Η Castorini σας περιμένουν!


Άνοιγμα νέων αποικιών!

Κολωνία AURORA (Μιλάνο)
VIA S. ΑΝΤΟΝΙΟ 7
( στη ρητορική - στο χάρτη )
Gianni: 333/5645743
Στεφανία: 338/6929644
Μιρέλλα: 334/6081750
Angelica: 333/6352470

E-mail: segreteria@tuttoscout.org

Η ομάδα της Κολωνίας, όπου είναι οι ζωές Nutria, όχι περισσότερα από 20-22 είδη. Οι καλύβες Castorini χωρίζονται σε ομάδες των 5-6 ετών και τα στοιχεία "Κωδικός" αριθμό, που λειτουργούν ως η κύρια ομάδα. Η αποικία είναι μια ελαστική δομή, στη σύνθεση και τη διάρκεια, δεν είναι σε θέση τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία να έχουν μια αίσθηση του ανήκειν σε μια ομάδα, η Κολωνία και δεν θέλετε να φορτώσετε πάρα πολλές αρμοδιότητες του Castorini παλαιότεροι. Σύμφωνα με την παράδοση Προσκόπων, Castorini έχουν το δικό τους δίκαιο ("Η Nutria είναι χαρούμενος γιατί είναι εργατικός και φίλος όλων»), διαθήκη τους (το αντίστοιχο του υπόσχεση: «Υπόσχομαι να είμαι φίλος του Ιησού, να αγαπώ όλους και κάνει όλα τα πράγματα καλά ") και το σύνθημα" Μαζί ".

Οι έννοιες αυτές έχουν σχεδιαστεί με την ηλικία, σύμφωνα με μια δυναμική εξέλιξη της εκπαίδευσης. Ειδικότερα, δεν υπάρχει διαθήκη της υπόσχεσης, επειδή ο δεύτερος όρος υποδηλώνει μια δέσμευση για την προσωπική ηθική αδιανόητη 5-7 χρόνια, το σύμφωνο, γεγονός που σήμαινε μια δέσμευση να κάνει με τους άλλους και με αυτούς, αντί να έχει αποδειχθεί κατανοητό από τα παιδιά.

Η ιστορία που ενεργεί ως υποστήριξη για το συμβολικό κόσμο είναι "Οι φίλοι του δάσους», ένα παραμύθι του και τους άνδρες της καναδικής προέλευσης. Κολωνία είναι το σύμβολο του Big Brown Beaver, γεμιστά, στην πραγματικότητα, έχει τη λειτουργία ενός μικρού «τοτέμ της και ότι είναι χαϊδεμένος και να αντιμετωπίζεται σαν ένα πραγματικό χαρακτήρα από τα παιδιά.

Η « είναι η ίδια με εκείνη του « , αλλά ως τώρα για αυτό είναι μια δραστηριότητα που δεν παρέχουν διακριτική extrassociativa, εκτός από την πινακίδα του κάστορα. Η έχει μια ουρά κάστορα ως ένα σημάδι κρεμασμένα στο λαιμό του, το οποίο διαφέρει από το χρώμα ανάλογα με τα επίπεδα τους. Το πέρασμα (η αλλαγή της ουράς) καθορίζεται με βάση παρέλθει το χρονικό διάστημα και όχι για εκτιμήσεις. Η θρησκευτική ανάπτυξη είναι η ιστορία της ζωής του Ιησού, με την έναρξη της προσευχής σε αυθόρμητες γιορτές και απλή, αλλά πλούσια σε σημάδια άμεσα κατανοητή από τα παιδιά.

VN: F [1.9.17_1161]
Βαθμολογία: 0.0 / 10 (0 ψήφων)
VN: F [1.9.17_1161]
Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
Μετοχή

41 σχόλια μέχρι στιγμής »

  1. Ο πατέρας Λύκος

    π.μ. στις 5 Ιουλίου, 2008 @ 15:17

    Είναι ένα όνειρο μου για πολλά χρόνια, αλλά τώρα με δύο πακέτα ... κλπ. κλπ. βρείτε τα στοιχεία γίνεται δύσκολη ... αλλά όσο υπάρχει ζωή, υπάρχει ελπίδα

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  2. σαφές bari9

    π.μ. στις 5 Ιουλίου, 2008 @ 16:36

    όταν το πεδίο; χρειάζεστε τη βοήθεια και πάλι; αν οι ανάγκες σε κανέναν, το 16 με 30 Αύγουστος καθορίζουν τη διαθεσιμότητα μου.
    :)
    παρακολουθείτε
    καθαρίσετε
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  3. Valerio (Won-Γένοβα tolla ΕΚΤ)

    π.μ. στις 5 Ιουλίου, 2008 @ 16:55

    Ξέρω ότι αυτό είναι ένα μέρος της πραγματικότητας ... Είμαι γοητευμένος, έχω κάποιες αμφιβολίες σχετικά με άλλες δυνατότητες του εντός grupop Προσκόπων. Για κάθε περίπτωση, Καλό κυνήγι σε νέα τροχιά σας!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  4. Andrea

    π.μ. στις 5 Ιουλίου, 2008 @ 17:06

    Εύρεση ηγέτες για μυοκάστορες είναι ευκολότερη από ό, τι νομίζετε. Στην αποικία μας (Λίμνη των αγριόπευκα, Γένοβα Ομάδα 51) για παράδειγμα, ήρθε να είναι μέρος της κατεύθυνσης των δύο άτομα έξω από την ένωση και ένα από αυτά είναι η μητέρα ενός αγοριού πέρυσι και πρώην μάτσο κάστορας.
    Σε άλλες ομάδες, πολλοί ηγέτες είναι εκτός σύνδεσης ή άτομα που δεν είχαν καμία πρόθεση περισσότερο να κάνει υπηρεσία.
    Lesperianza στο εξωτερικό (Γαλλία, Βέλγιο), είπε ότι ακόμη και εκεί οι πόροι για τους ηγέτες προέρχονται από «δεξαμενές» δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλους κλάδους και σε κάθε περίπτωση φαίνεται να έχει προσελκύσει ένα μεγαλύτερο αριθμό ζώων από ό, τι εθεωρείτο μέχρι σήμερα.
    Τελειώνω λέγοντας ότι η ομάδα της Γένοβας 100 (που δημιουργήθηκε από τη διάσπαση της Γένοβας, 51, τώρα πάρα πολύ μεγάλο), με τη σειρά, σχεδιάζει να ανοίξει μια αποικία εκεί, καθώς επίσης και μια μητέρα έχει δώσει την επιθυμία να συμμετάσχει στην εκπαίδευση του προσωπικού.
    Μου φαίνεται ότι είναι πολλά τα περιστατικά αυτού του είδους, και δεν νομίζω ότι άλλες βιομηχανίες μπορούν να αντλήσουν τα κεφάλια ως μυοκάστορες.
    Traetene σας τα συμπεράσματα

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  5. Πρώην Akela Ge21

    π.μ. στις 5 Ιουλίου, 2008 @ 23:20

    Δεν έχω άμεση εμπειρία της μυοκάστορες, αλλά ξέρω ότι τα παιδιά που ήταν και είναι στη Γένοβα και την ιστορία των γονιών και όσα έχουν βιώσει ανοίξουν νέους ορίζοντες για μια ηλικιακή ομάδα που δεν είχε καν χώρο και στιγμές του. Είμαι γοητευμένος από τον τρόπο έχουν δημιουργήσει μια προσωπική εξέλιξη και μια ιστορία που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει για τη ρύθμιση της ζούγκλας ή του κύκλου.
    Συμμερίζομαι την αισιοδοξία και καλές προοπτικές για την εξεύρεση ακόμη και τους αρχηγούς των ηγετών της κοινότητας μέσα στη δεξαμενή, επειδή η πρόταση είναι όμορφη και συχνά συμμερίζεται ο πρώην ηγέτες ή ενήλικες που θέλουν να βοηθήσουν.
    Μια καλή πορεία στο νέο Παλιά κάστορες

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  6. ELISA, ανέμελη κρίκετ

    π.μ. στις 6 Ιουλίου, 2008 @ 00:27

    Πραγματικά ενδιαφέρον ...
    Είμαι ένας πρώην αρχηγός της αγέλης, κόρη του πρώην επικεφαλής κύκλο καθώς και εθνικός ηγέτης σε αυτόν τον κλάδο, ακόμη και όταν δεν είναι η πασχαλίτσα AGI Agesci υπάρχουν.
    Πάντα ένιωθα ότι η εκπαιδευτική μέθοδος που Προσκοπισμός συνεχίζει, είναι πραγματικά απαραίτητες για την ανάπτυξη ενός προσώπου και πριν κοιτάτε αυτό το είδος της εμπειρίας τόσο το καλύτερο. Νομίζω ότι σύντομα θα προτείνει στην ομάδα προσκόπων στην πόλη που ζω σε αυτήν την "υπηρεσία", το οποίο είναι σημαντικό τόσο για παιδιά και ενήλικες που περιστρέφεται γύρω τους (μιλώ από τη μαμά!) ... Καλό κυνήγι και καλή οδική

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  7. Taz

    π.μ. στις 6 Ιουλίου, 2008 @ 00:37

    Moms -> αρχηγοί Branco / = Castorini εμπειρία υποτονική ...

    Και «τι είμαι πραγματικά ζει μέσα στο μικρό κοπάδι του ομάδα προσκόπων μου. Η προστατευτικότητα και σύνεση αυτού του είδους των ηγετών μπορεί να φέρει την ασφάλεια, αλλά να αντισταθμίσει η ισορροπία είναι πάρα πολύ δισταγμό στο σχεδιασμό για τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες των στρατευμάτων ελαφρώς «επικίνδυνη» ή να δώσει στο παιδί την αίσθηση της αυτονομίας ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  8. Άγγελος

    π.μ. στις 7 Ιουλίου, 2008 @ 8:56

    Μπάρι .... σε όλους τους προσκόπους και την επαρχία ....
    αλλά ξέρετε ότι στην ομάδα υπάρχει μια αποικία των 11 Μπάρι μυοκάστορες ήδη για 5 χρόνια?

    Υπάρχει ακόμα λίγες πληροφορίες από τους προσκόπους ....

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  9. Cristina

    π.μ. στις 7 Ιουλίου, 2008 @ 9:20

    Είμαι ένα παλιό κάστορας Casorzo 1, χρειαζόμαστε επειγόντως νέες παλιά κάστορες διαθέσιμα δεδομένου ότι έχουμε μια μικρή αποικία σε ισχύ για να σώσει .....
    Η αποικία έχει μόλις έληξε ειρηνικά τη μεγάλη βουτιά το καλοκαίρι στην μακρινή δύση για να κυνηγήσουν για ψήγματα χρυσού ...
    Είναι μια εμπειρία που επιτρέπει στα παιδιά να αποκτήσουν τους πρώτους κανόνες του αυτονομία: να δούμε μετά τον εξοπλισμό σας και να αναγνωρίσουν, να μοιραστούν και να ανακαλύψουν νέες γεύσεις στο τραπέζι, να δεχθεί τη διόρθωση των παλαιών κάστορες.
    οι εμπειρίες είναι το πιο ακροβατικές των λύκων σε brnaco ρίξει με αυτοπεποίθηση και επαρκείς διαβεβαιώσεις για τη συμμετοχή των κουτάβια που έρχονται σε συσκευασίες του κάστορα.
    crunk crunk καθόλου ευχαριστημένη και καλό να κολυμπήσουν δύο μικρά αποικίες στο χορτάρι.
    Cristina

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  10. Μαρία Φραντσέσκα Μαρόκο

    π.μ. στις 7 Ιουλίου, 2008 @ 9:48

    Το όνομά μου είναι Μαρία
    Rainbow αποικία του Τορίνο, πριν από 2 χρόνια ανοίξαμε την αποικία και είναι sperimetazione.
    Είναι μια όμορφη εμπειρία, με τα παιδιά της 5/6/7 χρόνια, λειτουργεί καλά με ενθουσιασμό, να κάνει πράγματα που ποτέ δεν σκέφτονται ότι μπορούν να το κάνουν, να σας δώσει τόσο πολύ, είναι ένα υπέροχο στάδιο της ηλικίας, δεν έχουν τα δισεκατομμύρια των δεσμεύσεις σπορ / θέατρο / τραγούδι κλπ .....
    Θα κολυμπήσετε (από μια μέρα στην άλλη) αγωνιστικό χώρο του στρατοπέδου άνοιξη και το καλοκαίρι για τρεις ημέρες έως επτά ημέρες
    Οι εφαρμογές είναι πολλές, και υπάρχουν γονείς πρόθυμοι να βοηθήσουν, crunk Crunk

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  11. Μαρία Φραντσέσκα Μαρόκο

    π.μ. στις 7 Ιουλίου, 2008 @ 10:03

    Είμαι ακόμα η Μαρία,
    προσθέσω ότι είναι μια εξαιρετική υποστήριξη για το κοπάδι, θα Passerano 10 μυοκάστορες, με συνήθειες που έχουν αποδειχθεί επιτυχή, στέκονται σε έναν κύκλο, κλήσεις απάντηση, να σιωπούμε, όταν ένας ηγέτης μιλάει, ζωντανή κοινότητα, την κοινή χρήση, και σας διαβεβαιώνω ότι για έναν ηγέτη της συσκευασίας Cubs έχουν 10 προσκόπους ήδη γνωρίζετε η ζωή δεν είναι ένα ασήμαντο θέμα
    Καλό μπάνιο
    Μαρία

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  12. Ιβάν Danchielli αρχηγός προσκόπων Βιτσέντζα

    π.μ. στις 7 Ιουλίου, 2008 @ 10:26

    .. Βιτσέντζα υπήρχε quatrro χρόνια την αποικία των μυοκάστορες, και οι ίδιοι οι ηγέτες βρίσκουν με ευκολία. Ένα άλλο πράγμα είναι η εκπαίδευση, αλλά δουλεύουμε για αυτό με επιτυχία. Η πραγματικότητα των αποικιών αυξάνεται και αυτό θα πρέπει να είναι μόνο λίγο περισσότερη επικοινωνία. Καλή βουτιά καθόλου.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  13. Freddy

    π.μ. στις 7 Ιουλίου, 2008 @ 12:24

    Νομίζω ότι οι δραστηριότητες αυτές δεν είναι δημοσιότητα ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  14. Λέαινα Fiery

    π.μ. στις 7 Ιουλίου, 2008 @ 21:04

    Γεια σας, ήμουν μέχρι πέρυσι, Μπαλού.
    Προφανώς είναι αξιοθαύμαστο και αξιοζήλευτο, ίσως, αν μπορείτε να rispolvere το πρόβλημα δεν είναι, το λιγότερο, βρίσκοντας τα μεγέθη των ρούχων.
    Καλή ιδέα να αντλήσει «γονείς» δυνάμεις, αλλά είναι σημαντικό να εκπαιδευτούν με το επίπεδο εκπαίδευσης, πρόσκοποι, να μην κάνει ακριβώς αναψυχής.
    Η ανησυχία που έχω είναι:
    δεν καίνε λίγο »και τα στάδια;
    Πώς να ζήσει τα επόμενα 4 χρόνια Branco;
    Επιβίωσε και, αν ήδη δουλεύουμε πάνω σε θέματα της ηλικίας, πώς θα ζήσουν τη μοιραία τελευταία χρόνια;

    Προφανώς στο στόμα ... ή ζιβάγκο σε Beaver
    και Καλό κυνήγι.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  15. Χουχουριστής Wise

    π.μ. στις 8 Ιουλίου 2008 @ 1:03

    Μεγάλη!
    Μια λέξη που έχει μείνει βαθιά Bagheera για μένα να ανοίξει μια αποικία αξίζει αρπακτικά κυνήγι πανέμορφη.
    Τώρα είμαι ο μπαμπάς πλήρη χρόνο, αλλά θα ήταν ένα όνειρο για το πότε το κουτάβι μου άρπαξε το πρώτο του σκοτώσει ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  16. Akela

    π.μ. στις 8 Ιουλίου, 2008 @ 23:11

    Θα ήθελα να εκφράσω την προσωπική μου διαφωνία. Όπως αξιέπαινη και μπορεί να είναι συναρπαστική αυτή εμπειρία, εγώ μετά βίας βατός. Στην πόλη μου, ξέρω την ύπαρξη μιας αποικίας (BARI), και επιτρέψτε μου μια μικρή πρόκληση, εξ ολοκλήρου μεθοδολογικές ζιβάγκο, όταν ο διακόπτης είναι στην πτέρυγα, διότι, στη ζούγκλα, κατάλαβε ότι είναι ένας άνθρωπος, αλλά πριν ένας άνθρωπος τυχαίνει να είναι BEAVER; Μπορεί απλά να είναι αρκετά αστραπή; Με συγχωρείτε, αλλά ταξίδεψα αυτό το δρόμο.
    Καλό κυνήγι

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  17. Κόκκινο Λουλούδι Akela

    π.μ. 10 Ιουλίου του 2008 @ 19:38

    Οι κάστορες θα Turbigo καλύτερο! με τους ηγέτες τόσο ήσυχα .. υπάρχει ένα αστέρι!
    AK_FR

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  18. Μιρέλλα

    π.μ. 10 Ιουλίου του 2008 @ 21:29

    Τί ευτυχία να βρείτε όλες αυτές τις επιθυμίες πριν από την έναρξη! Είμαι μια νέα αποικία των παλαιών κάστορες Grande ποταμού, πρώην προσκόπων και μητέρα ενός μικρού Lupetta Castorina και ένα νέο κουτάβι .. Ο ενθουσιασμός των πρώτων μας πάει δονείται έτσι ελπίζω να μην είναι υποτονική και είχε πολλά να δώσει!
    Παιδιά 5 ετών αρχής γενομένης σχεδόν σε κάθε άθλημα και δραστηριότητα »και εξωσχολικών» δεν προκαλούν προσκόπους; Ένα περιβάλλον όπου μπορούν ανάλογα με την ηλικία τους », να γίνουν ανεξάρτητοι και να μάθουν τα βασικά για το πώς θέλει να είναι το σύνθημά μας ΜΑΖΙ ..
    Πολλές ευχαριστίες σε όλους για τις ευχές σας και τα θετικά σχόλια ή όχι .. όλα βοηθούν να αυξηθεί!
    Καλό μπάνιο σε όλα

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  19. Francis

    π.μ. 12 Ιουλίου 2008 @ 8:54

    Το "Υποκατάστημα του Castorini" είναι χρήσιμη και επωφελής για την προσωπική ανάπτυξη;, είναι ένα ζήτημα για εκείνους που για χρόνια ασχολείται με την "Castorini", οι οποίοι είχαν την προσωπική τους ανάπτυξη, μέσω των Καταστημάτων του Προσκοπισμού, προς την ενηλικίωση .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  20. Malak

    π.μ. 14 του Ιουλίου του 2008 @ 15:17

    Με την μυοκάστορες Scialandro είμαστε και στη συνέχεια να συνηθίσουν να προσκοπισμό από την παιδική ηλικία ..

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  21. Άγγελος

    π.μ. 14 του Ιουλίου του 2008 @ 16:29

    διιστάμενες απόψεις στο Μπάρι all'akela απάντηση σχετικά με τις μεθοδολογικές castorismo ....
    ... «Δεν μπορείς να giuducare τι δεν ξέρεις» ...
    παρά την αποικία της μυοκάστορες είναι Μπάρι για τα τελευταία 5 χρόνια, και παρά την παρουσία μιας περιφερειακής συνέλευσης, και ποτέ κανείς δεν το πω σε κανέναν, παρά τις εκκλήσεις, δεν έχει πλησιάσει ποτέ να μάθουν λίγο περισσότερα ή να δείτε με τα μάτια τους τι κάνουν Η μυοκάστορες ....
    Γι 'αυτό προσκαλούμε σε φράγμα μας, φυσικά, το επόμενο έτος, να μην διαλύσει τις αμφιβολίες σας, αλλά τουλάχιστον για να δούμε τι μιλάμε.
    Ελάτε να δείτε και κάποιο όμορφο!
    Άγγελος

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  22. Μαρία της Ρώμης

    π.μ. 14 του Ιουλίου του 2008 @ 18:04

    Καλησπέρα όλα! Είμαι Bagheera της Ρώμης 123 και διαβάσει από τα διάφορα σχόλια που έχω λίγο μεθυσμένος και λίγο από περιέργεια αναμμένη. Γνώρισα ένα geuppo Castorini το Circus Maximus για τη συγκέντρωση των μερικούς μήνες πριν. Όμορφη με τοτέμ κάστορα τους! Θα ήταν μια μικρή κοινότητα! Σταμάτησα να μιλήσω με την Παλαιά κάστορες (ο οποίος είχε παρακολουθήσει και έπαιξαν το μυοκάστορες) και ήταν ενθουσιασμένοι για την περιπέτεια και να φοβούνται τόσο μικρά πλάσματα, αλλά ήδη έδειξαν την προσωπικότητά τους. Θαυμάζω πραγματικά όσους ξεκίνησαν αυτήν την περιπέτεια και ίσως στο μέλλον, θα ανοίξει ένα πάρα πολύ!
    Καλό κυνήγι σε όλους!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  23. Catia

    AM 15, Ιουλίου, 2008 @ 16:25

    Γεια σε όλους! Είμαι η μητέρα ενός παιδιού των 6 ετών. Μπορεί κανείς να μου πει αν υπάρχουν αποικίες του μυοκάστορες στην επαρχία του Ρίμινι και πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας; Από την καθαρή βρήκα τίποτα και δεν ξέρω κανέναν που μπορεί να μου δώσει πληροφορίες. Σε περίπτωση αρνητικής ανατροφοδότησης, που είναι επίσης πρόθυμοι να "allargarmi" στην επαρχία του Πέζαρο. Πολλές ευχαριστίες σε όσους μπορεί να με βοηθήσει!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  24. Ιβάν Danchielli αρχηγός προσκόπων Βιτσέντσα (Big Bear Λευκό)

    π.μ. 20 Ιούλ 2008 @ 9:40

    Θα ήθελα να πω στον αδελφό του Προσκόπων Akela elle στο Μπάρι για τις ανησυχίες του: η BP μια ημέρα, κατά τη διάρκεια συνάντησης των ηγετών, είχε κατηγορηθεί από έναν από αυτούς που δεν τηρούν τους κανονισμούς σχετικά με την πρότασή της και στη συνέχεια η ίδια η BP-έκρηξη (!) "Ανάθεμά τους κανόνες, την αποκαλούν ένα πείραμα" (στην κόλαση με τους κανονισμούς, το ονομάσουμε ένα πείραμα!). Νομίζω ότι αρκεί για να καταλάβει τόσο τον άνθρωπο και το πνεύμα του Προσκοπισμού. Η αδελφική αγκαλιά.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  25. Antonella

    π.μ. στις 3 Σεπτεμβρίου, 2008 @ 15:39

    Crunk καθόλου, είναι Blueberry, κάστορας παλιά αποικία "κάστορες χαρούμενος," Aquila2 της ομάδας.
    Διότι, όταν νομίζετε ότι μιλάμε για οικισμούς μόνο σε στοιχεία που έχουν αφαιρεθεί για τις διάφορες μονάδες; Η αποικία των Aquila2 υπήρχε για περίπου 5 χρόνια, το προσωπικό της Παλαιάς Beaver έχει 2 "μητέρες" ως ένα από τα "Silver Beaver", πρώην φρουρός πριν από το σερβίρισμα και τώρα είναι ένας ηγέτης με το πατενταρισμένο "Nutria Ασημί, ένας πρώην Rover (φοιτητής μακριά από το σπίτι), ο οποίος εργάστηκε αρχικά και στη συνέχεια αποφάσισε να αναστείλει. Το πρόβλημα είναι, όπως έγραψε ο Άγγελος, που οι περισσότεροι δεν θέλουν πραγματικά να μάθουν περισσότερα για τη βιομηχανία μας! Πιστεύω ότι για τα παιδιά αυτό είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να μπείτε στο παιχνίδι, δεδομένου ότι τώρα τα παιδιά από 5 χρόνια δεν είναι πλέον εκείνοι που είχαν 5 χρόνια πριν από 40 χρόνια! Επιπλέον, είμαστε αποικία πρόσφατα και δεν κείμενο, αλλά ρωτήστε τους ηγέτες των άλλων ομάδων που έχουν ξεκινήσει το ταξίδι τους προσκόπων μυοκάστορες, η μυοκάστορες στην Ιταλία υπάρχουν περισσότερα από 20 χρόνια (βλέπε Τορίνο 101 :-)!)
    Για Akela, λίγο «δύσπιστος, ήμουν να σας ρωτήσω: Πόσο καιρό απασχολείται στο κοπάδι με τα νέα παιδιά να ενσωματωθούν με άλλα αρκουδάκια; Abitutini κάστορες έχουν πλέον αποκτήσει, για να μην αναφέρουμε μερικά που γνωρίζουν «το πακέτο διότι ίσως μερικές φορές να αλληλεπιδρούν κατά έναν τομέα ή μια έξοδο, αυτό σημαίνει ότι έχουν χρόνο για άλλες δραστηριότητες πιο διασκεδαστικό και δημιουργικό :-). CRUNK CRUNK σε όλους και καλό μπάνιο :-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  26. Καμηλοπάρδαλη Ευαίσθητα

    π.μ. στις 13 Νοεμβρίου 2008 @ 21:30

    Καλό δρόμο σε όλους, είναι μια ένωση της Vigevano 1, το ΕΚΤ.
    Είδα ότι έχετε επίσης τη Castorini, είναι μια ωραία ιδέα.
    Είμαστε σχεδιασμό, ελπίζουμε για το καλύτερο. :)
    Αδελφικούς χαιρετισμούς ...

    Καμηλοπάρδαλη Ευαίσθητα Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  27. Gianfranco

    π.μ. στις 16 Νοεμβρίου 2008 @ 12:02

    Το πρόβλημα της μυοκάστορες είναι σίγουρα δεν είναι εύκολο. Πρώτον, νομίζω ότι είναι μια τέταρτη (ή πέμπτη) υποκατάστημα του Προσκοπισμού, ακόμα και αν προσπαθήσετε να υιοθετήσει ένα είδος μεθόδου ενέπνευσε να προσκοπισμό, αλλά εγώ προτιμώ κατάλληλες για την ηλικία της εκπαιδευτικής πολιτικής. Έχουν το πλεονέκτημα / όφελος δημιουργώντας μια δεξαμενή μελλοντικών Cubs / s και είναι σίγουρα μια ανάγκη που αισθάνονται οι γονείς. Είναι σίγουρα είναι μια χαρά για τα παιδιά / και να συμμετάσχει, όπως εξάλλου και όλα τα κοινοτικά κέντρα για τα παιδιά / και, και, επιπλέον, έχει το πλεονέκτημα ότι είναι .... Δωρεάν. Έχει δύο μεγάλους κινδύνους κατά τη γνώμη μου μεταξύ τους. Για να γίνει ένα είδος προθαλάμου των δραστηριοτήτων lupettismo πρόβλεψη και εργαλεία, και στη συνέχεια, απειλώντας να απογειωθεί για να Branca στοιχείο της καινοτομίας και ενδιαφέρον για τα παιδιά 7-11 ετών. Και, κατά συνέπεια, σπρώξτε τα Λυκόπουλα σε έναν κλάδο δραστηριότητας και οι ανιχνευτές βιομηχανία αναμονή εργαλεία .... Επιπλέον, οι αρχηγοί των μυοκάστορες είναι πιθανό να αισθάνονται το μωρό σίτερ ομάδα, και να ξεπεράσουμε όλες τις επιπλέον λόγος για την πρόβλεψη κινδύνου δραστηριότητες lupettismo, Προσκοπισμός και σε γενικές γραμμές (ομοιόμορφη, υπόσχεση, τους κανόνες και τις τελετές ....). Κρατώντας στο μυαλό και προσπαθούν να αποφευχθούν οι κίνδυνοι αυτοί (που είναι ήδη πολύ ισχυρή σε υποκατάστημα αρκουδάκια, η οποία περιλαμβάνει τα παιδιά / και 12 ετών) είναι πιθανό ότι Castorini είναι μια χρήσιμη υπηρεσία για τις οικογένειες και μια δεξαμενή για το πακέτο. Αλλά ας είμαστε προσεκτικοί για να μην επεκταθεί πάρα πολύ για τη μέθοδο προσκόπων, ίσως σε παιδιά ηλικίας ηλικίας 3 έως 5 ετών και ενήλικες 18 έως 75 .........

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  28. Antonella

    π.μ. στις 17 Νοεμβρίου 2008 @ 10:06

    Αγαπητοί Gianfranco, επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω: "Πριν δώσω πίστωση για τις δηλώσεις σας, έχετε να διαβάζετε ή να εξηγήσει τη μεθοδολογία της μυοκάστορες;" Απλά δεν νομίζω, δεδομένου του τρόπου που μιλούν.
    Ίσως πρέπει να ξέρετε ότι δεν είναι «Παλιά Beaver" μαμάδες και μπαμπάδες βαρεθεί τη συνηθισμένη ζωή που αποφασίζουν να κάνουν φύλαξης των παιδιών των άλλων. Η castorismo έχει τη δική του μεθοδολογία της, και οι ηγέτες αποικία πρέπει ακόμα να κάνετε μια εκπαιδευτική διαδικασία με εκείνη των άλλων κλάδων και στο τέλος αυτό θα έχετε την αποικία επικεφαλής ευρεσιτεχνίας (ένα έτος πρακτικής άσκησης σε ένα υποκατάστημα, ΕΜΕΙΣ μεθοδολογία και, μετά από ένα χρόνο, Είμαστε μια επαλήθευση, τότε τελικό χαρτί).
    Η castorismo είναι μια μέθοδος που αποδεικνύεται από περισσότερο από τριάντα χρόνια, ξέρατε ότι στην Ιταλία λίγες αποικίες είναι ζωντανός για πάνω από 20 και, σε ορισμένες ομάδες, πολλοί ηγέτες Προσκόπων ήταν οι ίδιοι οι μυοκάστορες! Η castorismo γεννήθηκε στον Καναδά, σε πολλές χώρες του κόσμου είναι επισήμως το τέταρτο υποκατάστημα: Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Γαλλία, Αγγλία, ΗΠΑ, Ολλανδικές Αντίλλες, την Ινδία, τις Μπαχάμες, το Περού, τη Γουατεμάλα ... Θέλετε να συνεχίσετε :-) Η διατριβή του; Έχω με βάση τη μεθοδολογία τους για τη διεθνοποίηση των castorismo ... και τότε, γιατί να μην εξαπλωθεί η μέθοδος scouts ηλικίας 18 έως 95 χρόνια; Είναι μια εποχή για να μάθουν νέα πράγματα και νέες εμπειρίες εκεί;
    Ένα τελευταίο πράγμα: ποιος είπε ότι η μυοκάστορες είναι τα παιχνίδια του Cubs ή το τμήμα ... Έχετε δει ποτέ μια αποικία "στην εργασία" ... Αν θέλετε να διασκεδάσετε και να γνωρίσετε λίγο καλύτερα, σας καλώ μέσα; αποικία, όπου είμαι, εγώ θα εισαγάγει κάστορες και άλλα γέροι σε καμία περίπτωση δεν θα μπείτε σε ένα κόσμο φαντασίας! Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, ίσως μπορώ να βοηθήσω :-) Crunk καθόλου.

    PS: Συγγνώμη, αλλά αν η μυοκάστορες είναι το φυτώριο του Cubs .... Οι Cubs είναι τα φυτώρια του Τμήματος;

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  29. λευκός αετός

    π.μ. στις 17 Νοεμβρίου 2008 @ 14:40

    Η ομάδα μου στις 7 ° Καλτανισέττα είναι οι μυοκάστορες δέκα χρόνια τώρα, σήμερα, μερικοί r / s, ο οποίος πρόκειται να αναλάβει την αναχώρηση έχουν castorini.Sicuramente δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες γι 'αυτό, είναι να πω ότι μερικές φορές είμαστε ηγέτες λίγο απρόθυμοι να καινούρια πράγματα, κάνοντας κρίσεις και σχόλια και να inappropiati.Prima πρόταση fondo.Con χαρά να γνωρίζετε, παρευρέθηκα λίγα λεπτά στο μυοκάστορες το κολύμπι το περασμένο καλοκαίρι, μια φανταστική εμπειρία, είναι η κύρια αποικία qust'anno. Βλέποντας το πιστέψετε. Crunk Crunk καθόλου.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  30. Gianfranco

    π.μ. στις 17 Νοεμβρίου 2008 @ 19:47

    Αγαπητοί Antonella,
    Αισθάνομαι σφιχτά στο ρόλο του συνηγόρου του διαβόλου, αλλά αν ο καθένας είναι ήσυχο ότι είναι καλό; Έτσι ...
    Φυσικά έχω διαβάσει διάφορα υλικά για castorismo (κακός όρος, τόσο καλύτερη είναι η μυοκάστορες ...) συμπεριλαμβανομένου του τροχαίου στους τομείς της κατάρτισης, και είμαι πεπεισμένος ότι γίνεται μια πολύτιμη εκπαιδευτική μέθοδος για παιδιά ηλικίας 5 έως 7 χρόνια. Προσωπικά, είμαι λιγότερο πεπεισμένος ότι, αν και σίγουρα εμπνεύστηκε για να προσκοπισμό, ΟΛΕΣ δικαστήριο μπορεί να κληθεί μια μέθοδος προσκόπων. Ίσως προϋπόθεση, καθώς και σε ένα άλλο επίπεδο, είναι η μέθοδος της cubs υποκατάστημα. Με αυτό εννοώ ότι η μέθοδος είναι απλά να αναζητήσουν εξερευνητές υποκατάστημα; Λοιπόν, η ομιλία του στα άκρα, θα έλεγα ναι. Και όχι μόνο είναι αυτή που γεννήθηκαν με αυτόν τον τρόπο, αλλά επίσης λόγω της ηλικιακής ομάδας 11-17 ετών που Προσκοπισμός ισχυρή επιρροή στη διαμόρφωση του χαρακτήρα και μπορείτε να μιλήσετε για «διαμόρφωση καλών πολιτών." Συμφωνώ ότι είναι απλοϊκό να μιλάμε για το νηπιαγωγείο και για τις οποίες η μυοκάστορες αρκουδάκια, πρόσκοποι, ωστόσο, ενώ ο κλάδος έχει το δικό της αυτάρκειας metologica της εργασίας μας στον κλάδο Cubs (και μυοκάστορες) εκτίθεται σε σοβαρό κίνδυνο, ή προσγειώνεται στην εμπειρία της Ρέιντζερς υποκατάστημα. (Υ.Γ. Για τους Cubs κλάδο η BP πρέπει να προετοιμάσουμε τα παιδιά να γίνουν καλοί πρόσκοποι ....) Η ανησυχία μου είναι ότι στη μέση της κάστορες, μυρμήγκια, lupette, coccinelli, πασχαλίτσες, σκίουροι και ποιος ξέρει τι άλλο, θα χάσουμε από τα μάτια του Προσκοπισμός Baden Powell να εφεύρουν τα νέα και τρέχουσα Pinco Pallino. Και αυτό είναι σίγουρα καλό που μεθοδολογικά μιλώντας μυοκάστορες είναι που κάνει τα εργαλεία για να τους κάνει καλά, αλλά ο κίνδυνος είναι πραγματικός, κατά τη γνώμη μου, η υπέρβαση πάνω. Συχνά φορές μπροστά. Ξέρουμε ότι σήμερα με την αγαπημένοι από 7 έως 12 έτη και το σεξ είναι όλο και πιο δύσκολο να μιλήσουμε για τις αναπτυξιακές ανάγκες. Αλλά είμαι βέβαιος ότι οι ηγέτες θα κάνουν το καλύτερο τους κάστορες. Το σημαντικό πράγμα είναι ακόμα κατά τη γνώμη μου, να υποστηρίξει τη μεθοδολογική σημείο αναφοράς. Και εκείνοι που δεν μπορούν προς το παρόν να Προσκοπισμός για Αγόρια Cubs, και το εγχειρίδιο του βιβλίου των ηγετών. Το υπόλοιπο είναι ο πειραματισμός.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  31. Antonella

    π.μ. στις 18 Νοεμβρίου 2008 @ 17:06

    Αγαπητοί Gianfranco,
    Συμφωνώ μαζί σας όταν λέτε ότι η μέθοδος είναι να αναζητήσουν τους εξερευνητές βιομηχανία, στην πραγματικότητα, σε όλο τον κόσμο μιλώντας για: κάστορες (μυοκάστορες), αρκουδάκια (αρκουδάκια) ανιχνευτές (πρόσκοποι), ρόβερ.
    Συμφωνώ μαζί σας ότι όλα τα υπόλοιπα ... δοκιμή, αλλά γίνεται με σοβαρότητα και αφοσίωση. Η castorismo αντιπροσωπεύει την αρχική φάση της διαδρομής, σύμφωνα με τους κανόνες της δικής του, προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες νεαρή ηλικία. Το σημείο αναφοράς είναι η ίδια για όλους: "αρχίζουν" τον άνδρα και την αναχώρηση της γυναίκας.
    Στην πραγματικότητα, μιλάμε όλοι την ίδια γλώσσα και πρέπει να είμαστε ευγνώμονες στην BP, που σε πολύ δύσκολους καιρούς, παρά το γεγονός ότι ένα στρατιωτικό άτομο, αν και τα παιδιά ήταν μόνο τα παιδιά ... (δεν υπάρχουν δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις), είχε το δικαίωμα διορατικότητα, ας ένα απίστευτο θησαυρό που ακόμη και σήμερα, όπως διάβασα και ξαναδιάβασα αυτό, θεωρώ ότι είναι τρομακτικά ρεύμα!
    Ginafranco Ευχαριστώ για αυτή την ανταλλαγή ιδεών, χάρηκα πολύ ... η πρόσκληση να έρθει στην αποικία αυτή εξακολουθεί να ισχύει: είμαστε η κατασκευή του φράγματος "Happy Beaver" ομάδα AGESCI Ο Αετός 2. Crunk καθόλου ... Blueberry ;-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  32. Gianfranco

    είμαι στις 2 Φεβρουαρίου, 2009 @ 11:22

    Και ποιος λέει ότι είναι άχρηστο Πόλις και ότι η συζήτηση είναι αυτοσκοπός; Το επόμενο Σάββατο θα είναι η πρώτη συνάντηση του Castorini του συλλόγου μας. Και χάρη στην Antonella και άλλες παρεμβάσεις, με την επιφύλαξη των απόψεων που έχουν ήδη διατυπωθεί, ένα μικρό νέες προσεγγίσεις στον υπέροχο κόσμο του Προσκοπισμού. Και είναι ένα καλό κυνήγι σε όλους εκείνους που σέβονται το νόμο.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  33. Antonella

    είμαι στις 2 Φεβρουαρίου, 2009 @ 15:59

    Αγαπητοί Gianfranco, ένα καλό πρώτο SWIM αποικία για σας (αυτό είναι το όνομά του?), Πιστεύουμε ότι το επόμενο Σάββατο θα βγούμε "συμφώνων", έχουμε έξι κουτάβια που δεν είναι πλέον στο δέρμα, οι υπνόσακοι έτοιμο.
    Επιτρέψτε μου να ξέρω πώς πήγε. Crunk σε όλα τα παλιά αποικία σας κάστορες :-) Μυρτιλός

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  34. σηματοδοτήσει

    π.μ. στις 3 Φεβρουαρίου, 2009 @ 2:35

    Γεια σε όλους είμαι αρχηγός της ages.mi ένθετο της εταιρείας στην ομιλία του για να πει τη δική μας πραγματική άφιξη. τώρα για πολλά χρόνια έχουμε αποικίες της κάστορες σε όλες σχεδόν τις ομάδες. Φέτος, έχω να λάβουν ένα κορίτσι κοντά στο ξεκίνημα, που προέρχεται από τους κάστορες ... ovveeo είναι ήδη 13 ετών, 20 προσκόπους της ζωής. Αλλά τώρα αυτό το κορίτσι είναι un'eccezzione. υπό την έννοια ότι όλες οι κάστορες μόνο του χρόνου που συνεχίζεται μέχρι την αναχώρηση. σε άλλες grupppi μπορώ να πω ότι μόνο 2 ή 3 προέρχονται από το ρόβερ colonia.Mi αναρωτιέμαι αν η δέσμευση όλων των ηγετών και των εργατών που εργάζονται στην αποικία δεν θα μπορούσαν να δαπανηθούν καλύτερα στο στράτευμα θάλαμο ή εταιρεία.

    bs

    Σημειώστε

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  35. Antonella

    π.μ. στις 3 Φεβρουαρίου, 2009 @ 17:03

    Αγαπητέ Μάρκο,
    Δεν θα έλεγα ότι σπατάλη του ανθρώπινου δυναμικού, επειδή (και αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη!) Ακόμα και αν άφησα μία χειρονομία ή ένα χαμόγελο, ή τη μνήμη της εξόδου κυρίως σε έναν από τους κάστορες μου, είναι ήδη μια επιτυχία , ανεξάρτητα από το δρόμο που θα πάρει "μεγαλώσει".
    Λέγεται ότι έχετε κουραστεί, διότι ξεκίνησε πολύ νωρίς, οι παράγοντες είναι πολλοί και τα παιδιά του σήμερα, που περιβάλλεται από πολλές ευκαιρίες ... μερικές φορές το πρόβλημα είναι οι γονείς δεν πιστεύουν ότι είναι εύκολο να σηκωθείτε νωρίς την Κυριακή, επειδή το παιδί σας έχει ' εξόδου, ή να συμμετέχουν σε ένα κοινό γεύμα, όταν θέλετε να μείνετε κάπου αλλού, ή ... όχι και γιατί κρατιέται στην κοινωνική ζωή του παιδιού σας, αλλά επειδή όλο και πιο συχνά μπορείτε να πάρετε μέχρι το Σάββατο για να "φέρει το δέρμα» και Ίσως η έννοια της οικογένειας που διαμένουν μαζί στο σπίτι.
    Δεν είναι μόνο θέμα επιλογής, αλλά και με το πάθος του κεφαλαίου "Π"? "Είναι στο χέρι μας τρυπηθεί Πάθος ηγέτες μας καθώς και οι γονείς στα παιδιά τους, με τα χαμόγελα μας (ακόμα και σε άλλα προβλήματα ...) τις δράσεις μας και αυτό όχι επειδή είμαστε «φτωχοί μεθυσμένους" πάντα ευτυχισμένος, αλλά γιατί πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε, οπότε δεν πρέπει να αποθαρρύνεται: ό, τι κάνουμε είναι σπατάλη ανθρώπινου δυναμικού, είναι ένα όμορφο παιχνίδι, το παιχνίδι της ζωής που μετατρέπονται σε πυροτεχνήματα, τραγούδια, αγρυπνία ... είμαστε προνομιούχοι, δεν νομίζετε; Ακόμα κι αν παίρνετε άλλα μονοπάτια, άλλες κατευθύνσεις, να είστε σίγουροι ότι όλοι θα θυμούνται τουλάχιστον το τρίξιμο της φωτιάς, ενώ βλέποντας τα αστέρια και έκανε σχέδια ΜΑΖΙ ;-)
    Καλό δρόμο! Blueberry.)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  36. Tarcisio

    π.μ. στις 4 Φεβρουαρίου, 2009 @ 2:51

    Πώς αλήθεια, πόσες φορές στο πρόσωπο των επαναλαμβανόμενων ελλείψεων ηγέτες ζητήσαμε », ώστε να κλείσουμε αυτό; το κοπάδι, τότε είναι πιο εύκολο να ανοίξει, ας επικεντρωθεί στην εξερευνητές, το υποκατάστημα του Πρίγκιπα, και ο rover που μπορούν να μας δώσουν »ηγέτες, και τότε είναι μάλλον στενά τα δόντια και συνέχισε με όλες τις 3 υποκαταστήματα, αλλά .. η αμφιβολία παραμένει. Κάλυψη ορισμένων ξυπόλυτος ανεπεξέργαστα δεδομένα είναι πολύ λίγα, τουλάχιστον στην ομάδα μου, οι Cubs έρχονται να Rover και δυσφορία μερικές φορές χρειάζεται. Αλλά, επίσης, το εξής: είμαστε σίγουροι ότι αν δεν υπήρχε Branco που ανοίγει την πόρτα στις κοινότητες όπου λειτουργούν θα είχαμε σίγουρα στη συνέχεια, επίσης, περισσότερο ή λιγότερο μερικά εξερευνητές και Ρόβερς. Ίσως το πραγματικό πρόβλημα με το πώς να έχουμε καλή συνέχεια, ενθουσιώδεις, αλλά συχνά μπορεί να συμπιεστεί, οι ηγέτες και οι εκπαιδευτικοί των οποίων η καλή μεριά και να δείτε μίας ημέρας της να καλέσει 2Luupi ζιβάγκο, λύκοι, οι λύκοι. " Καλό κυνήγι σε όλους και καλός τρόπος για να .. παγκόσμιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, αυτό το όμορφο αλλά προκλητική διαδρομή που ακολουθεί το divvenire μια παρωδία της Rover.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  37. Andrea

    π.μ. 6 του Μαΐου, 2009 @ 10:08

    Ίσως μπορούμε και πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί η BP Ο Προσκοπισμός δεν έχει παράσχει 6 έως 8 χρόνια;
    Ίσως επειδή δεν υπήρχε ανάγκη;

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  38. tarci

    π.μ. 18η του Μαΐου του 2009 @ μία παρα τέσσερα π.μ.

    Ειλικρινά δεν ξέρω, αλλά εκ νέου ανάγνωση των διαφόρων παρεμβάσεων της BP Μου φαίνεται να πιάσει ένα από τα μεγάλα νοητική ευστροφία του, ότι ίσως, για μένα, ήταν η πραγματική δύναμη του μηνύματος της εκπαίδευσης. Και «εσείς που ξεκίνησε με την ηλικία των εξερευνητών και των ανδρών, αλλά όχι στη Χιλή σοκαρίστηκε όταν ανακάλυψε μια έκπληξη μπροστά από προσκόπους, πήρε την ευκαιρία. Και έτσι ήταν πάντα ανοικτοί σε νέες ανάγκες, Cubs, πλάνης, γεννήθηκαν αργότερα. Μου φαίνεται ότι είναι θυμωμένος περισσότερο από μία φορά μπροστά από την ακαμψία των κανονισμών και επανέλαβε ότι ονειρεύτηκε, και πρότεινε μια κίνηση, γιατί νομίζω ότι η κοινωνία είναι πιο ανοιχτοί σε καινοτομίες, οι διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης αναπτυχθεί. Είμαι οπαδός, αλλά της κοσμικής κουλτούρας, όπου εκκοσμίκευσης γίνεται κατανοητή ως integralism αντίθεση, αμηχανία και από δογματική ανάγνωση του Προσκοπισμού. Ίσως πρέπει να κοιτάξουμε περισσότερο στην κοινωνία, τις ανάγκες του και να αφορούν όλες τις δεξιότητες μας όχι με μια ιδεολογική αντιπαράθεση.
    PS στην ομάδα μου υπάρχουν μυοκάστορες και για τώρα δεν θα θέσουμε το ερώτημα γιατί δεν έχουμε ηγέτες, ιδίως για τους τρεις κλάδους "επίσημη", αλλά δεν αποκλείουν τίποτα εκ των προτέρων. Ασφαλές ταξίδι

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  39. Cristina

    είμαι 25 Μαΐου, 2009 @ 14:31

    αγαπητέ,
    Είμαι ένα παλιό κάστορας που έχει μόλις ολοκληρώσει μια κουραστική χρονιά δραστηριότητας με την τελευταία βουτιά πριν από το μεγάλο εθνικό πεδίο που θα δείτε αποικία μου να ξεκινήσει για τα νησιά των δικαιωμάτων των παιδιών και των εφήβων ... Είναι με μεγάλη λύπη ότι δεν υπάρχει Μπορώ να πάω πάρα πολύ ....
    Στα χρόνια, όταν η BP πιστεύεται προσκοπισμό παιδιά 5/7 χρόνια ήταν πιο συγκροτημένη και σταθερή τις αξίες της οικογένειας μοιράζονται μια ολόκληρη κοινωνία.
    Τώρα οι οικογένειές μας έχουν τροποποιηθεί και συχνά τα παιδιά αυτής της ηλικιακής ομάδας είναι η αγορά του τηλεφώνου, αλλά δεν μπορείτε να τους αφήσουμε να παίξουν μπάλα ή με λίγο αλεύρι και accqua ...
    Προσεύχομαι για τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά εξαντλητικό, μην ξεχνάμε ποτέ ότι η castorismo Viere είναι μια μοναδική ευκαιρία για τις μικρές και μεγάλες αξίες της ειρήνης προσκόπου ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα ...
    και αν nonavete να κάνετε 7η του Ιούνη raggiungetemi σε Casorzo στις 15.00 και θα παίξει με χαρταετούς ...
    crunk crunk
    το παλιό κάστορας
    Cristina

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  40. Antonella

    είμαι 25 Μαΐου, 2009 @ 16:57

    Ίσως μπορούμε και πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί η BP δεν έχει παράσχει αναζήτησης 8 έως 12 χρόνια;
    Ίσως επειδή δεν υπήρχε ανάγκη;

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)
  41. aquiladeglialburni

    π.μ. στις 7 Ιουνίου, 2009 @ 23:29

    Ορυχείο δεν αποτελεί σχόλιο, αλλά μία πρόσκληση: Τετάρτη 24 Ιουνίου, πρόσκληση σε όλες τις αποικίες Castorini του Τορίνο (Torino είναι αργία για εμάς είναι οι γιορτές πολιούχος) ή ακόμη και για μεμονωμένες οικογένειες με κάστορες, για μια μέρα στην Πράσινο.
    Συνάντηση στη Βάση Προσκόπων «Πάρκο Περιπέτειας» κατά μήκος του Πάδου (Corso Casale, πρώην είσοδο ζωολογικό κήπο, πρώην Experimenta). Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συνάντηση στο 9,30 s και μία βόλτα με το ποδήλατο ποδήλατο κατά μήκος του Πάδου Ciclopista για να ανακαλύψετε το μεγάλο ποτάμι και ένα απόγευμα του παιχνίδια, ψυχαγωγία και περιπέτεια. Θα πρέπει να εγγραφείτε πρώτα. Πληροφορίες: 011.5613059 (10-12/15-18) ή jamborette@email.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0.0 / 5 (0 ψήφων)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Βαθμολογία: 0 (από 0 ψήφοι)

Σχόλια RSS · TrackBack

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας

Όνομα: (απαιτούμενο)

E-Mail: (δεν θα δημοσιευθεί - απαιτείται)

Ιστοσελίδα:

Σχόλιο:

Immagine CAPTCHA
Αλλαγή εικόνας
*


Θέλω να ενημερώνεται για τυχόν αλλαγές στο άρθρο, χωρίς να αφήνει κανένα σχόλιο προς το παρόν