Castorini vas čekaju!


Otvaranje nove kolonije!

Cologne AURORA (Milan)
VIA S. ANTONIO 7
( na govorništvo - na karti )
Gianni: 333/5645743
Stefania: 338/6929644
Mirella: 334/6081750
Angelica: 333/6352470

E-mail: segreteria@tuttoscout.org

Skupina u kojoj Köln je nutrija živi, ​​ne više od 20-22 stavke. U Castorini kolibe su podijeljeni u dobne skupine od 5-6 elemenata i "Kôd" broj, koji djeluju kao primarni grupi. Kolonija je elastična struktura u sastavu i trajanju, ne mogu djeca u ovoj dobi da imaju osjećaj pripadnosti timu, Köln i ne želite učitati previše odgovornosti Castorini stariji. Prema tradiciji izviđača, Castorini imaju svoj ​​zakon ("nutrija je sretan jer je radin i prijatelj sve"), njihov zavjet (ekvivalent obećanje: "Obećajem da ću biti prijatelj Isusa, ljubiti svakoga i učiniti sve stvari i ") i pod geslom" Zajedno ".

Ti pojmovi su dizajnirani s obzirom na dob, prema dinamičnom razvoju obrazovanja. Konkretno, postoji Savez obećanja, jer drugi pojam bi ukazivati ​​na predanost osobnih moralnih nezamislivim 5-7 godina, pakt, što je značilo obvezu da učinite sve što drugima i sa sobom, umjesto da je pokazao razumljivo za djecu.

Priča koja djeluje kao podrška simboličkoga svijeta "Prijatelji u šumi", priča o i muškaraca kanadskog podrijetla. Köln je simbol Big Brown Beaver, punjene u stvarnosti, to je malo 'funkciju totemi i da je razmažena i tretira se kao pravi lik iz djece.

The ' je isto kao da je o ' , ali za sada je to aktivnost ne daje osobit extrassociativa, osim u znaku dabra. ima rep kao dabar znak visio oko vrata, koji se razlikuje u boji u skladu s njihovim razinama. Prolaz (promjena rep) se utvrđuje na temelju razdoblja koji je protekao, a ne za ocjene. Vjerski rast je priča o Isusovu životu, s inicijacije u spontane molitve i slavlja jednostavnim, ali bogatom znakova odmah razumljivim djeci.

VN: F [1.9.17_1161]
Ocjena: 0.0 / 10 (0 votes cast)
VN: F [1.9.17_1161]
Ocjena: 0 (od 0 glasova)
Udio

41 komentara do sada »

  1. Otac Wolf

    sam na 5. srpnja 2008 @ 15:17

    Puse san minski dugi niz godina, ali sada s dva paketa ... itd. itd. pronašli stavke postaje teško ... ali dokle god postoji život ima nade

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  2. jasno bari9

    sam na 5. srpnja 2008 @ 16:36

    kada je polje? vam je potrebna pomoć opet? ako netko treba, sam 16-30 kolovoz svoj polažem raspoloživost.
    :)
    trag
    jasno
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  3. Valerio (Won-Genoa tolla ESF)

    sam na 5. srpnja 2008 @ 16:55

    Znam da je to dio stvarnosti ... Ja sam fasciniran, imam neke dvojbe oko njegove druge značajke unutar grupop Scout. Za svaki događaj, dobar lov u svoj novi stazi!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  4. Andrea

    sam na 5. srpnja 2008 @ 17:06

    Pronalaženje vođe za barski dabar je lakše nego što mislite. U našoj koloniji (jezero od larches, Genoa Grupa 51) na primjer, došao da bude dio smjeru dvoje ljudi izvan udruge i jedan od njih je majka dječaka prošle godine i bivši dabar hrpa.
    U ostalim skupinama, mnogi lideri izvan udruge ili osobe koje su imale više nema namjeru raditi usluge.
    Lesperianza inozemstvu (Francuska, Belgija) rekao je da čak i tamo sredstva za lidera dolaze iz "spremnika" ne može se koristiti i drugim granama u svakom slučaju čini se da je privukao veći broj životinja nego što se mislilo.
    Ja zaključiti tvrdnjom da skupina 100 Genovi (created by splitting u Genovi, 51, sada prevelikog) bi, pak, planira otvoriti koloniju tamo, i majka je s obzirom na spremnost za sudjelovanje u obuku osoblja.
    Čini mi se da su mnogi slučajevi ove vrste, a ja ne mislim da su i druge industrije mogu izvući glavu kao barski dabar.
    Traetene vam zaključke

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  5. Bivši Akela Ge21

    sam na 5. srpnja 2008 @ 23:20

    Nemam izravnog iskustva barski dabar ali znam djece koja su, te su u Genovi i priča o roditeljima i onome što su doživjeli otvoriti nove horizonte za dobnu skupinu koja je imala čak ni prostor i svoje trenutke. Ja sam fasciniran načinom na koji smo stvorili osobno napredovanje i priču koja je ništa za zavist na postavku u džungli ili krug.
    Dijelim optimizam i dobre izglede za pronalazak čak i čelnike Zajednice lidera u spremniku, jer prijedlog je lijepa i često dijele bivših čelnika ili odraslih koji žele pomoći.
    Dobra pjesma novim starim dabrova

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  6. ELISA, bezbrižan kriket

    sam na 6. srpnja 2008 @ 00:27

    Zaista zanimljivo ...
    Ja sam bivši vođa čopora, kći bivšeg glavnog kruga, kao i nacionalni lider u ovoj industriji, čak i kad bubamara AGI Agesci ne postoji.
    Uvijek sam osjećao da je obrazovna metoda koja Izviđanje i dalje, to je stvarno bitna za rast osobe i prije nego što paziti na takvim iskustvom bolje. Mislim da će uskoro predložiti skupini izviđača u gradu živim u ovom "usluga", što je važno za djecu i odrasle koji se vrti oko njih (ja govorim iz mamu!) ... Dobar lov i dobra cestovna

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  7. Taz

    sam na 6. srpnja 2008 @ 00:37

    Moms -> Čelnici Branco / = Castorini iskustvo trom ...

    I "što ja zapravo živim u malom stadu mog izviđačkog grupi. Protectiveness i oprez ove vrste lidera može donijeti sigurnost, ali kako bi se nadoknadio bilanca je previše oklijevanja u planiranju aktivnosti za vojnika i iskustava nešto "rizičnim" ili djetetu dati osjećaj autonomije ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  8. Anđeo

    sam na 7. srpnja 2008 @ 08:56

    Bari .... svim izviđačima i pokrajina ....
    ali znate da u grupi postoji kolonija 11 Bari barski dabar već 5 godina??

    Tu je još malo informacija iz izviđačima ....

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  9. Cristina

    sam na 7. srpnja 2008 @ 09:20

    Ja sam stari Beaver Casorzo 1, hitno trebamo nove stare dabrova dostupne jer imamo malu koloniju na snazi ​​da spasi .....
    Kolonija je upravo završio mirno veliku ljetnu okupati u krajnjem zapadu u potrazi za zlatom nuggets ...
    je iskustvo koje omogućuje djeci da steknu prva pravila autonomije: da se brine o vašoj opremi i prepoznati, dijeliti i otkrivati ​​nove okuse do stola, prihvatiti ispravak starih dabrova.
    Iskustva su najviše akrobatski vukova diljem brnaco baciti se s povjerenjem i dovoljno uvjeravanja uključivanja štence koje dolaze u pakiranju od dabra.
    crunk crunk uopće sretan i dobro plivaju dvije mlade kolonije u travi.
    Cristina

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  10. Maria Francesca Maroko

    sam na 7. srpnja 2008 @ 09:48

    Moje ime je Marija
    Rainbow kolonija Torinu, prije 2 godine otvorili smo kolonija i da sperimetazione.
    Puse za prekrasan doživljaj, s djecom 5/6/7 godina, dobro radi s entuzijazmom, radi stvari koje nikada ne misle da mogu učiniti, oni vam dati toliko je prekrasan faza života, a ne su milijarde obveze sport / kazalište / pjevanje, itd. .....
    Plivamo (od preko noći) pitch proljeće i ljetni kamp za tri dana u sedam dana
    Prijave su mnogi, a tu su roditelji spremni pomoći, crunk Crunk

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  11. Maria Francesca Maroko

    sam na 7. srpnja 2008 @ 10:03

    Ja sam još uvijek Maria,
    dodati da je to izvrsna podrška za stado, mi Passerano 10 barski dabar, s navikama koje su se pokazale uspješnim, stoje u krugu, odgovoriti na pozive, biti tihi kada voditelj govori, života u zajednici, dijeljenje, a uvjeravam vas da je za vođu čopora Cubs imaju 10 izviđači već znate život nije trivijalna stvar
    Dobro plivati
    Marija

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  12. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza

    sam na 7. srpnja 2008 @ 10:26

    .. Vicenza postojali quatrro godina koloniju barski dabar, a vođe se naći s lakoćom. Druga stvar je trening, ali radimo na tome s uspjehom. Stvarnost kolonija raste i to bi trebao biti samo malo više komunikacije. Dobri plivati ​​na sve.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  13. Freddy

    sam na 7. srpnja 2008 @ 12:24

    Mislim da ove aktivnosti nisu publicirani ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  14. Lavica Vatreni

    sam na 7. srpnja 2008 @ 21:04

    Pozdrav, bio sam do prosle godine, Baloo.
    Očito je divljenja i zavisti, možda, ako možete rispolvere problem, a ne najmanje, pronalaženje odjeću veličine.
    Dobra ideja za crtanje snaga "roditelja", ali je važno biti obučeni na razinu obrazovanja, izviđači, kako bi se izbjeglo rade samo odmor i rekreaciju.
    Problem imam je:
    ne spali malo 'i faza?
    Kako živjeti narednih 4 godine Branco?
    Preživjeti, a ako već radimo na pitanja života, kako će živjeti sudbonosni prošle godine?

    Očito u ustima ... ili rol da Beaver
    Dobra i lov.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  15. Šumska sova Wise

    ja 8. srpnja 2008 @ 01:03

    Sjajno!
    Riječ koja je ostala duboko Bagheera za mene otvoriti koloniju vrijedi lov predatora uzvišen.
    Sada sam puno radno vrijeme, tata, ali bilo bi san kada je moj štene je uhvatio njegov prvi ubiti ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  16. Akela

    ja 8. srpnja 2008 @ 23:11

    Želio bih izraziti moje osobno neslaganje. Kao što je pohvalno, a može biti uzbudljivo to iskustvo, da sam jedva prohodan. U mom gradu znam o postojanju kolonije (Bari), i dopustite mi malo provokacija, u potpunosti metodološki rol kada je sklopka u odjelu, jer u džungli, shvatio je da se čovjek, ali prije Čovjek se dogoditi da bude Beaver? To samo može biti dovoljno munja? Oprostite, ali ja putovao ovu cestu.
    Sretan lov

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  17. Akela Crveni cvijet

    am 10. srpnja 2008 @ 19:38

    U dabar će Turbigo najbolje! s čelnicima tako tiho .. Bilo je zvijezda!
    AK_FR

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  18. Mirella

    am 10. srpnja 2008 @ 21:29

    Što je sreća "kako bi pronašli sve ove želje prije otvaranja! Ja sam novi kolonija dabrova starog Grande River, bivšeg izviđača i majka malog Lupetta Castorina i novi štene .. Uzbuđenje od nas počinju odgovarajuće vibracije pa se nadam da neće biti spor i imao puno toga za dati!
    Djeca od 5 godina počevši u gotovo svakom sportu i aktivnost 'i izvannastavne' ne uzrokuju izviđače? Okruženje gdje se može razmjerno njihovoj dobi 'osamostaliti i naučiti osnove o tome kako želi biti naš moto ZAJEDNO ..
    Puno hvala svima na dobrim željama i pozitivnim komentarima ili ne .. sve pomoći da raste!
    Dobri plivati ​​na sve

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  19. Franjo

    am 12. srpnja 2008 @ 08:54

    "Grana Castorini" je koristan i koristan za osobni rast? Je li pitanje za one koji već godinama se bavi "Castorini", koji su imali svoj osobni razvoj, kroz grane Izviđanje, u zrelo doba .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  20. Malak

    am 14. srpnja 2008 @ 15:17

    Uz barski dabar Scialandro smo i onda se koristi za izviđanje od djetinjstva ..

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  21. Anđeo

    am 14. srpnja 2008 @ 16:29

    izdvojeno mišljenje u Bariju odgovor all'akela na metodološke castorismo ....
    ... "Ne možete giuducare ono što ne znam" ...
    unatoč kolonije barski dabar je Bari u posljednjih 5 godina, i unatoč prisutnosti regionalne skupštine, i nitko nikome reći, unatoč pozivima, nikad nije došao u blizini kako bi naučili nešto više ili vidjeti vlastitim očima što im je činiti barski dabar ....
    Stoga Vas pozivamo u naš brane, naravno, iduće godine, a ne trošiti svoje dvojbe, ali barem da se vidi što govorimo o tome.
    Dođite i pogledajte neke lijepe!
    Anđeo

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  22. Marija u Rimu

    am 14. srpnja 2008 @ 18:04

    Dobra večer svima! Ja sam Bagheera u Rimu 123 i očitati različite komentare sam malo pijan i malo radoznalosti lit. Upoznala sam geuppo Castorini Circus Maximus na skupu nekoliko mjeseci prije. Lijepa sa svojim Beaver totem! Oni su bili mala zajednica! Prestao sam razgovarati s Old dabra (koji su gledali kako su igrali barski dabar) i bili su uzbuđeni zbog avanture i strah od stvorenja tako malih, ali već su pokazali svoju osobnost. Ja stvarno divim onima koji su započeli ovu avanturu, a možda u budućnosti ćemo otvoriti jedan previše!
    Dobar lov na sve!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  23. Catia

    am 15. srpnja 2008 @ 16:25

    Pozdrav svima! Ja sam majka djeteta od 6 godina. Može bilo tko reći mene ako postoje kolonije barski dabar u pokrajini Rimini i kako ih mogu kontaktirati? Na internetu sam pronašao ništa i ne znam nikoga tko može popuštanje mene informacije. U slučaju negativne povratne informacije, oni su također spremni "allargarmi" u provinciji Pesaro. Puno hvala onima koji mi može pomoći!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  24. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)

    am 20. srpnja 2008 @ 09:40

    Rekao bih bratu Izviđači Akela Elle u Bari o svojim problemima: BP jednog dana, tijekom sastanka lidera, optužen je jedan od njih ne poštuju propise o svoj prijedlog a zatim su isti BP-praska (!) "Prokletstvo pravila, nazvati eksperiment" (u pakao s propisima, nazvati eksperiment!). Mislim da je dovoljno razumjeti kako čovjek i duh izviđanje. Bratski zagrljaj.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  25. Antonela

    sam na 3. rujna, 2008 @ 15:39

    Crunk uopće, su borovnice, stari dabar Beaver kolonija "sretan", grupe Aquila2.
    Jer, kada mislite da se radi o naseljima samo na stavke koje su uklonjene s raznih jedinica? Kolonija The Aquila2 postojala gotovo 5 godina, osoblje Starog Beaver ima 2 "Majke" kao jedan od "Silver" Beaver, bivši stražarskom prije posluživanja, a sada je voditelj sa patentiranom "nutrija srebrna, bivši Rover (student daleko od kuće) koji su u početku radio, a zatim odlučio ostati. Problem je, kao što je napisao Anđela, što većina zapravo ne želite saznati više o našoj industriji! Vjerujem da je za djecu ovo je odlična prilika za ulazak u igru, obzirom da sada djeca od 5 godina više nisu oni koji su imali 5 godina 40 godina! Osim toga, mi smo kolonija u zadnje vrijeme i ne tekst, ali pitajte čelnike drugih skupina koje su se počele svoje putovanje izviđača barski dabar i barski dabar u Italiji ima više od 20 godina (vidi Torinsko 101 :-)!)
    Za Akela, malo "skeptični, bio sam vas pitati: Koliko dugo zaposleni u jatu do nove djece da se integriraju s drugim mladunaca? Abitutini Beavers sada stekli, da ne spominjem neke koji znaju 'paket jer možda nekad su bili u interakciji u polju ili izlaz, to znači imati vremena za druge aktivnosti više zabavne i kreativne :-). CRUNK CRUNK svima i plivati ​​DOBRO :-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  26. Žirafa Sensitive

    sam na 13. studenoga 2008 @ 21:30

    Dobra cesta na sve, su udruga Vigevano 1, ESF-a.
    Vidio sam da imate i Castorini je lijepa ideja.
    Mi planiramo, nadamo se najboljem. :)
    Bratski pozdrav KB

    Žirafa Osjetljiva Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  27. Gianfranco

    sam 16. studenog 2008 @ 12:02

    Problem barski dabar sigurno nije lako. Prvo, mislim da su četvrtina (ili peti) grana Izviđanje, čak i ako pokušate donijeti vrsta metoda inspirirala za izviđanje, ali ja bih radije dobi-odgovarajuće obrazovne politike. Oni imaju prednost / korist stvaranja buduće rezervoar Cubs / s. i sigurno je osjetio potrebu od strane roditelja. Puse svakako je užitak za djecu / i sudjelovanje, kao što su, doista, svi zajednice centri za djecu / i, a osim toga ima prednost od bitak .... Free. On ima dvije velike rizike u mom mišljenju između njih. Da bi postali neka vrsta predvorja za lupettismo predvidjajuchi aktivnosti i alata, a zatim prijeti da skinu Branca svom elementu novosti i relevantnosti za djecu 7-11 godina. I time gurnuti mladunčad na grani djelatnosti i anticipacija alata industrije izviđači .... Osim toga, šefovi barski dabar vjerojatno da se osjećaju grupu Čuvanje djece, a da prevlada sve više razloga da predvide opasnosti lupettismo aktivnosti, a Izviđanje općenito (uniformna, obećanje, pravila i obredi ....). Imajući u vidu i pokušava izbjeći ove rizike (već vrlo jak u područnoj mladunaca, koji uključuje djecu / i 12 godina) moguće je da Castorini su korisna usluga obiteljima i spremnik za Pack. Ali, budimo oprezni da ne previše proširiti na izviđača metode, možda djeci u dobi od 3 do 5 godina i odrasle osobe u dobi od 18 do 75 godina .........

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  28. Antonela

    sam na 17. studeni 2008 @ 10:06

    Dragi Gianfranco, dopustite mi da vas pitam: "Prije nego što sam odati priznanje svojim izjavama, da ste je dobio da ste pročitali ili objasniti metodologiju barski dabar?" Ja samo mislim ne, s obzirom na način na koji oni govore.
    Možda biste trebali znati da je "Stari Beaver" mame i tate ne dosadi uobičajeni život da se odlučite za napraviti čuvanje djece djecu drugih. Castorismo ima svoju metodologiju, a kolonija čelnici i dalje trebate učiniti je trening proces kao da je od drugih grana i na kraju to ćete dobiti koloniju patenta glavnu (jednu godinu staža u podružnice, MI metodologija i, nakon godinu dana, MI provjere, onda završnog rada).
    Castorismo je metoda koja se pokazala više od trideset godina, jeste li znali da u Italiji nekoliko kolonije su živi više od 20 i, u nekim skupinama, mnogi izviđača vođe su sami barski dabar! Castorismo je rođen u Kanadi, u mnogim zemljama u svijetu je službeno četvrti grana: Australija, Novi Zeland, Francuska, Engleska, SAD, Nizozemski Antili, Indija, Bahami, Peru, Gvatemala ... Želite li i dalje :-) teza? Ja sam svoju metodologiju temelji na internacionalizaciji castorismo ... i onda, zašto ne proširiti metoda izviđači u dobi od 18 do 95 godina? Postoji li dobna naučiti nove stvari i nova iskustva?
    Jedna stvar: Tko je rekao da je barski dabar su igre u Cubs ili odjela ... Jeste li ikada vidjeli kolonija "na poslu" ... Ako želite zabaviti 'i upoznajte malo bolje, pozivam vas u? kolonija gdje sam ja, ja ću uvesti dabrova i drugih starih muškaraca ni u kojem trenutku unesete svijet mašte! Ako želite više informacija, možda ja mogu pomoći :-) Crunk uopće.

    PS: Žao nam je, ali ako su barski dabar rasadnik u Cubs .... The Cubs su vrtići u odjelu?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  29. bijeli orao

    sam na 17. studeni 2008 @ 14:40

    Moja grupa u Caltanissetta 7 ° su barski dabar deset godina sada, danas, neki r / s, koji se događa da se na odlazak su castorini.Sicuramente postoji malo informacija o tome, jest da ponekad smo lideri malo nerado novim stvarima, prosuđivanja i komentare također inappropiati.Prima osuditi fondo.Con radost znati, da sam išla na nekoliko trenutaka u barski dabar u kupanju u ljeto prošle godine, fantastično iskustvo, su glavni qust'anno kolonija. Budući da se vjeruje. Crunk Crunk uopće.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  30. Gianfranco

    sam na 17. studeni 2008 @ 19:47

    Draga Antonella,
    Osjećam se čvrsto u ulozi đavolje zastupnik, ali ako svatko je tiho dobar je to? Dakle ...
    Naravno da sam pročitao razne materijale o castorismo (loš termin, bolje barski dabar ...) uključujući i valjanje poljima obuke, a ja sam uvjeren da ona postaje vrijedna metoda obrazovanja za djecu u dobi od 5 do 7 godina. Osobno sam manje uvjeren da, iako zasigurno inspirirala za izviđanje, tout sud može nazvati izviđača metodu. Možda je preduvjet, kao i na drugu razinu, to je metoda poslovnica mladunčadi. Pri tome mislim da je metoda samo izviđač podružnice istraživače? Pa, govor krajnosti bih rekao da. I ne samo ona rođena na taj način, ali i zbog dobnoj skupini 11-17 godina, da Izviđanje snažan utjecaj u formiranju karaktera i možete razgovarati o "formiranju dobre građane." Slažem se da je to pojednostavljeno govoriti o rasadniku, te u odnosu na koje barski dabar mladunčad, izviđači, međutim, dok je grana ima svoje samodostatnosti metologica naš rad u poslovnici Cubs (i barski dabar) ozbiljno je ugrožena, ili polja u iskustvu poslovnica Rangers. (PS Za BP poslovnicama Cubs trebaju se pripremiti djecu da postanu dobri izviđači ....) Moja briga je da se u usred dabrova, mrava, lupette i coccinelli i ladybugs, vjeverica i tko zna što drugo, možete izgubiti iz vida Izviđanje Baden Powell izmisliti što je novo i struje Pinco Pallino. I to je svakako dobro da metodološki gledano barski dabar je tko čini alati ih činiti dobro, ali rizik je stvarno po mom mišljenju nestanak gore. Često puta naprijed. Znamo da je danas s Sweethearts od 7 do 12 godina i seksu sve je teže razgovarati o razvojnim potrebama. Ali siguran sam da su lideri će učiniti svoje najbolje dabrova. Važno je još uvijek u mom mišljenju da se pridržavaju metodološki referentna točka. A oni koji trenutno ne može Izviđaštvo za dječake, Cubs i uporabu knjizi vođa. Sve ostalo je eksperimentiranje.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  31. Antonela

    sam na 18. studenoga 2008 @ 17:06

    Poštovani Gianfranco,
    Slažem se s tobom kada kažeš da je metoda je izviđač industrija istraživači, u stvari, u cijelom svijetu govori o: dabra (barski dabar), medvjedice (cubs) izviđači (skauti), skitača.
    Slažem se s tobom da je sve drugo je testiranje ... ali učinjeno s ozbiljnošću i predanošću. Castorismo predstavlja početnu fazu na putu, u skladu s pravilima za sebe, pogodna za određenu mladoj dobi. Referentna točka je isti za sve: "početak" i muškarac i žena odlaska.
    U stvarnosti, mi svi govore istim jezikom i mi moramo biti zahvalni BP koji je u vrlo teškim vremenima, unatoč tome što je vojni čovjek, ali djeca su samo djeca ... (bez prava ili obveze), ima pravo uvida, neka nam nevjerojatno blago koje i danas, kao što sam to pročitao i to pročitao, mislim da je zastrašujuće struje!
    Ginafranco Hvala za ovu razmjenu ideja, bio sam vrlo zadovoljan ... je poziv da dođe u koloniji je i dalje vrijedi: mi smo Dam "Sretan Beaver" skupina AGESCI Eagle 2. Crunk uopće ... Blueberry ;-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  32. Gianfranco

    sam na 2. veljače, 2009 @ 11:22

    A tko kaže da Polis je beskoristan i da je rasprava kraj u sebi? Sljedeća subota će biti prvi sastanak Castorini naše udruge. Zahvaljujući Antonella i drugih intervencija, bez obzira na stavove već izražene, a male nove pristupe u predivan svijet izviđanje. I to je dobra lova za sve one koji poštuju zakon.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  33. Antonela

    sam na 2. veljače, 2009 @ 15:59

    Dragi Gianfranco, dobar prvi plivati ​​za vaše kolonije (što je njegovo ime?), Mi smatramo da sljedeće subote ćemo izlaz "paktova", imamo šest štenaca koji su više u koži, su vreće za spavanje spreman.
    Pustiti mene znati kako je otišao. Crunk svima od vaših starih kolonija dabrova :-) Borovnica

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  34. označiti

    sam na 3. veljače, 2009 @ 02:35

    Pozdrav svima Ja sam vođa kompanije ages.mi umetka u svom govoru reći naše točke stvarnog dolaska. sada već dugi niz godina imamo kolonije dabrova u gotovo svim skupinama. Ove godine moram uzeti djevojku u blizini početka koje dolazi od dabrova ... ovveeo je već 13 godina izviđača 20 života. Ali sada, ova djevojka je un'eccezzione. u smislu da su svi dabrovi njegova samo godinu dana, ona je nastavila sve do polaska. u drugim grupppi mogu reći da je samo 2 ili 3 dolaze iz Rover colonia.Mi čudo ako sve obveze voditelja i radnika, koji rade u koloniji nije mogao biti bolje proveo na odjelu vojnika ili tvrtke.

    bs

    Označi

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  35. Antonela

    sam na 3. veljače, 2009 @ 17:03

    Dragi Marko,
    Ne bih ga zovu gubitak radne snage, jer je (a to je moje osobno mišljenje!) Čak i ako sam ostavio jednu gestu ili osmijeh, ili sjećanje na određeni izlaz na jedan od mojih dabrova, već je uspjeh , bez obzira na cesti koja će se "odrasti".
    On je rekao da ste dobili umorni, jer je počeo rano, čimbenici su mnogi i djeca danas su okruženi mnogo mogućnosti ... ponekad je problem roditelji ne vjeruju da je jednostavan za rano ustati nedjeljom, jer vaše dijete ima ' izlaz, ili sudjelovati u zajedničkom obroku kada želite da ostanu negdje drugdje, ili ... a ne zato što se održava u društvenom životu vašeg djeteta, ali zbog sve češće dođete do subote do "imati kožu" i možda koncept obitelji boravi zajedno kod kuće.
    To nije samo stvar izbora, ali i muke kapitala "P"; je do nas Pierce naši vođe Muka kao roditelji svojoj djeci, s našim osmjesima (čak iu poteškoćama ...) naša djela i to ne zato jer su "loši pijanci" uvijek sretna, nego zato što vjerujemo u ono što radimo, pa nemojte se obeshrabriti: sve što radimo je gubitak radne snage, je prekrasna igra, igra života koji smo pretvoriti u pjesme, vatromet, bdijenja ... mi smo privilegirani, ne mislite? Čak i ako uzimate druge staze, druge smjerove, ste sigurni da svatko će se sjetiti barem pucketanje na vatri dok gledate zvijezde i napravio planove zajedno ;-)
    Dobar način! Borovnica.)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  36. Tarcisio

    sam na 4. veljače, 2009 @ 02:51

    Kako točno, koliko puta u lice ponavljajući nestašica lidera smo pitali "pa ono što smo u blizini? stado, onda je najlakše otvoriti recimo fokusirati na istraživače, grana Prince, a rover koji nam može dati vođa ', a zatim su prilično uske zube i nastavio sa sve 3 grane, ali .. sumnje da je ostao. Pokrivanje određene bos sirovi podaci su vrlo malo, barem u mojoj grupi, mladunčad dolazi do rovera i nemir ponekad traje. Ali, mi također zapitati: jesmo li sigurni da, ako nije bilo Branco koji otvara vrata u zajednicama u kojima poslujemo mi bi sigurno onda i one više ili manje malo istraživači i Rovers. Možda je pravi problem sa kako imaju dobar kontinuitet, oduševljen, ali često može stisne, vođe i učitelji čija dobra ruka i vidjeti joj jedan dan nazvati 2Luupi rol, vukova, vukovi ". Dobra lova za sve i dobru putu .. globalni obrazovni projekt, ova lijepa ali zahtjevna staza koja slijedi divvenire od oponašanje rovera.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  37. Andrea

    ja 6. svibanj 2009 @ 10:08

    Možda možemo i moramo se zapitati zašto BP Izviđanje nije uvjet 6 do 8 godina?
    Možda zato što nema potrebe?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  38. tarci

    sam 18. svibanj 2009 @ 00:56

    Ja iskreno ne znam, ali ponovno čitanje razne intervencije BP Čini mi se da uhvatiti jedan od njegove velike mentalne agilnosti da se, možda, za mene je prava snaga njegove obrazovne poruke. I "dečki počeli s dobi istraživači i muškaraca, ali ne u Čileu bio je šokiran kada je saznao iznenađenje pred izviđača, iskoristio je priliku. I tako je uvijek otvoren za nove potrebe, Cubs, rover, rođeni kasnije. Čini mi se da je ljut na više od jednom ispred strogosti propisa i ponovio da je sanjao, i predložio prijedlog, jer mislim da je društvo više otvoreni za inovacije, razne tvrtke, uključujući izviđanje razvijena. Ja sam vjernik, ali sekularne kulture, gdje se sekularizam shvatiti kao suprotnosti integralizmom, i zbunjen u dogmatskog čitanja izviđanje. Možda bismo trebali tražiti više za društvo, njegove potrebe i da je sve odnose sa svojim vještinama ne s ideološkog sukoba.
    PS u mojoj grupi su barski dabar i za sada ne možemo postaviti pitanje zašto ne moramo posebno za čelnike triju grana "službene", ali ne isključuju a priori ništa. Sigurno putovanje

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  39. Cristina

    sam 25. svibanj 2009 @ 14:31

    draga,
    Ja sam stari dabar koji je upravo završio napornog godina poslovanja sa zadnjeg kupanja prije velikog nacionalnog polje koje će vidjeti moj kolonija ukrcati na otocima prava djece i adolescenata ... je s velikim žaljenjem da postoji Ja mogu ići previše ....
    U godinama kada je bp mislili da izviđanje djece 5/7 godina bili više strukturiran i čvrste obiteljske vrijednosti dijele cijelog društva.
    sada naše obitelji su promjene, a često i djeca toj dobnoj skupini je kupnju telefona, ali ne da neka igraju loptu ili s malo brašna i accqua ...
    Molim za i fizički i psihički iscrpljujući, nikad ne zaboravite da castorismo Viere je jedinstvena prilika za male i velike vrijednosti mira izviđačkih da svatko ima pravo ...
    i ako nonavete učiniti 7. lipnja raggiungetemi u Casorzo u 15.00 sati, te će igrati s zmajevi ...
    crunk crunk
    stari dabar
    Cristina

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  40. Antonela

    sam 25. svibanj 2009 @ 16:57

    Možda možemo i moramo se zapitati zašto BP nije bio izviđanje od 8 do 12 godina?
    Možda zato što nema potrebe?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)
  41. aquiladeglialburni

    sam na 7. lipnja 2009 @ 23:29

    Rudnik nije komentar, ali poziv: srijeda 24 lipanj, poziv svim kolonijama Castorini u Torinu (Torino je praznik za nas su proslave zaštitnika) ili čak i za pojedine obitelji s dabrova, za jedan dan u Green.
    Susret izviđača base "Adventure Park" uz rijeke Po (Corso Casale, bivši Zoo ulaz, bivši Experimenta). Program uključuje sastanak u 9.30 i jedna bike vožnjom biciklom duž Po Ciclopista da otkrijete veliku rijeku i popodne igre, zabave i avanture. Morate se najprije registrirati. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) ili jamborette@email.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Ocjena: 0 (od 0 glasova)

Komentari RSS · Trackback

Unesite svoj komentar

Ime: (required)

E-Mail: (neće biti objavljen - required)

Web stranica:

Komentar:

Immagine CAPTCHA
Promijenite sliku
*


Želim biti ažuriran o svim promjenama u radu bez ostavljanja bilo koji komentar za sada