O Castorini esperan por ti!
Apertura de novas colonias!
![]() | Colonia Aurora BROWN PRIMEIRO (Milan) E-mail: segreteria@tuttoscout.org |
O grupo en que Colonia é a vida nutría, non máis de 20-22 elementos. As cabanas Castorini son divididos en grupos de idade de 5-6 elementos e "código" de números, que funcionan como o grupo primario. A Colonia é unha estrutura elástica na composición e duración, non sendo capaces nenos nesta idade para ter un sentimento de pertenza a un equipo, o Colonia tampouco quere subir moitas responsabilidades da antiga Castorini. Segundo a tradición Scouts, Castorini ter a súa propia lei ("O nutría está feliz porque é traballador e amigo de todos"), a súa alianza (o equivalente da promesa: "Prometo ser un amigo de Xesús, amar a todos e facer todas as cousas ben ") eo lema" Together ".

Estes conceptos están deseñados con relación á idade, segundo unha evolución dinámica da educación. En particular, non hai pacto de promesa, porque o segundo mandato indicaría un compromiso de morais persoais impensables 5-7 anos, o pacto, o que significou un compromiso de facer como os outros e con eles, no seu canto demostrado comprensible para os nenos.
A historia que serve de apoio para o mundo simbólico e "Os amigos do bosque", un conto de castores e homes de orixe canadense. Colonia é o símbolo do Big Brown Beaver, recheas, en realidade, ten un pouco de "función de totens e iso é paparicado e tratado como un verdadeiro carácter dos nenos.

O " uniforme é o mesmo que a de ' AGESCI , pero de momento esta é unha actividade non ofrece extrassociativa distintivo, senón o sinal do castor. A progresión do persoal ten unha cola de castor como un sinal colgado no seu pescozo, que varía de cor segundo os seus niveis. A pasaxe (o cambio de cola) é determinada con base no período transcorrido e non para valoracións. O crecemento relixioso é a historia da vida de Xesús, coa iniciación á oración espontánea e celebracións simple, pero rica en sinais inmediatamente comprensibles para os nenos.










































































Pai Lobo
am o 05 de xullo de 2008 @ 15:17
É un soño meu de moitos anos, pero agora con dous paquetes ... etc etc atopar os elementos faise difícil ... pero mentres hai vida hai esperanza
limpar bari9
am o 05 de xullo de 2008 @ 16:36
cando o campo? abonda de novo? se alguén precisa, eu agosto 16-30 dou a miña dispoñibilidade.

seguir
limpar
principessamazzone@lycos.it
Valerio (Won-Tolla Genoa FSE)
am o 05 de xullo de 2008 @ 16:55
Sei que isto sexa unha parte da realidade ... Eu son fascinado, teño algunhas dúbidas sobre as súas outras características dentro dun escoteiro grupop. Para cada evento, Boa cacería na súa nova franxa!
Andrea
am o 05 de xullo de 2008 @ 17:06
Buscar líderes para coypu é máis fácil do que vostede pensa. Na nosa colonia (Lago dos lariços, Genoa Grupo 51), por exemplo, pasou a formar parte da dirección de dúas persoas de fóra da asociación e unha delas é a nai dun neno o ano pasado e monte castor ex.
Noutros grupos, moitos líderes están fóra da asociación ou persoas que non tiñan máis intención de facer o servizo.
Lesperianza no exterior (Francia, Bélxica), dixo que aínda hai os recursos para os líderes veñen de "tanques" non pode ser usado por outros ramos e en calquera caso, parece que atraen un maior número de animais do que se pensaba anteriormente.
Conclúo dicindo que o grupo de Genoa 100 (creado mediante a división do Genoa, 51, agora moi grande), pola súa banda, pretende abrir unha colonia alí, e tamén unha nai deu a vontade de participar na formación de persoal.
Eu parezo ser moitos incidentes deste tipo, e eu non creo que outras industrias pode debuxar cabezas como coypu.
Traetene-lle as conclusións
O ex Akela Ge21
am o 05 de xullo de 2008 @ 23:20
Eu non teño ningunha experiencia directa de coypu pero eu sei de nenos que son e foron en Génova e da historia dos seus pais e que eles tiveron abertos novos horizontes para unha franxa de poboación que non tiña sequera un espazo e os seus momentos. Eu son fascinado pola forma en que creamos unha progresión persoal e unha historia que non ten nada que envexar ao escenario da selva ou do círculo.
Eu comparto o optimismo e boas perspectivas de atopar mesmo os líderes dos líderes comunitarios no depósito, xa que a proposta é fermosa e moitas veces compartida por ex dirixentes ou adultos que queren axudar.
Unha boa pista para os castores novos vellos
Elisa, cricket despreocupado
am en 6 de xullo do 2008 @ 00:27
Realmente interesante ...
Eu son un ex-líder do bloque, filla do círculo ex-xefe, así como líder nacional neste sector, aínda que non a joaninha actuei AGESCI existe.
Eu sempre sentín que o método educativo que o escotismo continúa, é realmente esencial para o crecemento dunha persoa e antes de ollar para este tipo de experiencia, mellor. Creo que vai propoñer en breve ao grupo escoteiro na cidade que eu vivo neste "servizo", que é importante para os nenos e os adultos que xira en torno a eles (tamén falo da nai!) ... Boa caza e boa estrada
Taz
am en 6 de xullo do 2008 @ 00:37
Moms -> Xefes Branco / = experiencia Castorini lento ...
E 'o que eu estou realmente vivindo no pequeno rabaño do meu grupo de escoteiros. A protección e coidado deste tipo de líderes pode traer seguridade, pero para compensar o saldo é de dúbida moi na planificación para as actividades de tropas e experiencias un pouco "de risco" ou para dar ao neno unha sensación de autonomía ...
Anxo
am o 07 de xullo de 2008 @ 08:56
Bari .... a todos os escuteiros e da provincia ....
pero xa sabe que no grupo hai unha colonia de 11 de Bari coypu xa por 5 anos?
Aínda hai pouca información a partir dos escuteiros ....
Cristina
am o 07 de xullo de 2008 @ 09:20
Eu son un vello Beaver Casorzo 1, necesitamos urxente de novas castores antigos dispoñibles, xa que temos unha pequena colonia en vigor para salvar .....
A colonia acaba de rematar pacificamente a natación gran verán no extremo oeste para cazar pebidas de ouro ...
é unha experiencia que permite que os nenos adquiren as primeiras normas de autonomía: para coidar do seu equipo e para recoñecer, compartir e descubrir novos sabores á mesa, aceptar a corrección dos castores vellos.
experiencias son o máis acrobático de lobos en todo brnaco xogar con confianza e tranquilidade suficiente para implicar os fillos que veñen en envases de castor.
crunk crunk en todo feliz e boa para nadar dúas colonias mozos na herba.
Cristina
Maria Francesca Marrocos
am o 07 de xullo de 2008 @ 09:48
O meu nome é Maria
Arco da vella colonia de Turín, 2 anos, abriu a colonia e están sendo sperimetazione.
É unha fermosa experiencia, con nenos de 5/6/7 anos, funciona ben, con entusiasmo, facendo cousas que non nunca pensan que poden facer, eles dan-lle que logo, é unha fase marabillosa de idade, non teñen os miles de millóns de deportes compromisos / teatro / etc cantar .....
Nadamos (pola noite) paso do campamento primavera e no verán por tres días a sete días
As aplicacións son moitas, e hai pais dispostos a axudar, crunk Crunk
Maria Francesca Marrocos
am o 07 de xullo de 2008 @ 10:03
Eu aínda son María,
engadir que é un excelente soporte para o rabaño, nós Passerano 10 coypu, con hábitos que se revelaron de éxito, están en un círculo, atender chamadas, para estar en silencio cando un líder fala, a vida en comunidade, compartir, e asegura-vos que para un líder da matilha Cubs ten 10 escuteiros xa sei que a vida non é unha cuestión trivial
Bo mergullo
María
Ivan Danchielli xefe de escoteiros Vicenza
am o 07 de xullo de 2008 @ 10:26
.. Vicenza tamén existía Quatrro ano a colonia de coypu, e os líderes están con facilidade. Outra cousa é o adestramento, pero estamos a traballar nel con éxito. A realidade das colonias está crecendo e iso debe ser só a comunicación un pouco máis. Mergullo bo en todo.
Freddy
am o 07 de xullo de 2008 @ 00:24
Eu creo que estas actividades non son facilitados ...
Lioness Fiery
am o 07 de xullo de 2008 @ 21:04
Ola, eu estaba ata o ano pasado, Baloo.
Obviamente, unha marabilla e envexable, talvez, se pode rispolvere o problema, non menos importante, atopar tamaños da roupa.
Boa idea para chamar as forzas "pais", pero é importante ser adestrados para o nivel da educación, escuteiros, para evitar facer só recreación.
A preocupación que teño é:
non queimar un pouco "e etapas?
Como vivir os próximos 4 anos de Branca?
Sobrevivir e, xa estamos a traballar en cuestións de idade, como vai ser vivir o fatídico ano pasado?
Obviamente na boca ... de gola ou Beaver
Boa caza.
Tawny Wise Owl
am o 08 de xullo de 2008 @ 01:03
Great!
Unha palabra que se mantivo Bagheera profunda para min para crear unha colonia é predadores caza valor sublime.
Agora eu son un pai a tempo completo, pero sería un soño para cando o meu filhote de cachorro colleu a súa primeira matar ...
Akela
am o 08 de xullo de 2008 @ 23:11
Quere manifestar o meu desacordo persoal. Como louvável e pode ser excitante esa experiencia, eu dificilmente transitables. Na miña cidade eu sei da existencia dunha colonia (Bari), e permítame unha provocación pouco, enteiramente turtleneck metodolóxico cando a clave está na enfermería, porque, na selva, entender que ser un home, mais antes un home pasa a ser un castor? Pode ser só un radio suficiente? Desculpe-me, pero cando crucei este camiño.
Feliz caza
Akela Flor Vermella
am 10 de xullo de 2008 @ 19:38
Os castores van Turbigo mellor! cos líderes tan tranquilo .. Non é unha estrela!
AK_FR
Mirella
am 10 de xullo de 2008 @ 21:29
Que felicidade 'para atopar todos os desexos antes da apertura! Eu son unha nova colonia de castores vello Río Grande, un olheiro e ex-nai dun pequeno Lupetta Castorina e un fillote de can novo .. A emoción de partida está nos vibrar así que espero non ser moi lento e tiña moito para dar!
Nenos de 5 anos a partir de case todos os deportes e actividade "extra-curricular e porque non escuteiros? Un ambiente onde poden na proporción da súa idade "chegar a ser independente e aprender as nocións básicas de como quere ser o noso lema xuntos ..
Moitas grazas a todos polos seus bos desexos e comentarios positivos ou non .. todos axudan a crecer!
Mergullo bo en todo
Francis
am xullo 12, 2008 @ 08:54
A "Sucursal de Castorini" é útil e beneficioso para o crecemento persoal?, É unha cuestión para os que durante anos a xestionar "Castorini", que tiveron o seu desenvolvemento persoal, a través das ramas do excursión, para a vida adulta .
Malak
am 14 de xullo de 2008 @ 15:17
Co Scialandro coypu somos e, a continuación, eles acostuman con aferição desde a infancia ..
Anxo
am 14 de xullo de 2008 @ 16:29
opinións divergentes en resposta Bari all'akela en castorismo metodolóxica ....
... "Non se pode giuducare que non sabe" ...
a pesar da colonia de coypu é Bari nos últimos 5 anos, ea pesar da presenza dun conxunto rexional, e ninguén nunca conte a ninguén, a pesar dos chamamentos, se achegou para aprender un pouco máis ou ver cos seus propios ollos o que eles fan O coypu ....
Por iso, convidamos á nosa encoro, por suposto, o próximo ano, non para disipar as súas dúbidas, pero polo menos para ver o que estamos a falar.
Veña e mira algunhas fermosas!
Anxo
Maria de Roma
am 14 de xullo de 2008 @ 18:04
Boa noite toda! Eu son Bagheera de Roma 123 e ler os varios comentarios que un pouco borracho e un pouco de curiosidade acendida. Eu coñecín un Castorini geuppo o Circus Maximus para a obtención de algúns meses atrás. Fermosa, co seu totem castor! Eles eran unha pequena comunidade! Parei para falar cos castores de idade (que vira como xogaron a coypu) e quedaron entusiasmados coa aventura e con medo de criaturas tan pequenas, pero xa demostrou a súa personalidade. Realmente admiro os que comezou esta aventura e quizais, no futuro, imos abrir un tamén!
Boa caza a todos!
Catia
am 15 de xullo de 2008 @ 16:25
Ola a todos! Eu son a nai dun neno de 6 anos. Alguén me pode dicir se existen colonias de coypu na provincia de Rimini e como fago para contacto-los? Na net eu non atopei nada e non coñezo a ninguén que me pode dar información. En caso de feedback negativo, tamén están dispostos a "allargarmi" para a provincia de Pesaro. Moitas grazas a quen poida me axudar!
Ivan Danchielli xefe de escoteiros Vicenza (Big Bear Branco)
am 20 de xullo do 2008 @ 09:40
Quere dicir ao seu irmán Scouts Akela elle en Bari sobre as súas preocupacións: BP, un día, durante unha reunión de líderes, foi acusado por un deles non observar as normativas respecto a súa proposta e, a continuación, o mesmo BP-Burst (!) "Maldición as regras, chamalo dunha experiencia" (ao inferno as normativas, chamalo dun experimento!). Eu creo que o suficiente para entender tanto o home como o espírito do Escotismo. Un abrazo fraterno.
Antonella
estou en 3 de setembro de 2008 @ 15:39
Crunk en todo, son Blueberry, antigas colonias de castores castores "feliz", Aquila2 do grupo.
Porque cando pensa que está falando de asentamentos para elementos que son eliminados para as distintas unidades? A colonia de O Aquila2 existía hai case 5 anos, o persoal da vella ten 2 Beaver "nais" como un dos "Silver Beaver", un ex-sentinela antes de servir e agora é líder con patentes "nutria Prata, un ex-Rover (estudante fóra de casa), que inicialmente traballaba e entón decidiu ir. O problema é, como escrito por Angel, máis que en realidade non queren saber máis sobre a nosa industria! Creo que para os nenos esta é unha grande oportunidade para entrar no xogo, tendo en conta que agora os nenos de 5 anos non son máis os que tiñan 5 anos hai 40 anos! Ademais, somos colonia recentemente e non de texto, pero pedir aos líderes doutros grupos que iniciaron a súa xornada olheiro coypu, o coypu en Italia hai máis de 20 anos (ver Turín 101 :-)!)
Para Akela, un pouco de escepticismo, eu estaba a preguntarlle: Canto tempo empregado no rabaño para as novas nenos para integrarse con outros fillos? Beavers Abitutini xa adquiriu, para non mencionar algúns que saben "o paquete porque quizais ás veces interagiram nun campo ou unha saída, isto significa ter tempo para outras actividades máis divertidas e creativas :-). CRUNK CRUNK A TODOS E BO Swim :-)
Xirafa sensitive
am o 13 de novembro de 2008 @ 21:30
Estrada boa en todo, son unha asociación de Vigevano 1, FSE.
Vin que tamén ten a Castorini, é unha boa idea.
Estamos a planear, esperamos o mellor.
Saúdos fraternais episodio
Xirafa Vigevano sensitive 1 °
Gianfranco
am o 16 de novembro de 2008 @ 00:02
O problema da coypu certamente non é fácil. En primeiro lugar, eu creo que son unha rama (ou quinta) cuarto do Escotismo, mesmo se tentar adoptar unha especie de método inspirado para aferição, pero eu prefiro idade axeitada política educativa. Teñen a vantaxe / beneficio da creación dun depósito de Cubs futuro / s, e por suposto é unha necesidade sentida polos pais. El "é certamente un pracer para os fillos / e participando, como de feito son todos os centros comunitarios para nenos e /, e ademais ten a vantaxe de ser .... Libre. Ten dous grandes riscos, ao meu xuízo entre eles. Para facer unha especie de antesala de actividades lupettismo anticipando e ferramentas, e, a continuación, ameazando sacar Branca para a súa elemento de novidade e relevancia para os nenos 7-11 anos. E, consecuentemente, empurra os fillos para unha rama de actividade e batedores de anticipación ferramentas da industria .... Ademais, os xefes de coypu é probable que sinta grupo babá, e para superar unha razón para anticipar as actividades de perigo lupettismo e Escotismo en xeral (uniformes, promesa, regras e cerimonias ....). Tendo en mente e intentar evitar eses riscos (xa moi forte en un ramo crías, que inclúe nenos / e 12 anos) é posible que Castorini son un servizo útil para as familias e un depósito para o paquete. Pero imos ter coidado de non ampliar moito sobre o método escoteiro, talvez para nenos de 3 a 5 anos e adultos con idade entre 18 a 75 .........
Antonella
am 17 de novembro de 2008 @ 10:06
Estimado Gianfranco, deixe-me preguntar-lle: "Antes de dar crédito ás súas declaracións, tes que facer vostede lea ou explicar a metodoloxía do coypu?" Eu simplemente non creo que, dada a maneira como falan.
Quizais ten que saber que "o vello Beaver" nais e pais non están entediados da vida normal que deciden facer de babá dos fillos de outros. O castorismo ten a súa propia metodoloxía, e os líderes de colonia aínda que facer un proceso de formación como a dos outros ramos e, ao final deste comeza a colonia xefe de patente (un ano de prácticas nunha axencia, unha metodoloxía WE e, despois dun ano, Temos unha verificación, a continuación, o documento final).
O castorismo é un método que é comprobado por máis de trinta anos, xa sabía que en Italia algunhas colonias están vivos por máis de 20 e, nalgúns grupos, moitos líderes escoteiros eran eles mesmos coypu! O castorismo naceu no Canadá, en moitos países do mundo é oficialmente o cuarto sector: Australia, Nova Celandia, Francia, Inglaterra, EEUU, Antillas Holandesas, India, Bahamas, Perú, Guatemala ... Quere continuar :-) A tese? Eu baseada súa metodoloxía sobre a internacionalización da castorismo ... e entón, por que non divulgar o método de escuteiros con idades entre 18 a 95 anos? Existe unha idade para aprender cousas novas e novas experiencias?
Unha última cousa: quen dixo que o coypu son os xogos do Cubs ou departamento de ... Xa viu unha colonia "no traballo" ... Se queres un pouco de diversión "e coñecer un pouco mellor, convida está? colonia onde estou, vou presentar os castores e outros vellos, en ningún momento entra nun mundo de fantasía! Se desexa máis información, quizais eu poida axudar :-) Crunk en todo.
PS: Sentímolo, pero se o coypu son o viveiro do Cubs .... Os Cubs son os viveiros do departamento?
Aguia Branca
am 17 de novembro de 2008 @ 14:40
O meu grupo no 7 ° Caltanissetta son os coypu dez anos agora, hoxe, preto de R / s que van levar a partida ser castorini.Sicuramente hai pouca información sobre el, quere dicir que ás veces somos líderes un pouco relutante a cousas novas, facer xuízos e comentarios tamén inappropiati.Prima a alegría fondo.Con pena saber, eu asistir algúns momentos no coypu na natación no verán pasado, unha experiencia fantástica, é a colonia qust'anno xefe. É ver para crer. Crunk Crunk en todo.
Gianfranco
am 17 de novembro de 2008 @ 19:47
Estimado Antonella,
Síntome axustado no papel de avogado do diaño, pero se todo o mundo está tranquilo é bo iso? Entón ...
Claro que eu teño lido diversos materiais en castorismo (termo malo, o mellor a coypu ...), incluíndo campos de rolamento de formación, e eu estou convencido de que se está facendo un valioso método educativo para nenos de 5 a 7 anos. Persoalmente, estou menos convencido de que, aínda que certamente inspirou a aferição, tout court pode ser chamado método escoteiro. Quizais condición previa, así como a outro nivel, é o método de crías de ramificación. Con isto quero dicir que o método é só para explorar exploradores rama? Así, o discurso ao extremo eu diría que si. E non é só ela naceu así, pero tamén por mor da idade 11-17 anos que o excursión forte influencia na formación do carácter, e pode falar de "formación de bos cidadáns." Estou de acordo que é simplista falar do viveiro e respecto do cal os fillos coypu, escuteiros, con todo, mentres que o sector ten o seu metologica autosuficiencia propia o noso traballo no sector Cubs (e coypu) está seriamente comprometida, ou terras na experiencia do Rangers filiais. (PS Para os Cubs filial de BP deben preparar os nenos para facer bos batedor ....) A miña preocupación é que no medio de castores, formigas, lupette, Coccinelli, joaninhas, esquíos e quen sabe o que máis, perde de vista o Escotismo Baden Powell para inventar o que hai de novo e actual Pinco Pallino. E é certamente bo que coypu Metodoloxicamente falando é quen fai as ferramentas para facelas ben, pero o risco é real na miña opinión, a ultrapassagem cara arriba. Moitas veces á cabeza. Sabemos que hoxe, cos noivos de 7 a 12 anos e do sexo é cada vez máis difícil falar sobre as necesidades de desenvolvemento. Pero estou seguro que os líderes farán as súas mellores castores. O importante é na miña opinión a defender o punto de referencia metodolóxica. E aqueles que non poden actualmente ser Escotismo para Rapaces, Cubs e na guía do libro dos líderes. O resto é experimentación.
Antonella
am o 18 de novembro de 2008 @ 17:06
Estimado Gianfranco,
Concordo con vostede cando di que o método é para explotar os explotadores da industria, en realidade todo o mundo falando: Castores (coypu), crías (fillos) batedor (escuteiros) e jipes.
Concordo con vostede que todo está probando ... pero feito con seriedade e compromiso. O castorismo representa a fase inicial do camiño, de acordo coas regras da súa propia, axeitados para a idade particular novo. O punto de referencia é a mesma para todos: "comezar" o home e saída da muller.
En realidade, todos falamos o mesmo idioma e debemos ser gratos BP que, en tempos moi difíciles, a pesar de ser un militar, aínda que os nenos eran só nenos ... (sen dereitos ou obrigas), tivo a intuición certa, imos un tesouro incrible que aínda hoxe, como le-lo e relê-lo, creo que é assustadoramente actual!
Grazas Ginafranco para o intercambio de ideas, quedei moi satisfeito ... a invitación para vir para a colonia aínda é válida: somos o Dam "Beaver feliz" grupo AGESCI A Aguia 2. Crunk en todo ... Blueberry
Gianfranco
am o 02 de febreiro de 2009 @ 11:22
E quen di que Polis é inútil e que o debate é un fin en si mesmo? Este próximo sábado será a primeira reunión do Castorini da nosa asociación. E grazas a Antonella e outras intervencións, sen prexuízo para os puntos de vista xa expresado, un pequeno enfoques novas para o mundo marabilloso de aferição. E é un caza bo para todos aqueles que respectan a lei.
Antonella
am o 02 de febreiro de 2009 @ 15:59
Estimado Gianfranco, un bo mergullo PRIMEIRO para a súa colonia (o que é o seu nome?), Nós pensamos que o próximo sábado, imos saír "pactos", temos seis crías que non están máis na pel, teñen sacos de durmir pronto.
Arandeira
Deixe-me saber como foi. Crunk a todos os seus castores antiga colonia
marcar
am o 03 de febreiro de 2009 @ 02:35
Hola a todos eu son un líder de inserción da empresa ages.mi no seu discurso de dicir o noso punto de chegada real. por moitos anos temos colonias de castores en case todos os grupos. Este ano eu teño que tomar unha rapaza preto do inicio do que vén de castores ... ovveeo é xa de 13 anos de escuteiros 20 de vida. Pero agora esa nena está un'eccezzione. no sentido de que todos os castores do seu ano só ela continuou ata a saída. grupppi noutro, podo dicir que só 2 ou 3 veñen do colonia.Mi rover marabilla todo o empeño dos dirixentes e traballadores que traballan na colonia non podería ser mellor gasto na tropa á ou empresa.
bs
Marcar
Antonella
am o 03 de febreiro de 2009 @ 17:03
Estimado Marcos,
Eu non chamaría tanto de unha perda de man de obra, porque (e esta é a miña opinión persoal!), Aínda que eu deixei un xesto ou un sorriso, ou a memoria de saída especial para un dos meus castores, xa é un éxito , independentemente do camiño que vai tomar "crecer".
Dise que se cansa porque comezou moi cedo, os factores son moitos e os nenos de hoxe son cercadas por moitas oportunidades ... ás veces o problema é que os pais non cren que é fácil de espertar cedo os domingos, porque o seu fillo ten un " saída, ou participar nunha comida comunal cando quere estar en outro lugar, ou ... e non porque é mantido na vida social do seu fillo, senón porque máis e máis veces comeza a sábado para "soportar a pel" e quizais o concepto de familia está vivindo xuntos na casa.
Non é só unha cuestión de liberdade, senón tamén coa paixón de "P" maiúscula, é a nós furar Paixón nosos líderes, así como os pais aos fillos, cos nosos sorrisos (mesmo en dificultades ...) as nosas accións e iso non porque somos "borrachos pobres" sempre feliz, pero porque cremos no que facemos, por iso, non desánimo: todo o que facemos é desperdicio de man de obra, é un fermoso xogo, o xogo da vida que se transforman en cancións, fogos artificiais, vixilias ... somos privilexiados, non cres? Mesmo se tomar outros camiños, outras direccións, vostede con certeza todos van lembrar cando menos crepitar do lume, mentres observa as estrelas e os plans feitos xuntos ;-)
Bo camiño! Blueberry).
Tarcisio
estou en 4 de febreiro de 2009 @ 02:51
Como isto é certo, cantas veces na cara dos líderes recorrentes faltas que pedimos ', entón o que imos pechar? o rabaño, entón é máis fácil de abrir, imos concentrar no exploradores, a rama do Príncipe, e do rover que pode dar-nos líderes ", e entón eles son dentes moi estreitos e continuou con todos os 3 ramas, pero .. a dúbida permaneceu. Cubrindo algúns descalzos datos brutos son moi poucos, polo menos no meu grupo, os Cubs benvida rover e molestias ás veces leva. Pero tamén pregunto: temos a certeza de que se non houbese Branco que abre a porta nas comunidades onde opera nós, certamente, a continuación, tamén os máis ou menos uns poucos explotadores e rovers. Quizais o verdadeiro problema coa forma de ter boa continuidade, entusiasta, pero moitas veces pode espremer, líderes e educadores cuxa boa man e vela un día para chamar 2Luupi gola alta, os lobos, os lobos. " Boa caza a todos e boa forma .. proxecto de educación global, esta ruta fermosa, pero reto que segue o divvenire dun rover simulada.
Andrea
son 06 de maio de 2009 @ 10:08
Quizais a xente pode e debe preguntar por que BP Escotismo non facilitou un 6 a 8 anos?
Quizais porque non había necesidade?
tarci
son 18 de maio do 2009 @ 00:56
Eu honesta non sei, pero re-lectura de varias intervencións BP Paréceme incorporarse un dos seus gran axilidade mental que se cadra, para min, era a verdadeira forza da súa mensaxe educativa. E 'que vostedes comezaron coa idade de exploradores e os machos, pero non en Chile quedou impresionado cando atopou unha sorpresa diante de escuteiros, aproveitou a oportunidade. E así foi sempre aberto a novas necesidades, Cubs, rover, naceron despois. Paréceme que está con rabia máis dunha vez fronte á rixidez das normas e reiterou que el soñou, e propuxo unha moción, porque eu creo que a sociedade está máis aberta a innovacións, as diversas empresas, incluíndo aferição desenvolvido. Eu son un crente, pero da cultura secular, onde o secularismo é entendida como o integralismo, antítese e son sorprendidos por unha lectura dogmática do Escotismo. Quizais devêssemos ollar máis para a sociedade, as súas necesidades e relacionar todo isto coas nosas habilidades non con un enfrontamento ideolóxico.
PS no meu grupo hai coypu e de momento non facemos a pregunta por que non temos líderes, especialmente para os tres ramas "oficiais", pero non excluímos todo un priori. Viaxe segura
Cristina
son 25 de maio de 2009 @ 14:31
querida,
Eu son un castor de idade, que acaba de completar un ano exhaustivo de actividade coa natación última antes da gran campo nacional que vai ver a miña colonia para embarcar para as illas dos dereitos dos nenos e adolescentes ... é con gran pesar que hai Eu podo ir tamén ....
Os anos en que pb pensado para aferição nenos de 5/7 anos foron máis estruturada e os valores familiares sólidos compartida por toda unha sociedade.
agora as nosas familias son modificados e moitas veces os nenos desta idade é a compra do teléfono, pero non se deixar los xogar bola ou cun pouco de fariña e accqua ...
Eu rezo para tanto física como emocionalmente desgastante, nunca hai que esquecer que o Viere castorismo é unha oportunidade única para valores pequenos e grandes de paz escotismo que todos teñen o dereito ...
e nonavete facer o 07 de xuño raggiungetemi Casorzo ás 15h00 e vai xogar con pipas ...
crunk crunk
o castor de idade
Cristina
Antonella
son 25 de maio de 2009 @ 16:57
Quizais a xente pode e debe preguntar por que BP non facilitou unha aferição dos 8 aos 12 anos?
Quizais porque non había necesidade?
aquiladeglialburni
am o 07 de xuño de 2009 @ 23:29
O meu non é un comentario, pero unha invitación: Mércores 24 de xuño de invitación para todas as colonias Castorini de Turín (Torino é unha festa para nós son as festas de santos padroeiros) ou mesmo para as familias individuais cos castores, por un día no Green.
Encontro no Scout "Adventure Park" Base ao longo do Po (Corso Casale, entrada Zoo anterior, Proba anterior). O programa inclúe unha reunión en 9.30 s e un paseo en bicicleta ao longo da Ciclopista Po para descubrir o gran río e dunha tarde de xogos, entretemento e aventura. Ten que se rexistrar en primeiro lugar. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) ou jamborette@email.it