Novo Explorers Lombardi (GEL)


Novo Explorers Lombardi

A nosa asociación, o xel - Young Lombardi - foi fundada en 1995 por líderes con máis de 20 anos de experiencia secular scautistica. O xel ten moitos membros, divididos en catro ramas: a partir Castorini súa aventura coa idade de 5 anos, os con idade entre 8 a 12 anos, os escoteiros con idade entre 12 a 16 anos, o Rover 16 a 19 anos e último (pero non derradeira!) o ramo cuarto, formado por adultos, para o obxectivo de realizar as actividades scaustistiche para todas as idades.

As actividades que directamente inspira a todos os ensinamentos do fundador, , en particular, busca contacto directo coa natureza, comezando como unha práctica predominantemente pedagóxico. Nós practicamos moitos aspectos da vida ao aire libre, ensinando nosos fillos a techiche principal da topografía, o pioneiro de Camping sen descoidar da actividade física.

Federación Italiana de Movemento Escoteiro
Asociación membro FEDERSCOUT

O principal obxectivo da nosa asociación aínda se está a "bos cidadáns do mundo", destacando as calidades individuais para fomentar o comportamento responsable dunha idade temprana. O GEL svolgele súas actividades no seu campo de escoteiros no noroeste de Milán, para as fronteiras de tres parques da cidade, é o único grupo no Milan para ter unha área cercada por vexetación, con abundancia de espazo para vivir vida Scout.

Para obter información
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Nota: 6.7 / 10 (3 votos)
VN: F [1.9.17_1161]
Avaliación: -2 (de 6 votos)
based on 3 ratings Novo Explorers Lombardi (GEL), 6,7 de 10 Baseado en 3 avaliacións
Acción

16 comentarios ata agora »

  1. Galicia

    am 13 de xullo de 2008 @ 11:41

    Vendo todas as asociacións de escoteiros que xorden o ano pasado, eu sinceramente me pregunta cal a razón para esta proliferación. Especialmente tendo en conta o feito de que moitos grupos están cada ano en dificultades para atopar todos os educadores deben seguir traballando.

    ¿Que é iso desunião?

    Galicia, Trieste
    (É unha cidade onde existen asociacións demasiadas)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: +1 (1 voto)
  2. Ivan Danchielli xefe de escoteiros Vicenza (Big Bear Branco)

    am 23 de xullo do 2008 @ 14:14

    Estimado Galicia, Trieste, 13 de xullo, a causa destas divisións é sinxelo: hai persoas que están cansas de ser absurdo ordes de servizo da sede. Algúns exemplos valen máis que mil palabras, algúns grupos comerciais "máis" foi ordenada a cesar as operacións por que non hai figuras masculinas de "cabeza", sempre que sexan de figuras femininas, foron prohibidos de frecuentar o St Misa en pena uniforme de expulsión dada a "confesional" da Asociación (non a fe multi-), a designación debe ser determinada polo "Comité Central", independentemente das características da persoa que opera nas filiais; actividades entre nenos e nenas deben manter polo menos 3 millas, prohibido porque non educativo sección de campo, permite que só os campos de unidade, aínda que só 4-5 elementos, por suposto, no alto das montañas e cunha conta de só 19 anos, con dous anos de experiencia; frases como " Eu son o comisario eo depositario do Método "(4-5 anos de experiencia en comparación con 45 dos presentes na reunión ... e así por diante. Espero moito para entender a dinámica que se preocupan con vostede. Pensa en min, no canto dun pluralismo que a Federal método coercitivo e centralizado en que calquera tipo de opinión é prohibido por unha "intelligentsia" infalible. comecei a respirar escuteiros alegría, despois de 45 anos, só na Federación. Finalmente, lembre das palabras de BP desafiadas polo seu xefe (! ) para a súa proposta "contra" a normativa "Maldición as regras, chamalo dunha experiencia" (ao inferno as normativas, chamalo dun experimento!). Isto fai pensar.
    PS: En tres anos a partir da conta de establecemento 80 membros (con 8 líderes de escoteiros), que poden pertencer ao CNGEI sección se só de "Líderes" fora máis previsora ​​e menos defensiva. Palabra clave: "mente aberta".
    Viaxe segura.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  3. Mark (Fawn Ingenious)

    am 26 de xullo de 2008 @ 13:15

    Sentímolo, pero ... eu falo da cabeza AGESCI, e ler estes comentarios, estou moi impresionar de como as organizacións operan "irmás" italianos. Alén de todo, o pensamento era moi pesado confesional na nosa sociedade, pero diante de certas cousas, eu estaría de volta para ensinar os valores do olheiro nenos coa liberdade de expresar os valores da lei e da promesa ... que, por sorte, podo no meu asociación!
    Pero a proliferación non axuda ... ideas ten que comezar todo de aferição de PA, non ten sentido que hai diferentes interpretacións de 1000 o método ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  4. Ivan Danchielli xefe de escoteiros Vicenza (Big Bear Branco)

    am 27 de xullo do 2008 @ 21:17

    Estimado Marcos, eu estou de acordo con vostede e compartir os seus pensamentos. Na nosa Asociación que non sexa distorsionada, pero o método é realizada unha investigación continua das fontes orixinais do pensamento de BP eu creo que sei moi ben. Falei só de erros de CNGEI eu veño e sei moi ben, nada. As moitas entidades locais non están dispostos a dar a súa propia interpretación de cada método, pero só a investigación e establecer unha xestión independente das súas organizacións, repito: XESTIÓN diaria, lonxe de erros abominables que listei. Neste estamos moi próximos a vostede ea min. O método non ten nada que facer. Escotismo run orixinal, coa xente, sen perigo, de feito! Un abrazo e un aperto de man. Viaxe segura. Big White Bear.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  5. Dominic Cabaza

    am 30 de xullo de 2008 @ 14:37

    A impresión é que o excursión "secular" está en decadencia total. Desercións e desercións son agora algo que dificilmente pode ser definido como sen importancia.
    En Carrara Masa Trieste, Xea, Taranto, Vicenza, Manziana deixou a casa común de escoller novos camiños.
    Nos outros últimos telo feito (scout sardos, xel, Assoraider)
    Para unha asociación que ten agora uns 11.000 rexistrados este non pode ser descrita como o resultado "personalismo" vai de desunião ou inconsciencia.
    Os problemas poden ser substanciais.
    A xestión dunha asociación, así como a súa estrutura son as fillas dos valores que encarnan.
    A desviación do secularista Asociación dos Escoteiros máis secular é visible para todos veren.
    En realidade eu estaba moi impresionado co cambio na lei de BP. substituír Deus con Cubs nunha espiritualidade xenérico, idade moi nova, en virtude deste, vén o seguinte paso certamente influenciaron o cambio da Lei do Escoteiro e do papel de xefe de unidade, que pode ser, por que non!, aínda que non heterosexual.
    O resto debe ser coherente coas súas ideas.
    Espero que o histórico eo ideal CNGEI varios fe, aberta, pluralista, secular pode para ser un mantida e preservada polos que escollen quedar fóra quere seguir vivila e propô-lo.
    Intente manter-se unida, non disperdevi.
    Deus sabe o que é necesario hoxe en Italia, un lugar de inmigración e cultural cambios dunha secular Escotismo, forte, ben estruturados e firme nos seus ideais acomodar os alumnos que non poden sequera italianos, como complemento (e non oposición) para o confessionário.

    Germano Industrious

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: +1 (1 voto)
  6. OldStoneGrizzly

    am o 07 de agosto de 2008 @ 00:49

    Así, con toda a sinceridade, non vexo o que hai de malo en un xefe de escoteiros non é unha recta ...

    non terá prexuízos?

    E entón, toda esa conversa de "retorno á BP" para min é un pouco 'divertido. Cal era o propósito de BP na fundación dos escoteiros? Proporcionar os cidadáns do Reino Unido que serían portadores útiles para a sociedade, activa e de valores coherentes con el. Ben, imos facer unha pausa por un momento: como debe ser, hoxe, un bo cidadán? Un fundamentalista relixioso, calquera relixión que sexa, sería un olheiro bo e un bo cidadán? Que sociedade queremos a mañá? Os valores que foron adaptados a Inglaterra post-vitoriana son útiles hoxe en día?

    Esta pregunta non é unha blasfemia, eu creo ...

    Boa caza

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Nota: -1 (1 voto)
  7. Dominic Cabaza

    am o 11 de agosto de 2008 @ 24:08

    Non teño prexuízos, pero eu non entendo por que os católicos van á misa se CNGEI con uniforme CNGEI son expulsados ​​pola asociación (así que é contada por gran oso branco).
    iso é un erro ou equivocación?
    (Espero que gran oso branco esaxerado)

    Alemán laborioso

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  8. Tarcisio

    am o 12 de agosto de 2008 @ 00:32

    Eu aínda estou CNGEI, pero son os líderes e educadores que cren que cada vez máis dificultades para a súa estada na asociación. Non Compartirei a opinión do seu gran amigo oso branco, con quen compartiu máis de unha década de participación CNGEI Vicenza, non, é expelido cando asistir a un culto na igrexa no uniforme, pero na miña opinión o CNGEI é voluntaria ou non pode volver na asociación dos non-crentes, para non mencionar os ateos. O meu tempo de dirixentes escolares proponovena "unha pausa na actividade" para permitir a participación en servizos relixiosos, hoxe é o meu último informe que os líderes advertiu de que aqueles que desexan participar na Misa que ir á misa, como de costume, ás 8 horas antes a actividade comeza. Desafortunadamente non hai unha enorme falta de líderes e ou pecha ou cambia todo o grupo (como Manziana, Masa, Triest (2), Taranto, etc Ou está esperando ... A promesa de novos fillos orixinalmente estaba falta:. A palabra da promesa; o noso mellor, a "seca" se somos Deus-familiar, a continuación, entrou con fraseados, por indicación obriga, por parte da OMME, pero hai sempre a expresión "Prometo amar ...." O que é tan pouco a amar a tiralo do baile secular ... mesmo agora que eu debería comprometerse a dicir. É por iso que tras 24 anos como xefe CNGEI esperanza na posibilidade de cambiar a data, sen danar as caras que os líderes moitas veces son Mario Mario Rossi e Rossi .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  9. Ivan Danchielli xefe de escoteiros Vicenza (Big Bear Branco)

    am o 04 de setembro de 2008 @ 22:15

    Eu era vice-xefe de departamento no Jamboree no Xapón en 1971 e na Conferencia Mundial sobre boa Aldo Marzot presentou o seu proxecto do cuarto sector do "Raider" (adultos post-rover escoteiros mozos ..). El chorou escándalo en CNGEI Marzot e foi forzado a aterrar o ASSORAIDER. Eu podería citar moitos outros exemplos de intransixencia da miña asociación de orixe, o último dos cales é a seguinte: o noso escritorio é frecuentado por todos os grupos de todas as asociacións, é un fermoso lugar para actividades de escoteiros, menos que o CNGEI da nosa cidade ... non existimos para eles. Escoteiros e irmáns que coidan de si que pensa que as persoas novas por familias. O resto é polémica estéril. Un universal ideal abrazar todos vostedes. Boa caza e boa forma.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  10. Tarcisio

    am o 08 de setembro de 2008 @ 23:34

    Estimado Big Bear Branco me lembra de Ivan, o Terrible, varrer todo. Non é enteiramente certo que toda a súa sección anterior de que foi o meu primeiro comisario, eu esquezo .. chegamos a facer as promesas dos fillos de ti e eu ofrece máis de hospital, os seus emblemas e un libro de contos de fadas publicados por ti. Vostede sabe que eu estou de acordo con vostede sobre algunhas outras cuestións, pero, como en calquera asociación, diverxen. Desafortunadamente, pero felices para min tamén, por veces, é mellor separar o máis sereno e seguir un novo local, en vez de continuar a casa pizzicarci. E cando digo mellor quero dicir para aferição como neste caso, xa hai 70 nenos que sofren de escuteiros máis alegría da mensaxe. Quizais isto sexa máis un símbolo.
    Caza Bo - Road - Way

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  11. Marco Sabatini

    am o 17 de setembro de 2008 @ 05:39

    Sobre a proliferación de asociacións de escoteiros autónomas, no momento eu creo que debería apreciar que, adoptando a filosofía da China antiga, "pode ​​ser un desastre, pode ser un agasallo de Deus." Por suposto, o abandono dunha estrada que non parece ser máis viable para abrir a banda batida implica un fallo grave, un período de loito, get over it, tomar a iniciativa. Isto non acontece todos os días, non todos, pero iso pasa máis e máis cousas é que a xente frequente.Non con estómago feble ou sen estruturas internas.
    O ateo deriva, secularista máis que iso está tomando CNGEI que comezou recentemente a tornar-se a asociación dos non-crentes é unha das razóns que causan a deserción de todo o local. Estou perfectamente ben con Mimmo Pumpkin AGESCI lembrando que, por outras razóns, é mellor en termos de desercións.
    Debe ser dito tamén que a procura de auto-asociativa estrutura está determinada por algúns anos por un comportamento burocrático (como un "poder de carimbam") ou peor vaidoso e arrogante de varios niveis asociativos, apoiado por unha interpretación enviesada das regras son moi ríxidas (a lei é para o home e non viceversa). Isto acontece-me pensar, porque arrogantemente tende a cultivar as ambicións de monopolio avvilendo Asociación para a organización do movemento. Neste contexto, eu recordo o fermoso artigo no Journal of Don Romano Nicolini AGESCI "BP ía comezar a Brownsea? "Scout-PE n º 13 de 06 de xuño de 2007. Nós en San Casciano Val di Pesa, Florencia-, por esa razón deixamos AGESCI FederScout optando por un Movemento Escoteiro set-asociativo e autónomo e federado na BP dicindo:
    "O noso obxectivo é descentralizar
    xestión do Movemento
    , Na medida do posible, de xeito
    para evitar a burocracia
    e para dar o máximo
    da autonomía democrática
    a estruturas locais.
    Non somos tanto unha organización
    Como unha irmandade,
    movido polo espírito e
    a lei non escrita de lealdade,
    en vez de polas normas e
    regulamentos impresos. "
    Ao final, e conclúo, é sentir o espírito do movemento que é único e todos somos irmáns, observando dunha distancia expresións
    organización nas diversas formas de asociación.
    A todos dunha maneira fraterna!
    Marco Sabatini Presidente Scout grupo promotor

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  12. Stephen Montserrat 1 Idade

    am o 17 de setembro de 2008 @ 18:57

    A análise de Marcos, eu coñecín persoalmente este ano en Bisceglie, toca un tema que seguramente, ata algúns anos, nunca fala moito: as asociacións de escisión máis "importantes", L ' AGESCI, e últimamente tamén o Assoraider CNGEI.
    Sen entrar nos eventos individuais, Marcos di claramente cales son as principais razóns para estas divisións e eu non estou aquí para repetir a eles, eu só dicir que eu comparta-lo na súa totalidade.
    A discusión constructiva sobre o que leva seccións, grupos, animais individuais, pero tamén a afastarse da asociación de membros axudaría a entender onde está mal e axudaría a trazar un camiño "compartida" que un día traer todos os escuteiros en italiano unha federación, respectuoso do que son as diferenzas e peculiaridades, as características de cada un. Vostede podería incorporarse o exemplo de Federscout: moitas asociacións, seculares e católicos, pluriconfessionali, historias diferentes, etc rexións diferentes, pero todos xuntos, discutir, comparar, organizar eventos e actividades. Eu creo que se chama "olheiro fraternidade"! E é unha experiencia marabillosa para vivir!
    Eu son un idealista, pero eu soño con unha casa común para todos os olheiros italianos. E 'posible. Pero sempre sen esquecer o ensino de BP: O Escotismo é un movemento. Eu creo que xa usou esa palabra de forma aleatoria, pero cun significado preciso: o movemento incluír, non eliminar, é continuo e perpetuo xornada, aumenta e enriquece cada día!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  13. Anxo Benassi

    am o 21 de outubro de 2008 @ 17:54

    O Scout é un espírito independente do símbolo baixo o cal é exercido.
    Como "olheiros vellos" Lamento escoitar discursos que nada teñen que ver coa fraternidade que debe existir entre cada un de nós.
    Eu por desgraza tiven malas experiencias con AGESCI localmente a partir do cal eu veño, pero aínda así eu estou sempre preparado para dialogar e cooperar sempre que sexa necesario.
    Espero que no futuro as cousas poden cambiar, estou convencido de que a forza máis grande do Escotismo é tamén e sobre todo a fraternidade nace da diversidade.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  14. Pato feliz

    am o 10 de novembro de 2009 @ 03:46

    Ola
    MI nome Antonielli é Paulo e eu son un escoteiro do Grupo Escoteiro AGESCI Folignano1, teño 46 fillo discout (meu pai nel1950circa Patent No 1), en servizo activo ata hai uns anos. Eu só atopei agora na web, pero moito tempo atrás eu oín falar de ti e agora eu xa dixen, toh "aquí é outra Asociación dos Escoteiros, dopoquella Trieste tamén Lombard, a asociación ha entrar en un pouco de Bergamo, a continuación, será a quenda de Puglia seguido polos romanos no norte e oeste de Florencia.
    Eu me pregunta. que sentido crea outra Asociación dos Escoteiros? O AGESCI o CNGEI, o FSE non eran boas? Cito só 3 a
    porque son o maior e 3 son tamén para min, porque moitos do mesmo é certo para outros discorsoche facer para ti.
    Tamén educar os mozos co método inventado por BP como un cazador de dicir a vostede. Entón, por que se quere facer o servizo educativo para os nenos non comparten a súa combinación? O que é tan incompatible co vosrti seus pensamentos e ideoloxías? Perdóeme pero eu vexo algo de humildade e con moita sede para o centro do escenario.
    A BP estaba na hora non pensamos que sería moi animado con esta división, porque sempre predicou a fraternidade de Souto en todo o mundo e agora estamos divididos en Mah asociacións moitos! Hai divisións suficientes dentro da igrexa, agora traemos para ti mesmo scout.Scusatemi desta carta pode ser un pouco desagradable, pero era un pensamento que eu cargaba dentro dun tempo. EN agardando a súa resposta vu, tal vez, un traballo fecundo comunque.Buona estrada
    No seu Duck Escotismo é feliz.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)
  15. Robert Stanzione

    am o 10 de novembro de 2009 @ 17:32

    Comentario:
    Lin con atención o que as faces están describindo, observando, observando e comentando e quero felicitalo porque eu noto en todo o desexo de coñecer e competir en ideas e crenzas alcanzadas madurou. Escotismo é un ambiente onde pode reflictir, comparar e expresar libremente e é quizais a única cousa boa que agora podemos considerar conquistado entre nós. Para o resto, é a miña convicción triste que todo á vista e navegar sen rumbo. Eu non sei, pero eu creo que quizais eu son o máis veterano de todos os escritores. Vela, vivir, de case 80 olheiro desde 1945. Escuteiros de ASCI, por rover CNGEI, entón SM ALT Comisario, co-fundador de catro grupos ao longo da miña vida. Tres Jamboree, agora en disputa fóra CNGEI. Son coñecidos por algúns ignorados por outros, se cadra por alguén tolerada se non contestada. Eu escribín sobre as miñas aventuras 150 historias, moitas delas de escuteiros en Italia e en oltri doce países onde eu fixen o traballo dunha vida. Unha das miña conta persoal no cru Escotismo: Útil, educativo, pero fácil de manipular e enganar os que segui-lo ao xeito hipócrita de uso corrente. Guy é unha cousa que o instrutor, o outro é o educador. Estamos movendo unha morea de profesores mediocres, os educadores de moi poucos. Entón, o movemento escoteiro definida polo seu movemento autonomasia educativo non é o que fai. Intentos louváveis ​​son, por suposto malos resultados. Desafortunadamente, moitas veces hospedar grupos pressapochisti, exibicionistas inmaturos, arrogantes, obscurecendo os valores fundamentais que saír do método, polo que só o obxecto do seu tabernáculo persoal para esconder a súa bancarrota civil e moral.
    Se queres tempo e siga o blog de cando en vez: o Succiso Pelican miña porta recén aberta fixo só para dar os meus sentimentos ea miña experiencia en máis de 50 anos de Escuteiros Scouting practicados en primeiro lugar as asociacións máis tarde na vida e na Traballando en contacto con persoas de diferentes etnias, cultura, crenzas, relixións distintas. Tiven a sorte de poder medir, para recibir e dar algo moi italiano, Christian, civil, entusiasmado.
    Viaxe segura e Pena Branca susp

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: -2 (de 4 votos)
  16. Tarcisio

    am o 27 de febreiro de 2012 @ 01:13

    Quere, para o espírito de coñecemento, se pode obter unha aclaración do GEL: nalgunhas partes que lin que o xel é composto de varios grupos en Londres, mais eu vexo o seu sitio listado só unha con sede en Milán Hai outros grupos? Grazas e feliz viaxe

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0 / 5 (0 votos)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Avaliación: 0 (de 0 votos)

RSS dos comentarios · TrackBack

Introduce o teu comentario

Nome: (obrigatorio)

E-Mail: (non será publicado - obrigatorio)

Web:

Comentario:

Immagine CAPTCHA
Cambiar imaxe
*


Quero ser actualizado sobre os cambios no artigo, sen deixar ningún comentario por agora

Subscrito