Млади Истражувачи Ломбарди (гел)


Млади Истражувачи Ломбарди

Нашето здружение, на ГЕЛ - Млади Ломбарди - е основана во 1995 година од страна на лидерите со над 20 години искуство scautistica секуларна. Гелот има многу членови поделени во четири гранки: почнувајќи од Castorini нивната авантура на возраст од 5 години, на возраст од 8 до 12 години, на возраст од 12 до 16 години, Ровер 16 до 19 години и минатата (но не и последен!) четвртата гранка, која е формирана од страна на возрасните, за целите на извршување scaustistiche активности за сите возрасти.

Активностите кои директно црпи инспирација од сите учења на основачот, , особено, таа се обидува непосреден контакт со природата, со почеток како претежно педагошка практика. Ние пракса многу аспекти на отворено живот, учејќи нашите деца главната techiche на топографија, пионер на Campismo без запоставување на физичката активност.

Италијански на Федерацијата на Извиднички движење
Здружение член на FEDERSCOUT

Главната цел на нашето здружение е уште да се биде "добри граѓани на светот", истакнување на индивидуалните квалитети за да се поттикне одговорно однесување од рана возраст. На гел svolgele своите активности во своите разузнавач камп во северо-западно од Милано, на границите на три градски паркови, е единствената група во Милано да има област опкружена со зеленило со многу простор да се живее живот извидниците.

за информации
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Оценка: 6.7 / 10 (3 гласови)
VN: F [1.9.17_1161]
Оценка: -2 (од 6 гласови)
based on 3 ratings Млади Истражувачи Ломбарди (гел), 6,7 од 10 врз основа на 3 рејтингот
Сподели

16 Коментари досега »

  1. Пол

    AM 13 Јули, 2008 @ 11:41

    Гледајќи ги сите разузнавач здруженија кои се јавуваат во минатата година, јас искрено се прашувам што е причината за ова оружје. Особено имајќи го во предвид фактот дека многу групи се секоја година во потешкотии во наоѓање на сите едукатори треба да продолжи да работи.

    Што е тоа неединство?

    Павле, Трст
    (На градот каде што има премногу асоцијации)

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 1 (од 1 глас)
  2. Иван Danchielli scoutmaster Виченца (Big Bear Белата)

    AM 23 јули 2008 @ 14:14

    Почитувани Павле, Трст, 13 јули, причината за овие поделби е едноставна: постојат луѓе кои се уморни од тоа апсурдно да се услуга наредби од штаб. Некои примери се во вредност од илјада зборови, некои трговски групи "повеќе" е издадена наредба да престане операции, бидејќи без машки фигури на "глава", обезбедувајќи тие се на женски фигури, им било забрането да присуствува на Свети Маса во униформа казна протерување со оглед на "религиозни" на Здружението (не мулти-религиозна), назначувањето се утврдува од страна на "Централниот комитет", без оглед на карактеристиките на лицето работи во експозитури; активности помеѓу момчињата и девојчињата мора да ги одржуваат најмалку 3 милји; забранети затоа што не-образовната област дел, дозволува само области на единство, иако само 4-5 предмети, се разбира во високи планини и со 1 пребројувањето на само 19 години, со две години работно искуство; како фрази " Јас сум комесар и депозитар на методот "(4-5 години искуство во споредба со 45 од присутните на средбата ... и така натаму. Се надевам дека толку многу за да се разбере динамиката што ќе се грижи. Верувај ми, туку плурализам дека Федералните присилно и централизиран метод во кој било каков вид на мислење е забрането од страна на "интелектуалците" сигурниот. почнав да дишам радост извидници, по 45 години, само во Федерацијата. Конечно, се сеќаваш на зборовите на БП оспорени од страна на неговиот шеф (! ) за нејзиниот предлог "против" Регулатива "По ѓаволите правилата, го нарекуваат експеримент" (во пеколот со прописите, го нарекуваат експеримент!). Тоа ве тера да мислите.
    PS: За три години од основањето брои 80 членови (со 8 разузнавач лидери) што можеше да му припаѓал на дел CNGEI ако само "водачи" биле повеќе далекоглед и помалку дефанзивна. Клучни зборови: "отворен ум".
    Безбедно патување.

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  3. Означи (Досетливите Fawn)

    AM 26 Јули, 2008 година @ 13:15

    Жал ми е, но ... Јас зборувам од глава AGESCI и да ги чита овие коментари јас сум многу импресионира за тоа како работат организации "сестри" италијански јазик. Надвор од сите, на мисла беше премногу тешка конфесионални во нашето општество, но пред некои работи, јас би се врати да ги учат вредностите на момчињата разузнавач со слободата да се изразат сите вредности на правото и ветување ... дека, за среќа, можам во мојата асоцијација!
    Но, зголемувањето на бројот не помага ... идеи мора да почнат да извидништвото сите од БП, не прави никаква смисла дека има 1000 различни толкувања на методот ...

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  4. Иван Danchielli scoutmaster Виченца (Big Bear Белата)

    ам Јули 27, 2008 @ 21:17

    Почитувани Марк, јас се согласувам со вас и споделување на Вашите мисли. Во нашето здружение дека не е нарушена, но методот се врши континуирано истражување на оригинални извори од помислата на БП Мислам дека знам доста добро. Зборував само на грешки на CNGEI јас доаѓам од и знам многу добро, ништо. На многу локални правни лица кои не се подготвени да дадат свои толкување на секој метод, но само истражување и да се воспостави независно управување на нивните организации, повторувам: Управување со дневни, далеку од гнасните грешки кои јас наведени. Во оваа ние сме многу блиску до мене и тебе. Методот нема ништо да се направи. Извидништвото оригиналниот рок, со нас, нема опасност, навистина! А прегратка и ракување. Безбедно патување. Големата бела мечка.

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  5. Dominic тиква

    AM 30 јули, 2008 @ 14:37

    Впечаток е дека извидници "секуларна" е во полн распаѓање. Desertions и миграции сега се нешто што тешко може да се дефинира како неважни.
    Во Трст, Гела, Таранто, Виченца, Маса Карара, Manziana остави заедничкиот дом за да избере нов патеки.
    Во минатото другите го направиле (разузнавач Sardinians, гел, Assoraider)
    За некое здружение кое сега има околу 11.000 регистрирани ова не може да се опише како резултат на "personalism" ќе на неединство или бесвест.
    Проблемите можат да бидат значителни.
    На управување на здружението, како и неговата структура се ќерки на вредности кои ние отелотворуваат.
    Од развојот на секуларистичка повеќе секуларна Извиднички асоцијација е видлив за сите да видат.
    Всушност бев многу одушевен од страна на измени во законот, на БП. го замени Бог со Младенчињата во генерички духовност, многу новата ера, во основа на оваа доаѓа следниот чекор сигурно влијаат на промената на законот разузнавач и улогата на шеф на единицата, која може да биде, зошто да не!, иако не хетеросексуални.
    Остатокот мора да бидат во согласност со нивните идеи.
    Се надевам дека историски и идеален CNGEI мулти-религиозна, отворен, секуларна, плуралистичка За да може да биде чуваат и сочувани од страна на оние што го избираат да остане надвор од неа сака да продолжи да го живееме и ќе предложи тоа.
    Обидете се да остане обединета, а не disperdevi.
    Бог знае што е потребно денес во Италија, место на имиграцијата и културни промени за секуларна извидници, силна, добро структурирана и фирма во неговите идеали се сместат студентите кои не можат дури и италијански, во комплементарност (не опозицијата) на исповедалница.

    Germano прилежен

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 1 (од 1 глас)
  6. OldStoneGrizzly

    сум на 7 август 2008 година @ 00:49

    Па, во сите искреност не гледам што има лошо во scoutmaster не е исправен ...

    да не ќе мора предрасуди?

    И тогаш, сите овој разговор за "враќање на БП" за мене е малку смешно. Што беше целта на БП во основањето на извидници? Обезбеди на граѓаните на Обединетото Кралство дека би било корисно за општеството, како и активни носители на вредности во согласност со неа. Па, нека пауза за момент: како тоа треба да биде, денес, добар граѓанин? А религиозни фундаменталисти, што религија е тоа, тоа ќе биде добар извидник и добар граѓанин? Што општество сакаме за утре? Вредностите кои беа прилагодени за пост-Викторија Англија се корисни денес?

    Барање ова прашање не е богохулење, верувам ...

    Добар лов

    OldStoneGrizzly

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: -1 (од 1 глас)
  7. Dominic тиква

    часот по полноќ на 11 август, 2008 @ 24:08

    Јас немам предрасуди, но јас не разбирам зошто католиците одат на миса ако CNGEI со униформа CNGEI се протерани од страна на здружението (така да се рече од големите бели мечки).
    ова е грешка или заблуда?!
    (Се надевам дека големата бела мечка претерани)

    Германски макотрпна

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  8. Тарцисио

    часот по полноќ на 12 Август, 2008 @ 00:32

    Јас сум сеуште CNGEI, но се оние водачи и воспитувачи кои веруваат дека наоѓање на тоа се потешко за неговиот престој во здружението. Не го делат мислењето на неговиот пријател големата бела мечка, со кого ја делев повеќе од една деценија за членство CNGEI Виченца, не ви се протерани кога ќе присуствуваат на црковната миса во униформа, но според мое мислење CNGEI е доброволно или нема враќање во здружението на не-верници, а да не зборуваме атеисти. Во мое време во училиште лидери proponovena "затишје во активност" за да се овозможи учество во богослужбите, денес е мојот последен извештај дека лидерите предупредија дека оние кои сакаат да присуствуваат на миса мора да одат на миса како и обично во 8 часот пред на активност започнува. За жал постои огромен недостиг од лидери и или се затвора или се менува целата група (како Manziana, Маса, изпитваш (2), Таранто, итн Или се надева ... Ветувањето на нови младенчиња првично беше исчезнати. Словото на ветувањето; нашиот најдобар случај, "суво", ако ние сме од Бога семејството дома, а потоа влезе со се врти на фразата, со индикација-обврска од страна на WOSM, но секогаш постои изразот "јас ветувам дека ќе љубов ...." Што е толку малку да сакаат да го однесе надвор од секуларните Пром ... дури и сега јас треба да преземе да се каже. Тоа е зошто по 24 години како шеф CNGEI надевам дека во можност да го промените датумот без оштетување на момци дека лидерите често се Марио Марио Роси и Роси .

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  9. Иван Danchielli scoutmaster Виченца (Big Bear Белата)

    сум на 4 сеп, 2008 @ 22:15

    Јас бев заменик шеф на оддел во Собор во Јапонија во 1971 и во Светската конференција за добар Алдо Marzot го претстави својот предлог на четвртата филијала на "Рајдер" (пост-Rover разузнавач младите ..). Извика скандал во CNGEI Marzot и беше принуден да земјата на ASSORAIDER. Јас би можеле да се цитираат многу други примери на непопустливост на мојата асоцијација на потекло, таа на која е како што следува: во нашата канцеларија се присутни од страна на сите групи на сите асоцијации, тоа е убава сајт за разузнавач активности, помалку од CNGEI на нашиот град ... и да не постоиме за нив. Извидници и браќа и сестри се грижат едни за други за кои мислиме дека младите луѓе од страна семејства. Останатото е неплодна контроверзии. Идеална универзална прегратка сите вас. Добар лов и добар начин.

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  10. Тарцисио

    часот на 8 септември, 2008 година @ 23:34

    Почитувани Big Bear Белата ме потсетува на Иван Грозни, помете сè. Тоа не е сосема точно дека сите ваши поранешни дел од кои биле мојот прв комесар, сум заборавила .. дојдовме да се направи на ветувањата на младенчињата од вас и јас се понудени повеќе од угостителството, вашиот значки и книга за приказните објавени од вас. Вие знаете дека јас се согласувам со вас на некои други прашања, но, како и во секоја асоцијација, се разминуваат. За жал, но за среќа за мене, исто така, понекогаш е подобро да се одделат од најпознатите спокоен и да продолжи на нова локација, наместо да продолжи да pizzicarci дома. И кога велам подобро мислам за извидништвото како во овој случај, сега има 70 деца кои се соочуваат со повеќе радост извидници на пораката. Можеби ова е повеќе од симбол.
    Добар лов - патот - Пат

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  11. Марко Сабатини

    часот по полноќ на 17 Септември, 2008 @ 05:39

    За зголемувањето на бројот на автономните разузнавач здруженија, во сегашно време мислам дека треба да го цениме дека со усвојување на филозофија на древна Кина, "може да биде катастрофа, може да биде Божји дар." Се разбира, напуштеноста на патот кој се појавува повеќе не е изводливо да се отвори тепани песна вклучува сериозен пропуст, период на жалост, се над тоа, да преземат иницијатива. Тоа не се случува секој ден, не сите, но тоа се случува се повеќе и повеќе нешта е frequente.Non луѓе со слаб стомак или без внатрешни структури.
    Лебдат атеист, секуларистички повеќе од тоа е преземање CNGEI што почна неодамна да стане здружението на неверниците е една од причините поради што пребегнување на целиот простор. Јас сум совршено во ред со Mimmo тиква AGESCI потсетувајќи дека, за други причини, ти си подобро во однос на миграции.
    Мора да се каже, исто така, дека потрагата по авто-асоцијативна структура се одредува од страна на некои години од страна на бирократско однесување (како "моќта да се искорени") или уште полошо наметлива и арогантна на некои асоцијативни нивоа, поддржан од страна на пристрасни толкување на правилата се премногу ригиден (законот е за човекот, а не обратно). Ова се случува-мислам-бидејќи арогантно се стреми да му се посветам на амбициите на монопол avvilendo асоцијација за движење организација. Во врска со ова јас се сеќавам на убав напис во списанието на Дон Романо Nicolini AGESCI "B.-P. ќе почне да Brownsea? "Извиднички-ЈП број 13 на 6 јуни 2007 година. Ние во Сан Casciano во Вал ди Pesa, Фиренца-поради оваа причина го напуштивме AGESCI FederScout Залагајќи се за сет-асоцијативна и автономни и федерацијата Извиднички движење во БП велејќи:
    "Нашата цел е да се децентрализира
    управување на Движењето
    колку што е можно, па
    за да се избегне бирократијата
    и да им даде максимална
    на демократските автономија
    на локалните структури.
    Ние не сме толку многу организација
    Како братство,
    се пресели од духот и
    на непишан закон на лојалност,
    наместо со правилата и
    печатени прописи. "
    На крајот, и јас се заклучи, е да се почувствува духот на движењето, која е уникатна и сите сме браќа, гледајќи од далечина изрази
    организација во различни форми на здружување.
    До сите на братски начин!
    Марко Сабатини претседател Извиднички ГРУПА придонесле

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  12. Стивен Монтсерат 1 век

    часот по полноќ на 17 Септември, 2008 @ 18:57

    Анализата на Марк, јас лично се сретна оваа година во Bisceglie, допира на некое прашање што сигурно, до пред неколку години сега, никогаш не зборуваше за многу: здруженијата на demergers повеќе "важни", L ' Agesci, а во последно време, исто така, CNGEI Assoraider.
    Без да навлегуваме во индивидуални настани, Mark вели јасно она што се главните причини за овие поделби и јас не сум тука за да ги повторувам, јас само дека тоа јас го споделат во целост.
    А конструктивна дискусија за тоа што води секции, групи, индивидуални животни, но, исто така, да се движат подалеку од здружението на членство ќе им помогне да разберат каде сте во право и ќе ви помогне да ги пронајдат пат "дели" дека еден ден се донесат сите извидници во италијански федерација, почитувана на она што се разликите и особености, карактеристики на секоја од нив. Вие би можеле да земеме примерот на Federscout:. Многу здруженија, секуларна, католик, pluriconfessionali, различни истории, различни региони и слично, туку сите заедно тие дискутираат, ќе се споредат, организирање настани и активности Мислам дека ова се нарекува "разузнавач братство!" И тоа е прекрасно искуство да живеат!
    Јас сум идеалист, но јас сонуваат за заеднички дом за сите италијански извидници. И 'е можно. Но, секогаш без заборавање на учењето на БП: Извидништвото е движење. Мислам дека досега не се користи овој збор по случаен избор, но со прецизна смисла: на движењето вклучуваат, не ја исклучува, е континуирано и постојано патување, тоа го подобрува и го збогатува секој ден!

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  13. Ангел Benassi

    часот по полноќ на 21 октомври, 2008 @ 17:54

    Духот Извиднички е еден, без оглед на симболот под кои се остварува.
    Како "стар извидници" Жал ми е да се слушне говори дека немаат ништо заедничко со братството дека треба да постои помеѓу секој од нас.
    Јас за жал имале лоши искуства со локално AGESCI од која доаѓам, но, сепак, јас сум секогаш подготвен за дијалог и да соработуваат кога е тоа потребно.
    Се надевам дека во иднина работите може да се промени, јас сум убеден дека виша сила на извидници е исто така и пред се на братството роден од различноста.

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  14. Среќен Шатка

    сум на 10 ноември 2009 @ 03:46

    Здраво
    МИ Antonielli име е Пол и јас сум Извиднички Група Извиднички Agesci Folignano1, јас сум 46 discout син (мојот татко nel1950circa патенти бр 1) во активна служба, до пред неколку години. Имам само сега се најде на веб, но одамна сум слушнал за тебе и сега што реков, toh 'тука е уште еден Извиднички асоцијација, dopoquella Трст, исто така, Ломбард, асоцијацијата ќе добиете во малку Бергамо, а потоа ќе бидат на крајот на Пуља следи од страна на Римјаните во северно и западно од Фиренца.
    Се прашувам. она што личи тоа се создаде уште еден Извиднички асоцијација? На Agesci на CNGEI, ЕСФ имаше добар? Јас ги наведуваат само нивните 3
    затоа што тие се најголемите и 3 се, исто така, за мене, бидејќи премногу на истото важи и за други discorsoche направи за вас.
    Тие, исто така се едуцираат младите со помош на методот измислен од страна на БП како разузнавач се каже за вас. Па зошто ако сакате да го направите образовни услуги за деца не ги делат нивните комбинација? Што е толку некомпатибилни со vosrti вашите мисли и идеологиите? Простете ми, но јас гледам малку смирение и премногу жеден да се земе во центарот на вниманието.
    Ако БП е време ние не мислам дека тоа ќе биде многу возбуден околу оваа поделба, бидејќи тој секогаш го проповедал на братството на Сјеверо низ целиот свет и ние сега се поделени на разни друштва mAh! Постојат доволно поделби во рамките на црквата, сега можеме да ви донесе дури scout.Scusatemi на ова писмо може да биде малку гаден, но тоа беше мислата дека го носев во внатрешноста за некое време. Во Чекајќи го вашиот одговор ву можеби плодна патот работа comunque.Buona
    Во вашиот Извидништвото патка е среќен.

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)
  15. Роберт Stanzione

    сум на 10 ноември 2009 @ 17:32

    Коментар:
    Јас го прочитав внимателно она што момците се опишува, истакнувајќи, следење и коментирање и јас ви честитам, бидејќи јас забележите во сите желба да се состанат и да се натпреваруваат на идеи и верувања достигна созреана. Извидништвото е средина каде што може да огледало, да ги споредиме и да ги изразат слободно и е можеби единствената добра работа што ние сега може да се сметаат освоил меѓу нас. За остатокот тоа е тажната моја уверување дека сè што ќе види и сурфање бесцелно. Не знам, но претпоставувам дека можеби и јас сум најмногу ветеран на сите писатели. Живеење, пловење, на речиси осумдесет разузнавач од 1945 година. Извидници од ASCI, со Rover CNGEI, тогаш СМ ALT комесар, ко-основачот на четири групи во текот на мојот живот. Три Собор, сега во спорот CNGEI надвор. Тие се познати од страна на некои игнорирани од страна на другите, можеби од некој толерира ако не соочат со предизвикот. Јас го напишав за моето авантури во 150 приказни, многу од извидници во Италија и во oltri дванаесет земји каде што сум го сторил на работа на целиот живот. Еден од моите лични сметка на суровини Извидништвото: Корисни, образовни, но лесно да се манипулира и заблуда оние што го следат за да на лицемерната начинот на тековната употреба. Човек е една работа на инструктор, а другата е на едукатор. Ние се движиме многу медиокритет инструктори, многу малку едукатори. Значи разузнавач движење е дефинирано од страна на неговиот autonomasia образовни движење не е она што го правите. Пофалба обиди се, се разбира лоши резултати. За жал, групи често биде домаќин pressapochisti, незрели, арогантен, exhibitionists, замаглување на основните вредности кои се закачам на метод, што го прави само на објектот на нивните лични Шатор за да се скрие нивните граѓански и морален банкрот.
    Ако сакате време и да ги следат на блогот секој толку често: Пеликан Succiso мојот новоотворената вратата не само да им даде од моите чувства и моето искуство во повеќе од педесет години на извидници извидници практикува прв во здруженија подоцна во животот и во работат во контакт со луѓе од различни етнички групи, култура, верувања, различни религии. Јас бев среќен да биде во можност да се измери, да се примаат и даде нешто многу италијански, Кристијан, граѓански, ентузијасти.
    Безбедно патување и сус Белата пердув

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: -2 (од 4 гласови)
  16. Тарцисио

    часот по полноќ на 27 ФЕВРУАРИ, 2012 @ 01:13

    Јас би, за духот на знаење, ако може да се добие објаснување од ГЕЛ: во некои делови прочитав дека гелот се состои од неколку групи во Лондон, но јас го видите вашиот сајт, останатите само еден со седиште во Милано. Постојат и други групи? Ви благодариме и Среќен патување

    ВА: F [1.9.17_1161]
    Рејтинг: 0.0 / 5 (0 гласови)
    ВА: F [1.9.17_1161]
    Оценка: 0 (од 0 гласови)

Коментари RSS · TrackBack

Ве молиме внесете го вашиот коментар

Име: (задолжително)

E-Mail: (нема да бидат објавени - задолжително)

Веб страна:

Коментар:

Immagine CAPTCHA
Промена на слика
*


Сакам да се ажурираат на било какви промени на статијата без да остава никакви коментар за сега

Претплатени