A Castorini vár rád!


Nyitva az új telepek!

Köln AURORA (Milánó)
VIA S. ANTONIO 7
( at oratórium - a térképen )
Gianni: 333/5645743
Stefánia: 338/6929644
Mirella: 334/6081750
Angelica: 333/6352470

E-mail: segreteria@tuttoscout.org

A csoport, ahol a kölni Nutria életében, nem több mint 20-22 elem. A Castorini kunyhók vannak osztva korcsoportok 5-6 elemek és a "kód" szám, amely működik, mint az elsődleges csoport. A Colony egy rugalmas szerkezet felépítése és időtartama, nem tudnak a gyermekek ebben a korban, hogy egy tartozás érzését a csapat, a kölni is, nem akar betölteni túl sok felelősséget vállal a Castorini idősebb. A hagyomány szerint cserkészek, Castorini saját joga ("A Nutria boldog azért, mert szorgalmas és barátja mindenkinek"), a szövetséget (egyenértékű az ígéret: "Megígérem, hogy egy barátja Jézus, szeretni mindenkit, és Mindenre van erőm is ") és a mottó:" Együtt ".

Ezek a fogalmak célja az életkor tekintetében, megfelelően dinamikus fejlődése az oktatás. Különösen nincs szövetségét az ígéret, mert a második kifejezés arra utal, elkötelezettség a személyes erkölcsi elképzelhetetlen 5-7 év, a paktumot, ami azt jelentette, elkötelezettség csinálni, mint a többiek, és velük, még inkább bizonyította Érthető, hogy a gyermekek.

A történet úgy működik, mint egy támogató a szimbolikus világ "A barátok az erdő", a mese a a férfiak és a kanadai származású. Kölnben a szimbólum a Big Brown Beaver, töltött a valóságban, hogy van egy kis "funkciója, mely a totemek és elkényeztetett és kezelni, mint egy igazi karaktert a gyerekeket.

Az " ugyanaz, mint a " , de most ez a tevékenység nem rendelkezik megkülönböztető extrassociativa, kivéve a jele a hód. A egy hód farka jeleként lógott a nyakában, ami változik a színe aszerint, hogy azok szintjét. Az átjáró (a változás a farok) alapján határozzák meg az eltelt időszakot, és nem az értékeléseket. A vallási növekedés a történet Jézus életének, a beavatás a spontán ima és ünnepek egyszerű, de gazdag jelek azonnal érthető a gyerekek.

VN: F [1.9.14_1148]
Értékelés: 0,0 / 10 (0 votes cast)
VN: F [1.9.14_1148]
Értékelés: 0 (0 szavazat)
Részvény

41 hozzászólás eddig »

  1. Farkas apó

    am július 5-én, 2008 @ 15:17

    Ez egy álom az én sok éve, de most két csomag ... stb stb találom a tárgyakat nehezen ... de amíg van élet, van remény

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  2. törölje bari9

    am július 5-én, 2008 @ 16:36

    ha a mező? újra segítségre van szüksége? ha bárki igényeit, azt augusztus 16-30 leteszem az én elérhetőségét.
    :)
    pálya
    törölje
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  3. Valerio (Von-tolla Genoa ESZA)

    am július 5-én, 2008 @ 16:55

    Tudom, hogy ez a valóság része vagyok ... elbűvölt, van némi kétség, hogy más jellemzők belül grupop Scout. Minden esemény, Jó vadászatot az új pálya!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  4. Andrea

    am július 5-én, 2008 @ 17:06

    Finding vezetők nutria egyszerűbb, mint gondolná. A mi kolónia (tó a larches, Genoa Csoport 51) például, jött is részt vesz az irányt a két ember azon a társuláson kívül, és egyikük az anya egy fiú és volt tavaly hód csomó.
    Más csoportokban, sokan vezetők kívülről szövetség vagy személyek, akiknek nincs több ágában szolgáltatást.
    Lesperianza külföldön (Franciaország, Belgium) azt mondta, hogy még ott a forrásokat a vezetők jönnek a "tankok" nem használható más ágak, és minden esetben úgy tűnik, hogy vonzott nagyobb számú állat, mint azt korábban gondolták.
    Arra a következtetésre jutottam, mondván, hogy a csoport a Genoa 100 (felosztása által létrehozott Genova, 51., most túl nagy), akkor viszont azt tervezi, hogy nyit egy kolónia van, és egy anya adta a részvételi hajlandóság a személyzet képzése.
    Úgy tűnik, hogy sok ilyen incidensek, és nem hiszem, hogy más iparágak is felhívni fejei a nutria.
    Traetene Önnek a következtetéseket

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  5. Korábbi Akela Ge21

    am július 5-én, 2008 @ 23:20

    Nekem nincs közvetlen tapasztalata a nutria, de tudom, a gyermekek, akik voltak, és a genovai és a történet a szülők, és mit tapasztalt új távlatokat nyit egy korcsoport, hogy volt még egy hely és annak pillanatokat. Én lenyűgöz az úton hoztak létre egy személyes épülését és egy történet, aminek semmi irigyelni a beállítás, a dzsungel, vagy a kör.
    Osztom azt az optimizmust és jó esélyük arra még a vezetőket a közösség vezetői a tározóban, mert a javaslat szép és gyakran közösen a korábbi vezetők vagy felnőttek, akik szeretnének segíteni.
    Egy jó pálya az új Old Beavers

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  6. ELISA, gondtalan tücsök

    am július 6-án, 2008 @ 00:27

    Tényleg érdekes ...
    Én vagyok a vezetője volt a csomagolás, a lánya volt vezető kör, valamint a nemzeti vezető szerepet tölt be ebben az iparágban akkor is, ha a katicabogár AGI Agesci nem létezik.
    Mindig éreztem, hogy a nevelési módszer, amely cserkészet folytatódik, akkor valóban lényeges a növekedés egy személy, és mielőtt néz ki ez a fajta élmény, annál jobb. Azt hiszem, hamarosan javaslatot tesz a felderítő csoport a városban élek, ez a "szolgáltatás", ami fontos a gyermekek és felnőttek, akik körülöttük forog (én is szólok, Anya!) ... Jó vadászatot és jó úton

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  7. Taz

    am július 6-án, 2008 @ 00:37

    Moms -> Heads Branco / = Castorini tapasztalat lassú ...

    És amire én valóban él a kis csorda az én felderítő csoport. A protectiveness és az óvatosság az ilyen vezetők hozhat a biztonság, de ellensúlyozza a mérleg túl sok habozás tervezés csapat tevékenységek és tapasztalatok kissé "kockázatos", vagy hogy a gyermek egyfajta autonómiát ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  8. Angyal

    am július 7-én, 2008 @ 08:56

    Bari .... minden a felderítők és a tartomány ....
    de tudod, hogy a csoportban van egy kolónia 11 nutria Bari már 5 éve??

    Még mindig kevés információt a felderítők ....

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  9. Cristina

    am július 7-én, 2008 @ 09:20

    Én vagyok egy régi Beaver Casorzo 1. Sürgősen szükségünk van új a régi hód óta elérhető, hogy van egy kis kolónia hatályos menteni .....
    A kolónia most ért véget békésen a nagy nyári úszni a messzi nyugaton vadászni arany rögök ...
    egy olyan tapasztalat, amely lehetővé teszi a gyermekeket, hogy megszerezzék az első szabályokat az autonómia: hogy vigyázzon a berendezéseket, és felismerni, megoszthatják és fedezze fel új ízeket az asztalra, fogadja el a korrekciót a régi hódok.
    tapasztalatai vannak a leginkább akrobatikus farkasok között brnaco dobja a bizalom és megfelelően megerősítve, hogy vonják a kölykök, hogy jön a csomag hód.
    crunk crunk minden boldog és jó úszni két fiatal kolóniákat a fűben.
    Cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  10. Maria Francesca Marokkó

    am július 7-én, 2008 @ 09:48

    A nevem Mary
    Rainbow gyarmat Torinóban, 2 évvel ezelőtt nyitotta meg a kolónia, és hogy sperimetazione.
    Ez egy csodálatos tapasztalat, a gyermekek 5/6/7 éves, jól működik lelkesedéssel csinálja, hogy soha ne azt hiszik, hogy igen, ott kapsz annyi, egy csodálatos szakasza életkor, nem a milliárdokat kötelezettségvállalások sport / színház / ének, stb .....
    Mi úszni (ki egyik napról a másikra) pályán a tavaszi és nyári tábort három nap-hét napig
    Az alkalmazások sok, és vannak szülők hajlandóak segíteni, crunk Crunk

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  11. Maria Francesca Marokkó

    am július 7-én, 2008 @ 10:03

    Én még Maria,
    Hozzáteszik, hogy ez egy kiváló támogatást a csorda, mi Passerano 10 nutria, a szokások, hogy sikeresnek bizonyult, álljanak körbe, a hívások fogadásához, hogy maradjon csendben, amikor a vezető beszél, közösségben élő, megosztás, és biztosíthatom Önöket, hogy a vezető a csomagolás? Cubs már 10 felderítők már tudja, az élet nem egy triviális kérdés
    Jó úszni
    Mary

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  12. Ivan Danchielli cserkészparancsnok Vicenza

    am július 7-én, 2008 @ 10:26

    .. Vicenza is létezett quatrro években a gyarmat nutria, és a vezetők találják magukat könnyen. A másik dolog a képzés, de dolgozunk rajta és sikerrel. A valóság a kolóniák egyre nő, és ez csak egy kicsit kommunikáció. Jó úszni egyáltalán.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  13. Freddy

    am július 7-én, 2008 @ 00:24

    Úgy gondolom, hogy ezek a tevékenységek nem teszik közzé ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  14. Oroszlán Fiery

    am július 7-én, 2008 @ 21:04

    Hello, én voltam az elmúlt évig, Balú.
    Nyilvánvaló, hogy csodálatra méltó, és irigylésre méltó, talán, ha tudod rispolvere a problémát, nem utolsósorban, miután megállapította, ruhák méretben.
    Jó ötlet, hogy vonja le erők "szülők", de fontos, hogy kell tanítani, hogy az iskolai végzettség, cserkészek, hogy elkerüljék ezzel csak kikapcsolódás.
    Az aggodalom, amim van:
    nem égnek, egy kicsit ", és állapota?
    Hogyan élnek a következő 4 év Branco?
    Survive, és ha már dolgozunk az életkor kérdése, hogyan fognak élni a végzetes elmúlt évben?

    Természetesen a szájban ... vagy garbó a Beaver
    Jó vadászatot és.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  15. Tawny Owl Wise

    am július 8-án, 2008 @ 01:03

    Nagyszerű!
    Egy szó maradt Bagira mély számomra, hogy nyit egy kolónia érdemes vadászni fenséges ragadozók.
    Most vagyok főállású apa, de jó lenne egy álom, amikor kiskutyám úgy megragadta az első ölni ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  16. Akela

    am július 8-án, 2008 @ 23:11

    Szeretném kifejezni személyes nézeteltérés. Mivel a dicséretes és lehet izgalmas ez az élmény, alig járható. A My City tudom, hogy létezik egy gyarmat (BARI), és engedjék meg, egy kis provokáció, teljesen módszertani garbó, amikor a kapcsoló a kórteremben, mert a dzsungelben, rájött, hogy egy férfi, de mielőtt férfi történetesen egy hód? Ez lehet, hogy csak elég villám? Elnézést, de ezen az úton jártam.
    Jó vadászatot

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  17. Akela Vörös Virág

    am július 10, 2008 @ 19:38

    A hód Turbigo lesz a legjobb! A vezetők olyan csendes .. van egy sztár!
    AK_FR

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  18. Mirella

    am július 10, 2008 @ 21:29

    Milyen boldogság ", hogy megtalálják ezeket a kívánságait megkezdése előtt! Én egy új kolónia hódok régi Grande folyón, egy egykori cserkész, és édesanyja egy kis Lupetta Castorina és egy új kiskutya .. Az izgalom a kezdő minket "vibrál, így remélem, hogy nem lassú, és volt egy csomó adni!
    Gyermekek 5 évből szinte minden sport-és tevékenység "és a tanterven kívüli, mert nem cserkészek? Egy olyan környezetben, ahol tudnak arányában a kor "függetlenné válik, és megtanulják az alapokat, hogyan akar lenni a mottónk EGYÜTT ..
    Köszönet minden a jó kívánságait, és pozitív visszajelzéseket, vagy sem .. mind hozzájárulnak ahhoz, nő!
    Jó egyáltalán úszni

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  19. Francis

    am július 12, 2008 @ 08:54

    A "Branch Castorini" hasznos és előnyös a személyes növekedés?, Egy kérdés azok számára, akik évek óta foglalkoznak "Castorini", akiknek a személyes fejlődésükhöz, az ágak a cserkészet, a felnőttkorig .

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  20. Malak

    am július 14, 2008 @ 15:17

    A nutria Scialandro vagyunk, és akkor megszokja a cserkészet gyermekkora óta ..

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  21. Angyal

    am július 14, 2008 @ 16:29

    eltérő vélemények Bari válaszul all'akela módszertani castorismo ....
    ... "Nem lehet giuducare, amit nem tudom" ...
    annak ellenére, hogy a kolónia a nutria a Bari az elmúlt 5 évben, annak ellenére, hogy a tartományi gyűlésben, és senki nem mondja el senkinek, annak ellenére, hívások, sem került közel tanulni egy kicsit, vagy látni saját szemükkel, amit csinálnak A nutria ....
    Ezért meghívjuk a mi gát, természetesen jövőre, nem eloszlatni a kételyeket, de legalább, hogy mit beszélünk.
    Gyere és nézd meg néhány szép!
    Angyal

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  22. Mária Róma

    am július 14, 2008 @ 18:04

    Jó estét mindenkinek! Bagira vagyok Róma 123 és le kell olvasni a különböző megjegyzéseket már egy kicsit részeg, és egy kis kíváncsiság világít. Találkoztam egy geuppo Castorini a Circus Maximus a találkozó néhány hónappal ezelőtt. Gyönyörű azok hód totem! Ők egy kis közösség! Én megállt beszélgetni a régi Hódok (aki nézte, ahogy játszott a nutria) és izgatottak voltak a kaland és félelmetes teremtmények olyan kicsi, de már megmutatta a személyiségük. Csodálom azokat, akik elindították ezt a kalandot, és talán a jövőben fogunk nyitni egy túl!
    Jó vadászatot mindenkinek!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  23. Catia

    am július 15, 2008 @ 16:25

    Hello mindenkinek! Én vagyok az anya a gyermek 6 éves. Tud valaki mondani nekem, ha vannak kolóniái nutria tartományban Rimini és hogyan tudom felvenni velük a kapcsolatot? A neten nem találtam semmit, és nem ismersz senkit, aki információt tud adni nekem. Abban az esetben negatív visszajelzést, ők is készek, hogy "allargarmi" a tartomány Pesaro. Köszönet azoknak, akik segítenek nekem!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  24. Ivan Danchielli cserkészparancsnok Vicenza (Big Bear fehér)

    am július 20, 2008 @ 09:40

    Azt mondanám, hogy a testvére felderítők Akela Elle Bari mintegy aggályait: BP 1 nap ülésén vezetők azzal vádolták, hogy az egyikük által meg nem tartja be a vonatkozó szabályozás javaslatát (!) És akkor ugyanaz a BP-burst "Pokolba a szabályokkal, nevezzük egy kísérlet" (a pokolba az előírásoknak, nevezzük egy kísérlet!). Azt hiszem, elég megérteni a férfi és a cserkészet szellemét. Egy testvéri ölelés.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  25. Antonella

    am szeptember 3-án, 2008 @ 15:39

    Crunk egyáltalán nem Blueberry, régi hód gyarmat "hód boldog", a csoport Aquila2.
    Mert ha azt hiszed beszélünk települések csak a tételeket, amelyek eltávolítják a különböző egységek? A kolónia létezett Aquila2 A közel 5 éve, a személyzet a régi hód van 2 "anyák", mint az egyik "Ezüst hód", az egykori őr tálalás előtt, és most van egy vezető, szabadalmaztatott "Nutria Silver, az egykori Rover (diák otthonától távol), aki kezdetben dolgozott, majd úgy döntött, hogy felfüggeszti. A probléma az, ahogy Angel írta, amit a legtöbb valójában nem szeretne többet megtudni ipar! Hiszem, hogy a gyermekek számára ez egy nagyszerű lehetőség, hogy belépsz a játékba, tekintve, hogy most 5 éves gyerek már nem azok, akik már 5 éve 40 évvel ezelőtt! Sőt, mi gyarmat az utóbbi időben és nem szöveges, hanem forduljon a vezetők, hogy más csoportok megkezdték útjukat Scout a nutria, a nutria Olaszországban több mint 20 év alatt (lásd Turin 101 :-)!)
    Az Akela, egy kicsit szkeptikus voltam, hogy kérdezzem meg: Milyen hosszú az állományban foglalkoztatott az új gyermekek integrálható más kölykeit? Abitutini hódok most már megszerzett, nem is beszélve, aki tudja "a csomagolás, mert talán néha kölcsönhatásba egy olyan területen, vagy egy kimenet, ez azt jelenti, időt egyéb tevékenységek szórakoztató és kreatív :-). Crunk crunk MINDEN JÓ ÉS SWIM :-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  26. Érzékeny Zsiráf

    am 13 November 2008 @ 21:30

    Jó úton egyáltalán nem szövetség Vigevano 1, ESZA.
    Láttam, hogy akkor is van Castorini, egy remek ötlet.
    Mi azt tervezi, reméljük a legjobbakat. :)
    Testvéri üdvözletét ...

    Zsiráf Érzékeny Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  27. Gianfranco

    vagyok, 16 November 2008 @ 00:02

    A probléma a nutria bizonyára nem könnyű. Először is, azt hiszem, egy negyedik (vagy ötödik) ága cserkészet, akkor is, ha megpróbál elfogadni egy ilyen módszer inspirálta a cserkészet, de inkább korának megfelelő oktatáspolitika. Nekik van az az előnye / haszon megteremtésének tározó jövőbeni Cubs / s, és minden bizonnyal úgy érezte, szükség szerint a szülők. Ez minden bizonnyal öröm a gyerekek / és a résztvevő, mint azt minden közösségi központok gyermek / és, ráadásul megvan az az előnye, hogy .... Ingyenes. Van két nagy kockázatot véleményem közöttük. Ahhoz, hogy egyfajta előszobája lupettismo a felkészülés a tevékenységeket és eszközöket, majd fenyeget, hogy vegye le Branca, hogy elemében van az újdonság és jelentősek a 7-11 éves gyermekeknek. És ennek következtében nyomja a Cubs egy tevékenységi ágban és várakozás eszközök ipar cserkészek .... Ezen túlmenően a vezetői nutria valószínűleg érezni baby sitter csoportot, és leküzdeni a több oka veszély előrejelzésére lupettismo tevékenységek, és a cserkészet általános (egységes, ígéret, a szabályok és szertartások ....). Tartsa szem előtt, és igyekeznek elkerülni ezeket a kockázatokat (már nagyon erős a fióktelep kölykeit, amely magában foglalja a gyermek / és 12 évesek), lehetséges, hogy Castorini hasznos szolgáltatás családok és a tartályt a csomag. De legyünk óvatosak, hogy ne bontsa ki túlságosan a cserkész módszer, talán a gyermekek 3 éves és 5 éves és idősebb felnőttek 18-75 .........

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  28. Antonella

    vagyok, november 17-én 2008 @ 10:06

    Kedves Gianfranco, hadd kérdezzem meg: "Mielőtt hitelt adok a kifejezésre, akkor megvan, hogy elolvassa vagy magyarázza a módszertan a nutria?" Úgy gondolom nem, mivel, ahogy beszélnek.
    Talán tudnod kell, hogy "Öreg Beaver" anyukák és apukák nem unatkozik a megszokott életét, hogy úgy döntenek, hogy ezt a gyermekfelügyelet gyermek mások. A castorismo saját módszertanát, és a kolónia vezetői még szükség van egy olyan képzési folyamat, mint a más ágazatokban, és a végén ez kapsz a szabadalom fő kolónia (1 év szakmai gyakorlat fióktelepe, WE módszertant, valamint egy év után, WE az igazolás, majd szakdolgozatomat).
    A castorismo olyan módszer, amely bizonyítottan több mint 30 éve, tudtad, hogy Olaszországban egy pár kolóniák életben több mint 20, és bizonyos csoportok, sok cserkész vezetők maguk is a nutria! A castorismo ben született Kanadában, számos országban a világ hivatalosan is a negyedik ág: Ausztrália, Új-Zéland, Franciaország, Anglia, USA, Holland Antillák, India, Bahama-szigetek, Peru, Guatemala ... Szeretné folytatni? :-) Az értekezés a Már alapozták módszertan nemzetközivé castorismo ... és akkor miért nem terjedt módszert felderítők 18 éves 95 évre? Van egy olyan korban, tanulni új dolgokat, és új tapasztalatokat?
    Még egy utolsó dolog: aki azt mondta, hogy a nutria a játék a Cubs vagy a tanszék? ... Láttál már egy gyarmat "munkahelyi"? ... Ha szeretne jól szórakozik ", és megismerni egy kicsit jobban, hívlak téged kolónia, ahol én vagyok, én mindjárt a hódok és más öregek, nincs idő adja meg a fantasy világ! Ha további információt szeretne, talán tudok segíteni :-) Crunk egyáltalán.

    PS: bocs, de ha a nutria az óvoda a Cubs .... A Cubs az óvodák az osztály?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  29. Fehér Sas

    vagyok, november 17-én 2008 @ 14:40

    Az én csoportom a Caltanissetta 7 ° a nutria 10 éve, ma is mintegy r / s, akik mennek, hogy az indulás már castorini.Sicuramente kevés az információ róla, vagyis, hogy néha mi vezetők egy kicsit vonakodik új dolgokat, így ítéletek és megjegyzéseket is inappropiati.Prima a mondat fondo.Con öröm tudni, részt vettem egy pár percet a nutria a tavaly nyáron úszni, fantasztikus élmény, a vezető qust'anno kolónia. Hiszem, ha látom. Crunk crunk egyáltalán.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  30. Gianfranco

    vagyok, november 17-én 2008 @ 19:47

    Kedves Antonella,
    Úgy érzem, feszes szerepében ördög ügyvédje, de ha mindenki csendes, jó? Szóval ...
    Természetesen Elolvastam különböző anyagok castorismo (rossz idő, annál jobb a nutria ...), beleértve a gördülő képzés, és meg vagyok győződve arról, hogy egyre értékes oktatási módszer éves gyerekek 5 és 7 év. Személy szerint én kevésbé vagyok meggyőződve arról, hogy bár minden bizonnyal ihletett cserkészet, tout bíróság lehet nevezni cserkész módszer. Talán előfeltétele, valamint egy másik szintre, ez a módszer ág kölykeit. Ezalatt azt értem, hogy a módszer csak a scout ág felfedezők? Nos, a beszéd, a végletekig igent mondanék. És nem csak ő van így született, hanem azért is, mert a 11-17 éves korosztály a cserkészet, hogy erős befolyást a képződését, és karakter lehet beszélni "alkotó jó állampolgárok." Egyetértek azzal, hogy ez egyszerű beszélni a gyerekszobába, és amelyek tekintetében a nutria kölykeit, cserkészek, azonban míg az ág saját önellátását metologica munkánkat ág Cubs (és nutria) súlyosan veszélyezteti, vagy landol a tapasztalat ág Rangers. (PS A BP ág Cubs kell felkészíteni a gyerekeket, hogy legyen jó felderítők ....) A gond az, hogy a közepén a hódok, hangyák, lupette, coccinelli, katicabogarak, mókusok és ki tudja még mit, akkor elveszti szem elől a cserkészet Baden Powell kitalálni mi az új és a jelenlegi Pinco Pallino. És ez természetesen jó, hogy módszertanilag beszél nutria van, aki az eszközök rendelkezésünkre állnak jól, de a kockázat valós véleményem szerint a túllépés fel. Gyakran előre. Tudjuk, hogy ma a kedvencei 7 és 12 év közötti, és a szex egyre nehezebb beszélni fejlődési szükségleteit. De biztos vagyok benne, a vezetők minden tőlük telhetőt megtesznek a hódok. A lényeg mindig az a véleményem, hogy támogassák a módszertani viszonyítási pont. És azok, akik jelenleg nem Scouting for Boys, és a kézi Cubs a könyv a vezetők. A többi már a kísérletezést.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  31. Antonella

    vagyok, november 18-án 2008 @ 17:06

    Kedves Gianfranco,
    Egyetértek veled, amikor azt mondja, hogy a módszer lényege, hogy az ágazat felderítő felfedezők, sőt az egész világ beszél: hód (nutria), kölyök (bocsok) felderítők (cserkészek), Rovers.
    Egyetértek veled, hogy minden más vizsgálat történik ... de komolyan és elkötelezettséggel. A castorismo képviseli a kezdeti szakaszban az út, a szabályoknak megfelelően saját, alkalmas arra, hogy az adott fiatal korban. A referencia pont ugyanaz mindenki számára: "kezdődik" a férfi és a nő távozása.
    Valójában mindannyian ugyanazt a nyelvet beszélik, és mi legyen hálás BP, amely nagyon nehéz időkben, annak ellenére, hogy katona, de a gyerekek csak a gyerekeket ... (nem jogokat vagy kötelezettségeket), a jobb belátás volt, hadd Hihetetlen kincs, amely még ma is, ahogy olvastam és újraolvastam azt találom, félelmetesen aktuális!
    Ginafranco Köszönjük ezt az ötletek, nagyon örültem ... a meghívást, hogy jöjjön a kolónia továbbra is érvényes: mi vagyunk a Dam "Happy Beaver" csoport AGESCI The Eagle 2. Crunk egyáltalán ... Blueberry ;-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  32. Gianfranco

    am február 2., 2009 @ 11:22

    És aki azt mondja, hogy haszontalan és Polis, hogy a vita öncél? Jövő szombaton lesz az első találkozó Castorini egyesületünk. És köszönet Antonella és egyéb beavatkozások sérelme nélkül, a korábban kifejtett nézeteivel, egy kis új megközelítéseket a csodálatos világ cserkészet. És ez egy jó vadászatot mindazoknak, akik tisztelik a törvényt.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  33. Antonella

    am február 2., 2009 @ 15:59

    Gianfranco Kedves, jó első úszni a kolónia (mi a neve?) Úgy gondoljuk, hogy jövő szombaton fogunk lépni "paktum", van 6 kiskutya, hogy már nem a bőr, már készen hálózsák.
    Hadd tudja, hogy ment. Crunk az összes Old Colony Beavers :-) Áfonya

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  34. jelöljük

    am február 3-án, 2009 @ 02:35

    Sziasztok én vagyok a vezetője a cég "ages.mi betét a beszédében, hogy elmondja mi a tényleges érkezési pontja. már sok éve van kolóniák hódok szinte minden csoportban. Ebben az évben kell vennem egy lány mellett a kezdetektől, hogy jön a hód ... ovveeo már 13 éves felderítők 20 az élet. De most ez a lány un'eccezzione. abban az értelemben, hogy a hód az egyetlen az évben ő folytatta, amíg az indulást. Más grupppi tudom mondani, hogy csak 2 vagy 3 származik a Rover colonia.Mi csoda, ha minden elkötelezettségét vezetők és munkások dolgoznak a telepen nem lehetett költeni a kórteremben csapat vagy vállalat szerint.

    bs

    Mark

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  35. Antonella

    am február 3-án, 2009 @ 17:03

    Kedves Mark,
    Én nem nevezném kidobott munkaerőt, mert (és ez az én személyes véleményem!) Még akkor is, ha elmentem egy gesztus, egy mosoly, vagy a memória bizonyos kimenet egyik hódok, már siker , függetlenül az út, hogy fog "felnőni".
    Azt mondják, hogy ha elfáradsz, mert túl korán kezdtük a tényezők számosak és gyermekei ma körül sok lehetőséget ... néha a probléma szülők nem hiszem, hogy könnyű korán kelni vasárnap, mert a gyermeke " kimenet, vagy részt vesznek egy közös étkezés, ha akarsz maradni valahol máshol, vagy ... és nem azért tartják a társadalmi életben a gyermek, hanem azért, mert egyre gyakrabban kapsz szombattól "viselni a bőr" és a talán a család fogalmát tartózkodik otthon együtt.
    Ez nem csak választás kérdése, hanem a tőke Passion "P", "s rajtunk múlik, átszúrja a vezetőinknek Passion, valamint a szülők a gyermekeiknek, a mi mosolyog (még a nehézségek ...) tetteinket, és ez nem azért vagyunk "szegény iszákosok" mindig boldog, hanem azért, mert hiszünk abban amit csinálunk, ne csüggedjetek: minden, amit teszünk, hulladéknak a munkaerő, egy gyönyörű játék, a játék az élet, hogy mi kapcsolja be dalokat, tűzijáték, virrasztásokat ... vagyunk kiváltságos, nem gondolod? Még ha más utak, más irányba, akkor biztos mindenki emlékezni fog legalább a pattogó a tűz, miközben nézi a csillagokat, és készített terveket közösen ;-)
    Jó utat! Blueberry.)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  36. Tarcisio

    am február 4-én, 2009 @ 02:51

    Milyen igaz, hányszor szemben visszatérő hiány vezetők kértük "igen, mi zárjuk? az állomány, akkor a legegyszerűbb megnyitni, hadd összpontosítson a felfedezők, az ág a fejedelem, és a rover, hogy tud adni nekünk, vezetők, és akkor inkább keskeny fogak és folytatódott mind a 3 ág, de .. A kétséges maradt. Amely bizonyos mezítlábas nyers adatok nagyon kevés, legalábbis az én csoport, a Cubs érkező Rover és olykor kellemetlen. De azt is megkérdezzük: vagyunk benne, hogy ha nem voltak Branco, aki kinyitja az ajtót, a közösségekben, ahol működünk, jó lenne, akkor azokat is többé-kevésbé egy pár felfedezők és Rovers. Talán az igazi probléma, hogyan kell jó folytonosság, lelkes, de gyakran préselt, vezetők és oktatók, akiknek keze, és jó látni egy nap, hogy hívja 2Luupi garbó, a farkas, a farkas. " Jó vadászatot, és minden jó módszer .. globális oktatási projekt, ez a szép, de nehéz út, amely követi a divvenire egy színlelt rover.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  37. Andrea

    vagyok május 6, 2009 @ 10:08

    Talán tudjuk, és meg kell kérdeznünk, miért BP A cserkészet nem adott a 6 és 8 év?
    Talán azért, mert nem volt szükség?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  38. tarci

    am május 18, 2009 @ 00:56

    Őszintén szólva nem tudom, de újra olvasni a különböző beavatkozások BP Úgy tűnik, hogy utolérjék az egyik nagy mentális fürgeséget jelent, ami talán, nekem volt az igazi erőssége az oktatási üzenet. És "Ti kezdődött kora felfedezők és a hímek, de nem Chilében megdöbbentem, amikor rábukkant egy meglepetés előtt cserkészek, megragadta a lehetőséget. És ez így volt, mindig nyitott az új igényeket, Cubs, rover, később született. Úgy tűnik számomra, hogy haragszik többször előtt a merev szabályok és megismételte, hogy azt álmodta, és javaslatot indítványt, mert úgy gondolom, a társadalom nyitottabb az innovációt, a különböző cégek, beleértve a cserkészet fejlesztett. Én vagyok a híve, de a világi kultúra, ahol a szekularizmus értendő, mint az ellentéte integralism, és érthetetlen dogmatikai olvasata cserkészet. Talán meg kellene nézni inkább a társadalom, annak igényeit és a kapcsolódó mindezt a mi ismeretek nem egy ideológiai konfrontáció.
    PS Az én csoportban vannak a nutria és most nem tesszük fel a kérdést, hogy miért nem mi vezetők, különösen a három ág "hivatalos", de nem zárja ki a priori semmit. Biztonságos utazás

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  39. Cristina

    am május 25, 2009 @ 14:31

    kedves,
    Én vagyok egy öreg hód, aki nemrég fejezte be éves tevékenységi fárasztó az utolsó úszás, mielőtt a nagy nemzeti mezőt fogja látni kolónia hozzálátni a szigeteket a gyermekek jogainak és serdülők ... ez nagy sajnálattal, hogy Én is lehet menni ....
    Azokban az években, amikor úgy gondolják, hogy bp kereső gyermekek 5/7 év volt, jobban strukturált és szilárd családi értékek osztozik az egész társadalom.
    Most a család módosították, és gyakran a gyerekek ebben a korcsoportban a beszerzést a telefon, de nem hagyod őket labdázni, vagy egy kis liszttel és accqua ...
    Imádkozom, mind fizikailag, mind érzelmileg kimerítő, soha nem felejti el, hogy a castorismo Viere egyedülálló lehetőséget nyújt a kis és nagy értékek a béke cserkészet, hogy mindenkinek joga van a ...
    és ha nonavete tenni a június 7 raggiungetemi Casorzo 15.00-kor és játszani sárkányok ...
    crunk crunk
    A régi hód
    Cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  40. Antonella

    am május 25, 2009 @ 16:57

    Talán tudjuk, és meg kell kérdezni, miért nem adott a BP egy felderítő 8-12 év múlva?
    Talán azért, mert nem volt szükség?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  41. aquiladeglialburni

    am június 7-én, 2009 @ 23:29

    Az enyém nem egy megjegyzést, de meghívást: szerda június 24, meghívást minden gyarmatok Castorini Torino (Torino egy ünnep számunkra a védőszentje ünnepségek), sőt az egyes családok hód, egy nap a Green.
    Találkozó a Scout Base "Kalandpark" mentén Po (Corso Casale, Állatkert bejárata volt, a korábbi kísérletezés). A program tartalmaz egy ülést 9,30 s és egy bike kerékpár út mentén a Pó Ciclopista felfedezni a nagy folyó és egy délutáni játék, szórakozás és kaland. Meg kell először regisztráljon. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) vagy jamborette@email.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)

Hozzászólások RSS · Trackback

Kérjük, írja meg véleményét

Név: (szükséges)

E-mail: (nem publikus - szükséges)

Weboldal:

Megjegyzés:

Immagine CAPTCHA
Másik kép
*


Azt akarom, hogy frissíteni kell semmilyen változtatást a cikket, nem hagy megjegyzés most