Young Explorers Lombardi (GEL)


Young Explorers Lombardi

Naše sdružení, GEL - Young Lombardi - byla založena v roce 1995 vůdci s více než 20 let zkušeností sekulární scautistica. Gel má mnoho členů rozdělených do čtyř větví: Castorini začíná jejich dobrodružství ve věku 5 let, od 8 do 12 let, skauti ve věku od 12 do 16 let, na Rover 16 až 19 let a poslední (ale ne poslední!) čtvrtá větev, kterou tvoří dospělí, za účelem provádění scaustistiche aktivity pro všechny věkové kategorie.

Činnosti, přímo čerpá inspiraci ze všech učení zakladatele , zejména se snaží přímý kontakt s přírodou, začínat jako převážně pedagogické praxi. Provádíme mnoho aspektů venkovní života, učí naše děti Hlavním techiche topografie, průkopníka Campismo bez zanedbávání tělesné aktivity.

Italská federace hnutí Scout
Sdružení člena FEDERSCOUT

Hlavním cílem našeho sdružení je stále být "dobrými občany světa" s důrazem na individuální vlastnosti na podporu odpovědného chování od raného věku. GEL svolgele své činnosti na jeho skautského tábora v severozápadní části Milána, na hranice tří městských parků, je jediná skupina v Miláně, aby oblast uprostřed zeleně s dostatečným prostorem k životu Život Scout.

informace
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.14_1148]
Hodnocení: 6.7 / 10 (3 hlasů)
VN: F [1.9.14_1148]
Hodnocení: -2 (z 6 hlasů)
based on 3 ratings Young Explorers Lombardi (GEL), 6,7 z 10 na základě 3 hodnocení
Podíl

16 Komentáře doposud »

  1. Paul

    am 13.července 2008 @ 11:41

    Vidět všechny skautské sdružení, které vznikají v loňském roce, jsem upřímně zvědav, co je důvodem pro toto šíření. Zejména s ohledem na skutečnost, že mnoho skupin je každý rok v obtížně hledá všechny pedagogy třeba pokračovat v práci.

    Co je to nejednotnost?

    Paul, Terst
    (Z města, kde je příliš mnoho sdružení)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 1 (z 1 hlas)
  2. Ivan Danchielli vedoucí skautského oddílu Vicenza (Big Bear bílá)

    am 23.července 2008 @ 14:14

    Milý Pavle, Terst, 13. července příčinou těchto divizí je jednoduchý: existují lidé, kteří jsou unaveni z toho, že absurdní servisních zakázek z ústředí. Některé příklady jsou více než tisíc slov, některé obchodní skupiny "více" bylo nařízeno zastavit provoz, protože žádný muž postavy "hlavu", za předpokladu, že jsou ženské postavy, bylo zakázáno navštěvovat St Mše jednotné trestu vyhoštění dané "zpovědnice" z asociace není multi-víra), musí jmenování určí "ústřední výbor", bez ohledu na vlastnosti osoby pracující v pobočkách, činností mezi chlapci a dívkami musí zachovat alespoň 3 km, zakázán, protože ne-vzdělávací obor sekce, umožňuje pouze pole jednoty, i když jen 4-5 předměty, samozřejmě ve vysokých horách a 1 počet pouhých 19 let, a to dva roky zkušeností; fráze jako " Já jsem komisař a depozitáře metody "(4-5 roky zkušeností ve srovnání s 45 přítomných na schůzi ... a tak dále. Doufám, že tak, abyste pochopili, dynamiky, které vás znepokojují. Věřte mi, že spíše pluralitu, že federální donucovací a centralizovaný způsob, ve kterém je jakýkoliv druh názoru zakázán "inteligence" prostý. jsem začal dýchat radost zvědy, po 45 letech, jen ve federaci. A konečně, nezapomeňte na slova BP napadla jeho šéfa (! ) pro jeho návrh "proti" nařízení "K čertu pravidla, říkají experiment" (k čertu s předpisy, říkají experiment!). To si myslíš, že.
    PS: Za tři roky od zavedení počtu 80 členů (s 8 skautských vůdců), který by mohl patřily do sekce CNGEI, pokud jen "vůdců" byl více prozíravá a méně defenzivní. Klíčové slovo: "otevřenou mysl".
    Bezpečná cesta.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  3. Mark (Geniální Fawn)

    am 26.července 2008 @ 13:15

    Omlouváme se, ale ... mluvím z hlavy AGESCI a přečtěte si tyto připomínky jsem velmi zaujmou, jak organizace fungují "sestry" italské. Za všechny, myšlenka byla příliš těžká zpovědnici v naší společnosti, ale před některými věcmi, já bych se vrátit k výuce hodnot chlapců zvěd s volným pohybem vyjádřit všechny hodnoty práva a příslib, že ... naštěstí Nemohu ve své spolupráci!
    Ale šíření nepomůže ... myšlenky skautingu muset začít úplně BP, nemá žádný smysl, že existují různé výklady 1000 o způsobu ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  4. Ivan Danchielli vedoucí skautského oddílu Vicenza (Big Bear bílá)

    am 27.července 2008 @ 21:17

    Milý Marku, souhlasím s tebou a sdílet své myšlenky. V našem sdružení je, že není narušena, ale metoda se provádí kontinuální výzkum původních zdrojů z pomyšlení, že BP Myslím, že vím velmi dobře. Mluvil jsem jen o chyby CNGEI jsem přišel a vím velmi dobře, nic. Mnoho místní subjekty nejsou ochotni dát svůj vlastní výklad jednotlivých metod, ale pouze výzkum a zřídit nezávislý řízení jejich organizací, opakuji: Správa denně, daleko od ohavných chyby, které jsem uvedeny. V tomto jsme velmi blízko k vám a mně. Metoda má co dělat. Scouting původní běh u nás, žádné nebezpečí, opravdu! Objetí a podání ruky. Bezpečná cesta. Big White Bear.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  5. Dominik dýně

    am 30.července 2008 @ 14:37

    Dojem, že skauting "světský" je v plném rozkladu. Dezerce a zběhnutí jsou nyní něco, co lze jen stěží definovat jako nedůležité.
    V Terstu, Gela, Taranto, Vicenza, Massa Carrara, Manziana opustil společný domov zvolit nové cesty.
    V minulosti to udělali jiní (scout Sardinians, GEL, Assoraider)
    Pro sdružení, které má nyní asi 11.000 registrovaných nelze to označit za výsledek "personalismus" vůle nejednotnosti nebo bezvědomí.
    Problémy mohou být značné.
    Vedení sdružení, stejně jako jeho struktura jsou dcery hodnot, které jsme podobu.
    Posun sekulární světštějšímu skautského sdružení je viditelná pro všechny vidět.
    Ve skutečnosti jsem byl velmi překvapen tím, jak změny v zákoně o BP. nahradit Boha s mladými šelmami v obecném spirituality, velmi nového věku, v důsledku to je další krok zcela jistě vliv na změnu skautského zákona a roli vedoucího oddělení, který může být, proč ne!, i když není heterosexuál.
    Zbytek musí být v souladu s jejich nápady.
    Doufám, že historické a ideální CNGEI multi-víra, otevřený, sekulární, pluralitní může Chcete-li být uchovávány a konzervované ti rozhodnou zůstat mimo, že chce i nadále žít a navrhnout.
    Snažte se zůstat jednotná, není disperdevi.
    Bůh ví, co je třeba dnes v Itálii, místo imigrace a kulturní změny sekulární skautingu, silné, dobře strukturovaný a firmy v jeho ideály vstříc studentům, kteří si ani italské, jako doplněk (není opozice) na zpovědnici.

    Germano Pracovitý

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 1 (z 1 hlas)
  6. OldStoneGrizzly

    jsem 7. srpna, 2008 @ 00:49

    No, upřímně řečeno nechápu, co se děje ve vedoucí skautského oddílu, není přímo ...

    nebudete mít předsudky?

    A pak, to vše hovoří o "návratu k BP" Pro mě je to trochu "legrační. Jaký byl účel BP v založení skauty? Poskytovat občanům Spojeného království, které by byly užitečné pro společnost, a aktivní nositelé hodnot v souladu s ním. Dobře, pojďme chvíli zastavit: jak by to mělo být dnes dobrým občanem? Náboženských fundamentalistů, bez ohledu na náboženství, je to, že by bylo dobrý skaut a dobrý občan? Toho, co společnost chceme na zítřek? Hodnoty, které byly vhodné pro post-viktoriánské Anglii, jsou užitečné dnes?

    Ptát na tuto otázku není rouhání, jsem přesvědčen, ...

    Dobrý lov

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: -1 (z 1 hlas)
  7. Dominik dýně

    jsem 11. srpna 2008 @ 24:08

    Nemám žádné předsudky, ale já nechápu, proč katolíci jdou na mši, pokud CNGEI s jednotným CNGEI být vyloučen z asociace, takže vy jste říkal, velkým bílým medvědem).
    je to chyba nebo omyl?
    (Doufám, že velký bílý medvěd přehnané)

    Německý pracné

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  8. Tarcisio

    hodin dne 12. srpna 2008 @ 00:32

    Jsem stále CNGEI, ale jsou tito lídři a pedagogům, kteří se domnívají, že je stále obtížnější pro jeho pobyt ve sdružení. Nesdílí názor svého přítele velký bílý medvěd, se kterým jsem sdílel více než deseti letech členství CNGEI Vicenza, Ne, je vyloučen, když se zúčastnit bohoslužby v uniformě, ale podle mého názoru CNGEI dobrovolně, nebo není cesty ve svazu nevěřícím, nemluvě o ateisty. Ve své době na vedení škol proponovena "přestávka v činnosti", aby účast na bohoslužbách, dnes je můj poslední zpráva, kterou představitelé varovali, že ti, kteří se chtějí zúčastnit mše musí jít na mši jako obvykle v 8 hodin ráno před činnost začíná. Bohužel je obrovský nedostatek vedoucích, a to buď zavře, nebo změní celou skupinu (jako Manziana, Massa, Terst (2), Taranto, atd. Nebo doufá, že ... příslibem nových mláďat byl původně chybí:. Slovo slibu; v našich silách, "suchý", máme-li Bůh, rodina-home, pak vstoupil s otáček fráze, uvedením-povinností ze strany WOSM, ale tam je vždy výrazem "Slibuji, že budu ráda ...." Co je tak málo milovat, aby ho světské ples ... ještě teď mám zavázat na to říct. To je důvod, proč po 24 letech jako hlava CNGEI naději v možnost změnit datum bez poškození kluky, že vedoucí jsou často Mario Mario Rossi a Rossi .

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  9. Ivan Danchielli vedoucí skautského oddílu Vicenza (Big Bear bílá)

    hod. 4. září 2008 @ 22:15

    Byl jsem zástupce vedoucí katedry na Jamboree v Japonsku v roce 1971 a na Světové konferenci o dobré Aldo Marzot představil svůj návrh čtvrté větve "Raider" (post-rover skautské mladí dospělí ..). Zvolal skandál CNGEI Marzot a byl nucen se uzemnit ASSORAIDER. Mohl bych uvést mnoho dalších příkladů neústupnosti mého sdružení původu, druhý z nich je následující: náš úřad se účastní všech skupin všech asociací, je to krásné místo pro skautské činnosti, méně než CNGEI našeho města ... my neexistují pro ně. Skauti a sourozenci pečující o sobě, že si myslíme, že mladí lidé se kvůli rodiny. Zbytek je neplodná diskuse. Ideální univerzální objetí vám všem. Dobrý lov a dobrá cesta.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  10. Tarcisio

    hod. dne 8. září 2008 @ 23:34

    Vážení Big Bear Bílá mi připomíná Ivana Hrozného, ​​smete všechno. Není to tak úplně pravda, že všechny vaše bývalé části z nich byly moje první komisař, jsem zapomněl .. jsme se, aby sliby o mláďata z vás a já jsem nabídl více než pohostinství, vaše odznaky a knihu pohádek vydávaných vás. Víte, že souhlasím s vámi na některé další otázky, ale jako v každém sdružení, rozcházejí. Bohužel, ale naštěstí pro mě také, někdy je lepší oddělit nejvíce klidný a pokračovat na nové místo, spíše než pokračovat doma pizzicarci. A když říkám, že lepší, myslím na vyhledávání jako v tomto případě, nyní jich je 70 dětí, kteří mají větší radostí Skauti zprávy. Možná je to spíše symbol.
    Dobrý lov - Silniční - Way

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  11. Marco Sabatini

    hod. dne 17. září 2008 @ 05:39

    O šíření autonomních skautských sdružení, v současné době myslím, že byste měli uvědomit, že přijetím filozofii starověké Číně, "může být katastrofa, může být darem z nebes." Samozřejmě, že opuštění silnice, která se objeví již možné otevřít vyšlapané cesty zahrnuje vážné selhání, období smutku, dostat se přes to, převzít iniciativu. Nestává se každý den, ne všichni, ale to se stává stále více a více věcí je frequente.Non lidé se slabými žaludky nebo bez vnitřní struktury.
    Drift ateista, sekulární víc než to bere CNGEI, který začal v poslední době stát sdružení nevěřících je jeden z důvodů, vedoucích k zběhnutí celých prostor. Jsem naprosto v pořádku s Mimmo dýně AGESCI připomínat, že z jiných důvodů, je lepší, pokud jde o zběhnutí.
    Je třeba říci také, že hledání vlastní asociativní struktuře, je určen některých letech poznamenán velkými byrokratického chování (jako "moc razítko"), nebo horší, domýšlivý a arogantní některých asociativní úrovni, podporovaná neobjektivní výklad pravidel jsou příliš tuhé (zákon Je pro muže spíše než naopak). To se děje, protože si myslím, arogantně tendenci pěstovat ambice monopolní avvilendo asociace pro vedení pohybu. V této souvislosti si vzpomínám na pěkný článek v časopise Romano Dona Nicolini AGESCI "B.-P. začnou Brownsea? "Scout-PE č. 13 ze dne 6. června 2007. My v San Casciano ve Val di Pesa, Florence, z tohoto důvodu jsme nechali AGESCI FederScout Rozhodnutí pro set-asociativní a autonomní hnutí Scout a federalizované v BP, který uvádí:
    "Naším cílem je decentralizovat
    Vedení hnutí
    co nejvíce, a tak
    odstranění byrokracie
    a dát maximum
    demokratické samosprávy
    do místních struktur.
    Nejsme tak organizace
    Jako bratrství,
    pohyboval v duchu a
    nepsaný zákon, loajality,
    spíše než podle pravidel a
    tištěné předpisů. "
    Na konci, a já jsem k závěru, je cítit ducha hnutí, které je unikátní a my jsme všichni bratři a pozoroval z dálky výrazů
    organizace v různých forem sdružení.
    Pro všechny z bratrské cesty!
    Marco Sabatini prezident SCOUT GROUP PROMOTÉRSKÉ

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  12. Stephen Montserrat 1 středověk

    hod. dne 17. září 2008 @ 18:57

    Analýza Marka, jsem se osobně setkal letos v Bisceglie, se dotýká problému, který jistě, až na několik let, nikdy mluvil o hodně: o sdružení demergers více "důležitých", L ' Agesci, av poslední době také CNGEI Assoraider.
    Aniž bychom do jednotlivých událostí, Mark jasně říká, jaké jsou hlavní důvody těchto divizí a nejsem tady opakovat, jsem jen říct, že jsem se podělit v plné výši.
    Konstruktivní diskuse o tom, co vede oddíly, skupiny, individuální zvířat, ale také, aby se vzdálily od sdružení členství by pomohlo pochopit, kde se mýlíte a pomohlo by sledovat cestu "sdílenou", že jednoho dne přinést všechny skauty v italštině federace, který respektuje jaké jsou rozdíly a zvláštnosti, charakteristiky každého. Dalo by se vzít příklad Federscout: mnoho sdružení, světské, katolická, pluriconfessionali, různé historie, různé regiony, atd., ale všichni společně diskutovat, můžete porovnat, organizování akcí a aktivit. Myslím, že to se nazývá "skautské bratrství"! A je to nádherný zážitek, žít!
    Jsem idealista, ale sním o společném domě u všech italských skautů. A "je to možné. Ale vždy, aniž by se zapomínalo výuku BP: Skauting je hnutí. Myslím, že ještě nikdy toto slovo náhodně, ale s přesným významem: hnutí patří, nevylučuje, je spojitá a trvalá cesta, zlepšuje a obohacuje každý den!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  13. Anděl Benassi

    hodin dne 21. října 2008 @ 17:54

    Duch Scout je jednou bez ohledu na symbol, pod kterým je vykonávána.
    Jak "staré skauti" Je mi líto, projevy, které mají co do činění s bratrstvím, která by měla existovat mezi každého z nás.
    Bohužel jsem měl špatné zkušenosti s lokálně AGESCI, ze které pocházím, ale přesto jsem vždy připraven k dialogu a spolupráci, kdykoli je to potřeba.
    Doufám, že v budoucnu může změnit věci, jsem přesvědčen, že vyšší moc o skauting je také a především bratrstvo rodí z rozmanitosti.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  14. Šťastný kachna

    jsem 10. listopadu 2009 @ 03:46

    Ahoj
    MI Antonielli jméno je Paul a já jsem skupina zvěda Scout Agesci Folignano1, jsem 46 discout syn (můj otec nel1950circa Patent č. 1) v činné službě až do doby před několika lety. Jsem teprve nyní k dispozici na webu, ale nedávno jsem slyšel o tobě a teď už jsem řekl, Toh "tady je další asociace zvěda, dopoquella Terst také Lombard, bude sdružení dostat do trochu Bergamo, pak bude na řadě Puglia následuje Římany na severu a západě města Florencie.
    Zajímalo by mě. jaký smysl to vytvořit další asociace zvěda? Agesci CNGEI, ESF bylo dobré? Cituji pouze jejich 3
    protože jsou největší a 3 jsou i pro mě, protože příliš mnoho Totéž platí pro další discorsoche to na vás.
    Oni také vzdělávat mladé lidi s metodou vynalezl BP jako zvěd říct. Tak proč, pokud chcete dělat vzdělávací služby pro děti nesdílejí jejich kombinace? Co je to neslučitelné s vosrti vaše myšlenky a ideologie se? Odpusť mi, ale já to vidím trochu pokory a příliš žízeň se dostává do centra pozornosti.
    Pokud BP byl čas si nemyslíme, že by bylo velmi nadšeni této divize, protože vždy hlásal bratrství Sout po celém světě a nyní jsou rozděleny do mnoha sdružení mAh! Existuje dostatek rozpory uvnitř církve, nyní přinášíme vám i scout.Scusatemi tohoto dopisu může být trochu ošklivé, ale to bylo si myslel, že jsem provedl uvnitř na chvíli. V čekání na odpověď vu snad plodné práce na silnici comunque.Buona
    Ve vašem Scouting kachna je šťastný.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)
  15. Robert Stanzione

    jsem 10. listopadu 2009 @ 17:32

    Komentář:
    Četl jsem pozorně, co kluci popisují, a upozorňuje, sledování a připomínkování a gratuluji vám, protože jsem si všimla ve všech přání setkat se a soutěžit na myšlenky a názory dosáhly vyzrálé. Skauting je prostředí, ve kterém můžete zrcadlit, porovnávat a vyjadřovat svobodně a je možná jen dobře, že nyní můžeme považovat podmanil mezi námi. Pro zbytek je to moje smutné přesvědčení, že vše v dohledu a surfovat bez cíle. Nevím, ale myslím, že možná jsem většinu veterán ze všech spisovatelů. Bydlení, plachtění, téměř osmdesát zvěd od roku 1945. Skauti z ASCI, Rover CNGEI, pak SM ALT komisaře, spoluzakladatel ze čtyř skupin po celém mém životě. Tři Jamboree, nyní v řešení CNGEI ven. Jsou známy některé ignorován ostatními, snad někdo tolerovat, ne-li napadena. Napsal jsem o svých dobrodružstvích na 150 příběhů, mnoho z zvědové v Itálii av zemích oltri dvanácti, kde jsem udělal práci na celý život. Jeden z mého osobního účtu na surový Vyhledávání: Užitečné, vzdělávací, ale snadno manipulovat a omyl těch, kteří ho následovali do pokrytecké způsobem v současné době používány. Guy je jedna věc instruktor, druhá je pedagog. Stěhujeme se hodně průměrných instruktorů, velmi málo pedagogů. Takže skautské hnutí definován svým autonomasia vzdělávacího hnutí je to, co děláte. Chvályhodné pokusy jsou samozřejmě špatné výsledky. Bohužel, často hostí skupiny pressapochisti, nezralé, arogantní, exhibicionisty, kalit základní hodnoty, které servítky metodu, což je pouze předmětem jejich osobní stánku chtějí skrýt svou občanskou a morální úpadek.
    Pokud chcete čas a sledovat blog každý tak často: Pelikán Succiso má nově otevřený dveře přece jen aby na mé pocity a své zkušenosti ve více než padesáti let skautingu skauti cvičil nejprve ve sdružení později v životě a ve Práce v kontaktu s lidmi různých etnik, kultur, přesvědčení, různá náboženství. Měl jsem to štěstí, aby bylo možné měřit, přijímat a dát něco hodně italské, Christian, občanské, nadšení.
    Bezpečná cesta a SUSP White Feather

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: -2 (z 4 hlasů)
  16. Tarcisio

    hod. dne 27. února 2012 @ 01:13

    Rád bych, pro ducha znalostí, pokud můžete získat vysvětlení od GEL: v některých částech jsem se dočetl, že gel se skládá z několika skupin, v Londýně, ale vidím vaše stránky uvedeny pouze jeden se sídlem v Miláně. Existují i ​​jiné skupiny? Díky a šťastný cesta

    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0.0 / 5 (0 votes cast)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Hodnocení: 0 (z 0 hlasů)

Komentáře RSS · TrackBack

Zadejte prosím svůj komentář

Jméno: (povinné)

E-mail: (nebude zveřejněn - vyžadováno)

Web:

Komentář:

Immagine CAPTCHA
Změna image
*


Chci být aktualizovány o případných změnách v článku beze komentář nyní

Upsaný