На Castorini те чека!
Отворање на нови колонии!
![]() | Келн AURORA Браун ПРВА (Милан) Е-пошта: segreteria@tuttoscout.org |
Групата каде Келн е Nutria животи, не повеќе од 20-22 предмети. На Castorini колиби се поделени во групи на возраст од 5-6 елементи и "Кодот" број, кој функционира како примарна група. Колонијата е еластична структура во композицијата и времетраењето, не можејќи деца на оваа возраст да имаат чувство на припадност кон тим, Келн исто така, не сакате да се вчита премногу одговорности на Castorini постари. Според традицијата извидници, Castorini имаат свои закон ("На Nutria е среќен, бидејќи тој е вреден и пријател на сите"), нивниот завет (еквивалент на ветувањето: "Јас ветувам дека ќе бидам пријател на Исус, да се сака секого и направи сите работи добро ") и мотото" Заедно ".

Овие концепти се дизајнирани во однос на возраста, според динамична еволуција на образованието. Поточно, не постои завет на ветувањето, бидејќи втор мандат ќе укажуваат на посветеност на лични морални незамисливо 5-7 години, Пактот, што значи посветеност да се направи како на другите и со нив, има наместо да демонстрира разбирливи за деца.
Приказната која дејствува како поддршка на симболичен светот е "Пријатели на гората", приказна за Beavers и мажите на канадски потекло. Келн е симбол на Големата Браун Бивер, полнети во реалноста, тоа има малку 'функција на тотеми и дека е разгалено и да се третираат како вистински лик од деца.

На ' униформа е иста како онаа на " Agesci , но како што сега за сега ова е активност не дава карактеристични extrassociativa, освен знакот на брада. На прогресијата на персоналот има брада опашка како знак висеа околу вратот, кој варира во боја според нивните нивоа. Премин (промената на опашката) се определува врз основа на периодот изминат, а не за оценки. На верските раст е приказна за животот на Исус ", со иницијација во спонтан молитва и прослави едноставна, но богата со знаци веднаш разбирлив за деца.










































































Татко Волф
часот на 5 јули 2008 @ 15:17
Тоа е сон на рудникот за многу години, но сега со два пакети ... итн итн се најде на предмети станува тешко ... но колку што постои живот постои надеж
јасно bari9
часот на 5 јули 2008 @ 16:36
кога поле? ви треба помош повторно? ако некој потреби, јас 16-30 Август се утврдат мојата достапност.

следи
јасно
principessamazzone@lycos.it
Валерио (Вон-Џенова tolla ЕСФ)
часот на 5 јули 2008 @ 16:55
Знам дека ова за да биде дел од реалноста ... Јас сум фасциниран, имам некои сомнежи за неговите други функции во рамките на Извиднички grupop. За секој настан, Добар лов во својата нова песна!
Андреа
часот на 5 јули 2008 @ 17:06
Наоѓање лидери за coypu е полесно отколку што мислите. Во нашата колонија (езеро на larches, Џенова Група 51) на пример, дојдоа да биде дел од правец на две лица надвор од здружување и еден од нив е мајка на момче минатата година и поранешен брада куп.
Во другите групи, многу држави се надвор од здружение или лица кои имале не повеќе намера да прави услуга.
Lesperianza во странство (Франција, Белгија), рече дека дури и таму на ресурсите за лидерите доаѓаат од "тенкови" не може да се користи од други гранки и во секој случај се чини дека се привлече поголем број на животни отколку што претходно се мислеше.
Заклучувам, велејќи дека групата на Џенова 100 (создадена од страна на разделување на Џенова, 51, сега се премногу големи) ќе, пак, планира да отвори колонија таму, а исто така и мајка му даде на подготвеност да учествуваат во обука на персоналот.
Ми се чини да се биде многу инциденти од овој вид, и јас не мислам дека другите индустрии може да нацрта главите како coypu.
Ви Traetene заклучоците
Поранешниот Akela Ge21
часот на 5 јули 2008 @ 23:20
Јас немам директно искуство за coypu но знам на децата кои се и биле во Џенова и приказната на родителите и она што тие го доживеале отворање на нови хоризонти за возрасната група што не дури и простор и неговите моменти. Јас сум фасциниран од начинот на кој се создаде лични прогресија и со една приказна која нема ништо да му завидува на поставување на џунглата или круг.
Го делам оптимизам и добри изгледи за наоѓање дури и лидерите на лидерите на заедницата во резервоарот, бидејќи предлогот е убава и често делат од поранешните лидери или возрасни кои сакаат да помогнат.
Еден добар пат кон Нови стари Beavers
Elisa, безгрижно крикет
часот на 6 Јули 2008 @ 00:27
Навистина интересно ...
Јас сум поранешен лидер на пакет, ќерка на поранешниот главен круг, како и национален лидер во оваа индустрија, дури и кога не бубамара АГИ Agesci постои.
Јас секогаш се чувствувале дека образовниот метод кој Извидништвото продолжува, тоа е навистина суштинско значење за развојот на личноста и пред да внимавате на овој вид на искуство на подобро. Мислам дека тоа наскоро ќе му предложи на разузнавач група во градот живеам во оваа "услуга", што е важно за двете деца и возрасни кои се врти околу нив (јас, исто така зборува од мама!) ... Добар лов и добра патна
Taz
часот на 6 Јули 2008 @ 00:37
Мајки -> шефовите Бранко / = Castorini искуство слабите ...
И "она што јас сум всушност живеат во мали стада од моите разузнавач група. На protectiveness и претпазливост на овој вид на лидери можат да донесат безбедност, но за да се надомести биланс е премногу двоумење во планирање на бројот на војниците активности и искуства малку "ризично" или да се даде на детето чувство на автономија ...
Ангел
сум на 7 Јули, 2008 година @ 08:56
Бари .... на сите извидници и провинцијата ....
, но знаеш дека во групата има колонија од 11 Бари coypu веќе за 5 години??
Постои уште малку информации од извидници ....
Кристина
сум на 7 Јули, 2008 година @ 09:20
Јас сум стар Бивер Casorzo 1, ние итно имаат потреба од нови стари Beavers располагање бидејќи имаме мала колонија во сила за да се спаси .....
На колонијата штотуку завршија мирно големиот летен пливаат во оддалечениот запад да ловат за златни грутки ...
е искуство кое им овозможува на децата да се здобијат со првите правила на автономија: да се грижи за вашата опрема и да се признае, споделат и да откриете нови вкусови на маса, да го прифати корекција на стариот Beavers.
искуства се најповолни за акробатски волци низ brnaco фрли со доверба и доволно уверување за вклучување на кученца кои доаѓаат во пакети од брада.
crunk crunk на сите среќни и добро да пливаат двајца млади колонии во трева.
Кристина
Марија Франческа Мароко
сум на 7 Јули, 2008 година @ 09:48
Моето име е Марија
Виножито колонија на Торино, пред 2 години ја отворивме на колонијата и се sperimetazione.
Тоа е една убава искуство, со деца на 5/6/7 години, работи добро со ентузијазам, прави работи кои никогаш не мислат дека можат да го сторат, тие ви даде толку многу, е прекрасен фаза на возраст, не се милијардите на обврски Спорт / театарот / пеење итн .....
Ние плива (надвор преку ноќ) на теренот на пролетта и летен камп за три дена до седум дена
Пријавите се многу, а тука се и родителите сакаат да помогнат, crunk Crunk
Марија Франческа Мароко
сум на 7 Јули, 2008 година @ 10:03
Јас сум сеуште Марија,
додаваат дека тоа е одлична поддршка за стадото, ние Passerano 10 coypu, со навики кои се покажаа како успешни, да стојат во круг, одговори на повиците, да молчат, кога лидер зборува, заедница која живее, споделување, и ве уверувам дека за лидер на пакет Младенчињата имаат 10 извидници веќе знаете живот не е тривијална работа
Добро пливаат
Марија
Иван Danchielli scoutmaster Виченца
сум на 7 Јули, 2008 година @ 10:26
.. Виченца, исто така, постоеле quatrro години на колонијата на coypu, и лидерите да се најдат со леснотија. Друга работа е обуката, но ние работиме на тоа со успех. Реалноста на колонии се зголемува и тоа треба да биде само малку повеќе комуникација. Добро пливаат на сите.
Freddy
сум на 7 Јули, 2008 година @ 00:24
Мислам дека овие активности не се публицитет ...
Лавица запален
сум на 7 Јули, 2008 година @ 21:04
Здраво, јас бев до минатата година, Baloo.
Очигледно, тоа е прекрасна и завидна, можеби, ако може да rispolvere на проблемот, а не и најмалку важно, наоѓање на облека големини.
Добра идеја да се подготви за сили "родители", но важно е да се обучат во образовно ниво разузнавач, за да се избегнат правите само рекреација.
Загриженоста што јас имам е:
Не режете малку и фази?
Како да се живее следните 4 години на Бранко?
Преживеат и, ако веќе се работи на прашања на возраста, како тие ќе живеат на верната минатата година?
Очигледно во устата ... или Поло да Бивер
и добро лов.
Tawny сова Мудриот
сум на 8 јули 2008 @ 01:03
Одлично!
А зборот е што остана Bagheera длабоко за мене да се отвори колонија е во вредност од лов предатори возвишени.
Сега сум со полно работно време татко, но тоа ќе биде сон за кога ми кутре го грабна својот прв убиваат ...
Akela
сум на 8 јули 2008 @ 23:11
Јас би сакал да ја изразам мојата лична несогласување. Како здрав и може да биде возбудливо ова искуство, многу тешко прооден. Во мојот град знам за постоењето на колонија (Бари), и дозволете ми малку провокација, целосно методолошки Поло кога прекинувачот е во одделение, бидејќи, во џунглата, тој сфатил да се биде човек, но пред човек се случува да биде Бивер? Тоа само може да биде доволно молња? Извинете, но јас патувал овој пат.
Среќен лов
Akela црвен цвет
AM 10 јули 2008 година @ 19:38
На Beavers ќе Turbigo најдобри! со лидерите толку тивко .. таму е ѕвезда!
AK_FR
Мирела
AM 10 јули 2008 година @ 21:29
Век на среќата "да ги најдете сите овие желби пред отворањето! Јас сум нов колонија на Beavers стари Гранде реката, поранешен разузнавач и мајка на една мала Lupetta Castorina и ново кутре .. Возбудата на почнувајќи нас "вибрира па се надевам дека не треба да се слабите и имаа многу што да даде!
Деца од 5 години, почнувајќи во речиси секој спорт и активност "и воннаставни" нема да предизвикаат извидници? Средина каде што тие може да се во сооднос со нивната возраст "стане независно и да научат основите за тоа како тој сака да биде нашето мото ЗАЕДНО ..
Голема благодарност до сите за вашите добри желби и позитивните коментари или не .. сите помогне да расте!
Добро пливаат на сите
Францис
AM 12 јули 2008 @ 08:54
На "филијала на Castorini" е корисно и добро за личен раст?, Е прашање за оние кои со години се занимаваат со "Castorini", кои имале нивниот личен развој, преку гранките на извидници, се `до полнолетство .
Malak
AM 14 Јули, 2008 @ 15:17
Со coypu Scialandro сме и тогаш тие се навикнеш на извидништвото од детството ..
Ангел
AM 14 Јули, 2008 @ 16:29
Издвоените мислења во Бари одговор all'akela на методолошките castorismo ....
... "Вие не може да giuducare она што не го знае" ...
и покрај колонија на coypu е Бари во изминатите 5 години, и покрај присуството на регионалното собрание, и никој нема каже некој, и покрај повиците, досега не дојде блиску за да дознаете малку повеќе или гледаат со своите очи она што го прават на coypu ....
Па ве повикуваме во нашата браната, се разбира, следната година, а не за растурање на ваши сомнежи, но барем да видиме што можеме зборуваш.
Дојди и види некои убави!
Ангел
Марија од Рим
AM 14 Јули, 2008 @ 18:04
Добра вечер на сите! Јас сум Bagheera на Рим 123 и прочитам различни коментари сум малку пијан и малку љубопитност осветлена. Јас се сретна со еден geuppo Castorini Циркус Максимус на собирот на неколку месец. Убава со брада тотем! Тие беа една мала заедница! Јас престанав да разговара со Стариот Beavers (кој го гледал како тие играат coypu) и беа возбудени за авантура и уплашени од суштества, така мал, но веќе ја покажаа својата личност. Јас навистина му се восхитувам оние кои почнаа оваа авантура, а можеби во иднина ќе се отвори една исто така!
Добар лов на сите!
Catia
AM 15 Јули, 2008 @ 16:25
Здраво на сите! Јас сум мајка на дете од 6 години. Може ли некој да ми каже дали има колонии на coypu во провинцијата Римини и како можам да им се јавите? На нет го најдов ништо и не знаете некој кој може да ми даде информации. Во случај на негативни повратни информации, тие се исто така подготвени да "allargarmi" на покраината на Пезаро. Голема благодарност до оние кои можат да ми помогне!
Иван Danchielli scoutmaster Виченца (Big Bear Белата)
AM 20 јули, 2008 @ 09:40
Јас би рекол на својот брат извидници Akela Elle во Бари за неговата загриженост: БП еден ден, за време на состанокот на лидерите, беше обвинет од едно од нив не ги почитуваат прописите кои се однесуваат својот предлог И тогаш истото BP-рафал (!) "По ѓаволите правилата, го нарекуваат експеримент" (во пеколот со прописите, го нарекуваат експеримент!). Мислам дека е доволно да се разбере и на човекот и духот на извидници. А братска прегратка.
Антонела
часот по полноќ на 3 септември 2008 @ 15:39
Crunk на сите, се боровинките, стари брада колонија "Beavers среќен", на групата Aquila2.
Затоа што кога мислите дека се зборува за населби само да се елементи, кои се отстранети за да се на различни единици? На колонија на Aquila2 постои речиси 5 години, персоналот на Стариот Бивер има 2 "мајки" како еден од "Сребрена Бивер", поранешен стражар пред да им служи и сега е лидер со патентираните "Nutria сребро, поранешен Rover (студент далеку од дома), кој првично работеше и тогаш одлучивте да останете. Проблемот е, како што е напишана од страна на Ангел, кои повеќето не, всушност, сакаат да научат повеќе за нашата индустрија! Верувам дека за деца, ова е одлична можност да влезат во играта, со оглед дека сега децата од 5 години веќе не се оние кои имаа 5 години 40 години! Покрај тоа, ние сме колонија неодамна и не текстот, но побара од лидерите на другите групи кои почнаа нивното патување разузнавач coypu, на coypu во Италија постојат повеќе од 20 години (види Торино 101 :-)!)
За Akela, малку "скептични, јас бев да ве прашам: Колку долго се вработени во стадото на нови детски да се интегрираат со други младенчиња? Abitutini Beavers сега стекнати, а не да се напоменат и некои кои знаат "пакетот затоа што можеби понекогаш и тие интеракција во поле или излез, ова значи да се има време за други активности повеќе да се забавуваат и креативни :-). CRUNK CRUNK за сите и ДОБРО ПЛУВНИ :-)
Жирафа Чувствителни
часот по полноќ на 13 ноември, 2008 @ 21:30
Добра патна на сите, се здружение на 1 Vigevano, ЕСФ.
Видов дека исто така имаат Castorini, е добра идеја.
Ние планираме, ние се надеваме на најдоброто.
Братски поздрав ...
Жирафа Чувствителни Vigevano 1 °
Џанфранко
часот по полноќ на 16 Ноември, 2008 @ 00:02
Проблемот на coypu секако не е лесно. Прво, мислам дека тие се една четвртина (или петта) филијала на извидници, дури и ако се обиде да ги донесе еден вид на метод инспирирани да извидништвото, но Претпочитам соодветни на возраста на образовната политика. Тие ја имаат предноста / корист на создавање на резервоар на идни Младенчињата / s и е, секако, потреба чувствува од страна на родителите. Тоа сигурно не е задоволство за децата / и учество, како што навистина се сите општински центри за деца / и, и покрај тоа има предност што е .... слободен. Тој има две големи ризици по мое мислење меѓу нив. За да стане еден вид на antechamber на lupettismo предвидување активности и алатки, а потоа и се заканува да ги тргнеме Branca на своите елемент на новина и релевантноста за деца 7-11 години. И, следствено, притисни на Младите на гранката на дејност и исчекување алатки индустрија извидници .... Покрај тоа, на шефовите на coypu тие веројатно се чувствуваат бебе гледачка група, и да се надмине само уште една причина да се предвиди опасност lupettismo активности, како и Извидништвото во целина (униформа, ветување, правила и церемонии ....). Имајќи го во предвид и се обидува да се избегне овие ризици (веќе многу силни во една гранка младенчиња, кој вклучува деца / и 12 години) е можно дека Castorini се корисна услуга за семејствата и резервоар за пакетот. Но, ајде да бидеме внимателни да не се прошири премногу за разузнавач метод, можеби да се деца на возраст од 3 до 5 години и возрасни на возраст од 18-75 .........
Антонела
часот по полноќ на 17 ноември 2008 @ 10:06
Почитувани Џанфранко, дозволете ми да ве прашам: "Пред да даде кредит на вашата извештаи, имаш да направи да се чита или се објасни методологијата на coypu?" Јас само да не се мисли, со оглед на начинот на кој тие зборуваат.
Можеби треба да знаете дека "Старата Бивер" мајки и татковци не се досадуваат на вообичаениот живот кој тие одлучуваат да се направи Babysitting на децата на другите. На castorismo има своја методологија, и на колонијата лидери се уште треба да се направи процесот на обуката како онаа на другите гранки и на крајот на овој ќе го добиете патент главен колонија (една година на стажирање во една гранка, а НИЕ методологија и, по една година, НИЕ верификација, а потоа конечниот хартија).
На castorismo е метод со кој се докажува со повеќе од триесет години, знаете ли дека во Италија неколку колонии се живи за повеќе од 20, а во некои групи, многу Извиднички лидери и самите биле coypu! На castorismo е роден во Канада, во многу земји од светот и официјално е четвртиот гранка: Австралија, Нов Зеланд, Франција, Англија, САД, Холандија Антили, Индија, Бахами, Перу, Гватемала ... Дали сакате да продолжите :-) Тезата на? Сум ги темелеле своите методологија за интернационализација на castorismo ... и тогаш, зошто да не се шири на методот извидници на возраст од 18 до 95 години? Дали постои возраст да научат нови работи и нови искуства?
Едно последно нешто: кој рече дека coypu се игри на Младенчињата или на одделот ... Дали некогаш сте виделе колонија "на работа" ... Ако сакате малку забава и да се запознаат малку подобро, Јас ве покани во? колонија, каде што сум, јас ќе се воведе Beavers и други старци во ниеден момент вие внесете фантазија светот! Ако сакате повеќе информации, можеби и јас може да помогне :-) Crunk на сите.
PS: Жал ми е, но ако coypu се расадник на Младенчињата .... На Младенчињата се расадници на одделот?
бел орел
часот по полноќ на 17 ноември 2008 @ 14:40
Мојата група во Caltanissetta 7 ° се coypu десет години сега, денес, некои R / s кој се случува да се земе заминувањето биле castorini.Sicuramente има малку информации за тоа, е да се каже дека понекогаш и ние сме лидери малку не сакаат нови нешта, што пресуди и коментари, исто така, inappropiati.Prima да реченица fondo.Con радост да знам, јас, присуствуваа неколку моменти во coypu во пливање минатото лето, фантастично искуство, се главните qust'anno колонија. Гледајќи се верува. Crunk Crunk на сите.
Џанфранко
часот по полноќ на 17 ноември 2008 @ 19:47
Почитувани Антонела,
Се чувствувам тесни во улога на застапник на ѓаволот, но ако секој е тивка добро е тоа? Па ...
Се разбира дека ги прочитав разни материјали на castorismo (лоши рок, подобро coypu ...), вклучувајќи и тркалање области на обука, и јас сум убеден дека станува важна образовна метод за деца на возраст од 5 до 7 години. Лично јас сум помалку убеден дека, иако тоа сигурно ќе ги инспирира да извидништвото, шпионирам суд може да се нарече разузнавач метод. Можеби предуслов, како и на друго ниво, тоа е метод на гранка младенчиња. Со ова мислам дека методот е само да се разузнавач гранка истражувачи? Па, на говорот во крајности би рекол да. И не само што таа се родени на тој начин, туку и затоа што на возрасната група од 11-17 години дека Извидништвото силно влијание во формирањето на карактерот и може да се зборува за "формирање добри граѓани." Се согласувам дека тоа е симплистички да се зборува за градинка и во однос на кое coypu младенчињата, извидници, сепак, додека гранка има своја самостојност metologica нашата работа во филијалата Младенчињата (и coypu) е сериозно компромитирана, или земјиште во искуството на гранка Ренџерс. (П.С. За БП гранка Младите треба да се подготви на децата да станат добри извидници ....) Мој загриженост е дека во средината на Beavers, мравки, lupette, coccinelli, Ladybugs, верверички и кој знае што друго, го изгубиме од вид извидништвото Баден Пауел да се измисли она што е нови и постојни Pinco Pallino. И тоа е секако добро што методолошки гледано coypu е кој го прави алатки за да ги направи добро, но ризикот е реално во моето мислење, престигнување нагоре. Често пати напред. Ние знаеме дека денес со Sweethearts од 7 до 12 години и сексот е многу тешко да се зборува за развојните потреби. Но сигурен сум дека лидерите ќе се направи најдобро што Beavers. Важно е се уште во моето мислење да ги почитуваат методолошките референтна точка. И оние кои во моментов не може да се извидништвото за Момци, Младенчињата и во упатството на книгата на лидерите. Останатото е експериментирање.
Антонела
часот по полноќ на 18 Ноември, 2008 @ 17:06
Почитувани Џанфранко,
Се согласувам со тебе кога велиш дека методот е да се разузнавач на индустријата истражувачи, всушност во целиот свет зборува за: Beavers (coypu), мечињата (младенчиња) извидници (извидници), Роверс.
Се согласувам со тебе дека се друго е тестирање ... но направи со сериозност и посветеност. На castorismo претставува почетна фаза на патот, во согласност со правилата на свој, прилагоден на одредена рана возраст. Референтна точка е иста за сите: "започне" човекот и заминување на жената.
Во реалноста, сите ние зборуваме ист јазик и мораме да бидеме благодарни на БП кои во многу тешки времиња, и покрај тоа што воено лице, иако децата се само деца ... (без права или обврски), има право на увид, нека неверојатна богатство што се 'уште денес, како што јас го прочитате и препрочитување тоа, сметам дека е застрашувачка тековната!
Ginafranco Ви благодариме за оваа размена на идеи, јас бев многу задоволен ... на поканата да дојде во колонијата е сеуште валидна: ние сме на браната "Среќен Бивер" група AGESCI Орелот 2. Crunk на сите ... Боровинка
Џанфранко
сум на 2 февруари 2009 @ 11:22
И кој вели дека Полис е бескорисна и дека дебатата е цел сама за себе? Следната сабота ќе биде првиот состанок на Castorini на нашето здружение. И благодарение на Антонела и други интервенции, без оглед на ставовите веќе изрази, мал нови пристапи со прекрасен свет на извидништвото. И тоа е добра Лов на сите оние кои го почитуваат законот.
Антонела
сум на 2 февруари 2009 @ 15:59
Почитувани Џанфранко, добар прв ПЛУВНИ за вашиот колонија (она што се вика?), Сметаме дека следната сабота ќе излезам "договори", ние имаме шест кученца кои веќе не се во кожата, ја вреќи за спиење подготвена.
Боровинки
Дозволете ми да знам како тоа отиде. Crunk до сите на вашиот стар колонија Beavers
одбележи
часот по полноќ на 3 февруари, 2009 @ 02:35
Здраво на сите јас сум лидер на ages.mi вметнете на компанијата во својот говор да се каже нашата точка на вистинските пристигнување. сега за многу години имаме колонии на Beavers во речиси сите групи. Оваа година треба да се земе една девојка во близина на почеток дека доаѓа од Beavers ... ovveeo е веќе 13 години на извидници 20 од животот. Но, сега оваа девојка е un'eccezzione. во смисла дека сите Beavers на неговата само година таа продолжи до заминување. во други grupppi можам да кажам дека само 2 или 3 доаѓаат од Rover colonia.Mi чудо ако сите посветеноста на лидерите и работници кои работат во колонија не може да се подобро потрошени на одделение војници или компанија.
BS
Означи
Антонела
часот по полноќ на 3 февруари, 2009 @ 17:03
Почитувани Марко,
Јас не би го нарекол тоа е губење на работна сила, затоа што (и ова е мое лично мислење!) Дури и ако останев еден гест или насмевка, или сеќавањето на особено излез на еден од моите Beavers, е веќе успех , без оглед на патот кој ќе ги преземе "пораснат".
Се вели дека ќе се уморни поради тоа што почна премногу рано, фактори кои се многу и на децата од денес се опкружени со многу можности ... понекогаш проблемот е родителите не веруваме дека тоа е лесно да станувам рано во недела, бидејќи вашето дете има ' излез, или да учествувате во комуналната оброк кога ќе сакаат да останат некаде на друго место, или ... и не затоа што се одржува во општествениот живот на вашето дете, туку затоа што се повеќе и почесто ќе го добиете до сабота да се "носат кожа" и Можеби концептот на семејството престојува заедно дома.
Тоа не е само прашање на избор, но, исто така, со страста на капитал "Па", е до нас пирс нашите лидери страст, како и родителите на своите деца, со нашите насмевки (дури и во тешкотии ...) нашите постапки и ова не затоа што ние сме "лошата пијаници" секогаш среќен, но бидејќи ние веруваме во она што го правиме, па не се обесхрабрени: сè што правиме е губење на работна сила, е една убава игра, играта на животот што го живееме се претвори во песни, огномет, бдеењето ... ние сме привилегирани, не мислиш? Дури и ако имате други патеки, други насоки, ќе бидете сигурни дека сите ќе се сеќаваат на најмалку гуши на огнот, додека гледањето на ѕвездите и правел планови ЗАЕДНО ;-)
Добар начин! Боровинки.)
Тарцисио
сум на 4 февруари, 2009 @ 02:51
Како точно, колку пати во лицето на периодични недостиг лидери ги прашавме ", така што ќе ги затвориме? на стадото, тогаш тоа е најлесно да се отвори, ајде да се фокусираат на истражувачи, на филијалата на Принцот, и роверот што може да ни даде на лидерите, а потоа тие се прилично тесен заби и продолжи со сите 3 гранки, но .. сомнежот остана. Покриваат одредени бос сурови податоци се многу малку, барем во мојата група, Младенчињата кои доаѓаат да Rover и непријатност понекогаш зема. Но, ние, исто така, се запрашаме: дали сме сигурни дека ако не се Бранко кој отвора врата во заедниците каде што ние работиме ние би сигурно потоа, исто така оние кои се повеќе или помалку неколку истражувачи и Роверс. Можеби вистинскиот проблем со тоа како да имаат добри континуитет, ентузијастички, но често може да стиснат, лидери и едукатори, чија добра рака и го видам нејзиниот еден ден да се јавите 2Luupi Поло, волци, волци. " Добар лов на сите и добар начин да .. глобалната Проектот за образование, оваа прекрасна но тешка рута која ги следи divvenire на потсмеваат на Rover.
Андреа
сум Мај 6, 2009 @ 10:08
Можеби и ние може и мора да се запрашаме зошто БП Извидништвото не обезбеди 6-8 години?
Можеби затоа што немало потреба?
tarci
сум Мај 18, 2009 @ 00:56
Искрено, јас не знам, но повторно читање разни интервенции БП Ми се чини да фатат еден од неговите големи менталната агилност дека можеби, за мене, беше вистинската сила на својата образовна порака. И "вие момци започна со возраста на истражувачи и мажи, но не и во Чиле била шокирана кога дозна изненадување пред извидници, ја искористи можноста. И затоа таа беше секогаш отворена за нови потреби, Младенчињата, Rover, се родени подоцна. Тоа ми се чини дека е лут повеќе од еднаш во предниот дел на ригидност на прописите и повторија дека тој сонуваше, и предложи движење, бидејќи мислам дека општеството е повеќе отворена за иновации, на различни компании, вклучувајќи ги извидништвото развиени. Јас сум верник, но на секуларна култура, каде секуларизмот е сфатена како антитеза integralism, а се збунети од страна на догматски читање на извидници. Можеби треба да изгледа повеќе за општеството, своите потреби и да го се однесуваат сите со нашите вештини не со идеолошки конфронтации.
PS во мојата група постојат coypu и сега за сега не можеме да го поставиме прашањето зошто да не имаме лидери особено за трите гранки "Службен", но ние не се исклучи ништо априори. Безбедно патување
Кристина
сум 25 Мај 2009 @ 14:31
Почитувани,
Јас сум стар брада, кој штотуку завршено исцрпувачки година на активност со последните пливаат пред големиот национално ниво кој ќе ја видите мојата колонија да се качат за островите на правата на децата и адолесцентите ... е со големо жалење дека има можам да одам премногу ....
Во годините кога БП смета дека извидништвото деца 5/7 години беа повеќе структурирана и цврсти семејни вредности споделени од страна на целото општество.
сега нашите семејства се менува и често на децата од оваа возрасна група е купување на телефонот, но не сте ги споделите со нив си играат топка или со малку брашно и accqua ...
Јас се молам за физички и емотивно исцрпувачки, никогаш нема да заборавам дека castorismo Viere е единствена можност за мали и големи вредности на мирот извидништвото дека секој има право ...
и ако nonavete да направите 7 јуни raggiungetemi во Casorzo со почеток во 15.00 и ќе игра со летала ...
crunk crunk
стариот брада
Кристина
Антонела
сум 25 Мај 2009 @ 16:57
Можеби и ние може и мора да се запрашаме зошто БП не обезбеди извидништвото од 8 до 12 години?
Можеби затоа што немало потреба?
aquiladeglialburni
сум на 7 Јуни, 2009 @ 23:29
Рудникот не е коментар, туку покана: Среда 24 Јуни, покана до сите колонии Castorini од Торино (Торино е празник за нас се светец прослави) или дури и за одделни семејства со Beavers, за еден ден во Зелена.
Состанок во Извиднички база "авантура Парк" по должината на Po (Корсо Casale, поранешен Зоолошката градина влезот, поранешен Experimenta). Оваа програма вклучува состанок во 9,30 s и еден велосипед велосипед возење по должината на Po Ciclopista да се открие големата река и попладне на игри, забава и авантура. Мора да се регистрирате во прв план. Локација: 011.5613059 (10-12/15-18) или jamborette@email.it