Den Castorini venter deg!


Åpning nye kolonier!

Köln AURORA (Milan)
VIA S. ANTONIO 7
( ved oratoriet - på kart )
Gianni: 333/5645743
Stefania: 338/6929644
Mirella: 334/6081750
Angelica: 333/6352470

E-post: segreteria@tuttoscout.org

Gruppen hvor Köln er Nutria liv, ikke mer enn 20-22 elementer. De Castorini hyttene er delt inn i en alder av 5-6 elementer, og "kode" nummer, som fungerer som den primære gruppen. The Colony er en elastisk struktur i sammensetningen og varighet, ikke være i stand barn i denne alderen å ha en følelse av tilhørighet til et team, Köln også ikke ønsker å laste altfor mange oppgaver i Castorini eldre. Ifølge tradisjonen speideren Castorini har sin egen lov ("The Nutria er glad fordi han er hardtarbeidende og venn av alle"), sin pakt (tilsvarende løftet: "Jeg lover å være en venn av Jesus, å elske alle og gjør alle ting vel ») og mottoet« Sammen ».

Disse begrepene er utformet med hensyn til alder, ifølge en dynamisk utvikling av utdanning. Særlig er det ingen pakt løfte, fordi andre begrepet skulle tilsi en forpliktelse til personlige moralske utenkelige 5-7 år, har pakten, som betydde en forpliktelse til å gjøre som de andre og med dem, i stedet vist forståelig for barn.

Historien som fungerer som en støtte til den symbolske verden er "Friends of the Forest", en fortelling om og menn i kanadisk opprinnelse. Köln er selve symbolet på Big Brown Beaver, stappet i virkeligheten, den har en litt 'funksjon av Totems og som er bortskjemt og behandlet som en ekte karakter fra barna.

The ' er det samme som « , men som for nå er dette en aktivitet gir ikke særpreget extrassociativa, unntatt tegnet av bever. Den har en bever hale som et tegn hang rundt halsen, som varierer i farge i henhold til deres nivå. Passasjen (endringen av halen) fastsettes basert på perioden tilbakelagt og ikke for vurderingene. Den religiøse vekst er historien om Jesu liv, med innvielse i spontan bønn og feiringer enkel, men rik på tegn umiddelbart forståelig for barn.

VN: F [1.9.14_1148]
Karakter: 0,0 / 10 (0 stemmer cast)
VN: F [1.9.14_1148]
Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
Del

41 kommentarer så langt »

  1. Far Wolf

    am 5. juli 2008 @ 15:17

    Det en drøm for meg i mange år, men nå med to pakker ... etc. etc. finne de elementene blir vanskelig ... men så lenge det er liv er det håp

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  2. tømme bari9

    am 5. juli 2008 @ 16:36

    når feltet? du trenger hjelp igjen? Hvis noen trenger, lå jeg 16 til 30 august ned min tilgjengelighet.
    :)
    spor
    fjerne
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  3. Valerio (Won-Genoa tolla ESF)

    am 5. juli 2008 @ 16:55

    Jeg vet at dette er en del av virkeligheten ... jeg er fascinert, har jeg noen tvil om de andre funksjonene i en grupop Scout. For hver hendelse, God jakt i din nye spor!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  4. Andrea

    am 5. juli 2008 @ 17:06

    Finne ledere for coypu er enklere enn du tror. I koloni vår (Lake av Larches, Genova Gruppe 51) for eksempel, kom til å bli en del av retningen av to personer utenfor foreningen og en av dem er mor til en gutt i fjor og tidligere bever gjeng.
    I andre grupper, mange ledere er fra utenfor foreningen eller personer som ikke hadde mer hensikt å gjøre tjeneste.
    Lesperianza utlandet (Frankrike, Belgia) sa at selv der ressursene for lederne kommer fra "tanker" kan ikke brukes av andre bransjer og i alle fall synes å ha tiltrukket et større antall dyr enn tidligere antatt.
    Jeg konkluderer med å si at gruppen av Genova 100 (skapt av splitting av Genova, 51, nå for stor) ville i sin tur, planlegger å åpne en koloni der, og også en mor har gitt villighet til å delta i opplæring av personalet.
    Jeg synes å være mange tilfeller av denne typen, og jeg tror ikke at andre bransjer kan tegne hoder som coypu.
    Traetene deg konklusjonene

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  5. Tidligere Akela Ge21

    am 5. juli 2008 @ 23:20

    Jeg har ingen direkte erfaring med coypu men vet jeg om barn som er og har vært i Genova og historien om foreldrene og hva de har opplevd åpne nye horisonter for en aldersgruppe som hadde ikke engang en plass og sine øyeblikk. Jeg er fascinert av måten har skapt en egen progresjon og en historie som har ingenting å misunne til innstillingen i jungelen eller sirkelen.
    Jeg deler optimisme og gode utsikter til å finne selv de lederne av de lokale lederne i reservoaret fordi forslaget er vakker og ofte delt av tidligere ledere eller voksne som ønsker å hjelpe.
    En god låt til de nye Old Beavers

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  6. elisa, bekymringsløse cricket

    am den 6. juli 2008 @ 00:27

    Virkelig interessant ...
    Jeg er en tidligere leder av flokken, datter av tidligere sjef sirkel samt nasjonalt ledende i denne bransjen, selv når marihøna AGI Agesci ikke eksisterer.
    Jeg har alltid følt at den pedagogiske metoden som Scouting fortsetter, er det virkelig avgjørende for veksten av en person og før du ser ut på denne type erfaring, jo bedre. Jeg tror det snart vil foreslå for Scout gruppen i byen jeg bor i denne "tjenesten", som er viktig for både barn og voksne som dreier seg om dem (jeg snakker også fra mamma!) ... God jakt og god vei

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  7. Taz

    am den 6. juli 2008 @ 00:37

    Moms -> Heads Branco / = Castorini erfaring svak ...

    Og "hva jeg faktisk bor i den lille flokken av min speider gruppe. Den protectiveness og forsiktighet av denne typen ledere kan bringe sikkerhet, men for å oppveie balansen er for mye nøling i planlegging for troppeforflytninger aktiviteter og opplevelser litt "risikable" eller å gi barnet en følelse av selvstendighet ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  8. Angel

    am den 7. juli, 2008 @ 08:56

    Bari .... til alle speiderne og provinsen ....
    men du vet at i gruppen er det en koloni av 11 Bari coypu allerede i 5 år??

    Det er fortsatt lite informasjon fra speiderne ....

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  9. Cristina

    am den 7. juli, 2008 @ 09:20

    Jeg er en gammel Beaver Casorzo 1, må vi raskt nye gamle bever tilgjengelige siden vi har en liten koloni i kraft for å redde .....
    Kolonien har nettopp avsluttet fredelig den store sommeren svømmetur i langt vest for å jakte på gull nuggets ...
    er en opplevelse som gjør at barna å tilegne seg de første reglene for autonomi: å lete etter utstyr og til å gjenkjenne, dele og oppdage nye smaker til bordet, akseptere korrigering av gamle bever.
    opplevelser er den mest akrobatiske av ulver tvers brnaco kaste med tillit og tilstrekkelig oppmuntring til å involvere de valpene som kommer i pakker på bever.
    Crunk Crunk i det hele tatt glad og god til å svømme to unge kolonier i gresset.
    Cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  10. Maria Francesca Marokko

    am den 7. juli, 2008 @ 09:48

    Mitt navn er Maria
    Rainbow koloni av Torino, 2 år siden vi åpnet koloni og blir sperimetazione.
    Det en vakker opplevelse, med barn 5/6/7 år, fungerer bra med entusiasme, gjøre ting som ikke noen gang tror de kan gjøre, de gir deg så mye, er en fantastisk scene av alder, ikke har milliarder av forpliktelser sport / teater / sang osv .....
    Vi svømmer (ut over natten) pitch av våren og sommeren leiren i tre dager til syv dager
    Søknadene er mange, og det er foreldre villige til å hjelpe og Crunk Crunk

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  11. Maria Francesca Marokko

    am den 7. juli, 2008 @ 10:03

    Jeg er fortsatt Maria,
    legge til at det er en god støtte for flokken, vi Passerano 10 coypu, med vaner som har vist seg vellykket, står i en sirkel, svare på anrop, for å være stille når en leder taler, fellesskap levende, deling, og jeg forsikrer deg at for en leder av flokken Cubs har 10 speidere allerede vet livet er ikke en triviell sak
    God svømmetur
    Mary

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  12. Ivan Danchielli speiderlederen Vicenza

    am den 7. juli, 2008 @ 10:26

    .. Vicenza også eksisterte quatrro år kolonien coypu, og lederne finne seg selv med letthet. En annen ting er trening, men vi jobber med det med suksess. Realiteten av koloniene er i vekst og dette bør være bare litt mer kommunikasjon. Gode ​​bade i det hele tatt.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  13. Freddy

    am den 7. juli, 2008 @ 12:24

    Jeg tror at disse aktivitetene er ikke offentliggjort ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  14. Lioness Fiery

    am den 7. juli, 2008 @ 21:04

    Hei, jeg var inntil i fjor, Baloo.
    Tydeligvis det er beundringsverdig og misunnelsesverdig, kanskje, hvis du kan rispolvere problemet, ikke minst, finne klær størrelser.
    God idé å trekke på krefter "foreldre", men det er viktig å bli opplært til utdanningsnivå, speidere, for å unngå å gjøre nettopp rekreasjon.
    Den bekymringen jeg har er:
    ikke brenne litt 'og stadier?
    Hvordan leve de neste 4 årene av Branco?
    Overleve og hvis vi allerede jobber på spørsmål om alder, hvordan de vil leve det skjebnesvangre siste året?

    Tydeligvis i munnen ... eller turtleneck til Beaver
    og god jakt.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  15. Tawny Owl Wise

    am 8. juli 2008 @ 01:03

    Flott!
    Et ord som har vært Bagheera dyp for meg å åpne en koloni er verdt jakt rovdyr sublime.
    Nå er jeg en full tid pappa, men det ville være en drøm for når valpen min har grep sin første drepe ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  16. Akela

    am 8. juli 2008 @ 23:11

    Jeg vil gjerne uttrykke min personlige uenighet. Som prisverdig og kan være spennende denne opplevelsen, jeg neppe farbar. I min by vet jeg eksistensen av en koloni (BARI), og la meg litt provokasjon, helt metodisk turtleneck når bryteren er i menigheten fordi, i jungelen, skjønte han for å være en mann, men før en mann skjer for å være en bever? Det kan bare være nok lyn? Unnskyld meg, men jeg reiste denne veien.
    God jakt

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  17. Akela rød blomst

    am 10 juli 2008 @ 19:38

    De bevere vil Turbigo beste! med lederne så stille .. Det er en stjerne!
    AK_FR

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  18. Mirella

    am 10 juli 2008 @ 21:29

    Hva lykke "for å finne alle disse ønskene før åpningen! Jeg er en ny koloni av bever gammel Grande River, en tidligere speider og mor til en liten Lupetta Castorina og en ny valp .. Spenningen av å starte oss har vibrere så jeg håper ikke å være svak og hadde mye å gi!
    Barn under 5 år med start i nesten hver idrett og aktivitet "og utenomfaglige fordi ingen speidere? Et miljø hvor de kan i forhold til deres alder "bli selvstendige og lære det grunnleggende om hvordan han ønsker å være vårt motto SAMMEN ..
    Mange takk til alle for deres gode ønsker og positive kommentarer eller ikke .. alle bidra til å vokse!
    Gode ​​bade i det hele tatt

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  19. Francis

    am 12 juli 2008 @ 08:54

    Den "Branch of Castorini" er nyttig og fordelaktig til personlig vekst?, Er et spørsmål for dem som i årevis håndtere "Castorini", som har hatt sin personlige utvikling, gjennom grenene på Scouting, til voksenlivet .

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  20. Malak

    am 14 juli 2008 @ 15:17

    Med coypu Scialandro er vi og så de blir vant til speiding siden barndommen ..

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  21. Angel

    am 14 juli 2008 @ 16:29

    dissens i Bari svar all'akela på metodiske castorismo ....
    ... "Du kan ikke giuducare hva du ikke vet" ...
    tross kolonien coypu er bari for de siste 5 årene, og til tross for tilstedeværelsen av en regional samling, og ingen noensinne fortelle noen, til tross for samtaler, har kommet noensinne nær å lære litt mer, eller se med egne øyne hva de gjør Den coypu ....
    Så vi inviterer inn i demningen vår, selvfølgelig, neste år, for ikke å spre tvil, men minst for å se hva vi snakker om.
    Kom og se noen vakre!
    Angel

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  22. Mary av Roma

    am 14 juli 2008 @ 18:04

    God kveld alle! Jeg er Bagheera av Roma 123 og les av de ulike kommentarene jeg har en litt full og litt av nysgjerrighet tent. Jeg møtte en geuppo Castorini Circus Maximus til innhenting av noen få måneder siden. Vakker med sin bever totem! De var et lite samfunn! Jeg stoppet for å snakke med de gamle Beavers (som hadde sett da de spilte coypu) og ble begeistret eventyr og engstelig av skapninger så små, men allerede viste sin personlighet. Jeg beundrer de som startet dette eventyret, og kanskje i fremtiden vil vi åpne en også!
    God jakt til alle!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  23. Catia

    am 15 juli 2008 @ 16:25

    Hei alle sammen! Jeg er mor til et barn på 6 år. Kan noen fortelle meg om det er kolonier av coypu i provinsen Rimini, og hvordan kan jeg kontakte dem? På nettet fant jeg ingenting og visste ikke noen som kan gi meg informasjon. Ved negative tilbakemeldinger, er de også villige til å "allargarmi" til provinsen Pesaro. Mange takk til de som kan hjelpe meg!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  24. Ivan Danchielli speiderlederen Vicenza (Big Bear White)

    am 20 juli 2008 @ 09:40

    Jeg vil si til broren speidere Akela Elle i Bari om sine bekymringer: BP en dag, under et møte av ledere, ble anklaget av en av dem du ikke overholde alle forskrifter vedrørende sitt forslag Og da den samme BP-burst (!) "Pokker reglene, kaller det et eksperiment" (til helvete med regelverket, kaller det et eksperiment!). Jeg tror nok til å forstå både mannen og ånd Speiderbevegelsen. En broderlig omfavnelse.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  25. Antonella

    am 3. september, 2008 @ 15:39

    Crunk i det hele tatt, er blåbær, gamle bever Colony "bever glad," konsernets Aquila2.
    For når du tror du snakker om bosettinger bare til poster som er fjernet til de ulike enhetene? Kolonien av The Aquila2 eksistert i nesten fem år, de ansatte på Gamle Beaver har 2 "mødre" som en av "Silver Beaver", en tidligere vakt før servering, og nå er en leder med patentert "Nutria sølv, en tidligere Rover (student borte fra hjemmet) som i utgangspunktet fungerte, og deretter bestemte seg for å bli. Problemet er, som skrevet av Angel, som de fleste ikke egentlig ønsker å lære mer om vår bransje! Jeg tror at for barn er dette en flott mulighet til å gå inn i spillet, med tanke på at nå barn på 5 år er ikke lenger de som hadde 5 år 40 år siden! Videre er vi koloni nylig og ikke tekst, men spør lederne av andre grupper som har startet sin ferd speider coypu, det coypu i Italia er det mer enn 20 år (se Torino 101 :-)!)
    For Akela, litt 'skeptisk, skulle jeg spørre deg: Hvor lenge ansatt i flokk til de nye barna til å integrere med andre unger? Abitutini Beavers har nå kjøpt, for ikke å nevne noen som vet "pakken fordi kanskje noen ganger de samhandlet i et felt eller en utgang, betyr dette å ha tid til andre aktiviteter mer morsomme og kreative :-). Crunk Crunk til alle og god svømmetur :-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  26. Giraffe Sensitive

    am den 13. november 2008 @ 21:30

    God vei i det hele tatt, er en sammenslutning av en Vigevano, ESF.
    Jeg så at du også har Castorini, er en fin idé.
    Vi planlegger, håper vi på det beste. :)
    Broderskap hilsener ...

    Giraffe Sensitive Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  27. Gianfranco

    am den 16 November 2008 @ 12:02

    Problemet med coypu er absolutt ikke lett. Først tror jeg de er en fjerde (eller femte) gren av Scouting, selv om du prøver å vedta en slags metode inspirert til speiding, men jeg vil heller alderstilpasset utdanningspolitikk. De har fordelen / nytten av å skape et reservoar for fremtidig Cubs / s og er absolutt et behov følte av foreldrene. Det absolutt er en glede for barna / og deltar, som faktisk er alle samfunnshus for barn / og, og i tillegg har fordelen av å være .... Gratis. Han har to store risikoer i min mening mellom dem. For å bli en slags forværelse for lupettismo foregripe aktiviteter og verktøy, og deretter truet med å ta av Branca til sin element av nyhet og relevans for barn 7-11 år. Og dermed skyver ungene til en gren av aktivitet og forventning verktøy industri speidere .... I tillegg Heads of coypu vil sannsynligvis føle barnevakt gruppe, og for å overvinne all grunn til å forutse fare lupettismo aktiviteter, og Scouting generelt (uniform, lover, regler og seremonier ....). Husk og prøve å unngå disse risikoene (allerede veldig sterk i en gren unger, som omfatter barn / og 12 år) er det mulig at Castorini er en nyttig tjeneste til familier og et reservoar for Pack. Men la oss være forsiktig med å utvide for mye på speideren metode, kanskje til barn i alderen 3 til 5 år og voksne i alderen 18 til 75 .........

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  28. Antonella

    er på 17 november 2008 @ 10:06

    Kjære Gianfranco, la meg spørre deg: "Før jeg gi kreditt til dine uttalelser, så må du gjøre deg lese eller forklare metodikken av coypu?" Jeg tror ikke gitt den måten de snakker.
    Kanskje du burde vite at "Gamle Beaver" mammaer og pappaer ikke er lei av den vanlige liv at de velger å gjøre barnevakt andres barn. Den castorismo har sin egen metodikk, og kolonien lederne fortsatt trenger å gjøre en trening prosess som hos de andre grenene, og på slutten av denne du få patent sjefen kolonien (ett års utplassering i en gren, en WE metodikk, og etter et år, Vi er en bekreftelse, så endelig papir).
    Den castorismo er en metode som er bevist av mer enn tretti år, visste du at i Italia noen kolonier er i live i mer enn 20, og i noen grupper, mange speiderledere var selv coypu! Den castorismo ble født i Canada, i mange land i verden er offisielt den fjerde grenen: Australia, New Zealand, Frankrike, England, USA, Nederland Antilles, India, Bahamas, Peru, Guatemala ... Vil du fortsette :-) Avhandlingen av? Jeg har basert sine metoder på internasjonalisering av castorismo ... og så, hvorfor ikke spre metoden speidere i alderen 18 til 95 år? Er det en alder for å lære nye ting og nye opplevelser?
    En siste ting: Hvem sa at coypu er spill av Cubs eller avdelingen ... Har du noen gang sett en koloni "på jobben" ... Hvis du vil ha det litt gøy "og få vite litt bedre, inviterer jeg deg i? koloni hvor jeg er, vil jeg introdusere bevere og andre gamle menn på kort tid du går inn i en fantasiverden! Hvis du ønsker mer informasjon, kanskje jeg kan hjelpe :-) Crunk i det hele tatt.

    PS: Beklager, men hvis coypu er barnehagen av Cubs .... ungene er fødestuene for avdelingen?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  29. White Eagle

    er på 17 november 2008 @ 14:40

    Min gruppe i Caltanissetta 7 ° er de coypu ti år nå, i dag, har noen R / S som skal ta avgang vært castorini.Sicuramente er det lite informasjon om det, er å si at vi noen ganger er ledere litt motvillig til nye ting, noe som gjør dommer og kommentarer også inappropiati.Prima å dømme fondo.Con glede å vite, gikk jeg en liten stund i coypu i svømmetur fjor sommer, en fantastisk opplevelse, er den viktigste qust'anno kolonien. Seeing is believing. Crunk Crunk i det hele tatt.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  30. Gianfranco

    er på 17 november 2008 @ 19:47

    Kjære Antonella,
    Jeg føler stram i rollen som djevelens advokat, men hvis alle er stille bra er det? Så ...
    Selvfølgelig har jeg lest diverse materialer på castorismo (dårlig sikt, desto bedre coypu ...) inkludert bølgende felt av trening, og jeg er overbevist om at det blir et verdifullt pedagogisk metode for barn i alderen 5 til 7 år. Personlig er jeg mindre overbevist om at, selv om sikkert inspirert til speiding, tout court kan kalles en speider metode. Kanskje forutsetning, samt til et annet nivå, er det metoden for grenen unger. Med dette mener jeg at metoden er bare å speide gren oppdagere? Vel, talen til ytterligheter jeg ville si ja. Og ikke bare er hun født på den måten, men også på grunn av aldersgruppen 11-17 år at Scouting sterk innflytelse i dannelsen av karakter og du kan snakke om "forming gode borgere." Jeg er enig i at det er unyansert å snakke om barnehagen og i forhold til hvor coypu unger, speidere, men mens den grenen har sin egen selvtilfredshet metologica vårt arbeid i gren Cubs (og coypu) er alvorlig kompromittert, eller lander i opplevelsen av grenen Rangers. (PS for BP grenen Cubs trenger å forberede barna til å bli gode speidere ....) Min bekymring er at midt i bever, maur, lupette, coccinelli og Ladybugs, ekorn og hvem vet hva annet, mister du synet av Scouting Baden Powell for å oppfinne hva som er nytt og oppdatert Pinco Pallino. Og det er sikkert bra at metodisk sett coypu er som lager verktøy for å gjøre dem godt, men risikoen er reell etter min mening den overkjøre opp. Ofte tiden fremover. Vi vet at i dag med kjærester på 7 til 12 år og sex er stadig vanskeligere å snakke om utviklingsbehov. Men jeg er sikker på at lederne vil gjøre sitt beste bever. Det viktigste er likevel etter min mening å opprettholde metodisk referansepunkt. Og de som ikke kan i dag bli Scouting for Boys, Cubs og manuelle av boken av lederne. Resten er eksperimentering.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  31. Antonella

    am den 18 November 2008 @ 17:06

    Kjære Gianfranco,
    Jeg er enig med deg når du sier at metoden er å speide bransjen oppdagelsesreisende, faktisk over hele verden snakker om: bever (coypu), unger (unger) speidere (scouts), rovere.
    Jeg er enig med deg at alt annet er å teste ... men gjort med alvor og engasjement. Den castorismo representerer den innledende fasen av banen, i samsvar med reglene i sin egen, tilpasset den enkelte unge alder. Referansepunktet er den samme for alle: "begynner" mannen og kvinnen forlot.
    I virkeligheten vi alle snakker samme språk, og vi må være takknemlig for å BP som i meget vanskelige tider, tross en militær mann, selv om barna var bare barn ... (ingen rettigheter eller forpliktelser), hadde rett innsikt, la oss en utrolig skatt som fortsatt i dag, som jeg leste det og lese det, finner jeg det skremmende aktuell!
    Ginafranco Takk for denne utvekslingen av ideer, var jeg veldig fornøyd ... invitasjonen til å komme til kolonien er fortsatt gyldig: vi er de Dam "Happy Beaver" gruppe AGESCI The Eagle 2. Crunk i det hele tatt ... Blueberry ;-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  32. Gianfranco

    am 2. februar 2009 @ 11:22

    Og hvem sier at Polis er ubrukelig og at debatten er et mål i seg selv? Neste lørdag blir det første møtet i Castorini av vår forening. Og takket være Antonella og andre inngrep, uten at utsikten allerede uttrykt, en liten nye tilnærminger til den fantastiske verden av speiding. Og det er en god jakt til alle som respekterer loven.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  33. Antonella

    am 2. februar 2009 @ 15:59

    Kjære Gianfranco, en god første svømmetur for kolonien din (hva heter han?), Vi tror at neste lørdag vil vi avslutte "pacts", har vi seks valper som ikke lenger er i huden, har soveposer klar.
    La meg vite hvordan det gikk. Crunk til alle dine Old Colony Beavers :-) Blueberry

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  34. merke

    am den 3. februar 2009 @ 02:35

    Hei alle sammen Jeg er en leder av selskapets ages.mi innsatsen i sin tale til å fortelle vårt synspunkt faktisk ankomst. nå i mange år har vi kolonier av bever i nesten alle grupper. I år må jeg ta en jente nær start som kommer fra bevere ... ovveeo er allerede 13 år speidere 20 av livet. Men nå er denne jenta er un'eccezzione. i den forstand at alle bevere av hans eneste år har hun fortsatt til avgang. i andre grupppi kan jeg si at bare to eller tre kommer fra roveren colonia.Mi rart hvis alle engasjement av ledere og arbeidere som jobber i kolonien ikke kunne vært bedre brukt på avdelingen troppen eller selskap.

    bs

    Marker

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  35. Antonella

    am den 3. februar 2009 @ 17:03

    Kjære Mark,
    Jeg ville ikke kalle det bortkastet arbeidskraft, fordi (og dette er min personlige mening!) Selv om jeg forlot en enkelt gest eller et smil, eller minnet særlig produksjonen til en av mine Beavers, er allerede en suksess , uavhengig av veien som vil ta "vokse opp".
    Det sies at du får trøtt fordi den startet for tidlig, hvilke faktorer er mange og dagens barn er omgitt av mange muligheter ... noen ganger problemet er foreldrene tror ikke det er lett å stå opp tidlig på søndager fordi barnet har en ' utgang, eller delta i en felles måltid når du ønsker å bo et annet sted, eller ... og ikke fordi den er holdt i det sosiale livet til barnet ditt, men fordi mer og oftere du kommer til lørdag for å «bære hud" og kanskje begrepet familien bor sammen hjemme.
    Det er ikke bare et spørsmål om valg, men også med Passion av kapital "P", er opp til oss pierce våre ledere Passion samt foreldre til sine barn, med våre smil (selv i vanskeligheter ...) våre handlinger og dette ikke fordi vi er "fattige fylliker" alltid glad, men fordi vi tror på det vi gjør, så ikke mist motet: alt vi gjør er bortkastet arbeidskraft, er et vakkert spill, spillet av livet som vi slå inn sanger, fyrverkeri, våkenetter ... er vi privilegerte, synes du ikke? Selv om du tar andre veier, andre retningene, er du sikker på at alle vil huske minst spraker bålet mens du ser på stjernene og laget planer SAMMEN ;-)
    God måte! Blåbær.)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  36. tarcisio

    am den 4. februar, 2009 @ 02:51

    Hvor sant, hvor mange ganger i ansiktet av tilbakevendende mangel lederne vi spurte «hva så vi lukker? flokken, da det er lettest å åpne, la oss fokusere på de oppdagelsesreisende, den grenen av Prince, og roveren som kan gi oss ledere ", og da er de ganske smale tenner og fortsatte med alle 3 grener, men .. tvilen forble. Dekke visse barfot rådata er svært få, i alle fall i min gruppe, ungene kommer til roveren og ubehag noen ganger tar. Men vi også spørre: er vi sikker på at hvis det ikke var Branco som åpner døren i de samfunnene vi har virksomhet vi ville sikkert da også de mer eller mindre noen oppdagere og Rovers. Kanskje det virkelige problemet med hvordan å ha god kontinuitet, entusiastisk, men kan ofte presset, ledere og lærere som god hånd og se henne en dag til å ringe 2Luupi turtleneck, ulv, ulv. " God jakt til alle og god måte å .. internasjonal utdannelse prosjekt, denne vakre, men utfordrende rute som følger divvenire av en mock rover.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  37. Andrea

    er den 6 mai 2009 @ 10:08

    Kanskje vi kan og må spørre hvorfor BP Speiding har ikke gitt en 6 til 8 år?
    Kanskje fordi det ikke var behov?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  38. tarci

    er 18 mai 2009 @ 00:56

    Jeg ærlig vet ikke, men re-lesing ulike intervensjoner BP Jeg synes å fange en av hans store mental agility at kanskje, for meg var den virkelige styrken av sin pedagogiske budskap. Og "dere startet med en alder av oppdagelsesreisende og menn, men ikke i Chile ble sjokkert da han fant en overraskelse foran speidere, benyttet anledningen. Og så ble det alltid åpne for nye behov, Cubs, rover, ble født senere. Det virker for meg som er sint mer enn en gang foran stivhet av regelverk og gjentok at han drømte, og foreslo en bevegelse, fordi jeg tror samfunnet er mer åpent for innovasjoner, de ulike selskapene, herunder speiding utviklet. Jeg er en troende, men av sekulær kultur, der sekularisme er forstått som det motsatte integralism, og blir forvirret av en dogmatisk tolkning av speiderbevegelsen. Kanskje vi bør se mer til samfunnet, dets behov og å knytte det hele sammen med vår kompetanse ikke med en ideologisk konfrontasjon.
    PS i min gruppe er det coypu og nå ikke vi stille spørsmålet hvorfor vi ikke har ledere spesielt for de tre grenene "offisielle", men vi utelukker ikke a priori ingenting. Sikker reise

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  39. Cristina

    er 25 mai 2009 @ 14:31

    kjære,
    Jeg er en gammel bever som nettopp har avsluttet en slitsom år av aktivitet med den siste svømmetur før den store nasjonale feltet som vil se min koloni til å ta fatt på øyene i rettighetene til barn og unge ... er med stor beklagelse at det Jeg kan gå for ....
    I årene da BP tenkt å speiding barn 5/7 år var mer strukturert og solide familiens verdier som deles av et helt samfunn.
    nå våre familier er endret og ofte barn av denne aldersgruppen er å kjøpe telefonen, men ikke du la dem spille ball eller med litt mel og accqua ...
    Jeg ber for både fysisk og emosjonelt utmattende, aldri glemme at castorismo Viere er en unik mulighet for små og store verdier i fred speiderrapporter at alle har rett ...
    og hvis nonavete å gjøre den 7 juni raggiungetemi i Casorzo kl 15.00 og vil leke med drager ...
    Crunk Crunk
    den gamle beveren
    Cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  40. Antonella

    er 25 mai 2009 @ 16:57

    Kanskje vi kan og må spørre hvorfor BP ikke har gitt en speiding fra 8 til 12 år?
    Kanskje fordi det ikke var behov?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)
  41. aquiladeglialburni

    am den 7. juni 2009 @ 23:29

    Mine er ikke en kommentar, men en invitasjon: Onsdag 24. juni, invitasjon til alle koloniene Castorini av Torino (Torino er en ferie for oss er skytshelgen feiringen) eller til og med for enkelte familier med bever, for en dag i Grønn.
    Møte på Scout Base "Adventure Park" langs Po (Corso Casale, tidligere Zoo inngang, tidligere Experimenta). Programmet inkluderer et møte på 9,30 s og en sykkel sykkeltur langs Po Ciclopista å oppdage den store elven og en ettermiddag med spill, underholdning og eventyr. Du må registrere deg først. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) eller jamborette@email.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0.0 / 5 (0 stemmer cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rangering: 0 (fra 0 stemmer)

Kommentarer RSS · TrackBack

Skriv inn din kommentar

Navn: (obligatorisk)

E-post: (vil ikke bli publisert - required)

Nettside:

Kommentar:

Immagine CAPTCHA
Endre bilde
*


Jeg ønsker å bli oppdatert på eventuelle endringer i artikkelen uten å etterlate noen kommentar til nå