Распнат на крст, пресуда против вистината

"На распетието е симбол на љубовта за верници или не, и да не бара откажување, не наметнува реченици или предрасуди кон другите религии, култури и филозофии", вели монсињор Џузепе Merisi епископ Лоди ...
Тој го нарекува тоа "идеолошки управувано одлука" дека културната вредност disconoscendone, ги негира очигледниот факт дека на распетието е "знак" за верниците и неверниците. И отстранување на присуство ", кој не бара ништо, но само држави," завршува со "дополнително осиромашуваат" свет "веќе така дезориентирани."
За иднината на Tg2000 и кардиналот Претседателот на италијански бискупи конференција, Анџело Bagnasco, не го крие дека "одлуката на Судот во Стразбур предизвика изненадување и збунетост во мене." Пресудата на тој начин објасни вчера ", се чини дека се идеолошки управувано," одлука ", кој не се грижи да ја почитуваат вистината на нештата." "Не земајте било сметка, на пример - тој нагласи - од историската вистина на Европа и Италија. Дури и да еден неврзан око, Европа и Италија со просто гледна точка на културата, да ја црпи својата инспирација од Евангелието .
Само разгледувам да сфатат дека без христијанството и со Црквата не разбере "Божествената комедија", но, исто така, најголем дел од архитектурата и уметноста. " "Да се признае културната вредност на распетието, сепак, не значи - тој додаде Претстоител - svilirne религиозно значење за верата со својата цивилизација и култура, која генерира знаци станат достапни до сите акционери, како што беше потврдено од страна на богатството на нашата национална историја и Континентал. Знакот на распетие, а потоа зборува за сите, без разлика дали верниците за кого тоа е секако знак на нивната вера, да не се верници, за кого крстот се уште е знак на целосна човечкото искуство кој ги има своите корени во жртва на Исус Христос. "
Од друга страна, продолжи претседателот на ЦЕИ, "Јас не се сеќавам некогаш слушнал некој да се навредени од овој знак, и често ми се чинеше дека многумина, дури и меѓу оние кои не се верници, само гледајќи на човекот на крст, кои инспирираат доверба да се оди напред. Зошто - заклучи тој - понатамошно осиромашуваат нашиот свет веќе толку збунети? Зошто се лишат од знакот што тој не бара ништо, но само држави? ». На "навреда на симбол на религија на огромното мнозинство на Европејците: католици, православни, Лутеранци, Англиканци, калвинистите ", говореше на кардиналот Џовани Батиста Ре, префект на Конгрегацијата на за епископи, Радио Ватикан рече дека како" вистински бранители на Секуларизмот треба да ја брани распетие. "
Покрај тоа, "повикување на распнување - рече ист радиодифузер монсињор Алдо Џордано, специјален претставник и постојан набљудувач на Светата Столица на разгледување до Советот на Европа - не претставува опасност за правата на поединците, но тоа претставува значителен придонес во јавниот простор да се заштити, да го промовира, да се воспостави на правата на човекот, правата на поединецот. " Според владиката Џампаоло Crepaldi, архиепископ на Трст, пресудата е "длабоко недостатоци", бидејќи "со исклучување на религиозни симболи во јавните места е само по себе е акт со кој се изразува апсолутизмот и фундаментализам." Ова можеше да се слушне од страна на монсињор Елио Tinti, епископ Carpi: "Европа е затоа што за две илјади години на Евангелието е ангажирана во историјата на европските народи" и "не го разбираат зошто ние се истрае во поткопување на нашиот идентитет." Ниту пак е тоа случај, на Архиепископот во Перуџа Архиепископот Gualtiero Bassetti, ако "на распетието е вредност за сите, е вредноста на нашата цивилизација дека овие корени."
"На распетието е симбол на љубовта за верници или не, и да не бара откажување, не наметнува реченици или предрасуди кон другите религии, култури и филозофии", вели монсињор Џузепе Merisi епископ Лоди до пред неколку месеци претставник на италијанската епископи COMECE . Тоа е знак, покажува епископ на Кремона Lanfranconi монсињор Данте ", кој никогаш не го правеше штета на никого." Дури и повеќе, па, според монсињор Луиџи Негри, епископ на Сан Марино и Montefeltro: "Мислам дека тоа е фер да се каже дека ова е волја ... субверзивни однесување со жестокост."
Автор: Салваторе Mazza
Преземено од: иднината









































































Провинцискиот спортски центар Либертас Lucca
сум на 7 ноември, 2009 @ 24:11
Ние се согласуваме целосно. Има accingeremo да се постави на распетието во нашите спортски сали, а исто така ќе бараме другите да го сторат истото Спорт тела.
Рензо
Матеј Cernison
сум на 7 ноември, 2009 @ 15:07
Мислам дека не е само лицемерно, но деградирањето на вредноста на распетието да се каже дека ова не е религиозен симбол, но само една културна и симбол на љубов за верници и не. Крстот претставува основа за верниците од нивната вера, верување дека Христос умре и воскресна. А семејството, кои не верувам дека ова има право да ги воспитуваат своите деца без овој крсте е потребно! Тоа ќе биде како принудувајќи муслиман момче во разузнавач група да се земе причест или да каже на нашиот Отец. Добро, за нас нашиот татко е симбол на братството на сите, не само христијаните, но ние сме подготвени да се стави во другите, оние кои не верувам дека е така.
Покрај тоа, продолжуваат да постојат на симболите, традиции и обвиненија на црквата далеку оние кои мислат дека на крстот треба да има друго место на срцето, на усните и главите на оние што веруваат. Ако не е така, христијанството повторно би имало смисла да се направи мажите не сакаат да веруваат. Но, не е за секого, и за оние кои ќе се согласат, слобода треба да остане
Означи
сум на 7 ноември, 2009 @ 16:08
Овој труд се дружевме во влезот на нашата распнат. локации scout.E 'во најмала рака за нас, но е огромен за сите!
"На распетието не генерира каква било дискриминација. Е тивок. И "во ликот на христијанскиот револуција, која се шири кон светот на идејата за еднаквост помеѓу мажите досега отсутни. Револуцијата Кристијан го смени светот. Ние би негирал дека е изменета на светот? ..
Не познавам други знаци кои даваат толку силно чувство на нашата човечка историја.
На распетието е дел од историјата на светот пред Христа ... никој никогаш не рече дека сите луѓе се еднакви и браќа, богати и сиромашни, верниците и неверниците, Евреите и не Евреите и црнците и белците, и никој не пред него го рече дека во центарот на нашето постоење ние мора да сместува на солидарност меѓу луѓето ... Ми се чини дека добрите момци, децата, тие знаат уште од клупите на училиштето. " Наталија Гинзбург
Тоа не е претерување да се врзуваат за сето ова на распетие. Постои историски спротивставување. Тоа беше нивното две чудовишта на дваесеттиот век - Нацизмот и комунизмот - плеткаа прво да избришат распетија од училниците и европската историја.
Со сета почит ние се надеваме дека дури и судиите ќе научат. "На распетието е дел од историјата на светот"
печатење од страна на промотерската група на извидници - Сан Casciano Вал ди Pesa во Фиренца во октомври 2009 година
mamba
сум на 7 ноември, 2009 @ 16:21
Па ако на кардиналот никогаш не слушнале луѓе кои се навредени од присуството на распетија на јавни места, што значи дека кардиналот живее во златен светот и autoreferenziale.La е секуларна европската култура и европски идентитет се базира токму во сегашноста " се проследи на религиозната димензија на приватноста и личните. Ако места на религиозни симболи биле таму, бидејќи тоа беше само во местата на оние кои се прифатливи се симболи на државата. Тоа едноставно не дава никаква заштита од дискриминација за сите граѓани без оглед на верување personali.Per места во оваа држава е склучен од страна на граѓаните, а не да биде верен и да влезат со еднакво достоинство. на екранот на верските симболи од страна на јавната власт, изразена предност за која верниот народ на одредена религија се чувствуваат повеќе заштитени во однос на граѓаните кои не се изразени. и тоа е против слободата.
за ова беше само neiluoghi на симболи треба да бидат оние на државата
Џовани Бачелет
сум на 7 ноември, 2009 @ 22:52
Само денес јас, си прилика да се зборува за распетието во Народното собрание на Демократската партија. Најди мојот краток говор за http://www.youdem.tv/VideoDetails.aspx?id_video=7f9cea45-fa7d-41c0-8c88-505fc65a1cf0 или на мојата страница. Добар пат, добар лов, добар лет!
Џовани Бачелет
Ветување 1968
Дрво Значка 1976
Францис
сум на 8 ноември 2009 година @ 00:14
Искрено, јас се прашувам како дрвен објект (кој е за не-верници) да се навреди или омаловажавам другите луѓе религија. Покрај тоа, истиот објект, како и дрво, што Муслиманите треба да знаеме, затоа што дури и во исламот ние чест на ликот на Иса (Исус). Јас не сум свесен за едно крсте тој вели: "смртта на неверник," е само глупава идеја потекнува од прастарите форми на дискриминација, која сега се надевам дека имале нивните ден. Тоа ми се чини дека сакате да го одземе со сила е резултат на предрасуди, бидејќи претпоставува желба да го окупира дел од христијаните, дали таа навистина не е далеку од јасно дека постои, навистина. Исто како што е гнасен до одлуката да се отстрани превезот на муслиманските ученици да дискутираат на неговиот престој во Франција. Државните институции се секуларни, но "секуларна" не значи "против религијата", а не ќе биде присуството на една мала дрвена распетие да се направи училиште или канцеларија места за богослужба. Ми се чини дека на вести на еврејско семејство дека ако тоа се зема со наставниците, бидејќи тие беа боење елката за нивното дете ... ништо ве спречува да го прославуваат Божиќ и Chanukkah и која било друга партија на ниту една религија. Навистина, наместо SDI отстранување на распетието ќе ја стави други симболи околу класа, ако не и очигледно офанзива (како svasticha предаден на нацистите што поттикнува омраза). Кој верува не се чувствуваат игнорирани, оние кои не гледаат други парчиња на мебел (иако ќе е подобро да се погледне на табла, наместо на ѕид!).
Alessio
сум на 8 ноември 2009 година @ 18:33
Жалба до уредникот:
бидејќи ние сме на tuttoscout без контроверзии и без злоба молам разгледа за да го вклучите извори кои се, исто така, во согласност со она што беше одлучено во Европа. Со цел да се обезбеди повеќе средства за што е можно повеќе на оние (веројатно браќа разузнавач) кои читаат овие страници за да добиете идеја што извира колку што е можно од рефлексија и во-длабочината на размислување.
Од оваа, немојте да заклучиме дека јас сум анти-свештеничка или што, јас само мислам дека е важно, особено во образовна средина која е да се разузнавач здруженија, може да обезбеди многу извори покрај нашите сопствени идеи, кој се наоѓа да се направи избор.
Nino
часот по полноќ на 9 ноември, 2009 @ 08:52
Се согласувам во целост со зборови, но уште повеќе со чувства. Освен тоа, нема суд, нема говорот и никој никогаш не може да се отстрани крсте од моето срце.
Илија Наполитано
часот по полноќ на 9 ноември, 2009 @ 14:55
Со крајот на Светата Римска Империја, новиот европски држави основана нивното постоење на силата на варварите царуваше и римската култура на христијанството со лепак. Овие корени не се вреднувани од страна на европскиот устав. Процесот на дезинтеграција на религијата започна со Француската револуција и разни "секти" е се уште во тек. Отстранување на распетието е уште еден чекор.
Arrocchiamoci и медитираат на религијата, нашата вера во нашите вредности.
Gino
часот по полноќ на 9 ноември, 2009 @ 18:19
Го најдов ова просветителската уредувачката Марко Travaglio, кои сигурно никој нема да обвинат дека не е `свештеничка ...
Во таа уредувачка споменува Наталија Гинзбург (атеист писател, но со еврејско потекло ...)
И неговиот заклучок е дека распетие е добро што останува.
Исто така, отстранување на верските симболи е став на верска нетолеранција, со што се спротивни на оние вредности кои нашиот устав нуди.
Нашата цивилизација мора да биде вклучување (во кој ние го поздравуваме идеи и симболи на сите), а не на омразата и исклучување.
Sternwolf
часот по полноќ на 9 ноември, 2009 @ 19:36
Очигледно јас сум разузнавач, и јас верувам во идеалите на извидници.
Тоа, рече, можам да подарите на мојот иконоборната бес. Го делам мисла на mambas и Cernison, јас сум католик, но јас живеам во мојот лична сфера.
Јас разбирам дека ако друга религија professassi можеби симбол експлицитно така може да ме изнервираат (дури и ако сум атеист би пречи, како симбол на страдањето, бидејќи aihme, би значело дека јас не ги праќаат нешто духовно).
Јас, исто така секогаш се чувствувале дека изборот на професија на религијата е личен избор и треба да се направи на одговорен начин: за ова, ahce пред овој суд, јас се смета неправедно да се изложуваат на corcefisso во училиштата, особено детски градинки, или уште полошо постоењето на црковната персонал во училиштето.
На професијата на религија со себе носи свои вредности и идеи кои имаат многу моќна емоционална сила: како симболи и чисто политичка изјава, тие треба да бидат укинати.
Запомнете дека Дон Milani учеше со распетие околу вратот во фиока ", па никој не е навреден."
Државата е секуларна. Леј. ПОРОТНИЦИ ПОРОТНИЦИ ПОРОТНИЦИ, лежеше.
Леј не значи атеист, не негираат религија, но, relegating ја на приватната сфера, давајќи им еднакво достоинство на сите деноминации (како луѓе со еднакво достоинство).
Имам една идеја за нашите драги "провинциски спортски центар Либертас Lucca". Од вас не се провинциски и конфесионални, зошто не ви стават до распетието, другите 24 симболите на главните религии?
А шест-петокрака ѕвезда, на псеудо малиот човек кој се насмевнува, на оми и месечина.
Можеби има исто така добар.
-Со почит, Волкот сидеричка.
Стефан
сум на 10 ноември 2009 @ 00:12
И покрај тагата за она што се случува не е фер да се одрече од докази, распетие да се изнервираат некого. Сепак, еден мора да се признае дека училиштата не обезбедуваат повеќе време, исто како што недостасува тоалетна хартија, сапун и наставни материјали. Мислам дека ова е проблем на училишните часови ... повеќе од едно крсте. Отстранување на распетието не значи отстранување на Христос: "Кога две или повеќе се собрани во Мое име таму сум јас во нивната средина." На распетието е симбол само, но ако мора да се генерираат незадоволство, омраза кон странците браќа (како се појавува од пати дека е преземање на дискусија во Италија), тогаш тоа е подобро да се земе. Ние донесе Христа во училиштата со нашиот пример и нашиот живот, наместо да се држат до едно крсте често (за жал) игнорирани од страна на сите (вклучувајќи ги и христијаните).
"И кој нема да го прими да не ќе слушам твоите зборови, те оставам таа куќа или тој град, истресете го правот од вашите нозе. Вистина ви велам, до денот на судот во земјата на Содома и Гомора ќе има многу поподносливо во тој град.
Еве, јас ве испраќам како овци меѓу натаму волци: Но бидете мудри како змии и безопасни како гулаби ", вели Христос (Мат. 10, 14-16).. Не ги принудуваат вели, но оди како овци. Тешко? Кој сака да го негираат тоа? Таа вели дека "го проповеда Евангелието" не "висат преминува" Сега е време да се игра во прво лице!
Јулија
сум на 10 ноември 2009 @ 16:50
Се согласувам дека распетието е симбол со кој се означува љубов, братство, меѓусебна помош, но мојата визија, кој е христијанин поглед, секако не е еднаква на онаа на лице кое не верува во Бога мој! . Па како што ние сме во една секуларна држава, (иако, за жал на Ватикан има влијание врз земјата, ова е непобитен) Верувам дека секој има еднакви права да ја манифестира својата религија: ние не може да наметне врз секој што не е христијански да се направи класа (ако се земе за пример, училишта) со распетие на ѕидот се покажува.
Ако ги отстраните распетие чини акт против Црквата или против нашата култура, мислиш дека во Италија не сме сите Христијани (зборувам не само на странци но исто така и италијански) и дека сите ние имаме еднакви права.
Џанфранко
часот по полноќ на 11 ноември 2009 @ 11:36
Ве молиме имајте предвид. Ова не е да се отстрани крсте од насекаде, но само на јавни места, а првенствено од страна на училиштето. Тоа е затоа што италијанската држава е секуларна и нема државна религија. Не се гледа од падот на фашизмот. За мене лично, како католик, присуството на распетието не даде никакви проблеми. Можеби и повеќе од мене во текот на свири на неделата (живеам во близина на црквата), но целокупната јас го сметаат за феномен фолклор. Ја ставив некои прашања на оние извидници и споделување на неговите вредности и идеали, а не за климатизација нив да: "Извидништвото не е само техничко мојата вероисповед". Ако беа распнати до изложени еврејски симбол и муслиман би се согласувате? Според тебе во државно училиште ќе биде во право да влезат во факултативно изучување на Јудаизмот, Исламот? А можеби дури и се појави во улогата на наставниците посочија имами и рабини? Кардиналот рече дека "распетие е симбол на љубовта за верници и не." А можеби и сега дека Западот излезе пламенот на пожарите, а продолжуваат принудени конверзија во третиот свет на многу може да се чини точно. По сите на Запад влеговме во новиот милениум. Но, за секуларизмот е голема предност за сите, и да се бара со закон (или министерско ред) на религиозен симбол не е позитивен. Јас би многу на овие прашања може да се дискутира слободно, secularly би рекол, и не еднаш негувал, а големи економски интереси и политички експлоатација.
Sternwolf
часот по полноќ на 11 ноември 2009 @ 18:19
Oufff.
Oufff двојно.
Тогаш, јас ќе почнат да даваат одговори:
Прво, да Френсис:
А) Државата е секуларна, а тоа е вистина, секуларна не значи атеист.
Имајќи го рече ова, тоа значи дека секој лаик Истото го мислам и достоинство, како што фактите на хартија. И со оглед дека во Италија не може да СИ ', за да се елиминира било распетието на јавни места (Му дава еднаков статус на сите религии, не претставуваат) СИ "да ги стави сите (дека сите ќе бидат претставени), јас сум само среќен што Европската унија ние е принудена на рака.
Б) Донеси француски марама афера на распетието е во ред: додека завесата е личен предмет и како што е поврзано со верувањата (вклучително и верските) на лицето кое тоа, распетието се наоѓа во колективна простор, и не може да бидат поврзани со поголемиот дел од луѓето (дури и големо), кои присуствуваа.
Илија Наполитано, дури и не знаат што risponderti.Anzi број:
1 - Повикот да се повлечат на религијата е детско и не е во ред - Религијата е лично.
2 - дека католичката религија беше лепак на средниот век е да се види. Секако, под услов изговор за некои од најкрвавите работи на западната историја.
Покрај тоа, суверена "почитувачите на религијата", не затоа што биле благочестиви христијани, но бидејќи тоа е вкоренето во незнаење на нивните народи имале одредена политичка тежина.
3 - Не чепкајте го Француската револуција. Ако тоа не беше таму, бевме во долгови како многу религиозни право: нема слобода на мислата (altriemnti завршува како Г Бруно), нема субвенции за науката "неофицијални", никаков знак на модерната мисла.
Француската револуција беше мала чудо што сите ние се зголеми на човековите Мажите и не лековерни.
-Со почит, Волкот сидеричка
Корадо
часот по полноќ на 12 ноември, 2009 @ 20:16
Јас ќе се однесуваат на некои прашања се најде во блог, да им даде на моето одговори:
Ако беа распнати до изложени еврејски симбол и муслиман би се согласувате?
ДА ..., Ура!
Јас предлагам на имиџот на Мека во насока на Мека, кои најмалку еден Мароканец во училницата е секогаш pressocé, симболи на другите религии, ако постои некој кој признава.
Според тебе во државно училиште ќе биде во право да влезат во факултативно изучување на Јудаизмот, Исламот?
Можеби ...
Ние би се размислува за моите деца, така барем тие ќе научат нешто од другите, толку многу за она што наставниците обично тврдат епархиски ...
А можеби дури и се појави во улогата на наставниците посочија имами и рабини?
Ова ќе се избегне ... добро, само, веќе таму ... тука е унапредување оние црковната s'ha попаметно да даде предлог за оваа rigurado во Стразбур?
Но, си ја видел на линии на ќебапи?
Тие се фантастични ... еј лидери, млади луѓе ни помине!
Дали некогаш сте биле во Сараево од steeples, џамии, синагоги, итн?
Тоа е одлично!
(Некој ќе каже, но тогаш видов што се случи? ... Имајте трпение со оние кои ќе ти кажам)
На крајот на краиштата јас би сакал да одговори на двојно Oufff на тебе со добар одговор дека некој е веќе споменати и што јас го нарекувам:
Adios
Џанфранко
часот по полноќ на 13 ноември 2009 @ 08:57
Почитувани Јован,
Ги слушав со камата ваша интервенција (интернет) за ова прашање и морам да признаам дека имам малку разочарани. Види, јас мислам дека разузнавач секогаш треба да кажат што мислат, а можеби дури и да биде во апсолутно малцинство, ако тој е убеден во исправноста на неговите идеи. Прифаќање на став по ова прашање на политичка целисходност е добро за BERSANI, кој игра на другите маси. Мене по мое мислење не е ниту legittimabile avallabile. Знаеш деца, решивме да се прости поради тоа што не даваат подароци на правото ..... Постојат работи кои повеќе итна / важно ..... Не, искрено, на крајот на вашиот говор е големо разочарување.
Џанфранко. Ветување 1958 година. СБ 1969 година.
Sternwolf
часот по полноќ на 16 ноември 2009 @ 16:59
Ouff двапати и може да продолжи да се реплицира, но само за вечерва.
Ах, труд е само одлично, но изразува својата destra.Lo Сите го обвинува, бидејќи јас му се восхитувам нивните недоследности ... но како и за либерализам .. tzk tzk ние не сме.
И јас одговарате: дури и полумесечина е симбол кој е тивок, и фалејќи на интеграција, како и шест-петокрака ѕвезда. Сите симболи се молчи, се разбира, се симболи. Тие се членови кои ни чита во нешто поголемо.
Буда е тивок, и додека со насмевка, како и.
Ако беа распнати до изложени еврејски симбол и муслиман би се согласувате?
Да ... се додека постои и Буда. Или само некој кој е подобар, можеби во помала секти.
Според тебе во државно училиште ќе биде во право да влезат во факултативно изучување на Јудаизмот, Исламот?
Можеби тоа ќе биде подобро ... "Сè-во-едно", со наставниците не свештеници, а не "гето" тој час неделно. Или ние укинат целосно, можеби и замена со социјална едукација, Граѓанско образование што се чини дека не е навистина им е потребна. (И катехизам во парохијата вас!)
А можеби дури и се појави во улогата на наставниците посочија имами и рабини?
Вие би можеле да се направи "ротација": 3 месеци на муслиманската вера, и 3 од 3 од еврејски и христијански.
Комплетен пакет, земи или остави целосно отворен ум.
Ох, и да не заборавиме на Буда.
Но, си ја видел на линии на ќебапи?
Секако ги видов, јас сум во средината. Тоа е добро, постои месо и зеленчук со Еуро 3 и пол сте имале доволно.
Извидници се работливост и пестовен!
Еве ги моите одговори на 4 прашања.
-Vosto, Волкот сидеричка
Serenella
сум на 23 ноември 2009 @ 22:26
Ќе биде голем неважечки ако отстранети од Крстот е нашите училници и училишта ... ние би рекол она што децата. Момчињата. КОИ СМЕ НИЕ се доделуваат на ... Како да имаат GIUSTIFICHEREMMO НАШИТЕ ESCAPE ... и се надевам дека ЈА Откажано времето и историјата, во која сите нас е пишување на раѓањето на Исус Христос ... и она што остана од возрасен свет, па исплашени немаат желба и сила да се брани се 'што се верува, како што се натрупани, расте, учи, и страдаше и се радував ... што ако ние би можеле да се зборува за секое од нашите вистинската јазик е роден и развиен во знаење Крстот на Исус беше секогаш таму, ова ни уверува дека нашето раѓање и нашата смрт беа содржани во Него, пред и по неговото раѓање ... се што е напишано и се признава во време и меморијата, во претставништва и желбите на Ова смирувачко присуство и верен ... да се отстрани оваа 2piccoli "е да се наруши нивната доверба во татковци кои им претходи и посочи патот до достасување во верата, надежта, милосрдие ... мислам дека единствениот начин да бидеме среќни, дури и кога неизбежна тешкотии на животот ни погоди ... кој кај нас го нема отпечатена во твоето срце засекогаш молитви и учењата на првите години на нашето детство, а потоа и има rashness дека сака да го одземе од овие другите деца што ние самите имале благодатта да добијат ...? Ние не ги отстрани најдоброто од нашето наследство, тоа ќе биде вистински криминал во нивните срца ... Serenella
mamba
сум на 24 ноември 2009 @ 22:34
јоргованот ...
Ве молиме да не delirare47
ви зборувам нешта во целосно безначајни.
образование статус, еднаков и световното, е да се одземе на децата да мрачни бладања дека сте гугање.
дете растат како опишуваат вас ќе биде еден несреќен човек, добар граѓанин и не-комплекс
mamba
Џанфранко
сум на 24 ноември 2009 @ 23:31
Почитувани Serenella
во вашиот поетски јазик мислам дека изрази совршено причината зошто јавно училиште, каде што децата живеат заедно католици, христијани, муслимани, Евреи, а не религијата е во право дека не постојат симболи на ниту една религија. За таа има доволно цркви, синагоги, џамии и многу повеќе.
Корадо
часот по полноќ на 25 ноември 2009 @ 10:30
или Serenella, ве молиме
се држиме до жалење од минатото светот, не е начин да се брани на распетие.
Ако те праша група на момци пред оваа политика акцент, ако се сеќавате тоа дали или не во своите училници беше распетието, веројатно повеќето од вас qesti одговори со "boh?"
Остатокот ... Јас сум напишал во мојот пост погоре
Диего
часот по полноќ на 25 ноември 2009 @ 18:25
Јас жалам оние кои се радуваат за такви одлуки во името на секуларната држава. Жал ми е, бидејќи само еден тесен ум и срце толку големи може да се види во крос прекршок на нивните верувања.
Ако отидов на Израел (а не во Италија) и видов ѕвезда на Давид висат на ѕидот на една училница ќе процени headteacher, наставниците и учениците, луѓето на карактерот, горди на тоа што сум и особено сакаат да го изразат своето убедувања, без разлика дали е во прашање верата или не ....
Ова е почетна точка на секој дијалог и толеранција.
Marta Sordi цитат, бидејќи јас се согласувам во ТОТО она што тој го вели и објаснува дека далеку подобро од мене .......
"San'Ambrogio тврди гордо" fides "Regulus, вредноста на Camillus и Scipios: На кратко, ги прифаќа сите политичко-воената римската традиција, иако rigettandone религија. Во тоа, сепак, е многу римски Polybius, исто така, забележано како на Римјаните се подготвени да ги прифатат новите работи, без разлика дали добар судија. Тој го погоди Грците како Римјаните беа заедно на повеќе традиционални и поиновативни во античкиот свет. Реми Brague вели, еден Arabist на Сорбона, дека силата на Рим лежи во признавање на "вториот". Светска сила, тоа е признаен студент на грчки јазик. Црквата е исто така религија која во одреден начин да знаете дека "вториот": признаваат дека потекнуваат од јудаизмот. Според Brague, ова е разликата со исламот. Исламот е коренот на себе, Рим и Црквата, меѓутоа, знаеме од други корени кои се родени постојано да се обнови, да се опорави ..
Концептот на Humanitas е централно во Рим, и на Западот. Рим призна "правото на нациите", на непишано но важи за целото човештво. Значајно е тоа што Свети Павле, кои свесно се ангажира на мал зародиш Еврејската заедница на Христос во багажникот на Рим, тоа е да се почитуваат на римското право.
"Затоа е апсурдно да се отпадот што христијанските корени на Европа, затоа што тоа го отфрла римски и грчки корени, тоа е човек."
Алесандро
сум на 19 јануари 2010 @ 10:52
x се лично отстрани распетието на јавни места ... и тогаш зборуваме за исламски кои не ја почитуваат верската слобода ... мислам дека лицемерно на црквата, а потоа ние барем во теорија треба да биде секуларна држава ...
tarci
сум на 23 јануари 2010 @ 22:35
Јас сум верник, но јас не знам дали тоа ќе биде подобро за црквата да се прифати, ако не и донесе самата да се отстрани религиозни слики на јавни места без оглед на бројот на пресудите во корист на италијанскиот суд, само за да се избегне кои доведуваат до проблематично свештеник кој често ги мешаат "Секуларизмот "со" Секуларизмот ".
Од друга страна верувам дека изненадувачки позиции на не-верници што јас не знам што да кажам.
Секуларна држава што значи? сите нордиските земји (Финска, Шведска, Норвешка, Данска, Исланд, како и на Велика Британија и Грција) сигурно нема да се стави од страна на Ватикан во Всушност, имаат крстот во нивното знаме, без позиции на кратко права и затоа тие се објективни само италијански распетија , boh.
Во vino veritas? понекогаш се чини дека така!
Добар начин
Sternwolf
сум на 26 јануари 2010 @ 24:55
Коментар mr.tarci зелка, за овие причини:
A- la corte dei diritti dell'uomo lavora IN APPELLO, se ritiene NON CONCLUSI IN MODO SODDISFACENTE tutti i gradi di giudizio nazionali.
Dato che la forma della bandiera è nelle costituzioni di tutti i paesi, dubito che un processo contro la propria costituzione sia mai stao preso anche lontanamente sul serio.
B-La nostra costituzione è LAICA, per quanto certi politici si comprino i voti facendo i baciaprete e certi vescovi ci si puliscano. Ergo, gli estremi per il ricorso alla corte europea c'erano tutti.
Prima di facile retorica, documentarsi!