Keresztre feszítették, ítéletet az igazság ellen


"A kereszt a szeretet jele a hívők, akár nem, és nem igényel lemondás nem ró büntetések vagy előítéleteket más vallások, kultúrák és filozófiák," mondta Monsignor Giuseppe Merisi püspök Lodi ...

Azt kéri, ezt az "ideológiailag vezérelt döntést, hogy" a kulturális értéket disconoscendone, tagadja a nyilvánvaló tényt, hogy a egy "jel" a hívők és hitetlenek. És eltávolítása jelenlét ", amely nem igényel mást, mint pusztán megállapítja," végződik "további károsító" világ "már annyira zavart."

Jövő Tg2000 és a bíboros elnök az olasz püspöki konferencia, Angelo Bagnasco, nem rejti el, hogy "a döntés a strasbourgi bíróság váltott ki meglepetést és zavart bennem." Az ítélet így magyarázta tegnap, "úgy tűnik, hogy ideológiailag vezérelt," döntés ", hogy nem érdekel, hogy tartsák tiszteletben az igazságot a dolgok." "Ne figyelmen kívül, például - hangsúlyozta - a történelmi igazságot, Európa és Olaszország. Még egy hétköznapi szemmel, Európa és Olaszország egyszerű szempontból kultúra nyerik az ihletet .

Csak nézz körül, hogy rájönnek, hogy nem a kereszténység és az nem értette meg az "Isteni színjáték", hanem leginkább az építészet és a művészet. " "Ahhoz, hogy elismerik a kulturális értéke a keresztfát azonban nem jelenti azt - tette hozzá a prelátus - svilirne vallásos hit jelentősége annak, hogy a civilizáció és kultúra generál jelek válik elérhetővé az összes részvényes, amint azt a gazdagságát a nemzeti történelem és a Continental. A kereszt jele, majd szól minden, hogy a hívők akik minden bizonnyal a jele, hogy a hit, a nem-hívők, akik számára a kereszt jele még mindig a teljes emberi tapasztalat, hogy gyökerei az a Krisztus. "

Másrészt, folytatta a CEI elnöke, "Nem emlékszem, hogy valaha hallottam bárkit is sért ez a jel, és gyakran úgy éreztem, hogy sok, még a nem hívők, csak néz az ember a kereszten, hogy inspirálja bizalmát, hogy menjen előre. Miért - arra a következtetésre jutott - további károsító világunk már annyira zavarba? Miért fosztja meg magát a megjelölés nem igényel mást, mint pusztán megállapítja? ». A "sértő a szimbólum a az európai polgárok túlnyomó többségének: katolikusok, ortodoxok, evangélikusok, anglikánok, reformátusok, "mondta a bíboros, Giovanni Battista Re, Kongregáció prefektusa a püspökök, a Vatikáni Rádió azt mondta, hogy" az igazi védelmezői szekularizmus meg kell védenie a feszületet. "

Továbbá: "a hivatkozást a keresztre feszítés - az azonos műsorszolgáltatónak mondta Monsignor Aldo Giordano, különleges megbízottja és a Szentszék állandó megfigyelője az Európa Tanács - nem veszélyezteti a személyek jogait, de ez jelentősen hozzájárulhat a köz birodalma védelmére, támogatására, hogy biztosított jogainak érvényesítése során az egyén, az egyén jogait. " Szerint Giampaolo Crepaldi püspök, érsek, Trieszt, az ítélet "mélyen elhibázott", mert "kizárása a vallási szimbólumok nyilvános helyeken önmagában egy jogi aktus, amely kifejezi az abszolutizmus és a fundamentalizmus." Ezt visszhangozta a Monsignor Elio Tinti püspök Carpi: "Európa, mert kétezer éve az evangélium óta foglalkozik a történelem, az európai népek" és "nem értik, hogy miért maradnak meg aláássák identitásunkat." Nem is egy esetben az érsek érsek Perugia Gualtiero Bassetti, ha "a feszület olyan érték mindenki számára, az az érték, a mi civilizációnk, hogy ezek a gyökerek."

"A feszület a szerelem jelképe a hívők, akár nem, és nem igényel lemondás nem ró büntetések vagy előítéleteket más vallások, kultúrák és filozófiák," mondta Monsignor Giuseppe Merisi püspök Lodi, amíg néhány hónappal ezelőtt egy képviselője az olasz püspökök COMECE . Ez egy jel, mutatja a cremonai püspök Lanfranconi Monsignor Dante, "aki soha nem zavarnak senkit." Annál is inkább, Monsignor szerint Luigi Negri, San Marinó-i püspök és a Montefeltro, "azt hiszem, mondhatjuk, hogy ez az akarat ... felforgató magatartást kegyetlenséggel."

Szerző: Salvatore Mazza
Taken from: Future

VN: F [1.9.17_1161]
Értékelés: 4,8 / 10 (18 szavazat)
VN: F [1.9.17_1161]
Értékelés: 2 (16 szavazat)
based on 18 ratings Keresztre feszítették, ítéletet az igazság ellen, 4.8 10-ből 18 értékelés alapján
Részvény

26 hozzászólás eddig »

  1. Tartományi sportközpont Libertas Lucca

    óráig november 7, 2009 @ 24:11

    Egyetértünk teljesen. Ott accingeremo beletörődik a keresztet a mi edzőtermek és mi is fog kérni másoktól is ezt sportegyesületeket.
    Renzo

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: -4 (10 szavazat)
  2. Matthew Cernison

    óráig november 7, 2009 @ 15:07

    Azt hiszem, ez nem csak képmutatás, hanem lefokozzák az értéke a feszület azt mondják, hogy ez nem egy vallási szimbólum, hanem kulturális és a szerelem jelképe a hívők és a nem. A kereszt jelenti az alapot a hívők hitüket, a hit, hogy Krisztus meghalt és feltámadt. Egy család, aki nem hisz ennek a jogot, hogy gyermekeiket e nélkül feszület van szükség! Ez olyan lenne, mintha kényszeríteni egy muzulmán fiú egy felderítő csoportot, hogy tegyen közösség, vagy mondjuk egy Miatyánkot. Ok, számunkra atyánk jelképe a testvériség is, nem csak a keresztények, de készek vagyunk tenni magunkat a másik, akik nem hiszem.
    Sőt, fennáll a szimbólumok, a hagyományok és díjak az egyház el, akik úgy gondolják, hogy a határon kell egy másik helyre a szívet, az ajkak és az elmék, akik hisznek. Ha megtette, ismét a kereszténység értelme a férfiak nem hajlandók elhinni. De nem mindenki számára, és azoknak, akik egyetértenek abban, szabadságot kell maradnia

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 4,5 / 5 (2 szavazat)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 3 (9 szavazat)
  3. Mark

    óráig november 7, 2009 @ 16:08

    Cikkünkben lógott a bejáratnál a mi keresztre feszítették. helyeken scout.E "a legkevésbé nekünk, de hatalmas mindenkinek!
    "A kereszt nem jár semmilyen hátrányos megkülönböztetést. Hallgat. És "a kép a keresztény forradalom, mely átterjedt a világ az egyenlőség fogalma az emberek között eddig hiányzott. A keresztény forradalom megváltoztatta a világot. Vajon tagadja, hogy megváltoztatta a világot? ..
    Nem ismerek más jelek, hogy adjon olyan erősen az értelemben a mi emberi történelemben.
    A feszület része a világtörténelemben Krisztus előtt ... még senki sem mondta, hogy minden ember egyenlő és testvér, a gazdagok és szegények, hívők és hitetlenek, zsidók és nem zsidók és a feketék és fehérek, és senki előtte azt mondta, hogy a központban a létünk is kell elhelyezni a szolidaritás az emberek között ... Úgy tűnik számomra, hogy a jó fiúk, a gyerekek, tudják, hogy már a padok az iskola. " Natalia Ginzburg
    Nem túlzás kötni mindezt, hogy a feszület. Van egy történelmi ellenbizonyítékot. Az volt a két szörny a huszadik század - a nácizmus és a kommunizmus - tapogatózott, hogy először törölje ki a keresztek az osztálytermekben és az európai történelem.
    Minden tiszteletem reméljük, hogy még a bírák fog tanulni. "A feszület része a történelem a világ"
    nyomtatást a Promoter Group felderítők - San Casciano Val di Pesa Firenzébe 2009 októberében

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: -2 (6 szavazat)
  4. mámba kígyó

    óráig november 7, 2009 @ 16:21

    Nos, ha a bíboros sohasem hallottak az emberek, akik sértettek a feszület jelenléte a nyilvános helyeken, azt jelenti, hogy a bíboros életében egy arany világban és világi autoreferenziale.La európai kultúra és az európai identitás alapját éppen a jelen " már nyomon követhető a vallási dimenzió a magánélet és a személyes. Ha a helyek a vallási jelképek voltak ott, mert ez csak a hely azok számára, szimbólumai az állam. Ez egyszerűen nem tesz megkülönböztetést védelme minden állampolgár számára, függetlenül a hit personali.Per helyen ezt az állapotot be az állampolgárok, és nem lesz hűséges, és adja meg az egyenlő méltóság. A vallási jelképek nyilvános hatóság kifejezett előnyben részesíti, amely a hívők egy bizonyos valláshoz érzi, több védett tekintetében az állampolgárok, akik nem ismertetnek. és ez ellen a szabadság.
    Ennek az volt az egyetlen neiluoghi a szimbólumokat kell azokat az ÁLLAM

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 4,0 / 5 (4 szavazat)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (9 szavazat)
  5. Giovanni Bachelet

    óráig november 7, 2009 @ 22:52

    Csak ma alkalmam volt beszélni magam a feszület az Országgyűlésben a Demokrata Párt. Keresse meg a rövid beszéd http://www.youdem.tv/VideoDetails.aspx?id_video=7f9cea45-fa7d-41c0-8c88-505fc65a1cf0 vagy saját honlapján. Jó utat, jó vadászatot, jó repülést!

    Giovanni Bachelet
    Promise 1968
    Wood Badge 1976

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (1 szavazás)
  6. Francis

    am november 8-án, 2009 @ 00:14

    Őszintén szólva, kíváncsi vagyok, hogy egy fából készült tárgyat (vagyis a nem-hívők) megbántani, vagy lekicsinyelni mások vallását. Sőt, ugyanazt az objektumot, valamint a fa, hogy a muszlimok tudnia kellene, mert még az iszlámban tiszteljük alakja Isa (Jézus). Nem vagyok tisztában a kereszt azt mondja: "Halál a hitetlen," csak hülye ötlet származó ősi diszkrimináció, hogy most már remélhetőleg volna a napot. Úgy tűnik nekem, hogy szeretne elvenni erőszakkal az eredménye az előítélet, mert feltételezi a vágy, hogy elfoglalja a keresztények részt, akkor tényleg nincs messze világos, hogy van, valóban. Ahogy ez elborzasztó az a döntés, hogy távolítsa el a leplet a muszlim diákokat, hogy megvitassák az idejét Franciaországban. Az állami intézmények világi, hanem "világi" nem azt jelenti, "a vallás ellen", és nem lesz a jelenléte egy kis fakereszt, hogy egy iskola vagy az irodában istentiszteleti helyek. Úgy tűnik, mintha a hír egy zsidó család, hogy ha veszik a tanárok, mert ők színesítik a karácsonyfát a gyermek ... semmi sem akadályozza meg a karácsonyi ünneplők és Chanukkah és a többi féllel bármilyen vallás. Sőt, ahelyett, SDI távolítsa el a feszületet is, hogy más szimbólumok körül az osztály, ha nem nyilvánvalóan sértő (például a svasticha fordult át a nácik, hogy a gyűlöletkeltő). Aki úgy gondolja, nem érzi magát figyelmen kívül hagyni, hogy azokat nem látja más bútorokat (bár jobb lenne, ha megnézzük a táblára, hanem a fal!).

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: -2 (2 szavazat)
  7. Alessio

    am november 8-án, 2009 @ 18:33

    A fellebbezést a szerkesztőnek:
    mivel mi vagyunk a tuttoscout vitatott, rosszindulat nélkül, vedd figyelembe, hogy a források közé tartozik az is egyetért azzal, amit a döntés született Európában. Azzal a céllal, hogy több eszközt a lehető leginkább (valószínűleg testvérek Scout), akik olvassák ezeket az oldalakat, hogy egy ötlet, hogy a rugókat, amennyire csak lehetséges, a reflexió és a részletes indokolás.

    Ebből, kérem, ne arra következtethetünk, hogy én vagyok az anti-klerikális, vagy bármi, csak azt gondolom, fontos, különösen egy olyan oktatási környezet megteremtése, amely a scout egyesületek, tud nyújtani számos forrás mellett saját ötleteink, aki úgy véli magát hogy a döntéseket.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 5,0 / 5 (1 vote cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 2 (2 szavazat)
  8. Nino

    vagyok, november 9-én, 2009 @ 08:52

    Egyetértek teljesen a szavakkal, de még inkább az érzelmek. Emellett nincs ítélet, nincs beszéd és nincs ember valaha is távolítsa el a feszületet a szívemből.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (1 szavazás)
  9. Illés Napolitano

    vagyok, november 9-én, 2009 @ 14:55

    A végén a Szent Római Birodalom, az új európai állam alapította létüket az erőssége a barbárok uralkodott, és a római kultúra a kereszténység a ragasztó. Ezek a gyökerek még nem értékelték az európai alkotmányt. A folyamat a vallás felbomlása kezdődött a francia forradalom és a különböző "szekták" még folyamatban van. A feszület eltávolítását egy újabb lépés.
    Arrocchiamoci és meditálj a vallás, a hit értékeinket.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1,0 / 5 (1 vote cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: -2 (2 szavazat)
  10. Gino

    vagyok, november 9-én, 2009 @ 18:19

    Találtam ezt a megvilágosító szerkesztői Marco Travaglio, ami biztosan senki nem fog vádolni, hogy a `klerikális ...

    Ebben megemlíti, Natalia Ginzburg szerkesztői (ateista író, de a zsidó származású ...)

    És a következtetés az, hogy a feszület jó, hogy marad.

    Sőt, a vallási szimbólumok eltávolítása a hozzáállás a vallási intolerancia, ami az ellenkezőjét ezeket az értékeket, hogy az alkotmány biztosítja.

    Civilizációnk kell, hogy legyen a társadalmi beilleszkedés (amelyben ötleteket várunk és szimbólumokat az összes), nem a gyűlölet és a kirekesztés.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (1 szavazás)
  11. Sternwolf

    vagyok, november 9-én, 2009 @ 19:36

    Nyilván én vagyok cserkész, és én hiszek a cserkészet eszméinek.
    Igaz, tudom elárulni, hogy én képromboló dühe. Osztom a gondolat, és mambas Cernison vagyok katolikus, de élek ez az én személyes szférában.
    Tudomásul veszem, hogy ha egy másik vallást professassi talán egy szimbólum kifejezetten így is idegesítenek! (Akkor is, ha én lennék ateista lenne zavarja egy ilyen szimbólum a szenvedés, mert aihme, azt jelentené, hogy nem küld semmit spirituális).
    Én is mindig úgy érezte, hogy a választás, hogy egy vallás vallja a személyes választás és kell tenni a felelős módon: ehhez ahce előtt ezt az ítéletet úgy ítéltem meg, hogy ki a tisztességtelen corcefisso az iskolákban, elsősorban óvodák, vagy még rosszabb A létezése az egyházi iskolai személyzet.

    A szakma egy vallás magával hozza a saját értékek és eszmék, hogy van egy nagyon erős érzelmi erő: mint a szimbólumok és a tisztán politikai nyilatkozatot, akkor el kell törölni.
    Ne feledjük, hogy Don Milani tanított egy feszülettel a nyakában a fiókba ", így senki sem sértődött."

    Az állam világi. Lay. LAY LAY LAY, feküdt.
    Lay nem jelenti azt, hogy ateista, nem tagadja, a vallás, de ez szorítva a privát szféra, amely egyenlő méltóság minden felekezetek (mint az emberek egyenlő méltósága).
    Van egy ötletem a kedves "provinciális sportközpont Libertas Lucca". Mivel nem provinciális és felekezeti, miért nem teszed mellé a keresztet, a másik 24 fő vallások szimbólumai?
    A hatágú csillag, kerek kis ember, aki mosolyog, 1 ohm és egy félhold.
    Talán ott is jó.

    -Tisztelettel, Wolf csillagászati.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 5,0 / 5 (2 szavazat)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 3 (3 szavazat)
  12. Stephen

    vagyok, november 10-én 2009 @ 00:12

    Annak ellenére, hogy a szomorúság, hogy mi történik, nem igazságos, hogy megtagadja a bizonyítékok, a feszület, hogy bosszantsa valakit. Azonban el kell ismernem, hogy az iskolák nem adnak több időt, mint ahogy hiányzik a WC papír, szappan és oktatási anyagok. Azt hiszem, ez a probléma az iskolai órák ... több, mint egy feszület. Vegye ki a feszület eltávolítása nem jelenti Krisztus: "Ha két vagy több összegyűlnek az én nevemben ott vagyok közöttük." A feszület jelképe csak, de ha kell generálnia harag, a gyűlölet, a külföldiek testvérek (amint ez kitűnik az szerese vesz a vita Olaszországban), akkor jobb, ha. Hozzuk Krisztus a mi példánkban iskolák és az életünket, hanem ragaszkodnak a feszület gyakran (sajnos) figyelmen kívül hagyja mindenki (beleértve a keresztények).
    "És ha valaki nem kap sem fogod hallani a szavait, akkor hagyja, hogy a ház vagy a városból, verjétek le a port a lábad. Bizony mondom néktek, az ítélet napján a föld Sodoma és Gomorra lesz egy csomó sokkal elviselhetőbb a városban.
    Ímé, én elbocsátlak titeket, mint juhokat a farkasok közé: legyetek tehát bölcsek mint a kígyók, és ártalmatlan, mint a galambok. "Mondja Jézus (Mt 10, 14-16). Ne erőltesse őket mondja, de megy mint a birkák. Nehéz? Ki akarja letagadni? Azt mondja: "Hirdessétek az evangéliumot a" nem "lógni keresztezi" Most van itt az ideje játszani első személyben!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (2 szavazat)
  13. Julia

    vagyok, november 10-én 2009 @ 16:50

    Egyetértek azzal, hogy a feszület egy szimbólum jelzi, hogy a szeretet, a testvériség, a kölcsönös segítség, de a látásom, ami keresztény felfogás szerint, természetesen nem egyenlő a személy, aki nem hisz az én Istenem . Tehát, mint mi, hogy egy szekularizált országban, (bár sajnos a Vatikán befolyását az országban, ez tagadhatatlan) Azt hiszem, hogy mindenkinek egyenlő jogokat kell kinyilvánítani a vallás: nem vetnek, aki nem keresztény csinálni osztály (ha veszünk például iskolák) egy feszület a falon mutat.
    Ha eltávolítja a feszületet tűnik olyan jogi aktus ellen, az egyház vagy a kultúra ellen, úgy gondolja, hogy Olaszországban nem vagyunk minden keresztény (beszélek nem csak a külföldiek, hanem olasz), és hogy mindannyian egyenlő jogokkal rendelkeznek.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 5,0 / 5 (1 vote cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (1 szavazás)
  14. Gianfranco

    vagyok, november 11-én 2009 @ 11:36

    Felhívjuk a figyelmét. Ez nem, hogy távolítsa el a keresztet, bárhol, de csak a közterületeken, elsősorban az iskola. Ennek oka, hogy az olasz állam világi és nem államvallás. Nem látta, mert a fasizmus bukása. Nekem személy szerint, mint a katolikus, a feszület jelenléte nem ad semmilyen bajt. Talán többet engem a csipogás vasárnap (élek a templom mellett), de összességében úgy gondolom, hogy egy jelenség folklór. Tettem néhány kérdés azok felderítők és megosztani annak értékeit és eszményeit, és nem kondicionálás, hogy: "A cserkészet nem pusztán technikai My Religion". Ha Ön is keresztre feszítettek mellé téve egy zsidó szimbólum és egy muzulmán kíván ért egyet? Véleménye szerint az állami iskola lenne jogosult belépni a kötelező tanítás a zsidóság és az iszlám? És talán még venni a szerepét a tanárok jelezték a imámok és rabbik? A bíboros azt mondta: "A feszület a szerelem jelképe a hívők és a nem." És talán most, hogy a Nyugat kiment a lángok a tüzek és amely továbbra is kénytelenek átalakítás a harmadik világ számos látszólag igaz. Elvégre a nyugati léptünk az új évezredbe. De ez a szekularizáció fontos eszköz mindenki számára, és követeljék meg a törvény (vagy miniszteri rendelet) vallási jelképet nem pozitív. Én nagyon ezekben a kérdésekben meg kell vitatni, szabadon secularly mondaná, és nem egyszer menedéket meglehetősen hatalmas gazdasági és politikai érdekek kiaknázása.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  15. Sternwolf

    vagyok, november 11-én 2009 @ 18:19

    Oufff.
    Oufff kettős.
    Aztán elkezdi választ adni:
    Először is, Francis:
    A) Az állam világi, és az is igaz, világi nem jelenti azt, ateista.
    Miután ezt mondta, azt jelenti, hogy minden laikus azt hiszem ugyanolyan méltósággal, mint a tények papíron. És tekintve, hogy Olaszországban nem lehet NE ", hogy megszüntessék a feszület, nyilvános helyeken (amely egyenlő státust minden vallás, sem az azt képviselő) ne", hogy őket az összes (ez az összes képviselteti magát), örülök, hogy az Európai Unión arra kényszerítette a kezét.
    B) az a francia fejkendő-ügy a feszület a baj: miközben a fátyol a személyes elem, és mint ilyen kötődik hit (beleértve a vallási) személy viszi a feszületet helyezzenek el egy közös térben, és nem tud kapcsolódhatnak az emberek többsége (még elsöprő), akik részt vettek.

    Illés Napolitano, nem is tudom, mit nem risponderti.Anzi:

    1 - A hívás, hogy visszavonuljon a vallás gyerekes és helytelen - A vallás személyes ügy.
    2 -, hogy a katolikus vallás volt a ragasztó, a középkorban is lehetett látni. Persze, feltéve, hogy a mentség néhány legvéresebb ügyeit nyugati történelem.
    Sőt, a szuverén "tiszteletben a vallás," nem azért, mert hívő keresztények voltak, hanem azért, mert ez a tudatlanságban gyökerezik a saját nép volt bizonyos politikai súlya.
    3 - El a kezekkel a francia forradalom. Ha nem lett volna ott voltunk, utólag annyi vallási jobbra: nem szabad gondolat (altriemnti Megszűnik a G. Bruno), semmilyen támogatást a tudomány "nem hivatalos", semmi jele a modern gondolkodás.

    A francia forradalom volt, egy kis csoda, hogy mindannyian emelt az emberi embereket, de nem hiszékeny.

    -Tisztelettel, Wolf csillagászati

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  16. Corrado

    vagyok, november 12-én 2009 @ 20:16

    Majd nézze meg néhány kérdést találtak a blog, hogy a saját válaszokat:

    Ha Ön is keresztre feszítettek mellé téve egy zsidó szimbólum és egy muzulmán kíván ért egyet?
    IGEN ..., Hurrá!
    Azt javaslom, a kép a Mekka irányába Mekka, amelynek legalább egy marokkói a tanteremben mindig pressocé, más vallások szimbólumai, ha van valaki, aki vallja.

    Véleménye szerint az állami iskola lenne jogosult belépni a kötelező tanítás a zsidóság és az iszlám?
    Talán ...
    Azt hihetnénk, a gyerekeimmel, így legalább ők tanulnak valamit a másiknak, annyira azért, amit általában tanárok tanítanak egyházmegyei ...

    És talán még venni a szerepét a tanárok jelezték a imámok és rabbik?
    Ez elkerülhető lenne az ... nos, csak, már ott ... itt halad azon egyházi s'ha okosabb, hogy tegyen javaslatot ennek rigurado Strasbourgban?

    De láttad a sorok a Kebab?
    Ők fantasztikus ... hé vezetők, fiatalok át minket!
    Jártál már a szarajevói a templomtornyok, mecsetek, zsinagógák, stb?
    Nagyon jó!
    (Valaki azt fogja mondani, de akkor látta, mi történt? ... Medve türelemmel, aki megmondja)

    Végül szeretnék válaszolni egy dupla Oufff az Ön számára a jó válasz, hogy valaki már említette, és amely hívom:

    Adios

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (1 szavazás)
  17. Gianfranco

    am 13 November 2009 @ 08:57

    Kedves János,
    Hallgattam az érdeklődés a beavatkozás (internet) a témában, és be kell vallanom, hogy én egy kicsit csalódott. Nézze, azt hiszem, hogy egy cserkész mindig azt mondják, amit gondolnak, és talán még lehet az abszolút kisebbség, ha meg van győződve a jogosság az ő elképzeléseit. Elfogadása olyan helyzetben, ebben a kérdésben a politikai célszerűség jó Bersani, aki játszik a másik asztalnál. Me véleményem sem legittimabile avallabile. Tudjátok gyerekek, úgy döntöttünk, hogy elengedjük, mert nem az ajándékozás a jobb ..... Vannak dolgok sürgősebb / fontosabb ..... Nem, őszintén szólva, a végén a beszéd egy nagy csalódás.
    Gianfranco. Promise 1958. WB 1969.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  18. Sternwolf

    vagyok, november 16 2009 @ 16:59

    Ouff kétszer tudott tovább szaporodik, de csak ma este.

    Ah, Labor csak egy nagy, de elárulja a destra.Lo mindenki őt okolja azért, mert csodálom a következetlenségek ... de ahogy a liberalizmus .. tzk tzk mi nem.

    És azt mondani: még a sarló a szimbóluma, hogy hallgat, és dicsérve az integráció, valamint a hatágú csillag. Minden a szimbólumok, persze hallgatott, szimbólumai. Ők a tagok, akik olvas minket valami nagyobb.

    A Buddha csendes, és közben, mosolyog is.

    Ha Ön is keresztre feszítettek mellé téve egy zsidó szimbólum és egy muzulmán kíván ért egyet?
    Igen ... amíg van is Buddha. Vagy csak valaki, aki jobb, talán kisebb szekták.

    Véleménye szerint az állami iskola lenne jogosult belépni a kötelező tanítás a zsidóság és az iszlám?
    Talán jobb lenne ... "all-in-one", a tanárok nem papok, nem a "gettó", hogy órás munkahetet. Vagy már eltörölték, esetleg helyette a szociális oktatás, nevelés Civil hogy úgy tűnik, hogy valóban szükségünk van. (És katekizmus a plébánián van!)

    És talán még venni a szerepét a tanárok jelezték a imámok és rabbik?
    Lehet csinálni egy "rotációs": 3 hónap a muszlim vallást, és 3 3-ból a zsidó és keresztény.
    Komplett csomag, vegye be vagy hagyja, hogy teljesen nyitottság.
    Ja, és ne felejtsük el a buddha.

    De láttad a sorok a Kebab?
    Persze láttam őket, én vagyok a közepén. Még jó, van hús és zöldségek Euro 3 és fél Elég volt.
    Cserkészek a szorgalmas és takarékos!

    Íme a válasz 4 kérdés.

    -Vosto, Wolf csillagászati

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 4,0 / 5 (1 vote cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  19. Serenella

    am november 23. 2009 @ 22:26

    Lenne egy HATALMAS érvénytelen, ha távolítják el a kereszten volt a tantermek és ISKOLÁK ... mi lenne megmondani, mi a GYEREKEK. A fiúk. KIK VAGYUNK CÉLHOZ ... Hogyan megvan a GIUSTIFICHEREMMO MI ESCAPE ... És remélem, HOGY ELMARAD idő és a történelem, amelyben mindannyian az írás Krisztus születése ... és mi marad a felnőtt világba, félelmetes nincs vágy és erő, hogy megvédje mindent, amit hittek, azok felhalmozott, felnőtt, tanult és szenvedett és örült ... Mi lenne, ha tudnánk beszélni mindannyiunk legigazibb nyelv született és fejlődött a tudás A kereszt Jézus mindig ott volt, ez megnyugtat minket, hogy a születésünk és halálunk nem tartalmazták Őt előtt és születése után ... már mindent megírt és időben felismert és a memória, a képviseletek és vágyai Ez a megnyugtató jelenléte és hű ... távolítani ezt 2piccoli "sérti az, hogy megbíznak az apák, akik előttük, és rámutatott az utat a lejárat hit, remény, szeretet ... Azt hiszem, az egyetlen módja annak, hogy boldog legyen akkor is, ha az elkerülhetetlen nehézségek Az élet sújtott minket ..., aki közülünk nem nyomtatott a szívedben örökké imákat és tanításai a korábbi évek gyermekkorunk, és aki ezután a meggondolatlanság, hogy el akarja elvenni ezektől a többi gyerek, amit mi magunk kellett a kegyelmet kap ...? Nem távolítsa el őket a legjobb örökségünk lenne egy igazi bűncselekmény a szívükben ... Serenella

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  20. mámba kígyó

    am 24 November 2009 @ 22:34

    lila ...
    kérlek, ne delirare47
    azt mondod teljesen értelmetlen dolog.
    az oktatás állapotát, egyenlő és világi, hogy kivonja a gyermekek népbutító gügyögésem hogy te csobogó.
    a gyermek nő fel, ahogy leírják lenne egy boldogtalan ember, jó polgár, és nem komplex

    mámba kígyó

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  21. Gianfranco

    am 24 November 2009 @ 23:31

    Kedves Serenella
    a költői nyelv azt hiszem, tökéletesen kifejezte az oka annak, hogy állami iskola, ahol a gyerekek együtt élnek katolikusok, keresztények, muszlimok, zsidók, és nem a vallás igaza van, hogy nincs semmilyen vallás szimbólumai. Mert, hogy van elég templomok, zsinagógák, mecsetek és így tovább.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  22. Corrado

    vagyok, november 25-én 2009 @ 10:30

    vagy Serenella, kérem
    tartsa be a megbánás egy múltbeli világ, nem így, hogy megvédje a feszület.
    Se chiedevi a un gruppo di ragazzi prima di queste enfasi politiche, se si ricordavano se nelle loro classi c'era o meno il crocifisso, probabilmente la maggior parte di qesti ti rispondevano con un “boh?!”
    …il resto l'ho già scritto nei miei post sopra

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/ 5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  23. Diego

    am novembre 25 2009 @ 18:25

    Provo pietà per coloro che esultano per sentenze del genere in nome dello stato laico. Mi fanno pena perchè solo un animo gretto e un animo piccolo così può vedere nel crocifisso un offesa alle loro convinzioni.
    Se andassi in Israele ( e non in Italia) e vedessi una Stella di Davide appesa al muro di una classe stimerei il dirigente scolastico, i professori e gli studenti, delle persone di carattere, orgogliosi di ciò che sono e soprattutto disposti a manifestare le proprie convinzioni, siano esse in materia di fede o meno….

    questo è il punto di partenza di ogni dialogo e tolleranza.
    Cito Marta Sordi perchè condivido in toto quello che dice e lo spiega sicuramente meglio di me…….
    «San'Ambrogio rivendica con orgoglio la “fides” di Attilio Regolo, il valore di Camillo e degli Scipioni: insomma accetta tutta la tradizione politico-militare romana, pur rigettandone la religione. In questo, però, è molto romano: anche Polibio notava come i romani siano pronti ad accettare cose nuove, se le giudicano buone. Colpiva i greci come i romani fossero insieme i più tradizionalisti ei più innovatori del mondo antico. Dice Rémy Brague, un arabista della Sorbona, che la forza di Roma stava nel riconoscersi «seconda». Potenza mondiale, si riconosce alunna dei greci. La Chiesa è anch'essa una religione che in un certo modo si sa «seconda»: riconosce di derivare dall'ebraismo. Secondo Brague, questa è la differenza con l'islam. L'islam è la radice di se stesso, Roma e la Chiesa, invece, si sanno nate da altre radici che vanno continuamente a rinnovare, a recuperare..
    Il concetto di Humanitas è centrale in Roma, e in Occidente. Roma riconosce un «diritto delle genti», non scritto ma valido per l'intera umanità. È significativo che San Paolo, che innesta consapevolmente la piccola nascente comunità ebraica di Cristo nel tronco di Roma, lo fa aderendo al diritto romano.
    «Per questo è assurdo che l'Europa rifiuti le radici cristiane: perché rifiuta con ciò le radici romane e greche, ossia umane».

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/ 5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  24. Alessandro

    am gennaio 19 2010 @ 10:52

    personalmente sono x togliere il crocifisso nei luoghi pubblici…e poi parliamo dei islamici che non rispettano la libertà religiosa…mi pare ipocrita da parte della chiesa e poi dovremmo almeno in teoria essere in uno stato laico…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/ 5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  25. tarci

    am gennaio 23 2010 @ 22:35

    Sono credente ma non so se sarebbe meglio anche per la chiesa accettare, se non proporre lei stessa, di togliere immagini religiose dai luoghi pubblici indipendentemente dalle varie sentenze favorevoli della giustizia italiana, proprio per non dare adito ai fastidiosi del religioso che spesso confondono 'Laicità' con 'Laicismo'.
    D'altra parte mi sorprendono le convinte posizioni a favore di non credenti per cui non so cosa dire.
    Stato laico che vuol dire ? tutti i paesi nordici (Finlandia, Svezia, Norvegia, Danimarca, Islanda nonchè Regno Unito e Grecia) certamente non condizionati dal Vaticano anzi, hanno la croce nella loro bandiera senza prese di posizione di corti dei diritti vari ed allora sono imparziali solo i crocifissi italiani, boh.
    In vino veritas ? talvolta sembrerebbe di si !
    Buon Cammino

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/ 5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  26. Sternwolf

    am gennaio 26 2010 @ 12:55

    Commento del cavolo mr.tarci, per le suddette ragioni:
    A- la corte dei diritti dell'uomo lavora IN APPELLO, se ritiene NON CONCLUSI IN MODO SODDISFACENTE tutti i gradi di giudizio nazionali.
    Dato che la forma della bandiera è nelle costituzioni di tutti i paesi, dubito che un processo contro la propria costituzione sia mai stao preso anche lontanamente sul serio.
    B-La nostra costituzione è LAICA, per quanto certi politici si comprino i voti facendo i baciaprete e certi vescovi ci si puliscano. Ergo, gli estremi per il ricorso alla corte europea c'erano tutti.

    Prima di facile retorica, documentarsi!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/ 5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)

Commenti RSS · TrackBack

Inserisci il tuo commento

Név: (szükséges)

e-Mail: (non verrà pubblicata - richiesta)

Sito web:

Commento:

Immagine CAPTCHA
Másik kép
*


Azt akarom, hogy frissíteni kell semmilyen változtatást a cikket, nem hagy megjegyzés most

Figyelt