Castorini ootavad teid!
Avades uusi kolooniaid!
![]() | Kölni AURORA BROWN FIRST (Milan) E-mail: segreteria@tuttoscout.org |
Rühmas, kus Cologne on Nutria elu, mitte rohkem kui 20-22 objekte. Castorini Puhkemajas on jagatud vanuserühmades 5-6 elemendid ja "koodi" number, mida kasutatakse esmase rühma. Colony on elastne struktuur ja kestus, mis ei ole võimeline lapsi selles eas on ühtekuuluvustunnet meeskond Kölni ka ei taha koormus liiga palju kohustusi Castorini vanemad. Vastavalt traditsioonile Scouts, Castorini on oma õiguse ("Nutria on õnnelik, sest ta on töökas ja sõber all"), nende leping (samaväärne lubadus: "Ma luban, et sõber Jeesus, armastada kõigile ja teha kõik asjad hästi ") ja moto" Together ".

Need mõisted on loodud seoses vanuse järgi dünaamiline areng hariduses. Eelkõige puudub pakti lubadus, sest teiseks ametiajaks näitaks tahet isiklikud mittevaralised mõeldamatu 5-7 aastat pakt, mis tähendas kohustust teha nii, nagu teised ja nendega on hoopis näidanud arusaadav lastele.
Lugu, mis toimib toetust sümboolne maailm on "sõbrad metsa", lugu koprad ja meeste Kanada päritolu. Kölnis on sümbol Big Brown Beaver, täidisega tegelikult see on natuke "funktsioon totems ja see on hellitatud ja töödeldud nagu tõeline märk lapsed.

" ühtne on sama, mis " Agesci , kuid nüüd on see tegevus ei anna eristusvõime extrassociativa, välja arvatud märk kobras. Progresseerumist töötajad on kopra saba, mis on märk riputatud kaela, mis on eri värvi vastavalt oma tasemele. Läbipääsu (muutus saba) määratakse kindlaks lähtudes möödunud ajavahemikku ja mitte hinnanguid. Religioosne kasv on lugu Jeesuse elu koos Sissejuhatus spontaanne palve ja pidustused lihtne, kuid rohkesti märke kohe arusaadav lastele.










































































Isa Wolf
olen 5. juulil 2008 @ 15:17
See unistus minu jaoks juba aastaid, kuid nüüd 2 pakki ... jne jne leida objekte on raske ... aga nii kaua kui on elu on lootust
selge bari9
olen 5. juulil 2008 @ 16:36
kui valdkonnas? vajad abi jälle? kui keegi vajab, ma 16-30 august kehtestama minu kättesaadavust.

jälgida
selge
principessamazzone@lycos.it
Valerio (Won-Genoa tolla ESF)
olen 5. juulil 2008 @ 16:55
Ma tean, et see on osa reaalsusest ... ma olen lummatud, mul on mõned kahtlused selle muid funktsioone jooksul grupop Scout. Iga sündmus, hea jahi oma uue pala!
Andrea
olen 5. juulil 2008 @ 17:06
Leida juhid nutriad on lihtsam kui sa arvad. Meie pere (Lake of lehiste, Genoa Group 51) näiteks tuli osa suunas kaks inimest väljaspool liitu ja ühte neist on ema poiss eelmisel aastal ja endine kobras kamp.
Teiste rühmade, paljud juhid on väljastpoolt ühingu või isikutele, kes ei olnud enam kavatsust seda teenust.
Lesperianza välismaal (Prantsusmaa, Belgia) ütles, et isegi seal vahendeid juhid on pärit "tankid" ei saa kasutada teiste harude ja igal juhul tundub, et on huvitatud suurema arvu loomade eest, kui varem arvati.
Ma lõpetan, öeldes, et rühma Genoa 100 (poolt loodud jagamise Genoa, 51, nüüd liiga suur) oleks omakorda plaanib avada koloonia seal, ja ka ema on andnud valmisolekut osaleda töötajate koolitus.
Mulle tundub, et on palju juhtumeid selline ja ma ei usu, et teistes tööstusharudes on võimalik juhtida pea nagu nutriad.
Traetene sa järeldused
Endine Akela Ge21
olen 5. juulil 2008 @ 23:20
Mul ei ole otsest kogemust nutriad, kuid ma tean lapsi, kes on ja on olnud Genoa ja lugu vanematele ja mida nad on kogenud avatud uusi väljavaateid vanuserühmas, et ei olnud isegi ruumi ja selle hetked. Ma olen lummatud, kuidas on loonud isikliku progresseerumise ja lugu, et pole midagi kadestada, et kehtestatakse džungel või ringi.
Ma jagan optimismi ja head väljavaated leida isegi juhid kogukonna liidrid veehoidla sest ettepanek on ilus ja sageli jagavad endised juhid või täiskasvanutele, kes soovivad aidata.
Hea lugu uus Old Beavers
elisa, muretu kriket
olen 6. juulil, 2008 @ 0:27
Tõesti huvitav ...
Olen endine juht pack, tütar endine juht ring samuti riigi liider selles valdkonnas isegi siis, kui lepatriinu AGI Agesci ole olemas.
Ma olen alati tundnud, et haridus-meetod, et skautlus jätkub, see on tõesti oluline kasvu inimene ja enne sa vaatad läbi selline kogemus, seda parem. Ma arvan, et varsti ettepaneku Skautide rühm linnas ma elan see "teenus", mis on oluline nii lastele kui täiskasvanutele, kes keerleb neid (ka mina räägin oma ema!) ... Hea jahindus ja hea tee
Taz
olen 6. juulil, 2008 @ 0:37
Moms -> Heads Branco / = Castorini kogemus aeglane ...
Ja "mida ma tegelikult elab väike kari minu Skautide rühm. Protectiveness ja ettevaatlikult sedalaadi juhte võib tuua turvalisust, kuid korvata tasakaal on liiga palju kõhklusi kavandamisel vägede tegevust ja kogemusi natuke "ohtlik" või anda lapsele iseseisvust ...
Ingel
olen 7. juulil 2008 @ 08:56
Bari .... kõik skaudid ja provintsis ....
aga sa tead, et rühmas on koloonia 11 Bari nutriad juba 5 aastat??
On veel vähe teavet skaudid ....
cristina
olen 7. juulil 2008 @ 09:20
Ma olen vana kobras Casorzo 1, vajame hädasti uut vana koprad saadaval sest meil on väike koloonia jõus hoida .....
Koloonia on lõppenud rahulikult suur suvi ujuda kaugele läände otsima kulla tükid ...
on kogemus, mis võimaldab lastel omandada 1. reeglid autonoomia: hoolitseda oma varustuse ja tunnustada, jagada ja avastada uusi maitseid tabelis, vastu korrigeerimiseks vana koprad.
kogemused on kõige akrobaatilisi huntide üle brnaco visata enesekindlalt ja piisavalt veenev, et kaasata kutsikad, mis tulevad pakki kobras.
Crunk Crunk üldse õnnelik ja hea ujuda kaks noort kolooniad muru.
cristina
Maria Francesca Maroko
olen 7. juulil 2008 @ 09:48
Minu nimi on Mary
Rainbow koloonia Torino, 2 aastat tagasi avasime koloonia ja hoitakse sperimetazione.
See on ilus kogemus, lastega 5/6/7 aastat, toimib hästi entusiasmi, tehes asju, mis ei ole kunagi arvan, et nad saavad teha, nad teile nii palju, on suurepärane etapi vanus pole miljardeid kohustusi sport / teater / laulmine jne .....
Me ujuda (välja üleöö) pigi kevadel ja suvel laagris 3 päeva 7 päeva
Rakendusi on palju, ja seal on vanemad valmis aitama, Crunk Crunk
Maria Francesca Maroko
olen 7. juulil 2008 @ 10:03
Ma olen ikka Maria,
lisada, et see on suurepärane toetust karja me Passerano 10 nutriad, kus harjumusi, mis on osutunud edukaks, seisavad ringis, kõnesid, vaikida, kui juht räägib, kogukonna elu, jagada, ja ma kinnitan teile, et rühmajuht Cubs on 10 skaudid juba tead elu ei ole tühine asi
Hea ujuda
Mary
Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza
olen 7. juulil 2008 @ 10:26
.. Vicenza ka olemas quatrro aastat kolooniat nutriad ja juhid satuvad kergesti. Teine asi on koolitus, kuid üritame seda edu. Tegelikkus kolooniad kasvab ja see peaks olema ainult veidi suhtlemist. Hea ujuda üldse.
Freddy
olen 7. juulil 2008 @ 00:24
Ma arvan, et need tegevused ei ole avalikustatud ...
Emalõvi Fiery
olen 7. juulil 2008 @ 21:04
Tere, ma olin kuni eelmise aasta Baloo.
Ilmselt see on imetlusväärne ja kadestusväärne, võibolla, kui te ei rispolvere probleem, not least, leida riideid suuruses.
Hea toetuda jõud "vanemad", kuid on oluline koolitada haridustase, skaudid, et vältida seda lihtsalt puhkamiseks.
Mure mul on:
ei põle vähe ja etapid?
Kuidas elada järgmise 4 aasta Branco?
Elada ja kui juba töötame küsimustele vanuse, kuidas nad elavad saatuslikul eelmisel aastal?
Ilmselt suus ... või kõrge kaelusega, et Beaver
ja Hea jaht.
Kodukakk Wise
olen 8. juulil 2008 @ 01:03
Suurepärane!
Sõna, mis on jäänud Bagheera sügav minu jaoks avada koloonia on väärt jaht kiskjate ülev.
Nüüd ma olen täiskohaga isa, kuid oleks unistus, kui mu kutsikas on haarasid oma esimese tappa ...
Akela
olen 8. juulil 2008 @ 23:11
Tahaksin väljendada oma isiklikke lahkarvamusi. Kui kiiduväärt ja võib olla põnev seda kogemust, ma vaevu läbitav. Minu linn Tean, et on olemas koloonia (BARI) ja lubage mul veidi provokatsioon, täiesti metoodiliste kõrge kaelusega, kui lüliti on eestkostetava, sest jungle, mõistis ta, et olla mees, kuid enne mees juhtub olema BEAVER? Ta võib lihtsalt olla piisavalt välk? Vabandust, aga ma sõitnud seda teed.
Õnne jahil
Akela Red Flower
am 10 juuli 2008 @ 19:38
Koprad on Turbigo parim! juhtidega nii vaikne .. seal on star!
AK_FR
Mirella
am 10 juuli 2008 @ 21:29
Mis õnn ", et leida kõigi nende soove enne avamist! Olen uus koloonia koprad vana Grande jõe endine luuraja ja ema väike Lupetta Castorina ja uue kutsika .. Põnevust alustades meie "vibreerima nii et ma loodan, et mitte olla loid ja oli palju anda!
Lapsed 5 aastat alates peaaegu iga sport ja tegevus "ja õppekavaväliste" ei põhjusta skaudid? Keskkond, kus nad saavad proportsionaalselt nende vanus "iseseisvuda ja õppida põhitõdesid, kuidas ta tahab olla meie moto koos ..
Suur tänu kõigile oma häid soove ja positiivset kommentaari või mitte .. kõik aitavad kasvatada!
Hea ujuda üldse
Francis
am 12 juuli 2008 @ 08:54
"Filiaal Castorini" on kasulik ja kasulik isikliku kasvu?, On küsimus neile, kes aastaid tegeleb "Castorini", kes on olnud oma isikliku arengu kaudu filiaalid Skautlus, kuni täiskasvanuks saamiseni .
* Malak
am 14 juuli 2008 @ 15:17
Mis nutriad Scialandro oleme ja siis nad harjuvad skautlus lapsepõlvest saadik ..
Ingel
am 14 juuli 2008 @ 16:29
eriarvamused Bari vastus all'akela metoodiliste castorismo ....
... "Sa ei saa giuducare mida sa ei tea," ...
Vaatamata koloonia nutriad on bari viimased 5 aastat ning vaatamata esinemine piirkondlikul koost, ja keegi kunagi ütle kellelegi, et vaatamata kõned ei ole kunagi jõudnud lähedale õppida veidi rohkem või näha oma silmaga, mida nad teevad nutriad ....
Nii et me kutsume meie tamm, muidugi, järgmisel aastal, ei hajutada oma kahtlusi, kuid vähemalt näha, mida me räägime.
Tule ja vaata ilusaid!
Ingel
Mary Rooma
am 14 juuli 2008 @ 18:04
Tere õhtust kõigile! Olen Bagheera Rooma 123 ja loe välja erinevaid märkusi olen natuke purjus ja natuke uudishimu põlema. Kohtasin geuppo Castorini Circus Maximus, et koguda mõne kuu aega tagasi. Ilus oma kobras tootem! Nad olid väikeses kogukonnas! Ma peatusin rääkida Old Beavers (kes vaatas, kuidas nad mängisid nutriad) ja olid elevil seiklus ja kardavad olendid nii väike aga juba näitas oma isikupära. Ma tõesti imetlen neid, kes hakkas see seiklus ja võib-olla tulevikus avame 1 ka!
Jahipidamise headest kõigile!
Catia
am 15 juuli 2008 @ 16:25
Tere kõigile! Mina olen ema laps 6 aastat. Kas keegi mulle öelda kas on kolooniaid nutriad provintsis Rimini ja kuidas nendega ühendust võtta? Neto Ma leidsin midagi ja ei tea kedagi, kes ei anna mulle informatsiooni. Juhul, kui negatiivset tagasisidet, nad on ka valmis "allargarmi", et provintsi Pesaro. Suur tänu nendele, kes saab mind aidata!
Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)
am 20 juuli 2008 @ 09:40
Ma ütleksin, et tema vend Scouts Akela elle Bari umbes oma muresid: BP 1 päeva jooksul koosoleku juhid, süüdistati üks neist te ei täida määruste kohta oma ettepaneku (!) Ja siis sama BP-lõhkemist "Kurat eeskirjad, nimetame seda katsetada" (põrgusse koos määrustega, nimetame seda katsetada!). Ma arvan, et piisavalt aru saada nii mees ja vaimu Skautlus. Vennalik omaks.
Antonella
olen 3. september, 2008 @ 15:39
Crunk üldse on Blueberry, vana kobras koloonia "koprad õnnelik," grupi Aquila2.
Sest kui sa arvad, et räägime asulates ainult objekte, mis on eemaldatud erinevate üksuste? Koloonia Aquila2 olemas peaaegu 5 aastat, töötajate Vana Beaver on 2 "emad", nagu üks "Silver Beaver", endine tunnimees enne serveerimist ja nüüd on liider patenteeritud "Nutria Silver, endine Rover (õpilane kodust eemal), kes töötas ja siis otsustas, et jääda. Probleem on selles, nagu kirjutas Angel, kus enamik tegelikult ei taha rohkem teada meie tööstus! Ma usun, et lastele on see suurepärane võimalus siseneda mängu, arvestades, et nüüd lapsed 5 aastat ei ole enam need, kellel oli 5 aastat 40 aastat tagasi! Lisaks oleme koloonia hiljuti ja ei ole teksti, kuid küsida juhid teistele rühmadele, kes on alustanud oma reisi Scout nutriad, nutriad Itaalias on rohkem kui 20 aastat (vt Torino 101 :-)!)
Sest Akela, natuke "skeptiline, olin küsida: Kui kaua töötab kari uusi lapsi integreerida teiste kutsikatega? Abitutini koprad on nüüd saanud, rääkimata mõned, kes teavad "pack, sest võibolla mõnikord nad suhtles valdkonnas või väljund, tähendab see seda aega muude tegevuste lõbusam ja loominguline :-). Crunk Crunk kõigile ja hea ujuda :-)
Giraffe Sensitive
olen 13. novembril 2008 @ 21:30
Hea tee üldse, on ühendus Vigevano 1, ESF.
Ma nägin, et teil ka Castorini, on tore mõte.
Meil on plaanis, loodame parimat.
Vennalik tervitusi ...
Giraffe Sensitive Vigevano 1 °
Gianfranco
olen 16. novembril 2008 @ 00:02
Probleem nutriad ei ole kindlasti lihtne. Esiteks, ma arvan, et nad on 1/4 (või 5.) Filiaali Skautlus, isegi kui sa püüad vastu mingi meetod on inspireeritud uurimisele, kuid ma pigem eakohasel hariduspoliitika. Nad on ära / kasu luua veehoidla tulevaste Cubs / s ja on kindlasti vaja tunda vanemad. See on kindlasti rõõm lapsed / ja osalevad, nagu ka kõik rahvamajade laste / ja ja lisaks on eeliseks on .... Free. Tal on kaks suurt ohtu minu arvates nende vahel. Et saada mingi eesruum on lupettismo ennetada tegevusi ja vahendeid, ja siis ähvardab startida Branca oma osa uudsus ja tähtsus lastele 7-11 aastat. Ning sellest tulenevalt lükata Cubs et tegevusvaldkonnas ja ootuses tööriistad tööstusele skaudid .... Lisaks juhtide nutriad tõenäoliselt tunnen Lastehoid rühma ning ületada enam põhjust oodata oht lupettismo tegevuse ja Skautlus üldiselt (ühtlane, lubadus, eeskirjad ja tseremooniad ....). Pidades silmas, ja püüab neid vältida riske (juba väga tugev filiaal cubs, mis hõlmab laste ja / 12 aastat) on võimalik, et Castorini on kasulik teenus peredele ja reservuaar Pack. Aga olgem ettevaatlikud, et mitte suurendada liigselt Scout meetod, ehk lastele vanuses 3 kuni 5 aastat ja täiskasvanutele vanuses 18-75 .........
Antonella
olen 17. novembril 2008 @ 10:06
Kallis Gianfranco, lubage mul küsida: "Enne kui ma annan krediiti oma avaldused, sul, et sa lugeda või selgitada metoodika nutriad?" Ma lihtsalt ei usu, sest nii nad räägivad.
Võib-olla peaksite teadma, et "Old Beaver" emad-isad ei ole igav tavaline elu, et nad otsustavad seda teha Lastehoiu lastele teised. Castorismo on oma metoodika ja koloonia juhid veel vaja teha väljaõppe protsessi, et teiste harude ja lõpus see teil patent juht koloonia (1 aasta internatuuri filiaal, me metoodika ja aasta pärast, Me kontrollimine, siis lõputöö).
Castorismo on meetod, mis on tõestatud rohkem kui 30 aastat, kas teadsite, et Itaalias mõned kolooniad on elus rohkem kui 20, ja mõned rühmad, palju Scout juhid olid ise nutriad! Castorismo sündinud Kanadas, paljudes maailma riikides on ametlikult 4. filiaal: Austraalia, Uus-Meremaa, Prantsusmaa, Inglismaa, USA, Hollandi Antillid, India, Bahama, Peruu, Guatemala ... Kas soovite jätkata? :-) Teesi Ma olen rajanud oma metoodika rahvusvahelistumise castorismo ... ja siis, miks mitte levitada meetod skaudid vanuses 18 kuni 95 aastat? Kas vanus midagi uut õppida ja uusi kogemusi?
Üks viimane asi: kes ütles, et nutriad on mängud Cubs või osakond? ... Kas sa oled kunagi näinud koloonia "tööl"? ... Kui sa tahad fun "ja saad teada natuke parem, ma kutsun teid koloonia, kus ma olen, ma tutvustada koprad ja teised vanad mehed ei aja sisestate fantaasia maailma! Kui soovite lisateavet, äkki saan aidata :-) Crunk üldse.
PS: sorry, aga kui nutriad on lasteaed ja Cubs .... Pojad puukoolid osakond?
valge kotkas
olen 17. novembril 2008 @ 14:40
Minu rühma Caltanissetta 7 ° on nutriad 10 aastat, täna, mõned r / s, kes hakkavad tegema lahkumisest on castorini.Sicuramente on vähe teavet selle kohta, see tähendab, et mõnikord oleme liidrid natuke vastumeelt uusi asju, muutes kohtuotsuste ja kommentaare ka inappropiati.Prima et lause fondo.Con rõõm teada, Käisin mõned hetked nutriad ka ujuda eelmisel suvel, fantastiline kogemus, on vastutav qust'anno koloonia. Nägemine on uskumine. Crunk Crunk üldse.
Gianfranco
olen 17. novembril 2008 @ 19:47
Kallis Antonella,
Ma tunnen pingeline rollis saatana advokaat, aga kui kõik on vaikne hea on? Nii ...
Muidugi olen lugenud erinevaid materjale castorismo (halb termin, seda parem nutriad ...) sealhulgas jooksva koolituse, ja olen veendunud, et see on muutumas väärtuslik hariduse meetod lastele vanuses 5 kuni 7 aastat. Isiklikult olen vähem veendunud, et kuigi kindlasti inspireeritud uurimisele, tout kohus võib nimetada Scout meetod. Võib-olla eelduseks, samuti teisele tasemele, see on viis filiaali cubs. Selle all pean silmas, et meetod on lihtsalt otsima filiaal maadeavastajad? Noh, kõne äärmustesse ma ütleksin jah. Ja mitte ainult on ta sündinud, et viis, vaid ka seetõttu, et vanusegrupis 11-17 aastat, et skautlus tugevat mõju tekke iseloomu ja saate rääkida "moodustavad head kodanikud." Olen nõus, et see on lihtne rääkida, lasteaed ja mille nutriad cubs, skaudid aga samas filiaal on oma iseseisvuse metologica meie tööd filiaal Cubs (ja nutriad) on tõsiselt kahjustada saanud või maandub kogemus filiaal Rangers. (PS BP filiaal Cubs vaja valmistada lapsi saada hea skaudid ....) Minu mure on see, et keset koprad, sipelgad, lupette, coccinelli, ladybugs, oravad ja kes teab mida veel, siis unustada Skautlus Baden Powell leiutada, mida uut ja praegune Pinco Pallino. Ja see on kindlasti hea, et metoodiliselt rääkides nutriad on, kes teeb tööriistu teha neid hästi, kuid risk on reaalne minu arvates ületamise üles. Sageli ees. Me teame, et täna Rakastavaiset 7 kuni 12 aastat ja seks on järjest raskem rääkida arenguvajadusi. Aga ma olen kindel, et juhid teevad oma parima, koprad. Oluline on ikka minu arvates toetada metoodilist juhist. Ja need, kes ei saa praegu Scouting for Boys, Cubs ja juhendit raamat juhid. Ülejäänu on eksperimenteerimine.
Antonella
olen 18. novembril 2008 @ 17:06
Kallis Gianfranco,
Nõustun teiega, kui te ütlete, et meetod on otsima tööstusharu maadeavastajad, tegelikult kogu maailmas räägime: koprad (nutriad), cubs (cubs) skaudid (skaudid), Kuressaare.
Nõustun teiega, et kõik muu on katsetamine ... aga teha tõsidust ja pühendumist. Castorismo esindab algfaasis tee eeskirjade kohaselt oma, sobib eriti noores eas. Võrdluspunkt on kõigi jaoks sama: "alustada" mehe ja naise väljumist.
Tegelikult me kõik räägivad sama keelt ja me peame olema tänulikud, et BP, mis väga rasked ajad, hoolimata sellest, et sõjaväe mees, ehkki lapsed olid alles lapsed ... (no õigusi ja kohustusi), oli õigus mõista, olgem uskumatu aare, et veel täna, kui ma lugesin seda ja Loeb see on minu meelest hirmsa praegune!
Ginafranco Tänu sellele mõtteid vahetada, olin väga rahul ... kutse tulla koloonia on veel kehtiv: oleme Dam "Happy Beaver" rühma AGESCI Eagle 2. Crunk üldse ... Blueberry
Gianfranco
olen 2. veebruaril 2009 @ 11:22
Ja kes ütleb, et Polis on kasutu ja et arutelu on eesmärk omaette? Järgmine laupäev on esimene kohtumine Castorini meie ühing. Ja tänu Antonella ja muu sekkumine, ilma et see piiraks arvamusi juba väljendanud, väike uusi lähenemisviise imeline maailm skautlus. Ja see on hea Jahindus kõiki neid, kes seadusi järgida.
Antonella
olen 2. veebruaril 2009 @ 15:59
Kallis Gianfranco, hea esimene SWIM oma kolooniat (mis ta nimi on?) Me arvame, et järgmisel laupäeval oleme väljub "paktide", meil on 6 kutsikad, et ei ole enam nahka, on magamiskotid valmis.
Mustikas
Andke teada, kuidas see läks. Crunk kõiki oma Old Colony Beavers
märgi
olen 3. veebruar 2009 @ 2:35
Tere kõigile olen liider ettevõtte ages.mi sisestada oma sõnavõtus öelda meie seisukohast tegelikku saabumist. Nüüd juba aastaid on meil kolooniate koprad peaaegu kõik rühmad. Sel aastal ma pean võtma tüdruk lähedal algusest, mis pärineb koprad ... ovveeo on juba 13 aastat skaudid 20 elu. Aga nüüd see tüdruk un'eccezzione. selles mõttes, et kõik koprad tema ainus aastal ta jätkas kuni lahkumist. teiste grupppi võin öelda, et ainult 2 või 3 on pärit Rover colonia.Mi ime, kui kõik kohustuste juhid ja töölised, kes töötavad koloonia ei saa paremini kulutatud eestkostetava vägede või ettevõte.
bs
Mark
Antonella
olen 3. veebruar 2009 @ 17:03
Lugupeetud Mark,
Ma ei nimetaks seda raiskamine tööjõudu, sest (ja see on minu isiklik arvamus!) Isegi kui ma lahkusin ühe žest või naeratus või mälu eriti väljund üks mu Beavers, on juba edu sõltumata tee, mis viib "kasvada".
Öeldakse, et sa väsinud, sest see hakkas liiga vara, tegureid on palju ja lapsed on täna ümbritsetud palju võimalusi ... mõnikord probleem on vanemad ei usu, see on lihtne tõusta varakult pühapäeviti, sest teie lapsel " väljund, või osaleda kommunaal sööki, kui sa tahad kuhugi mujale, või ... ja mitte sellepärast, et see toimub sotsiaalse elu oma lapse, kuid kuna üha sagedamini saad laupäev "kanda" naha ja võibolla mõiste perekond viibib koos kodus.
See ei ole lihtsalt valiku küsimus, vaid ka Passion kapitali "P" "s kuni meid purustada meie juhid Passion samuti vanemad oma lastele, meie naeratused (isegi raskusi ...) oma tegevuse ja selle ei, sest me oleme "vaene joodiku" alati õnnelik, kuid kuna me usume, mida me teeme, nii et ärge heituge: kõik me teeme, on raiskamine tööjõudu, on ilus mäng, mäng elu, et meil muutuda laule, ilutulestik, vigils ... me oleme privilegeeritud, kas sa ei arva? Isegi kui te võtate teisi radu, teistes suundades, sa oled kindel, et kõik mäletavad vähemalt sahin tule vaadates tähti ja tehtud plaanid KOOS ;-)
Hea võimalus! Blueberry.)
Tarcisio
olen 4. veebruaril 2009 @ 02:51
Kuidas tõsi, mitu korda vastu nägu korduvate puudust juhid küsisime "nii me sulgeda? karja, siis on kõige lihtsam avada, olgem keskenduda maadeavastajad, filiaali Prince ja Rover, mis võib anda meile juhtide ja siis nad on üsna kitsad hambad ja jätkus kogu 3 oksad, kuid .. Kahtluse jäänud. Mis hõlmab teatud paljajalu algandmed on väga vähe, vähemalt minu nimel, Cubs tulevad Rover ja ebamugavustunne mõnikord võtab. Aga me ka küsida: kas me oleme kindlad, et kui ei oleks Branco, kes avab ukse kogukonnad, kus me tegutseme me oleks kindlasti siis ka need enam-vähem paari maadeavastajad ja Rovers. Võib-olla tõsine probleem, kuidas olla hea järjepidevus, entusiastlik, kuid sageli pigistatakse juhid ja haridustöötajad, kelle hea käsi ja näha ta ühel päeval helistada 2Luupi kõrge kaelusega, hundid, hundid. " Jahipidamise headest kõigile ja head teed .. maailmahariduse projekt, see ilus, kuid keeruline marsruut, mis järgneb divvenire ja mõnitama Rover.
Andrea
olen 6. mai 2009 @ 10:08
Võib-olla me saame ja peame küsima, miks BP Skautlus ei ole ette 6-8 aastat?
Võib-olla sellepärast ei ole vaja?
tarci
olen 18. mai 2009 @ 0:56
Ma ausalt ei tea, kuid uuesti lugedes erinevate sekkumiste BP Mulle tundub, et jõuda ühe oma suure vaimse agility, et äkki minu jaoks oli tõeline tugevus tema haridus sõnum. Ja "kutid algas vanus maadeavastajad ja isastel, kuid mitte Tšiili oli šokeeritud, kui ta leidis üllatus ees skaudid, võttis võimaluse. Ja nii see oli alati avatud uutele vajadustele, Cubs, rover, sündis hiljem. Mulle tundub, et on vihane rohkem kui üks kord ees jäikus määruste ja kordas, et ta nägi ja tegi ettepaneku algatusel, sest ma arvan, et ühiskond on avatum uuendused, erinevate ettevõtete, sealhulgas skautlus arenenud. Ma olen usklik, kuid ilmaliku kultuuri, kus ilmalikkus mõistetakse vastand integralism ja on pahviks löödud dogmaatiline lugemine Skautlus. Võib-olla peaksime vaatama rohkem ühiskonnale, oma vajadusi ja siduda see kõik meie oskused mitte ideoloogiline vastasseis.
PS minu grupp on nutriad ja nüüd ei ole me küsida, miks ei ole meil juhid eriti 3 filiaalid "ametlik", kuid me ei välista a priori midagi. Ohutu reisi
cristina
olen 25. mai 2009 @ 14:31
kallis,
Ma olen vana kobras, kes on just lõpetanud väsitav aasta tegevuse viimase ujuda enne suurt riiklikku valdkonnas, et näed oma koloonia alustada saarte jaoks õiguste laste ja noorukite ... on väga kahju, et Ma ei saa minna liiga ....
Aastatel, kui bp arvasin uurimisele lastele 5/7 aasta jooksul olid korrastatud ja kindel pere ühiste väärtuste kogu ühiskonnale.
nüüd meie perekonnad on muudetud ja tihti lapsi selles vanusegrupis ei osta telefoni, kuid sa ei lase neil mängida palli või veidi jahu ja accqua ...
Ma palvetan, nii füüsiliselt kui ka emotsionaalselt kurnav, mitte kunagi unustada, et castorismo Viere on ainulaadne võimalus väikeste ja suurte rahu skautlus, et igaühel on õigus ...
ja kui nonavete teha 7. juuni raggiungetemi sisse Casorzo kell 15.00 ja hakkab mängima koos tuulelohesid ...
Crunk Crunk
vana kobras
cristina
Antonella
olen 25. mai 2009 @ 16:57
Võib-olla me saame ja peame küsima, miks BP ei ole esitanud skautlus 8-12 aastat?
Võib-olla sellepärast ei ole vaja?
aquiladeglialburni
olen 7. juunil 2009 @ 23:29
Mine ole kommentaar vaid kutse: kolmapäev 24 juuni, kutse kõigile kolooniad Castorini Torino (Torino on puhkus meil on pühak pidustused) või isegi üksikute perede koprad, sest päev Green.
Kohtumine Scout Base "Adventure Park" koos Po (Corso Casale, endine Zoo sissepääs, endine Experimenta). Programm hõlmab koosoleku 9,30 s ja 1 bike jalgratas sõita mööda Po Ciclopista avastada suur jõgi ja pärastlõunal mängud, meelelahutus ja seiklus. Sa pead siis registreerima. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) või jamborette@email.it