działalności dla scaustistiche wszystkich grup wiekowych.

Działania możemy bezpośrednio czerpie inspirację ze wszystkich nauk założyciela, , w szczególności ma ona bezpośredni kontakt z naturą, począwszy jako praktyka głównie pedagogicznych. Ćwiczymy różne aspekty życia na świeżym powietrzu, ucząc nasze dzieci Głównym techiche z topografii, pioniera Campismo nie zaniedbując aktywności fizycznej.

Włoska Federacja Ruchu Skautowego
Członek stowarzyszenia FEDERSCOUT

Głównym celem naszego stowarzyszenia jest nadal być "dobrymi obywatelami świata", podkreślając indywidualne cechy by zachęcać do odpowiedzialnego zachowania od najmłodszych lat. GEL svolgele działalność na jego obozie harcerskim w północno-zachodniej części Mediolanu, do granic trzech miejskich parkach, to jedyna grupa, w Mediolanie, aby obszar otoczony zielenią z dużą ilością miejsca do życia Życie Scout.

informacji
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Ocena: 6.7 / 10 (3 głosy)
VN: F [1.9.17_1161]
Ocena: -2 (z 6 głosów)
based on 3 ratings Młody Explorers Lombardi (GEL), 6,7 z 10 na podstawie 3 ocen
Udział

16 komentarzy do tej pory »

  1. Paweł

    am 13 lipca 2008 @ 11:41

    Widząc wszystkie skojarzenia zwiadowcze, które pojawiają się w ostatnim roku, szczerze zastanawiam się, co Powodem tej broni. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że wiele grup są co roku w trudności w znalezieniu wszystkich wychowawców musi kontynuować pracę.

    Co to za brak jedności?

    Paweł, Trieste
    (Miasta, gdzie znajdują się zbyt wiele stowarzyszeń)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: +1 (z 1 głos)
  2. Ivan Danchielli harcmistrz Vicenza (Big Bear biały)

    am 23 lipca 2008 @ 14:14

    Drogi Paul, Trieste, 13 lipca, przyczyną tych podziałów jest prosta: są ludzie, którzy są zmęczeni są absurdalne zleceń serwisowych z centrali. Niektóre przykłady są warte więcej niż tysiąc słów, niektóre grupy zawodowe "więcej" został zobowiązany do zaprzestania działalności z powodu braku męskie postacie "główka", pod warunkiem że są z postaci kobiecych, nie wolno było uczestniczyć w St Msza w jednolitej kary wydalenia danego "konfesjonał" stowarzyszenia (nie multi-wiara), nominacja zostanie ustalona przez "Komitet Centralny" Niezależnie od cech osoby działającej w oddziałach; działania wśród chłopców i dziewcząt musi utrzymywać co najmniej 3 mil; zakazane, ponieważ nie-edukacyjny sekcja pole, pozwala tylko pola jedności, chociaż tylko 05/4 przedmioty, oczywiście w wysokich górach i 1 liczby zaledwie 19 lat, z dwóch lat doświadczenia; zwroty jak " Jestem komisarz i depozytariusza Metoda "(4-5 lat doświadczenia w porównaniu z 45 osób obecnych na spotkaniu ... i tak dalej. Mam nadzieję, że tyle, aby zrozumieć dynamikę że martw się. Uwierz mi, raczej pluralizm że Federalny przymusu i scentralizowana metoda, w której wszelkiego rodzaju opinii jest zakazane przez "inteligencja" niezawodne. zacząłem oddychać zwiadowców radość, po 45 latach, tylko w Federacji. Wreszcie, należy pamiętać słowa BP zakwestionowane przez swojego szefa (! ) dla swojej propozycji "przeciw" Rozporządzenie "Cholera zasady, nazywają to eksperyment" (do diabła z przepisami, nazywają to eksperyment!). To sprawia, że ​​myślisz.
    PS: W ciągu trzech lat od liczby etatów 80 członków (z 8 harcerskich liderów), które mogą należeć do CNGEI sekcji, jeśli tylko "przywódcy" był bardziej dalekowzroczny i mniej defensywne. Słowo kluczowe: "otwarty umysł".
    Bezpieczna podróż.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  3. Mark (Ingenious Fawn)

    am 26 lipca 2008 @ 13:15

    Przepraszamy, ale ... Mówię z głowy AGESCI i czytać tych komentarzy jestem bardzo piętno w jaki sposób organizacje działają "siostry" włoskich. Poza wszystkim, myśl była zbyt ciężki konfesjonał w naszym społeczeństwie, ale przed pewnymi rzeczami, byłbym z powrotem do nauczania wartości scout chłopców ze swobodą wyrażania wszystkie wartości prawa i obietnicy ... że, na szczęście, mogę w moim związku!
    Ale mnożenie nie pomaga ... idee mają rozpocząć harcerstwo wszystko przez BP, nie ma sensu, że istnieją 1000 różne interpretacje metody ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  4. Ivan Danchielli harcmistrz Vicenza (Big Bear biały)

    am 27 lipca 2008 @ 21:17

    Drodzy Marka, zgadzam się z tobą i dzielić się swoimi przemyśleniami. W naszym Związku, który nie jest zniekształcony, ale metoda ta jest stosowana ciągłe badania oryginalnych źródeł z myślą o BP Chyba wiem całkiem dobrze. Rozmawiałem tylko z błędów CNGEI pochodzę i wiem bardzo dobrze, nic. Liczne lokalne podmioty nie są skłonni dać własną interpretację każdej metody, ale tylko badania i ustanowienie niezależnego zarządzania ich organizacji, powtarzam: Zarządzanie codziennie, z dala od obrzydliwych błędów, które wymieniłem. W tym jesteśmy bardzo blisko ciebie i dla mnie. Metoda ma nic do zrobienia. Harcerstwa oryginalny przebieg, z nami, nie ma niebezpieczeństwa, że ​​tak! Przytulenie i uścisk dłoni. Bezpieczna podróż. Big White Bear.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  5. Dominic dyni

    am 30 lipca 2008 @ 14:37

    Odnosi się wrażenie, że skauting "świecki" jest w pełni rozkładu. Dezercje i defections teraz coś, co trudno określić jako nieistotne.
    W Trieście, Gela, Taranto, Vicenza, Massa Carrara, Manziana opuściła wspólny dom, aby wybrać nowe ścieżki.
    W ciągu ostatnich inni zrobili to (scout Sardynii, GEL, Assoraider)
    Dla stowarzyszenia, które ma teraz około 11.000 zarejestrowanej to nie może być opisana jako wynik "personalizmu" będzie z rozbicia lub utraty przytomności.
    Problemy mogą być znaczące.
    Zarząd stowarzyszenia, jak i jego struktury są córki wartości, że ucieleśniają.
    Odchylenie świeckiej bardziej świeckiego Stowarzyszenia Harcerskiego jest widoczny dla wszystkich.
    W rzeczywistości byłem bardzo zaskoczony zmianą prawa BP. zastąpić Boga z Cubs w sposób ogólny duchowości, bardzo nową erę, w myśl to jest następny krok z pewnością wpływają na zmianę prawa harcerskiego i roli szefa zespołu, który może być, czemu nie!, chociaż nie są heteroseksualne.
    Reszta musi być zgodne z ich pomysłów.
    Mam nadzieję, że historyczne i idealne CNGEI wieloreligijnego, otwarty, świecka, pluralistyczna mogą Aby być przechowywane i konserwowane przez tych, decyduje się pozostać z niego chce nadal żyć i proponować ją.
    Staraj się trzymać zjednoczona, nie disperdevi.
    Bóg wie, co jest potrzebne dzisiaj we Włoszech, w miejsce imigracyjnych i kulturowych zmian świecki skautingu, silny, dobrze zorganizowany i firmy w swych ideałów pomieścić uczniów, którzy nie mogą nawet włoskiej, w uzupełnieniu (nie opozycja) do konfesjonału.

    Germano Pracowita

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: +1 (z 1 głos)
  6. OldStoneGrizzly

    jestem na 7 sierpnia 2008 @ 00:49

    Cóż, szczerze mówiąc nie widzę, co się stało w harcmistrz nie jest prosta ...

    nie będziesz miał uprzedzeń?

    A potem, całe to gadanie o "powrocie do BP" dla mnie jest nieco "śmieszne. Co było celem BP w powstaniu skautów? Zapewnienie obywatelom Wielkiej Brytanii, które byłyby użyteczne dla społeczeństwa, a aktywny nosicielami wartości zgodnych z nim. Cóż, Zatrzymajmy się przez chwilę: jak powinno być dzisiaj dobrym obywatelem? Religijny fundamentalista, niezależnie od religii to byłoby dobre scout i dobrym obywatelem? Co społeczeństwo chcemy na jutro? Wartości, które zostały dostosowane do Anglii po wiktoriańskiej pomocne są dzisiaj?

    Stawiając to pytanie nie jest bluźnierczy, wierzę ...

    Buntownik

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: -1 (z 1 głos)
  7. Dominic dyni

    jestem na 11 sierpnia 2008 @ 24:08

    Nie mam żadnych uprzedzeń, ale nie rozumiem, dlaczego katolicy iść na mszę, jeśli CNGEI z jednolitego CNGEI są wydalane przez stowarzyszenie (tak mówi się o wielkim białym niedźwiedziem).
    to pomyłka lub nieporozumienie?
    (Mam nadzieję, że wielki biały niedźwiedź przesadzone)

    Niemiecki pracochłonny

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  8. Tarcisio

    jestem na 12 sierpnia 2008 @ 00:32

    Nadal jestem CNGEI, ale są te przywódcy i nauczyciele, którzy uważają, że coraz trudniej za jego pobytu w stowarzyszenia. Nie dziel się z opinią swojego przyjaciela, wielkiego białego misia, z którym wspólnie od ponad dziesięciu lat członkostwa CNGEI Vicenza, nie jesteś zostaje wydalony, kiedy udział w mszy w mundurze, ale moim zdaniem CNGEI dobrowolnie lub ma odwrotu w towarzystwie niewierzących, nie wspominając ateistów. W moich czasach na dyrektorów szkół proponovena "zastój w działalności" dopuszczenia do udziału w nabożeństwach, dzisiaj jest mój ostatni raport, że przywódcy ostrzegają, że tych, którzy chcą uczestniczyć w Mszy musi iść na Mszę świętą jak zwykle o godzinie 8 rano przed Działalność rozpoczyna. Niestety nie ma ogromny niedobór przywódców i albo zamyka lub zmienia całej grupy (jak Manziana, Massa, Triest (2), Taranto, itp. Albo ma nadzieję ... obietnicą nowej młode początkowo brakowało:. Słowo obietnicy; w naszej mocy, "suchy", jeżeli mamy Boga rodzinny dom, a następnie wszedł z obrotów frazy, przez wskazanie, zobowiązania ze strony WOSM, ale zawsze istnieje wyrażenie "Obiecuję kochać ...." Co tak niewiele, by kochać go zabrać ze świeckiej Prom ... nawet teraz mam zobowiązują się do powiedzenia. Dlatego po 24 latach jako kierownik CNGEI nadzieję na możliwość zmiany terminu bez uszkadzania facetów, że przywódcy często są Mario Mario Rossi i Rossi .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  9. Ivan Danchielli harcmistrz Vicenza (Big Bear biały)

    jestem na 4 września 2008 @ 22:15

    Byłem zastępcą kierownika działu na zlot w Japonii w 1971 roku na Światowej Konferencji na temat dobrych Aldo Marzot przedstawił swój projekt w czwartym oddziale "rajd" (post-rover harcerskie młodych dorosłych ..). Płakał skandal w CNGEI Marzot i został zmuszony do uziemić ASSORAIDER. Mógłbym przytoczyć wiele innych przykładów bezkompromisowość mojego stowarzyszenia pochodzenia, z których ostatni jest następujący: nasze biuro jest udział wszystkich grup wszystkich stowarzyszeń, jest to piękne miejsce dla działań harcerskich, mniej niż CNGEI naszego miasta ... nie istnieje dla nich. Harcerze i rodzeństwo opiekujący się wzajemnie, że myślimy młodych ludzi przez przez rodziny. Reszta jest jałowy spór. Idealny uniwersalny objąć was wszystkich. Buntownik i dobry sposób.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  10. Tarcisio

    am w dniu 8 września 2008 @ 23:34

    Drodzy Big Bear Biały przypomina mi Iwana Groźnego, zmiecie wszystko. To nie jest do końca prawdą, że wszystkie twoje dawnej sekcji które zostały mój pierwszy komisarz, zapomniałem .. doszliśmy do obietnic z Cubs z wami i zaoferował więcej niż gościnność, identyfikatorami i książki bajek publikowanych przez Ciebie. Wiesz, że zgadzam się z tobą na innych kwestiach, ale jak w każdym związku, rozchodzą się. Niestety, ale na szczęście dla mnie również, czasami lepiej jest oddzielić najbardziej spokojny i dalej do nowej lokalizacji, a nie w dalszym ciągu domu pizzicarci. I kiedy mówię mam na myśli lepsze dla skautingu jak w tym przypadku, a teraz jest 70 dzieci, które doświadczają więcej zwiadowców radość wiadomości. Być może jest to bardziej symbol.
    Buntownik - Road - Droga

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  11. Marco Sabatini

    jestem na 17 września 2008 @ 05:39

    O rozprzestrzeniania autonomicznych związków harcerskich, w chwili obecnej myślę, że należy docenić, że przyjmując filozofię starożytnych Chinach, "może być katastrofa, może być wybawieniem." Oczywiście, porzucenie drogi, które pojawia się już nie możliwe, aby otworzyć na uboczu wymaga poważnej awarii, okres żałoby, to przesada, przejąć inicjatywę. To nie zdarza się codziennie, nie wszyscy, ale zdarza się coraz więcej rzeczy to ludzie o słabych żołądkach frequente.Non lub bez wewnętrznych struktur.
    Odchylenie ateistą, świecki więcej niż bierze CNGEI który rozpoczął niedawno się stowarzyszenie niewierzących jest jeden z powodów, powodujących dezercji całych pomieszczeń. Jestem zupełnie w porządku z Mimmo Pumpkin AGESCI przypominając, że z innych powodów, jesteś lepiej pod względem defections.
    Trzeba powiedzieć też, że poszukiwanie struktury samo-asocjacyjnej jest określana przez kilka lat przez biurokratyczną zachowania (jako "władzy stamp") lub gorzej zarozumiały i arogancki niektórych asocjacyjnych poziomach, wspierane przez stronnicze interpretacji przepisów są zbyt sztywne (prawo jest dla człowieka a nie odwrotnie). Dzieje się to-myślę-bo arogancko skłania do kultywowania ambicje monopolu avvilendo Stowarzyszenia Organizacji Ruchu. W związku z tym pamiętam ładny artykuł w czasopiśmie Don Romano Nicolini AGESCI "B.-P. zaczęłyby Brownsea? "Scout-PE nr 13 z dnia 6 czerwca 2007 roku. My w San Casciano w Val di Pesa, Florencja-z tego powodu wyszliśmy AGESCI FederScout wybierającego set-asocjacyjnej i autonomiczne oraz Federalne ruchu skautowego w BP mówiąc:
    "Naszym celem jest decentralizacja
    Zarządzanie Ruchem
    jak najwięcej, więc
    aby uniknąć biurokracji
    i dać maksimum
    demokratycznego autonomii
    do lokalnych struktur.
    Nie jesteśmy w tyle organizacja
    Jako wspólnoty,
    przeniesiony przez Ducha Świętego i
    niepisane prawo lojalności,
    zamiast w przepisach i
    wydrukowane przepisy. "
    W końcu i ja Podsumowując, jest poczuć ducha ruchu, który jest unikalny i wszyscy jesteśmy braćmi, obserwując z pomocą wyrażeń odległości
    organizacja różnych form zrzeszania się.
    Wszystkim po bratersku!
    Marco Sabatini prezydent-SCOUT PROMOTOR GROUP

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  12. Stephen Montserrat 1 Ages

    jestem na 17 września 2008 @ 18:57

    Analiza Marka Osobiście spotkałem w tym roku w Bisceglie, dotyka kwestii, która z pewnością jeszcze kilka lat, nigdy nie mówił o wiele, stowarzyszeniom demergers bardziej "ważne", L ' Agesci, a ostatnio także CNGEI Assoraider.
    Nie wdając się w poszczególnych wydarzeń, Mark mówi wyraźnie jakie są główne przyczyny tych podziałów i nie jestem tutaj, aby je powtórzyć, ja po prostu powiedzieć, że dzielę go w całości.
    Konstruktywna dyskusja, co prowadzi sekcje, grupy, pojedynczych zwierząt, ale również odejście od stowarzyszenia członkostwa pomoże zrozumieć, gdzie jesteś w błędzie i pomoże prześledzić drogę "wspólną", że jeden dzień przynieść wszystkie harcerzy w języku włoskim federacja, szanujących jakie są różnice i osobliwości, cechy każdego z nich. Można wziąć przykład z Federscout: wiele stowarzyszeń, świeckich, katolickich, pluriconfessionali, różne historie, odmienne regiony, ale wszyscy razem dyskutować, można porównać, organizowanie wydarzeń i działań. Myślę, że to nazywa się "zwiadowca braterstwo"! I jest to wspaniałe doświadczenie żyć!
    Jestem idealistą, ale marzę o wspólnym domu dla wszystkich harcerzy włoskich. I "możliwe. Ale zawsze, nie zapominając nauczanie BP: skauting jest ruchem. Myślę, że nigdy nie użył tego słowa w sposób losowy, ale z precyzyjnym znaczeniu: ruch to nie wyklucza, jest ciągła i wieczna podróż, wzmacnia i wzbogaca każdego dnia!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  13. Anioł Benassi

    am w dniu 21 października 2008 @ 17:54

    Scout duch jest jeden niezależnie od symbolu, w jakich jest wykonywana.
    Jak "starych harcerzy" Przykro mi słyszeć przemówienia, które nie mają nic wspólnego z bractwa, które powinny istnieć między każdym z nas.
    I niestety miał złe doświadczenia z lokalnie AGESCI, z którego pochodzę, ale jednak zawsze jestem gotowy do dialogu i współpracy, gdy jest to potrzebne.
    Mam nadzieję, że w przyszłych rzeczy może się zmienić, jestem przekonany, że siła wyższa z skauting jest także i przede wszystkim braterstwo rodzi się z różnorodności.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  14. Szczęśliwa Kaczka

    am w dniu 10 listopada 2009 @ 03:46

    Halo
    MI Antonielli na imię Paweł i jestem Scout Grupa Scout Agesci Folignano1, jestem 46 discout syn (ojciec nel1950circa Patent nr 1) w służbie czynnej, aż kilka lat temu. I dopiero teraz znaleźć w internecie, ale dawno temu słyszałem o tobie, a teraz już powiedziałem, Toh "oto kolejny Scout Association, dopoquella Trieste również Lombard, stowarzyszenie otrzyma w odrobiną Bergamo, to być przełom Apulia następnie przez Rzymian w północnej i zachodniej części Florencji.
    Zastanawiam się. jaki sens ma to stworzyć kolejną Scout Association? Agesci CNGEI, EFS były dobre? Przytoczę tylko ich 3
    ponieważ są one największe i 3 są również dla mnie, ponieważ zbyt wiele to samo dotyczy innych discorsoche zrobić dla Ciebie.
    Oni także edukować młodych ludzi z metody wynalezionej przez BP jako zwiadowca powiedzenia. Dlaczego więc jeśli chcesz zrobić serwis edukacyjny dla dzieci nie podzielają ich kombinacji? Jaki jest więc niezgodne z vosrti twoje myśli i ideologie? Wybacz, ale widzę trochę pokory i zbyt spragniony aby w centrum uwagi.
    Jeżeli BP było czasu nie uważamy, że byłoby bardzo podekscytowany tym dziale bo zawsze głosił braterstwo Sout na całym świecie, a teraz są podzielone na wiele podmiot skojarzenia! Istnieje wystarczająco dużo podziały w Kościele, teraz przynieść nawet scout.Scusatemi tego listu może być trochę nieprzyjemne, ale to była myśl, że prowadzone wewnątrz na chwilę. W czekając na odpowiedź vu może owocny comunque.Buona robót drogowych
    W swoim Duck Harcerstwa jest szczęśliwy.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)
  15. Robert Stanzione

    am w dniu 10 listopada 2009 @ 17:32

    Komentarz:
    Czytam uważnie co chłopaki opisują, zauważając, obserwując i komentując i Gratuluję bo widzę we wszystkich pragnieniem spotkania i konkurować na idei i przekonań osiągnęły dojrzały. Skauting jest środowisko, w którym można zdublować, porównywać i wyrażać swobodnie i to chyba tylko dobrze, że możemy teraz rozważyć podbił między nami. Dla reszty jest to moja smutna przekonanie, że wszystko w zasięgu wzroku i surfować bez celu. Nie wiem, ale myślę, może jestem najbardziej doświadczony ze wszystkich pisarzy. Życie, żeglarstwo, prawie osiemdziesiąt harcerz od 1945 roku. Harcerze z ASCI, przez rover CNGEI, potem SM ALT komisarza, współtwórca czterech grupach przez całe życie. Trzy Jamboree, teraz w sporze CNGEI out. Są one znane przez niektórych ignorowane przez innych, być może przez kogoś tolerować, jeśli nie kwestionowane. Pisałem o moich przygodach w 150 opowiadaniach, wielu z harcerzy we Włoszech iw oltri dwunastu krajach, gdzie zrobiłeś zadanie na całe życie. Jednym z moich osobistych uwagę na surowy Harcerstwa: Przydatne, edukacyjne, ale łatwo manipulować i wprowadzać w błąd tych, którzy szli za Nim do hipokryzji sposób w chwili obecnej. Facet jest jedna rzecz, instruktor, drugi jest pedagog. Posuwamy się sporo kiepskich instruktorów, bardzo mało wychowawców. Więc Ruch skautowy określona przez jej autonomasia ruchu edukacyjnego nie jest to co robisz. Chwalebne próby są oczywiście wyniki słabe. Niestety, grupy często gościć pressapochisti, niedojrzałe, arogancki, ekshibicjonistów, zacierając podstawowe wartości, które wiszą na metodę, dzięki czemu jest tylko przedmiotem ich osobistego tabernakulum, aby ukryć swoje cywilne i moralne bankructwo.
    Jeśli chcesz czas i śledzić bloga tak często: Pelican Succiso mój nowo otwarty drzwi nie tylko dać się moje uczucia i moje doświadczenie w ponad pięćdziesięciu lat Harcerstwa harcerskich praktykowane najpierw w stowarzyszeniach później w życiu iw Praca w kontakcie z ludźmi różnych narodowości, kultury, wierzeń, różnych religii. Miałem szczęście być w stanie zmierzyć, aby otrzymać i dać coś dużo z Włoch, Christian, cywilne, entuzjazmu.
    Bezpieczna podróż i SUSP Białe Piórko

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: -2 (z 4 głosów)
  16. Tarcisio

    am w dniu 27 lutego 2012 @ 01:13

    Chciałbym, dla ducha wiedzy, jeśli można uzyskać wyjaśnienia od GEL: w niektórych częściach Czytałem, że żel składa się z kilku grup w Londynie, ale widzę, twoja strona wymieniony tylko jeden z siedzibą w Mediolanie. Istnieją inne grupy? Dzięki i Szczęśliwego podróż

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0,0 / 5 (0 głosów)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocena: 0 (od 0 głosów)

Komentarze RSS · TrackBack

Twój komentarz

Imię i nazwisko: (wymagane)

E-Mail: (nie będzie publikowany - wymagany)

WWW:

Komentarz:

Immagine CAPTCHA
Zmień obraz
*


Chcę być aktualizowane na wszelkie zmiany artykułu bez pozostawienia komentarza dla teraz

Subskrybowane