Nukryžiuotasis, sprendimas nuo tiesos


"Nukryžiuotasis yra tikinčiųjų ar ne meilės simbolis, ir nereikalauja atsisakymus nenustato sakinius ar nepažeidžia kitų religijų atžvilgiu, kultūrų ir filosofijų", - sakė monsinjoras. Giuseppe Merisi vyskupas Lodi ...

Jis vadina tai "ideologiškai varomo sprendimų", kad kultūros vertė disconoscendone, neigia akivaizdų faktą, kad yra "ženklas" tikinčiųjų ir nonbelievers,,. Ir pašalinti buvimą ", kad nereikia nieko, bet paprasčiausiai nurodoma" baigiasi "toliau ardymo" pasaulis "jau taip sutriktų."

Dėl. Ateities Tg2000 ir kardinolo Italijos vyskupų konferencijos, Angelo Bagnasco pirmininkas, neslepia, kad "Strasbūro teismo sprendimas sukėlė nuostabą ir sumišimas su manimi." Sprendimas paaiškino vakar ", - atrodo, būti ideologiškai važiuoti," sprendimas ", kad nerūpi gerbti dalykų tiesą." "Negalima imtis jokių sąskaitą, pavyzdžiui, - pabrėžė jis, Europoje ir Italijoje istorinę tiesą. Net atsitiktinis akimi, Europa ir Italija, paprastas point kultūros požiūriu, gauti įkvėpimo iš .

Tiesiog apsidairykite aplink į suvokti, kad be krikščionybės ir nesupranta "Dieviškąją komediją", bet taip pat dauguma architektūros ir meno. " "Pripažinti kultūrinę vertę į Nukryžiuotojo, tačiau ji nereiškia, - pridūrė jis Prelato svilirne religinę svarbą civilizacijos ir kultūros tikėjimo, kuris generuoja ženklai taps prieinamos visiems akcininkams, kaip buvo patvirtinta mūsų šalies istorijos turtingumas ir Continental. Nukryžiuotojo ženklas ir tada kalba visi, ar tikintieji, kuriems jis tikrai savo tikėjimo ženklas, netikinčiųjų, kuriam kryžius yra dar visą žmogaus patirtį, kuri turi savo šaknis ženklas Kristus. "

Kita vertus, toliau CEI Prezidentas: "Aš neprisimenu kada nors, išgirdęs, kas bus puolamas šiuo ženklu, ir dažnai pajutau, kad daugelis, net tarp netikinčiųjų, tiesiog žiūri vyro ant kryžiaus, kad įkvėpti pasitikėjimą, kad galėtų eiti į priekį. Kodėl jis padarė išvadą, - toliau ardymo mūsų pasaulį jau taip supainioti? Kodėl atimti sau žymens, jis nereikalauja nieko, bet paprasčiausiai nurodoma? ». Iš "įžeidimą simbolio didžioji dauguma europiečių: katalikų, stačiatikių, liuteronų, česnakas, kalvinistai, "- kalbėjo kardinolas Giovanni Battista Re, Vyskupų kongregacijos prefektas, Vatikano radijas sakė, kad" nekilnojamojo gynėjų Sekuliarizmas turėtų ginti kryžių. "

Be to, "nuoroda į nukryžiavimo - tas pats transliuotojas sakė monsinjoras Aldo Giordano, Specialusis pasiuntinys ir Šventojo Sosto nuolatinis stebėtojas Europos Taryboje - yra ne pavojų asmenų teises, bet tai reikšmingas įnašas į viešosios sferos apsaugoti, skatinti, siekiant nustatyti asmens teises, asmens teisių. " , Pagal vyskupas Giampaolo Crepaldi, arkivyskupas Triesto, teismo sprendimas yra "giliai trūkumų", nes "religinių simbolių pašalinimas iš viešųjų erdvių yra pats aktas, kuris išreiškia absoliutizmą ir fundamentalizmu." Tai buvo pakartotas monsinjoro Elio Tinti Carpi vyskupas: "Europa, nes Evangelija du tūkstančius metų buvo užsiima Europos tautų istorijos" ir "nesupranta, kodėl mes vis dar kenkia mūsų tapatybę." Taip pat ji atveju, Perugia. Arkivyskupo Gualtiero Bassetti, arkivyskupas, jei "nukryžiuotasis yra visiems, vertė, yra mūsų civilizacijos vertę, kad šios šaknys."

"Nukryžiuotasis yra tikinčiųjų ar ne meilės simbolis, ir nereikalauja atsisakymai, ar ne skirti bausmes ar išankstinio nusistatymo siekti kitų religijų, kultūrų ir filosofijų," - sako monsinjoras Giuseppe Merisi vyskupas iš Lodi, kol prieš keletą mėnesių per į Italijos vyskupų COMECE atstovas . Tai ženklas, rodo iš "Cremona Lanfranconi monsinjoro Dante vyskupas", kuris niekada padarė žalos bet kam. " Dar daugiau, pagal Monsignor Luigi Negri, San Marino ir Montefeltro vyskupo, "Aš manau, kad tai teisinga būtų sakyti, kad tai valia ... subversyvus" elgesys su nuožmumas. "

Autorius: Salvatore Mazza
Paimta iš: Ateities

VN: F [1.9.14_1148]
Reitingas: 4.8 / 10 (18 votes cast)
VN: F [1.9.14_1148]
Reitingas: 2 (iš 16 balsų)
based on 18 ratings Nukryžiuotasis, nuo tiesos sprendimas, 4.8 10 18 reitinguose
Dalis

26 Komentarai iki šiol »

  1. Provincijos sporto centras "Libertas" Lucca

    esu lapkričio 7, 2009 @ 24:11

    Mes visiškai sutinka. Yra accingeremo supakuoti į mūsų salėse nukryžiuotais, ir taip pat prašysime kitus daryti tą patį sporto įstaigas.
    Renzo

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: -4 (iš 10 balsų)
  2. Mato Cernison

    esu lapkričio 7, 2009 @ 15:07

    Manau, kad tai yra ne tik veidmainiška, bet Nukryžiuotojo vertės priskyrimas žemesnei kategorijai pasakyti, kad tai nėra religinis simbolis, bet tik kultūros ir meilės simbolis, tikinčiųjų ir ne. Kryžius simbolizuoja tikinčiųjų jų tikėjimo pagrindą, tikėjimą, kad Kristus mirė ir prisikėlė. Šeima, kuris netiki, tai turi teisę auklėti savo vaikus be šio Nukryžiuotojo! Tai būtų panašu į musulmonų berniukas skautų grupės verčia priimti Komuniją, arba sakyti "Tėve mūsų". Gerai, mums mūsų tėvas visų brolystę, ne tik krikščionių simbolis, tačiau esame pasirengę įdėti save į kitas, tie, kurie netiki taip.
    Be to, dedame simbolių, tradicijų ir rinkliavų bažnyčia atstumu tiems, kurie manote, kad kryžius turi turėti kitą vietą dėl širdies, lūpos ir protus tų, kurie tiki. Jei taip, krikščionybė vėl būtų prasminga Ar vyrai nenori tikėti. Bet ne visiems, ir tiems, kurie sutiktų, laisvė turėtų likti

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 4.5 / 5 (2 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 3 (9 Balsai)
  3. Pažymėti

    esu lapkričio 7, 2009 @ 16:08

    Šiame dokumente mes pakabinti mūsų nukryžiuotas įėjimo. vietos scout.E "mažiau už mus, bet yra didžiulis visiems!
    "Nukryžiuotasis nesukuria jokios diskriminacijos. Tyli. Ir "krikščionių revoliucijos įvaizdis, kuri išplito pasaulyje lygybės tarp vyrų iki šiol nerandamų idėja. Krikščionių revoliucija pakeitė pasaulį. Ar mes paneigti, kad pakeitė pasaulį? ..
    Aš žinau, jokių kitų požymių, kurie suteikia taip stipriai mūsų žmonijos istorijoje jausmą.
    Nukryžiuotasis yra dalis pasaulio istorijoje prieš Kristų ... niekas kada nors sakė, kad visi žmonės yra lygūs ir broliai, turtingus ir vargšus, tikintieji ir nonbelievers, žydai ir ne žydai ir juodi ir balti, ir niekas prieš jį, sakė kad mūsų egzistencijos centre turime patalpinti solidarumą tarp vyrų ... Man atrodo, kad geri vaikinai, vaikai, jie žino, tiesiai iš mokyklos suolų. " Natalija Ginzburg
    Tai ne Perdėti apibūdinimai susieti visa tai su Nukryžiuotojo. Yra istorinis kontrargumentų. Tai buvo jų du dvidešimtojo amžiaus monstrai - nacizmas ir komunizmas - groped į pirmiausia sunaikinti Nukryžiuotuosius, iš klasėse ir Europos istorija.
    Su visa derama pagarba, mes tikimės, kad net teisėjai bus mokytis. "Nukryžiuotasis yra pasaulio istorijos dalis"
    spausdinimo rengėjo GRUPĖS Skautai - San Casciano Val di Pesa Florencijoje 2009 m. spalio mėn.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: -2 (iš 6 balsų)
  4. Mamba

    esu lapkričio 7, 2009 @ 16:21

    Na, jei kardinolas į krucifiksi buvimo viešose vietose piktina žmones, kurie niekada nėra girdėję, reiškia, kad kardinolo gyvena aukso pasaulyje, ir autoreferenziale.La yra, pasaulietinis Europos kultūra ir Europos identitetas remiasi būtent dabartinis " ištyręs privatumo ir asmens religinį aspektą. Jei religinių simbolių vietos buvo ten, nes tai buvo tik jų teisę vietose valstybės simboliai. Tai tiesiog nėra, kad apsaugą nuo diskriminacijos visiems piliečiams nepriklausomai nuo tikėjimo personali.Per vietų šioje valstybėje įrašytas piliečių ir būti ištikimas ir įveskite su vienodo orumo. religinių simbolių rodymo valdžios institucijos pareiškė pageidavimą, dėl kurių tam tikros religijos tikintieji jaučiasi labiau apsaugota piliečių, kurie nėra išreikštų. ir tai yra nuo laisvės.
    tai buvo tik neiluoghi simbolių turi būti tos valstybės

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 4.0 / 5 (4 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 1 (9 Balsai)
  5. Giovanni Bachelet

    esu lapkričio 7, 2009 @ 22:52

    Tiesiog šiandien aš turėjo progą save kalbėti Demokratų partijos nacionalinio susirinkimo Nukryžiuotojo. Raskite mano trumpą kalbą http://www.youdem.tv/VideoDetails.aspx?id_video=7f9cea45-fa7d-41c0-8c88-505fc65a1cf0~~pobj. arba mano pagrindiniame puslapyje. Geras kelias, geras medžioklė, geras skrydis!

    Giovanni Bachelet
    Pažadai 1968
    Mediena ženkliukas 1976

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: -1 (1 balsas)
  6. Francis

    esu lapkričio 8, 2009 @ 12:14

    Sąžiningai, aš įdomu, kaip medinis daiktas (netikinčiųjų) įžeisti ar menkinti kitų žmonių religiją. Be to, tas pats objektas, taip pat kaip medienos, kad musulmonai turėtų žinoti, nes net islame mes pagerbiame Isa (Jėzus) pav. Esu ne, žino krucifiksu jis sako, "mirtis į Pagāns," yra tiesiog kvaila idėja, kilęs iš senųjų formų diskriminacijos, kad dabar tikiuosi turėjo savo dieną. Atrodo man, kad nori atimti jėga yra išankstinio nusistatymo, nes daroma prielaida, noras užimti krikščionių dalį, kad tikrai nėra toli gražu nėra aišku, kad yra iš tikrųjų. Lygiai taip pat, kaip ji yra bjauri, sprendimą pašalinti šydą ant musulmonų studentų aptarti savo laiką Prancūzijoje. Valstybinės įstaigos yra pasaulietinės, tačiau "pasaulietinės" nereiškia "prieš religiją", ir nebus nedidelė medinė Nukryžiuotojo buvimas padaryti mokyklą ar biuro kulto vietoms. Atrodo, žydų šeimoje naujienos, kad, jei jo geriama su mokytojais, nes jie buvo dažymas eglutę savo vaikui ... niekas netrukdo švęsti Kalėdas ir Chanukkah ir bet kuriai kitai šaliai apie bet kokį religijos. Iš tiesų, o ne SDI pašalinti nukryžiuotasis į ją įtraukti kitus simbolius aplink klasę, jei ne Aiškiai įžeidimas (, kaip svasticha apverčiamas nacių kad kursto neapykantą). Kas mano, nesijaučia ignoruojamas, kad nematote kitų baldų (nors norite geriau pažvelgti lentos, vietoj sienos!).

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: -2 (iš 2 balsų)
  7. Alessio

    esu lapkričio 8, 2009 @ 18:33

    Apeliacija į redakciją:
    nes mes tuttoscout, be ginčų, be pagiežos, prašome apsvarstyti galimybę įtraukti šaltinių, kurie taip pat sutinka su tuo, kas buvo nuspręsta Europoje. Su daugiau įrankių, kiek įmanoma tiems (tikriausiai broliai skautų), kurie skaityti šiuos puslapius gauti idėją, kad kuo daugiau apmąstymų ir išsamaus argumentavimo spyruoklės.

    Iš to, prašome ne daryti išvadą, kad aš esu anti-kanceliarijos ar bet aš tiesiog manau, kad svarbu, ypač edukacinės aplinkos, kuri yra į skautų asociacijas, gali suteikti daug šaltinių ne tik mūsų pačių idėjų, kurie atsiduria rinktis.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 5.0 / 5 (1 balsas lieto)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 2 (iš 2 balsų)
  8. Nina

    esu lapkričio 9, 2009 @ 08:52

    Sutinku visiškai su žodžiais, bet dar daugiau su sentimentų. Be to, joks sprendimas, jokia kalba ir niekas niekada negali pašalinti iš savo širdies kryžių.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: -1 (1 balsas)
  9. Elijas G. Napolitano

    esu lapkričio 9, 2009 @ 14:55

    Su Šventosios Romos imperijos pabaigoje, naujasis Europos valstybės įkūrė savo egzistavimą karaliavo barbarų stiprumo ir Romos kultūros krikščionybės su klijais. Šios šaknys nebuvo vertinama Europos konstituciją. Religijos irimo procesas prasidėjo nuo Prancūzijos revoliucijos ir įvairūs "sektos" vis dar vyksta. Iš Nukryžiuotojo pašalinimas yra dar vienas žingsnis.
    Arrocchiamoci ir medituoti dėl religijos, mūsų tikėjimą, mūsų vertybes.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 1.0 / 5 (1 balsas lieto)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: -2 (iš 2 balsų)
  10. Gino

    esu lapkričio 9, 2009 @ 18:19

    Radau, šį pouczającą redakcinę Marco Travaglio, kurių tikrai ne vienas bus apkaltinti, kad "kanceliarijos ...

    Šiuo redakcijos pamini. Natalija Ginzburgas (ateistas rašytojas, tačiau žydų kilmės ...)

    Ir jo išvada yra ta, kad nukryžiuotasis yra gerai, kad lieka.

    Be to, pašalinti religinius simbolius religinei netolerancijai požiūris, todėl iš šių vertybių, kad mūsų Konstitucija numato priešingai.

    Mūsų civilizacija turi būti įtrauktis (kuri mes sveikiname idėjų ir simboliai), o ne iš neapykantos ir atskirties.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: -1 (1 balsas)
  11. Sternwolf

    esu lapkričio 9, 2009 @ 19:36

    Žinoma, aš skautų, ir Manau skautų idealų.
    Beje, galiu atiduoti į mano iconoclastic įniršiu. Pritariu su mambas ir Cernison mintį, aš esu katalikas, tačiau aš gyvenu, tai mano asmenine srityje.
    Aš suprantu, kad jei kita religija professassi galbūt simbolis aiškiai todėl gali erzinti mane (net jei aš ateistas taip nerimauti tokios kančios simbolis,, nes aihme, reikštų, kad aš ne siųsti nieko dvasinę).
    Aš taip pat visada manė, kad pasirinkimas išpažinti religija yra asmeninis pasirinkimas, ir turėtų būti daroma atsakingai, ahce prieš šio sprendimo, mano nuomone neteisinga atskleisti, corcefisso, mokyklose, ypač darželių, ar net blogiau bažnytinį mokyklos darbuotojų egzistavimas.

    Profesija, religija atneša savo vertybes ir idėjas, kurios turi labai stiprų emocinį jėga: kaip simboliai ir grynai politinis pareiškimas, jie turėtų būti panaikinta.
    Prisiminkite, kad Don Milane mokė su Nukryžiuotojo aplink kaklo stalčiuje ", todėl niekas įžeidė."

    Valstybė yra pasaulietinė. Lay. LAY LAY LAY LAY.
    "Metimas jis nereiškia, ateistas, neneigia, religiją, bet,, Perleidėjas ją į privačią sferą, orumas yra vienodas visų nominalų, kaip žmonėms su vienodo orumo).
    Turiu už mūsų brangią "provincijos sporto centras" Libertas Lukos "idėją. Kadangi jūs esate ne provincijos ir klausykloje, kodėl ne jūs įtraukėte šalia Nukryžiuotojo, kiti 24 pagrindinių religijų simboliai?
    Šešių smailus žvaigždučių, Beczułkowaty mažas žmogus, kuris šypsosi, a omų ir Crescent.
    Gal yra taip pat geras.

    Pagarbiai, Vilkas gwiazdowy.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 5.0 / 5 (2 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 3 (iš 3 balsai)
  12. Stephen

    lapkričio 10 2009 @ 00:12 val.

    Nepaisant to, kas vyksta liūdesio nėra teisinga paneigti įrodymų, koplytstulpis erzina ką nors. Tačiau reikia pripažinti, kad mokyklose nėra suteikiami daugiau laiko, tiesiog trūksta tualetinį popierių, muilą ir mokymo medžiagą. Manau, kad tai yra pamokų problema ... daugiau nei Nukryžiuotojo. Pašalinti su kryžių nereiškia pašalinti Kristų: "Kur du ar daugiau susirinkę mano vardu, ir aš ten esu tarp jų." Nukryžiuotasis yra tik simbolis, bet jei turi generuoti pasipiktinimą, neapykantą užsieniečiams brolių (kaip matyti iš raukšlę, kad į diskusijas Italijoje) tai geriau imtis. Mes suteikiame mokyklų Kristų į mūsų pavyzdžiu ir mūsų gyvenimą, o ne kabintis krucifiksu dažnai (deja) ignoravo visiems (įskaitant krikščionis).
    "Ir kas negauna jums nebus išgirsti jūsų žodžius, išeisite, kad namas ar kad miestas, purtyti dulkes nuo kojų. Iš tiesų sakau jums, sprendimo Sodomos ir Gomoros žemės dienos turės daug daugiau toleruotinos tame mieste.
    Štai Aš siunčiu jus kaip avis tarp vilkų. Todėl būkite gudrūs kaip žalčiai ir nekenksmingas kaip balandžiai ", - sako Kristus (Mt 10, 14-16). Negalima priversti sako, bet eiti kaip avys. Sunku? Kas nori paneigti? Jis sako, "skelbkite Evangeliją" ne "pakimba" kerta "Dabar laikas žaisti pirmojo asmens!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 2 balsų)
  13. Julija

    lapkričio 10 2009 @ 16:50 val.

    Sutinku, kad nukryžiuotasis yra simbolis reiškia meilė, brolystė, savitarpio pagalbos, bet mano vizija, kuri yra krikščionių požiūris tikrai nėra lygus, kad asmeniui, kuris netiki Dievu mano . Taigi, kaip mes yra pasaulietinės šalyje, (nors, deja Vatikanas turi savo įtaką apie šalį, tai nepaneigiamas) Manau, kad kiekvienas lygias teises pasireikšti savo religiją: mes gali ne primesti visiems, kurie yra ne krikščionių daryti klasė (jei mes priimsime, pavyzdžiui, mokyklose), su ant sienos Nukryžiuotojo nukreipta.
    Jei pašalinsite, nukryžiuotasis atrodo prieš Bažnyčią, arba prieš mūsų kultūros, aktas, manote, kad Italijoje mes ne visi krikščionys (aš kalbu ne tik užsieniečių, bet ir italų), ir kad mes visi turime lygias teises.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 5.0 / 5 (1 balsas lieto)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 1 (1 balsas)
  14. Gianfranco

    lapkričio 11 2009 @ 11:36 val.

    Atkreipkite dėmesį. Tai yra ne pašalinti kryžių iš bet kur, bet tik viešose vietose, ir visų pirma mokyklą. Tai yra todėl, kad Italijos valstybė yra pasaulietinė ir neturi valstybinę religiją. Nebuvo matyti nuo fašizmo rudenį. Man asmeniškai, kaip katalikas, Nukryžiuotojo buvimas nėra jokių problemų. Gal daugiau iš manęs per varpelių sekmadienį aš gyvenu netoli bažnyčios), bet apskritai manau, kad reiškinys folklorą. Aš įdėti keletą klausimų tiems skautams ir dalintis savo vertybes ir idealus, ne kondicionavimas juos: "Skautai yra ne tik techninis mano religija". Jei buvo nukryžiuotas šalia atskleidė žydų simboliu ir musulmonų ar sutiktumėte? Pagal valstybinės mokyklos Jums būtų teisinga įvesti pasirenkamą mokymą judaizmo ir islamo? Ir gal net nurodė imamai ir rabinów mokytojų vaidmenį? Kardinolas sakė, kad "nukryžiuotasis yra simbolis meilės tikinčiųjų ir ne." Ir galbūt dabar, kad Vakarų išėjo gaisrų liepsnas ir toliau priversti konvertavimo į trečiojo pasaulio šalyse daug gali atrodyti tiesa. Juk mes Vakaruose įžengė į naują tūkstantmetį. Tačiau šiai sekuliarizmo yra svarbus turtas visiems, ir reikalauja įstatymas (arba ministro įsakymas) religinis simbolis nėra teigiamas. Aš labai daug šiais klausimais galėtų būti aptarti laisvai, secularly sakyčiau, ne kartą priglaudė gana didelius ekonominius interesus ir politinę išnaudojimas.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  15. Sternwolf

    lapkričio 11 2009 @ 18:19 val.

    Oufff.
    Oufff dvigubai.
    Tada aš pradės teikti atsakymus:
    Pirma, Pranciškaus:
    ) Valstybė yra pasaulietinė, ir tai yra tiesa, pasaulietinė nereiškia ateistas.
    Cela dit, tai reiškia, kad kiekvienas pasaulietis Manau, tą patį orumą, kaip ant popieriaus faktais. Ir atsižvelgiant į tai, kad Italijoje galite NE ", kad pašalinti bet viešose vietose kryžių (suteikiant vienodą statusą visoms religijoms, ne atstovauja jį) NE" į įdėti juos visus (tai būtų visi būti atstovaujama), aš tikiu, tik džiaugiuosi, kad Europos Sąjunga mes privertė ranka.
    B) Suderinti Prancūzijos kampus su Nukryžiuotojo reikalas yra neteisinga: o šydas yra asmeninis punktas ir kaip yra susijęs su jį atliekančiam asmeniui įsitikinimų (taip pat ir religinės), koplytstulpis, į kolektyvinio erdvėje ir negali būti susieta su dauguma žmonių net didžioji), kurie dalyvavo.

    Elijas G. Napolitano, net nežinau, ką risponderti.Anzi ne:

    1 - raginimas trauktis dėl religijos yra vaikiška ir blogio - Religija yra asmeninė.
    2 - kad katalikų religija buvo viduramžių klijai turi būti vertinamas. Žinoma, jei pasiteisinimas vieni kruviniausių reikalus Vakarų istorijos.
    Be to, suvereni "gerbė religiją," ne, nes jie buvo pamaldūs krikščionys, tačiau, kadangi tai yra įsišaknijusi jų atitinkamų tautų nežinojimo turėjo tam tikrą politinį svorį.
    3 - Hands Off Prancūzijos revoliucijos. Jei ji nebūtų buvę, mes buvome įsiskolinimo kaip daugelio religinių teisę: jokios minties (altriemnti, baigiant kaip G. Bruno), ne subsidija mokslas "neoficiali", ne šiuolaikinio mąstymo ženklas.

    Prancūzijos revoliucija buvo mažas stebuklas, kad mes visi iškėlė žmogaus MEN ir ne patiklus.

    Pagarbiai, Vilkas gwiazdowy

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  16. Corrado

    lapkričio 12 2009 @ 20:16 val.

    Aš kreiptis į kai kuriuos klausimus, rastų dienoraštį, duoti mano paties atsakymus:

    Jei buvo nukryžiuotas šalia atskleidė žydų simboliu ir musulmonų ar sutiktumėte?
    TAIP ... Valio!
    Aš siūlau, kad Mekos įvaizdžio Mekos kryptimi, kurių bent viena Maroko klasėje visada pressocé, kitų religijų simboliai, jei yra kažkas, kas išpažįsta.

    Pagal valstybinės mokyklos Jums būtų teisinga įvesti pasirenkamą mokymą judaizmo ir islamo?
    Gal ...
    Mes norime galvoti apie savo vaikus, kad jie bent būtų sužinoti ką nors kita, todėl daug ką mokytojai dažniausiai moko diecezinis ...

    Ir gal net nurodė imamai ir rabinów mokytojų vaidmenį?
    Tai padėtų išvengti ... na, tiesiog, jau čia ... čia plečiant jų bažnytinį s'ha, protingiau pateikti pasiūlymą dėl šios rigurado Strasbūre?

    Bet ar matėte bent kebabas linijas?
    Jie yra fantastinis ... hey lyderiai, jauni žmonės praeina mums!
    Ar jūs kada nors buvo į Sarajevą nuo bokštus, mečečių, sinagogų ir pan?
    Šaunu!
    (Kažkas bus pasakyti, bet tada matėte, kas atsitiko? ... Turėkite kantrybės tuos, kurie pasakys)

    Galiausiai norėčiau atsakyti į dvigubo Oufff jus su gera reakcija, kad kažkas jau minėjo, ir kurią aš vadinu:

    Adios

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: -1 (1 balsas)
  17. Gianfranco

    lapkričio 13 2009 @ 08:57 val.

    Sveiki, John
    Aš klausiausi su palūkanomis savo intervencinę (interneto) šiuo klausimu ir, turiu prisipažinti, kad aš turiu šiek tiek nusivylęs. Matai, aš manau, kad skautas visada turėtų pasakyti, ką jie galvoja, o gal net yra absoliuti mažuma, jei jis įsitikinęs savo idėjų teisingumu. Poziciją dėl šio klausimo politinio tikslingumo priėmimas yra geras Bersani, kuris vaidina kitų lentelių. Man, mano nuomone, nė viena legittimabile avallabile. Jūs žinote, turėti vaikų, mes nusprendėme leisti eiti ne į dešinę dovanų ..... Čia yra viskas, daugiau skubių / svarbus ..... Ne, tiesą sakant, savo kalbos pabaigoje yra didelis nusivylimas.
    Gianfranco. Pažadai 1958. Pasaulio bankas 1969.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  18. Sternwolf

    lapkričio 16 2009 @ 16:59 val.

    Ouff du kartus ir gali toliau daugintis, bet tik šį vakarą.

    Ak, darbas yra tiesiog puiki, bet išduoda jos destra.Lo visi kaltina jį, nes žaviuosi savo neatitikimų ... bet kaip liberalizmo .. tzk tzk mes ne.

    O aš atsakau: net pusmėnulio yra simbolis, kuris yra tylus ir giriasi integraciją, taip pat šešių Taikliai žvaigždę. Visi simboliai yra tylus, be abejo, yra simboliai. Jie nariai, kurie skaityti mus į kažką didesnio.

    Buda yra tylus, o, šypsosi taip pat.

    Jei buvo nukryžiuotas šalia atskleidė žydų simboliu ir musulmonų ar sutiktumėte?
    Taip ... kaip ilgai, kaip yra Buda. Arba tiesiog kas nors, kas yra geriau, galbūt nedidelių sektų.

    Pagal valstybinės mokyklos Jums būtų teisinga įvesti pasirenkamą mokymą judaizmo ir islamo?
    Gal tai galėtų būti geriau ... "all-in-one", mokytojams, kurie dvasininkų, o ne "Vilniaus getas", kad valandą savaitę. Arba mes viso nebeprieinama, galbūt pakeičiant ją socialinis ugdymas, pilietinis ugdymas, kad atrodo, kad tikrai reikia. (Ir katekizmas į parapijos jūs!)

    Ir gal net nurodė imamai ir rabinów mokytojų vaidmenį?
    Tai galite padaryti musulmonų religijos "rotacija": 3 mėnesių, ir 3 iš 3 žydų ir krikščionių.
    Pilnas paketas, nuneškite jį arba palikti jį visiškai atvirumą.
    Oi, ir nepamirškime Buda.

    Bet ar matėte bent kebabas linijas?
    Žinoma, aš juos pamačiau, aš per vidurį. Tai gerai, yra mėsa ir daržovės su Euro 3 ir pusantrų turėjo pakankamai.
    Skautai yra darbščių ir Zeļošs!

    Čia yra mano atsakymų į 4 klausimus.

    Vosto, Vilkas gwiazdowy

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 4.0 / 5 (1 balsas lieto)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  19. Serenella

    lapkričio 23 2009 @ 22:26 val.

    Būtų didelė spraga, jei pašalintas iš kryžiaus buvo mūsų klasėse ir mokyklos ... mes norėtume pasakyti, ką vaikai. Berniukai. Kas esame priskirti ..., KAIP turėti savo GIUSTIFICHEREMMO mūsų ESCAPE ... ir tikimės, kad JŪS PANAIKINTA Laikas ir istorija, kurioje visi mūsų raštu Kristaus gimimo ... ir tai, kas lieka iš suaugusiųjų pasaulio, baisus neturiu noro ir jėgų ginti viską, jie tikėjo, nes jie yra sukaupiamos, išaugo, išmoko ir patyrė ir džiaugėsi ... ką, jei mes galime kalbėti apie kiekvieną iš mūsų truest kalba gimė ir išsivystė į žinių Jėzaus kryžius buvo visada, tai ramina mus, kad mūsų gimimo ir mūsų mirtis jam buvo pateikta, prieš ir po jo gimimo ... viskas buvo parašyta ir pripažįstama laiko ir atminties, atstovybėse ir troškimų Tai ramina ir ištikimas ... šį 2piccoli pašalinti. "pažeidžia jų pasitikėjimą tėvų, kurie prieš juos, ir nurodė kelią į tikėjimo brandos, viltis, meilė ... Aš manau, kad vienintelis būdas būti laimingas, net ir tada, kai neišvengiama sunkumai gyvenimo smūgis mums ... tarp mūsų nebuvo spausdinami jūsų širdyje amžinai metų pradžioje mūsų vaikystės maldas ir mokymus, ir kuris turi Awanturniczość nori atimti iš tų kitų vaikų, ką mes patys turėjo malonę gauti ? ... Mes neturime pašalinti jiems geriausias mūsų paveldą, kad būtų tikras nusikaltimas jų širdyse ... Serenella

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  20. Mamba

    esu lapkričio 24 2009 @ 22:34

    alyvinė ...
    atlikite ne delirare47.
    tu sakai dalykų prasmės.
    švietimo būklė, lygi ir pasaulietinė, atimti vaikus Obskurancki kliedesiai, kad jūs plepu.
    vaikas auga, kaip jūs apibrėžtumėte būtų nepatenkintas vyras, geras pilietis ir ne kompleksinius

    Mamba

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  21. Gianfranco

    esu lapkričio 24 2009 @ 23:31

    Gerbiamasis Serenella
    savo poetinės kalbos, aš manau, jūs puikiai išreiškė priežastį, kodėl valstybinė mokykla, kur vaikai gyvena kartu katalikai, krikščionys, musulmonai, žydai ir ne religija yra teisinga, kad nėra kokios nors religijos simboliai. Norėdami, kad yra pakankamai bažnyčios, sinagogos, mečetės ir kt.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  22. Corrado

    esu lapkričio 25 2009 @ 10:30

    arba Serenella, prašome
    laikytis praeities pasaulio apgailestaudamas, yra ne būdas ginti kryžių.
    Jei prašoma vaikinų grupę iki šio politinis dėmesys, jei žinote, ar ne savo klasėse buvo nukryžiuotasis, tikriausiai dauguma iš jūsų qesti atsakė "BOH?"
    Poilsio ... aš parašiau mano postą aukščiau

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  23. Diegas

    lapkričio 25 2009 @ 18:25 val.

    Man gaila tų, kurie džiaugtis tokių sprendimų pasaulietinės valstybės vardu. Man gaila, nes tik siauras protas ir širdis tokia didelė, galima pamatyti ant kryžiaus nusikaltimą prie savo įsitikinimų.
    Jei aš nuėjau į Izraelį, o ne Italijoje) ir pamačiau, Dovydo žvaigždė, kabo ant sienos klasėje būtų įvertinti direktorių, mokytojus ir studentus, žmones, kurių pobūdis, didžiuotis, kas aš esu ir ypač norinčių išreikšti savo įsitikinimų ar tikėjimo klausimais, ar ne ....

    Tai - bet dialogo ir tolerancijos atspirties taškas.
    Marta Sordi citata, nes sutinku in toto, ką sako jis ir aiškina, kas geriau už mane .......
    "San'Ambrogio teigia išdidžiai" Fides "Regulas, Camillus ir Scipios vertė: trumpai tariant, prisiima visą politinį ir karinį Romos tradiciją, nors rigettandone religija. Tačiau tai yra labai Romos Polybius taip pat pažymėjo, romėnai yra pasirengusi priimti naujus dalykus, ar geros teisėjo. Jis smogė graikai, romėnai buvo kartu labiau tradicinis, daugiau naujovių senovės pasaulyje. Rémy Brague sako, Sorbonos Arabist pripažinti "antrasis" nustato, kad Romos stiprumas. Pasaulio galia, jis pripažino Graikijos studentas. Bažnyčia taip pat yra religija, kad tam tikru būdu jūs žinote, "antrasis": pripažinti, kad gauti iš judaizmo. Brague, tai yra su islamu skirtumas. Islamas yra pati šaknis, Roma ir bažnyčia, tačiau mes žinome, iš kitų šaknų, gimusių, nuolat atnaujinti, siekiant atkurti ..
    Humanitas sąvoka yra centrinis Roma, ir Vakaruose. Roma pripažinta "tautų teisę", nerašyta, tačiau galioja visos žmonijos. Reikšminga tai, kad Šventasis Pauliau, kurie sąmoningai užsiima mažą atsirandančios žydų bendruomenę Kristaus Romos kamieno, ji laikosi romėnų teisėje.
    "Todėl absurdiška atliekoms, kurios Europos krikščioniškų šaknų, nes ji atmeta romėnų ir graikų šaknis, kad yra žmogus."

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  24. Alessandro

    esu sausio 19 2010 @ 10:52

    x yra asmeniškai pašalinti viešose vietose nukryžiuotais ... ir tada mes kalbėti apie islamo, kurie negerbia religijos laisvę ... Manau, ją veidmainiška iš bažnyčios, ir tada mes bent jau teoriškai turėtų būti sekuliari valstybė ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  25. tarci

    sausio 23 2010 @ 22:35 val.

    Aš esu tikintis, bet aš ar ne žinoti, jei ji turėtų būti geriau į bažnyčią, kad priimti, jei ne suderinti save į pašalinti religinę vaizdus viešose vietose, neatsižvelgiant į teismo sprendimų už Italijos teisingumo skaičių, tiesiog, kad būtų išvengta su varginantis dvasininku, kuris dažnai supainioti 'sekuliarizmo sukėlęs "su" sekuliarizmo ".
    Kita vertus, aš manau, stebina pozicijas netikinčius, kad aš nežinau, ką pasakyti.
    Pasaulietinė valstybė, o tai reiškia? visi, kad Šiaurės šalys straipsnio Suomija, Švedija, Norvegija, Danija, Islandija, taip pat Jungtinė Karalystė ir Graikija) neabejotinai įdėti iki Vatikano iš tikrųjų, turi jų vėliavos kryžiumi be trumpų teisių pozicijų ir todėl jie yra nešališkas tik Italijos kryžiai Boh.
    In vino veritas? kartais atrodo, kad taip!
    Geras būdas

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  26. Sternwolf

    esu sausio 26 2010 @ 24:55

    Komentuoti mr.tarci kopūstai, dėl šių priežasčių:
    -Žmogaus teisių teismas dirbti pateikus apeliacinį skundą, jei jis mano, NEBUVO ĮTRAUKTI Į patenkinamomis visų lygių nacionaliniam teismui priimant sprendimą.
    Kadangi vėliavos forma yra visų šalių konstitucijose, aš abejoju, kad jos sandarą stao, bandymus kada nors net nuotoliniu būdu rimtai.
    B-La nostra costituzione è LAICA, per quanto certi politici si comprino i voti facendo i baciaprete e certi vescovi ci si puliscano. Ergo, gli estremi per il ricorso alla corte europea c'erano tutti.

    Prima di facile retorica, documentarsi!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)

Komentarai RSS · TrackBack

Prašome įrašyti savo komentarą

Vardas: (būtina)

E-paštas: (nebus skelbiamas - būtina užpildyti)

Interneto svetainė:

Komentaras:

Immagine CAPTCHA
Keisti vaizdą
*


Noriu būti atnaujinta į straipsnį dėl visų pakeitimų, nepaliekant bet dabar komentarą

Subscribed