Young Explorers Lombardi (GEL)


Young Explorers Lombardi

Egyesületünk, a gél - Young Lombardi - 1995-ben alakult a vezetők több mint 20 éves tapasztalattal scautistica világi. A gél sok tagja van osztva négy ága: a Castorini kezdik kaland korában 5 éves, a 8 éves és 12 éves, a 12 éves és 16 év közötti, a Rover 16 19 év és az utolsó (de nem utoljára!) a negyedik ág által alkotott felnőttek számára feladataik ellátása céljából scaustistiche tevékenységek minden korosztály számára.

A tevékenységünk közvetlenül merít az összes tanítását az alapító , az irányelv célja különösen a közvetlen kapcsolatot a természettel, kezdetektől fogva elsősorban pedagógiai gyakorlatban. Mi gyakorlat számos területén szabadtéri élet, a tanítás a gyerekeknek a fő techiche topográfia, úttörője Campismo nem hagyja figyelmen kívül a fizikai aktivitás.

Olasz Szövetsége Cserkészszövetség
Egyesület tagja a FEDERSCOUT

A fő célja egyesületünk továbbra is "jó a világ polgárai", kiemelve az egyedi tulajdonságokkal felelős magatartásának ösztönzésére fiatal koruktól kezdve. A gél svolgele tevékenységét annak Cserkész észak-nyugati részén Milan, a határok három városi parkok, az egyetlen csoport, a milánói, hogy van egy terület, zöldövezetben bő teret élni Élet Scout.

tájékoztató
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Értékelés: 6,7 / 10 (3 szavazat)
VN: F [1.9.17_1161]
Értékelés: -2 (6 szavazat)
based on 3 ratings Young Explorers Lombardi (GEL), 6,7 10-ből 3 értékelés alapján
Részvény

16 hozzászólás eddig »

  1. Paul

    am július 13, 2008 @ 11:41

    Látva az összes cserkész egyesületek felmerülő az elmúlt évben, őszintén vajon mi az oka ennek elterjedése. Különösen figyelembe véve azt a tényt, hogy sok csoport évente nehézségeivel minden pedagógus kell folytatni a munkát.

    Mi ez az összetűzéseket?

    Paul, Trieszt
    (Egy város, ahol túl sok egyesületek)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (1 szavazás)
  2. Ivan Danchielli cserkészparancsnok Vicenza (Big Bear fehér)

    am július 23, 2008 @ 14:14

    Kedves Paul, Trieszt, július 13-án az oka ezeknek a megosztottság egyszerű: vannak olyan emberek, akik belefáradtak az abszurd, hogy a szolgáltatás megrendelések székhelyén. Néhány példa ér ezer szónál, egyes kereskedelmi csoportok "több" rendeltek el, hogy lemond, mert nem műveletekre férfialakok a "fej", feltéve, hogy a nőalakok, megtiltották, hogy részt vegyenek a Szent Mass egységes szankció a kiutasítási megkapta a "felekezeti" Az Egyesület (nem multi-hit), a megbízás határozza meg a "központi bizottság" tekintet nélkül a személy jellemzői működő képviseleti irodák, tevékenységek közötti fiúk és lányok fenn kell tartania legalább 3 mérföld, betiltották, mert a nem oktatási területen a részben csak a mező lehetővé teszi az egység, de csak 4-5 tétel, természetesen a magas hegyek és 1 szám csak 19 éves, két éves tapasztalattal, kifejezéseket, mint " Én vagyok a biztos és a letétkezelő a módszer "(4-5 év tapasztalat képest 45 e az ülésen jelen ... és így tovább. Remélem, annyira, hogy megértsék a dinamika, ami aggasztja Önt. Hidd el, sokkal inkább egy pluralizmus, hogy a szövetségi kényszerítő és központi módszer, amely bármilyen véleményt tilos egy "értelmiségi" üzembiztos. kezdtem lélegezni öröm felderítők után 45 évvel, csak a Föderációban. Végül ne felejtsd el a szavakat, a BP által kifogásolt főnöke (! ) a javaslatát "ellen" a rendelet "Pokolba a szabályokkal, nevezzük egy kísérlet" (a pokolba az előírásoknak, nevezzük egy kísérlet!). Azt gondolja.
    PS: három évvel létrehozása gróf 80 tag (8 cserkész vezetők), ami tartozhatott a szekció CNGEI ha csak a "vezetők" is már több széles látókörű és kevesebb védekező. Kulcsszó: "nyitott".
    Biztonságos utazás.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  3. Mark (Ötletes Fawn)

    am július 26, 2008 @ 13:15

    Sajnálom, de ... beszélek AGESCI fejét, és olvassa ezeket a megjegyzéseket Én nagyon jó benyomást, hogy milyen szervezetek működnek "nővérek" olasz. Mindezeken túl, a gondolat volt túl nehéz felekezeti társadalmunkban, de bizonyos dolgok előtt, lennék újra tanítani az értékeket a cserkész fiúk számára a szabadságot, hogy kifejezze Az alábbi értékek a jog és az ígéret, hogy ..., szerencsére, tudom az én szövetség!
    De a tömegpusztító fegyverek elterjedésének nem segít ... ötlet kell kezdeni cserkészet mindenki BP, nincs értelme, hogy vannak 1000 különböző értelmezései a módszer ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  4. Ivan Danchielli cserkészparancsnok Vicenza (Big Bear fehér)

    am július 27, 2008 @ 21:17

    Kedves Márk, egyetértek veled, és ossza meg gondolatait. A mi Egyesület, hogy ne torzuljon, hanem a módszer végzett folyamatos kutatás eredeti forrásból származó gondolat a BP Azt hiszem, tudom, elég jól. Beszéltem csak hibák CNGEI jövök, és tudom nagyon jól, semmi. A számos helyi szervezetek nem hajlandók adni a saját értelmezését az egyes módszerek, de csak a kutatás és létrehoz egy független kezelését szervezeteik, ismétlem: Ügyvezető naponta messze utálatos hibákat, amit felsorolt. Ebben mi nagyon közel áll hozzád és hozzám. A módszer semmi köze. Cserkészet eredeti távon velünk, nincs veszélyben, sőt! Egy ölelés és kézfogás. Biztonságos utazás. Big White Bear.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  5. Dominic Pumpkin

    am július 30, 2008 @ 14:37

    Az a benyomás, hogy a cserkészet "világi" a teljes pusztulás. Szökések és téves volta most már valami, hogy alig lehet meghatározni, mint lényegtelen.
    Triesztben, Gela, Taranto, Vicenza, Massa Carrara, Manziana elhagyta a közös otthont, új utakat választani.
    Az elmúlt mások ezt megtették, (cserkész szardíniaiak, GEL, Assoraider)
    Egy egyesület, amely most mintegy 11.000 regisztrált ezt nem lehet leírni, mint a eredményeként "personalism" lesz az összetűzéseket vagy tudatvesztés.
    A problémák jelentősek lehetnek.
    A menedzsment a társulás, valamint a szerkezet a lányai az értékeket testesíti meg, hogy mi.
    A szekuláris eltolódása több világi Cserkészszövetség látható, hogy mindenki láthassa.
    Valójában Nagyon meglepte a változás törvénye BP. Isten helyett a Cubs egy általános spiritualitás, nagyon új kor, az alapján ez jön a következő lépés minden bizonnyal érinti a változás a jog és a Scout szerepét osztályvezető, amely lehet, miért ne!, noha nem heteroszexuális.
    A többi összhangban kell lennie az ötleteiket.
    Remélem, hogy a történelmi és az ideális CNGEI többvallású, nyitott, szekuláris, pluralista tud lenni megtartja és megőrzi a választók kimaradni akar tovább élni, és javaslatot tesz rá.
    Próbálja maradni egyesült, nem disperdevi.
    Isten tudja, mire van szükség ma Olaszországban az a hely, a bevándorlás és a kulturális változások a világi cserkészet, erős, jól strukturált és a cég az ő eszméit befogadni a diákok, akik még csak nem is olasz, kiegészítve (nem ellenzéki) a gyóntatószék.

    Germano szorgalmas!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (1 szavazás)
  6. OldStoneGrizzly

    am augusztus 7-én 2008 @ 00:49

    Nos, teljesen őszintén nem értem mi a baj a cserkészparancsnok nem egyenes ...

    nem lesz előítéletek?

    És akkor mindezt beszélni a "visszatérés BP" nekem egy kicsit "vicces. Mi volt a célja a BP-ben megalapította a cserkészeknek? Az állampolgárok az Egyesült Királyságot, hogy hasznos lenne a társadalomnak, és aktív értékek hordozói vele összhangban. Nos, Álljunk meg egy pillanatra: így is kell lennie, ma, jó állampolgár? A vallási fundamentalista, bármely vallási ez lenne a jó cserkész és jó állampolgár? Mit társadalmat szeretnénk holnap? Az értékek, melyeket alkalmas a poszt-viktoriánus Angliában hasznosak ma?

    Kérdezi ezt a kérdést nem istenkáromlás, azt hiszem ...

    Jó vadászatot

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 1 (1 szavazás)
  7. Dominic Pumpkin

    am augusztus 11. 2008 @ 24:08

    Nincs elfogultság, de nem értem miért megy katolikusok misére, ha CNGEI egységes CNGEI legyen bekötve az egyesület (így mondják a nagy fehér medve).
    ez egy hiba vagy félreértés?!
    (Remélem, hogy nagy fehér medve eltúlzott)

    Német fáradságos

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  8. Tarcisio

    am 12 Augusztus 2008 @ 00:32

    Még mindig CNGEI, de azok a vezetők és oktatók, akik úgy vélik, hogy egyre nehezebben tartózkodására az egyesület. Ne ossza meg véleményét a barátja nagy fehér maci, akivel közösen több mint egy évtizeddel a tagság CNGEI Vicenza, nem úgy távozik, ha részt vesz egy templom szolgáltatás egységes, de véleményem szerint a CNGEI önkéntesen vagy Nem fordult az egyesület a nem-hívők, ateisták nem is beszélve. Az én időmben az iskolavezetők proponovena "a csend az aktivitás", hogy a vallási szertartásokon való részvétel, ma van az utolsó jelentés, hogy a vezetők arra figyelmeztettek, hogy azok, akik szeretnének részt venni a Mass kell menni misére a szokásos 8 óra előtt a tevékenység kezdődik. Sajnos van egy hatalmas hiány vezetők és vagy bezárja, vagy megváltoztatja az egész csoport (Manziana, Massa, Trieszt (2), Taranto, stb. Vagy abban reménykedik ... Az ígért új bocsok eredetileg hiányzott: a szó az ígéret; a legjobb, a "száraz", ha mi vagyunk Isten-haza-család, majd belépett a fordulatok, az indikációhoz kötelezettsége a részét a WOSM, de mindig az "Ígérem, hogy szeretni ...." Mi olyan kevés, hogy szeretnek venni őt a világi Prom ... még most kéne vállalnia mondani. Ezért 24 év után vezetőjeként CNGEI reményt arra, hogy változtassa meg a dátumot károsítása nélkül a srácok, hogy a vezetők gyakran Mario Mario Rossi és Rossi .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  9. Ivan Danchielli cserkészparancsnok Vicenza (Big Bear fehér)

    am szeptember 4-én, 2008 @ 22:15

    Voltam helyettes osztályvezetője, a dzsembori Japánban 1971-ben és a World konferencián a jó Aldo Marzot ismertette tervezetét a negyedik ága a "Raider" (post-rover cserkész fiatal felnőttek ..). Sírt botrány CNGEI Marzot, és kénytelen volt a földre ASSORAIDER. Én idézhetnénk számos más példa az én hajthatatlansága szövetség eredetű, melyek közül az utóbbi a következő: Irodánk minden csoportja részt vett az összes egyesületek, ez egy gyönyörű helyszín felderítő tevékenység, kevesebb, mint a CNGEI városunk ... nem létezik számukra. Cserkészek és testvérek gondozását egymást, hogy azt gondoljuk, a fiatalok több mint a családok. A többi már kopár kavart. Ideális univerzális ölelés mindenkinek. Jó vadászatot és jó utat.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  10. Tarcisio

    am szeptember 8-án, 2008 @ 23:34

    Kedves Big Bear White eszembe Rettegett Iván, elsöpör mindent. Ez nem teljesen igaz, hogy az összes korábbi szakasza, amely már az első biztos, elfelejtettem .. jöttünk, hogy az ígéreteket a bocsok tőled, és már adtam több mint vendéglátás, a jelvény és egy könyv a mesék által közzétett meg. Tudod, hogy egyetértek veled, de más kérdésekben, mint bármely más egyesület, eltérnek. Sajnos, de szerencsére nekem is, néha jobb szétválasztani a leginkább nyugodt, és továbbra is új helyre, hanem továbbra is pizzicarci haza. És amikor azt mondom, jobban értem a felderítő mint jelen esetben, most van 70 gyerek, akiknél több örömet felderítők az üzenet. Lehet, hogy ez inkább egy szimbólum.
    Jó vadászatot - Road - Way

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  11. Marco Sabatini

    am 17 Szeptember 2008 @ 05:39

    Körülbelül elterjedése önálló cserkész egyesületek, jelen pillanatban azt hiszem, meg kell értékeljük, hogy elfogadásával a filozófiát az ókori Kínában, "lehet egy katasztrófa, lehet áldás." Természetesen a lemondás olyan út, amely úgy tűnik már nem kivitelezhető, hogy megnyitja a kitaposott ösvényen jár súlyos hiba esetén, a gyász időszaka, túl lesz rajta, a kezdeményezést. Ez nem történik meg minden nap, nem mindenki, de ez történik egyre több cucc frequente.Non emberek gyenge gyomor, vagy anélkül a belső struktúrákat.
    A sodródás ateista, materialista, hogy több mint vesz CNGEI, hogy a közelmúltban kezdett válni az egyesület a nem hívők az egyik oka okozó elpártolásra teljes területét. Én tökéletesen rendben Mimmo Pumpkin AGESCI emlékeztetve arra, hogy más okból, akkor jobban járnak szempontjából téves volta.
    Meg kell azt is, hogy a keresés az ön-asszociatív struktúrát határozza meg néhány éve egy bürokratikus viselkedés (mint a "hatalom bélyeg"), vagy rosszabb, öntelt és arrogáns néhány asszociatív szint által támogatott egyoldalú értelmezése a szabályok túlságosan merevek (a törvény ez az ember, és nem fordítva). Ez akkor történik,-úgy gondolom-, mert arrogánsan igyekszik ápolni a ambícióit monopólium avvilendo Egyesület mozgalmi szervezet. Ezzel kapcsolatban emlékszem a szép cikket a Journal of Don Romano Nicolini AGESCI "B.-P. kezdene a Brownsea? "Scout-PE 13. sz június 6, 2007. Mi a San Casciano Val di Pesa, Florence-emiatt hagytuk AGESCI FederScout választó set-asszociatív és autonóm és összekapcsolt Cserkész BP mondván:
    "Célunk, hogy decentralizálni
    kezelése Mozgalom
    amennyire csak lehet, így
    a bürokrácia elkerüléséhez
    és hogy a maximális
    a demokratikus autonómia
    a helyi struktúrákat.
    Nem vagyunk annyira egy szervezet
    Mivel a testvériség,
    költözött a szellem és
    Az íratlan törvény a lojalitás,
    ahelyett, szabályokkal és
    nyomtatott előírásoknak. "
    A végén, és megállapítom, hogy hangulatát az a mozgalom, amely egyedi és mindnyájan testvérek vagyunk, és figyelte a távolból kifejezések
    szervezet a különböző társulási formák.
    Minden olyan testvéri módon!
    Marco Sabatini elnöke SCOUT GROUP promoter

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  12. Stephen Montserrat 1 éves korig

    am 17 Szeptember 2008 @ 18:57

    Az elemzés Mark, én személyesen találkoztam idén Bisceglie, érint egy kérdést, amely biztosan, csak néhány éve, hogy soha nem beszélt sokat: az egyesületek a szétválások több "fontos", l ' Agesci, és az utóbbi időben is CNGEI Assoraider.
    Anélkül, hogy az egyes rendezvények, Mark azt mondja, tisztán, hogy mi a fő oka az ilyen osztályok és én nem vagyok itt megismételni, én csak azt mondom, hogy ossza meg teljes mértékben.
    A konstruktív vita, hogy mi vezet szekciók, csoportok, egyes állatok, hanem távolodni az egyesület tagsági segítene megérteni, ha tévedsz, és segítene, hogy követni az utat "megosztott", hogy egy napon, hogy valamennyi cserkészek olasz föderáció, tiszteletben mik a különbségek és sajátosságok, az egyes jellemzőit. Lehet vegyünk egy példát a Federscout: sok társulások, világi, katolikus, pluriconfessionali, különböző történetek, a különböző régiók stb, de minden együtt beszélni, akkor összehasonlítani, rendezvények szervezésére és tevékenységek. Azt hiszem, ezt nevezik "Scout testvériség"! És ez egy csodálatos élmény élni!
    Én vagyok idealista, de én álmodom a közös otthon valamennyi olasz felderítők. És a "lehetséges. De mindig nem megfeledkezve a tanítás a BP: cserkészet mozgalom. Azt hiszem, hogy valaha is használta ezt a szót véletlenszerűen, de a pontos jelentése: a mozgalom is, nem zárja ki, folyamatos és örökös utazást, hogy javítja és bővíti minden nap!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  13. Angel Benassi

    am 21 Október 2008 @ 17:54

    A szellem Scout egyike függetlenül a szimbólum, amelyek alapján gyakorolja.
    Milyen "régi cserkészek" Sajnálattal hallom beszédeket, amelyeknek semmi köze a testvériséget, hogy léteznie kell egymástól minket.
    Én sajnos volt rossz tapasztalatom a helyi AGESCI, ahonnan én jöttem, de ennek ellenére én mindig kész a párbeszédre és együttműködésre, ha szükség van rá.
    Remélem, hogy a jövőben a dolgok változhatnak, meggyőződésem, hogy a vis maior cserkészet is, és mindenekelőtt a testvériség született sokszínűségét.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  14. Boldog Duck

    vagyok, november 10-én 2009 @ 03:46

    Helló
    MI Antonielli neve Paul és én vagyok a Scout Group Scout Agesci Folignano1 vagyok járó kedvezmény 46 fia (édesapám nel1950circa Patent No. 1) aktív szolgálatban, amíg néhány évvel ezelőtt. Én csak most találtam a weben, de rég hallottam rólad, és most mondtam, Toh "itt van még egy Cserkészszövetség, dopoquella Trieszt Lombard is, az egyesület kap egy kicsit a Bergamo, akkor a sor, Puglia, majd a rómaiak az északi és nyugati Firenze.
    Kíváncsi vagyok. Milyen értelemben, hogy hozzon létre egy másik Cserkészszövetség? A Agesci a CNGEI, az ESZA volt jó? Idézek csak a 3
    mert ők a legnagyobb és a 3 is nekem, mert túl sok ugyanez igaz a többi discorsoche tenni veled.
    Azt is oktat fiatalokat azzal a módszerrel találta a BP, mint egy cserkész mondani. Miért, ha szeretné tenni az oktatási szolgáltatást a gyerekek ne osszák kombináció? Mi olyan összeegyeztethetetlen vosrti a gondolatait és ideológiák? Bocsáss meg, de látom kevés az alázat, és túl szomjas, hogy a középpontban.
    Ha a BP volt alkalom, nem hiszem, hogy nagyon izgatott ez a felosztás, mert ő mindig prédikált a Brotherhood of sout szerte a világon, és most oszlanak sok társulások mah! Van elég megosztva az egyház, most hogy te is scout.Scusatemi e levél talán egy kicsit csúnya, de ez a gondolat, hogy végeztem belsejében egy darabig. A várva a választ vu talán gyümölcsöző útjavítás comunque.Buona
    A cserkészet a Kacsa boldog.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)
  15. Robert Stanzione

    vagyok, november 10-én 2009 @ 17:32

    Megjegyzés:
    Én figyelmesen olvassa el, amit a srácok leírja, megjegyezve, vizsgálható, és kommentálja, és gratulálok, mert vettem észre, minden vágy, hogy találkozzanak és versenyezzenek eszmék és hitek elérte érett. A cserkészet egy olyan környezet, ahol meg lehet tükrözni, hasonlítson és szabadon kifejezni, és talán az egyetlen jó dolog, hogy most már úgy hódította meg köztünk. Ami a többit illeti, az én szomorú meggyőződés, hogy minden a látvány és surf céltalanul. Nem tudom, de azt hiszem, talán én vagyok a legnagyobb veteránja minden író. Élet, vitorlázás, közel 80 cserkész 1945 óta. ASCI cserkész, rover által CNGEI, majd SM ALT biztos, társ-alapítója négy egész életemben. Három Jamboree, most vitatott CNGEI ki. Ők ismerik a mások által figyelmen kívül hagyott néhány, talán valaki megengedettek, ha nem kérdőjelezték meg. Írtam én kalandjai 150 történetek, sok a cserkészek Olaszországban és oltri 12 országban, ahol végeztem a munkát egy életre. Az egyik személyes fiókját a nyers cserkészet: Hasznos, oktatási, hanem könnyen kezelhetők, és félrevezetik azokat, akik követik őt a képmutató módon jelenleg használatos. Guy egy dolog az oktató, a másik pedig a pedagógus. Haladunk a sok középszerű oktatók, nevelők csak nagyon kevés. Tehát a cserkész mozgalom által meghatározott autonomasia oktatási mozgalom nem az, amit teszel. Dicséretes próbálkozás, persze rossz eredmény. Sajnos, a csoportok gyakran otthont pressapochisti, éretlen, arrogáns, exhibicionisták, elmosva az alapvető értékeket, lógni a módszer, így csak az a célja, hogy személyes sátor leplezni a polgári és erkölcsi csőd.
    Ha azt szeretnénk, időt, és kövesse a blog minden oly sokszor: a Pelican Succiso én újonnan megnyílt ajtón tettem, hogy adja ki az érzéseimet és tapasztalataimat több mint 50 éves cserkész cserkészet gyakorolta először az egyesületek az élet későbbi szakaszában, és Munka kapcsolatot az emberekkel, a különböző etnikumok, a kultúra, a hiedelmek, a különböző vallások. Én szerencsés voltam, hogy képes legyen mérni, hogy megkapja, és adjon valamit a sok olasz, keresztény, polgári, lelkes.
    Biztonságos utazás és SUSP White Feather

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: -2 (4 szavazat)
  16. Tarcisio

    óráig február 27, 2012 @ 01:13

    Én, a szellem a tudás, ha kap egy pontosítást GEL: néhol azt olvastam, hogy a gél áll, több csoport Londonban, de látom a webhely szerepel egyetlen székhelye Milánóban. Vannak más csoportok? Köszönet és Boldog útra

    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Értékelés: 0 (0 szavazat)

Hozzászólások RSS · Trackback

Kérjük, írja meg véleményét

Név: (szükséges)

E-mail: (nem publikus - szükséges)

Weboldal:

Megjegyzés:

Immagine CAPTCHA
Másik kép
*


Azt akarom, hogy frissíteni kell semmilyen változtatást a cikket, nem hagy megjegyzés most

Figyelt