צעירה מגלי לומברדי (ג'ל)

העמותה, ג'ל - יאנג מגלי לומברדי - נוסדה בשנת 1995 על ידי מנהיגי עם מעל 20 שנות ניסיון scautistica חילוני. הג'ל יש חברים רבים מחולק לארבעה סניפים: Castorini החל ההרפתקה שלהם בגיל 5 שנים, את הקאבס בגילאי 8 עד 12 שנים, בצופים בגיל 12 עד 16 שנים, רובר 16 עד 19 שנה והאחרונה (אך לא האחרון!) את הסניף הרביעי, שהוקמה על ידי מבוגרים, לצורך ביצוע פעולות scaustistiche לכל הגילאים.
הפעילויות שאנו ישירות שואבת השראה מכל תורתו של מייסד, באדן פאוול , בפרט, היא מבקשת מגע ישיר עם הטבע, החל כפרקטיקה פדגוגית בעיקר. אנו מתרגלים היבטים רבים של החיים בחוץ, ללמד את ילדינו techiche העיקרית של טופוגרפיה, חלוץ Campismo מבלי לזנוח פעילות גופנית.
המטרה העיקרית של העמותה היא עדיין להיות "אזרחים טובים בעולם", המדגיש את האיכויות בודדים לעודד התנהגות אחראית מגיל צעיר. הג'ל svolgele פעילותה במחנה הצופים שלה בצפון מערב של מילאנו, לגבולות שלושה פארקים עירוניים, היא הקבוצה היחידה במילאנו יש אזור מוקף ירק עם שפע של מקום לחיות החיים הצופים.
לקבלת מידע
www.gelmilano.org










































































פול
בבוקר 13 יולי 2008 @ 11:41
לראות את כל האסוציאציות שעולות סקאוט בשנה האחרונה, אני באמת תוהה מה הסיבה התפשטות זו. במיוחד בהתחשב בעובדה כי קבוצות רבות מדי שנה בקשיים למצוא את כל המחנכים צריכים להמשיך לעבוד.
מהו הפילוג הזה?
פול, טרייסטה
(העיר שבה יש עמותות הרבה יותר מדי)
איוון Danchielli הצופים Vicenza (Big Bear לבן)
בבוקר 23 יולי 2008 @ 14:14
פול היקר, טרייסטה, 13 ביולי, הגורם חטיבות אלה היא פשוטה: יש אנשים שנמאס להם להיות מגוחך הזמנות שירות ממטה. כמה דוגמאות הן שווה אלף מילים, כמה קבוצות סחר "יותר" כבר הורה להפסיק את הפעילות, כי אין דמויות גבריות של "הראש", מתן הם של דמויות נשים, נאסר להשתתף סנט המוני עונש אחיד של גירוש נתון "וידוי" של האגודה (לא רב אמונה), מינוי ייקבע על ידי "הוועד המרכזי" ללא קשר למאפייני ההפעלה האדם במשרדי הסניף, פעילויות בין בנים ובנות חייבים לשמור לפחות 3 מייל: נאסר משום שאינו חינוכי בסעיף בתחום, מאפשר רק בתחומי אחדות, אם כי רק 4-5 פריטים, כמובן בהרים גבוהים עם מספר 1 של רק 19 שנים, עם ניסיון רב שנים 2, ביטויים כמו " אני הממונה הנפקד של שיטה "(4-5 שנות ניסיון, לעומת 45 של הנוכחים באסיפה ... וכן הלאה. אני מקווה כל כך בשבילך להבין את הדינמיקה זה מדאיג אותך. תאמין לי, ולא הפלורליזם כי הבנק המרכזי שיטת כפיה מרכזי שבו כל סוג של דעה אסור ידי "האינטליגנציה" חסינה בפני תקלות. התחלתי לנשום הצופים שמחה, אחרי 45 שנים, רק הפדרציה. לבסוף, זכור את דבריו של BP תיגר על ידי הבוס שלו (! ) עבור הצעתה "נגד" תקנה "לכל הרוחות את הכללים, קוראים לזה ניסוי" (לעזאזל עם התקנות, קוראים לזה ניסוי). זה גורם לך לחשוב.
נ.ב.: בתוך שלוש שנים מיום הקמת ספירת 80 חברים (עם 8 ראשי סקאוט) שיכול היה שייך CNGEI סעיף זה אם רק "מנהיגים" היה מרחיק ראות יותר הגנתית פחות. מילת מפתח: "ראש פתוח".
בטוח המסע.
מארק (פאון גאוני)
בבוקר 26 יולי 2008 @ 13:15
סליחה ... אבל אני מדבר מהראש AGESCI, ולקרוא את הערות אני מאוד להרשים כמה ארגונים פועלים "אחיות" האיטלקי. מעבר לכל מחשבה, היה כבד מדי הווידוי בחברה שלנו, אבל מול דברים מסוימים, הייתי חוזר ללמד את ערכי הצופים בנים עם חופש להביע את כל הערכים של חוק הבטחת ... כי, למרבה המזל, אני יכול בשיתוף שלי!
אבל התרבות לא עוזר ... רעיונות צריך להתחיל את כל צופיות על ידי BP, לא הגיוני כי יש 1000 פרשנויות שונות של שיטת ...
איוון Danchielli הצופים Vicenza (Big Bear לבן)
בבוקר 27 יולי 2008 @ 21:17
מארק היקר, אני מסכים איתך ולשתף את המחשבות שלך. באגודה שלנו כי לא מעוות, אבל שיטה מתבצע מחקר מתמשך של מקורות המקוריים מהמחשבה על BP אני חושב שאני יודע די טוב. דיברתי רק על טעויות של CNGEI אני בא אני יודע טוב מאוד, שום דבר. הגופים מקומיים רבים אינם מוכנים לתת פרשנות משלהם של כל שיטה, אבל רק מחקר להקים וניהול עצמאי של הארגונים שלהם, אני חוזר: ניהול יומיומי, רחוק טעויות המתועבים שאני ברשימה. בחודש זה אנו קרובים מאוד אתה ואני. בשיטה אין שום קשר. צופיות בטווח המקורי, אצלנו, שום סכנה, באמת! חיבוק לחיצת יד. בטוח המסע. ביג לבן דוב.
דומיניק דלעת
בבוקר 30 יולי 2008 @ 14:37
הרושם הוא כי תנועת הצופים "חילוני" היא ריקבון מלא. בגידות ונטישות עכשיו משהו קשה להיות מוגדרת כ חשוב.
בטריאסט, גלה, טרנטו, ויצ'נזה, Massa Carrara, Manziana עזב את הבית המשותף לבחור נתיבים חדשים.
בין השאר האחרונות לעשות את זה (סקאוט סרדיניה, ג'ל, Assoraider)
האגודה שעכשיו יש כ 11000 רשומים זה לא ניתן לתאר תוצאה של "הפרסונליזם" יהיה של פירוד או חוסר הכרה.
הבעיות עשויות להיות משמעותי.
הנהלת האגודה, כמו גם המבנה שלו הן בנות הערכים שאנו מגלמים.
סחיפה של האגודה החילונית יותר חילונית הצופים גלוי לעיני כל.
למעשה התרשמתי מאוד מהשינוי בחוק של BP. להחליף את אלוהים עם הקאבס ברוחניות הגנרית, העידן החדש מאוד, בזכות זה מגיע השלב הבא בוודאי להשפיע על שינוי החוק הצופים ואת תפקידו של ראש היחידה, אשר יכול להיות, למה לא!, אם כי לא הטרוסקסואלית.
כל השאר חייב להיות בקנה אחד עם הרעיונות שלהם.
אני מקווה היסטורי אידיאלי CNGEI רב אמונה, פתוח, פלורליסטי חילוני, יכול להיות כל הזמן ושימרו על ידי אלה שבחרו להישאר מחוץ שהוא רוצה להמשיך לחיות את זה ולהציע את זה.
נסו להישאר מאוחדת, לא disperdevi.
אלוהים יודע מה שדרוש היום באיטליה, מקום של שינויים ההגירה והתרבותיות של הצופים החילוניים, חזק, מובנה היטב ויציב על האידיאלים שלו להכיל תלמידים שאינם יכולים איטלקים ואפילו, משלים (לא התנגדות) את הווידוי.
חרוץ Germano
OldStoneGrizzly
בבוקר ב 7 אוגוסט 2008 @ 00:49
ובכן, בכל הכנות אני לא רואה מה לא בסדר ב הצופים לא ישר ...
לא תהיה לך דעות קדומות?
ואז, כל הדיבורים האלה על "חזרה BP" לי זה קצת מצחיק. מה הייתה המטרה של BP בהקמת הצופים? לספק לאזרחי בריטניה כי יהיה ספקים שימושיים לחברה, ופעילים של ערכים העולים בקנה אחד עם זה. ובכן, הרשו לנו לעצור לרגע: איך זה צריך להיות, היום, אזרח טוב? פונדמנטליסטית דתית, מה הדת זה, זה יהיה סקאוט טוב אזרח טוב? מה שהחברה אנחנו רוצים למחר? הערכים שהיו המתאימים שלאחר באנגליה הוויקטוריאנית מועילים היום?
לשאול את השאלה הזאת היא לא חילול השם, אני מאמין ...
טוב ציד
OldStoneGrizzly
דומיניק דלעת
בבוקר ב 11 אוגוסט 2008 @ 24:08
אין לי שום דעה קדומה, אבל אני לא מבין למה קתולים ללכת למיסה אם CNGEI עם מדים CNGEI מגורשים על ידי האגודה (כך נאמר על ידי גדולים דוב לבן).
מדובר בטעות או טעות?
(אני מקווה דוב לבן גדול מוגזם)
הגרמני מפרך
tarcisio
בבוקר ב 12 אוגוסט 2008 @ 00:32
אני עדיין CNGEI, אבל הם אותם מנהיגים ואנשי חינוך המאמינים מתקשים יותר ויותר עבור שהותו העמותה. אל תשתף את דעתו של החבר הגדול שלו לבן דוב, שהייתי שותף לו יותר מעשר שנים של חברות CNGEI Vicenza, לא אתה מסולק כאשר להשתתף בשירות הכנסייה במדים, אבל לדעתי CNGEI היא מרצון או לא מפנה איגוד הכופרים, שלא לדבר על אתאיסטים. בזמני על מנהיגים בית ספריים proponovena "הפוגה בפעילות" כדי לאפשר השתתפות בשירותי דת, כיום הוא הדו"ח האחרון שלי, כי המנהיגים הזהירו כי מי רוצה להשתתף במיסה חייב ללכת למיסה כרגיל בשעה 8 בבוקר לפני הפעילות מתחילה. למרבה הצער, יש מחסור עצום של מנהיגים או סוגרת או משנה את כל הקבוצה (כפי Manziana, מאסה, טריאסט (2), טרנטו וכו 'או מקווה ... הבטחה חדשה של גורי במקור היה חסר. את דבר ההבטחה; שלנו הכי טוב, "יבש" אם אנחנו אלוהים, המשפחה בבית, ואז נכנס עם מטבעות לשון, על ידי התחייבות-אינדיקציה מצד WOSM, אבל תמיד יש את הביטוי "אני מבטיחה לאהוב ...." מה מעט כל כך אוהב לקחת אותו הנשף חילוני ... אפילו עכשיו אני צריך לבצע לומר. לכן לאחר 24 שנים כראש CNGEI תקווה הזדמנות לשנות את התאריך מבלי לפגוע החבר 'ה כי מנהיגים לעתים קרובות הם מריו מריו רוסי רוסי .
איוון Danchielli הצופים Vicenza (Big Bear לבן)
לפנות בוקר ב 4 ספטמבר 2008 @ 22:15
הייתי מנהל מחלקה סגן ג'ימבורי ביפן בשנת 1971 בכנס העולמי טוב אלדו Marzot הציג טיוטה שלו הסניף הרביעי של "ריידר" (הודעה רובר מבוגרים הצופה הצעיר ..). הוא בכה שערורייה CNGEI Marzot ונאלץ לקרקע ASSORAIDER. יכולתי להביא דוגמאות רבות אחרות של העקשנות של עמותת המקור שלי, האחרון שבהם הוא כדלקמן: המשרד שלנו השתתפו כל קבוצות של עמותות כל, זה הוא אתר יפה לפעילות סקאוט, פחות מ CNGEI העיר שלנו ... אנחנו לא קיימים בשבילם. הצופים ואחים ודואגים זה לזה, כי אנחנו חושבים הצעירים על ידי משפחות. כל השאר הוא מחלוקת עקרה. אוניברסלית אידיאלית לחבק את כולכם. ציד טוב דרך טובה.
tarcisio
בבוקר ב 8 ספטמבר 2008 @ 23:34
יקר Big Bear הלבן מזכיר לי את איוון האיום, לסלק את הכל. זה לא לגמרי נכון שכל סעיף שלך לשעבר אשר היה הנציב הראשון שלי, שכחתי .. באנו לעשות את ההבטחות של הגורים ממך הצעתי יותר מ האירוח, תגי שלך ספר של אגדות שפורסמו על ידך. אתה יודע שאני מסכים איתך על כמה נושאים אחרים, אבל, כמו כל הקשר, לסטות. למרבה הצער, אבל למזלי גם, לפעמים עדיף להפריד את השלווה ביותר ולהמשיך למיקום חדש, במקום להמשיך לבית pizzicarci. וכשאני אומר יותר אני מתכוון על צופיות כמו במקרה זה, עכשיו יש 70 ילדים שחוו הצופים יותר שמחה של ההודעה. אולי זה יותר סמל.
ציד מוצלח - כביש - הדרך
מרקו סבטיני
בבוקר ב 17 ספטמבר 2008 @ 05:39
על התפשטות של עמותות סיור אוטונומיים, כרגע אני חושב שאתה צריך להעריך את זה על ידי אימוץ הפילוסופיה הסינית העתיקה, "יכול להיות אסון, יכול להיות מתנה משמים." כמובן, נטישת הדרך המופיע ריאלי לא לפתוח הסלולה כרוך תקלה חמורה, תקופה של אבל, להתגבר על זה, לקחת את היוזמה. זה לא קורה כל יום, לא כולם, אבל זה קורה יותר דברים ויותר הוא frequente.Non אנשים בעלי קיבה רגישה או בלי מבנים פנימיים.
אתאיסט להיסחף, חילונית יותר, כי הוא לוקח CNGEI שהחל לאחרונה להפוך את הקשר בין הכופרים היא אחת הסיבות הגורמות עריקתו של המקום כולו. אני בסדר גמור עם Mimmo דלעת AGESCI להזכיר כי, מסיבות אחרות, אתה יותר טוב במונחים של עריקות.
יש לומר גם כי החיפוש אחר מבנה עצמית אסוציאטיבי נקבע על ידי כמה שנים על ידי התנהגות ביורוקרטית (כמו "כוח להחתים") או יהיר יותר ומתנשא של כמה רמות אסוציאטיביים, נתמך על ידי פרשנות מוטה של הכללים הם נוקשים מדי (את החוק הוא לאדם ולא להיפך). זה קורה, אני חושב, כי ביהירות נוטה לטפח את השאיפות של מונופול avvilendo האגודה ארגון התנועה. בהקשר זה אני זוכר מאמר נחמד בעיתון של דון רומנו Nicolini AGESCI "B.-P. יתחילו Brownsea? "סקאוט-PE מס '13 מתוך 6 ביוני 2007. אנחנו בסן Casciano ב Val di Pesa, פירנצה, לכן יצאנו AGESCI FederScout בחירה של תנועת הצופים מערך אסוציאטיבי ו אוטונומית המאוחדות ב BP אומר:
"המטרה שלנו היא לבזר
הנהלת התנועה
עד כמה שניתן, כך
כדי למנוע סחבת
ולתת את המקסימום
אוטונומיה דמוקרטית
למבנים מקומיים.
אנחנו לא כל כך בארגון
כמו אחווה,
עבר על ידי הרוח
החוק הבלתי כתוב של נאמנות,
ולא על פי הכללים
תקנות מודפסים ".
בסופו של דבר, ואני לסיכום, זה להרגיש את רוח התנועה כי הוא ייחודי כולנו אחים, צופה מתוך כמה ביטויים מרחק
ארגון הצורות השונות של העמותה.
לכל דרך אחים!
מרקו סבטיני הנשיא SCOUT יזם קבוצתי
סטיבן מונסראט 1 ימי
בבוקר ב 17 ספטמבר 2008 @ 18:57
ניתוח של מארק, פגשתי באופן אישי השנה ב Bisceglie, נוגע בנושא אשר ללא ספק, עד כמה שנים, אתה אף פעם לא דיבר על כך: את הקשרים של demergers יותר "חשובים", "אני Agesci, ולאחרונה גם Assoraider CNGEI.
מבלי להיכנס לאירועים בודדים, מארק אומר בבירור מה הן הסיבות העיקריות החלוקות האלה ואני לא כאן כדי לחזור עליהם, אני רק אומר שאני לחלוק אותו במלואו.
לדיון בונה על מה מוביל חלקים, קבוצות, בעלי חיים בודדים, אלא גם להתרחק איגוד החברות יעזור להבין איפה אתה טועה יעזור לעקוב אחר נתיב "המשותף", כי יום אחד להביא את כל הצופים באיטלקית הפדרציה, כבוד על מה הם ההבדלים ומוזרויות, המאפיינים של כל אחד. אתה יכול לקחת את הדוגמה של Federscout: ארגונים רבים, חילונים, קתולי, pluriconfessionali, היסטוריות שונות, אזורים שונים וכו ', אבל כולם יחד הם דנים, אתה משווה, לארגן אירועים ופעילויות. אני חושב שזה נקרא "הצופים האחים"! וזו חוויה נפלאה לחיות!
אני אידיאליסט, אבל אני חולם על בית משותף לכל הצופים האיטלקים. וזה אפשרי ". אבל תמיד בלי לשכוח את ההוראה של BP: תנועת הצופים היא תנועה. אני חושב כי אי פעם נעשה שימוש במילה הזו באופן אקראי, אבל עם משמעות מדויקת: התנועה כוללים, לא להוציא, הוא מתמשך ובלתי מוגבל בזמן המסע, זה משפר ומעשיר כל יום!
אנג'ל Benassi
בבוקר ב 21 אוקטובר 2008 @ 17:54
הצופים רוח היא אחת ללא קשר לסמל שלפיו מבוצעת.
איך "הצופים הישנים" אני מצטער לשמוע נאומים כי אין לי מה לעשות עם האחים כי צריך להתקיים בין כל אחד מאיתנו.
אני לצערי לא היה ניסיון רע עם AGESCI מקומי שממנו אני בא, אבל בכל זאת אני תמיד מוכן לדיאלוג ולשיתוף פעולה בכל פעם הוא נחוץ.
אני מקווה כי הדברים עשויים להשתנות בעתיד, אני משוכנע כי כוח עליון של תנועת הצופים הוא גם ובעיקר אחווה נולד מתוך המגוון.
Happy Duck
בבוקר ב -10 בנובמבר 2009 @ 03:46
שלום
שם MI Antonielli הוא פול ואני סקאוט הקבוצה סקאוט Agesci Folignano1, אני בן 46 discout (אבי nel1950circa פטנט מס '1) בשירות פעיל עד לפני כמה שנים. מצאתי רק עכשיו באינטרנט אבל מזמן שמעתי עליך ועכשיו אני אומר, "טוה הנה עוד התאחדות הצופים, dopoquella טריאסט גם לומברד, העמותה תקבל קצת את ברגאמו, אז יהיה תורם של Puglia ואחריו הרומאים בצפון מערב פירנצה.
אני תוהה. באיזה מובן זה ליצור עוד התאחדות הצופים? Agesci CNGEI, היו ESF שם טוב? אני מצטט רק 3 שלהם
כי הם הגדולים 3 גם לי כי רבים מדי של אותו הדבר נכון גם לגבי discorsoche אחר לעשות לך.
הם גם לחנך אנשים צעירים עם שיטה שהומצאה על ידי BP כגשש לומר לך. אז למה אם אתה רוצה לעשות שירות חינוכי לילדים אינם שותפים שילוב שלהם? מה כל כך עולה בקנה אחד עם vosrti מחשבותיך ואידיאולוגיות שלך? סלח לי אבל אני רואה מעט ענווה וצמא גם לקחת את מרכז הבמה.
אם BP הזמן אנחנו לא חושבים שזה יהיה שמחים מאוד על חלוקה זו, כי הוא הטיף תמיד אחוות סות ברחבי העולם ועכשיו אנחנו התפצלו mAh עמותות רבות! יש מספיק חטיבות בתוך הכנסייה, כעת אנו מביאים לכם scout.Scusatemi גם מכתב זה יכול להיות קצת מגעיל אבל זה היה המחשבה נשאתי בתוך זמן מה. בהמתנה וו התשובה שלך אולי comunque.Buona פורה העבודה הכביש
ב Duck צופיות שלך מאושר.
רוברט Stanzione
בבוקר ב -10 בנובמבר 2009 @ 17:32
תגובה:
קראתי בעיון את מה שהחבר 'ה מתארים, וציין, התבוננות להעיר ואני מברך אותך, כי אני שם לב ברצון כל להיפגש ולהתחרות על רעיונות ואמונות הגיע התבגר. תנועת הצופים היא סביבה שבה אתה יכול לשקף, להשוות להביע בחופשיות היא אולי הדבר הטוב היחיד שאנחנו יכולים עכשיו לשקול כבש בינינו. במשך כל אותו הוא האמונה שלי עצוב שכל מה שהיא רואה לגלוש ללא מטרה. אני לא יודע אבל אני מניח שאולי אני הוותיק ביותר של כל הסופרים. , שיט החי, של הצופים כמעט 80 מאז 1945. הצופים מן asci, לפי רובר CNGEI, אז SM ALT הנציב, מייסד שותף של ארבע קבוצות בכל חיי. שלושה ג'ימבורי, עכשיו את המחלוקת CNGEI. הם ידועים על ידי כמה התעלמו על ידי אחרים, אולי על ידי מישהו נסבל אם לא קרא תיגר. כתבתי על ההרפתקאות שלי ב -150 סיפורים, רבים מן הצופים באיטליה oltri עשר המדינות שבהן עשיתי את העבודה של פעם בחיים. אחד חשבון אישי שלי על צופיות גלם: שימושי, חינוכי, אבל קל לתמרן ולהטעות מי אחריו באופן צבוע בשימוש הנוכחי. גיא דבר אחד מורה, השני הוא מחנך. אנחנו עוברים הרבה מורים בינוניים, מעט מאוד אנשי חינוך. אז תנועת הצופים מוגדר על ידי התנועה החינוכית autonomasia שלה הוא לא מה שאתה עושה. ניסיונות ראויה לשבח, כמובן תוצאות עלובות. למרבה הצער, לעיתים קרובות קבוצות לארח pressapochisti, חושפים לא מפותחים, יהיר, טשטוש לערכי היסוד להסתובב השיטה, מה שהופך אותו רק מושא המשכן האישי שלהם להסתיר את פשיטת הרגל התרבותית והמוסרית שלהם.
אם אתה רוצה זמן אחר הבלוג מדי פעם: Succiso שקנאי הדלת שנפתחה שלי לא רק כדי לתת את הרגשות שלי והניסיון שלי מעל 50 שנים של הצופים סקאוטים התאמן לראשונה העמותות בשלב מאוחר יותר בחיים וגם עבודה במגע עם בני קבוצות אתניות שונות, תרבות, אמונות ודתות שונות. הייתי בר מזל להיות מסוגל למדוד, לקבל ולתת משהו הרבה איטלקי, נוצרי, האזרחי, נלהב.
מסע בטוח נוצה לבנה לכל חש
Tarcisio
בבוקר ב 27 פבואר 2012 @ 01:13
הייתי, לרוח של ידע, אם אתה יכול לקבל הבהרות מן GEL: בחלקים מסוימים קראתי כי הג'ל מכיל מספר קבוצות בלונדון, אבל אני רואה את האתר שלך מופיע רק אחד המבוסס במילאנו. יש קבוצות אחרות? תודה מסע שמח