Young Explorers Lombardi (GEL)


Young Explorers Lombardi

Meie ühing, GEL - Noored Lombardi - asutati 1995 by juhid üle 20 aasta kogemust scautistica ilmalik. Geel on paljud liikmed on jagatud nelja haru: Castorini alustavad oma seiklus vanuses 5 aastat, vanuses 8 kuni 12 aastat, vanuses 12 kuni 16 aastat, Rover 16 kuni 19 aastat ja viimase (kuid mitte viimane!) 4. haru moodustavad täiskasvanute kohta, eesmärgiga viia scaustistiche tegevust igas vanuses.

Tegevust meil otse inspiratsiooni kõigile õpetused asutaja , eelkõige püütakse otsene kontakt loodusega, alustades näiteks valdavalt pedagoogilise praktika. Harjutame paljud aspektid väljas elu, õpetades meie lastele peamisi techiche on topograafia, pioneer Campismo jätmata kehaline aktiivsus.

Itaalia Federation of Scout Movement
Assotsiatsiooni liige FEDERSCOUT

Peamine eesmärk meie liit on veel "hea maailma maade kodanikud", rõhutades individuaalseid omadusi, et soodustada vastutustundlikku käitumist juba varases eas. GEL svolgele oma tegevuse selle Scout laagris Loode-Milano, et piiride 3 linna parkide, on ainus rühm Milan on ala ümbritseb rohelus rohke ruumi elada Life Scout.

teavet
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.14_1148]
Hinnang: 6,7 / 10 (3 häältest)
VN: F [1.9.14_1148]
Hinnang: -2 (alates 6 häälega)
based on 3 ratings Young Explorers Lombardi (GEL), 6,7 out of 10 põhineb 3 hinnangul
Osa

16 Comments seni »

  1. Paul

    am 13 juuli 2008 @ 11:41

    Nähes kõik Skautide ühendused, mis tekivad eelmisel aastal, ma siiralt ei tea, mis selle põhjuseks levikut. Eriti arvestades asjaolu, et paljud rühmad on igal aastal raske leida kõik õpetajad vajadust jätkata tööd.

    Mis see on lahusolekut?

    Paul, Trieste
    (Linna, kus on liiga palju ühendusi)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 1 (alates 1 hääletus)
  2. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)

    am 23 juuli 2008 @ 14:14

    Kallis Paul, Trieste, 13. juuli, põhjuseks nende osad on lihtne: on inimesi, kes on väsinud olemast absurdne teenuse tellimusi peakorteris. Mõned näited on väärt tuhat sõna, mõned kaubandus-rühmad "rohkem" on kohustataks lõpetama tegevuse, kuna ükski mees arvud "pea", kui nad on naissoost arvud olid keelatud osaleda St Missa ühtne karistus väljasaatmise antud "konfessionaalne" Assotsiatsiooni (mitte multi-usk), ametisse määratakse "Kesk-komitee", sõltumata isiku karakteristikud, mis tegutseb filiaali; tegevust poiste ja tüdrukute vahel tuleb säilitada vähemalt 3 miili; keelatud, sest mitte-haridusvaldkonna osas lubab ainult valdkonna ühtsuse, kuigi ainult 4-5 esemed, muidugi kõrged mäed ja 1 arv ainult 19 aastat, 2-aastane kogemus, lauseid, nagu " Olen volinik ja depositooriumile meetod "(4-5 aastat kogemust võrreldes 45 nende koosolekul ... ja nii edasi. Loodan väga, et sa aru dünaamikat, mis häirib teid. Uskuge mind, mitte pluralismi, et Saksamaa sunnimeetmete ja tsentraliseeritud meetodit, kus igasugune arvamus on keelatud "intelligentsi" lollikindel. hakkasin hingata rõõmu skaudid, pärast 45 aastat, ainult Föderatsioon. Lõpuks meenub sõnu BP vaidlustas tema boss (! ) oma ettepaneku "vastu" määrus "Kurat eeskirjad, nimetame seda katsetada" (põrgusse koos määrustega, nimetame seda katsetada!). See paneb mõtlema.
    PS: Kui 3 aastat tagasi asutati arv 80 liiget (koos 8 Scout juhid), mis oleks kuulunud osa CNGEI kui ainult "juhid" olnud rohkem kaugelenägelik ja vähem kaitsev. Võtmesõna: "avatuks".
    Ohutu reisi.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  3. Mark (Geniaalne Fawn)

    am 26 juuli 2008 @ 13:15

    Vabandust, aga ... ma räägin pealaest AGESCI ja loe need kommentaarid olen väga muljet, kuidas organisatsioonid tegutsevad "õed" Itaalia. Lisaks kõik, mõte oli liiga raske confessional meie ühiskonnas, kuid ees teatud asju, siis ma oleksin tagasi õpetada väärtusi poisid skaut on vabadus väljendada kõigi väärtuste seaduse ja lubadus ... et õnneks Ma ei oma ühing!
    Aga leviku ei aita ... ideid on alustada skautlus kõike BP, ei ole mõtet, et on olemas 1000 erineva tõlgendamise meetod ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  4. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)

    am 27 juuli 2008 @ 21:17

    Lugupeetud Mark nõustun sinuga ja jagada oma mõtteid. Meie Association, et ei kahjustata, kuid meetod on läbi pideva uurimistöö algallikatest saadud mõte BP Arvan, et tean päris hästi. Ma olen rääkinud ainult vigu CNGEI ma tulen ja ma tean väga hästi, mitte midagi. Paljud kohalikud ettevõtted on ei soovi anda oma tõlgendus iga meetodi, vaid teadustöö ning luua sõltumatu juhtimise oma organisatsiooni, ma kordan: JUHTIMINE päevas, kaugel vastik viga, et ma loetletud. Selles oleme väga lähedal sina ja mina. Meetod ei ole midagi. Skautlus originaal run, koos meiega, ei ole ohtu, tõepoolest! Kallistada ja käepigistus. Ohutu reisi. Big White Bear.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  5. Dominic Pumpkin

    am 30 juuli 2008 @ 14:37

    Mulje on, et Skautlus "ilmalik" on täielik lagunemine. Desertions ja defections on nüüd midagi, mida ei saa kuidagi määratleda ebaolulised.
    Trieste, Gela, Taranto, Vicenza, Massa Carrara, Manziana on lahkunud ühine kodu valida uus tee.
    In the past teised on seda teinud (skaut sardinialaiset, GEL, Assoraider)
    Sest ühendus, mis praegu on umbes 11.000 registreeritud, ei saa seda kirjeldada kui tulemus "personalism" tahe lahusolekut või teadvusetus.
    Need probleemid võivad olla märkimisväärsed.
    Juhtimise ühing, samuti selle struktuur on tütred väärtused, mida me kehastama.
    Triivi ilmalike rohkem ilmaliku Skautide Ühing on nähtav kõigile näha.
    Tegelikult olin väga tabas muutus seaduse BP. asendada Jumalat Cubs üldises vaimsuse, väga uue ajastu, tänu see on järgmine samm kindlasti mõjutaks muutmine Scouti seaduse ja rolli üksuse juht, mis võib olla, miks mitte!, kuigi mitte hetero.
    Ülejäänud peavad olema kooskõlas nende ideid.
    Loodan, et ajaloolise ja ideaalne CNGEI paljude usunditega, avatud, ilmalik, pluralistliku saa Et hoida ja säilitada need, valides eemale ta tahab edasi elada, ja pakkuda seda.
    Püüa jääda Ameerika, mitte disperdevi.
    Jumal teab, mida on vaja täna Itaalias koht sisserände ja kultuuri muutused ilmalik Skautlus, tugevad, hästi struktureeritud ja firma oma ideaale majutada õpilasi, kes ei saa isegi Itaalia, täiendusena (mitte opositsiooni), et konfessionaalne.

    Germano usin

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 1 (alates 1 hääletus)
  6. OldStoneGrizzly

    olen 7. augustil 2008 @ 00:49

    Noh, ausalt öeldes ma ei näe, mis viga on scoutmaster ei ole sirge ...

    sa ei pea eelarvamusi?

    Ja siis kõik see jutt "tagasipöördumine BP" mulle on natuke naljakas. Mis oli eesmärk BP asutamisel Boy Scouts? Pakkuda kodanikele Ühendkuningriigile, et oleks kasulik ühiskonnale ja aktiivne vedajate väärtusi kooskõlas. Noh, olgem hetkeks: kuidas see peaks olema, täna hea kodanik? Religioosne fundamentalist, sõltumata religioonist on, oleks hea luuraja ja hea kodanik? Mis ühiskonnas me tahame homme? Väärtusi, mis olid sobivad post-Victorian Inglismaal on abiks täna?

    Selle küsimuse pole jumalavallatu, ma usun ...

    Hea Jahindus

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: -1 (alates 1 hääletus)
  7. Dominic Pumpkin

    olen 11 august 2008 @ 24:08

    Mul pole eelarvamusi, kuid ma ei mõista, miks katoliiklased minna Mass kui CNGEI ühtsete CNGEI väljasaadetud ühingu (nii olete öelnud, suur valge karu).
    see on viga või eksiarvamus?!
    (Loodan, et suur valge karu liialdatud)

    Saksa töömahukas

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  8. Tarcisio

    olen 12. august 2008 @ 00:32

    Ma olen ikka CNGEI, kuid need juhid ja õpetajad, kes usuvad, et üha raskem on tema viibimine liit. Ei jaga arvamust, tema sõber suur valge karu, kellega ma jagada rohkem kui kümme aastat liikmeks CNGEI Vicenza, ei ole sa väljasaatmiseni, kui osaleda kiriku teenistuse ühtne, kuid minu arvates CNGEI on vabatahtlikult või ei keerata ühendus mitteusklike, rääkimata ateiste. Minu ajal koolijuhtide proponovena "tuulevaikus tegevus", mis võimaldab osaleda jumalateenistustel, täna on mu viimane raport, et juhid hoiatanud, et need, kes soovivad osaleda Mass peab minema Mass nagu tavaliselt kell 8 hommikul enne tegevuse algust. Kahjuks on suur puudus juhid ja lõpetab või muudab kogu grupile (kui Manziana, Massa, Triest (2), Taranto, jne. Või loodab ... lubaduse uute cubs algselt oli puudu: tõotusesõna; meie parim, "dry", kui me Jumala pere-kodu, siis sisestatud pöörete fraas, mille tähist-kohustus osa WOSM, kuid on alati väljend "Ma luban, et armastan ...." Mis on nii vähe, et armastad teda välja ilmalik Prom ... isegi nüüd ma peaksin tegema öelda. Sellepärast pärast 24 aastat juhina CNGEI lootust võimalus muuta kuupäeva kahjustamata poisid, juhid sageli Mario Mario Rossi ja Rossi .

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  9. Ivan Danchielli scoutmaster Vicenza (Big Bear White)

    olen september 4, 2008 @ 22:15

    Olin asetäitja osakonnajuhataja at jamboree Jaapanis 1971 ja ülemaailmsel konverentsil hea Aldo Marzot esitas oma eelnõu 4. filiaal "Raider" (post-Rover Scout noored täiskasvanud ..). Hüüdis skandaal CNGEI Marzot ja oli sunnitud peatama ASSORAIDER. Ma võiks tuua palju teisi näiteid leppimatus minu liit päritolule, millest viimane on järgmine: meie kontoris võtavad osa kõik rühmad, kõik ühendused, see on ilus koht luuraja tegevuse alla CNGEI meie linna ... me ei ole nende jaoks. Skaudid ja õdede-vendade eest hoolitsemine teineteisele, et me mõtleme noortele üle peredele. Ülejäänu on viljatu poleemikat. Ideaalne universaalne omaks teid kõiki. Jahipidamise headest ja hea viis.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  10. Tarcisio

    olen 8. septembril 2008 @ 23:34

    Kallis Big Bear White meenutab mulle Ivan Julma, pühkima ära kõik. See ei ole täiesti tõsi, et kõik oma endised osa, mis on olnud mu esimene volinik, olen unustanud .. tulime teha lubadusi cubs sind ja ma pakkunud üle külalislahkus, oma embleemid raamat muinasjutte on avaldanud teile. Sa tead, et olen nõus teiega mõningaid muid küsimusi, kuid nagu igal ühistu, lahknevad. Kahjuks aga õnneks on minu jaoks ka, mõnikord on parem eraldi kõige rahulik ja jätkuvalt uut asukohta, mitte jätkata pizzicarci kodus. Ja kui ma ütlen, parem mõtlen jaoks skautlus nagu käesolevas asjas, nüüd on 70 last, kes kogevad rohkem rõõmu skaudid kirja. Võibolla see on pigem sümbol.
    Hea Hunting - Road - Way

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  11. Marco Sabatini

    olen 17. septembril 2008 @ 05:39

    Info leviku autonoomne Skautide ühendused, praegu ma arvan, sa peaksid mõistma, et vastu filosoofia iidse Hiina, "võib olla katastroof, saab õnnejuhus." Muidugi loobumine tee, mis tundub enam võimalik avada sõiduteid tähendab tõsine rike, aja lein, saab sellest üle, omal algatusel. Seda ei juhtu iga päev, mitte kõik, kuid see juhtub rohkem ja rohkem asju on frequente.Non inimeste nõrk maod või ilma sisemise struktuuri.
    Drift ateist, ilmalike üle, mis võtab CNGEI mis algas hiljuti saada ühingu mitte-usklikud on üks põhjusi, põhjustades ülejooksmine kogu ruumides. Ma olen täiesti okei Mimmo Pumpkin AGESCI meelde, et ka muudel põhjustel, siis on parem nii defections.
    Tuleb öelda ka seda, et otsi ise assotsiatiivne struktuur on kindlaks määratud teatud aastate bürokraatliku käitumisega (näiteks "power to tempel") või mis veel hullem ennasttäis ja ülbe mõne assotsiatiivne tase, mida toetavad erapoolik tõlgendamine reeglid on liiga jäigad (seadus on mees, mitte vastupidi). See juhtub siis, ma arvan, sest ülbelt kipub kasvatada ambitsioone monopol avvilendo Association liikumise organisatsiooni. Sellega seoses mäletan kena artikkel ajakirjas Don Romano Nicolini AGESCI "B.-P. hakkaks Brownsea? "Scout-PE nr 13 6. juuni 2007. Me San Casciano Val di Pesa, Firenze, seetõttu jätsime AGESCI FederScout valinud Maa assotsiatiivne ja iseseisev ja üksteisega Scout Movement in BP öeldes:
    "Meie eesmärk on detsentraliseerida
    majandamise Liikumine
    nii palju kui võimalik, nii
    vältida bürokraatiat
    ja anda maksimum
    demokraatlike autonoomia
    kohalike struktuuridega.
    Me ei ole nii palju organisatsioon
    Nagu vendlus,
    liigutatud vaimus ja
    kirjutamata seaduste lojaalsus,
    mitte reeglite ja
    trükitud määrustega. "
    In the end, ja leian, on tunda vaimu liikumist, mis on ainulaadne ja me kõik oleme vennad, vaadates eemalt väljendeid
    organisatsiooni erinevate ühing.
    Kõigile vennalik tee!
    Marco Sabatini presidendi SCOUT GROUP ELLUVIIJA

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  12. Stephen Montserrat 1 Ages

    olen 17. septembril 2008 @ 18:57

    Analüüs Mark, ma olen isiklikult kohtunud sel aastal Bisceglie, käsitleb küsimust, mis kindlasti seni, kuni paar aastat, kunagi ei rääkinud palju: ühenduste Eraldumised rohkem "tähtis", l ' Agesci, ja viimasel ajal ka CNGEI Assoraider.
    Laskumata üksikute sündmuste, Mark ütleb selgelt, millised on peamised põhjused, nende osad ja ma ei ole siin neid korrata, ma lihtsalt öelda, et ma jagan seda täielikult.
    Konstruktiivset arutelu, mida juhib lõigud, grupid, iga looma, vaid ka eemalduda ühingu liikmeks aitaks mõista, kui olete eksinud ja aitab üles leida tee "jagatud", et ühel päeval toovad kõik skaudid Itaalia föderatsioon, austab Millised on erinevused ja iseärasused, eripärasid. Sa võid võtta näiteks Federscout: paljud ühendused, ilmalik, katoliku, pluriconfessionali, erinev ajalugu, erinevad piirkonnad jne, kuid kõik nad koos arutada, siis võrrelda, korraldada üritusi ja tegevusi. Arvan, et see on "skaudilaagrid vennaskond"! Ja see on imeline kogemus, et elada!
    Ma olen idealist, aga ma unistada ühine kodu kõigile itaalia skaudid. Ja "võimalik. Aga alati unustamata õpetamist BP: Skautlus on liikumine. Ma arvan, et pole kunagi kasutanud seda sõna juhuslikult, kuid täpne tähendus: liikumine hulka ei välista, on pidev ja igavene teekond, see suurendab ja rikastab iga päev!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  13. Angel Benassi

    olen 21. oktoobril 2008 @ 17:54

    Vaim Scout on üks, sõltumata sümbol, mille alusel kasutatakse.
    Kuidas "vanad skaudid" Mul on kahju kuulda kõnesid, et pole midagi pistmist vennaskond, mis peaks vahel igaüks meist.
    Ma kahjuks olnud halbu kogemusi kohapeal AGESCI kust ma pärit olen, kuid siiski olen alati valmis dialoogi ja koostööd, kui see on vajalik.
    Loodan, et tulevikus asjad võivad muutuda, ma olen veendunud, et vääramatu jõu Skautide on eelkõige ka vendluse sündinud mitmekesisust.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  14. Palju Duck

    olen 10. novembril 2009 @ 03:46

    Tere
    MI Antonielli nimi on Paul ja ma olen Scout Group Scout Agesci Folignano1, ma olen 46 discout poja (minu isa nel1950circa Patent nr 1) Tegevteenistuses kuni paar aastat tagasi. Olen alles nüüd leidis veebis, kuid ammu kuulsin sinust ja nüüd ma juba ütlesin, Toh "siin on veel üks Skautide Ühing, dopoquella Trieste ka Lombard ühing saab ka natuke Bergamo, siis omakorda Puglia järgnesid roomlased põhja ja lääne pool Firenzes.
    Ma ei tea. mis mõttes see luua teise Skautide Ühing? Agesci CNGEI, ESF oli hea? Tsiteerin ma ainult oma 3
    sest nad on suurim ja 3 on ka minu jaoks, sest liiga palju Sama kehtib ka teiste discorsoche teha sulle.
    Samuti õpetada noortele meetodi leiutas BP nagu skaut ütlen teile. Miks, kui sa tahad teha haridus-teenus lastele ei jaga nende kombinatsioon? Mis on nii vastuolus vosrti oma mõtteid ja ideoloogiaid? Anna mulle andeks, aga ma näen vähe alandlikkust ja liiga janune võtta keskpunkti.
    Kui BP oli kord, kui me ei arva, et oleks väga põnevil see rajoon, sest ta alati kuulutas vendluse Sout maailmas ja nüüd on jagatud paljude ühenduste mah! Seal on piisavalt osakonnad kirikus, nüüd jõuad isegi scout.Scusatemi selle kirja võib olla natuke vastik aga see oli mõte, et ma läbi sees mõnda aega. IN ootab vastust vu ehk viljakas tee tööd comunque.Buona
    Oma Skautlus Duck on õnnelik.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)
  15. Robert Stanzione

    olen 10. novembril 2009 @ 17:32

    Kommentaar:
    Lugesin hoolikalt, mida poisid on kirjeldavad, märkides, jälgides ja kommenteerides ning ma õnnitlen teid, sest märkan kõik soovi rahuldada ja võistelda ideid ja uskumusi jõudnud küps. Skautlus on keskkond, kus saab peegel, võrrelda ja väljendada vabalt ja on ehk ainus hea, et saame nüüd kaaluma vallutasid meie vahel. Ülejäänud on mu kurb veendumus, et kõik silmist ja surfata sihitult. Ma ei tea, aga ma arvan, et äkki ma olen kõige veteran kõik kirjanikud. Living, purjetamine, peaaegu 80 skaut alates 1945. Scouts alates ASCI, mida Rover CNGEI, siis SM ALT volinik, asutaja nelja rühma kogu mu elu. Kolm Jamboree nüüd vaidlus CNGEI välja. Nad on tuntud mõned tähelepanuta teised, võib-olla kellegi poolt lubatud, kui ei ole vaidlustanud. Kirjutasin minu seiklused 150 lugu, paljud alates skaudid Itaalias ja oltri 12 riikides, kus ma olen teinud tööd terve elu. Üks minu isiklik konto toores Skautlus: Kasulik-, haridus-, vaid lihtne manipuleerida ja eksiteele need, kes järgivad teda silmakirjalik, kuidas parasjagu kasutuses. Guy on üks asi, õpetaja, teine ​​kasvataja. Me liigume palju keskpärane instruktorid, väga vähesed õpetajad. Nii skautluse määratletud selle autonomasia haridus liikumine ei ole, mida te teete. Kiiduväärt katsed on muidugi halb tulemusi. Kahjuks rühmade sageli võõrustada pressapochisti, ebaküps, ülbe, liputajad, hägustab põhiväärtusi, et hängida meetod, mis muudab ainult objekti isikliku telgi varjata oma tsiviil-ja moraalset pankrotti.
    Kui soovite aega ja järgige blogi iga nii tihti: Pelican Succiso minu äsja avatud ukse tegin lihtsalt anda välja minu tunded ja minu kogemus üle 50 aasta Scouting Scouts harjutanud esimene ühendused hilisemas elus ning Töötamine inimestega suhelda erinevast rahvusest, kultuur, uskumused, erinevaid religioone. Ma olin õnnelik, et oleks võimalik mõõta, saada ja anda midagi palju itaalia, Christian, tsiviil-, entusiastlik.
    Ohutu teekond ja SUSP White Feather

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: -2 (alates 4 häälega)
  16. Tarcisio

    olen 27. veebruar 2012 @ 1:13

    Tahaksin, et vaim teadmisi, kui saad selgitusi GEL: mõnel pool lugesin, et geel koosneb mitmest rühmade Londonis, kuid ma näen saidi loetletud ainult 1 alusel Milanos. Lisaks on ka teisi? Tänu ja head reisi

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0,0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hinnang: 0 (0 häält)

Kommentaaride RSS · Trackback

Palun sisesta oma kommentaar

Nimi: (nõutud)

E-post: (ei avaldata - kohustuslik)

Koduleht:

Kommentaar:

Immagine CAPTCHA
Muuda
*


Ma tahan olla kursis muudatusi artikli jätmata kommentaar nüüd

Märgitud