Joves Exploradors Lombardi (GEL)


Joves Exploradors Lombardi

La nostra associació, la GEL - Young Lombardi - va ser fundada el 1995 pels líders amb més de 20 anys d'experiència secular scautistica. El gel té molts membres dividits en quatre branques: la Castorini a partir de la seva aventura a l'edat de 5 anys, els de 8 a 12 anys, els de 12 a 16 anys, el Rover 16 a 19 anys i finalment (però no l'última!) el quart poder, format per adults, amb el propòsit de realitzar activitats scaustistiche per a totes les edats.

Les activitats que directament s'inspira en tots els ensenyaments del seu fundador, , en particular, es busca el contacte directe amb la natura, començant com una pràctica predominantment pedagògica. Practiquem molts aspectes de la vida a l'aire lliure, ensenyant als nostres nens la techiche principal de la topografia, el pioner de Campisme, sense descuidar l'activitat física.

Federació italiana de Moviment Scout
Membre de l'Associació de FEDERSCOUT

L'objectiu principal de la nostra associació segueix sent ser "bons ciutadans del món", destacant les qualitats individuals per fomentar un comportament responsable des de molt jove. El GEL svolgele seves activitats al seu campament escolta al nord-oest de Milà, a les fronteres de tres parcs de la ciutat, és l'únic grup a la ciutat que disposen d'una zona envoltada de zones verdes, amb un munt d'espai per viure La vida Scout.

per a informació
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.14_1148]
Qualificació: 6,7 / 10 (3 vots)
VN: F [1.9.14_1148]
Valoració: 2 (de 6 vots)
based on 3 ratings Joves Exploradors Lombardi (GEL), 6,7 de cada 10 basat en 3 valoracions
Part

16 comentaris fins ara »

  1. Pau

    demà 13 juliol 2008 @ 11:41

    Veure a totes les associacions escoltes que es presenten en l'últim any, sincerament preguntar-se quina és la raó d'aquesta proliferació. Sobretot tenint en compte el fet que molts grups són cada any en les dificultats per trobar tots els educadors han de seguir treballant.

    Què és aquesta falta d'unitat?

    Pau, de Trieste
    (D'una ciutat on hi ha associacions massa)

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Valoració: 1 (de 1 vot)
  2. Iván Danchielli Cap de Tropa Vicenza (Gran Ós Blanc)

    demà 23 juliol 2008 @ 14:14

    Benvolgut Pau, Trieste, 13 de juliol, la causa d'aquestes divisions és simple: hi ha gent que està cansada de ser absurd que les ordres de servei de la seu. Alguns exemples valen més que mil paraules, alguns grups comercials "més" s'ha ordenat el cessament d'operacions perquè no hi ha figures masculines de "cap", sempre que siguin de figures femenines, se'ls va prohibir assistir a la Santa Missa en la pena d'uniforme de l'expulsió, donada la "confessió" de l'Associació (no multi-fe), la designació ha de determinar el "Comitè Central", independentment de les característiques de la persona que operi en les sucursals, i les activitats entre nens i nenes han de mantenir com a mínim 3 milles, prohibit perquè no educativa secció de camp, només permet que els camps de la unitat, encara que només 4-5 articles, per descomptat, a les altes muntanyes i amb un compte de només 19 anys, amb dos anys d'experiència, frases com " Jo sóc el comissari i el dipositari del Mètode "(4-5 anys d'experiència en comparació amb 45 dels presents a la reunió ... i així successivament. Espero que tant per tu per entendre la dinàmica que el preocupen. Creguin-me, en lloc d'un pluralisme que una Federal mètode coercitiu i centralitzat en el qual es prohibeix qualsevol tipus d'opinió per una "intel · lectualitat" a prova de tontos. vaig començar a respirar exploradors alegria, després de 45 anys, només en la Federació. Finalment, recordar les paraules de BP impugnades pel seu cap (! ) per la seva proposta de "contra" el Reglament "Al diable amb les regles, en diuen un experiment" (al diable amb els reglaments, en diuen un experiment!). Et fa pensar.
    PS: En tres anys a partir del compte l'establiment de 80 membres (amb 8 líders escoltes) que podrien haver format part de la CNGEI secció si només els "líders" ha estat més previsors i menys defensiva. Paraula clau: "ment oberta".
    Bon viatge.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  3. Mark (Fawn Enginyós)

    demà 26 juliol 2008 @ 13:15

    Malauradament, ... Parlo del cap AGESCI i llegir aquests comentaris que estic molt impressionar de com operen les organitzacions "germanes" d'Itàlia. Més enllà de tot, la idea era massa pesat confessionari a la nostra societat, però davant de certes coses, jo estaria de tornada per ensenyar els valors de l'explorador dels nens amb la llibertat d'expressar tots els valors del dret i la promesa ... que, afortunadament, que puc en la meva relació!
    No obstant això, la proliferació no ajuda ... les idees han de començar tot d'exploració per part de BP, no té sentit que hi ha diferents interpretacions de 1000 el mètode ...

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  4. Iván Danchielli Cap de Tropa Vicenza (Gran Ós Blanc)

    demà 27 juliol 2008 @ 21:17

    Benvolgut Marc, estic d'acord amb tu i compartir els seus pensaments. A la nostra Associació, que no es distorsioni, però el mètode es porta a terme la recerca contínua de les fonts originals del pensament de BP crec que sé prou bé. Només he parlat dels errors de CNGEI vinc i sé molt bé, res. Les entitats locals molts no estan disposats a donar la seva pròpia interpretació de cada mètode, però només la investigació i establir una gestió independent de les seves organitzacions, ho repeteixo: LA GESTIÓ DE diària, lluny dels errors abominables que he enumerat. En això estem molt a prop teu i de mi. El mètode no té res a fer. Scouting funcionament original, amb nosaltres, no hi ha perill, de fet! Una abraçada i una encaixada de mans. Bon viatge. Gran Ós Blanc.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  5. Diumenge de la carabassa

    demà 30 juliol 2008 @ 14:37

    La impressió és que l'escoltisme "laic" està en plena decadència. Les desercions i les desercions són ara una cosa que difícilment pot ser definit com una cosa sense importància.
    A Trieste, Gela, Taranto, Vicenza, Massa-Carrara, Manziana ha sortit de la casa comuna per escollir nous camins.
    En els altres anys han fet (sards escolta, GEL, Assoraider)
    Perquè una associació que compta ja amb prop de 11.000 registrades això no pot ser descrit com el resultat de "personalisme" que de la desunió o pèrdua del coneixement.
    Els problemes poden ser substancials.
    La gestió d'una associació, així com l'estructura són les filles dels valors que encarnen.
    La deriva de l'Associació de Scouts laïcista més secular és visible per a tothom.
    De fet, em va cridar molt l'atenció el canvi en la llei de la pressió arterial. reemplaçar a Déu amb els Cadells en una espiritualitat genèrica, d'edat molt nou, en virtut d'això ve el següent pas sense dubte afectarà a la modificació de la Llei Escolta i el paper de cap d'unitat, que pot ser, per què no, encara que no heterosexual.
    La resta ha de ser coherent amb les seves idees.
    Espero que l'històric i l'ideal CNGEI multi-confessional, pluralista i oberta, laica, pot Per ser un mantingut i preservat pels que decideixin mantenir-se al marge que vol seguir en directe, i el proposarà.
    Intenta mantenir-se units, no disperdevi.
    Déu sap el que es necessita avui dia a Itàlia, un lloc de canvis d'immigració i culturals d'una secular d'Escoltisme, forta, ben estructurada i ferm en els seus ideals acomodar els estudiants que no poden ni tan sols italians, en la complementarietat (no) la seva oposició al confessionari.

    Laboriós Germano

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Valoració: 1 (de 1 vot)
  6. OldStoneGrizzly

    Sóc el 7 d'agost de 2008 a les 00:49

    Bé, amb tota honestedat, no veig què hi ha de dolent en un cap de tropa no és recta ...

    no tenen idees preconcebudes?

    I després, tota aquesta xerrada de "retorn a BP" per a mi és una mica 'estrany. Quin va ser el propòsit de BP en la fundació dels Boy Scouts? Proporcionar als ciutadans del Regne Unit que podrien ser portadors útils a la societat, i activa de valors coherents amb ella. Bé, fem una pausa per un moment: com ha de ser, avui dia, un bon ciutadà? Un fonamentalista religiós, sigui quina sigui la religió que sigui, seria un bon observador i un bon ciutadà? Quina societat volem per al futur? Els valors que eren adequades per a l'Anglaterra post-victoriana són útils avui en dia?

    Fer-se aquesta pregunta no és una blasfèmia, crec ...

    Bona caça

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Valoració: 1 (de 1 vot)
  7. Diumenge de la carabassa

    am l'11 d'agost 2008 @ 24:08

    No tinc prejudicis, però jo no entenc per què els catòlics van a missa, si CNGEI amb l'uniforme CNGEI són expulsats per l'associació (pel que se'ls diu pel gran ós blanc).
    això és un error o malentès?
    (Espero que l'ós gran de color blanc exagerat)

    Alemany laboriosa

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  8. Tarcisio

    am el 12 d'agost 2008 a les 00:32

    Encara estic CNGEI, però són els líders i educadors que creuen que cada vegada més dificultats per a la seva estada a l'associació. No comparteixo l'opinió del seu gran amic l'ós blanc, amb qui vaig compartir més d'una dècada de pertinença a CNGEI Vicenza, sense que s'expulsa quan s'assisteix a un servei religiós en uniforme, sinó també al meu entendre, el CNGEI és voluntària o No hi ha marxa a l'associació dels no creients, per no parlar dels ateus. En el meu temps als líders escolars proponovena "una pausa en l'activitat" per permetre la participació en serveis religiosos, avui és el meu últim informe que els líders van advertir que aquells que vulguin assistir a la missa d'anar a missa com de costum a les 8 am, abans s'inicia l'activitat. Desafortunadament no hi ha una enorme escassetat de líders i, o bé es tanca o canvia tot el grup (com Manziana, Massa, Trieste (2), Taranto, etc ... O amb l'esperança hi ha la promesa de nous cadells inicialment havia desaparegut. La paraula de la promesa; el nostre millor esforç, la "seca" si som família de Déu-casa, i després va entrar amb girs, per indicació-l'obligació per part de la OMMS, però no és sempre l'expressió "Prometo estimar-te ...." Què és tan poc l'amor per treure'l de la secular de ball ... fins i tot ara em compromet a dir. És per això que després de 24 anys com a cap CNGEI l'esperança en la possibilitat de canviar la data sense danyar als nois que els líders sovint són Mario Mario Rossi i Rossi .

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  9. Iván Danchielli Cap de Tropa Vicenza (Gran Ós Blanc)

    del matí del 4 setembre 2008 @ 22:15

    Jo era el cap adjunt del Departament al Jamboree al Japó el 1971 i en la Conferència Mundial sobre la bona Marzot Aldo presentar el seu projecte de la quarta branca de la "Raider" (post-rover escoltes adults joves ..). Va plorar escàndol a CNGEI Marzot i va ser obligat a aterrar el ASSORAIDER. Podria citar molts altres exemples de la intransigència de la meva associació d'origen, l'últim dels quals és el següent: la nostra oficina és atesa per tots els grups de totes les associacions, és un bell lloc per les activitats escoltes, menys que el CNGEI de la nostra ciutat ... no existim per a ells. Scouts i germans que tenen cura l'un a l'altre el que pensem els joves sobre les famílies. La resta és la controvèrsia estèril. Un ideal universal abraçada a tots. Bona caça i la bona forma.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  10. Tarcisio

    del matí del 8 setembre 2008 @ 23:34

    Benvolgut gran ós blanc em recorda a Ivan el Terrible, escombrar amb tot. No és del tot cert que tots els de la seva secció primera de les quals han estat el meu primer comissionat, se m'ha oblidat .. que va venir a fer les promeses dels cadells de vostè i jo hem ofert més de l'hospitalitat, les seves insígnies i un llibre de contes de fades publicats per vostè. Ja saps que estic d'acord amb vosaltres sobre alguns altres temes, però com en tota organització, divergeixen. Per desgràcia, però afortunadament per a mi també, de vegades és millor separar la més serena i seguir a una nova ubicació, en lloc de seguir a la casa de pizzicarci. I quan dic millor vull dir l'exploració com en aquest cas, ara hi ha 70 nens que experimenten els caçadors de l'alegria del missatge. Potser això és més d'un símbol.
    Bona caça - Ruta - Camí

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  11. Marc Sabatini

    am el 17 de setembre 2008 @ 05:39

    Sobre la proliferació d'associacions escoltes autònomes, en el moment actual crec que hem d'apreciar que, en adoptar la filosofia de l'antiga Xina, "pot ser un desastre, pot ser una benedicció." Per descomptat, l'abandonament d'una carretera que sembla ja no és factible per obrir els camins implica una falta greu, un període de dol, superar-lo, prendre la iniciativa. Això no passa cada dia, no tots, però passa més i més coses és que la gent frequente.Non amb estómacs dèbils o sense estructures internes.
    El ateu deriva, laïcista més de que s'està duent CNGEI que va començar fa poc a convertir-se en l'associació dels no creients és una de les raons que causen la deserció de tot el local. Estic perfectament bé amb Mimmo carbassa AGESCI recordant que, per altres raons, que estan en millor situació pel que fa a les desercions.
    Cal dir també que la recerca de l'auto-associativa estructura està determinada per alguns anys per un comportament burocràtic (com un "poder per acabar") o, pitjor encara vanitós i arrogant d'alguns nivells associatius, amb el suport d'una interpretació esbiaixada de les regles són massa rígides (la llei és per a l'home i no al revés). Això passa, crec, perquè amb arrogància tendeix a conrear les ambicions de monopoli de l'Associació avvilendo de l'Organització del Moviment. Referent a això, recordo el bon article a la revista del senyor Romà Nicolini AGESCI "BP començaria a Brownsea? "Scout-PE N º 13 del 6 de juny de 2007. Nosaltres, a San Casciano in Val di Pesa, Florència, per això que ens vam anar AGESCI optar per un Moviment Escolta de conjunt associatiu i autònoma i federada en la pressió arterial FederScout dient:
    "El nostre objectiu és descentralitzar
    la gestió del Moviment
    tant com sigui possible, de manera
    per evitar la burocràcia
    i per donar el màxim
    de l'autonomia democràtica
    a les estructures locals.
    No som tant una organització
    Com la fraternitat,
    moguts per l'esperit i
    la llei no escrita de la lleialtat,
    en comptes de per les normes i
    reglaments impresos ".
    Al final, i amb això acabo, és sentir l'esperit del moviment que és únic i tots som germans, que observava des d'una distància d'expressions
    organització en les diverses formes d'associació.
    A tots d'una manera fraterna!
    Marc Sabatini President-SCOUT GRUP PROMOTOR

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  12. Stephen Montserrat 1 Edat

    am el 17 de setembre 2008 @ 18:57

    L'anàlisi de Marc, m'he reunit personalment aquest any a Bisceglie, tracta sobre una qüestió que sens dubte, fins fa uns anys, mai es parla molt: les associacions d'escissions més "importants", l ' AGESCI, i últimament també el Assoraider CNGEI.
    Sense entrar en les proves individuals, Marc diu clarament el que són les principals raons d'aquestes divisions i jo no sóc aquí per repetir, m'acaba de dir que ho comparteixo en la seva totalitat.
    Un debat constructiu sobre el que porta a les seccions, grups, animals individuals, sinó també per allunyar-se de l'associació de membres ajudaria a entendre on som malament i ajudaria a traçar un camí "compartida" que algun dia portar a tots els escoltes en italià una federació, respectuós del que són les diferències i peculiaritats, les característiques de cada un. Vostè podria prendre l'exemple de Federscout: moltes associacions, seculars, catòlics, pluriconfessionali, històries diferents, etc regions diferents, però tots junts, discutir, comparar, organitzar esdeveniments i activitats. Crec que això es diu "explorador fraternitat"! I és una experiència meravellosa per viure!
    Jo sóc un idealista, però jo somni d'una llar comú per a tots els escoltes italians. I 'possible. Però sempre sense oblidar l'ensenyament de la BP: El Moviment Scout és un moviment. Crec que ha usat aquesta paraula de forma aleatòria, però amb un significat precís: incloure el moviment, no exclou, és continu i perpetu viatge, que millora i enriqueix cada dia!

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  13. Ángel Benassi

    am el 21 octubre 2008 @ 17:54

    El Scout és un esperit sense importar el símbol amb el qual s'exerceix.
    Com "exploradors antics" Sento haver d'escoltar els discursos que no tenen res a veure amb la fraternitat que ha d'existir entre cada un de nosaltres.
    Jo per desgràcia han tingut males experiències amb AGESCI local de la qual provenen, però no obstant això sempre estic disposat a dialogar i cooperar sempre que sigui necessari.
    Espero que en el futur les coses poden canviar, estic convençut que la força major del Moviment Escolta és també i sobretot la fraternitat nascuda de la diversitat.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  14. Ànec feliç

    am el 10 de novembre de 2009 03:46

    Hola
    MI nom és Paul Antonielli i jo sóc un Scout Grup Scout AGESCI Folignano1, jo sóc fill d'un descompte del 46 (el meu pare nel1950circa patent n º 1) en servei actiu fins fa pocs anys. Només he trobat ara a la web, però fa molt que vaig escoltar sobre tu i ara m'han dit, TOH 'aquí hi ha una altra Associació de Scouts, dopoquella Trieste també Lombard, l'associació es posarà en una mica de Bèrgam, a continuació, serà el torn de Puglia seguit pels romans al nord i l'oest de Florència.
    Em pregunto. Quin sentit té crear una altra associació de l'explorador? El AGESCI la CNGEI, el FSE no eren bones? Cito només tres del seu
    perquè són més grans i 3 també per a mi, perquè molts del mateix és cert per a la discorsoche altres et facin a tu.
    També educar els joves amb el mètode ideat per BP com un explorador de dir. Per què si vostè vol fer el servei educatiu per als nens no comparteixen la seva combinació? Què és tan irreconciliable amb vosrti seus pensaments i ideologies? Ho sentim però veig poc d'humilitat i assedegat per prendre el centre de l'escenari.
    Si BP havia arribat el moment no pensem que seria molt entusiasmats amb aquesta divisió, perquè ell sempre va predicar la germandat de Sout a tot el món i ara es divideixen en moltes associacions de mah! Hi ha prou divisions dins de l'església, ara us portem, fins i tot scout.Scusatemi d'aquesta carta pot ser una mica desagradable, però era un pensament que portava a l'interior durant un temps. A l'espera de la seva resposta vu potser un fecund treball a la carretera comunque.Buona
    En l'ànec Escoltisme és feliç.

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)
  15. Robert Marcello

    am el 10 de novembre de 2009 17:32

    Comentari:
    He llegit atentament el que els nois estan descrivint, observant, observant i comentant i et felicito perquè em dono compte en tots el desig de reunir-se i competir en idees i creences assolit maduresa. El Moviment Scout és un entorn en el qual es pot reflectir, comparar i expressar lliurement i és potser l'única cosa bona que ara podem considerar conquistat entre nosaltres. D'altra banda, és el meu trist convicció que tot a la vista i navegar sense rumb fix. No sé però crec que potser jo sóc el més veterà de tots els escriptors. Vida, vela, de gairebé 80 explorador des de 1945. Scouts d'ASCI, per rover CNGEI, a continuació, SM ALT Comissionat, cofundador dels quatre grups al llarg de la meva vida. Tres Jamboree, ara en disputa fora CNGEI. Són coneguts per alguns ignorat per altres, potser per algú tolerada si no se'ls desafia. Vaig escriure sobre les meves aventures en 150 històries, moltes dels escoltes a Itàlia ia oltri dotze països en els que he fet el treball de tota una vida. Un del meu compte personal en la matèria primera el Moviment Scout: Útil, educatiu, però fàcil de manipular i confondre a aquells que el segueixen a la manera hipòcrita en l'ús actual. Guy és una cosa que l'instructor, l'altre és l'educador. Ens estem movent una gran quantitat de professors mediocres, els educadors de molt pocs. Així que el moviment escolta es defineix pel seu moviment educatiu autonomasia no és el que fas. Intents lloables són, per descomptat pobres resultats. Per desgràcia, els grups sovint alberguen pressapochisti, exhibicionistes immadurs, arrogant, esborrant els valors fonamentals que pengen a terme el mètode, pel que és només l'objecte del seu sagrari personal per ocultar la seva fallida civil i moral.
    Si vols que el temps i seguir el blog de tant en tant: el Pelican Succiso la porta del meu acabat d'inaugurar feia només per donar a conèixer els meus sentiments i la meva experiència en més de cinquanta anys d'Escoltisme Scouts practiquen per primera vegada a les associacions més endavant en la vida i en Treballar en contacte amb persones de diferents ètnies, cultures, creences, religions diferents. Vaig tenir la sort de ser capaços de mesurar, per rebre tant i no donar res a ser italià, cristià, Civil, entusiasta.
    Bon viatge i Ploma Blanca SUSP

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Valoració: 2 (de 4 vots)
  16. Tarcisio

    del matí del 27 febrer 2012 @ 01:13

    Jo, per l'esperit de coneixement, si es pot obtenir un aclariment per part de GEL: en algunes parts he llegit que el gel es compon de diversos grups a Londres, però veig que el seu lloc apareix només una seu a Milà. Hi ha altres grups? Gràcies i feliç viatge

    VA: F [1.9.14_1148]
    Qualificació: 0.0 / 5 (0 vots)
    VA: F [1.9.14_1148]
    Rating: 0 (de 0 vots)

RSS dels comentaris · TrackBack

Si us plau, introdueix el teu comentari

Nom: (requerit)

E-mail: (no serà publicat - requerit)

Pàgina Web:

Comentari:

Immagine CAPTCHA
Canviar la imatge
*


Vull estar informat de qualsevol canvi en l'article sense deixar cap comentari per ara

Subscrit