Krucifikss, nolēmumu pret patiesību


"Krucifikss ir mīlestības simbols, lai ticīgo vai ne, un tam nav nepieciešama atteikumi, neuzliek soda vai aizspriedumainību pret citām reliģijām, kultūrām un filozofiju," saka monsinjoru Giuseppe Merisi bīskaps Lodi ...

Viņš sauc šo "ideoloģiski vērstā lēmumu", ka devalvēt kultūras, noliedz acīmredzamo faktu, ka ir "zīme" par ticīgajiem un neticīgajiem. Un novēršot klātbūtne ", kas neprasa neko, bet tikai norāda," beidzas ar "papildu noārdīšanas" pasaule ", kas jau tik disoriented."

Par Tg2000 un nākotne prezidents Itālijas Bīskapu konferences kardināla Angelo BAGNASCO, nenoliedz, ka "no Strasbūras tiesas lēmums izraisīja izbrīnu un apjukumu manī." Nolēmums, paskaidroja vakar, "šķiet, ir ideoloģiski virza," lēmumu ", kas nav aprūpi ievērot patiesību par lietām." "Vai neņem vērā, piemēram, - viņš uzsvēra - vēsturiskā patiesība Eiropā un Itālijā. Pat gadījuma acu, Eiropā un Itālijā ar vienkāršu viedokļa kultūras, izdarīt iedvesmu no .

Paskatieties apkārt, lai saprastu, ka bez kristietības un neietver "Dievišķā komēdija", bet arī lielākā daļa no arhitektūras un mākslas. " "Lai atzītu kultūras vērtību krucifikss, tomēr tas nenozīmē - pievienots kardināls - fenoliem reliģiska nozīme, jo ticību ar savu civilizāciju un kultūru veido pazīmes, kas kļūst pieejami visiem akcionāriem, par ko liecina bagātību mūsu nācijas vēsturē un kontinenta mērogā. Par krucifiksu parakstīt un pēc tam runā ar visiem, vai ticīgajiem, kuriem tas noteikti ir zīme, savu ticību neticīgajiem, kam pāri joprojām ir zīme neatņemama cilvēciskās pieredzes pirmsākumi meklējami un Kristus ".

No otras puses, turpināja prezidents CEI "Es neatceros kādreiz ir dzirdējis kādu apvainos ar šo zīmi, un bieži vien es jutu, ka daudzi, pat starp neticīgajiem, tikai skatoties cilvēks uz krusta, un iedvesmoja uzticība iet uz priekšu. Kāpēc - viņš secināja, - tālāk noārdošo mūsu pasaulē jau tik sajaukt? Kāpēc liegt sev šo apzīmējumu, kas neprasa neko, bet pakļauj tikai? ». No "apvainojoši simbols un lielākā daļa eiropiešu: katoļu, pareizticīgo, luterāņu, anglikāņi, Calvinists ", runāja kardināls Giovanni Battista Re, prefekts no kongregācijas bīskapi, Vatikāna Radio teica, ka" reālo aizstāvji sekulārisma jāaizstāv krucifiksu. "

Bez tam, "atsaucoties uz krustā sišana - pašas raidorganizācijas teica monsinjoru Aldo Giordano, un īpašais sūtnis no Svētā Krēsla pastāvīgā novērotāja Eiropas Padomē - nav risks personas tiesībām, bet tas ir ievērojams ieguldījums publiskajā sfērā lai aizsargātu, veicinātu, lai noteiktu indivīdu tiesības, privātpersonu tiesības. " Pēc bīskapa Giampaolo Crepaldi, arhibīskaps Trieste, teikums ir "ļoti kļūdains", jo "reliģisko simbolu izslēgšanu no sabiedriskās vietās ir pats akts, kas pauž absolūtismu un fundamentālismu." Līdzīgas domas pauda bīskaps Elio Tinti no Carpi bīskaps: ". Nesaprot, kāpēc mēs joprojām pastāv graut mūsu identitāti", "Eiropa ir tāpēc, ka divus tūkstošus gadu Evaņģēlijs ir iesaistīta Eiropas tautu vēstures" un Tā nav arī lietu arhibīskapam Perugia arhibīskapa Gualtiero Bassetti, ja "krucifikss ir vērtību visiem, ir mūsu civilizācijas vērtību, ko šīs saknes."

"Krucifikss ir mīlestības simbols, lai ticīgo vai ne, un tam nav nepieciešama atteikumi, neuzliek soda vai aizspriedumainību pret citām reliģijām, kultūrām un filozofiju," saka monsinjoru Giuseppe Merisi bīskaps Lodi, līdz pirms dažiem mēnešiem no Itālijas bīskapi pārstāvi COMECE . Tā ir zīme, norāda bīskaps Kremonas Lanfranconi monsinjoru Dante, "kas nekad nebija kaitējums nevienam." Vēl jo vairāk, saskaņā ar monsinjoru Luigi Negri, bīskaps Sanmarīno un Montefeltro "Es domāju, tas ir godīgi teikt, ka tas ir graujošu ... veiks ar mežonība."

Autors: Salvatore Mazza
Ņemts no: Future

VN: F [1.9.13_1145]
Rating: 4,8 / 10 (18 balsis)
VN: F [1.9.13_1145]
Rating: 2 (no 16 balsis)
based on 18 ratings Krucifikss, nolēmumu pret patiesību, 4,8 no 10 Balstās uz 18 vērtējumu
Daļa

26 komentāri līdz šim »

  1. Provinces sporta centrs Libertas Lucca

    esmu par Nov 7, 2009 @ 24:11

    Mēs piekrītam pilnīgi. Mēs gatavojas safasēti krucifikss mūsu sporta zālēs, kā arī mudināt citus sporta institūcijas rīkoties tāpat.
    Renzo

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Reitings: -4 (no 10 balsis)
  2. Matthew Cernison

    esmu par Nov 7, 2009 @ 15:07

    Es domāju, ka ir ne tikai liekulīga, bet vērtības pazemināšanās krucifikss saka, ka tas nav reliģisks simbols, bet tikai kultūras un mīlestības simbols, lai ticīgajiem un ne. Krucifikss ir pamats ticīgie savas ticības, uzskatu, ka Kristus ir miris un augšāmcēlies. Ģimenes locekļi, kuri netic, tas ir tiesības izglītot savus bērnus bez šī noteikti ir krustā! Tas būtu tāpat kā liekot skautu grupai musulmaņu pieņemt komūniju, vai teikt Tēvs mūsu. Ok, mums, mūsu tēvs ir simbols brālība visu, ne tikai kristieši, bet mēs esam gatavi nodot sevi citu kurpes, kas netic tā.
    Turklāt, turpinās simbolu, tradīciju un maksas baznīcas prom tiem, kuri domā, ka dažādu būtu citā vietā uz sirds, lūpas un prātos no tiem, kas tic. Ja mēs izdarījām, kristietība atkal jēgas daudziem šodien nav gatavs ticēt. Bet ne visiem, un tiem, kas piekritīs, brīvību jāpaliek

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 4.5 / 5 (2 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 3 (no 9 balsis)
  3. Zīme

    esmu par Nov 7, 2009 @ 16:08

    Šajā rakstā mēs karājās pie ieejas mūsu krustā sisto. vietām scout.E "vismazāk mums, bet ir milzīgs visiem!
    "Krucifikss nerada nekādu diskrimināciju. Nekas nav minēts. Un "tēlu Christian revolūciju, kas ir izplatījusies visā pasaulē ideju vienlīdzību starp vīriešiem līdz šim nav. Christian revolūcija ir mainījusi pasauli. Vai mēs vēlamies noliegt, ka pasaule ir mainījusies? ..
    Es nezinu nevienu citu pazīmju, kas dod tik stingri sajūtu mūsu cilvēces vēsturē.
    Krucifikss ir daļa no pasaules vēsturē pirms Kristus ... neviens nekad nebija teicis, ka visi cilvēki ir vienlīdzīgi un brāļi, bagātiem un nabagiem, ticīgajiem un neticīgajiem, ebreji un citu ebreju un melnās un baltās, un neviens pirms viņu vienu bija teicis ka centrā mūsu eksistenci mums ir situate solidaritāte starp cilvēkiem ... Man šķiet, ka labi puiši, bērni, viņi zina tieši no skolu soliem. " Natalia Ginzburgam
    Tas nav pārspīlēts, lai tie visi to krucifikss. Ir vēsturisks counterevidence. Patiesībā bija divi monstriem divdesmitajā gadsimtā - nacismu un komunismu - pirmais sagrupētos noslaucīt krucifiksi no klasēm un Eiropas vēsturi.
    Ar visu pienācīgo cieņu mēs ceram, ka tiesneši būs mācīties labi. "Krucifikss ir daļa no pasaules vēsturē"
    drukāšanas veicinātāja GROUP OF skautiem - San Casciano Val di Pesa, Florence, oktobris 2009

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Reitings: -2 (no 6 balsis)
  4. Mamba

    esmu par Nov 7, 2009 @ 16:21

    Nu ja Cardinal nebiju dzirdējis cilvēkiem, kuri aizskar klātbūtne krucifiksu sabiedriskās vietās, nozīmē, ka kardināls dzīvo zelta pasaulē ir laicīga un autoreferenziale.La par Eiropas kultūru un Eiropas identitāti, ir balstīta tieši šajā " ir izsekot reliģisko aspektu privātās dzīves un personas. Ja reliģisko simbolu vietu tur nebija, jo tas bija tikai šo tiesīgo vietās ir simboli valsts. Ka lai atturētos diskrimināciju aizsargā visiem pilsoņiem neatkarīgi no viņu uzskatiem vietās personali.Per šīs valsts nāk no privātpersonām, nevis ticīgajiem un ievadīt ar vienlīdzīgu cieņu. reliģisko simbolu displeja valsts, rāda priekšroku, kam ir konkrēta reliģiskā piederība uzticīgs jūtas vairāk aizsargāts attiecībā uz pilsoņiem, kas nav izteikti. un tas ir pret brīvību.
    Šīs neiluoghi statusa simbolu, ir vienīgās valsts

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 4,0 / 5 (4 balsis)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 1 (no 9 balsis)
  5. Giovanni Bachelet

    esmu par Nov 7, 2009 @ 22:52

    Tikai šodien man bija iespēja sev runāt par krustā sišanas Nacionālajā asamblejā Demokrātisko Puse. Atrast manu īsu iejaukšanos http://www.youdem.tv/VideoDetails.aspx?id_video=7f9cea45-fa7d-41c0-8c88-505fc65a1cf0 vai manā mājas lapā. Labs ceļš, laba medībām, labs lidojums!

    Giovanni Bachelet
    Solījums 1968
    Koka Badge 1976

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: -1 (no 1 balsojums)
  6. Francis

    esmu par 8 Nov 2009 @ 12:14

    Godīgi sakot, es brīnos, kā var koka objektu (kas ir neticīgie), aizvainot vai noniecināt citu cilvēku reliģiju. Turklāt to pašu objektu, kā arī kokapstrāde, ka musulmaņi ir jāzina, ka islāms ir cienījams kā skaitli Isa (Jēzus). Es neesmu informēts par krucifiksa tā saka "nāvi neticīgo," ir vienkārši stulba ideja, kas iegūti no seniem diskriminācijas veidus, kas tagad, cerams, ir bijusi viņu diena. Man šķiet, ka grib atņemt ar varu ir rezultāts aizspriedumu, jo tas nozīmē vēlēšanos ieņemt daļu kristiešu, būs, ka tiešām nav tālu no skaidrs, ka, patiešām. Tāpat kā tas ir pretīgs, lai lēmumu atcelt aizsegu musulmaņu studentiem apsprieda viņa laikā Francijā. Valsts institūcijām ir laicīgs, bet "laicīgās" nenozīmē "pret reliģiju", un nebūs klātbūtni nelielu koka krucifikss, lai padarītu skolas vai biroja dievnamu. Man šķiet, tāpat kā stāsts par ebreju ģimenes, kas, ja to lieto kopā ar skolotājiem, jo ​​viņi bija krāsošana Ziemassvētku koks savu bērnu ... nekas jums neliedz svin Ziemassvētkus, un Chanukkah un jebkura cita puse par jebkuru reliģiju. Patiešām, tā vietā SDI noņemiet krucifikss liktu citiem simboliem ap klasi, ja nav nepārprotami aizskaroši (piemēram, svastika no nacistu apgāzies, kas kūda uz naidu). Kurš uzskata, nejūtas ignorēta, kas netic citu interjera elementu (lai gan jūs labāk aplūkot tāfele, nevis sienas!).

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Reitings: -2 (no 2 balsis)
  7. Alessio

    esmu par 8 Nov 2009 @ 18:33

    Apelācijas redaktoriem:
    jo mēs esam uz tuttoscout bez pretrunām un bez niknums, lūdzu, apsvērt iespēju iekļaut avotiem, kas ir arī vienošanās ar ko nolēma Eiropā. Ar mērķi nodrošināt vairāk līdzekļus, cik iespējams, (iespējams brāļiem skauti), kas lasa šo lapu, lai iegūtu priekšstatu, kas nāk, cik vien iespējams, lai padziļināti pārdomātu un pamatojums.

    No šī, lūdzu, secinu, ka es esmu pret ierēdņiem vai vienalga, es tikai domāju, ka tas ir svarīgi, it īpaši izglītības vidē, piemēram, ka skautu asociācijas, var nodrošināt daudzi avoti ne tikai mūsu pašu idejas, kas atrod sevi izdarīt izvēli.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 5.0 / 5 (1 balsis)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 2 (no 2 balsis)
  8. Nino

    am gada 9 2009 @ 08:52

    Es piekrītu pilnīgi ar vārdiem, bet vēl vairāk ar jūtām. Turklāt nav sods, nav runa un neviens cilvēks nekad noņemt krucifikss no manas sirds.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: -1 (no 1 balsojums)
  9. Elijah Napolitano

    am gada 9 2009 @ 14:55

    Ar beigām Svētās Romas impērijas, jaunās Eiropas valstis dibināja savas pastāvēšanas par barbaru karaļvalstis spēku un romiešu kultūru kristietība ar līmi. Šīs saknes nav papildināta ar konstitūciju. Sairšanas reliģijas process sākās ar franču revolūcijas un dažādi "sektas" joprojām turpinās. Par krucifiksu atcelšana ir vēl viens solis.
    Ļaujiet mums meditēt par Arrocchiamoci un reliģiju, mūsu ticība mūsu vērtībām.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 1.0 / 5 (1 balsis)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Reitings: -2 (no 2 balsis)
  10. Gino

    am gada 9 2009 @ 18:19

    Es atklāju šo informēts redakcijas Mark Labor, kas noteikti neviens nevar vainot `pārrakstīšanās ...

    Šajā redakcijas min Natalia Ginzburgam (ateists rakstnieks, bet ebreju izcelsmes ...)

    Un viņa secinājums ir, ka krucifikss ir labi, ka paliek.

    No otras puses, noņemiet reliģiskos simbolus, ir attieksme reliģisko neiecietību, tad pretstatu tās vērtības, kas mūsu Konstitūcija.

    Mūsu civilizācija ir jābūt iekļaušanas (kad mēs atbalstām idejas un simboli no visām), nav naida un atstumtība.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: -1 (no 1 balsojums)
  11. Sternwolf

    am gada 9 2009 @ 19:36

    Acīmredzot es esmu skauts, un es ticu Skauti ideāliem.
    To sakot, es varu dot prom uz manu dumpinieciskajam trakošana. Es piekrītu doma mambas un Cernison, es esmu katoļu, bet es dzīvoju tas manā personīgajā dzīvē.
    Es saprotu, ka viņi uzdoties cita reliģija, varbūt simbols to nepārprotami varētu apnikt mani (kaut gan es biju ateists varētu apnikt mani šāds simbols ciešanas, jo aihme, nozīmētu, ka man nesūtiet neko garīgo).
    Es arī vienmēr uzskatīja, ka reliģija izvēle ir personīgā izvēle, un tas ir paveikts atbildīgā veidā: par šo, ahce pirms šo lēmumu, es uzskatītu par negodīgu komercpraksi, lai atklātu corcefisso skolās, īpaši bērnudārzos, vai pat sliktāk , pastāv baznīcas skolu darbiniekiem.

    No reliģijas profesijas nes sev līdzi savas vērtības un idejas, kas ir ļoti spēcīgs emocionāls spēks: paši simboli un tīri politisko paziņojumu, tās ir jāatceļ.
    Atcerieties, ka Don Milani māca, krucifikss ap viņa kaklu atvilktnē ", lai neviens, kas ir ievainota."

    Valsts ir laicīgas. Lajs. LAY LAY LAY, LAY.
    Lay nenozīmē ateists, reliģija nenoliedz, bet, relegating to privātajā sfērā, nodrošinot vienlīdzīgu cieņu visu konfesiju (jo cilvēkiem ar vienlīdzīgu cieņu).
    Man ir ideja mūsu mīļais "Libertas Lucca sporta provinces centrs." Tā kā jūs neesat provinču un grēksūdzes, kāpēc nav jums izvirzīti blakus krucifikss, kas 24 simbolus galveno reliģiju?
    Sešu norādīja zvaigzne, tukls mazs cilvēks, kas pasmaida, viena Om un pusmēness.
    Varbūt ir arī labs.

    -Ar cieņu, Wolf Sideral.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 5.0 / 5 (2 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 3 (no 3 balsis)
  12. Stephen

    esmu par 10 novembris 2009 @ 00:12

    Neskatoties uz skumjas par to, kas notiek, nav tiesības liegt skaidrs, lai kāds, kas bija krustā sists ar garlaicību. Tomēr jāatzīst, ka skolas nedod vairāk laika, tāpat kā trūkst tualetes papīru, ziepēm un mācību materiālus. Es domāju, ka šī ir problēma mācību stundām ... vairāk nekā krucifiksu. Noņemt, lai noņemtu krucifikss nenozīmē Kristum: "Ja divi vai vairāki sapulcējušies manā vārdā, tur es esmu viņu vidū." Krucifikss ir tikai simbols, bet, ja jums ir radīt aizvainojumu, naidu ārzemniekiem brāļiem (kā šķiet, savukārt, ņemot diskusija Itālijā), tad tas ir labāk veikt. Mēs celt Kristus ienākšanu skolās ar mūsu piemēram un mūsu dzīvi, nevis turas pie krucifiksa bieži (diemžēl) ignorēja visi (ieskaitot kristieši).
    "Un, kas nesaņem jums nebūs dzirdēt jūsu vārdiem sakot, jūs atstāt, ka māja vai tās pilsētas, nokratiet putekļus no savām kājām. Patiesi, es saku, ka sprieduma valsts Sodomas un Gomoras diena būs daudz vairāk izturama, nekā pilsētā.
    Lūk, es jūs sūtu kā avis starp vilkiem:. Tāpēc esiet gudri kā čūskas un nekaitīgs kā baloži "Kristus saka (Mt 10, 14-16). Nav spēkā tie saka, bet iet kā avis. Grūti? Kas grib noliegt? Un viņš saka: "Sludini evaņģēliju", nevis "pakārt krusti" ir pienācis laiks, lai spēlētu spēles pirmā persona!

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0 (no 2 balsis)
  13. Julia

    esmu par 10 novembris 2009 @ 16:50

    Es piekrītu, ka krucifikss ir simbols neizsaka mīlestību, brālību, savstarpēju palīdzību, bet mana vīzija, kas ir kristietis skats, protams, nav vienāds ar personu, kas netic mans Dievs . Tātad, jo mēs esam laicīgā valstī, (lai gan, diemžēl, Vatikāns ir tā ietekmi uz valsti, tas ir nenoliedzams) Es uzskatu, ka ikvienam ir vienlīdzīgas tiesības paust reliģiju, mēs nevaram uzspiest ikviens, kurš nav kristietis, kas darīt nodarbība (ja mēs, piemēram, skolas) ar krucifikss pie sienas norādot.
    Noņemot krucifikss, šķiet, darbojas pret Baznīcu vai pret mūsu kultūru, jūs domājat, ka Itālijā mēs esam ne visi kristieši (es runāju ne tikai ārzemniekiem, bet arī itāļu) un ka mums visiem ir vienādas tiesības.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 5.0 / 5 (1 balsis)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 1 (no 1 balsojums)
  14. Gianfranco

    am 11.novembrī 2009 @ 11:36

    Lūdzu, ņemiet vērā. Tas ne noņemt krucifikss no jebkuras vietas, bet tikai sabiedriskās vietās, un galvenokārt skolā. Tas ir tāpēc, ka Itālijas valsts ir laicīga, un tai nav valsts reliģijas. Nav redzējis kopš krišanas fašismu. Man personīgi, kā ne-katoļu, no krucifiksa klātbūtne nedod nekādu problēmu. Iespējams, vairāk, lai man pa piebalsot svētdiena (es dzīvoju pie baznīcas), bet visā visumā es uzskatu, ka parādība folkloru. Es izvirzīti daži jautājumi, uz tiem skautiem un izplatītu ES vērtības un ideālus, kas nav nevienai: ". Scouting bez My Religion ir tikai paņēmiens" Iedarbojoties tika sists krustā blakus ebreju simbols un musulmaņu jūs piekrītat? Saskaņā ar Jums valsts skolās būtu tiesības iebraukt ebreju reliģijas mācību un islāma izvēles? Un varbūt arī uzņemties skolotāju lomu un mācītāji norāda imams? Kardināls teica, ka "krusts ir mīlestības simbols par ticīgo un ne." Un varbūt tagad, ka Rietumi izgāja liesmas ugunsgrēku un bija joprojām spiesti pārveidi trešās pasaules daudziem var šķist patiesa. Galu galā mēs Rietumos esam uzsākuši jaunu gadu tūkstotī. Taču šā iemesla dēļ laicīgai valstij ir nozīmīga vērtība visiem, un pieprasīt ar likumu (vai valdības apkārtraksts) reliģisks simbols nav pozitīva. Es ļoti vēlētos, ka par šiem jautājumiem varētu apspriest brīvi, secularly teiktu, un neslēpj to, ko tā ievērojami ekonomiskajām interesēm un politisko izmantošanu.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  15. Sternwolf

    am 11.novembrī 2009 @ 18:19

    Oufff.
    Oufff dubultā.
    Tad es sāku dot atbildes:
    Pirmkārt, Francis:
    ) Valsts ir laicīga, un tā ir taisnība, laicīgās nenozīmē ateisti.
    Tas ir teikt, tas nozīmē, ka katrs lajs es domāju to pašu cieņu, kā uz papīra faktus. Un ņemot vērā, ka Itālijā jūs nevarat OR ", lai novērstu jebkādas krucifikss sabiedriskās vietās (nodrošinot vienlīdzīgu statusu visām reliģijām, kas nav parādītas) NE", lai saņemtu viņiem visiem (tas varētu tikt pārstāvētas), es esmu tikai priecīgs, ka Eiropas Savienībā mums ir piespiedusi rokas.
    B) Pull pār Francijas galvassegu lieta, krucifikss ir nepareizi: kamēr plīvurs personisko vienumu un kā tāds ir saistīta ar brīvību (ieskaitot reliģisko) par personu, kas to, krucifikss atrodas kolektīvā, un nevar ir saistīts ar lielāko daļu cilvēku (pat milzīgs), kas piedalījās.

    Elija Napolitano, pat nezinu, ko risponderti.Anzi nedrīkst:

    1 - aicinājumu turēties pie reliģija ir bērnišķīga un nepareiza - Reliģija ir personisks.
    2 - Tas, ka katoļu reliģija bija līme viduslaikos Jāskatās. Jā, ar nosacījumu attaisnojums dažiem no asiņainākajām lietu Western vēsturi.
    Bez tam, suverēnu "ievēro reliģija" ne tāpēc, ka viņi bija dievbijīgi kristieši, bet tāpēc, ka tas sakņojas nezināšanā par to attiecīgajiem iedzīvotājiem bija zināma politiskā nozīme.
    3 - Hands Off franču revolūcijas. Ja tā nebūtu bijis, mēs parādā tik daudz reliģisko tiesības: nav domas (altriemnti beidzas, kā Giordano Bruno), nekādas subsīdijas zinātnei "neoficiālo", nav pazīmju, mūsdienu domas.

    Franču revolūcija bija neliels brīnums, ka mēs visi izvirzītie cilvēka MEN un ne gullible.

    -Ar cieņu, Wolf Sideral

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  16. Conrad

    am 12.novembrī 2009 @ 20:16

    Es atsaukties uz dažiem jautājumiem atrodama uz blogu, lai dotu savu atbildi:

    Iedarbojoties tika sists krustā blakus ebreju simbols un musulmaņu jūs piekrītat?
    ... Jā, Urā!
    Es iesaku tēlu Mekas virzienā Meku, kuriem vismaz viena Marokas klasē gandrīz vienmēr simboli citu reliģiju, ja ir kāds, kas professes.

    Saskaņā ar Jums valsts skolās būtu tiesības iebraukt ebreju reliģijas mācību un islāma izvēles?
    Varbūt ...
    Mēs gribētu domāt par saviem bērniem, lai vismaz viņi uzzinātu kaut ko citu, tik daudz, ko skolotāji parasti māca diecēzes ...

    Un varbūt arī uzņemties skolotāju lomu un mācītāji norāda imams?
    ... Nu, tas tikai ļautu izvairīties no jau ... šeit mēs iepriekš šo ekleziālo s'ha iesniegt priekšlikumu par šo gudrāku izmeklēšanu attiecībā Strasbūrā?

    Bet tu esi redzējis līnijām Kebab?
    ... Vai liels, hey vadītāji, jaunieši iet mums!
    Vai esat kādreiz bijis Sarajeva starp smailes, mošejas, sinagogas, utt?
    Tas ir lieliski!
    (Daži saka, bet jūs redzēju, kas notika pēc tam ... Tie, kas cieš ar pacietību pateiks?)

    Beigu beigās es gribētu atbildēt uz dubultās Oufff jūs ar labu atbildi, ka kāds jau ir minēts un ko es saucu:

    Adios

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: -1 (no 1 balsojums)
  17. Gianfranco

    am gada 13 2009 @ 08:57

    Dear John,
    Es klausījos ar interesi par Jūsu iejaukšanās (internetā) par šo jautājumu, un man jāatzīstas, ka es esmu mazliet vīlusies. Redzi, es domāju, ka Scout vienmēr pateikt, ko viņi domā, un varbūt pat absolūtā mazākumā, ja viņš ir pārliecināts par pareizību viņa idejas. Pieņemot nostāju par šo jautājumu politiskā izdevīguma ir sods par Bersani, kurš spēlē uz citām tabulām. Me, manuprāt, nav atļauta, vai apstiprināt. Ziniet bērni, mēs nolēmām ļaujiet tai iet nevis dot dāvanas pa labi ... .. Ir lietas, vēl jo aktuālāka / svarīgi ... .. Nē, godīgi sakot, jūsu runas beigas ir liela vilšanās.
    Gianfranco. Promise 1958. WB 1969.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  18. Sternwolf

    am gada 16 2009 @ 16:59

    Ouff divreiz un varētu turpināt atkārtot, taču tikai šovakar.

    Ah, Darba ir tikai liels, bet jau nodod tās destra.Lo vaino visiem, jo ​​es apbrīnoju viņu nekonsekvenci ... bet cik liberālisms .. tzk tzk mēs neesam.

    Un es atbildu: pat pusmēness ir simbols, kas ir kluss, un slavēja integrāciju, kā arī sešu norādīja zvaigznes. Visi simboli TACC, protams, ir simboli. Tie ir locekļi, kas lasa to par kaut ko lielāku.

    Buda ir kluss, un, lai gan, smaida, kā arī.

    Iedarbojoties tika sists krustā blakus ebreju simbols un musulmaņu jūs piekrītat?
    ... Jā, ja vien ir arī Buda. Vai arī, ka neviens nav tik labi, varbūt septiņiem bērniem.

    Saskaņā ar Jums valsts skolās būtu tiesības iebraukt ebreju reliģijas mācību un islāma izvēles?
    ... Varbūt labāk būtu, "all-in-one", bez lietvedības pasniedzējiem, nevis "geto", kas stundu nedēļā. Vai arī mēs novērsusi, varbūt aizstājot to ar Sociālās Izglītības, pilsonisko izglītošanu, ka šķiet, ka tur tiešām ir nepieciešams. (Un katehisms pagasta jums!)

    Un varbūt arī uzņemties skolotāju lomu un mācītāji norāda imams?
    Jūs varētu darīt "rotācija": 3 mēneši no musulmaņu reliģiju, un 3 no 3 uz jūdu kristiešiem.
    Pilnu paketi, veikt to vai atstāt to pilnīgi atvērtību.
    Ak, un neaizmirsīsim, Buddha.

    Bet tu esi redzējis līnijām Kebab?
    Sure Es redzēju viņus, es esmu pa vidu. Un "labi, ka ir gaļa un dārzeņi ar 3 € un sešu pusei pilna.
    Skautu ir čakli un lēti!

    Šeit ir manas atbildes uz 4 jautājumiem.

    -Vosta, Wolf Sideral

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 4,0 / 5 (1 balsis)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  19. Serenella

    am 23.novembrī 2009 @ 22:26

    Viņš būs milzīgs VACUUM jāizņem no krustā sists mūsu klasēs UN SKOLAS ... Ko mēs sakām mūsu bērniem. BOYS. Ka mēs jums piešķirto ... kā mēs varēsim attaisnot to glābšanās UN MŪSU ceru, ka jums ATCELTS ... Laiks un vēsturi, kas mums visiem ir rakstiski Kristus dzimšanu ... un kas ir palicis no pieaugušo pasaules, lai baismīgs nav vēlēšanās un spēka, lai aizstāvētu visu, ko viņi ir ticējuši, jo tie ir uzkrāti, auga, mācījās un cieta un priecājās ... Ko darīt, ja mēs varētu runāt par katra mūsu vispatiesākās valoda ir dzimis un attīstīta zināšanu Jēzus Krusta vienmēr bija tur, tas nomierināt, ka mūsu dzimšanas un mūsu nāve bija ietverti Viņu, pirms un pēc ... visi viņa dzimšanas tika reģistrēts un atzīts laika un atmiņas, pārstāvniecībām un vēlmes Tas pārliecinoši klātbūtni un uzticīga ... 2piccoli, lai novērstu šo "pārkāpj uzticību tēviem, kas pirms viņiem, un norādīja, kā brieduma ticībā, cerībā, labdarība ... Es domāju, ka vienīgais veids, kā būt laimīgi pat tad, kad neizbēgams grūtībām dzīves hit mums ... kurš no mums nav drukāts sirdī mūžīgi lūgšanas un mācībām pirmajos gados mūsu bērnības, un kas tad ir straujums un vēlas atņemt no šiem citiem mazajiem, ko mēs paši bija žēlastību, lai saņemtu ...? Mēs nelietojiet tos labākos no mūsu mantojuma, tas būtu īsts noziegums savās sirdīs ... Serenella

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  20. Mamba

    am gada 24 2009 @ 22:34

    ceriņi ...
    lūdzu, nav delirare47
    jūs sakāt pilnīgi bezjēdzīga lietas.
    izglītības statusu, vienlīdzīgu un laicīgās, ir zagt bērnus obscurantist murgi, ka jūs esat babbling.
    bērns aug kā jūs raksturotu, būtu žēl, labs pilsonis un nav kompleksu

    Mamba

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  21. Gianfranco

    am gada 24 2009 @ 23:31

    Cienījamie Serenella
    Jūsu dzejas valodā, kuru es domāju, ka jūs lieliski izsaka iemesls, kādēļ valsts skolā, kur bērni dzīvo kopā katoļiem, kristiešu, musulmaņu, ebreju un neviena reliģija ir labi, ka nav kādas reliģijas simboliem. Uz ka ir pietiekami daudz baznīcas, sinagogas, mošeju un tā tālāk.

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  22. Conrad

    am 25.novembrī 2009 @ 10:30

    vai Serenella, lūdzu,
    pieturēties pie nožēlu par pasauli, kas bija, nav veids, kā aizsargāties krucifiksu.
    Ja jūs lūdza grupai zēnu first uzsverot šīs politikas, ja jūs atceraties, vai savā klasē bija krucifikss, iespējams, lielākā daļa no jums atbildēja ar qesto "BOH?"
    ... Atpūta Esmu rakstisku, kas manu pastu iepriekš

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  23. Diego

    am 25.novembrī 2009 @ 18:25

    Man žēl tos, kuri priecājas par šādu spriedumu nosaukumu laicīgai valstij. Man žēl tos, jo tikai šaura sirds un dvēseles, lai viņi varētu redzēt mazu krucifiksu, kas noziegums pret savu pārliecību.
    Ja es devos uz Izraēlu (un ne Itālijā) un redzēju David Star karājās pie sienas klasē, lai novērtētu direktors, skolotāji un skolēni, cilvēki ar raksturu, lepni, kas viņi ir, un pirmām kārtām vēlas izteikt savu sodāmību, vai saistībā ar ticībā vai ne ....

    Tas ir sākuma punkts jebkura dialogs un iecietība.
    Marta Sordi quote, jo es piekrītu pilnīgi, ko viņš saka un paskaidro, ka daudz labāk nekā man ... ....
    "San'Ambrogio lepni apgalvo" Fides "no Regulus, no Camillus vērtību un Scipios: īsi sakot, pieņem visus tradicionālos Roman politiskajā un militārajā, noraidot reliģiju. Šajā, tomēr ir ļoti romiešu Polybius arī atzīmēja kā romieši ir gatavi pieņemt jaunas lietas, vai tas labs tiesnesis. Struck grieķi kā romieši bija ar traditionalists un visnovatoriskākajiem seno pasaulē. Remy Brague saka Arabist pie Sorbonne, ka Romas spēks slēpās atzīstot "otrais". World jaudu, tas ir atzīts studentu Grieķijas. Baznīca ir arī reliģija, kas noteiktā veidā, jūs zināt, "otrais": atzīst izriet no jūdaisma. Saskaņā ar Brague, tā ir starpība ar islāmu. Islāms ir sakne par sevi, baznīcas un Romas, tomēr zinu, ka piedzimis no citām saknēm pastāvīgi atjaunots, lai atgūtu ..
    Humanitas ir jēdziens centrālo Romu un Rietumos. Roma atzina "tiesības tautām", nerakstīta, bet derīga visu cilvēci. Zīmīgi, ka svētais Pāvils, kurš apzināti iesaista mazo topošie ebreju kopienas Romā stumbrs Kristu, viņš dara, ievērojot romiešu likumiem.
    "Tāpēc ir absurdi atkritumiem, Eiropas kristīgās saknes, jo tā noraida romiešu un grieķu saknes, kas ir cilvēks."

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  24. Alexander

    am gada 19, 2010 @ 10:52

    Es personīgi noņemt x sists publiskās vietās ... un tad mēs runājam par musulmaņiem, kuri neievēro reliģiskās pārliecības brīvību ... tas šķiet liekulīgi no baznīcas, un tad mums vismaz teorētiski ir laicīga valsts ...

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  25. Plutarch

    am on Jan 23, 2010 @ 22:35

    Sono credente ma non so se sarebbe meglio anche per la chiesa accettare, se non proporre lei stessa, di togliere immagini religiose dai luoghi pubblici indipendentemente dalle varie sentenze favorevoli della giustizia italiana, proprio per non dare adito ai fastidiosi del religioso che spesso confondono 'Laicità' con 'Laicismo'.
    D'altra parte mi sorprendono le convinte posizioni a favore di non credenti per cui non so cosa dire.
    Stato laico che vuol dire ? tutti i paesi nordici (Finlandia, Svezia, Norvegia, Danimarca, Islanda nonchè Regno Unito e Grecia) certamente non condizionati dal Vaticano anzi, hanno la croce nella loro bandiera senza prese di posizione di corti dei diritti vari ed allora sono imparziali solo i crocifissi italiani, boh.
    In vino veritas ? talvolta sembrerebbe di si !
    Buon Cammino

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)
  26. Sternwolf

    am gennaio 26 2010 @ 12:55

    Commento del cavolo mr.tarci, per le suddette ragioni:
    A- la corte dei diritti dell'uomo lavora IN APPELLO, se ritiene NON CONCLUSI IN MODO SODDISFACENTE tutti i gradi di giudizio nazionali.
    Dato che la forma della bandiera è nelle costituzioni di tutti i paesi, dubito che un processo contro la propria costituzione sia mai stao preso anche lontanamente sul serio.
    B-La nostra costituzione è LAICA, per quanto certi politici si comprino i voti facendo i baciaprete e certi vescovi ci si puliscano. Ergo, gli estremi per il ricorso alla corte europea c'erano tutti.

    Prima di facile retorica, documentarsi!

    VA: F [1.9.13_1145]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.13_1145]
    Vērtējums: 0 (no 0 votes)

Commenti RSS · TrackBack

Lūdzu, ievadiet savu komentāru

Vārds: (obligāti)

E-pasts: (netiks publicēts - required)

Tīmekļa vietne:

Komentārs:

Immagine CAPTCHA
Mainīt attēlu
*


Es vēlos būt updated on izmaiņas rakstu, neatstājot nevienu komentāru brīdi

Subscribed