Young Explorers Lombardi (GEL)

Vores forening, den GEL - Young Explorers Lombardi - blev grundlagt i 1995 af ledere med over 20 års erfaring scautistica sekulære. Den GEL har mange medlemmer, opdelt i fire grene: den Castorini begynder deres eventyr i en alder af 5 år, de unger i alderen 8 til 12 år, de spejderne i alderen 12 til 16 år, Rover 16 til 19 år og sidst (men ikke sidste!) fjerde afdeling, dannet af voksne, for med henblik på gennemførelse scaustistiche aktiviteter for alle aldre.
De aktiviteter, vi direkte trækker inspiration fra alle lære af grundlæggeren, Baden Powell , i særdeleshed søger den direkte kontakt med naturen, begynder som en overvejende pædagogisk praksis. Vi praktiserer mange aspekter af friluftsliv, undervise vores børn den vigtigste techiche af topografi, pioner inden for Campismo uden at tilsidesætte fysisk aktivitet.
Det vigtigste formål med vores forening er stadig at være "gode borgere i verden", fokus på de individuelle kvaliteter til at tilskynde til ansvarlig adfærd fra en tidlig alder. Den GEL svolgele sine aktiviteter på sit spejderlejr i nord-vest for Milano, der grænser op til tre byens parker, er den eneste gruppe i Milano for at have et område omgivet af grønne områder med masser af plads til at leve Life Scout.
for information
www.gelmilano.org










































































Paul
am 13 juli, 2008 @ 11:41
At se alle spejder foreninger, der opstår i det sidste år, jeg oprigtigt spekulerer på, hvad årsagen til denne spredning. Især under hensyntagen til, at mange grupper er hvert år i vanskeligheder med at finde alle undervisere skal fortsætte med at arbejde.
Hvad er det splittelse?
Paul, Trieste
(Af en by, hvor der er alt for mange foreninger)
Ivan Danchielli spejderleder Vicenza (Big Bear White)
am 23 juli 2008 @ 14:14
Kære Paul, Trieste, 13 Juli, årsagen til disse divisioner er enkel: der er folk der er trætte af at være absurd at serviceordrer fra hovedsædet. Nogle eksempler er værd tusind ord, nogle faggrupper "mere" er blevet beordret til at indstille driften, fordi ingen mandlige figurer af "hoved", forudsat at de er af kvindelige figurer, blev forbudt at deltage i St. Masse i en ensartet straf for udvisning givet "Skriftestolen" af Association (ikke multi-tro), skal udpegningen fastsættes af "Central udvalget", uanset de særlige kendetegn ved personer, der opererer i filialerne, aktiviteter mellem drenge og piger skal holde mindst 3 miles; forbudt fordi ikke-uddannelsesmæssige område afsnit, tillader kun inden for enhed, selv om kun 4-5 genstande, naturligvis i de høje bjerge, og med 1 optælling af kun 19 år, med to års erfaring, sætninger som " Jeg er kommissæren og depositaren af metoden "(4-5 års erfaring sammenlignet med 45 af de tilstedeværende på mødet ... og så videre. Jeg håber så meget for dig at forstå den dynamik, der bekymrer dig. Tro mig, snarere en pluralisme, som en føderal tvang og centraliseret metode, hvor enhver form for udtalelse er forbudt ved en "intelligentsia" idiotsikker. jeg begyndte at trække vejret glæde spejdere, efter 45 år, kun i føderationen. Endelig huske ordene fra BP udfordret af sin chef (! ) for sit forslag "mod" forordningen "Damn de regler, kalder det et eksperiment" (til helvede med reglerne, kalder det et eksperiment!). Det gør du tror.
PS: I tre år fra etableringen tæller 80 medlemmer (med 8 spejder ledere), der kunne have tilhørt afsnittet CNGEI hvis bare "Leaders" havde været mere fremsynet og mindre defensiv. Søgeord: "åbent sind".
Sikker rejse.
Mark (Genial Fawn)
am 26 juli, 2008 @ 13:15
Beklager, men ... jeg taler fra hoved AGESCI, og læse disse kommentarer er jeg meget imponere af, hvordan organisationer fungerer "søstre" italiensk. Ud over alt, var det tanken for tungt bekendelsesskrift i vores samfund, men foran visse ting, jeg ville være tilbage til at undervise de værdier drenge spejder med frihed til at udtrykke alle værdier af loven og løftet ... at, heldigvis, Jeg kan i min forening!
Men spredning hjælper ikke ... ideer er nødt til at starte spejder alle ved BP, giver ingen mening, at der er 1000 forskellige fortolkninger af den metode ...
Ivan Danchielli spejderleder Vicenza (Big Bear White)
am 27 juli, 2008 @ 21:17
Kære Mark, er jeg enig med dig og dele dine tanker. I vores forening, der ikke fordrejes, men metoden udføres løbende forskning af originale kilder fra tanken om BP Jeg tror, jeg kender ganske godt. Jeg har talt kun af fejl i CNGEI jeg kommer fra, og jeg ved godt, intet. De mange lokale enheder er ikke villige til at give deres egen fortolkning af hver metode, men kun forskning og oprette en uafhængig forvaltning af deres organisationer, jeg gentager: Adm. dagligt langt fra afskyelige fejl, som jeg anførte. I dette er vi meget tæt på dig og mig. Metoden har intet at gøre. Scouting oprindelige løb, med os, ingen fare, ja! Et knus og et håndtryk. Sikker rejse. Big White Bear.
Dominic Pumpkin
am 30 Juli 2008 @ 14:37
Indtrykket er, at Scouting "sekulære" er i fuld forfald. Desertering og frafald er nu noget, der næppe kan defineres som noget uvæsentligt.
I Trieste, Gela, Taranto, Vicenza, Massa Carrara, har Manziana forladt det fælles hjem for at vælge nye veje.
I de seneste andre har gjort det (spejder sardiniere, GEL, Assoraider)
For en forening registreret, at nu har omkring 11.000 dette ikke kan beskrives som resultatet af "personalisme" vil for uenighed eller bevidstløshed.
Problemerne kan være betydelige.
Ledelsen af en forening såvel som dets struktur er døtre af de værdier, vi rummer.
Forskydningen af sekulære mere sekulære Spejderkorps er synlig for alle at se.
Faktisk blev jeg meget ramt af ændringen i loven af BP. erstatter Gud med de unger i en generisk spiritualitet, meget ny tidsalder, i kraft af dette kommer det næste skridt sikkert påvirke ændringen af spejder loven og den rolle, kontorchef, der kan være, hvorfor ikke!, men ikke heteroseksuel.
Resten skal være i overensstemmelse med deres ideer.
Jeg håber, at den historiske og den ideelle CNGEI multireligiøst, åben, sekulær, pluralistisk kan at være en holdt og bevaret af dem, der vælger at holde sig ude af det fortsat ønsker at leve det og foreslå det.
Prøv at stå sammen, ikke disperdevi.
Gud ved, hvad der er behov for i dag i Italien, et sted af indvandrings-og kulturelle forandringer i en sekulær Scouting, stærk, velstruktureret og fast i sine idealer plads til studerende, som ikke engang kan italienske, i komplementaritet (ikke modstand) til skriftestolen.
Germano flittig
OldStoneGrizzly
er den 7. august, 2008 @ 00:49
Nå, helt ærligt kan jeg ikke se, hvad der er galt i en spejderleder er ikke lige ...
vil du ikke have forudfattede meninger?
Og så al denne snak om "tilbagevenden til BP" for mig er en smule "sjovt. Hvad var formålet med BP i at grundlægge de spejdere? Giv borgerne i Det Forenede Kongerige, der ville være nyttige for samfundet, og aktive bærere af værdier i overensstemmelse med det. Nå, lad os stoppe op et øjeblik: Sådan skal det være i dag, en god borger? En religiøs fundamentalist, hvad religion er, ville det være en god spejder og en god borger? Hvad samfund, vi ønsker for i morgen? De værdier, der egner sig til den post-victorianske England er nyttige i dag?
Stille dette spørgsmål ikke er blasfemisk, jeg tror ...
God jagt
OldStoneGrizzly
Dominic Pumpkin
er den 11. august 2008 @ 24:08
Jeg har ingen bias, men jeg forstår ikke, hvorfor katolikker at gå til messe, hvis CNGEI med ensartet CNGEI bliver udvist af foreningen (så du får at vide af stor hvid bjørn).
dette er en fejl eller misforståelse?!
(Jeg håber, at store hvide bjørn overdrevet)
Tysk møjsommelig
Tarcisio
om morgenen den 12 august 2008 @ 00:32
Jeg er stadig CNGEI, men er de ledere og undervisere, der mener, at finde det stadig vanskeligere for hans ophold i foreningen. Må ikke enig med sin ven store hvide bjørn, med hvem jeg delte mere end et årti af medlemskabet CNGEI Vicenza, nej du er bortvist, når du deltager i en gudstjeneste i uniform, men efter min mening CNGEI er frivilligt eller Ingen dreje i sammenslutning af ikke-troende, for ikke at nævne ateister. I min tid på skoleledere proponovena "en pause i aktiviteten" at tillade deltagelse i gudstjenester, i dag er min sidste rapport, at ledere advarede om, at dem, der ønsker at deltage i messen skal gå til messe som sædvanlig kl 8 før aktiviteten starter. Desværre er der en stor mangel på ledere og enten lukker eller ændrer hele gruppen (som Manziana, Massa, Triest (2), Taranto, osv. Eller håber ... Løftet om nye unger oprindeligt manglede:. Ord løfte; vores bedste, den "tørre", hvis vi er Guds-familie-hjem, så ind med vendinger, efter indikation-forpligtelse på den del af WOSM, men der er altid udtrykket "Jeg lover at elske ...." Hvad er så lidt at elske at tage ham ud af sekulære Prom ... selv nu skal jeg forpligte sig til at sige. Det er derfor efter 24 år som chef CNGEI håber i muligheden for at ændre datoen uden at beskadige de fyre, at ledere ofte er Mario Mario Rossi og Rossi .
Ivan Danchielli spejderleder Vicenza (Big Bear White)
er den 4. september, 2008 @ 22:15
Jeg var stedfortræder afdelingsleder på Jamboree i Japan i 1971 og på verdenskonferencen om god Aldo Marzot fremlagde sit udkast til den fjerde afdeling af "Raider" (post-Rover spejder unge voksne ..). Han græd skandale i CNGEI Marzot og blev tvunget til at jorde ASSORAIDER. Jeg kunne nævne mange andre eksempler på uforsonlighed af min sammenslutning af oprindelse, hvor sidstnævnte er som følger: vores kontor med deltagelse af alle grupper af alle foreninger, er det et smukt sted for spejderaktiviteter, mindre end CNGEI af vores by ... vi ikke eksisterer for dem. Spejdere og søskende omsorg for hinanden, at vi tænker unge mennesker overtaget af familier. Resten er ufrugtbar polemik. En ideel universelle omfavne jer alle. God jagt og god måde.
Tarcisio
er den 8. september 2008 @ 23:34
Kære Big Bear White minder mig om Ivan den Grusomme, feje alt væk. Det er ikke helt sandt, at alle dine tidligere afsnit, som har været min første kommissær, jeg har glemt .. vi kom til at gøre løfter ungerne fra dig, og jeg har tilbudt mere end gæstfrihed, dine badges og en bog med eventyr som du har udgivet. Du ved, at jeg er enig med dig på nogle andre spørgsmål, men som i enhver organisation, afviger. Desværre, men heldigvis for mig også, nogle gange er det bedre at adskille den mest rolige og fortsætter til et nyt sted, snarere end fortsat at pizzicarci hjem. Og når jeg siger bedre jeg betyder for spejderarbejdet som i dette tilfælde, nu er der 70 børn, der oplever mere glæde spejdere i meddelelsen. Måske er det mere et symbol.
God jagt - Road - Way
Marco Sabatini
er den 17. september 2008 @ 05:39
Om udbredelsen af uafhængige spejder foreninger, jeg på nuværende tidspunkt synes du skal forstå, at med vedtagelsen af filosofien i det gamle Kina, "kan være en katastrofe, kan være en Guds gave." Selvfølgelig indebærer nedlæggelse af en vej, som tilsyneladende ikke længere muligt at åbne alfarvej en alvorlig fejl, en periode med sorg, komme over det, tage initiativet. Det sker ikke hver dag, ikke alle, men det sker mere og mere ting er frequente.Non folk med svage maver eller uden interne strukturer.
Forskydningen ateist, sekularist mere end det tager CNGEI, der begyndte for nylig at blive sammenslutning af ikke-troende, er en af de årsager til det frafald af hele lokaler. Jeg er helt okay med Mimmo græskar AGESCI minde om, at, af andre grunde, du er bedre stillet i forhold til frafald.
Det skal siges også, at søgningen til selv-associative struktur bestemmes af nogle år med en bureaukratisk adfærd (som en "magt til at stemple") eller værre indbildske og arrogante nogle associative niveauer, understøttet af en tendentiøs fortolkning af reglerne er for stive (loven er til manden, i stedet for omvendt). Dette sker-jeg tror-da arrogant tendens til at dyrke de ambitioner monopol avvilendo Association for Movement Organisation. I den forbindelse jeg husker fin artikel i Journal of Don Romano Nicolini AGESCI "B.-P. ville begynde at Brownsea? "Scout-PE nr. 13 af 6. juni 2007. Vi i San Casciano i Val di Pesa, Florence-af denne grund har vi forlod AGESCI FederScout vælger et sæt-associativ og autonome og federated Spejderbevægelsen i BP siger:
"Vores mål er at decentralisere
styring af bevægelsen
så meget som muligt, så
for at undgå bureaukrati
og give den maksimale
af demokratisk selvstyre
til lokale strukturer.
Vi er ikke så meget en organisation
Som et broderskab,
flyttes af ånd og
den uskrevne lov af loyalitet,
snarere end ved regler og
udskrevne regler. "
I sidste ende, og jeg konkluderer, er at føle ånden i bevægelsen, som er unikt, og vi er alle brødre, ser på afstand udtryk
organisation i de forskellige former for forening.
Til alle på et broderligt måde!
Marco Sabatini formand SCOUT GROUP PROJEKTLEDERENS
Stephen Montserrat 1 Ages
er den 17. september 2008 @ 18:57
Analysen af Mark, har jeg personligt mødt dette år i Bisceglie, berører et emne, som sikkert, indtil for et par år nu, du aldrig talt om meget: sammenslutningerne af spaltninger mere "vigtige", L ' Agesci, og sidst også CNGEI Assoraider.
Uden at gå ind i de enkelte arrangementer, siger Mark klart, hvad er de vigtigste årsager til disse divisioner og jeg er ikke her for at gentage dem, jeg lige sige, at jeg deler den fuldt ud.
En konstruktiv diskussion af, hvad der fører profiler, grupper, individuelle dyr, men også for at bevæge sig væk fra sammenslutningen af medlemskabet vil bidrage til at forstå, hvor du er forkert og vil bidrage til at spore en sti "delt", der en dag bringe alle spejdere på italiensk en føderation, respekt for hvad er forskelle og særegenheder, karakteristika for hver. Du kan tage eksemplet med Federscout: mange foreninger, sekulær, katolske, pluriconfessionali, forskellige historier og forskellige regioner osv., men alle sammen diskuterer, du sammenligne, organisere begivenheder og aktiviteter. Jeg tror, dette kaldes "Scout broderskab"! Og det er en vidunderlig oplevelse at leve!
Jeg er en idealist, men jeg drømmer om et fælles hjem for alle de italienske spejdere. Og 'muligt. Men altid uden at glemme at undervise i BP: Scouting er en bevægelse. Jeg tror, at der nogensinde har brugt dette ord tilfældigt, men med en præcis betydning: bevægelsen omfatter ikke udelukke, er kontinuerlig og evig rejse, det forbedrer og beriger hver dag!
Angel Benassi
er den 21. oktober 2008 @ 17:54
Den ånd Scout er en uafhængigt af symbolet, hvorunder der udøves.
Hvor "gamle spejdere" Jeg er ked af at høre taler, der intet har at gøre med det broderskab, der bør eksistere mellem hver af os.
Jeg desværre haft dårlige erfaringer med lokalt AGESCI hvorfra jeg kommer fra, men alligevel er jeg altid parat til dialog og samarbejde, når det er nødvendigt.
Jeg håber, at fremtidige tingene kan ændre sig, er jeg overbevist om, at force majeure af Scouting er også og frem for alt broderskab født af mangfoldighed.
Glad Duck
er den 10. november 2009 @ 03:46
Hej
MI Atonielli navn er Paul og jeg er en spejder gruppe spejder Agesci Folignano1, jeg er 46 discout søn (min far nel1950circa patent nr. 1) i aktiv tjeneste indtil for få år siden. Jeg har først nu fundet på internettet, men for længe siden jeg hørte om dig, og nu har jeg sagt, Toh "her er en anden Spejderkorps, dopoquella Trieste også Lombard, vil foreningen komme i en smule af Bergamo, så være årsskiftet Puglia efterfulgt af romerne i nord og vest for Firenze.
Jeg spekulerer. hvilken forstand betyder det at oprette en anden Spejderkorps? Det Agesci den CNGEI, var ESF der gode? Jeg nævner kun deres 3
fordi de er de største og 3 er også for mig, fordi alt for mange af de samme gælder for andre discorsoche gøre for dig.
De har også uddanne unge med den metode, opfundet af BP som en spejder siger til dig. Så derfor, hvis du ønsker at gøre pædagogiske tilbud til børn ikke deler deres kombination? Hvad er så uforenelig med vosrti dine tanker og ideologier? Tilgiv mig, men jeg ser lidt ydmyghed og for tørstige til at tage centrum.
Hvis BP var på tide at vi tror ikke, det ville være meget begejstret for denne opdeling, fordi han altid prædikede broderskab Sout rundt om i verden, og nu er vi delt op i mange foreninger mah! Der er nok splittelse i kirken, vi nu bringe dig endnu scout.Scusatemi af dette brev kan være lidt ubehagelig, men det var en tanke, at jeg bæres ind i et stykke tid. I venter på dit svar vu måske et frugtbart vejarbejde comunque.Buona
I din Scouting Duck er glad.
Robert Stanzione
er den 10. november 2009 @ 17:32
Kommentar:
Jeg har læst nøje, hvad fyrene beskriver, at bemærke, observere og kommentere, og jeg lykønsker dig, fordi jeg mærke i alle ønsket om at mødes og konkurrere på ideer og overbevisninger nået modnet. Scouting er et miljø, hvor du kan spejle, sammenligne og udtrykke sig frit og er måske det eneste gode, at vi nu kan overveje erobret mellem os. For resten er det min triste overbevisning, at alt i syne og surfe formålsløst. Jeg ved det ikke, men jeg tror måske jeg er den mest veteran af alle forfattere. Living, sejlads på næsten 80 spejder siden 1945. Spejdere fra ASCI, ved rover CNGEI, så SM ALT kommissær, medstifter af fire grupper i hele mit liv. Tre Jamboree, nu i tvist CNGEI ud. De er kendt af nogle ignoreret af andre, måske af nogen tolereres, hvis ikke udfordret. Jeg skrev om mine oplevelser i 150 historier, mange af spejdere i Italien og i oltri tolv lande, hvor jeg har gjort jobbet for livet. En af mine personlige konto på den rå Scouting: Nyttige, uddannelsesmæssige, men let at manipulere og vildlede dem, der følger ham til den hykleriske måde i brug. Guy er en ting, som instruktør, den anden er pædagog. Vi bevæger os en masse middelmådige instruktører, meget få undervisere. Så spejderbevægelsen defineret ved sin autonomasia uddannelsesmæssige bevægelse er ikke, hvad du gør. Prisværdige forsøg er naturligvis dårlige resultater. Desværre, grupper ofte vært pressapochisti, umodne, arrogante, ekshibitionister, udvisker de grundlæggende værdier, der hænger ud metoden, gør det kun genstand for deres personlige tabernakel at skjule deres civile og moralske konkurs.
Hvis du vil have tid og følge blog hver så ofte: The Pelican Succiso min nyligt åbnede døren gjorde bare for at give mine følelser og min erfaring i over 50 år i spejdertroppen spejdere praktiseres først i foreningerne senere i livet og i Arbejde i kontakt med mennesker fra forskellige etniske grupper, kultur, tro og forskellige religioner. Jeg var så heldig at være i stand til at måle, at modtage og give noget en masse italiensk, Christian, Civil, entusiastisk.
Sikker rejse og SUSP White Feather
Tarcisio
om morgenen den 27 februar, 2012 @ 01:13
Jeg vil for ånden af viden, hvis man kan få en afklaring fra GEL: i nogle dele jeg læst, at gelen består af flere grupper i London, men jeg se dit websted er opført kun en base i Milano. Der er andre grupper? Tak og lykke på rejsen