Young Explorers Lombardi (GEL)


Young Explorers Lombardi

Mūsų asociacija, GEL - Young F.Lombardi - buvo įkurta 1995 metais lyderių su daugiau nei 20 metų patirtį scautistica pasaulietiška. Želė turi daug narių, suskirstytų į keturias šakas: Castorini pradedantiems savo nuotykius 5 metų amžiaus, nuo 8 iki 12 metų , kad nuo 12 iki 16 metų, Rover 16 19 metų ir paskutinis (bet ne paskutinis!) 4. filialas, susidaro suaugusiųjų,, vežamos scaustistiche veiklą visų amžiaus grupių.

Veikla tiesiogiai atkreipia įkvėpimo iš visų steigėjo mokymų, , visų pirma, ja siekiama tiesioginio kontakto su gamta, daugiausia pedagoginės praktikos pradžioje. Mes praktiškai daugelis lauko gyvenimo aspektus, mokant mūsų vaikams pagrindinis techiche, topografijos, Campismo Pioneer nepamirštant fizinį aktyvumą.

Italijos federacija Skautai
Asociacijos narys su FEDERSCOUT

Pagrindinis mūsų asociacijos tikslas yra vis dar "geri pasaulio piliečiai", atkreipiant dėmesį į jų individualias savybes, skatinti atsakingą elgesį nuo mažens. , GEL svolgele savo veiklą savo skautų stovyklą, į šiaurės vakarus nuo Milano, trijų miesto parkuose sienų, yra vienintelė grupė, Milane, teritorija apsupta žalumos, su daug erdvės gyventi Gyvenimas Scout.

informacijos
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Reitingas: 6.7 / 10 (3 votes cast)
VN: F [1.9.17_1161]
Reitingas: -2 (iš 6 balsų)
based on 3 ratings Young Explorers Lombardi (GEL), 6,710 pagal 3 vertinimus
Dalis

16 Komentarai iki šiol »

  1. Paulius

    am Liepos 13 d., 2008 @ 11:41

    Matydamas visus skauto asociacijas, kad kilti praėjusių metų, aš nuoširdžiai įdomu, kokia šio platinimu priežastis. Ypač atsižvelgiant į tai, kad daugelis grupių yra kasmet sunkumų ieškant visus pedagogus reikia toliau dirbti.

    Kas tai Susiskaldžiusi?

    Paulius, Triestas
    (Iš miesto, kuriame yra labai daug asociacijų)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 1 (1 balsas)
  2. . Ivanas Danchielli Harcmistrz Vicenza (Big Bear White)

    am Liepos 23 d., 2008 @ 14:14

    Mielas Pauliau, Triestas, liepos 13, šių padalinių priežastis yra paprasta: yra žmonių, kurie jaučiasi pavargę nuo absurdiška paslaugų užsakymų iš būstinės. Keli pavyzdžiai yra verta tūkstančio žodžių, kai kurie prekybos grupės "daugiau" buvo įpareigota nutraukti veiksmus, nes nebuvo vyrų skaičiai "galva", jei jie yra moterų figūrų, buvo uždrausta dalyvauti St Vienodos bausmės išsiuntimo priimtu "klausykla" į asociacijos straipsnio ne multi-tikėjimas), masė, paskyrimas turi būti nustatomas į "centrinio komiteto" nepriklausomai kad asmuo, veikianti filialų charakteristikas; tarp berniukų ir mergaičių veikla turi išlaikyti ne mažiau kaip 3 mylių; draudžiama, nes ne švietimo sritis skyriuje, leidžia tik vienybės sritis, nors tik 4-5 straipsniai, žinoma aukštai kalnuose ir 1 skaičius tik 19 metų, su dviejų metų darbo patirtį; frazės kaip " Aš esu komisaras ir dėl metodo "4-5 metų patirtį, lyginant su 45 dalyvavusių posėdyje ... ir pan. Aš tikiuosi, tiek už jūs, kad suprasti, dinamiką, kad nerimauti jums. Patikėkite man, o tam pliuralizmą, kad Federacinės depozitaras prievartos ir centralizuotas metodas, kai bet kuri nuomonės natūra "inteligentija" Patikimas draudžiama. aš pradėjau kvėpuoti džiaugsmą skautais, po 45 metų, tik federacijos. Galiausiai, nepamirškite savo bosą straipsnio ginčijamus BP žodžius! ) pasiūlymą "prieš" reglamentas "Po velniais taisykles, vadiname tai eksperimentas" (velniop su reglamentuose, vadiname tai eksperimentas!). Tai verčia galvoti.
    PS: Per trejus metus iš personalo skaičiaus 80 nariai (su 8 skautų lyderiais), kad galėjo priklausė skyriuje CNGEI, jeigu tik "lyderiai" buvo įžvalgus ir mažiau gynybinis. Raktinis žodis: "atviras protas".
    Saugi kelionė.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  3. Ženklas (Išradingas Gelsvai ruda)

    am liepos 26, 2008 @ 13:15

    Atsiprašome, bet ... Aš kalbu nuo galvos AGESCI, ir perskaityti šias pastabas, aš labai įspūdį, kaip organizacijos veikia "seseris" Italijos. Už visas mintis buvo per sunkus klausykloje mūsų visuomenėje, bet prieš tam tikrus dalykus, būčiau vėl mokyti berniukus skautas su laisvės išreikšti visas teisės ir pažado vertybes vertybes ..., kad, laimei, galiu mano asociacijos!
    Bet neplatinimo nepadeda ... idėjos turi pradėti žvalgymo visi BP, neturi prasmės, kad yra 1000 skirtingų interpretacijų metodo ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  4. . Ivanas Danchielli Harcmistrz Vicenza (Big Bear White)

    AM liepos 27, 2008 @ 21:17

    Gerbiamas Mark, aš sutinku su jumis ir pasidalinti savo mintimis. Mūsų asociacijos, kad nebūtų iškreipta, tačiau metodas yra atliekami nuolat tyrimus pirminių šaltinių, iš BP minties, manau, aš žinau, gana gerai. Aš kalbėjau tik klaidų CNGEI aš atėjau ir aš labai gerai žinau, nieko. Daug vietos subjektai yra pasirengę pateikti savo aiškinimą kiekvieno metodo, bet tik mokslinių tyrimų ir sukurti nepriklausomą savo organizacijos valdymą, kartoju: valdymas kasdien, toli nuo bjaurioms, kad aš, išvardytų klaidų. Tai mes esame labai arti jums, ir man. Metodas turi nieko skautų originalus paleisti, su mumis, jokio pavojaus, iš tiesų! Apkabinimas ir rankos paspaudimas. Saugi kelionė. Big White Bear.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  5. Dominykas Moliūgų

    AM liepos 30, 2008 @ 14:37

    Susidaro įspūdis, kad Skautai "pasaulietinis" yra visiškai irimo. Desertions ir defections dabar yra kažkas, kad vargu ar gali būti apibrėžiamas kaip nesvarbus.
    Trieste, Gela, Taranto, Vičenza, Massa Carrara, Manziana paliko bendrą namus, rinktis naujus kelius.
    Per pastaruosius kitose padarėme (skautų Sardinians, GEL, Assoraider)
    Asociacijos, dabar turi apie 11000, registruota, tai gali būti apibūdinta kaip "personalizmo", susiskaldymo ar sąmonės praradimas.
    Šios problemos gali būti didelė.
    Asociacijos, taip pat jos struktūros valdymas yra vertybių, kad mes įkūnija dukterys.
    Sekuliarizmo daugiau pasaulietinės Skautų dreifas matoma visiems pamatyti.
    Tiesą sakant man buvo labai sukrėtė BP teisės aktų pakeitimo. pakeisti Dievą su jaunikliais bendrinis dvasingumo, labai naują amžių, pagal tai ateina, kitas žingsnis tikrai įtakos įstatymo skautų kaita ir skyriaus vadovo vaidmenį, kuris gali būti, kodėl gi ne!, nors ne heteroseksualūs.
    Likusi dalis turi būti suderinta su jų idėjomis.
    Tikiuosi, kad istorinis ir idealus CNGEI multi-tikėjimas, atviros, pasaulietinės, pliuralistinį gali būti laikomi ir saugomi tie, kurie pasirenka gyventi iš to nori ir toliau gyventi, ir pasiūlyti jį.
    Stenkitės likti vieninga, ne disperdevi.
    Dievas žino, ko reikia šiandien Italijoje, pasaulietinė Skautai, stiprus, gerai struktūrizuoti ir įmonės savo idealų tilptų studentams, kurie negali net Italijos imigracijos ir kultūrinių pokyčių, papildomumo (opozicijos) klausykloje.

    Germano darbštus

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 1 (1 balsas)
  6. OldStoneGrizzly

    esu Rugpjūčio 7, 2008 @ 00:49

    Na, visose SĄŽININGAS, aš ne pamatyti, kas yra negerai, Harcmistrz ne tiesiai ...

    jums neturėti išankstinio nusistatymo?

    Ir tada, visa tai "sugrįžimo į BP" man kalbėti yra šiek tiek juokinga. Koks buvo BP tikslas įsteigė skautai? Pateikite Jungtinės Karalystės piliečius, kurie būtų naudingi visuomenei, ir aktyvus vežėjai atitiktų vertybių. Na, leiskite mums pristabdyti for a moment: kaip ji turėtų būti, šiandien, geras pilietis? Religinė fundamentalistas, kokia religija ji yra, tai būtų geras skautas ir geras pilietis? Kas visuomenė mes norime rytojui? Vertybės, kurios tinka po Viktorijos laikų Anglijoje yra naudinga šiandien?

    Klausia šį klausimą nėra šventvagiška, manau ...

    Geras Medžioklė

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: -1 (1 balsas)
  7. Dominykas Moliūgų

    am on August 11 2008 @ 24:08

    Aš neturiu šališkumo, bet aš nesuprantu, kodėl katalikai eiti į Mišias, jeigu CNGEI su vienodo CNGEI, išsiųsti asociacijos todėl jums sakė, didžiojo baltojo lokio).
    tai yra klaida arba klaidinga nuomonė!
    (Tikiuosi, kad didelis baltas lokys perdėti)

    Vokietijos sunkus

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  8. Tarcisio

    esu rugpjūčio 12 2008 @ 00:32

    Aš vis dar CNGEI, bet tie, kurie tiki, kad rasti vis sunkiau jo buvimo asociacijos vadovai ir pedagogai. Niekam kitam neduokite savo draugu didžiojo baltojo lokio nuomonę, su kuriuo aš pasidalinti daugiau nei dešimtmetį narystės CNGEI Vicenza, ne jums išsiųstas, kai dalyvauti bažnyčios paslaugas, uniforma, bet, mano nuomone CNGEI savo noru ar Nr tekinimo netikinčiųjų asociacijos, jau nekalbant apie ateistus. Mano metu mokyklų vadovų proponovena ", užliūliuoti veiklos" leisti dalyvauti religinėse apeigose, šiandien mano paskutinis pranešimas, kad lyderiai perspėjo, kad tiems, kurie nori dalyvauti Mišiose turi eiti į Mišias, kaip įprasta, 8 val. Prieš veikla prasideda. Deja, nėra didžiulis lyderių trūkumas ir arba užsidaro, arba keičia visą grupę, kaip Manziana, Massa, Triestas (2), Taranto ir tt Arba tikisi ... The new jaunikliais pažadą iš pradžių trūko:. Pažadą žodį; viską, "sausas", jei mes esame Dievo šeimos namo, tada įrašyti su sūkių frazės, nurodant įpareigojimo dėl WOSM, bet visada yra frazė "Aš pažadu mylėti ..." Kas tiek mažai mylėti jį iš pasaulietinės Prom ... net dabar turėčiau imtis pasakyti. Štai kodėl po 24 metų, kaip galvos CNGEI tikimės galimybę pakeisti datą, nepažeidžiant vaikinai, kad vadovai dažnai Mario Mario Rossi ir Rossi .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  9. . Ivanas Danchielli Harcmistrz Vicenza (Big Bear White)

    esu rugsėjo 4, 2008 @ 22:15

    Buvau pavaduotojas, skyriaus viršininkas Jamboree Japonijoje 1971 metais ir Pasaulio konferencijos dėl geros Aldo Marzot pristatė savo projektą ketvirtojo filialo "Raider" po-rover skautų jauni suaugusieji ..). Jis šaukė, skandalą CNGEI Marzot buvo priversti pagrįsti ASSORAIDER,. Galėčiau paminėti daug kitų pavyzdžių užsispyrimu mano asociacijos kilmės, pastarasis, kurios yra taip: mūsų biuras dalyvavo visų grupių, visų asociacijų, jis yra gražus svetainę skautų veiklą mažiau nei CNGEI iš mūsų miesto ... mes jiems neegzistuoja. Skautai ir broliai, globojančios tarpusavyje, kad mes manome, kad jaunus žmones per šeimų. Likusi dalis yra bevaisis ginčas. Idealus universalus priimti jus visus. Geras medžioklė ir geras būdas.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  10. Tarcisio

    esu Rugsėjo 8, 2008 @ 23:34

    Gerbiami Big Bear White man primena Ivano Rūsčiojo, nušluoti viską. Tai nėra visiškai teisinga, kad iš savo buvusio sekcijos, kurios buvo mano pirmasis komisaras Aš pamiršau .. Atvykome su jaunikliais pažadų iš jūsų ir aš buvo pasiūlyta daugiau nei svetingumą, savo emblemos ir savilaida pasakų knygą. Jūs žinote, kad aš sutinku su jumis kai kuriais kitais klausimais, bet, kaip kokią nors asociaciją, skiriasi. Deja, tačiau, laimei, man taip pat kartais yra geriau atskirti labiausiai giedras ir toliau į naują vietą, o ne toliau pizzicarci namuose. Ir kai aš sakau, geriau aš turiu galvoje skautavimas kaip šiuo atveju, dabar yra 70 vaikai, kuriems pasireiškia daugiau džiaugsmo skautų laiško. Galbūt tai daugiau į simbolį.
    Geras Medžioklė - Kelias - Kelias

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  11. Marco Sabatini

    esu rugsėjo 17 2008 @ 05:39

    Apie su autonominių skautų asociacijų platinimu, šiuo metu manau, kad reikia įvertinti, kad priimant senovės Kinijos filosofiją, "gali būti nelaimė, gali būti Sėkmė." Žinoma, kelio, kuri atrodo nebe įmanoma atidaryti Originaliai atsisakymas reiškia, kad didelė nesėkmė yra gedulo laikotarpis, Get Over It, imtis iniciatyvos. Ji nėra atsitikti kiekvieną dieną, ne visi, bet tai atsitinka vis daugiau ir daugiau daiktų yra frequente.Non žmonių, silpnų skrandžių arba be vidinių struktūrų.
    Dreifas ateistas, pasaulietiška daugiau nei kad atsižvelgiant CNGEI pradėjo neseniai tapo netikinčiaisiais asociacija yra viena iš priežasčių, lemiančių ištisų patalpose praradimu. Aš esu tobulai gerai Mimmo Moliūgų AGESCI primindamas, kad dėl kitų priežasčių, jums geriau, defections.
    Ji turi būti sakė taip pat, kad paieška savarankiškai-asociatyvų struktūros yra nustatomas keletą metų biurokratine elgesio straipsnio kaip yra "galia likviduoti") arba dar blogiau pasipūtę ir arogantiški kai kurių asociacijų lygmenyse, palaikoma į tendencingo aiškinimo taisyklių pernelyg nelanksti (įstatymas yra žmogus, o ne atvirkščiai). Tai atsitinka, aš manau, nes arogantiškai linkęs ugdyti monopolio avvilendo asociacijos ambicijas judėjimo organizacijos. Šiuo klausimu aš prisiminti gražus straipsnį žurnale Don. Romano Nicolini AGESCI "," B.-P. pradės Brownsea? "Skauto-PE № 13, 2007 birželio 6 d. Mes San Casciano in Val di Pesa, Florencija, dėl šios priežasties mes palikome AGESCI FederScout pasirinkti rinkinys asociatyvų ir autonominė ir jungtinės skautų judėjimo BP sako:
    "Mūsų tikslas - decentralizuoti
    Judėjimo valdymas
    kiek įmanoma, todėl
    vengiant biurokratizmo
    ir suteikti didžiausią
    demokratinio savarankiškumo
    vietinėmis struktūromis.
    Mes esame ne tiek daug organizacija
    Kaip brolijos
    persikėlė dvasios ir
    paprotinė teisė lojalumo,
    o ne taikant šias taisykles ir
    išspausdinti taisykles. "
    Galų gale, aš darau išvadą, pajusti judėjimo dvasią, kuri yra unikali ir mes visi esame broliai, žiūri iš nuotolinės išraiškos
    įvairių formų asociacijos organizavimas.
    Visų broliško taip!
    Marco Sabatini pirmininkas SCOUT GRUPĖ Rėmėjas

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  12. Stephenas Montseratas 1 amžiai

    esu rugsėjo 17 2008 @ 18:57

    Mark analizė, aš asmeniškai susitiko šiemet Bisceglie, problemą, apima, be abejo, kol kelerius metus, niekada kalbėjo apie daug: skaidymas "svarbių", l 'asociacijos agesci, ir pastaruoju metu taip pat CNGEI Assoraider.
    Nesigilinant į atskirus įvykius, Markas sako aiškiai, kokios yra pagrindinės priežastys, dėl šių padalinių ir aš nesu čia pakartoti, aš tiesiog pasakyti, kad aš pasidalinti ja visiškai.
    Konstruktyvi diskusija, kas veda skyrių, grupių ir atskirų gyvūnų, bet ir tolti nuo narystės asociacijos padėtų suprasti, kur yra negerai, ir padėtų atsekti kelią "dalijasi", kad vieną dieną priima visus Italijos skautų federacija, pagarbus, kokie yra skirtumai ir ypatumai, kiekvienas charakteristikos. Galima imtis pavyzdį Federscout: daug asociacijų, pasaulietiniai, katalikų, pluriconfessionali, skirtingą istoriją skirtingi regionai ir tt, bet visi kartu jie aptarti, jūs palyginkite, organizuoti renginius ir veiklą. Manau, kad tai vadinama "skautų brolija"! Ir tai nuostabi patirtis gyventi!
    Aš esu idealistas, bet Svajoju apie bendrus namus visiems Italijos skautų. Ir "įmanoma. Bet visada nepamirštant BP mokymas: Scouting JUDĖJIMAS. Manau, kad kada nors naudojo šį žodį atsitiktinai, tačiau su tiksliai apibrėžta: judėjimas, neatmeta, yra tęstinis ir amžiną kelionę, jis stiprina ir praturtina kiekvieną dieną!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  13. Angelas Benassi

    esu spalio 21 2008 @ 17:54

    Dvasia Scout neatsižvelgiant į tai, pagal kurį vykdytos simboliu.
    Kaip "senieji skautai" Aš atsiprašau girdėti kalbas, kad nieko su broliu, kuris turėtų būti tarp kiekvieno iš mūsų.
    Aš, deja, turėjo Bloga patirtis su vietos AGESCI, iš kurios ateina iš, bet vis dėlto aš visada pasirengusi pradėti dialogą ir bendradarbiauti, kai ji yra reikalinga.
    Tikiuosi, kad ateityje dalykų gali pasikeisti, aš esu įsitikinęs, kad force majeure Skautai taip pat ir daugiau visa brolija gimsta iš įvairovės.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  14. Su antis

    lapkričio 10 2009 @ 03:46 val.

    Sveiki
    , MI Antonielli vardas yra Paulius ir aš esu Skautas Grupė Skautas Agesci Folignano1, aš 46 galioja nuolaidų aktyvią tarnybą sūnus (mano tėvas nel1950circa patentas Nr. 1), kol prieš keletą metų. Aš tik dabar rasti internete, bet seniai aš girdėjau apie tave, o dabar jau sakiau, Toh "čia dar Skautų asociacija, dopoquella Triestas taip pat Lombardo asociacija gaus Bergamo bitų, tada posūkis Apulija po Florencijos šiaurėje ir vakaruose romėnai.
    I wonder. Kokia prasme tai sukurti kitą Skautų Sąjungai? Agesci CNGEI, ESF ten buvo geras? Aš paminėti tik savo 3
    nes jie yra didžiausia ir 3 dalys taip pat man, nes per daug tas pats pasakytina kitos discorsoche padaryti jums.
    Jie taip pat mokyti jaunus žmones, turinčius metodą išrado BP kaip skautas, sakau jums. Tad kodėl, jei norite padaryti, švietimo paslaugas vaikams ne pasidalinti savo kombinaciją? Kas yra toks nesuderinama su vosrti, jūsų mintys ir ideologijos? Atleisk man, bet aš matau šiek tiek nuolankumo ir taip pat ištroškęs imtis centras etape.
    Jei BP buvo laiko mes nemanome, kad tai būtų labai susijaudinęs apie šio skyriaus, nes jis visada skelbė brolystę Pie visame pasaulyje ir dabar mes padalinti į daugelio asociacijų mAh! Yra pakankamai nesutarimų bažnyčios, dabar mes suteikiame Jums net scout.Scusatemi šio laiško gali būti šiek tiek nemalonus, tačiau tai buvo mintis, kad aš buvo tam tikrą laiką viduje. Laukia jūsų atsiliepimo vu gal vaisingas kelių darbų comunque.Buona
    Jūsų skautų Duck yra laimingas.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)
  15. Robertas Stanzione

    lapkričio 10 2009 @ 17:32 val.

    Komentaras:
    Aš atidžiai perskaityti, ką vaikinai yra aprašyti, pažymėdamas, stebint ir komentuojant ir aš sveikinu jus, nes aš pastebiu, noras susitikti ir konkuruoti idėjų ir įsitikinimų, pasiekė subrendo. Skautai yra aplinka, kur Jūs galite veidrodis, palyginkite ir laisvai reikšti ir yra bene vienintelis geras dalykas, kad dabar mes galime apsvarstyti užkariavo tarp mūsų. Dėl likusios tai liūdna mano įsitikinimą, kad viskas akyse, ir be tikslo naršyti. Aš nežinau, bet manau gal aš labiausiai veteranas visiems rašytojams. Gyvenimas, buriavimo, beveik 80 skautas nuo 1945 m. Skautai iš Asci, pagal rover CNGEI, tada SM ALT komisaru visame mano gyvenime, vienas iš įkūrėjų keturias grupes. Trys Jamboree, dabar ginčų CNGEI out. Jie yra žinomi kai, ignoruojamas kiti, galbūt kažkas toleruojamos, jeigu neginčijo. Aš rašė apie savo nuotykius 150 istorijų, daugelis iš skautų Italijoje ir dvylika oltri šalyse, kur aš atlikau darbą visą gyvenimą. Vienas iš mano asmeninės sąskaitos žaliavos Scouting: Naudinga, švietimo, bet lengva manipuliuoti ir klaidinti tuos, kurie seka jį veidmainiai kaip dabartiniam naudojimui. Guy yra vienas dalykas, instruktorius, pedagogas. Mes žengiame daug vidutiniški instruktorių, labai mažai pedagogams. Taigi skautų judėjimas, apibrėžta savo autonomasia švietimo judėjimo, yra ne tai, ką jūs darote. Gerybiniai bandymai, žinoma, prastų rezultatų. Deja, grupės dažnai priimančiosios pressapochisti, nesubrendusios, arogantiškas, exhibitionists, nyksta pagrindinės vertybės, hang out metodą, todėl jis tik savo asmeniniam Padangtės objektas slėpti savo pilietinę ir moralinio bankroto.
    Jei norite laiko ir sekti dienoraštį, kas taip dažnai: Pelican Succiso mano naujai atidarytos durys tiesiog apdalinti savo jausmus ir savo patirtį daugiau nei penkiasdešimt metų praktikavo pirmiausia asociacijų vėliau gyvenime ir žvalgymo skautų Darbas kontakto su skirtingų tautų, kultūrų, tikėjimų, skirtingų religijų žmonėms. Man pasisekė, kad būtų galima įvertinti, gauti ir duoti kažką iš Italijos, Krikščionis, civilinės, entuziastingas aikštelė.
    Saugi kelionė ir SUSP Baltoji Plunksna

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: -2 (iš 4 balsų)
  16. Tarcisio

    esu vasario 27 2012 @ 01:13

    Žinių dvasia, aš norėčiau, jei jūs galite gauti paaiškinimus GEL: kai kuriose vietose aš perskaičiau, kad želė susideda iš kelių grupių, london, bet matau, kad jūsų svetainėje išvardytos tik vieną iš Milano. Yra kitos grupės? Ačiū ir laimingos kelionės

    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Reitingas: 0 (iš 0 balsų)

Komentarai RSS · TrackBack

Prašome įrašyti savo komentarą

Vardas: (būtina)

E-paštas: (nebus skelbiamas - būtina užpildyti)

Interneto svetainė:

Komentaras:

Immagine CAPTCHA
Keisti vaizdą
*


Noriu būti atnaujinta į straipsnį dėl visų pakeitimų, nepaliekant bet dabar komentarą

Pasirašytasis