El Castorini t'esperen!


Obertura de noves colònies!

Colònia Aurora (Milà)
VIA S. ANTONIO 7
( en l'oratòria - al mapa )
Gianni: 333/5645743
Stefania: 338/6929644
Mirella: 334/6081750
Angèlica: 333/6352470

Correu electrònic: segreteria@tuttoscout.org

El grup en què Colònia és la vida de Llúdriga, no més de 20-22 punts. Les cabanes Castorini es divideixen en grups d'edat de 5-6 elements i "codi" de nombres, que funcionen com el grup primari. La colònia és una estructura elàstica en la composició i la durada, en no ser capaços els nens a aquesta edat per tenir un sentit de pertinença a un equip, el Colònia, que també no desitgeu carregar massa responsabilitats de la major Castorini. D'acord amb la tradició Scouts, Castorini tenen la seva pròpia llei ("La llúdriga és feliç perquè ell és molt treballador i amic de tots"), el seu pacte (l'equivalent de la promesa: "Em comprometo a ser un amic de Jesús, a estimar tothom i fer totes les coses bé ") i el lema" Junts ".

Aquests conceptes s'han dissenyat pel que fa a l'edat, d'acord amb una evolució dinàmica de l'educació. En particular, no hi ha pacte de la promesa, perquè el segon terme s'indica el compromís de personals morals 5-7 anys impensables, el pacte, el que significava el compromís de fer que els altres i amb ells, en canvi, ha demostrat comprensible per als nens.

La història que serveix de suport al món simbòlic és "Els amics del bosc", una història de i els homes d'origen canadenc. Colònia és el símbol de la Big Brown Beaver, ficat en la realitat, té una mica de la funció dels tòtems i que és mimat i tractat com un veritable caràcter dels nens.

El ' és la mateixa que la de " , però per ara això és una activitat no proporciona extrassociativa distintiu, sinó el senyal del castor. L' té una cua de castor com un senyal de penjat al voltant del seu coll, que varia en color d'acord als seus nivells. El pas (el canvi de la cua) es determina segons el període transcorregut i no per a les avaluacions. El creixement religiós és la història de la vida de Jesús, amb la iniciació en l'oració espontània i celebracions simple, però rica en senyals comprensibles immediatament als nens.

VN: F [1.9.14_1148]
Qualificació: 0.0 / 10 (0 vots)
VN: F [1.9.14_1148]
Rating: 0 (de 0 vots)
Part

41 comentaris fins ara »

  1. Pare Llop

    am el 5 de juliol de 2008 a les 15:17

    És un somni meu des de fa molts anys però ara amb dos paquets, etc, etc ... trobar els articles que es fa difícil ... però mentre hi ha vida hi ha esperança

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  2. clar bari9

    am el 5 de juliol de 2008 a les 16:36

    quan el camp? necessita ajuda una altra vegada? si algú necessita, tinc 16-30 agost poso la meva disponibilitat.
    :)
    rastrejar
    clar
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  3. Valerio (Won-Tolla Gènova, FSE)

    am el 5 de juliol de 2008 a les 16:55

    Jo sé que això és part de la realitat ... Estic fascinada, tinc alguns dubtes sobre les seves altres funcions dins d'un Scout grupop. Per a cada esdeveniment, Bona caça en la seva nova cançó!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  4. Andrea

    am el 5 de juliol de 2008 a les 17:06

    Trobar els líders de coipo és més fàcil del que penses. En la nostra colònia (llac dels làrixs, Gènova Grup 51), per exemple, va arribar a ser part de la direcció de dues persones fora del grup i un d'ells és la mare d'un nen l'any passat i l'ex munt de castor.
    En altres grups, molts líders estan fora de l'associació o persones que no tenien més intenció de fer el servei.
    Lesperianza a l'estranger (França, Bèlgica), va dir que encara no els recursos per als líders provenen de "tancs" no pot ser utilitzat per altres branques i en qualsevol cas sembla haver atret a un major nombre d'animals que es pensava.
    Concloc dient que el grup de Gènova 100 (creat per la divisió de Gènova, de 51 anys, ara és massa gran), al seu torn, planeja obrir allà una colònia, i també una mare ha donat a la voluntat de participar en la capacitació del personal.
    Em sembla que molts incidents d'aquest tipus, i no crec que altres indústries poden dibuixar caps com coipo.
    Traetene que les conclusions

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  5. L'ex Ge21 Akela

    am el 5 de juliol de 2008 a les 23:20

    No tinc experiència directa de la llúdriga, però sé de nens que estan i han estat a Gènova i la història dels pares i el que han experimentat obrir nous horitzons per a un grup d'edat que no tenia tan sols un espai i els seus moments. Estic fascinat per la manera han creat una progressió personal i una història que no té res a envejar a la configuració de la selva o el cercle.
    Comparteixo l'optimisme i les bones perspectives de trobar fins i tot els líders dels líders de la comunitat en el dipòsit pel fet que la proposta és bella i, sovint compartida per exdirigents o adults que volen ajudar.
    Una bona pista per als castors vells nous

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  6. elisa, el cricket sense preocupacions

    am el 6 de juliol de 2008 a les 00:27

    Realment interessant ...
    Jo sóc un ex líder del grup, la filla del cercle de excap, així com a líder nacional en aquesta indústria, fins i tot quan no la marieta AGI AGESCI existeix.
    Sempre he cregut que el mètode educatiu que l'escoltisme segueix, que és realment essencial per al creixement d'una persona i abans de mirar a terme en aquest tipus d'experiència, millor. Crec que aviat està previst proposar al agrupament escolta a la ciutat on visc en aquest "servei", la qual cosa és important tant per als nens i adults que gira entorn d'ells (també parlo de la mare!) ... Bona caça i la carretera en bon estat

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  7. Taz

    am el 6 de juliol de 2008 a les 00:37

    Mares -> Caps Branco / = experiència Castorini lenta ...

    I "el que estic vivint actualment a la petita rajada del meu agrupament escolta. El proteccionisme i cura d'aquest tipus de líders que pot donar seguretat, però per compensar el balanç és molta vacil · lació en la planificació d'activitats de la tropa i experiències poc "risc" o de donar al nen un sentit d'autonomia ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  8. Àngel

    Sóc el 7 de juliol de 2008 a les 08:56

    Bari .... a tots els escoltes i la província ....
    però vostè sap que en el grup hi ha una colònia de 11 de Bari coipo ja des de fa 5 anys??

    Encara hi ha poca informació dels exploradors ....

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  9. cristina

    Sóc el 7 de juliol de 2008 a les 09:20

    Sóc un vell Casorzo Castor 1, es necessiten amb urgència noves castors disponibles antics ja que tenim una petita colònia a la força per salvar .....
    La colònia ha acabat pacíficament el gran estiu de natació en el llunyà oest per buscar llavors d'or ...
    És una experiència que permet als nens a adquirir les primeres regles de l'autonomia: per tenir cura del seu equip i per reconèixer, compartir i descobrir nous sabors a la taula, accepta la correcció dels castors d'edat.
    experiències són les més acrobàtiques dels llops a través de brnaco llançar amb confiança i tranquil · litat suficient per involucrar els cadells que venen en paquets de castor.
    crunk crunk en absolut feliç i bona per nedar dues colònies de joves a l'herba.
    cristina

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  10. Maria Francesca Marroc

    Sóc el 7 de juliol de 2008 a les 09:48

    El meu nom és Maria
    Colònia Arc de Sant Martí de Torí, fa 2 anys que vam obrir la colònia i estan sent sperimetazione.
    És una experiència molt bonica, amb nens de 5/6/7 anys, funciona correctament amb entusiasme, fent coses que no se't passi pel cap que poden fer, que et donen tant, és una etapa meravellosa de la seva edat, no els milers de milions de esports dels compromisos / teatre / etc cantar .....
    Nedem (durant la nit) Terreny del camp de primavera i estiu durant tres dies a set dies
    Les aplicacions són moltes, i hi ha pares disposats a ajudar, crunk Crunk

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  11. Maria Francesca Marroc

    Sóc el 7 de juliol de 2008 a les 10:03

    Encara sóc Maria,
    afegir que és un excel · lent suport per a la rajada, que Passerano 10 coipo, amb els hàbits que han tingut èxit, es col · loquen en cercle, contestar trucades, estar en silenci quan un líder parla, la vida en comunitat, el compartir, i t'asseguro que per a un líder de grup Cadells tenen 10 exploradors ja saben la vida no és un assumpte trivial
    Bon bany
    Maria

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  12. Iván Danchielli Cap de Tropa Vicenza

    Sóc el 7 de juliol de 2008 a les 10:26

    .. Vicenza també existia anys Quatrro la colònia de llúdriga, i els líders es troben amb facilitat. Una altra cosa és l'entrenament, però estem treballant-hi amb èxit. La realitat de les colònies està creixent i això ha de ser una comunicació poc més. Nedar bé en absolut.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  13. Freddy

    Sóc el 7 de juliol de 2008 a les 12:24

    Crec que aquestes activitats no són publicitat ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  14. Fiery Leone

    del matí del 7 juliol 2008 @ 21:04

    Hola, vaig estar fins l'any passat, Baloo.
    Evidentment, és admirable i envejable, potser, si es pot rispolvere el problema, no menys important, trobar talles de la roba.
    Bona idea de recórrer a les forces de "els pares", però és important estar capacitats per al nivell d'educació, els exploradors, per evitar fer simplement recreació.
    La preocupació que tinc és:
    no es cremin una mica "i les etapes?
    Com viure els propers 4 anys de Branco?
    Sobreviu i, si és que ja estem treballant en qüestions d'edat, com podran viure l'últim any fatídic?

    Òbviament, a la boca ... o coll de tortuga a Beaver
    i bona caça.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  15. Tawny Mussol savi

    am el 8 de juliol de 2008 a les 01:03

    Gran!
    Una paraula que s'ha mantingut Bagheera profund per a mi per obrir una colònia és un valor de depredadors de caça sublim.
    Ara sóc un pare a temps complet, però seria un somni per quan el meu cadell ha va agafar la seva primera mort ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  16. Akela

    am el 8 de juliol de 2008 a les 23:11

    M'agradaria expressar el meu desacord personal. Com lloable i pot ser emocionant d'aquesta experiència, que tot just passable. A la meva ciutat, jo sé de l'existència d'una colònia (BARI), i em permeten una mica de provocació, de coll alt per complet metodològic quan l'interruptor està a la sala, ja que, a la selva, es va adonar que ser un home, però abans de un home passa a ser un castor? Potser només sigui un raig prou? Perdoni, però he viatjat per aquesta carretera.
    Feliç caça

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  17. Akela Flor Roja

    demà 10 juliol 2008 @ 19:38

    Els castors es Turbigo millor! amb els líders tan tranquil .. no és una estrella!
    AK_FR

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  18. Mirella

    demà 10 juliol 2008 @ 21:29

    Quina felicitat "per trobar tots aquests desitjos abans de l'obertura! Jo sóc una nova colònia de castors antiga Riu Gran, un cercador de ex i mare d'una petita Castorina Lupetta i un nou cadell .. L'emoció de començar amb nosaltres "Vibrar, així que espero que no sigui lent i tenia molt per repartir!
    Nens de 5 anys a partir de gairebé tots els esports i l'activitat 'i extra-curriculars perquè no els escoltes? Un entorn en el qual pot, en proporció a la seva edat "ser independent i aprendre els fonaments de com ell vol ser el nostre lema JUNTS ..
    Moltes gràcies a tots pels seus bons desitjos i els comentaris positius o no .. totes ajuden a créixer!
    Bon bany en totes les

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  19. Francisco

    demà 12 juliol 2008 @ 08:54

    La "Branca de Castorini" és útil i beneficiosa per al creixement personal?, És una pregunta per als que fa anys que tracta sobre "Castorini", que han tingut el seu desenvolupament personal, a través de les branques del Moviment Escolta, a l'edat adulta .

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  20. Malak

    demà 14 juliol 2008 @ 15:17

    Amb la Scialandro coipo som i després s'acostumen a l'exploració des de la infància ..

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  21. Àngel

    demà 14 juliol 2008 @ 16:29

    les opinions dissidents en la resposta de Bari all'akela metodològic castorismo ....
    ... "No es pot giuducare el que no sé" ...
    tot i la colònia de coipo és bari durant els últims 5 anys, i malgrat la presència d'una assemblea regional, i ningú l'hi diguis a ningú, tot i les trucades, s'ha acostat tan sols a aprendre una mica més o veure amb els propis ulls el que fan El coipo ....
    Així que els convidem a la nostra presa, per descomptat, l'any que ve, no per dissipar els seus dubtes, però si més no per veure el que estem parlant.
    Vingui a veure alguns bonics!
    Àngel

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  22. Maria de Roma

    demà 14 juliol 2008 @ 18:04

    Bona tarda tots! Sóc Bagheera de Roma 123 i llegir els diversos comentaris que he una mica borratxo i una mica de curiositat enceses. Vaig conèixer un Castorini geuppo el Circ Màxim a la reunió d'uns pocs mesos enrere. Bella amb el seu tòtem de castor! Eren una petita comunitat! Em vaig aturar a parlar amb els castors vells (que havia vist, ja que va jugar la llúdriga) i es van mostrar entusiasmats amb l'aventura i la por de les criatures tan petites, però ja va demostrar la seva personalitat. Admiro molt als que van iniciar aquesta aventura i potser en el futur anem a obrir una també!
    Bona caça a tots!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  23. Catia

    demà 15 juliol 2008 @ 16:25

    Hola a tots! Jo sóc la mare d'un nen de 6 anys. Pot algú dir si hi ha colònies de llúdriga a la província de Rimini i com puc contactar amb ells? A la xarxa he trobat res i no conec ningú que em pugui donar informació. En cas de resposta negativa, que també estan disposats a "allargarmi" a la província de Pesaro. Moltes gràcies a aquells que em pugui ajudar!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  24. Iván Danchielli Cap de Tropa Vicenza (Gran Ós Blanc)

    demà 20 de juliol 2008 @ 09:40

    Jo li diria al seu germà Scouts Akela elle a Bari sobre les seves preocupacions: BP Un dia, durant una reunió de líders, va ser acusat per un d'ells no acatar les disposicions de la seva proposta i després la mateixa BP-burst (!) "Al diable amb les regles, en diuen un experiment" (al diable amb els reglaments, en diuen un experiment!). Crec que prou per entendre que tant l'home i l'esperit de l'escoltisme. Una abraçada fraternal.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  25. Antonella

    del matí del 3 setembre 2008 @ 15:39

    Crunk en absolut, són Blueberry, antigues colònies de castors castors "feliç", Aquila2 del grup.
    Perquè quan creus que estàs parlant dels assentaments només als elements que es treuen a les diferents unitats? La colònia del Aquila2 existeix des de fa gairebé 5 anys, el personal de la Vella té 2 Beaver "mares" com un dels "Silver Beaver", un sentinella antiga abans de servir, i ara és un líder amb la tecnologia patentada "Llúdriga Plata, un ex Rover (estudiant fora de casa), que va treballar inicialment i després va decidir quedar-se. El problema és, com està escrit per Angel, que la majoria en realitat no vol saber més sobre la nostra indústria! Crec que per als nens aquesta és una gran oportunitat per entrar en el joc, tenint en compte que ara els nens de 5 anys ja no són els que tenien 5 anys fa 40 anys! D'altra banda, som colònia recentment i no de text, però demano als líders d'altres grups que han començat el seu viatge explorador coipo, la llúdriga a Itàlia hi ha més de 20 anys (vegeu el Torino 101 :-)!)
    Per Akela, una mica d'escepticisme, jo anava a preguntar: Per quant de temps emprat en el ramat als nous nens per integrar-se amb altres cadells? Els castors Abitutini han adquirit, per no parlar d'alguns dels que saben "el paquet, perquè potser de vegades es relacionaven en un camp o una sortida, això significa tenir temps per altres activitats més divertides i creatives :-). Crunk crunk NEDANT TOTS I BON :-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  26. Girafa sensible

    am el 13 novembre 2008 @ 21:30

    Bon camí en absolut, són una associació de Vigevano 1, el FSE.
    Vaig veure que vostè també té la Castorini, és una bona idea.
    Estem planejant, esperem el millor. :)
    Salutacions fraternals ...

    Girafa sensible Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  27. Gianfranco

    am el 16 novembre 2008 @ 12:02

    El problema de la llúdriga no és fàcil. En primer lloc, crec que són un quart (o cinquè) la branca del Moviment Escolta, fins i tot si es tracta d'adoptar un tipus de mètode inspirat a explorar, però jo preferiria que l'edat adequada de la política educativa. Tenen l'avantatge / benefici de la creació d'una reserva de futur dels Cadells / s, i és sens dubte una necessitat sentida pels pares. És sens dubte és un plaer per als nens i la participació i, igual que tots els centres comunitaris per als nens / i, i, a més, té l'avantatge de ser .... Lliure. Ell té dos grans riscos al meu entendre entre ells. Per arribar a ser una mena d'avantsala de les activitats lupettismo anticipant i eines, i després amenaçant amb treure Branca al seu element de novetat i rellevància per als nens 7-11 anys. I per tant, empènyer els Cadells a una branca d'activitat i eines d'anticipació exploradors de la indústria .... A més, els caps d'coipo és probable que se senti el grup de mainadera, i per superar una raó més per anticipar les activitats lupettismo perill, i l'Escoltisme en general (uniforme, promesa, regles i cerimònies ....). Tenint en compte i tractar d'evitar aquests riscos (ja molt fort en un sector dels cadells, que inclou nens / i 12 anys) és possible que Castorini són un servei útil a les famílies i un dipòsit per al paquet. Però anem a anar amb compte de no ampliar massa en el mètode escolta, potser per als nens de 3 a 5 anys i adults d'entre 18 i 75 .........

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  28. Antonella

    am el 17 novembre 2008 @ 10:06

    Estimat Gianfranco, deixa preguntar: "Abans de donar crèdit a les seves declaracions, que has de fer que llegir o explicar la metodologia de la llúdriga?" Jo no crec, donada la manera com parlen.
    Potser vostè ha de saber que "Old Beaver" les mares i els pares no estan avorrits de la vida habitual que es decideixen a fer de mainadera dels fills dels altres. El castorismo té la seva pròpia metodologia, i els líders de la colònia encara cal fer un procés de formació com el de les altres branques i al final d'aquesta s'obté de la colònia el cap de la patent (d'un any de passantia en una sucursal, una PODEM metodologia i, després d'un any, SOM una verificació, a continuació, treball final).
    El castorismo és un mètode que ha demostrat per més de trenta anys, sabia vostè que a Itàlia, algunes colònies estan vius durant més de 20 i, en alguns grups, molts líders Scouts mateixos eren coipo! El castorismo va néixer al Canadà, en molts països del món és oficialment el quart poder: Austràlia, Nova Zelanda, França, Anglaterra, EUA, Antilles Holandeses, Índia, Bahames, Perú, Guatemala ... Vols seguir :-) La tesi de? M'he basat la seva metodologia en la internacionalització de castorismo ... i llavors, per què no estendre el mètode dels exploradors d'entre 18 i 95 anys? Hi ha una edat per aprendre coses noves i noves experiències?
    Una última cosa: qui va dir que el coipo són els jocs dels Cadells de Chicago o el departament ... Alguna vegada has vist una colònia "a la feina" ... Si vols una mica de diversió i de conèixer una mica millor, us invito al? colònia on jo estic, vaig a introduir els castors i altres ancians en cap moment entreu en un món de fantasia! Per obtenir més informació, potser jo pugui ajudar :-) Crunk en absolut.

    PD: ho sento, però si el coipo són el viver dels Cadells .... Els Cadells són els vivers del departament?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  29. àguila blanca

    am el 17 novembre 2008 @ 14:40

    El meu grup dels 7 ° Caltanissetta són el coipo deu anys, avui dia, alguns r / s que es prendran la sortida han estat castorini.Sicuramente hi ha poca informació, és a dir que de vegades som líders una mica reticents a les coses noves, fer judicis i comentaris inappropiati.Prima també a l'alegria fondo.Con pena conèixer, vaig assistir a un moment en coipo al bany l'estiu passat, una experiència fantàstica, és el cap de la colònia qust'anno. Veure per creure. Crunk Crunk en absolut.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  30. Gianfranco

    am el 17 novembre 2008 @ 19:47

    Benvolgut Antonella,
    Em sento fort en el paper d'advocat del diable, però si tothom està tranquil bo és això? Així que ...
    Per descomptat que he llegit diversos materials sobre la castorismo (terme malament, millor és la llúdriga ...), inclosos els camps de rodament de la formació, i estic convençut que s'està convertint en un mètode valuós per a l'educació dels nens de 5 a 7 anys. Personalment, estic menys convençut que, encara que sens dubte va inspirar a explorar, a seques pot ser anomenat un mètode escolta. Tal requisit previ, així com a un altre nivell, és el mètode de cadells de branca. Amb això vull dir que el mètode és només per explorar els exploradors branca? Doncs bé, el discurs als extrems jo diria que sí. I no només és que va néixer d'aquesta manera, sinó també pel grup d'edat 11-17 anys que el Moviment Scout forta influència en la formació del caràcter i es pot parlar de "la formació de bons ciutadans." Estic d'acord que és simplista parlar de la guarderia i en què els cadells de llúdriga, els exploradors, però, mentre que la branca té la seva pròpia autosuficiència metologica està seriosament el nostre treball en la branca dels Cadells (i coipo) en perill, o terres en l'experiència dels Rangers de sucursals. (PD: Per als Cadells de sucursals de BP han de preparar als nens a ser bons exploradors ....) La meva preocupació és que enmig dels castors, les formigues, lupette, coccinelli, marietes, els esquirols i qui sap què més, es perd de vista el Scout Baden Powell d'inventar el que és nou i actual Pinco Pallino. I sens dubte és bo que metodològicament parlant coipo és el que fa que les eines per fer-ho bé, però el risc és real al meu entendre, la roda lliure cap amunt. Sovint els temps que s'acosten. Sabem que avui en dia amb els nuvis de 7 a 12 anys i el sexe és cada vegada més difícil parlar de les necessitats de desenvolupament. Però estic segur que els líders van a fer els seus millors castors. L'important segueix sent al meu entendre, per defensar el punt de vista metodològic de referència. I els que actualment no es poden Escoltisme per a Nois, els Cadells i el manual del llibre dels líders. La resta és l'experimentació.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  31. Antonella

    am el 18 novembre 2008 @ 17:06

    Estimat Gianfranco,
    Estic d'acord amb vostè quan afirma que el mètode és explorar els exploradors la indústria, de fet, tothom parlant: castors (coipo), cadells (Cadells) exploradors (escoltes), vehicles d'exploració.
    Estic d'acord amb vostè en que tot el que està posant a prova ... però fet amb serietat i compromís. El castorismo representa la fase inicial de la ruta, d'acord amb les regles pròpies, adaptades a l'edat jove en particular. El punt de referència és el mateix per a tots: "començar" l'home i la sortida de la dona.
    En realitat, tots parlem el mateix idioma i hem d'estar agraïts a BP, que en temps molt difícils, tot i ser un militar, encara que els nens eren només els nens ... (sense drets o obligacions), va tenir la intuïció correcta, anem a un tresor increïble que encara avui, com jo ho vaig llegir i ho vaig rellegir, em sembla terriblement actual!
    Gràcies Ginafranco per aquest intercanvi d'idees, jo estava molt content ... la invitació de venir a la colònia segueix sent vàlid: que són la presa de "Beaver feliç" grup AGESCI L'Àguila 2. Crunk en absolut ... Blueberry ;-)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  32. Gianfranco

    am el 2 de febrer de 2009 a les 11:22

    I qui diu que la Polis és inútil i que el debat és un fi en si mateix? Dissabte que ve serà la primera reunió de Castorini de la nostra associació. I gràcies a Antonella i altres intervencions, sense perjudici de les opinions expressades, s'acosta als nous petits el meravellós món de l'escoltisme. I és una Bona caça a tots aquells que respecten la llei.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  33. Antonella

    am el 2 de febrer de 2009 a les 15:59

    Estimat Gianfranco, un bon bany primer per la seva colònia (com es diu?), Pensem que el proper dissabte anem a sortir "pactes", tenim sis cadells que ja no són a la pell, bosses de dormir s'han preparat.
    Déjame saber com ha anat. Crunk a tots els castors Old Colony :-) Nabiu

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  34. marcar

    am el 3 de febrer de 2009 a les 02:35

    Hola a tots sóc un líder de la inserció de l'empresa ages.mi en el seu discurs per dir el nostre punt d'arribada efectiva. des de fa molts anys tenim colònies de castors en gairebé tots els grups. Aquest any he de portar a una noia prop de la sortida que ve de castors ... ovveeo és ja de 13 anys dels escoltes de la vida 20. Però ara aquesta noia es un'eccezzione. en el sentit que tots els castors del seu únic any en què s'ha mantingut fins a la sortida. en grupppi altra el que puc dir que només el 2 o 3 provenen de la meravella rover colonia.Mi si tot el compromís dels dirigents i treballadors que treballen a la colònia no podia ser millor gastat en la tropa del barri o de l'empresa.

    bs

    Marca

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  35. Antonella

    am el 3 de febrer de 2009 a les 17:03

    Benvolgut Marc,
    Jo no diria que és una pèrdua de mà d'obra, perquè (i aquesta és la meva opinió personal!), Encara que he deixat un sol gest o un somriure, o la memòria de la producció en particular a un dels meus castors, ja és un èxit , sense importar el camí que prendrà "créixer".
    Es diu que un es cansa perquè va començar massa aviat, els factors són molts i els nens d'avui estan envoltats de moltes oportunitats ... de vegades el problema és que els pares no creuen que és fàcil aixecar d'hora els diumenges perquè el seu fill té una " de sortida, o participar en un dinar comunitari, quan vols estar en un altre lloc, o ... i no perquè es fa en la vida social del seu fill, sinó perquè més i més sovint s'arriba a dissabte per "tenir la pell" i potser el concepte de família és estar junts a casa.
    No és només una qüestió d'elecció, sinó també amb la passió de "P" majúscula; @ s de nosaltres perforar la passió dels nostres líders, així com als pares als seus fills, amb les nostres somriures (fins i tot en les dificultats ...) les nostres accions i aquest no perquè siguem "els borratxos pobres" sempre feliç, sinó perquè creiem en el que fem, així que no es desanimi: tot el que fem és una pèrdua de mà d'obra, és un bell joc, el joc de la vida que ens convertim en cançons, focs artificials, vigílies ... tenim el privilegi, no et sembla? Fins i tot si vostè pren altres camins, altres direccions, vostè pot estar segur que tots recordaran almenys el crepitar del foc, mentre que mirant les estrelles i els plans van fer junts ;-)
    Una bona forma! Blueberry.)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  36. Tarcisio

    am el 4 de febrer de 2009 a les 02:51

    Què tan cert, quantes vegades a la cara dels líders de l'escassetat de recurrents que li demanem "així que el tanquem? la rajada, llavors és més fàcil d'obrir, ens centrarem en els exploradors, la branca del Príncep, i el vehicle que ens pot donar als líders ', i llavors ells són les dents més estrets i va continuar amb les 3 branques, però .. el dubte es va mantenir. Aplicables a determinades dades en brut descalços són molt pocs, si més no en el meu grup, els Cadells d'arribar a mòbil i el malestar té a vegades. Però també ens preguntem: estem segurs que si no hagués Branco que obre la porta a les comunitats on operem, sens dubte ho faria a continuació, també els més o menys uns pocs exploradors i els rovers. Potser el veritable problema amb la forma de tenir una bona continuïtat, entusiasta, però pot estrènyer sovint, els líders i educadors la bona mà i veure un dia per cridar a 2Luupi coll, els llops, els llops. " Bona caça a tots i bona forma .. projecte d'educació global, aquesta ruta bonica, però un repte que segueix a la divvenire d'una maqueta mòbil.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  37. Andrea

    am 6 maig 2009 @ 10:08

    Pot ser podem i hem de preguntar per què BP L'escoltisme no ha proporcionat uns 6 a 8 anys?
    Potser perquè no era necessari?

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  38. tarci

    am 18 maig 2009 @ 00:56

    Sincerament, no ho sé, però BP relectura de diverses intervencions Em sembla que agafar un de la seva gran agilitat mental, que potser, per a mi, era la veritable força del seu missatge educatiu. I "vostès es va iniciar amb l'edat dels exploradors i els homes, però no a Xile es va sorprendre quan es va trobar amb una sorpresa al front dels exploradors, va aprofitar l'oportunitat. I així va ser sempre oberts a les noves necessitats, els Cadells, rover, van néixer més tard. A mi em sembla que està enfadat més d'una vegada davant de la rigidesa de les normes i va reiterar que ell somiava, i va presentar una moció, perquè crec que la societat està més oberta a les innovacions, les diverses empreses, incloses les d'exploració desenvolupada. Jo sóc un creient, sinó de la cultura secular, on la laïcitat s'entén com l'integrisme antítesi, i estan desconcertats per una lectura dogmàtica del Moviment Escolta. Potser hauríem de mirar més a la societat, les seves necessitats i relacionar-ho tot amb les nostres habilitats, no amb un enfrontament ideològic.
    PS Al meu grup hi ha coipo i per ara no ens plantegem la pregunta: per què no tenim líders, especialment dels tres poders "oficials", però no s'exclou a priori un no-res. Bon viatge

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  39. cristina

    am 25 maig 2009 @ 14:31

    volgut,
    sono un vecchio castoro che ha appena concluso un faticoso anno di attività con l'ultima nuotata prima del grande campo nazionale che vedrà la mia colonia imbarcarsi per l'arcipelago dei diritti dell'infanzia e dell'adolescenza… è con gran rammarico che non ci posso andare anch'io….
    Negli anni in cui bp ha pensato allo scoutismo i bambini di 5/7 anni avevano famiglie più strutturate e solidi valori condivisi da un'intera società.
    ora le nostre famiglie sono modificate e spesso ai bambini di questa fascia di età viene acquistato il cellulare, ma non li si lascia giocare a palla o con un po di accqua e farina…
    vi prego per quanto sia faticoso fisicamente ed emotivamente non dimenticate mai che il castorismo è un'occasione unica per viere in piccolo i grandi valori della pace e dello scouting a cui tutti hanno diritto…
    e se nonavete da fare il 7 giugno raggiungetemi a casorzo alle 15.00 e giocheremo con gli aquiloni…
    crunk crunk
    il vecchio castoro
    cristina

    VA:F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA:F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  40. Antonella

    am maggio 25 2009 @ 16:57

    Forse ci si può e si deve domandare del perché BP non ha previsto uno scautismo dagli 8 ai 12 anni?
    Forse perché non ce n'era bisogno?

    VA:F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA:F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  41. aquiladeglialburni

    am giugno 7 2009 @ 23:29

    Il mio non è un commento ma un invito: mercoledi 24 giugno, invito per tutte le Colonie di Castorini di Torino (è festivo per Torino, ci sono i festeggiamenti patronali) o anche per singoli castori con le famiglie, per una giornata in mezzo al verde.
    Ritrovo alla Base Scout “Adventure Park” in riva al Po (Corso Casale, ingresso dell'ex Zoo, ex Experimenta). Il programma della giornata prevede il ritrovo in bicicletta alle 9,30 ee una escursione in bicicletta lungo la Ciclopista del Po alla scoperta del grande fiume e un intero pomeriggio di giochi, animazione e avventura. Bisogna iscriversi prima. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) oppure jamborette@email.it

    VA:F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA:F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)

Commenti RSS · TrackBack

Si us plau, introdueix el teu comentari

Nom: (requerit)

E-mail: (no serà publicat - requerit)

Pàgina Web:

Comentari:

Immagine CAPTCHA
Canviar la imatge
*


Vull estar informat de qualsevol canvi en l'article sense deixar cap comentari per ara