Castorini Jūs gaida!
Atverot jaunas kolonijas!
![]() | Ķelne AURORA BROWN PIRMAIS (Milāna) E-pasts: segreteria@tuttoscout.org |
Grupa, kurā Ķelnes ir nutriju dzīvo, ne vairāk kā 20-22 vienības. The Castorini būdas tiek sadalīti vecuma grupās 5-6 elementiem un "kodu" skaitu, kas darbojas kā primāro grupu. Colony ir elastīga struktūra sastāvā un ilgumu, nespēj bērni šajā vecumā ir sajūtu par piederību komandai, Ķelne arī nevēlas ielādēt pārāk daudz pienākumus Castorini vecāki. Saskaņā ar tradīciju skautu, Castorini ir savas valsts tiesību aktus ("The nutriju ir laimīgs, jo viņš ir darbaspējīgs un viss draugs"), to derība (ekvivalents solījumu: "Es apsolu būt draugs Jēzus, mīlēt visus un darīt visas lietas ir labi ") un moto" Kopā ".

Šie jēdzieni ir paredzēti attiecībā uz vecumu, saskaņā ar dinamisko attīstību izglītībā. Jo īpaši, nepastāv solījumu derība, jo otrais termins varētu norādīt uz apņemšanos personas morāles iedomājams 5-7 gadiem, jo noruna, kas nozīmēja apņemšanos darīt kā citiem un ar tiem, tā vietā ir pierādīta saprotams bērniem.
Stāsts, kas darbojas kā atbalsts simboliskajā pasaulē ir "draugu mežā", nostāsts par bebru un vīriešiem Kanādas izcelsmes. Ķelne ir simbols Big Brown Beaver, pildīti patiesībā, tas ir nedaudz "funkciju totēmiem un kas ir pampered un apstrādāta kā īsta raksturu no bērniem.

Ka " vienota , ir tāds pats kā par " Agesci , bet tagad tas ir darbība neparedz atšķirīgu extrassociativa, izņemot zīmē bebru. Personāla progresēšana ir bebru asti kā zīme karājās ap kaklu, kas mainās krāsā atkarībā no to līmeņa. Eja (maiņa astes) tiek noteikta, pamatojoties uz pagājušo laiku, nevis novērtējumu. Reliģiskā izaugsme ir stāsts par Jēzus dzīvi, kā uzsākot spontāna lūgšanu un svinībām vienkāršu, bet daudz pazīmju uzreiz saprotamos bērniem.










































































Tēvs vilks
esmu par 5 July, 2008 @ 15:17
Tas sapnis raktuvju daudzus gadus, bet tagad ar diviem iepakojumiem ... utt utt atrastu preces kļūst grūti ... bet, kamēr pastāv dzīve tur ir cerība
skaidrs bari9
esmu par 5 July, 2008 @ 16:36
kad laukā jums nepieciešama palīdzība atkal? ja kāds nepieciešams?, es 16-30 augusts noteikt manu pieejamību.

izsekot
skaidrs
principessamazzone@lycos.it
Valerio (Won-Dženova tolla ESF)
esmu par 5 July, 2008 @ 16:55
Es zinu, ka tas ir daļa no realitātes ... es esmu fascinē, man ir šaubas par tās citas funkcijas vienā grupop Scout. Par katru notikumu, Laba medības savā jaunajā dziesmu!
Andrea
esmu par 5 July, 2008 @ 17:06
Meklējot līderiem nutrijas ir vieglāk, nekā jūs domājat. Mūsu kolonija (ezers the larches, Dženova grupa 51) Piemēram, kļuva par daļu no virziena divām personām ārpus asociācijas un viens no tiem ir māte par zēnu pagājušajā gadā un bijušais bebrs ķekars.
Citās grupās, daudzi vadītāji ir no ārpuses biedrības vai personas, kas neko vairāk nodomu dara pakalpojumu.
Lesperianza ārzemēs (Francija, Beļģija), teica, ka pat tur kas attiecas uz līderiem resursi nāk no "tanku" nevar izmantot citās nozarēs un jebkurā gadījumā, šķiet, ir piesaistījusi lielu skaitu dzīvnieku, nekā agrāk tika uzskatīts.
Es secinu, sakot, ka no 100 Dženovas (izveidota, sadalot Dženovā, 51, tagad ir pārāk lielas) grupa, savukārt, plāno atvērt kolonija tur, un arī māte ir devusi gatavību piedalīties darbinieku apmācībā.
Man šķiet, ir daudz gadījumi, šāda veida, un es nedomāju, ka citas nozares var izdarīt galvas, nutrijas.
Traetene jums secinājumus
Bijušais Akela Ge21
esmu par 5 July, 2008 @ 23:20
Man nav tiešas pieredzes nutrijas, bet es zinu bērniem, kuri ir un ir bijuši Dženovā, kā arī vecāku un ko viņi ir piedzīvojuši atvērt jaunus apvāršņus vecuma grupā, kas bija pat telpu un tās mirkļus stāstu. Mani fascinē tas, kā ir radījuši personisku progresēšanu un stāsts, kam nav nekāda apskaust pie iestatījuma džungļos vai apļa.
Es piekrītu optimismu un labu iespēju atrast pat vadītājus kopienu līderiem rezervuāra jo priekšlikums ir skaista un bieži sakrīt ar bijušo līderi vai pieaugušajiem, kas vēlas palīdzēt.
Laba dziesma, jaunās Old bebru
ELISA, bezrūpīgu kriketa
esmu 6.jūlijā, 2008 @ 00:27
Patiešām interesanti ...
Es esmu bijušais līderis iepakojuma, bijušā galvenā loka meita, kā arī valstu līderi šajā nozarē, pat ja mārīte AGI Agesci neeksistē.
Es vienmēr uzskatīja, ka izglītības metode, skauti turpinās, tas ir patiešām svarīgi izaugsmei personas un pirms tu skaties uz šāda veida pieredzi, jo labāk. Es domāju, ka tas būs drīz ierosinās skautu grupai pilsētā es dzīvoju šajā "pakalpojums", kas ir svarīgi gan bērniem, gan pieaugušajiem, kuri griežas ap viņiem (es arī runāju no Mom!) ... Laba medības un labs ceļš
Taz
esmu 6.jūlijā, 2008 @ 00:37
Moms -> Galvas Branco / = Castorini pieredze gauss ...
Un "ko es esmu faktiski dzīvo nelielā ganāmpulkā manas skautu grupai. The protectiveness un piesardzība šāda veida vadītāju var dot drošību, bet, lai kompensētu bilance ir pārāk daudz vilcināšanās plānot karaspēka darbību un pieredzi mazliet "riskantu" vai dot bērnam sajūtu autonomiju ...
Eņģelis
esmu 7.jūlijā, 2008 @ 08:56
Bari .... visiem skautiem un provincē ....
bet jūs zināt, ka grupā ir kolonija 11 Bari nutrijas jau 5 gadus?
Joprojām ir maz informācijas no skautiem ....
Cristina
esmu 7.jūlijā, 2008 @ 09:20
Es esmu vecs bebrs Casorzo 1, mums ir steidzami nepieciešami jauni vecos bebrus pieejamas, jo mums ir neliela kolonija spēkā, lai saglabātu .....
Kolonija ir tikko beidzies mierīgu lielo vasaras peldes tālu rietumu medīt zelta tīrradņi ...
ir pieredze, kas ļauj bērniem apgūt pirmos noteikumus autonomijas: pieskatīt jūsu iekārtām, kā arī atzīt, dalīties un atklāj jaunu flavors pie galda, pieņemiet korekciju veco bebru.
pieredze ir visvairāk akrobātiskie vilku pāri brnaco mest ar pārliecību un pietiekami pierādījumi, lai iesaistītu kucēni, kas nāk pa bebru.
crunk crunk vispār laimīgs un labi peldēt divus jaunus kolonijas zālē.
Cristina
Maria Francesca Maroka
esmu 7.jūlijā, 2008 @ 09:48
Mans vārds ir Marija
Varavīksnes kolonija Turīnas, pirms 2 gadiem mēs atvērām šo koloniju un tiek sperimetazione.
Tas ir skaisti pieredze ar bērniem 5/6/7 gadu, strādā arī ar entuziasmu, darot lietas, kas nav kādreiz domāju viņi var darīt, viņi jums tik daudz, ir brīnišķīgi posms no vecuma, ir nevis miljardiem Saistību sporta / teātris / dziedāšana utt .....
Mēs peldēt (no nakti) piķis pavasara un vasaras nometnē trīs dienas līdz septiņām dienām
Pieteikumi ir daudz, un ir vecāki vēlas, lai palīdzētu, crunk Crunk
Maria Francesca Maroka
esmu 7.jūlijā, 2008 @ 10:03
Es esmu vēl Maria,
piebilst, ka tas ir lielisks atbalsts ganāmpulku, mēs Passerano 10 nutrijas, ar paradumiem, kas ir izrādījušies veiksmīgi, stāvēt pa apli, atbildēt uz zvaniem, klusēt, kad līderis runā, kopienas dzīves, apmaiņu, un es apliecinu jums, ka līderis iepakojuma Kaķēni ir 10 skauti jau zināt dzīve nav triviāls jautājums
Labi peldēt
Marija
Ivans Danchielli scoutmaster Vicenza
esmu 7.jūlijā, 2008 @ 10:26
.. Vicenza arī pastāvēja quatrro gadiem koloniju nutrijas, un vadītāji atrast sevi ar vieglumu. Vēl viena lieta ir mācības, bet mēs pie tā strādājam ar panākumiem. To kolonijas realitāte pieaug, un tas būtu tikai nedaudz vairāk komunikācija. Labi peldēt vispār.
Freddy
esmu 7.jūlijā, 2008 @ 12:24
Es domāju, ka šie pasākumi nav publiskota ...
Lauvene Fiery
esmu 7.jūlijā, 2008 @ 21:04
Sveiki, man bija līdz pagājušā gadā, Baloo.
Acīmredzot tas ir apbrīnojami un apskaužams, varbūt, ja jūs varat rispolvere problēmu, ne mazāk, meklējot apģērbu izmērus.
Laba ideja izmantot spēki "vecākiem", bet tas ir svarīgi apmācīt izglītības līmenis, skautu, lai izvairītos no darot tikai atpūtai.
Bažas man ir:
nedeg nedaudz meklēšanā un posmos?
Kā dzīvot nākamos 4 gadus Branco?
Izdzīvot un, ja jau mēs strādājam pie jautājumiem vecumam, kā viņi dzīvos liktenīgs pagājušajā gadā?
Acīmredzot mutē ... vai apkakli, lai Beaver
un Labas medības.
Meža pūce Wise
esmu par 8 jūlijs 2008 @ 01:03
Lieliski!
Vārds, kas ir palicis Bagheera dziļi man atvērt koloniju ir vērts medību plēsoņas cildens.
Tagad es esmu pilna laika tētis, bet tas būtu sapnis, kad mans kucēns ir satvert viņa pirmā nogalināt ...
Akela
esmu par 8 jūlijs 2008 @ 23:11
Es gribētu izteikt savu personīgo neapmierinātību. Kā apsveicams un var būt aizraujoša šī pieredze, es diez izbraucams. Manā pilsētā es zinu, ka pastāv kolonijas (Bari), un ļauj man mazliet provokācija, pilnīgi metodoloģisku apkakli, kad slēdzis ir palātā, jo džungļos, viņš saprata, ka cilvēks, bet pirms vīrietis notiek, ir BEAVER? Tā var tikai būt pietiekami zibens? Atvainojiet mani, bet es braucu pa šo ceļu.
Laimīgs medības
Akela Red Flower
am Jūl 10, 2008 @ 19:38
Bebri būs Turbigo vislabāk! ar līderiem tik kluss .. tur ir zvaigzne!
AK_FR
Mirella
am Jūl 10, 2008 @ 21:29
Kas laime ", lai atrastu visas šīs vēlmes pirms atvēršanas! Es esmu jauns kolonija bebri vecā Grande upes krastā, bijušā skauta un māte mazu Lupetta Castorina un jaunu kucēnu .. Gada sākuma mūs uztraukums esat vibrēt tāpēc es ceru, ka ne būt gausa un bija daudz ko dot!
Bērniem līdz 5 gadiem, sākot no gandrīz katrā sporta un darbība "un ārpusstundu" izraisīt nekādas skautus? Vide, kur viņi var proporcionāli savam vecumam "kļūst neatkarīga un iemācīties pamatus, kā viņš vēlas būt mūsu devīze kopā ..
Liels paldies visiem par jūsu laba vēlējumiem un pozitīvas atsauksmes vai ne .. viss palīdz augt!
Labi peldēt vispār
Francis
am Jūl 12, 2008 @ 08:54
Par "filiāle Castorini" ir noderīga un izdevīga personisko izaugsmi?, Vai jautājums tiem, kas gadiem ilgi nodarbojas ar "Castorini", kas ir bijusi viņu personisko attīstību, caur Skauti Nozares, līdz pilngadībai .
Malak
am Jūl 14, 2008 @ 15:17
Ar nutrijas Scialandro mēs esam, un tad viņi pierastu pie skautu kopš bērnības ..
Eņģelis
am Jūl 14, 2008 @ 16:29
atšķirīgiem viedokļiem Bari atbildes all'akela par metodisko castorismo ....
... "Jūs nevarat giuducare ko jūs nezināt" ...
neskatoties uz koloniju nutrijas ir bari par pēdējo 5 gadu laikā, un par spīti pastāvīgai reģionālās pulcēšanās, un neviens nekad nesakiet, neskatoties zvaniem, ir kādreiz pienācis tuvu, lai uzzinātu mazliet vairāk vai redzēt ar savām acīm to, ko viņi dara nutrijas ....
Tāpēc mēs aicinām uz mūsu aizsprostam, protams, nākamajā gadā, nevis kliedēt jūsu šaubas, bet vismaz, lai redzētu, ko mēs runājam.
Nāc un redzēt dažas skaistas!
Eņģelis
Marija Romas
am Jūl 14, 2008 @ 18:04
Labvakar visiem! Es esmu Bagheera 123 Romas un nolasīt dažādus komentārus esmu nedaudz piedzēries un ziņkārības mazliet lit. Es satiku geuppo Castorini Cirks Maximus ar datu savākšanu daži pirms mēneša. Skaista ar to bebru totem! Tie bija maza kopiena! Es pārtraucu runāt ar senu bebrus (WHO bija skatīties, kā viņi spēlēja nutrijas) un bija satraukti par piedzīvojumu un baismīgs radības tik maza, bet jau parādīja savu personību. Es tiešām apbrīnoju tos, kuri sāka šo piedzīvojumu un varbūt nākotnē mēs atvērsim vienu too!
Laba medības visiem!
CATIA
am Jūl 15, 2008 @ 16:25
Sveiki visiem! Es esmu māte ar bērnu uz 6 gadiem. Var kāds man pateikt, ja ir kolonijas nutrijas provincē Rimini un kā es varu sazināties ar viņiem? Uz neto Es atklāju neko un nezināja kādu, kas var sniegt man informāciju. Gadījumā negatīvas atsauksmes, viņi ir arī gatavi "allargarmi" uz provinci Pesaro. Liels paldies tiem, kas var man palīdzēt!
Ivans Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)
am Jūl 20, 2008 @ 09:40
Es teiktu savam brālim Skautu Akela Elle Bari par savām bažām: BP vienu dienu, tiekoties ar līderiem, tika apsūdzēts viena no tām tu neievēro noteikumus attiecībā uz Komisijas priekšlikumu un pēc tam pats BP-pārsprāgt (!) "Damn noteikumus, to sauc eksperiments" (pie velna ar noteikumiem, to sauc eksperiments!). Es domāju, ka pietiekami, lai saprastu gan cilvēks un Skauti garu. Brālīgs apskāviens.
Antonella
esmu September 3, 2008 @ 15:39
Crunk vispār, ir Blueberry, vecās bebru koloniju "bebri laimīga," par grupas Aquila2.
Jo, kad jūs domājat, ka jūs runājat par norēķiniem tikai uz priekšmetiem, kas tiek izvadītas ar dažādām vienībām? No Aquila2 kolonija pastāvēja gandrīz 5 gadus, Vecās Beaver darbinieki ir 2 "Mātes" kā vienu no "Silver Beaver" un bijušais sardzes pirms pasniegšanas, un tagad ir līderis ar patentētu "nutriju sudraba, bijušais Rover (students prom no mājām), kas sākotnēji strādāja un pēc tam nolēma apturēt. Problēma ir, kā rakstīts ar eņģeli, kas visbiežāk nav tiešām vēlaties uzzināt vairāk par mūsu nozarē! Es uzskatu, ka bērniem šī ir lieliska iespēja iekļūt spēli, uzskatot, ka tagad bērni 5 gados vairs tie, kas bija 5 gadus pirms 40 gadiem! Turklāt mēs esam kolonija nesen un nav teksta, bet lūgt vadītājus citām grupām, kas ir sācis savu braucienu skauta nutrijas, kas nutrijas Itālijā ir vairāk nekā 20 gadiem (skat. Turīna 101 :-)!)
Par Akela, mazliet "skeptiski, es biju jums jautāt: Cik ilgi strādā saimē jaunajiem bērniem, lai integrētu ar citiem mazuļiem? Abitutini Bebri tagad ieguvis, nemaz nerunājot par kādu, kurš zina ", iepakojumu, jo varbūt dažreiz tie mijiedarbojās laukā vai izvades, tas nozīmē, kam laika citām aktivitātēm vairāk jautrības un radošs :-). CRUNK CRUNK VISIEM UN LABA peldēt :-)
Žirafe Jūtīga
esmu par 13 November 2008 @ 21:30
Labs ceļš vispār, ir apvienība 1 Vigevano, ESF.
Es redzēju, ka jums ir arī Castorini, ir jauka ideja.
Mēs plānojam, mēs ceram uz labāko.
Brālīgu sveicieni ...
Žirafe Jūtīga Vigevano 1 °
Gianfranco
esmu par 16 November 2008 @ 12:02
Gada nutrijas problēma noteikti nav viegli. Pirmkārt, es domāju, ka viņi ir ceturtā daļa (vai 5.) filiāle skauti, pat ja jūs mēģināt pieņemt veida metodi iedvesmoja izpētes, bet es labprātāk vecumam atbilstošu izglītības politiku. Viņiem ir priekšrocība un ieguvumu izveides rezervuāru nākotnes mazuļi / s, un ir noteikti nepieciešams izjūt vecāki. Tas noteikti ir par bērniem / prieks un līdzdalības iespējas, kā patiešām ir visas kopienas centros bērniem / un, un turklāt ir tāda priekšrocība, ka .... bezmaksas. Viņam ir divas lielas riskus manuprāt starp tām. Lai kļūtu par sava veida priekštelpu ar lupettismo Paredzot darbību un instrumentu, un pēc tam draudot pacelties Branca tās elementu novitāti un bērniem 7-11 gadus būtiskumu. Un tātad push Kaķēni uz darbības nozares un plānošanas rīkus nozares skautiem .... Turklāt par nutrijas vadītāji varētu justies bērnu aukle grupu, un lai pārvarētu visus vairāk iemeslu paredzēt briesmu lupettismo darbību, un skauti kopumā (vienots, sola, noteikumi un ceremonijas ....). Paturot prātā un mēģina izvairīties no šiem riskiem (jau ir ļoti spēcīga filiāles mazuļi, tai skaitā arī bērniem / un 12 gadi), ir iespējams, ka Castorini ir noderīgs pakalpojums, ģimenēm un par Pack rezervuārs. Bet pieņemsim būt uzmanīgiem, lai paplašinātu pārāk daudz par skauta metodi, varbūt bērniem vecumā no 3 līdz 5 gadiem un pieaugušie vecumā no 18 līdz 75 .........
Antonella
esmu 17.novembrī 2008 @ 10:06
Dārgie Gianfranco, ļaujiet man uzdot Jums: "Pirms Es jāpateicas saviem paziņojumiem, jums, lai jūs lasītu vai izskaidrotu metodiku nutrijas?" Es vienkārši domāju, ka ne, ņemot vērā to runāt.
Varbūt jums vajadzētu zināt, ka "Old Beaver" mammas un tēti nav garlaicīgi no ierastās dzīves, ka tās nolemj darīt pieskatīšanas bērnus citiem. The castorismo ir sava metodoloģija, un koloniju līderi joprojām ir nepieciešams darīt mācību procesu kā ar citām filiālēm, un beigās tas jums patentu galveno koloniju (1 gads Prakses filiālē, mēs metodoloģija un, pēc gada, Mēs pārbaude, tad galīgā papīrs).
The castorismo ir metode, kas ir pierādīts ar vairāk nekā trīsdesmit gadus, jūs zināt, ka Itālijā dažām kolonijām ir dzīvs vairāk nekā 20, un dažās grupās, daudzas skautu vadītāji paši nutrijas! The castorismo dzimis Kanādā, daudzās pasaules valstīs ir oficiāli 4. filiāle: ar Austrāliju, Jaunzēlande, Francija, Anglija, ASV, Nīderlandes Antiļas, Indija, Bahamu salas, Peru, Gvatemala ... Vai jūs vēlaties turpināt :-) Ar promocijas ir? Es esmu pamatoja savu metodoloģiju uz internacionalizāciju castorismo ... un tad, kāpēc nevarētu izplatīties metode skautu vecumā no 18 līdz 95 gadiem? Vai pastāv vecuma apgūt jaunas lietas un jaunas pieredzes?
Viens no pēdējā lieta: kurš teica, ka nutrijas ir spēles par kucēnu vai departaments ... Vai esat kādreiz redzējuši kādu koloniju "darbā" ... Ja jūs vēlaties kādu fun 'un iepazīt mazliet labāk, es aicinu jūs? kolonija, kur es esmu, es būšu iepazīstināt bebrus un citus vecos vīriešus, jo nav laika jums ienāk fantāzijas pasauli! Ja vēlaties vairāk informācijas, varbūt es varu palīdzēt :-) Crunk vispār.
PS: Atvainojiet, bet, ja nutrijas ir bērnudārzs ar kucēnu .... Kaķēni ir departamenta audzētavas?
balts ērglis
esmu 17.novembrī 2008 @ 14:40
Mana grupa īpaši 7 Caltanissetta ° ir nutrijas desmit gadus tagad, šodien, daži r / s, kas gatavojas veikt aiziešanu bijis castorini.Sicuramente ir maz informācijas par to, proti, ka dažreiz mēs esam līderi mazliet negribīgi jaunām lietām, padarot spriedumus un komentārus arī inappropiati.Prima ar teikumu fondo.Con prieku zināt, es apmeklēja dažus mirkļus nutrijas tajā peldēt pagājušajā vasarā, fantastisku pieredzi, ir galvenais qust'anno kolonija. Redzot ir ticēt. Crunk Crunk vispār.
Gianfranco
esmu 17.novembrī 2008 @ 19:47
Dārgais Antonella,
Man liekas stingra lomu velna advokāta, bet, ja visi ir kluss labi, ka? Tik ...
Protams, es izlasīju dažādus materiālus par castorismo panta slikti termiņš, jo labāk nutrijas ...), ieskaitot rites apmācību jomās, un es esmu pārliecināts, ka tas kļūst vērtīgs mācību metode bērniem vecumā no 5 līdz 7 gadiem. Personīgi es neesmu tik pārliecināts, ka, lai gan noteikti iedvesmoja izpētes, tout court var saukt par Scout metode. Varbūt priekšnoteikums, kā arī citā līmenī, tas ir metode filiāles kucēnu. Ar to es domāju, ka metode ir tikai skauts filiāle pētniekiem? Nu, runas uz galējībām es teiktu, ka jā. Un ne tikai ir viņa dzimusi, ka veids, bet arī tāpēc, ka vecuma grupā no 11-17 gadiem, kas Skauti spēcīga ietekme veidojas raksturs, un jūs varat runāt par "veido labu iedzīvotājiem." Es piekrītu, ka tas ir vienkāršots, lai runātu par bērnudārza un attiecībā uz kuriem nutrijas mazuļi, skauti, taču, kamēr filiāle ir savs pašpietiekamību metologica mūsu darbs filiālē kucēnu (un nutrijas) ir nopietni apdraudēta, vai nolaižas pieredzi filiāles Rangers. (PS Par BP filiāles mazuļiem ir nepieciešams, lai sagatavotu bērnus kļūt par labu skautu ....) Mans jautājums ir, ka vidū bebru, skudras, lupette un coccinelli, kas mārītes, vāveres un kas zina, kāds cits, jūs zaudējat redzesloka Skauti Baden Powell izgudrot to, kas jauns un pašreizējais Pinco Pallino. Un tas, protams, labi, ka metodoloģiski runāšana nutrijas ir kas padara instrumentus darīt to labi, bet risks ir reāls manuprāt pārsniegšanu augšu. Bieži reizes apsteigs. Mēs zinām, ka šodien ar 7 līdz 12 gadiem un seksu sweethearts ir aizvien grūtāk runāt par attīstības vajadzībām. Bet es esmu pārliecināts, ka līderi darīs to labāko bebrus. Svarīga lieta ir joprojām, manuprāt, lai atbalstītu metodisko atskaites punktu. Un tiem, kuri pašreiz nevar Skauti par Boys, mazuļi un grāmatas no līderiem rokasgrāmatu. Pārējais ir eksperimenti.
Antonella
esmu par 18 November 2008 @ 17:06
Dārgais Gianfranco,
Es piekrītu jums, kad jūs sakāt, ka šī metode skauts nozares pētnieki, patiesībā visā pasaulē runā par sevi: bebru panta nutrijas), mazuļi panta mazuļi) skautus panta skauti), kas Rover.
Es jums piekrītu, ka viss pārējais ir testēt ... bet darīts ar nopietnību un apņemšanās. The castorismo pārstāv sākotnējo posmu ceļu, saskaņā ar noteikumiem tās pašas, kas pielāgoti īpaši jauniešu vecumā. Atskaites punkts ir tas pats attiecas uz visiem: "sākt" vīru un sievu atiešanas.
Patiesībā, mēs visi runājam vienā valodā, un mums jābūt pateicīgi BP, kuri ļoti grūtos laikos, lai gan ir militārs cilvēks, gan bērni bija vienīgie bērni ... (nekādas tiesības vai pienākumus), bija tiesības ieskatu, ļaujiet mums neticami bagātība, vēl šodien, jo es izlasīju to un pārlasīju to, man šķiet biedējoši strāva!
Ginafranco Paldies par šo ideju apmaiņu, biju ļoti gandarīts ... uzaicinājumu ierasties uz koloniju joprojām ir spēkā: mēs esam dambis "Laimīgā bebrs" grupa AGESCI Ērglis 2. Crunk vispār ... Melleņu
Gianfranco
esmu 2.februārī, 2009 @ 11:22
Un kurš saka, ka Polis ir bezjēdzīgi, un ka debates ir pašmērķis? Nākamais sestdiena būs pirmā sanāksme Castorini no mūsu asociācijas. Un pateicoties Antonella un citiem iejaukšanās pasākumiem, neskarot viedokļus jau izteica, nelielu jaunas pieejas brīnišķīgi pasaulē skautu. Un tas ir labi medības visiem tiem, kuri ievēro likumu.
Antonella
esmu 2.februārī, 2009 @ 15:59
Dārgie Gianfranco, labs pirmais SWIM jūsu kolonijas (kas ir viņa vārds?), Mēs domājam, ka nākamā sestdiena mēs izietu "līgumus", mēs esam seši kucēni, kuri vairs nav ādā, ir guļammaisi gatavs.
Mellene
Ļaujiet man zināt, kā tas gāja. Crunk visiem jūsu veco koloniju bebru
atzīmēt
esmu februārī 3, 2009 @ 02:35
Sveiki visiem Es esmu līderis uzņēmuma ages.mi ievietot savā runā pateikt mūsu punktu faktisko ierašanās. Tagad daudzus gadus mums ir kolonijas bebru gandrīz visās grupās. Šogad man ir jāņem meitene pie sākuma, kas nāk no bebru ... ovveeo ir jau 13 gadi skautu 20 dzīves. Bet tagad šī meitene ir un'eccezzione. tādā nozīmē, ka visi viņa tikai gadu bebri viņa turpināja līdz izbraukšanai. citās grupppi es varu teikt, ka tikai 2 vai 3 nāk no Rover colonia.Mi brīnums, ja visi vadītāji un strādnieki, kas strādā kolonijas saistības nevarēja tikt labāk izmantota par bīskapijas karaspēku vai uzņēmuma.
bs
Atzīmējiet
Antonella
esmu februārī 3, 2009 @ 17:03
Dārgais Mark,
Es negribētu saukt atkritumi darbaspēka, jo (un šis ir mans personīgais viedoklis!), Pat ja es aizbraucu uz vienu žestu vai smaids, vai konkrētās produkcijas atmiņas par maniem bebru vienu, ir jau panākumi , neatkarīgi no ceļa, kas aizvedīs "aug".
Tas ir teicis, ka jums noguris, jo tas sākās pārāk agri, faktori ir daudz, un mūsdienās bērni ir ieskauj daudzas iespējas ... reizēm problēma ir vecāki nedomāju, ka tas ir viegli piecelties agri svētdienas, jo jūsu bērnam ir " produkcija, vai piedalīties kādā komunālajā maltīti kad jūs vēlaties uzturēties kaut kur citur, vai ... un nevis tāpēc, ka notiek sociālajā dzīvē savu bērnu, bet tāpēc, ka aizvien biežāk jums sestdien "sedz āda", un varbūt ģimenes jēdziens, uzturas kopā mājās.
Tas nav tikai jautājums par izvēli, bet arī ar Passion kapitāla "P"; ir atkarīgs no mums sāpināt mūsu līderi Passion kā arī vecāki saviem bērniem, ar mūsu smaidiem (pat grūtības ...) mūsu rīcība un tas nevis tāpēc, ka mēs esam "slikti drunks" vienmēr laimīgs, bet tāpēc mēs ticam, ko mēs darām, tāpēc nezaudējiet drosmi: viss ko mēs darām, ir atkritumi darbaspēka, ir skaista spēle, spēle par dzīvi, ka mēs pārvērsties dziesmas, uguņošana, vigils ... mēs esam priviliģēta, nav you think? Pat ja Jūs lietojat citus ceļus, citi virzieni, jūs esat pārliecināts, ka visi atcerēsies vismaz sprēgāšana no uguns, bet skatoties uz zvaigznēm, kā arī izveidotas plāniem kopā ;-)
Labs veids! Mellene.)
Tarcisio
esmu 4.februārī, 2009 @ 02:51
Cik patiesi, cik reizes, sastopoties ar atkārtotu trūkumu līderu mēs uzdotajiem 'lai ko mēs aizvērt? ganāmpulku, tad tas ir visvieglāk atvērt, pieņemsim koncentrēties uz pētnieki, tad prinča filiāle, un klejotājs, kas var dot mums līderu ", un tad viņi ir diezgan šauras zobu un turpinājās ar visiem 3 filiāles, bet .. šaubas palika. Aptver noteiktus nekalta naga izejas dati ir ļoti maz, vismaz manā grupā, Cubs tuvojas Rover un diskomforts reizēm paiet. Bet mēs arī jautāt: vai mēs pārliecināts, ka, ja nebūtu Branco, kas atver durvis uz vidi, kurā mēs darbojamies, mēs noteikti dos tad arī tie vairāk vai mazāk maz pētnieki un rovers. Varbūt īstā problēma ar to, kā ir labas nepārtrauktību, entuziasma, bet bieži spiestas, vadītājiem un pedagogiem, kuru labi roku un redzēt viņas vienu dienu, lai izsauktu 2Luupi apkakli, vilki, vilki. " Laba medības visiem un labu ceļam uz .. pasaules izglītības projekts, tas skaisti, bet grūti maršruts, kas seko divvenire par izspēles Rover.
Andrea
esmu 6 maijs, 2009 @ 10:08
Varbūt mēs varam un jālūdz kāpēc BP Skauti nav sniedzis 6 līdz 8 gadus?
Varbūt tāpēc, ka nebija vajadzības?
tarci
esmu 18 maijs 2009 @ 00:56
Es godīgi nezinu, bet pārlasīšana dažādi pasākumi BP Man šķiet, nozvejas viena no viņa liels garīgās manevrētspēja, ka varbūt, man, bija patiesais spēks tās izglītības ziņu. Un "you guys sākās ar vecumu pētnieki un vīriešiem, bet ne Čīlē bija šokēts, kad viņš atrada pārsteigumu priekšā izlūklidmašīnas, bija iespēja. Un tā tas bija vienmēr atvērts jaunām vajadzībām, Cubs, klejotājs, dzimuši vēlāk. Man šķiet, ka ir dusmīgs vairāk nekā vienu reizi pie stingrību noteikumiem un atkārtoja, ka viņš sapņoja, un ierosināja priekšlikumu, jo es domāju, ka sabiedrība ir vairāk atvērta inovācijām, dažādas kompānijas, ieskaitot izpētes attīstīta. Es esmu ticīgais, bet sekulārās kultūras, kur sekulārisms saprot kā antitēze integralism, un ir neizpratnē par dogmatisku lasījumam Skauti. Varbūt mums vajadzētu meklēt vairāk sabiedrībā, tās vajadzībām un saistīt to visu ar mūsu prasmes nav ar ideoloģiskā konfrontācija.
PS manā grupā ir nutrijas un tagad nav mēs uzdodam jautājumu, kāpēc nav mēs esam līderi, jo īpaši attiecībā uz trīs filiālēm "oficiālo", bet mēs nevaram izslēgt a priori neko. Drošu braucienu
Cristina
esmu 25 maijs 2009 @ 14:31
dārgais,
Es esmu vecs bebru, kurš tikko pabeidzis nogurdinošo gadu darbības ar pēdējo peldi pirms lielā valsts jomā, kas redzēs manu kolonija uz iekāpt ar bērnu un pusaudžu tiesību salām ... Ar lielu nožēlu, ka Es varu iet pārāk ....
Gados, kad BP domāja izpētes bērniem 5/7 gadiem bija vairāk strukturētas un cietie ģimenes kopīgajām vērtībām visā sabiedrībā.
Tagad mūsu ģimenes tiek pārveidotas un bieži šīs vecuma grupas bērni pērk tālruni, bet ne jūs ļaujiet viņiem spēlēt bumbu vai ar nelielu miltiem un accqua ...
Es lūdzu gan fiziski, gan emocionāli nogurdinošs, nekad aizmirst, ka castorismo Viere ir unikāla iespēja maziem un lieliem miera vērtībām izpētes, ka ikvienam ir tiesības ...
un ja nonavete darīt Jūnijs 7 raggiungetemi jo Casorzo pulksten 15.00 un spēlēsies ar pūķiem ...
crunk crunk
vecais bebrs
Cristina
Antonella
esmu 25 maijs 2009 @ 16:57
Varbūt mēs varam un jālūdz kāpēc BP nesniedza skautu no 8 līdz 12 gadiem?
Varbūt tāpēc, ka nebija vajadzības?
aquiladeglialburni
esmu par 7 jūnijs 2009 @ 23:29
Raktuves ir nevis 1 komentārs bet uzaicinājumu: Trešdiena Jūnijs 24, aicinājums visiem Castorini (Torino ir 1 brīvdiena mums ir patrons svētki) Turīnas vai pat atsevišķu ģimeņu kolonijas ar bebru, lai dienā no zaļš.
Sanāksme skautu Base "Piedzīvojumu parka" pa PO (Corso Casale, bijušais Zoo ieeja, bijušais Experimenta). Programma ietver pie 9.30 sapulcē un viens velosipēds velosipēdu braukt pa Po Ciclopista atklāt lielo upju un ir par spēļu, izklaides un piedzīvojumu pēcpusdienā. Jums vispirms jāreģistrējas. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) vai jamborette@email.it