Castorini laukia Jūsų!


Naujų kolonijų atidarymas!

Kelnas AURORA (Milanas)
VIA S. ANTONIO 7
( oratorija - žemėlapyje )
Gianni: 333 / 5.645.743
. Stefania: 338 / 6.929.644
Mirella: 334 / 6.081.750
Angelica: 333 / 6.352.470

E-mail: segreteria@tuttoscout.org

Grupė, kur Kelnas nuotykiai ir gyvena, ne daugiau kaip 20-22 straipsniai. Castorini nameliai yra suskirstyti į amžiaus grupėse 5-6 elementų ir "kodas", kuris veikia kaip pirminės grupės. Kolonija yra elastinga struktūra sudėtį ir trukmę, negalės šio amžiaus vaikai turi jaustis priklausą komandoje, Kelnas taip pat nereikia norite įkelti daug atsakomybę Castorini vyresni. Pagal tradiciją skautų, Castorini turi savo įstatymą (", nutrija yra laimingas, nes jis yra darbščių ir visų draugas"), jų sandorą (ekvivalentas pažadą: "Aš pažadu, kad būti Jėzaus draugas, mylėti visus ir daryti viską gerai ") bei šūkis" Drauge ".

Šios sąvokos yra skirtos, atsižvelgiant į amžių, pagal švietimo dinamiškos. Visų pirma, nėra pažado sandora, nes antra sąvoka turėtų nurodyti įsipareigojimą asmens moralinių neįsivaizduojamas 5-7 metų paktą, kuris reiškė įsipareigojimą daryti, kaip kiti ir su jais, vietoj to rodo suprantama vaikams.

Istorija, kuri veikia kaip paramos simbolinio pasaulio, pasakos "Miško draugai" ir vyrų Kanados kilmės. Kelnas yra simbolis Big Brown Bebras, įdaryti iš tikrųjų, ji turi mažai "funkcija totemų ir kad yra lepus ir traktuojami kaip realaus pobūdžio nuo vaikų.

" " kad , tačiau, kaip ir dabar ši veikla nėra skiriamasis extrassociativa, išskyrus dėl bebrų ženklas. bebro uodegą kaip ženklas pakabintas jam ant kaklo, kurie skiriasi spalva, atsižvelgiant į jų lygį. Ištrauka (uodegos pakeitimas) yra nustatoma pagal praėjusiam laikotarpiui, o ne vertinimus. Religinis augimas yra pasakojimas apie Jėzaus gyvenimą, į paprastą, bet daug požymių, nedelsiant suprantama vaikams savaiminio maldos ir šventės pradžios.

VN: F [1.9.14_1148]
Reitingas: 0.0 / 10 (0 votes cast)
VN: F [1.9.14_1148]
Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
Dalis

41 komentarai iki šiol »

  1. Tėvas Vilkas

    esu Liepos 5, 2008 @ 15:17

    Tai mano svajonė jau daugelį metų, bet dabar su dviejų pakuočių ... ir tt ir tt rasti daiktai tampa sunku ... bet kaip ilgai, kaip ten yra gyvenimas yra vilties

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  2. išvalyti bari9

    esu Liepos 5, 2008 @ 16:36

    kai laukas? Jums reikia pagalbos naujo? Jei kas nors poreikių, rugpjūčio 16 iki 30 nustato mano užimtumą.
    :)
    sekti
    išvalyti
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  3. Valerija (Won-. Genuja tolla ESF)

    esu Liepos 5, 2008 @ 16:55

    Aš žinau, kad tai tikrovės dalis ... aš sužavėtas, aš turiu kai kurių abejonių dėl kitų savo funkcijų, per grupop Scout. Kiekvienu atveju Geros medžioklės naują kelio!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  4. Andrea

    esu Liepos 5, 2008 @ 17:06

    Ieškoti lyderius nutrijos yra lengviau nei manote. Mūsų kolonijos (maumedžiai, ežeras 51 Genuja grupė), pavyzdžiui, atėjo į dviejų žmonių už asociacijos ir vienas iš jų yra motina berniuką praėjusiais metais ir buvęs bebras krūva kryptimi.
    Kitose grupėse, daugelis vadovų yra iš išorės asociacija ar asmenų, kurie neturėjo daugiau ketinimą daryti paslaugą.
    Lesperianza užsienyje (Prancūzija, Belgija) teigė, kad net ten lyderių ištekliai ateina iš "rezervuarų" negali būti naudojamas kitose pramonės šakose ir bet kuriuo atveju atrodo, pritraukė didesnį galvijų skaičių, nei manyta anksčiau.
    Darau išvadą, sakydamas, kad Genujos 100 straipsnio sukurtas Genujos, 51, dabar per didelis, dalijamas į kelias dalis) grupė, savo ruožtu, planuoja atidaryti koloniją, taip pat mama davė norą dalyvauti personalo mokymo.
    Man atrodo, kad daugelis tokio pobūdžio incidentai, ir aš nemanau, kad kitos pramonės įmonės galėtų padaryti galvas kaip nutrijos.
    Traetene jums išvadas

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  5. Buvęs Akela Ge21

    esu Liepos 5, 2008 @ 23:20

    Aš neturiu tiesioginės patirties, nutrijos, bet aš žinau vaikų, kurie ir buvo Genujos ir tėvų ir ką jie patyrė atidaryti naujus horizontus amžiaus grupėje, kad net nebuvo vietos ir savo akimirkas istorija. Aš sužavėtas, beje sukūrė asmeninę raidą ir pasakojimą, kad neturi nieko pavydas į džiungles arba apskritimo nustatymo.
    Pritariu optimizmą ir geras perspektyvas surasti net rezervuare bendruomenių lyderių lyderius, nes pasiūlymas yra gražus ir dažnai patiria buvusių vadovų ar suaugusiųjų, kurie nori padėti.
    Geras kūrinys Nauji Senamiestis bebrų

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  6. ELISA, be rūpesčių kriketas

    esu Liepos 6, 2008 @ 00:27

    Tikrai įdomu ...
    Esu pakuotėje buvęs lyderis, buvusio vyriausiojo apskritimo dukra taip pat valstybės lyderiu šioje pramonės šakoje, net kai Biedronka agi Agesci nėra.
    Aš visada jaučiau, kad švietimo metodas, kad skautų ir toliau, yra tikrai būtinas asmens augimui ir prieš jums atrodo tokia patirtimi geriau. Manau, kad netrukus bus pasiūlyti į skautų grupės mieste gyvenu šios "paslaugos", kuris yra svarbus tiek vaikams, tiek suaugusiems, kurie sukasi aplink juos (aš taip pat kalbėti nuo mama!) ... Gera medžioklė ir geras kelias.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  7. Taz

    esu Liepos 6, 2008 @ 00:37

    Mama -> vadovai. Brankas / = Castorini patirtis vangus ...

    Ir "ką aš iš tikrųjų gyvena mažame bandos mano skautų grupės. Tokio vadovų suteikti saugumo ir atsargiai gali suteikti saugumą, bet ir kompensuoti, balansas yra per daug dvejonių planuojant veiklą ir patirtį, iš kurių kariuomenę, šiek tiek "rizikingų" arba vaiko autonomijos jausmą ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  8. Angelas

    esu Liepos 7, 2008 @ 08:56

    Baris .... prie visų skautų ir provincijoje ....
    bet jūs žinote, kad grupėje yra 11 Bari nutrijos kolonija jau 5 metus??

    Vis dar mažai informacijos, iš skautų ....

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  9. cristina

    esu Liepos 7, 2008 @ 09:20

    Aš senas bebras Casorzo 1, mums skubiai reikia naujų senus bebrus, nes mes turime mažą koloniją jėgos išsaugoti .....
    Kolonija ką tik baigėsi taikiai didįjį vasaros plaukiodami toli į vakarus medžioti aukso grynuoliai ...
    yra patirtis, kuri leidžia vaikams įgyti pirmuosius autonomijos taisykles: rūpintis savo įranga ir pripažinti, dalintis ir atrasti naujus skonius į lentelę, priimti senųjų bebrų ištaisyti.
    patirtys yra pats akrobatinis vilkų per brnaco, mesti su pasitikėjimu ir pakankamą patikinimą įtraukti šuniukus, kad būna pakuotėse po bebrų.
    Crunk Crunk visi laimingi ir gerai plaukti du jaunus kolonijų žolės.
    cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  10. Maria Francesco Marokas

    esu Liepos 7, 2008 @ 09:48

    Mano vardas yra Marija
    Turino Vaivorykštė kolonija, prieš 2 metus mes atidarėme koloniją ir yra sperimetazione.
    Tai gražus patirtį, 5/6/7 metų vaikams, gerai dirba su entuziazmu, kaip daryti dalykus, kurie nėra kada galvoti, jie gali padaryti, jie suteikia jums tiek daug, puikus etapas amžiaus, ne milijardai įsipareigojimai sporto / teatras / dainavimas ir tt .....
    Mes plaukti (vieną naktį) aikštę pavasario ir vasaros stovykloje tris dienas septynias dienas
    Paraiškos yra daug, ir yra tėvai, norintys padėti, Crunk Crunk

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  11. Maria Francesco Marokas

    esu Liepos 7, 2008 @ 10:03

    Aš vis dar Marija,
    Pridėti, kad puiki parama bandos, mes Passerano 10 nutrijos, įpročius, kurie buvo sėkmingi, stovėti per apskritimo, atsakyti į skambučius, į būti tylus, kai lyderis kalba, bendruomenė gyvas, dalijimasis, ir aš užtikrinu jus, kad dėl pakuotės lyderis Cubs "turi 10 skautai jau žinome, gyvenimas nėra trivialus dalykas
    Geras plaukti
    Marija

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  12. "Ivanas Danchielli Harcmistrz Vičenza

    esu Liepos 7, 2008 @ 10:26

    .. Vičenza taip pat egzistavo quatrro metų nutrijos koloniją ir lyderiai atsiduria lengvai. Kitas dalykas yra mokymas, bet mes sėkmingai su juo dirbti. Kolonijų realybė auga, ir tai turėtų būti tik šiek tiek daugiau komunikacija. Gerai plaukiu ne visi.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  13. Fredis

    esu Liepos 7, 2008 @ 12:24

    Manau, kad tokia veikla nėra viešinama ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  14. Liūtė ugninga

    esu Liepos 7, 2008 @ 21:04

    Sveiki, man buvo iki praėjusių metų, Baloo.
    Akivaizdu, kad žavi ir pavydėtinas, galbūt, jei galite rispolvere problema, o ne mažiau, ieškoti rūbų dydžių.
    Gera mintis atkreipti pajėgų "tėvų", tačiau svarbu, turi būti apmokyti lygio išsilavinimą, skautų, kad būtų išvengta daryti tik poilsio.
    Susirūpinimą man yra:
    nedega mažai "ir etapus?
    Kaip gyventi kitą 4 metų Branco?
    Išgyventi ir, jei jau mes dirbame amžiaus klausimais, kaip jie gyvens lemtinga pernai?

    Akivaizdu, kad į burną ... arba golfo apykaklėmis Bebras
    ir Geras medžioklė.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  15. Tawny owl Išminčius

    esu Liepos 8, 2008 @ 01:03

    Puiku!
    Žodis, išliko Bagheera giliai mane atidaryti koloniją verta medžioklės grobuonys didingas.
    Dabar aš visą laiką tėtis, bet būtų svajonė, kai mano šuniukas sugriebė pirmasis jo nužudyti ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  16. Akela

    esu Liepos 8, 2008 @ 23:11

    Norėčiau išreikšti savo nepritarimą. Kaip pagirtinas ir ši patirtis gali būti įdomus, aš praktiškai neįveikiami. Mano miestas, aš žinau, iš kolonijos (Bari) egzistavimą, ir leiskite man šiek tiek provokacija, visiškai metodologinis golfo apykaklėmis, kai jungiklis yra palatos, nes džiunglėse, jis suprato, kad yra vyras, bet prieš vyras būna, kad BEAVER? Jis gali būti tik pakankamai žaibas? Atsiprašau, bet aš keliavo šiuo keliu.
    Su medžioklė

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  17. Akela raudona gėlė

    am Liepos 10 d., 2008 @ 19:38

    Bebrai bus Turbigo, geriausiai! su vadovais, taip tyliai .. ten yra žvaigždė!
    AK_FR

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  18. Mirella

    am Liepos 10 d., 2008 @ 21:29

    Kas laimės "rasti visus šiuos norus prieš atidarymo! Aš esu naujas kolonija bebrai senosios Grande upės, buvęs skautų ir motina, nedidelio Lupetta Castorina ir šuniuko .. Jaudulys mus pradėti "vibruoti, todėl tikiuosi, ne vangus ir turėjo daug duoti!
    Vaikai 5 metus, pradedant beveik kiekviename sporto ir veikla "ir popamokinėje" sukelti jokių skautais? Aplinka, kur jie gali proporcingai jų amžiaus "tapti nepriklausoma ir sužinoti, kaip jis nori būti mūsų šūkis KARTU pagrindus ..
    Labai ačiū visiems, už jūsų gerus norus ir teigiamus komentarus, ar ne .. visa tai padės augti!
    Gera plaukti ne visiems

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  19. Francis

    AM liepos 12, 2008 @ 08:54

    "Filialas Castorini" yra naudinga ir naudingas asmeniniam tobulėjimui? Ar klausimas tiems, kurie ilgus metus bendraujant su "Castorini", kuris turėjo savo asmeninį tobulėjimą, per skautų filialų, iki pilnametystės .

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  20. MALAK

    am Liepos 14 d., 2008 @ 15:17

    Su nutrijos Scialandro, mes esame ir tada jie pripranta skautavimu nuo vaikystės ..

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  21. Angelas

    am Liepos 14 d., 2008 @ 16:29

    kitokia nuomonė į Bari atsako all'akela dėl metodinės castorismo ....
    "Tu negali giuducare ko jūs nežinote" ...
    nepaisant nutrijos kolonijos yra Bari per pastaruosius 5 metus, ir nepaisant regioninės asamblėjos narių, ir niekas niekada niekam, nepaisant raginimų, kada nors priartėti sužinoti šiek tiek daugiau arba pamatyti savo akimis, ką jie daro nutrijos ....
    Taigi, kviečiame į mūsų užtvankos, žinoma, kitais metais, o ne išsklaidyti savo abejones, bet bent jau pamatyti, ką mes kalbame apie.
    Ateikite ir pamatysite kai gražus!!
    Angelas

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  22. Marija Romos

    am Liepos 14 d., 2008 @ 18:04

    Labas vakaras visiems! Aš esu Bagheera 123 Romos ir skaityti įvairių komentarų, aš truputį girtas ir šiek tiek iš smalsumo Lit. Sutikau geuppo Castorini Circus Maximus prieš keletą mėnesių rinkti. Gražus su savo bebro totemo! Jie buvo nedidelė bendruomenė! Aš nustojau kalbėti į Senojo bebrų, kurie buvo stebėjo, kaip jie grojo, nutrijos) ir džiaugiamės apie nuotykius ir baimės būtybių toks mažas, bet jau parodė savo asmenybę. Aš tikrai žaviuosi tų, kurie pradėjo šį nuotykį ir galbūt ateityje bus atidaryti irgi!
    Geras medžioklė visiems!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  23. Catia

    am Liepos 15 d., 2008 @ 16:25

    Sveiki visi! Aš esu 6 metų vaiko motina. Ar kas nors pasakykite man, jei yra kolonijos nutrijos Rimini provincijos ir kaip man su jais susisiekti? Internete radau nieko ir nežinojo, visiems, kurie gali suteikti man informacijos. Tuo atveju, neigiamas grįžtamasis ryšys, jie taip pat nori "allargarmi" Pesaro provincijoje. Labai ačiū tiems, kurie gali man padėti!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  24. . Ivanas Danchielli Harcmistrz Vicenza (Big Bear White)

    am, liepos 20, 2008 @ 09:40

    Norėčiau pasakyti savo broliui Skautai Akela Elle, Bari apie savo problemas: BP Vieną dieną, vadovų susitikime, buvo apkaltintas vienos iš jų jums nereikia laikytis reglamentus dėl savo pasiūlymą, ir tada pats BP sprogo (!) "Po velniais taisykles, skambinkite eksperimentas" (velniop su reglamentuose, vadiname tai eksperimentas!). Manau, kad pakanka suprasti ir vyro, ir skautų dvasią. Broliška apkabinimas.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  25. Antonella

    rugsėjo 3, 2008 @ 15:39 val.

    Crunk ne visi, yra mėlynių, seni Bebrų kolonijas "bebrai laimingas", grupės Aquila2.
    Nes kai manote, kad kalbame apie gyvenviečių tik įvairiuose kompetentinguose vienetuose, kurie šalinami daiktų? , The Aquila2 kolonija egzistavo už beveik 5 metų,, Senojo Bebras darbuotojai turi 2 "motinas" kaip vieną iš "Silver Bebras", buvęs sarginiai prieš patiekiant ir dabar yra lyderis su patentuota "nutrijų Sidabras, buvęs "Rover (studentas toli nuo namų), kurie iš pradžių dirbo ir tada nusprendė sustabdyti. Problema yra, kaip parašyta Angel, kurių dauguma ne iš tikrųjų norite daugiau sužinoti apie mūsų pramonei! Manau, kad vaikams tai yra puiki galimybė patekti į žaidimą, atsižvelgiant į tai, kad dabar 5 metų vaikai jau nebėra tie, kurie turėjo 5 metus 40 metų! Be to, esame kolonija neseniai ir ne tekstas, bet paprašyti kitų grupių lyderiams, kad jau pradėjo savo kelionę skautų nutrijos, nutrijos Italijoje yra daugiau nei 20 metų (žr. Turin 101 :-)!)
    Akela, mažai 'skeptiškai, buvau jūsų paklausti: Kiek laiko dirba pulke naujų vaikams integruotis su kitais jaunikliais? Abitutini bebrai jau įsigijo, jau nekalbant kai kurie žino "paketą, nes gal kartais jie bendravo srityje arba išeigos, tai reiškia turėti laiko kitai veiklai, labiau įdomus ir kūrybingas :-). Crunk Crunk visiems ir gerai plaukiu :-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  26. Žirafa Jautri

    esu lapkričio 13 2008 @ 21:30

    Geras kelių iš viso yra Vigevano 1, ESF asociacija.
    Aš pamačiau, kad jūs taip pat turite Castorini, yra graži idėja.
    Mes planuojame, mes tikimės geriausio. :)
    Brolijos sveikinimai ...

    Žirafa Jautrus Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  27. Gianfranco

    esu lapkričio 16 2008 @ 12:02

    , Nutrijos problema yra tikrai nelengva. Pirma, manau, jie yra 1/4 (arba penktą) filialas Skautai, net jei bandote priimti tam tikrą metodą įkvėpė skautavimu, bet aš, o amžius - tinkamas švietimo politika. Jie turi pranašumą ir naudos sukurti ateityje cubs s rezervuarą, ir tikrai yra poreikis jaučiamas tėvų. Tai tikrai yra vaikų ir malonumas ir dalyvauti, nes iš tikrųjų yra visos bendruomenės centruose, vaikų / ir, papildomai turi būti .... Nemokama pranašumą. Jis turi du didelius mano nuomone, tarp jų riziką. Norėdami tapti, przedsionka lupettismo numatant veiklos ir priemonių rūšis, ir tada grasina kilimo Branca elemento naujumą ir aktualumą vaikams 7-11 metų. Ir todėl stumti jauniklius filialo veiklos ir numatymo priemones pramonės skautų .... Be to, nutrijos vadovai gali jaustis Baby Sitter grupę, ir įveikti daugiau priežasčių numatyti pavojaus lupettismo veiklą, ir apskritai Skautai (vienodas, pažadas, taisyklės ir ceremonijos ....). Turint galvoje ir bando išvengti šių riziką jau labai stiprus filialas apsivaikuoti, kuri apima vaikus / 12 metų), tai yra įmanoma,, kad Castorini yra naudinga paslauga šeimoms ir už Pack rezervuaras. Bet let 's būti atsargūs ne plėstis per daug nuo Skautisma būdo, galbūt nuo 3 iki 5 metų ir suaugusieji vaikų amžiaus 18, 75 .........

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  28. Antonella

    esu lapkričio 17 2008 @ 10:06

    Gerbiamasis Gianfranco, leiskite man užduoti jums: "Prieš suteikti kreditą į savo pareiškimų, jūs turite perskaityti arba paaiškinti, nutrijos metodiką?" Aš tiesiog manau, kad ne, nes, kaip jie kalbėti.
    Galbūt jums reikėtų žinoti, kad "Senosios Beaver" mama ir tėtis ne nuobodu įprasto gyvenimo, kad jos nuspręstų daryti auklės kitų vaikus. Castorismo turi savo metodiką, ir į kolonijas lyderiai vis dar reikia atlikti su mokymo procesą kaip kiti filialai ir gausite, kad patentų vyriausiasis koloniją vienerius metus iš stažuotės filialą, MES metodika ir, po metų, metų pabaigoje Mes patikrinimas, tada galutinis popierius).
    Castorismo yra metodas, kuris yra įrodytas daugiau nei trisdešimt metų, ar jūs žinote, kad Italijoje kelios kolonijos yra gyvas daugiau nei 20, o kai kuriose grupėse, daugelis Scout vadovai patys nutrijos! Castorismo buvo gimęs Kanadoje, daugelio šalių pasaulyje yra oficialiai 4. filialas: Australija, Naujoji Zelandija, Prancūzija, Anglija, JAV, Olandijos Antilai, Indija, Bahamų salos, Peru, Gvatemala ... Ar jūs norite ir toliau :-) darbas,? Aš pagal savo metodiką apie internacionalizacijos castorismo ... ir tada, kodėl neišplito metodas skautų nuo 18 iki 95 metų? Ar amžius išmokti naujų dalykų ir naujų patyrimų?
    Ir paskutinis dalykas: kas sakė, kad nutrijos cubs ar departamento žaidimai ... Ar jūs kada nors matė koloniją "darbe" ... Jei norite pasilinksminti ir sužinoti šiek tiek geriau, aš kviečiu jus? kolonija, kur aš esu, aš pristatyti bebrus ir kitus senus vyrus ne kartą įvedate fantazijos pasaulį! Jei norite gauti daugiau informacijos, gal galite padėti :-) Crunk ne visi.

    PS atsiprašome, bet jei nutrijos. Cubs darželio .... Cubs departamento darželiai?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  29. baltas erelis

    esu lapkričio 17 2008 @ 14:40

    Mano grupė 7 Caltanissetta ° nutrijos dešimt metų, dabar, šiandien, kai k / s, kurie ketina imtis išvykimą buvo castorini.Sicuramente yra mažai informacijos apie tai, pasakyti, kad kartais mes esame lyderiai šiek tiek nenoriai naujų dalykų, priimant sprendimus ir komentarus taip pat inappropiati.Prima sakinyje fondo.Con džiaugsmo žinoti, lankiau keletą akimirkų, plaukti nutrijos praėjusią vasarą, fantastinis patirtį,, vyriausiasis qust'anno kolonija. Seeing is believing. Crunk Crunk ne visi.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  30. Gianfranco

    esu lapkričio 17 2008 @ 19:47

    Gerbiamasis Antonella,
    Jaučiuosi stora velnio advokato vaidmens, bet jei visi yra ramioje geras yra tas, kad? Taigi ...
    Žinoma, aš perskaičiau įvairias medžiagas dėl castorismo blogas terminas, geriau nutrijos ...), įskaitant valcavimo mokymo srityse, ir aš esu įsitikinęs, kad jis tampa vertingas nuo 5 iki 7 metų amžiaus vaikų ugdymo metodas. Asmeniškai aš esu mažiau įsitikinę, kad, nors tikrai įkvėpė žvalgymo tout court, gali būti vadinamas skautų metodą. Kredito sąlyga, taip pat į kitą lygį, tai yra metodas filialo jaunikliais. Noriu pasakyti tai, kad metodas yra tik skautų filialas tyrinėtojai? Na, kalbos Sakyčiau, kad taip į kraštutinumus. Ir ne tik ji gimė, kad būdas, bet ir dėl amžiaus grupėje 11-17 metų, kad skautų didelę įtaką charakterio formavimo, ir jūs galite kalbėti apie "gerų piliečių formavimas." Sutinku, kad ji yra paprasta kalbėti apie medelyne ir dėl kurių nutrijos apsivaikuoti, skautai, o filialas turi savo nuosavą savarankiškumas metologica mūsų darbas filialo cubs straipsnio ir nutrijos) yra rimtai sukompromitavo, arba nusileidžia filialų Rangers patirtimi. (PS BP filialų jaunikliais reikia parengti vaikus tapti gerais skautai ....) Mano rūpestis yra tai, kad tarp bebrų, Ants, lupette, coccinelli, ladybugs, voveres, ir kuris žino, ką dar, galite pamiršti apie Skautai Baden Powell sugalvoti, kas nauja ir dabartinis Pinco Pallino. Ir tai tikrai gerai, kad metodiškai kalbėti nutrijos, kuris leidžia įrankiai, padaryti jiems gerai, bet rizika yra reali, mano nuomone, laisvos eigos. Dažnai į priekį. Mes žinome, kad šiandien, nuo 7 iki 12 metų ir lytį Sweethearts vis sunkiau kalbėti apie vystymosi poreikius. Bet aš tikiu, kad lyderiai bus atlikti savo geriausius bebrus. Dar, mano nuomone, svarbiausias dalykas yra laikytis metodinę atskaitos taškas. Ir tie, kurie šiuo metu negali būti Skautai vaikinams, apsivaikuoti ir lyderių knygos, vadovas. Likusi dalis yra eksperimentavimas.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  31. Antonella

    esu lapkričio 18 2008 @ 17:06

    Mielas Gianfranco,
    Aš sutinku su jumis, kai jūs sakote, kad metodas yra skautas pramonės tyrinėtojai, iš tiesų visame pasaulyje kalbėti apie: bebras nutrija), cubs apsivaikuoti) skautais (Scouts), Rovers.
    Sutinku su Jumis, kad viskas yra testavimo ... bet padaryta su sunkumo ir įsipareigojimo. Castorismo pradinį etapą kelyje, pagal savos taisyklės, tinka ypač jauno amžiaus. Atskaitos taškas yra tas pats visiems: "begin" vyro ir moters išvykimą.
    Iš tikrųjų, mes visi kalbame ta pačia kalba, ir mes turime būti dėkingi BP, kuri labai sunkiais laikais, nepaisant to, kad karys, nors vaikai buvo tik vaikai ... (jokių teisių ar pareigų), turėjo teisę pažvelgti, atidaryk mums! neįtikėtinas lobis, kad šiandien, kaip aš perskaičiau jį ir jį perskaityti dar kartą, aš suprato, kad tai grėsmingai srovė!
    Idėjų mainų Ginafranco Ačiū, aš buvo labai malonu ... kvietimas atvykti į kolonijos vis dar galioja: mes yra užtvanka "Laimingas Bebras" grupė AGESCI Eagle 2. Crunk ne visi ... Mėlynių ;-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  32. Gianfranco

    esu Vasario 2, 2009 @ 11:22

    Ir kas sako, kad Polis yra nenaudingas ir kad diskusijos yra savitikslis? Kitas šeštadienis bus pirmasis susitikimas Castorini, mūsų asociacijos. Ir dėka Antonella ir kitų intervencijų, nepažeidžiant nuomones jau pareiškė, mažų naujus požiūrius į nuostabų pasaulį skautavimas. Ir tai Geras Medžioklė visiems tiems, kurie laikosi įstatymų.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  33. Antonella

    esu Vasario 2, 2009 @ 15:59

    Mielas Gianfranco geras pirmasis Plaukimas savo koloniją (kas yra jo vardas?) Manome, kad kito šeštadienio mes išeiti "sutartis", mes turime šešis šuniukus, kad jau nebėra odą, miegmaišiai pasiruošę.
    Leiskite man žinoti, kaip ji atėjo. Crunk į visus senus koloniją bebrų :-) Mėlynė

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  34. pažymėti

    esu Vasario 3, 2009 @ 02:35

    Sveiki visi, Aš esu iš bendrovės "ages.mi intarpu kalboje lyderis pasakyti savo faktinio atvykimo tašką. dabar jau daugelį metų mes turime beveik visų grupių bebrų kolonijas. Šiais metais aš turiu merginą prie pat pradžių, kad ateina iš bebrų ... ovveeo yra jau 13 metų skautų 20 gyvenimo. Tačiau dabar ši mergaitė yra un'eccezzione,. ta prasme, kad visi jo tik metų bebrai tęsė iki išvykimo. kitos grupppi galiu pasakyti, kad tik 2 ar 3 yra iš prizmės colonia.Mi stebuklas, jei visi, vadovų ir darbininkų, kurie dirba kolonijoje įsipareigojimas negalėjo būti geriau išleisti palatos kurių kariuomenę ar įmonės.

    BS

    Pažymėti

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  35. Antonella

    esu Vasario 3, 2009 @ 17:03

    Mielas ženklo
    Aš nenoriu skambinti darbo jėgos švaistymas, nes (ir tai yra mano asmeninė nuomonė!) Net jei palikau vieną gestą arba šypsena, arba į vieną iš mano bebrų ypač produkcijos atminties, tai jau sėkmė , nepriklausomai nuo kelio, kad bus "augti".
    Jis yra sakė, kad jūs gaunate pavargę, nes jis pradėjo per anksti veiksniai daugelis ir šiandien vaikai yra apsupta daug galimybių ... kartais problema yra tėvai ar ne tikėti lengva, kad gauti iki anksti sekmadieniais, nes jūsų vaikas turi " produkcija, ar dalyvauti bendruomenės valgio, kai norite likti kažkur kitur, arba ... ir ne, nes ji laikoma jūsų vaiko socialiniame gyvenime, bet, nes daugiau ir dažniau jums iki šeštadienio "padengia odą" ir gal šeimos koncepcija būna kartu namuose.
    Tai nėra vien tik pasirinkimo reikalas, tačiau taip pat su sostinės "P" Passion "; ai mums pradurti mūsų lyderiai aistra, taip pat tėvai savo vaikams, o mūsų šypsenų (net sunkumų ...) mūsų veiksmai ir šio ne, nes mes esame "prastos girtuokliai" visada laimingas, bet, nes mes tikime tuo, ką darome, todėl jie negali būti varžoma: viskas, mes darome, darbo jėgos atliekos, gražus žaidimas, gyvenimo žaidimas, kad mes savo ruožtu į dainas, fejerverkų, budėjimuose ... mes esame privilegijuoti, ne manote? Net jeigu jūs vartojate kitus kelius, kitas kryptis, esate tikri, visi bus prisiminti bent ugnies spirgučių, o žiūri į žvaigždes ir kūrė planus kartu ;-)
    Geras būdas! Mėlynių.)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  36. Tarcisio

    esu Vasario 4, 2009 @ 02:51

    Kaip tiesa, kiek kartų pasikartojančių nepritekliai lyderių ", todėl mes paprašėme, ką mes uždaryti akivaizdoje? banda, tada jis yra lengviausiai atidaryti, Sutelkime dėmesį tyrinėtojų, Karalaičio filialas ir roveris, kad gali duoti mums lyderių ", ir tada jie yra gana siauri dantys ir toliau su visais 3 filialus, bet .. abejonių liko. Dangai naudojamos tam tikros Barefoot neapdoroti duomenys yra labai mažai, bent jau mano grupėje, Cubs "Rover" ir diskomfortas kartais užtrunka. Tačiau mes taip pat paklausti: ar mes esame įsitikinę, kad jei ten buvo ne Branco, kuris atveria duris bendruomenėms, kuriose mes veikiame, mes, be abejo, tada taip pat daugiau ar mažiau nedaug tyrinėtojai ir žygius. Galbūt tikroji problema su tai, kaip turėti gerą tęstinumą, entuziastingas, bet dažnai gali suspaudus, vadovais ir auklėtojai, kurių gera ranka ir pamatyti jos vieną dieną skambinti 2Luupi golfo apykaklėmis, vilkai, vilkai. " Geras medžioklė visiems ir geras būdas .. pasaulio švietimo projektą, tai gražus, bet sudėtingas maršrutas, taip juoktis Rover divvenire.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  37. Andrea

    am May 6 2009 @ 10:08

    Gal mes galime ir privalome paklausti, kodėl BP Skautai nepateikė nuo 6 iki 8 metų?
    Galbūt todėl, kad nebuvo reikalo??

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  38. tarci

    am May 18 2009 @ 00:56

    Aš sąžiningai negali žinoti, bet naują skaitymą, įvairios intervencijos BP Man atrodo, kad sugauti vieną iš savo didžio psichikos judrumas, kad gal man buvo realus stiprumas švietimo pranešimą. Ir "vaikinai pradėjo amžiaus tyrinėtojų ir vyrai, bet ne Čilėje buvo sukrėstas, kai jis rado staigmeną prieš skautų, pasinaudojo proga. Ir taip visada buvo atidaryti naujus poreikius, Cubs, Rover, gimė vėliau. Man atrodo, kad yra piktas daugiau nei vieną kartą prieš taisyklių nelankstumas ir pakartojo, kad jis svajojo, ir pasiūlė judesio, nes manau, kad visuomenė yra atviresnė naujovėms, įvairios įmonės, įskaitant žvalgymo sukūrė. Aš esu tikinti, bet pasaulietinio kultūra, sekuliarizmas yra suprantamas kaip antitezė integralism ir nesuprantamas dogminės svarstymo Skautai. Galbūt turėtume ieškoti daugiau visuomenės, jos poreikius ir susieti ją su visa savo įgūdžius ne su ideologinės konfrontacijos.
    PS mano grupėje yra nutrijos ir dabar ne mes užduoti klausimą, kodėl mes turime lyderius, ypač trijų filialų "oficialių", tačiau mes negalime pašalinti a priori nieko. Saugi kelionė

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  39. cristina

    am May 25 2009 @ 14:31

    brangusis,
    Aš esu senas bebras, kuris ką tik baigė varginantį veiklos metus su paskutiniu plaukti prieš didįjį nacionalinį srityje, kad pamatyti mano kolonija pradėti vaikų ir paauglių teisių salų ... Su labai apgailestauju, kad Galiu eiti per ....
    Per metus kai bp maniau skautavimu vaikus 5/7 metai buvo labiau struktūruotas ir kietos šeimos vertybes bendrai visos visuomenės.
    dabar mūsų šeimos yra keistas ir dažnai šios amžiaus grupės vaikai perka telefoną, bet nėra jūs leiskite jiems žaisti kamuolys, arba su trupučiu miltų ir accqua, ...
    Meldžiuosi, tiek fiziškai, tiek emociškai alinantis, niekada nepamiršiu,, kad castorismo Viere "yra unikali galimybė mažoms ir didelėms taikos vertybėms, žvalgymo, kad kiekvienas turi teisę ...
    ir jeigu nonavete daryti birželio 7 raggiungetemi, Casorzo 15.00 val. ir žaisti su aitvarų ...
    Crunk Crunk
    senas bebras
    cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  40. Antonella

    am May 25 2009 @ 16:57

    Gal mes galime ir privalome paklausti, kodėl BP skautavimas nuo 8 iki 12 metų?
    Galbūt todėl, kad nebuvo reikalo?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  41. aquiladeglialburni

    esu Birželio 7, 2009 @ 23:29

    Mine yra ne komentaras, bet kvietimas: Trečiadienis Birželis 24, kvietimo į visas Turino (Torino mums šventė yra patrona minėjimą) Castorini ar net atskirų šeimų kolonijose su bebrų, dieną. Žalia.
    Susitikimas skautų Base "Adventure Park" Po palei Corso Casale, buvęs zoologijos sodas įėjimas, buvęs Experimenta). Programa apima 9.30 sek. Posėdį ir vieną nuoma dviračiu važiuoti palei Po Ciclopista, atrasti daug upių ir žaidimų, pramogų ir nuotykių popietę. Jūs turite çàðåãèñòðèðóéòåñü. Informacija: 011.5613059 (10-12/15-18) arba jamborette@email.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)

Komentarai RSS · TrackBack

Prašome įrašyti savo komentarą

Vardas: (būtina)

E-paštas: (nebus skelbiamas - būtina užpildyti)

Interneto svetainė:

Komentaras:

Immagine CAPTCHA
Keisti vaizdą
*


Noriu būti atnaujinta į straipsnį dėl visų pakeitimų, nepaliekant bet dabar komentarą