Crucified, tuomio totuutta vastaan


"Krusifiksi on symboli rakkauden uskovia tai ei, eikä vaadi luopumista, ei aseteta lauseita tai rajoita toisia uskontoja, kulttuureja ja filosofiat, sanoo arkkipiispa Giuseppe Merisi piispa Lodi ...

Hän kutsuu tätä "ideologisesti ajanut päätös" että kulttuurinen arvo disconoscendone kiistää ilmeinen tosiasia, että on "merkki" uskovaisille ja nonbelievers. Ja poistamalla läsnäolo ", joka ei vaadi mitään vaan ainoastaan ​​todetaan," päättyy "vähenevät entisestään" maailma "on jo niin eksyksissä."

For Future Tg2000 ja kardinaali presidentti Italian piispojen konferenssin Angelo Bagnasco, ei kätke, että "päätös Strasbourgin tuomioistuimen on herättänyt hämmästystä ja hämmennystä minussa." Tuomio selitti eilen, "näyttää olevan ideologisesti ajaa" päätös ", joka ei välitä kunnioittaa totuuden asioista." "Älä ota huomioon esimerkiksi - hän korosti - historiallisen totuuden Euroopassa ja Italiassa. Jopa rento silmään, Euroopassa ja Italiassa yksinkertaisella näkökulmasta kulttuurin ammentavat inspiraatiota .

Kunhan katselen ymmärtää, että ilman kristinuskoa ja ymmärrä "Jumalainen näytelmä", mutta myös suurin osa arkkitehtuuria ja taidetta. " "Jos haluat tunnistaa kulttuurinen arvo krusifiksi, ei kuitenkaan tarkoita - hän lisäsi prelaatin - svilirne uskonnollinen merkitys uskon sen sivistystä ja kulttuuria, joka luo merkit tulevat kaikkien osakkeenomistajien saatavilla, mistä on osoituksena rikkaus maamme historian ja Continental. Merkki krusifiksi ja sitten puhuu, oliko uskovia joille se on varmasti merkki uskonsa, ei-uskovia, joille risti on yhä merkki koko inhimillisen kokemuksen juuret ovat ja Kristus. "

Toisaalta, jatkoi presidentti CEI, "En muista koskaan kuullut kenenkään loukkaantua tällä merkillä, ja usein tunsin, että monet, jopa ei-uskovia, vain katsellen miestä ristillä, joka innostaa luottamus mennä eteenpäin. Miksi - hän päätteli - vähenevät entisestään maailmamme jo niin sekaisin? Miksi riistää itsesi merkki se ei vaadi mitään vaan todetaan? ». Niistä "loukkaava symboli ja valtaosa eurooppalaisista: katolilaiset, ortodoksit, luterilaiset, anglikaanit, kalvinistinen "puhui kardinaali Giovanni Battista Re prefekti kongregaatiossa Piispat, Vatikaanin Radio kertoi, että" todellisia puolustajia Sekularismi pitäisi puolustaa krusifiksi. "

Lisäksi "viittaus ristiinnaulitsemiseen - sama harjoittaja sanoi Monsignor Aldo Giordano, erityislähettiläs ja Pyhän istuimen pysyvä tarkkailija Euroopan neuvosto - ei riskiä yksilöiden oikeudet, mutta se on merkittävä panos julkisen valtakunnassa suojelemiseksi, edistämiseksi, vahvistaa yksilön oikeuksien, yksilön oikeuksia. " Mukaan piispa Giampaolo Crepaldi arkkipiispa Trieste, tuomio on "pahasti puutteellinen", koska "ulkopuolelle uskonnollisten symbolien julkisista paikoista on itse teko, joka ilmentää ehdottomuus ja fundamentalismi." Samaa mieltä oli Monsignor Elio Tinti piispa Carpi: "Eurooppa on siksi Kaksituhatta vuotta evankeliumi on ollut mukana Euroopan kansojen historian" ja "eivät ymmärrä, miksi me sinnikkäästi heikentää identiteettiämme." Se ei myöskään ole asia, arkkipiispa Perugian arkkipiispa Gualtiero Bassetti, jos "krusifiksi on lisäarvoa kaikille, on arvo sivilisaatiomme että nämä juuret."

"Krusifiksi on symboli rakkauden uskovia tai ei, eikä vaadi luopumista, ei aseteta lauseita tai rajoita toisia uskontoja, kulttuureja ja filosofiat, sanoo arkkipiispa Giuseppe Merisi piispa Lodi vasta muutama kuukausi sitten edustaja Italian piispojen COMECE . Se on merkki, näyttää piispa Cremonan Lanfranconi Monsignor Dante, "joka ei koskaan haittaa kenellekään." Vielä enemmän, mukaan Monsignor Luigi Negri, piispa San Marinon ja Montefeltron "Minusta on reilua sanoa, että tämä on tahto ... kumouksellista toimintaa, jossa raivokkaasti."

Kirjoittaja: Salvatore Mazza
Ote: Future

VN: F [1.9.17_1161]
Arvosana: 4.8 / 10 (18 ääntä annettu)
VN: F [1.9.17_1161]
Arvosana: +2 (16 ääntä)
based on 18 ratings Crucified, tuomio totuutta vastaan, 4.8 out of 10 perustuvat 18 arviota
Osuus

26 kommenttia tähän mennessä »

  1. Provincial urheilukeskus Libertas lucca

    klo 7. marraskuuta, 2009 @ 24:11

    Olemme täysin samaa mieltä. Siellä accingeremo sietää krusifiksi meidän kuntosalit ja pyydämme muita tekemään samoin Sports elimet.
    Renzo

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: -4 (10 ääntä)
  2. Matthew Cernison

    klo 7. marraskuuta, 2009 @ 15:07

    Mielestäni ei ole vain tekopyhiä vaan alentamiseen arvosta krusifiksi sanoa, että tämä ei ole uskonnollinen symboli, mutta vain kulttuurinen ja symboli rakkauden uskovien ja ei. Risti edustaa perustan uskoville heidän uskonsa, usko siihen, että Kristus kuoli ja nousi ylös. Perheelle, joka ei usko tätä on oikeus kasvattaa lapsiaan ilman krusifiksi vaaditaan! Se olisi kuin pakottaa muslimi poika partiolainen ryhmä ottaa yhteyden, tai sanoa Isä meidän. Ok, meidän isämme on symboli veljeyden kaikkien, ei ainoastaan ​​kristittyjä, mutta olemme valmiita tekemään itseämme muihin, jotka eivät usko niin.
    Lisäksi jatkuvat symboleja, perinteet ja maksut seurakunnan pois ne, jotka ajattelevat, että rajat pitäisi olla eri paikkaan sydämeen, huulet ja mielissä, jotka uskovat. Jos teit näin, kristinusko olisi taas järkevää tehdä miehet eivät halua uskoa. Mutta ei kaikille, ja niille, jotka sopisivat, vapaus pitäisi pysyä

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 4.5 / 5 (2 ääntä annettu)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: +3 (9 ääntä)
  3. Merkitse

    klo 7. marraskuuta, 2009 @ 16:08

    Tässä tutkimuksessa ripustettu sisäänkäynnin meidän ristiinnaulittiin. paikoissa scout.E "ainakin meille, mutta on valtava kaikille!
    "Krusifiksi ei aiheuta syrjintää. On hiljaa. Ja "kuva kristillisen vallankumouksen, joka on levinnyt maailmalle ajatus tasa miesten toistaiseksi poissa. Christian vallankumous on muuttanut maailmaa. Olisiko kiellämme, että muuttunut maailma? ..
    En tiedä mitään muita merkkejä, jotka antavat niin vahvasti mielessä meidän ihmiskunnan historian.
    Krusifiksi on osa maailman historiassa ennen Kristusta ... kukaan ei ollut koskaan sanonut, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja veljiä, rikkaat ja köyhät, uskovaiset ja nonbelievers, juutalaiset ja ei juutalaiset ja mustat ja valkoiset, eikä kukaan häntä ennen sanonut että keskustassa olemassaolomme meidän täytyy sijoittaa solidaarisuutta miesten ... Minusta tuntuu, että hyvät kaverit, lapset, he tietävät heti penkit koulun. " Natalia Ginzburg
    Ei ole liioiteltua sitoa kaikki tämä krusifiksi. On historiallinen counterevidence. Se oli heidän kaksi hirviötä vuosisadan - natsismin ja kommunismin - haparoi ensin pyyhkiä pois krusifiksit peräisin luokkahuoneissa ja Euroopan historiaa.
    Kaikella kunnioituksella toivomme, että myös tuomarit oppii. "Krusifiksi on osa maailman historian"
    tulostamisen promoottori GROUP Partiolaiset - San Casciano Val di Pesa Firenzeen lokakuussa 2009

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: -2 (6 ääntä)
  4. Mamba

    klo 7. marraskuuta, 2009 @ 16:21

    No jos kardinaali ollut koskaan kuullut ihmisiä, jotka loukkaantuvat läsnäolo krusifiksit julkisilla paikoilla, joten Cardinal elää Golden World ja autoreferenziale.La on maallinen eurooppalainen kulttuuri ja eurooppalainen identiteetti perustuu nimenomaan tässä " on jäljittää uskonnollinen ulottuvuus yksityisyyden ja henkilökohtaisten. Jos paikat uskonnollisten symbolien on ollut olemassa, koska se oli vain paikat niille, joihin ovat symboleja STATE. Se vain ei ole mitään syrjintää suojan kaikille kansalaisille riippumatta uskon personali.Per paikkoja tässä tilassa syötetään kansalaiset eikä olla uskollinen ja anna yhtä arvokkaasti. uskonnollisten tunnusten julkisen viranomaisen ilmaisi kannattavansa jonka uskollinen tietyn uskonnon tuntuu enemmän suojeltava kansalaisia, jotka eivät ole ilmaista. ja se vastustaa vapautta.
    Tämä oli ainoa neiluoghi symbolien tulee olla valtiovallasta

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 4.0 / 5 (4 ääntä annettu)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: +1 (9 ääntä)
  5. Giovanni Bachelet

    klo 7. marraskuuta, 2009 @ 22:52

    Juuri nyt minulla oli tilaisuus itse puhua krusifiksi kansalliskokouksessa demokraattisen puolueen. Etsi lyhyen puheeni siitä http://www.youdem.tv/VideoDetails.aspx?id_video=7f9cea45-fa7d-41c0-8c88-505fc65a1cf0 tai kotisivuni. Hyvä tie, hyvät metsästys, hyvä lento!

    Giovanni Bachelet
    Promise 1968
    Wood Badge 1976

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: -1 (1 ääni)
  6. Francis

    klo 8. marraskuuta 2009 @ 12:14

    Oikeasti, ihmettelen, kuinka puinen esine (eli ei-uskovat) loukata tai vähätellä muiden ihmisten uskonto. Lisäksi sama kohde sekä puu-että muslimien pitäisi tietää, sillä vaikka islam kunnioitamme hahmo Isa (Jeesus). En ole tietoinen krusifiksi lukee "kuolema epäuskoinen," on vain tyhmä idea peräisin muinaisesta syrjintään, joka nyt toivottavasti on päättymässä. Minusta tuntuu, että haluat ottaa pois väkisin johtuu ennakkoluuloja, koska edellyttää halu miehittää osaa kristittyjen tulee todella ole lainkaan selvää, että on todellakin olemassa. Aivan kuten se on kammottavaa päätöksestä poistaa verhon Muslimiopiskelijoiden keskustelemaan aikansa Ranskassa. Valtion laitokset ovat maallisia, mutta "maallinen" ei tarkoita "vastaan ​​uskonto", ja ei ole läsnä pieni puinen krusifiksi tehdä koulussa tai toimistossa hartauden. Tuntuu siltä uutiset juutalainen perhe, jos se on otettu opettajia, koska he väritys joulukuusi lapselleen ... ei ole mitään estettä viettää joulua ja Chanukkah sekä tahansa muun osapuolen mitään uskontoa. Itse asiassa, vaan SDI poista krusifiksi häiritsi muita symboleja ympäri luokkaa, jos ei selvästikään hyökkäävä (kuten svasticha luovutettiin natsien lietsovan vihaa). Kuka uskoo tunnu sivuuttaa, jotka eivät näe muita huonekaluja (vaikka sinun olisi parempi katsoa liitutaulun sijaan seinään!).

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: -2 (2 ääntä)
  7. Alessio

    klo 8. marraskuuta 2009 @ 18:33

    Valitus toimittajille:
    koska olemme tuttoscout ilman ristiriitoja ja ilman kaunaa harkitse sisällyttää lähteistä, jotka ovat samaa mieltä myös päätetyistä Euroopassa. Kun tavoitteena on tarjota lisää työkaluja mahdollisimman niitä (luultavasti veljesten scout), jotka lukevat näitä sivuja saada käsityksen, että jouset mahdollisimman paljon heijastuksen ja syvällistä päättelyä.

    Tästä, älä päätellä, että olen anti-toimisto-tai mitä tahansa, olen vain sitä mieltä, että on tärkeää, erityisesti koulutuksen ympäristössä, joka on partiolainen yhdistyksiä, voi tarjota monia lähteitä lisäksi omat ideat, joka löytää itsensä tekemään valintoja.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 5.0 / 5 (1 ääni cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: +2 (2 ääntä)
  8. Nino

    klo 9. marraskuuta, 2009 @ 08:52

    Olen täysin samaa mieltä sanoja, mutta vielä enemmän tunteita. Sitä paitsi, ei tuomiota, ei puhetta eikä kukaan voi koskaan poistaa krusifiksi sydämestäni.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: -1 (1 ääni)
  9. Elijah Napolitano

    klo 9. marraskuuta, 2009 @ 14:55

    Kun loppuun Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan, uusi Euroopan valtiot perustivat olemassa vahvuus barbaarien vallitsi, ja roomalainen kulttuuri kristinuskon kanssa liimalla. Nämä juuret eivät ole arvostettu Euroopan perustuslain. Hajoamassa uskonnon alkoi Ranskan vallankumouksen ja eri "lahkojen" on vielä kesken. Poistaminen risti on toinen vaihe.
    Arrocchiamoci ja meditoida uskontoon, uskomme arvojamme.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 1.0 / 5 (1 ääni cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: -2 (2 ääntä)
  10. Gino

    klo 9. marraskuuta, 2009 @ 18:19

    Löysin tämän valaiseva toimituksellista Marco Travaglio, joka varmasti kukaan syyttää olemisen `kirjoitusvirhe ...

    Tässä toimituksellinen mainitsee Natalia Ginzburg (ateisti kirjailija, mutta juutalaista syntyperää ...)

    Ja hänen johtopäätös on, että krusifiksi on hyvä, että pysyy.

    Lisäksi poistamalla uskonnolliset symbolit on asenne uskonnollista suvaitsemattomuutta, mikä vastakohta näiden arvojen että perustuslaissa.

    Meidän kulttuurimme on osallisuutta (jossa olemme tyytyväisiä ideoita ja symboleita kaikki), ei vihan ja syrjäytymisen.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: -1 (1 ääni)
  11. Sternwolf

    klo 9. marraskuuta, 2009 @ 19:36

    Ilmeisesti minä olen partiolainen, ja uskon ihanteita Partio.
    Se sanoi, voin lahjoittaa minun patsaiden tuhoamisen. Jaan ajatus hellyttävää ja Cernison, olen katolinen, mutta elän tätä minun henkilökohtainen alalla.
    Ymmärrän, että jos toinen uskonto professassi ehkä symboli nimenomaisesti niin voi ärsyttää minua (vaikka olisin ateisti vaivautuisi tällaista symboli kärsimystä, sillä aihme, merkitsisi, että en lähetä mitään hengellistä).
    Olen myös aina ajatellut, että valinta tunnustaa uskonto on henkilökohtainen valinta, ja olisi tehtävä vastuullisesti: tästä, ahce ennen tätä tuomiota, minä pidettävä kohtuuttomina paljastaa corcefisso kouluissa, erityisesti päiväkodit, tai vielä pahempaa olemassaolo kirkollisen koulun henkilökuntaa.

    Ammatti uskonto tuo mukanaan omat arvot ja ajatukset, on hyvin voimakas emotionaalinen voima: esim. symboleja ja puhtaasti poliittisen julistuksen, ne olisi poistettava.
    Muista, että Don Milani opetti krusifiksi kaulassaan laatikossa ", niin kukaan ei loukkaantunut."

    Valtio on maallinen. Lay. LAY LAY LAY, LAY.
    Lay ei tarkoita ateisti, ei kiellä uskontoa, mutta siirsi sen yksityisyyttä, kiinnitetään yhtä arvokkaasti kaikkien uskontokuntien (ihmisinä yhtä arvokkaasti).
    Minulla on idea meidän rakas "maakunta urheilukeskus Libertas Lucca". Koska et maakuntien ja tunnustuksellisten, miksi et laita viereen krusifiksi, muut 24 symboleja suuret uskonnot?
    Kuuden tähti, pullea pikku mies hymyilee, ohmia ja puolikuu.
    Ehkä on myös hyvä.

    -Yours, Wolf Tähtiaika.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 5.0 / 5 (2 ääntä annettu)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: +3 (3 ääntä)
  12. Stephen

    klo 10. marraskuuta 2009 @ 00:12

    Vaikka suru tapahtumista ei ole oikeudenmukaista kieltää todisteita, krusifiksi ärsyttää jotakuta. Kuitenkin yksi on myönnettävä, että kouluissa ei tarjota enemmän aikaa, aivan kuten ei ole vessapaperia, saippua ja opetusmateriaalia. Mielestäni tämä on ongelma koulupäivän ... enemmän kuin krusifiksi. Poista krusifiksi ei tarkoita poistaa Kristus: "Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni siellä minä olen heidän keskellään." Krusifiksi on symboli, mutta jos sinun täytyy luoda katkeruutta, vihaa ulkomaalaisia ​​veljekset (kuten ilmenee kansi, joka on käynnissä keskustelu Italiassa) niin se on parempi ottaa. Tuomme Kristuksen koulujen kanssa mm ja elämämme, eikä takertua krusifiksi usein (valitettavasti) ohittaa kaikki (myös kristityt).
    "Ja joka ei ota vastaan ​​et kuule sanoja, jätät tuon talon tai kaupungin ravistaa pois pöly jalat. Totisesti minä sanon teille, tuomion päivänä maa Sodoman ja Gomorran on paljon siedettävämpää kyseisessä kaupungissa.
    Katso, minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle: Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja vaarattomia kuin kyyhkyset. ", Sanoo Kristus (Mt 10, 14-16). Älä pakota heitä sanoo, mutta menevät kuin lampaat. Vaikea? Kuka haluaa kieltää sen? Se sanoo "saarnata evankeliumia" ei "hang kulkee" Nyt on aika pelata ensimmäisen persoonan!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (2 ääntä)
  13. Julia

    klo 10. marraskuuta 2009 @ 16:50

    Olen samaa mieltä siitä, että krusifiksi on symboli merkiksi rakkauden, veljeyden, keskinäistä apua, mutta minun näkemys, mikä on kristillistä, ei todellakaan ole sama kuin henkilö, joka ei usko minun Jumalani . Niin kuin olemme maallinen valtio, (vaikka valitettavasti Vatikaani on sen vaikutus maa, tämä on kiistaton), uskon että kaikilla on yhtäläiset oikeudet jumalanpalveluksissa uskontonsa: emme voi määrätä ketään, joka ei ole kristillistä tehdä luokka (jos otamme esimerkiksi koulut) ja krusifiksi seinälle osoittaa.
    Jos poistat krusifiksi tuntuu toimia vastaan ​​kirkkoa tai vastaan ​​kulttuuriamme, luulet, että Italiassa emme ole kaikki kristittyjä (en puhu pelkästään ulkomaalaisia, vaan myös Italian) ja että meillä kaikilla on yhtäläiset oikeudet.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 5.0 / 5 (1 ääni cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: +1 (1 ääni)
  14. Gianfranco

    klo 11. marraskuuta 2009 @ 11:36

    Huom. Tämä ei poista krusifiksi tahansa, mutta vain julkisilla paikoilla, ja ensisijaisesti koulun. Tämä johtuu Italian valtio on maallinen ja ole valtion uskontoa. Ei ole nähnyt syksystä fasismin. Minulle henkilökohtaisesti, sillä katolinen, läsnäolo krusifiksi ei anna mitään ongelmia. Ehkä enemmän minua säestää sunnuntain (Asun lähellä kirkkoa), mutta kokonaisuutena pidän sitä ilmiö kansanperinne. Esitin joitakin kysymyksiä niille partiolaisille ja jakavat sen arvot ja ihanteet, eikä ilmastointi heitä: "Partio ei ole vain tekninen My Religion". Jos ristiinnaulittiin vieressä altistuvat juutalainen symboli ja muslimi oletteko samaa mieltä? Mukaan teille julkisesti koulussa olisi oikeus päästä vapaaehtoista opetusta juutalaisuuden ja islamin? Ja ehkä jopa ottaa roolin opettajat totesivat, imaamien ja rabbit? Kardinaali sanoi, että "krusifiksi on symboli rakkauden uskovien ja ei." Ja ehkäpä nyt lännen lähti liekkejä tulipalojen ja jatkoivat pakko muuntamisen kolmannen maailman monet saattavat tuntua tosi. Kun kaikki lännessä olemme astuneet uudelle vuosituhannelle. Mutta tämä sekularismi on tärkeä kilpailuvaltti kaikille, ja vaatia lainsäädännössä (tai ministeriön) uskonnollinen symboli ei ole positiivinen. Olisin hyvin näistä asioista voidaan keskustella vapaasti, secularly sanoisi, eikä kerran tunsivat melko valtavat taloudelliset intressit ja poliittinen hyväksikäyttö.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  15. Sternwolf

    klo 11. marraskuuta 2009 @ 18:19

    Oufff.
    Oufff kaksinkertainen.
    Sitten aloitan antamaan vastauksia:
    Ensinnäkin, Francis:
    ) Valtion on maallinen, ja se on totta, maallinen ei tarkoita ateisti.
    Tämän sanottuani, se tarkoittaa, että jokainen maallikon mielestäni sama ihmisarvo kuin tosiasiat paperille. Ja koska Italiassa ei voi NE "poistamiseksi krusifiksi julkisilla paikoilla (yhtäläinen asema kaikille uskonnoille, jotka eivät edusta sitä) NE" laittaa ne kaikki (se kaikki on edustettuna), olen vain iloinen, että Euroopan unionilla on pakottanut käsi.
    B) Tuo ranskalainen huivi tapaus on krusifiksi on väärä: kun verho on henkilökohtainen erä, ja sellaisenaan liittyy uskomuksiin (myös uskonnolliset) ja että ihmistä, krusifiksi on sijoitettu yhteisen tilan, ja voi liittyä ihmisten enemmistö (jopa ylivoimainen), jotka osallistuivat.

    Elia Napolitano, eivät edes tiedä mitä risponderti.Anzi no:

    1 - kutsu pakopaikan uskonto on lapsellinen ja väärä - Uskonto on henkilökohtainen.
    2 - Tämä katolinen uskonto oli liimaa keskiajan on nähtävä. Toki, jos tekosyy joidenkin verisin asioita länsimaisen historian.
    Lisäksi suvereeni "kunnioitettava uskonto", ei koska he olivat hartaita kristittyjä, mutta koska tämä on juurtunut tietämättöminä niiden kansoille tietty poliittinen painoarvo.
    3 - Hands Off Ranskan vallankumouksen. Jos se olisi ollut siellä, olimme jälkikäteen jopa uskonnollisen oikeiston: no ajatuksen (altriemnti loppuu kuin G. Bruno), tuen tiedettä "epävirallisia", ei merkkiäkään modernin ajattelun.

    Ranskan vallankumous oli pieni ihme, että me kaikki nostetaan ihmisen miehiä eikä hyväuskoisia.

    -Yours, Wolf Tähtiaika

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  16. Corrado

    klo 12. marraskuuta 2009 @ 20:16

    Minä viitata joihinkin kysymyksiin löytyy blogi, antaa oman vastauksen:

    Jos ristiinnaulittiin vieressä altistuvat juutalainen symboli ja muslimi oletteko samaa mieltä?
    KYLLÄ ..., hurraa!
    Ehdotan kuva Mekan suuntaan Mekan, joista ainakin yhden marokkolaisen luokkahuoneessa on aina pressocé, symboleja muiden uskontojen jos joku professes.

    Mukaan teille julkisesti koulussa olisi oikeus päästä vapaaehtoista opetusta juutalaisuuden ja islamin?
    Ehkä ...
    Olimme ajattelen lapsia, niin ainakin he oppivat jotain muuta, niin paljon mitä opettajat yleensä opettavat hiippakunnan ...

    Ja ehkä jopa ottaa roolin opettajat totesivat, imaamien ja rabbit?
    Tällä vältettäisiin ... hyvin, vain jo olemassa ... täällä etenee kuin kirkollisen s'ha järkevämpää tehdä ehdotuksen tämän rigurado Strasbourgissa?

    Mutta oletko nähnyt linjoista Kebab?
    Ne ovat upeita ... hei johtajia, nuoret siirtää meidät!
    Oletko koskaan käynyt Sarajevo vuodesta steeples, moskeijoita, synagogia, jne.?
    On hienoa!
    (Joku sano, mutta sitten näki, mitä tapahtui? ... Kannattaa kärsivällisesti, jotka kertovat)

    Lopulta Haluaisin vastata kaksinkertainen Oufff sinulle, hyvä vastaus, että joku jo mainitsi ja jota kutsun:

    Adios

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: -1 (1 ääni)
  17. Gianfranco

    klo 13. marraskuuta 2009 @ 08:57

    Dear John,
    Kuuntelin mielenkiinnolla intervention (internet) aiheesta, ja minun on tunnustettava, että olen vähän pettynyt. Katso, uskon että partiolainen on aina sanoa, mitä he ajattelevat, ja ehkä jopa olla ehdoton vähemmistö, jos hän on vakuuttunut oikeita hänen ajatuksiaan. Hyväksyminen kantaa kysymykseen poliittisesta tarkoituksenmukaisuudesta on hyvä Bersani joka pelaa muissa pöydissä. Minä mielestäni ei ole legittimabile avallabile. Tiedätkö kids, päätimme päästää irti, ettei lahjojen oikealle ..... On asioita kiireellistä / tärkeää ..... Ei suoraan sanoen lopussa oman puheensa on suuri pettymys.
    Gianfranco. Promise 1958. WB 1969.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  18. Sternwolf

    klo 16. marraskuuta 2009 @ 16:59

    Ouff kahdesti ja voisi edelleen jäljitellä, mutta vain tänään.

    Ah, työ on aivan loistava, mutta paljastaa sen destra.Lo jokainen syyttää häntä, koska ihailen heidän epäjohdonmukaisuuksia ... mutta kuten liberalismin .. tzk tzk emme.

    Ja minä vastaan: jopa puolikuu on symboli, joka on hiljainen ja ylistäen integraatio sekä kuuden tähti. Kaikki symbolit ovat hiljaa tietenkin ovat symboleja. Ne ovat jäseniä, jotka lukevat meidät johonkin suurempaan.

    Buddha on hiljainen, ja taas, hymyilee samoin.

    Jos ristiinnaulittiin vieressä altistuvat juutalainen symboli ja muslimi oletteko samaa mieltä?
    Niin ... niin kauan kuin on olemassa myös Buddha. Tai joku on parempi, ehkä pieniä lahkoja.

    Mukaan teille julkisesti koulussa olisi oikeus päästä vapaaehtoista opetusta juutalaisuuden ja islamin?
    Ehkä olisi parempi ... "all-in-one"-opettajien kanssa ei papit, ei "ghetto", että tunti viikossa. Tai sitten poistetaan kokonaan, mahdollisesti korvaamalla sen Social Education, Civil Koulutus että vaikuttaa siltä, ​​että on todella tarpeen. (Ja katekismuksen seurakunnassa sinä!)

    Ja ehkä jopa ottaa roolin opettajat totesivat, imaamien ja rabbit?
    Voisit tehdä "kierto": 3 kuukautta islaminuskoa, ja 3 out of 3 juutalaisten ja kristittyjen.
    Täydellinen pakkaus, ota tai jätä se kokonaan ennakkoluulottomuus.
    Niin, ja älkäämme unohtako buddha.

    Mutta oletko nähnyt linjoista Kebab?
    Toki olen nähnyt heidät, olen keskellä. On hyvä, on lihaa ja kasviksia Euro 3 ja puoli teillä oli tarpeeksi.
    Partiolaiset ovat ahkera ja säästäväinen!

    Tässä vastaukseni 4 kysymystä.

    -Vosto, Wolf Tähtiaika

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 4.0 / 5 (1 ääni cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  19. Serenella

    klo 23. marraskuuta 2009 @ 22:26

    Olisi valtava mitättömäksi, jos se irrotetaan RAJAT oli meidän luokissa ja kouluissa ... sanoisimme mitä lapset. POJAT. WHO WE osoitetaan ... MITEN että heidän GIUSTIFICHEREMMO MEIDÄN ESCAPE ... Ja toivon, että OLET PERUTTU Aika ja historiaa, jossa me kaikki kirjoittaa Kristuksen syntymästä ... ja mitä jää jäljelle aikuisten maailma niin pelokas da non avere il desiderio e la forza di difendere tutto ciò in cui hanno creduto, in cui sono maturati, cresciuti, hanno imparato e sofferto e gioito…di che cosa potremmo parlare se ogni nostro più vero linguaggio è nato e si è elaborato nella consapevolezza che la Croce di Gesù era sempre là, presente a rassicurarci che la nostra nascita e la nostra morte erano contenute in Lui, PRIMA E DOPO LA sUA nascita…tutto è stato iscritto e riconosciuto nel tempo e nella memoria, nelle rappresentazioni e nei desideri da questa rassicurante e fedele presenza…togliere questo ai 2piccoli” è violare la loro fiducia nei padri che li hanno preceduti ed indicato la strada della maturità nella fede, nella speranza, nella carità…penso l'unico modo di essere felici anche quando le difficoltà inevitabili della vita ci colpiscono…chi di noi non ha stampate nel cuore per sempre le preghiere e gli insegnamenti dei primi anni della nostra infanzia e chi allora ha la sventatezza di voler togliere a questi altri piccoli ciò di cui noi stessi abbiamo avuto la grazie di ricevere …? Non togliamo a loro il meglio della nostra eredità, sarebbe un vero delitto commesso nel loro cuore…Serenella

    VA: F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/ 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  20. Mamba

    klo 24. marraskuuta 2009 @ 22:34

    lila ...
    älkää delirare47
    sinä sanoa asioita täysin merkityksetön.
    koulutuksen asema, tasa-ja maallinen, on vähennettävä lasten pimeää hourailu että olet babbling.
    lapsi kasvaa kuten te olisi onneton ihminen, kunnon kansalainen ja ei-kompleksoitunut

    Mamba

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  21. Gianfranco

    klo 24. marraskuuta 2009 @ 23:31

    Hyvä Serenella
    sinun runollista kieltä mielestäni sinun ilmaissut täydellisesti miksi julkinen koulu, jossa lapset asuvat yhdessä katolisia, kristittyjä, muslimeja, juutalaisia, eikä uskonto on oikeassa, ettei symboleja mitään uskontoa. Tästä on riittävästi kirkkoja, synagogia, moskeijoita ja enemmän.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  22. Corrado

    klo 25. marraskuuta 2009 @ 10:30

    tai Serenella, ota
    kiinni pahoitellen menneisyyden maailmassa, ei ole oikea tapa puolustaa krusifiksi.
    Jos kysyi ryhmän kaverit ennen tämän politiikan painopiste, jos muistatte, onko luokassaan olivat krusifiksi, luultavasti suurin osa teistä qesti vastasi "BOH?"
    Loput ... olen kirjoitettu minun postitse yllä

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  23. Diego

    klo 25. marraskuuta 2009 @ 18:25

    Säälin niitä jotka iloitsevat näiden tuomioiden nimissä maallisen valtion. Olen pahoillani, koska vain kapea mieli ja sydän niin isoja näkyy risti rikos uskoaan.
    Jos kävin Israelissa (eikä Italiassa), ja näki Daavidin tähti roikkuu seinällä luokkahuoneen arvioisin rehtori, opettajat ja opiskelijat, ihmiset luonnetta, ylpeä siitä kuka olen ja erityisen halukas ilmaisemaan tuomioita, olipa uskonasioista vai ei ....

    Tämä on lähtökohtana kaikkien vuoropuheluun ja suvaitsevaisuuteen.
    Marta Sordi quote koska olen samaa mieltä kokonaisuudessaan, mitä hän sanoo ja selittää se paljon parempi pelissä .......
    "San'Ambrogio väittää ylpeänä" Fidesin "Regulus, arvo Camillus ja Scipios: Lyhyesti sanottuna, hyväksyy kaikki poliittis-sotilaallinen roomalaisen kuitenkin rigettandone uskonto. Tässä on kuitenkin erittäin Roman Polybius myös huomattava, koska roomalaiset ovat valmiita hyväksymään uusia asioita, onko hyvä tuomari. Hän löi kreikkalaiset kuin roomalaiset olivat yhdessä perinteistä ja innovatiivisempia antiikin maailmassa. Rémy Brague sanoo, arabisti Sorbonnessa, että vahvuus Rooman makasi tunnustaa "toinen". Maailman virta, se on tunnustettu opiskelija Kreikan. Kirkko on myös uskonto, joka tietyllä tavalla tiedät "toinen" tunnustaa, että peräisin juutalaisuudesta. Mukaan Brague, tämä erotus islamia. Islam on juuri itse, Rooman ja kirkko, mutta me tiedämme muista juuret, jotka ovat syntyneet jatkuvasti uusimaan, takaisin ..
    Käsite Humanitas on keskeinen Roomassa, ja lännessä. Rome tunnustanut "oikeus kansat", kirjoittamaton mutta voimassa koko ihmiskunnan. On huomattava, että Paavali, joka tietoisesti harjoittaa pientä orastavaa juutalaisen yhteisön Kristuksen takakonttiin Rooman se kiinni roomalaiseen oikeuteen.
    "Siksi on järjetöntä tuhlata että Euroopan kristillisistä juurista, koska se torjuu Rooman ja Kreikan juuret, että on ihminen."

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  24. Alessandro

    klo 19. tammikuuta 2010 @ 10:52

    x henkilökohtaisesti poista krusifiksi julkisilla paikoilla ... ja sitten me puhumme islamilaisen jotka eivät kunnioita uskonnonvapautta ... Mielestäni tekopyhää kirkon ja meidän pitäisi ainakin teoriassa olla maallinen valtio ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  25. tarci

    klo 23 Tammikuu 2010 @ 22:35

    Olen uskovainen, mutta en tiedä olisiko parempi kirkon hyväksyä, jos ei tuo itse poistaa uskonnollista kuvastoa julkisilla paikoilla riippumatta useita tuomioita hyväksi Italian oikeuteen vain välttää synnyttää hankala papin jotka sekoittavat usein "Sekularismi "kanssa" Sekularismi ".
    Toisaalta uskon yllättävää kantoja ei-uskoville, että en tiedä mitä sanoa.
    Maallinen valtio joka tarkoittaa? kaikissa Pohjoismaissa (Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti ja Yhdistynyt kuningaskunta ja Kreikka) ei varmasti asettamis Vatikaanin tosiasiassa ollut risti lippujäsenvaltionsa ilman kannat lyhyet oikeuksien ja siksi ne ovat puolueettomia ainoastaan ​​Italian krusifiksit , BOH.
    In vino veritas? joskus tuntua niin!
    Good Way

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)
  26. Sternwolf

    klo 26. tammikuuta 2010 @ 24:55

    Kommentti mr.tarci kaali näistä syistä:
    -Ihmisoikeustuomioistuimen työtä muutosta, jos se katsoo ole tehnyt tyydyttävässä kaikilla tasoilla kansallisten tuomion.
    Koska muoto lippu on perustuslakien kaikkien maiden, epäilen, että oikeudenkäynti on perustuslakinsa stao koskaan ottanut edes etäisesti vakavasti.
    B-Meidän perustuslaki on maallinen, kuten jotkut poliitikot ostavat ääniä piispat ja eräiden baciaprete sinä siivota. Ergo, käytön yksityiskohtia tuomioistuimen olivat kaikki eurooppalaisia.

    Ennen helppo retoriikkaa, lukea!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvosana: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Arvostelu: 0 (0 ääntä)

Kommentit RSS · TrackBack

Kirjoita kommentti

Nimi: (pakollinen)

E-Mail (ei julkaistu - vaaditaan)

Kotisivu:

Kommentti:

Immagine CAPTCHA
Muuta kuva
*


Haluan päivitetään muutoksia artikkelin jättämättä mitään kommentteja nyt

Tilatut