Den Castorini venter på dig!


Åbning af nye kolonier!

Köln AURORA (Milano)
VIA S. ANTONIO 7
( i talekunst - på kort )
Gianni: 333/5645743
Stefania: 338/6929644
Mirella: 334/6081750
Angelica: 333/6352470

E-mail: segreteria@tuttoscout.org

Den gruppe, hvor Köln er de Nutria liv, ikke mere end 20-22 elementer. De Castorini Hytterne er opdelt i aldersgrupper 5-6 elementer og "kode" nummer, der fungerer som den primære gruppe. Kolonien er en elastisk struktur i sammensætning og varighed, der ikke er i stand børn i denne alder at have en følelse af at tilhøre et hold, Köln ønsker heller ikke at ilægge for mange ansvarsområder Castorini ældre. Ifølge traditionen spejdere, har Castorini deres egen lovgivning ("The Nutria er lykkelig, fordi han er hårdtarbejdende og ven af alle"), deres pagt (svarende til løftet: "Jeg lover at være en ven af Jesus, at elske alle og gøre alt godt "), og mottoet" Together ".

Disse begreber er designet med hensyn til alder, i henhold til en dynamisk udvikling af uddannelse. I særdeleshed, er der ingen Pagt løfte, fordi den anden sigt vil indikere en forpligtelse til at personlige moralske utænkelige 5-7 år, har pagten, hvilket betød en forpligtelse til at gøre som de andre og med dem, i stedet demonstreret forståeligt for børn.

Historien, der fungerer som en støtte til den symbolske verden er "De venner i skoven", en fortælling om og mænd af canadisk oprindelse. Köln er symbolet på Big Brown Beaver, fyldte i virkeligheden, det har en lidt 'funktion af totem, og det er forkælet og behandlet som en rigtig figur fra børnene.

Den ' er det samme som " men som for nu er det en aktivitet, der ikke giver markante extrassociativa undtagen tegn på bæver. Den har en bæver hale som et tegn hængt om halsen, som varierer i farve i henhold til deres niveau. Passage (ændringen i halen) bestemmes baseret på den forløbne tid og ikke vurderinger. Den religiøse vækst er historien om Jesu liv, med indvielse i spontan bøn og fester simpelt, men rig på skiltene umiddelbart forståelige for børn.

VN: F [1.9.14_1148]
Karakter: 0.0 / 10 (0 stemmer)
VN: F [1.9.14_1148]
Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
Del

41 kommentarer indtil nu »

  1. Fader Ulv

    om morgenen den 5 juli, 2008 @ 15:17

    Det er en drøm af mine mange år, men nu med to pakker ... etc. etc. finde de varer bliver svært ... men så længe der er liv er der håb

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  2. rydde bari9

    om morgenen den 5 juli, 2008 @ 16:36

    når feltet? du har brug for hjælp igen? hvis nogen behov, lagde jeg mig 16 til 30 august ned min tilgængelighed.
    :)
    spor
    rydde
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  3. Valerio (vundet-Genova tolla ESF)

    er den 5. juli 2008 @ 16:55

    Jeg ved, at dette at være en del af virkeligheden ... jeg er fascineret af, jeg har nogle tvivl om dens øvrige funktioner inden for en grupop Scout. For hver begivenhed,! God jagt på din nye spor

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  4. Andrea

    er den 5. juli 2008 @ 17:06

    Finde ledere for sumpbævere er nemmere end du tror. I vores koloni (Lake af lærk, Genova Group 51) for eksempel, kom til at være en del af retning af to personer uden for foreningen, og en af ​​dem er mor til en dreng sidste år og tidligere bæver flok.
    I andre grupper, er mange ledere udefra forening eller personer, der ikke havde mere hensigt at gøre tjeneste.
    Lesperianza udlandet (Frankrig, Belgien) sagde, at selv der ressourcerne til lederne kommer fra "tanke" kan ikke bruges af andre brancher og i alle tilfælde synes at have tiltrukket et større antal dyr end tidligere antaget.
    Jeg vil slutte med at sige, at gruppen af ​​Genova 100 (skabt af opsplitningen af ​​Genova, 51, nu for stor) vil til gengæld planer om at åbne en koloni der, og også en mor har givet viljen til at deltage i uddannelse af personalet.
    Jeg synes at være mange tilfælde af denne art, og jeg tror ikke, at andre brancher kan tegne hoveder som sumpbævere.
    Traetene du konklusionerne

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  5. Tidligere Akela Ge21

    er den 5. juli 2008 @ 23:20

    Jeg har ingen direkte erfaring med sumpbævere men jeg kender børn, der er og har været i Genova, og historien om forældre og hvad de har oplevet åbne nye horisonter for en aldersgruppe, der havde ikke engang et mellemrum og sine øjeblikke. Jeg er fascineret af den måde, har skabt en personlig progression og en historie, der har noget at misunde til indstillingen af ​​junglen eller cirklen.
    Jeg deler den optimisme og gode muligheder for at finde selv lederne af de lokale ledere i reservoiret fordi forslaget er smukke og ofte deles af tidligere ledere eller voksne der ønsker at hjælpe.
    En god vej til de nye gamle Beavers

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  6. ELISA, ubekymrede cricket

    er den 6. juli 2008 @ 00:27

    Virkelig interessant ...
    Jeg er en tidligere leder af pakken, datter af den tidligere chef cirkel såvel som national leder i denne branche, selv når Ladybug AGI Agesci ikke eksistere.
    Jeg har altid følt, at den pædagogiske metode, som Scouting fortsætter, det er virkelig vigtigt for væksten af ​​en persons og før man ser ud på denne form for erfaring bedre. Jeg tror, ​​det vil snart foreslå spejder gruppe i den by jeg bor i denne "service", hvilket er vigtigt for både børn og voksne, der kører rundt omkring dem (Jeg taler også fra mor!) ... God jagt og god vej

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  7. Taz

    er den 6. juli 2008 @ 00:37

    Moms -> Heads Branco / = Castorini erfaring træg ...

    Og "hvad jeg rent faktisk bor i den lille flok min spejder gruppe. Den beskyttertrang og forsigtighed af denne type ledere kan skabe sikkerhed, men at udligne balancen er for meget tøven i planlægningen af ​​tropper aktiviteter og oplevelser lidt "risikabel" eller at give barnet en følelse af selvstændighed ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  8. Angel

    er den 7. juli 2008 @ 08:56

    Bari .... til alle spejdere og provinsens ....
    men du ved, at i gruppen er der en koloni af 11 Bari sumpbævere allerede i 5 år??

    Der er stadig lidt information fra spejderne ....

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  9. cristina

    er den 7. juli 2008 @ 09:20

    Jeg er en gammel Beaver Casorzo 1, vi har hårdt brug for nye gamle bævere til rådighed, da vi har en lille koloni i kraft for at redde .....
    Kolonien har netop afsluttet fredeligt fantastisk sommer svømmetur i langt vest til jagt efter guldklumper ...
    er en oplevelse, der giver børn at tilegne sig de første regler for autonomi: at passe på dit udstyr og anerkende, dele og opdage ny smag til bordet, acceptere korrektion af gamle bævere.
    oplevelser er de mest akrobatiske af ulve på tværs brnaco kaste med tillid og tilstrækkelig tryghed til at inddrage de hvalpe, der kommer i pakker af bæver.
    crunk crunk på alle glade og gode til at svømme to unge kolonier i græsset.
    cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  10. Maria Francesca Marokko

    om morgenen den 7 juli, 2008 @ 09:48

    Mit navn er Mary
    Rainbow koloni i Torino, for 2 år siden vi åbnede koloni og er ved at blive sperimetazione.
    Det er en smuk oplevelse, med børn i 5/6/7 år, fungerer godt med begejstring, at gøre ting, som ikke nogensinde tror de kan gøre, de giver dig så meget, er en vidunderlig fase af alder, har ikke de milliarder af forpligtelser sport / teater / sang osv. .....
    Vi svømmer (ud natten over) deling af foråret og sommerlejr for tre dage til syv dage
    Ansøgningerne er mange, og der er forældre villige til at hjælpe og crunk crunk

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  11. Maria Francesca Marokko

    er den 7. juli 2008 @ 10:03

    Jeg er stadig Maria,
    tilføje, at det er en god støtte for besætningen, vi Passerano 10 sumpbævere, med vaner, som har vist sig succesfuld, står i en cirkel, besvare opkald, til at være tavs, når en leder taler, samfund lever, deling, og jeg forsikrer Dem, at for en leder af flokken Cubs har 10 spejdere allerede ved livet er ikke en bagatel
    God svømmetur
    Mary

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  12. Ivan Danchielli spejderleder Vicenza

    er den 7. juli 2008 @ 10:26

    .. Vicenza også eksisterede quatrro år koloni sumpbævere og lederne finde sig med lethed. En anden ting er træning, men vi arbejder på det med succes. Virkeligheden af ​​kolonierne vokser, og dette bør kun være lidt mere kommunikation. Gode ​​svømmetur overhovedet.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  13. Freddy

    er den 7. juli 2008 @ 00:24

    Jeg tror, ​​at disse aktiviteter ikke er offentliggjort ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  14. Lioness Fiery

    er den 7. juli 2008 @ 21:04

    Hej, jeg var indtil sidste år, Baloo.
    Det er naturligvis beundringsværdigt og misundelsesværdig måske hvis du kan rispolvere problemet, ikke mindst at finde tøj størrelser.
    God idé at trække på kræfter "forældre", men det er vigtigt at blive uddannet til uddannelsesniveau, spejdere, for at undgå at gøre netop rekreation.
    Den bekymring, jeg har, er:
    ikke brænde et lille 'og faser?
    Hvordan til at leve de næste 4 års Branco?
    Overleve og, hvis vi allerede arbejder på spørgsmål om alder, hvordan de vil leve det skæbnesvangre sidste år?

    Naturligvis i munden ... eller rullekrave til Beaver
    og god jagt.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  15. Tawny Owl Wise

    er den 8. juli 2008 @ 01:03

    Great!
    Et ord, der er forblevet Bagheera dybt for mig at åbne en koloni er værd at jage rovdyr sublime.
    Nu er jeg en fuldtids far, men det ville være en drøm for når min hvalp har greb sit første dræbe ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  16. Akela

    er den 8. juli 2008 @ 23:11

    Jeg vil gerne udtrykke min personlige uenighed. Som prisværdigt og kan være spændende denne oplevelse, jeg næppe farbar. I min by, jeg kender til eksistensen af ​​en koloni (BARI), og tillade mig en lille provokation, helt metodisk rullekrave, når kontakten er i menigheden, fordi i junglen, indså han at være en mand, men før en mand, sker for at være en bæver? Det kan bare være nok lyn? Undskyld mig, men jeg rejste denne vej.
    God jagt

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  17. Akela Red Flower

    am 10 Juli 2008 @ 19:38

    De bævere vil Turbigo bedste! med de ledere, så rolige .. Der er en stjerne!
    AK_FR

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  18. Mirella

    am 10 Juli 2008 @ 21:29

    Hvad lykke 'for at finde alle disse ønsker før åbningen! Jeg er en ny koloni af bævere gamle Grande-floden, en tidligere spejder og mor til en lille Lupetta Castorina og en ny hvalp .. Spændingen ved at starte os 'vibrere, så jeg håber ikke at være træg og havde en masse at give!
    Børn 5 år fra næsten enhver sport og aktivitet 'og uden for læseplanerne' forårsage nogen spejdere? Et miljø, hvor de kan i forhold til deres alder 'bliver uafhængig og lære det grundlæggende i, hvordan han ønsker at være vores motto SAMMEN ..
    Mange tak til alle for jeres gode ønsker og positive kommentarer eller ej .. alle bidrage til at vokse!
    God svømmetur på alle

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  19. Francis

    am 12 Juli 2008 @ 08:54

    Den "Filial af Castorini" er nyttigt og gavnligt for personlig vækst?, Er et spørgsmål for dem, der i år beskæftiger sig med "Castorini", der har haft deres personlige udvikling, gennem filialer af Scouting, til voksenalderen .

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  20. Malak

    am 14 juli 2008 @ 15:17

    Med sumpbævere Scialandro vi er, og så de vænner sig til spejder siden barndommen ..

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  21. Angel

    am 14 juli 2008 @ 16:29

    afvigende meninger i Bari reaktion all'akela på metodiske castorismo ....
    ... "Du kan ikke giuducare hvad du ikke kender" ...
    trods koloni af sumpbævere er Bari i de sidste 5 år, og på trods af tilstedeværelsen af ​​en regional forsamling, og ingen nogensinde fortælle nogen, trods opfordringer, har nogensinde kommet tæt på at lære lidt mere eller se med deres egne øjne, hvad de gør Den sumpbævere ....
    Så vi inviterer ind i vores mor, selvfølgelig, næste år, for ikke at sprede dine tvivl, men i det mindste at se, hvad vi taler om.
    Kom og se nogle smukke!
    Angel

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  22. Mary of Rome

    am 14 juli 2008 @ 18:04

    God aften alle! Jeg Bagheera Rom 123 og aflæse de forskellige kommentarer, jeg har en lidt beruset, og en smule nysgerrighed tændt. Jeg mødte en geuppo Castorini Circus Maximus til indsamling af et par måneder siden. Smuk med deres bæver totem! De var et lille samfund! Jeg standsede for at tale med de gamle Bævere (der havde set, da de spillede sumpbævere) og blev begejstret for eventyr og bange for væsner så små, men allerede vist deres personlighed. Jeg beundrer dem, der startede dette eventyr og måske vi i fremtiden vil åbne en også!
    God jagt alle!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  23. Catia

    am 15 juli 2008 @ 16:25

    Hej alle! Jeg er mor til et barn på 6 år. Kan nogen fortælle mig, hvis der er kolonier af sumpbævere i provinsen Rimini og hvordan kontakter jeg dem? På nettet fandt jeg ingenting og ikke kender nogen, der kan give mig oplysninger. I tilfælde af negative feedback, er de også villige til at "allargarmi" til provinsen Pesaro. Mange tak til dem, der kan hjælpe mig!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  24. Ivan Danchielli spejderleder Vicenza (Big Bear White)

    am 20 juli 2008 @ 09:40

    Jeg vil sige til sin bror Spejdere Akela Elle i Bari om sine bekymringer: BP en dag under et møde med ledere, blev anklaget af en af ​​dem, du ikke overholder reglerne om sit forslag, og så det samme BP-burst (!) "Damn de regler, kalder det et eksperiment" (til helvede med reglerne, kalder det et eksperiment!). Jeg tror nok til at forstå både manden og ånden i spejderbevægelsen. En broderlige omfavnelse.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  25. Antonella

    om morgenen den September 3, 2008 @ 15:39

    Crunk i det hele taget, er blåbær, gamle bæver Colony "bævere glad," gruppens Aquila2.
    Fordi når du tror, ​​du taler om bosættelser kun poster, der fjernes for at de forskellige enheder? Den koloni af Aquila2 eksisteret i næsten 5 år, de ansatte i den gamle Beaver har 2 "mødre" som en af ​​de "Silver Beaver", en tidligere vagtpost før servering, og nu er en leder med patenteret "Nutria Sølv, en tidligere Rover (studerende væk fra hjemmet), der oprindeligt arbejdede, og besluttede derefter at blive. Problemet er, som skrevet af Angel, som de fleste faktisk ikke ønsker at lære mere om vores branche! Jeg tror, ​​at for børn er en stor mulighed for at deltage i spillet, i betragtning af, at nu er børn på 5 år er ikke længere dem, der havde 5 år 40 år siden! Desuden er vi koloni for nylig og ikke tekst, men spørg lederne af andre grupper, der har startet deres rejse spejder sumpbævere, den sumpbævere i Italien, der er mere end 20 år (se Torino 101 :-)!)
    For Akela, lidt 'skeptisk jeg var til at spørge dig: Hvor længe ansat i flokken til de nye børn at integrere med andre unger? Abitutini Bævere har nu fået, for ikke at nævne nogle der kender 'pakken, fordi måske nogle gange er de kommunikerede på en mark eller en udgang, dette betyder at have tid til andre aktiviteter mere sjove og kreative :-). Crunk crunk til alle og god svømmetur :-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  26. Giraffe Sensitive

    er den 13. november 2008 @ 21:30

    Gode ​​vej overhovedet, er en sammenslutning af Vigevano 1, ESF.
    Jeg så, at du også har Castorini, er en god idé.
    Vi planlægger, vi håber det bedste. :)
    Broderlige hilsner ...

    Giraffe Sensitive Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  27. Gianfranco

    er den 16. november 2008 @ 00:02

    Problemet med sumpbævere er bestemt ikke let. Først, jeg synes de er en fjerde (og femte) gren af ​​Scouting, selvom du forsøger at vedtage en slags metode inspireret til spejder, men jeg vil hellere alderssvarende passende uddannelsespolitik. De har den fordel / benefit af at skabe et reservoir for den fremtidige Cubs / s, og er helt sikkert et behov hos forældrene. Det forb. helt sikkert er en fornøjelse for børnene / og deltager, som jo alle EF-centre for børn / og, og derudover har den fordel, at være .... Gratis. Han har to store risici efter min mening mellem dem. For at blive en slags forgemak af lupettismo foregribelse af aktiviteter og værktøjer, og derefter truede med at tage ud Branca til sit rette element af nyhed og relevans for børn 7-11 år. Og dermed skubbe Cubs en gren af ​​aktivitet og prognoseværktøjer industri spejdere .... Derudover er lederne af sumpbævere tilbøjelige til at føle Børnepasnings-gruppe, og at overvinde desto mere grund til at forudse fare lupettismo aktiviteter, og spejdere i almindelighed (uniform, lover, regler og ceremonier ....). Med tanke på og forsøge at undgå disse risici (allerede meget stærk i en filial unger, der omfatter børn / og 12 år) det er muligt at Castorini er en nyttig service til familier og et reservoir for Pack. Men lad os være forsigtig med ikke at udvide for meget på spejder-metoden, måske til børn i alderen 3 til 5 år og voksne i alderen 18 til 75 .........

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  28. Antonella

    er den 17. november 2008 @ 10:06

    Kære Gianfranco, lad mig spørge dig: "Før jeg giver kredit til dine udsagn, du har lært at gøre dig læse eller forklare metoden i sumpbævere?" Jeg synes bare ikke, da den måde, de taler.
    Måske bør du vide, at "Gamle Beaver" mødre og fædre der ikke er kede af den sædvanlige liv, at de beslutter at gøre babysitter børn af andre. Den castorismo har sin egen metode, og koloni ledere stadig nødt til at gøre en uddannelse proces, som for de andre grene og i slutningen af ​​dette får du patentet chef koloni (et års praktik i en filial, en WE metode, og efter et år, Vi har en kontrol, så den endelige papir).
    Det castorismo er en metode, der er bevist med mere end tredive år, vidste du, at i Italien nogle få kolonier er i live i mere end 20, og i nogle grupper, var mange Spejder ledere selv sumpbævere! Den castorismo blev født i Canada, i mange lande i verden er officielt den fjerde afdeling: Australien, New Zealand, Frankrig, England, USA, Nederlandske Antiller, Indien, Bahamas, Peru, Guatemala ... Vil du fortsætte med :-) Den tese? Jeg har baseret deres metode for internationalisering af castorismo ... og så, hvorfor ikke sprede metoden spejdere i alderen 18 til 95 år? Er der en aldersgrænse for at lære nye ting og nye oplevelser?
    En sidste ting:? Der sagde, at sumpbævere er spil i Cubs eller afdelingen ... Har du nogensinde set en koloni "på arbejde" ... Hvis du vil have lidt sjov "og få at vide lidt bedre, inviterer jeg dig? koloni, hvor jeg er, vil jeg præsentere bævere og andre gamle mænd på ingen tid du ind i en fantasiverden! Hvis du ønsker mere information, måske jeg kan hjælpe :-) Crunk overhovedet.

    PS: Beklager, men hvis sumpbævere er gartneriet af Cubs .... De unger er planteskoler i afdelingen?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  29. White Eagle

    er den 17. november 2008 @ 14:40

    Min gruppe i Caltanissetta 7 ° er de sumpbævere ti år nu, i dag, har nogle r / s, der kommer til at tage afgang været castorini.Sicuramente er der lidt information om det, er at sige, at vi undertiden er ledere lidt tilbageholdende over for nye ting, hvilket gør domme og kommentarer også inappropiati.Prima at dømme fondo.Con glæde at vide, deltog jeg i nogle få øjeblikke i sumpbævere i svømme sidste sommer, en fantastisk oplevelse, er chefen qust'anno koloni. At se er at tro. Crunk crunk overhovedet.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  30. Gianfranco

    om morgenen den 17 november 2008 @ 19:47

    Kære Antonella,
    Jeg føler mig stramt i rollen som djævlens advokat, men hvis alle er roligt godt er det? Så ...
    Selvfølgelig har jeg læst diverse materialer på castorismo (dårlig sigt, jo bedre sumpbævere ...) herunder rullende områderne for erhvervsuddannelse, og jeg er overbevist om, at det bliver en værdifuld pædagogisk metode for børn i alderen 5 til 7 år. Personligt er jeg mindre overbevist om, at selv helt sikkert inspireret til scouting, tout domstol kan kaldes en spejder metode. Måske forudsætning, såvel som til et andet niveau, det er metoden til branchen unger. Med dette mener jeg, at metoden er netop at spejde gren opdagelsesrejsende? Nå, tale til yderligheder jeg ville sige ja. Og ikke alene er hun født på den måde, men også på grund af aldersgruppen 11-17 år, Scouting stærk indflydelse på dannelsen af ​​karakter og du kan tale om "danner gode borgere." Jeg er enig, at det er forenklet at tale om planteskolen, og for hvilke sumpbævere unger, spejdere, men mens den gren har sin egen selvtilstrækkelighed metologica vores arbejde i branchen Cubs (og sumpbævere) er alvorligt kompromitteret, eller lander i oplevelsen af ​​branchen Rangers. (PS for BP branchen Cubs nødt til at forberede børnene til at blive gode spejdere ....) Min bekymring er, at midt i bævere, myrer, lupette, coccinelli og mariehøns, egern og hvem ved hvad ellers, du glemme Scouting Baden Powell til at opfinde hvad der er nye og nuværende PINCO Pallino. Og det er bestemt godt, at metodisk tale sumpbævere er der laver værktøjer til at gøre dem godt, men risikoen er reel i min mening overtrækket op. Ofte tider forude. Vi ved, at i dag med kærester fra 7 til 12 år, og sex er stadig vanskeligere at tale om udviklingsmæssige behov. Men jeg er sikker på, at lederne vil gøre deres bedste bævere. Det vigtige er stadig efter min mening at opretholde det metodiske referencepunkt. Og de, der kan i øjeblikket ikke Scouting for Boys, unger og manuelle af bogen af ​​lederne. Resten er eksperimentering.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  31. Antonella

    er den 18. november 2008 @ 17:06

    Kære Gianfranco,
    Jeg er enig med dig, når du siger, at metoden er at spejde branchen opdagelsesrejsende, i virkeligheden over hele verden taler om: Bævere (sumpbævere), unger (unger) spejdere (spejdere), Rovers.
    Jeg er enig med dig, at alt andet er test ... men gjort med seriøsitet og engagement. Det castorismo repræsenterer første fase af stien, i overensstemmelse med reglerne i sin egen, der passer til den enkelte unge alder. Referencepunktet er det samme for alle: "begynder" manden og kvinden forlader.
    I virkeligheden, vi alle taler samme sprog, og vi skal være taknemmelige for BP, som i meget vanskelige tider, selvom det er en militær mand, selvom børnene var kun børn ... (ingen rettigheder eller forpligtelser), havde den rette indsigt, lad os en utrolig skat som i dag stadig, da jeg læste det og genlæse det, jeg finder det skræmmende strøm!
    Ginafranco Tak for denne udveksling af ideer, var jeg meget glad for ... invitationen til at komme til kolonien, er stadig gældende: Vi er Dam "Happy Beaver" gruppe AGESCI The Eagle 2. Crunk på alle ... Blueberry ;-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  32. Gianfranco

    om morgenen den 2 februar 2009 @ 11:22

    Og hvem siger, at Polis er ubrugelig, og at debatten er et mål i sig selv? Næste lørdag bliver det første møde Castorini i vores forening. Og takket være Antonella og andre indgreb, uden at dette berører de synspunkter allerede har givet udtryk, en lille nye tilgange til den vidunderlige verden af ​​scouting. Og det er en god jagt med alle dem, der respekterer loven.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  33. Antonella

    er den 2. februar 2009 @ 15:59

    Kære Gianfranco, et godt første SWIM for din koloni (hvad er hans navn?), Vi mener, at næste lørdag vil vi afslutte "pagter", har vi seks hvalpe, der ikke længere i huden, har soveposer klar.
    Lad mig vide, hvordan det gik. Crunk til alle dine gamle Colony Beavers :-) Blueberry

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  34. markere

    er den 3. februar 2009 @ 02:35

    Hej alle Jeg er leder af virksomhedens ages.mi indsats i sin tale til at fortælle vores udgangspunkt faktiske ankomst. nu i mange år har vi kolonier af bævere i næsten alle grupper. I år har jeg nødt til at tage en pige nær starten, der kommer fra bævere ... ovveeo er allerede 13 år med spejdere 20 af livet. Men nu er denne pige un'eccezzione. betyder, at alle bæverne i hans år kun hun fortsatte indtil afgang. i andre grupppi jeg kan sige, at kun 2 eller 3 kommer fra rover colonia.Mi spekulerer hvis alle engagement af ledere og arbejdere, der arbejder i kolonien ikke kunne være bedre brugt på afdelingen tropper eller virksomhed.

    Bs

    Marker

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  35. Antonella

    er den 3. februar 2009 @ 17:03

    Kære Mark,
    Jeg ville ikke kalde det et spild af arbejdskraft, fordi (og dette er min personlige mening!), Selvom jeg forlod en enkelt gestus eller et smil, eller hukommelsen af ​​særlig output til en af ​​mine Bævere, er allerede en succes , uanset hvilken vej, der vil tage "vokse op".
    Det siges, at du bliver træt, fordi det startede for tidligt, de faktorer, der er mange og børn i dag er omgivet af mange muligheder ... nogle gange problemet er forældrene tror ikke det er nemt at komme tidligt op om søndagen, fordi dit barn har en ' output, eller deltage i et fælles måltid, når du ønsker at bo andet sted, eller ... og ikke fordi den holdes i det sociale liv i dit barn, men fordi mere og oftere du kommer til lørdag til "bære skin" og måske begrebet familie opholder sig sammen derhjemme.
    Det er ikke bare et spørgsmål om valg, men også med Passion af kapital "P", er op til os gennembore vores ledere Passion samt forældre til deres børn, med vores smil (selv i vanskeligheder ...) vores handlinger og dette ikke fordi vi er "fattige drankere" altid glad, men fordi vi tror på hvad vi gør, så du skal ikke blive afskrækket: alt, hvad vi gør, er spild af arbejdskraft, er et smukt spil, spillet af liv, at vi henvender os til sange, fyrværkeri, vigils ... vi er privilegerede, synes du ikke? Selv hvis du tager andre veje, andre retninger, er du sikker på at alle vil huske i hvert fald den knitrende af branden, mens du ser stjerner og lagte planer SAMMEN ;-)
    Gode ​​måde! Blueberry.)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  36. Tarcisio

    er den 4. februar 2009 @ 02:51

    Hvor sandt, hvor mange gange i ansigtet af tilbagevendende mangel på ledere, som vi stillede ', så hvad vi lukke? besætningen, så er det nemmest at åbne, lad os fokusere på de opdagelsesrejsende, de den gren af ​​Prince, og rover, der kan give os ledere ', og derefter er temmelig smalle tænder og fortsatte med alle 3 afdelinger, men .. tvivlen forblev. Dækker visse barfodede rådata er meget få, i hvert fald i min gruppe, de unger der kommer til Rover og ubehag tager sommetider. Men vi også spørge: er vi sikre på, at såfremt der ikke Branco der åbner døren i de lokalsamfund, hvor vi opererer vi vil helt sikkert så også de mere eller mindre et par opdagere og rovere. Måske det virkelige problem med hvordan man har en god kontinuitet, entusiastiske, men kan ofte klemt, ledere og undervisere, hvis en god hånd og se hende en dag at kalde 2Luupi rullekrave, ulve, ulve. " God jagt til alle og god måde at .. globale uddannelsesmarked projekt, denne smukke, men udfordrende rute, der følger divvenire af en mock rover.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  37. Andrea

    am 6 maj 2009 @ 10:08

    Måske vi kan og må spørge, hvorfor BP Scouting har ikke givet et 6 til 8 år?
    Måske fordi der ikke var behov?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  38. tarci

    am 18 maj 2009 @ 00:56

    Jeg ærligt ikke kender, men genlæsning forskellige interventioner BP Jeg synes at fange en af ​​hans store mentale adræthed, der måske, for mig, var den virkelige styrke den pædagogiske budskab. Og 'gutter startede med en alder af opdagelsesrejsende og mænd, men ikke i Chile blev chokeret, da han fandt en overraskelse foran spejdere, tog lejligheden. Og så det altid var åben for nye behov, Cubs, Rover, blev født senere. Det forekommer mig, at er vred mere end én gang foran stivhed af regler og gentog, at han drømte, og foreslog en bevægelse, fordi jeg tror, ​​samfundet er mere åbne over for innovationer, de forskellige virksomheder, herunder spejder udviklet. Jeg er en troende, men af ​​verdslige kultur, hvor sekularisme forstås som en antitese integralism, og er uforstående over for en dogmatisk læsning af spejderbevægelsen. Måske skulle vi se mere til samfundet, sine behov og at relatere det hele med vores kompetencer ikke med en ideologisk konfrontation.
    PS i min gruppe er der sumpbævere og for nu ikke vi stiller spørgsmålet, hvorfor vi ikke har ledere, især for de tre grene "officielle", men vi udelukker ikke på forhånd noget. Sikker rejse

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  39. cristina

    am 25 maj 2009 @ 14:31

    kære,
    Jeg er en gammel bæver, der har netop afsluttet en udmattende år aktivitet med den sidste svømmetur før den store nationale felt, der vil se min koloni at gå i gang for øerne i rettighederne for børn og unge ... er med stor beklagelse, at der Jeg kan gå for ....
    I de år, hvor bp menes at scouting børn på 5/7 år var mere struktureret og solid familie værdier deles af hele samfundet.
    nu er vores familie er ændret, og ofte børn i denne aldersgruppe køber telefonen, men kan du ikke lade dem spille bold eller med lidt mel og accqua ...
    Jeg beder for både fysisk og følelsesmæssigt udmattende, aldrig glemme, at castorismo Viere er en enestående mulighed for små og store værdier som fred scouting, at alle har ret til ...
    og hvis nonavete at gøre 7 juni raggiungetemi i Casorzo kl 15.00 og vil lege med drager ...
    crunk crunk
    den gamle bæver
    cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  40. Antonella

    am 25 maj 2009 @ 16:57

    Måske vi kan og må spørge, hvorfor BP har ikke givet en spejder fra 8 til 12 år?
    Måske fordi der ikke var behov?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)
  41. aquiladeglialburni

    er den 7. juni 2009 @ 23:29

    Mine er ikke en kommentar, men en invitation: Onsdag 24. juni invitation til alle de kolonier Castorini i Torino (Torino, er en ferie for os er skytshelgen festlighederne) eller endog for enkelte familier med bævere, for en dag i Grøn.
    Møde på Scout Base "Adventure Park" langs Po (Corso Casale, tidligere Zoo indgang, tidligere Experimenta). Il programma della giornata prevede il ritrovo in bicicletta alle 9,30 ee una escursione in bicicletta lungo la Ciclopista del Po alla scoperta del grande fiume e un intero pomeriggio di giochi, animazione e avventura. Bisogna iscriversi prima. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) oppure jamborette@email.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Karakter: 0,0 / 5 (0 stemmer)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Vurdering: 0 (fra 0 stemmer)

Kommentarer RSS · TrackBack

Indtast venligst din kommentar

Navn: (påkrævet)

E-Mail: (vil ikke blive offentliggjort - påkrævet)

Hjemmeside:

Kommentar:

Immagine CAPTCHA
Skift billede
*


Jeg ønsker at blive opdateret om eventuelle ændringer til artiklen uden at efterlade nogen kommentar til nu