Разпнатия, решение против истината

"Кръстът е символ на любовта, за вярващи или не, и не изисква освобождаването, не налага изречения или предразсъдъци към други религии, култури и философски", казва монсеньор Джузепе Merisi епископ на Лоди ...
Той нарича това "идеологически мотиви решение", че културното disconoscendone стойност отрича очевидния факт, че разпятието е "знак" за вярващи и невярващи. И премахването на присъствие ", която не изисква нищо друго, освен просто членки," завършва с "и още повече намалиха" един свят "вече толкова дезориентирани."
За бъдещето Tg2000, и кардинал председател на италианската епископска конференция, Анджело Bagnasco, не крие, че "решението на Съда в Страсбург предизвика изненада и недоумение в мен." Решението по този начин обясни вчера, "се появява да бъде идеологически мотивиран," решение ", че не се интересува, да уважават истината на нещата." "Не приемайте всяка сметка, например - подчерта той - на историческата истина на Европа и Италия. Дори и случаен око, Европа и Италия с обикновено точка с оглед на културата, черпят вдъхновение от Евангелието .
Просто се огледайте, за да осъзнаят, че без християнството и Църквата не разбирам "Божествена комедия", но също и най-на архитектурата и изкуството. " "Да се признае на културната стойност на разпятието, обаче, не означава, - добави той прелат svilirne религиозно значение за вяра с нейната цивилизация и култура, която генерира знаци станат достъпни до всички акционери, както е видно от богатството на националната ни история и Continental. Знакът на кръста и след това се говори на всички, дали вярващите, за когото със сигурност е знак на тяхната вяра, невярващи, за когото кръста все още е знак на пълно човешко преживяване, което има своите корени в жертва на Исус Христос. "
От друга страна, продължи председателят на ЦЕИ, "Аз не си спомням някога да е чувал някой да бъде обиден от този знак, и често се чувствах, че много хора, дори сред невярващите, просто гледа човек на кръста, които вдъхновяват доверие, за да върви напред. Защо - заключи той - и още повече намалиха нашия свят вече толкова объркан? Защо да се лиши от този знак не се изисква нищо друго, освен просто членки ». От "обида символ на религията на преобладаващото мнозинство от европейците: католици, православни, лутерани, англикани, калвинисти, "говори кардинал Джовани Батиста Ре, префект на Конгрегацията за епископите, Радио Ватикана заяви, че" истинските защитници на Секуларизмът следва да защити разпятието. "
Освен това, "на референтен до разпятието - на същия разпространител каза монсеньор Алдо Джордано, Специален пратеник и постоянен наблюдател на Светия престол на Съвета на Европа - не е риск за правата на физическите лица, но това е едно значителен принос в публичното пространство да защитава, насърчава, да се установи на правата на личността, правата на индивида. " Според епископ да Джампаоло Crepaldi, архиепископ на Триест, решението е "дълбоко погрешна", защото "изключването на религиозни символи на обществени места само по себе си е акт, който изразява абсолютизъм и фундаментализма." Това беше повторено от монсеньор Елио Tinti, епископ на Carpi: "Европа е, защото за две хиляди години Евангелието били ангажирани в историята на европейските народи" и "не разбирам защо продължават да подкопават нашата идентичност." Нито пък е един случай, архиепископ на Перуджа архиепископ Gualtiero Bassetti, ако "разпятието е на стойност за всички, има стойност на нашата цивилизация, че тези корени."
"Разпятието е символ на любов към вярващите или не и, и се не изискват освобождаванията, не се налага изречения или предразсъдъците по отношение на други религии, култури и философии," казва монсеньор Джузепе Merisi епископ на Лоди, докато преди няколко месеца едно представител на италианската COMECE епископи . Това е знак, показва, епископ на Кремона Lanfranconi, монсеньор Данте ", който никога не вреди на никого." Още повече, че според монсиньор Луиджи Негри, епископ на Сан Марино и Монтефелтро, "Аз мисля, че е справедливо да се каже, че това е волята ... подривно поведение с свирепост."
Автор: Салваторе Mazza
Взети от: бъдеща











































































Спортният център на провинция Либертас Лука
сутринта на 7 ноември, 2009 @ 24:11
Съгласни сме напълно. Има accingeremo на разпятие в нашите зали и ние ще поискаме други да сторят същото спортни организации.
Ренцо
Матю Cernison
сутринта на 7 ноември, 2009 @ 15:07
Мисля, че не е само лицемерна, но понижаването на стойността на разпятието се каже, че това не е религиозен символ, но само на културата и символ на любов за вярващите и не. Кръстът представлява Фондацията за вярващите на тяхната вяра, вярата, че Христос е умрял и възкръснал. А семейството, който не вярвам, че това има право да образоват децата си, без това разпятие е необходимо! Това би било като да принуждава Boy Scout група в мюсюлманска да вземат причастие, или да кажем един Отче наш. Добре, за нас баща ни е символ на братството на всички, не само християните, но ние сме готови да се поставим в друга, тези, които не вярват така.
Освен това, продължава на символи, традиции и такси църквата онези, които мислят, че кръстът трябва да има друго място върху сърцето, устните и умовете на онези, които вярват. Ако си направил така, християнството би отново да има смисъл да се направи мъжете не желаят да се повярва. Но не е за всеки, и за тези, които биха се съгласили, свободата трябва да остане
Марк
сутринта на 7 ноември, 2009 @ 16:08
Този документ, който висеше на входа на нашия разпнат. места scout.E "най-малко за нас, но е огромен за всички!
"Разпятието не поражда каквато и да е дискриминация. Мълчи. И "образ на християнската революция, която се е разпространила в света, идеята за равенство между мъжете досега отсъстващи. Християнската революция се е променило света. Бихме се отрече, че е променила света? ...
Знам, че няма други признаци, които дават толкова силно чувство на нашата човешка история.
Разпятието е част от историята на света преди Христа ... никой никога не каза, че всички хора са равни и братя, богати и бедни, вярващи и невярващи, евреи и не-евреи и черни и бели, и преди него никой не е казал , че в центъра на нашето съществуване, ние трябва да позиционираме на солидарността между хората ... Струва ми се, че добрите момчета, на децата, те знаят още от пейките на училището. " Наталия Гинзбург
Не би било преувеличено да връзвам на всичко това на разпятие. Има исторически оборващи. Това беше две чудовища на ХХ век - нацизма и комунизма - опипвана първо да унищожи разпятия от класните стаи и европейската история.
С цялото ми уважение, ние се надяваме, че дори и съдиите ще се научат. "Разпятието е част от историята на света"
отпечатване от Организатора ГРУПА НА скаути - San Casciano Вал ди Pesa до Флоренция през октомври 2009 г.
вид отровна африканска змия
сутринта на 7 ноември, 2009 @ 16:21
Е, ако кардинал никога не е чувал хора, които се чувстват обидени от присъствието на разпятие на обществени места, означава, че четирите посоки на света живее в една златна света и autoreferenziale.La е светска европейска култура и европейска идентичност се основава именно в настоящето " са проследили религиозното измерение на личния живот и личните. Ако местата, на религиозни символи са били там, защото то е само в местата на тези привилегировани са символи на държавата. Това просто не направят защитата на дискриминация за всички граждани, независимо места на вярвания personali.Per в това състояние се вписва от граждани, а не да бъде верен и да се влиза с равно достойнство. показване на религиозни символи от държавен орган, изразено предпочитание за които вярващите от определена религия се чувстват по-защитени по отношение на гражданите, които не са изразени. и е срещу свободата.
за това беше единственият neiluoghi на символите трябва да са тези на държавата
Джовани Бачелет
сутринта на 7 ноември, 2009 @ 22:52
Точно днес се бях повод да се говори на разпятие в Народното събрание на Демократическата партия. Намерете ми кратка реч на http://www.youdem.tv/VideoDetails.aspx?id_video=7f9cea45-fa7d-41c0-8c88-505fc65a1cf0 или на моята начална страница. Асфалтиран път, добър лов, добър полет!
Джовани Бачелет
Обещание 1968
Ууд Badge 1976
Франсис
ч. на 8 ноември 2009 @ 12:14
Честно казано, аз се чудя как един дървен предмет (това е за невярващите), за да обиждат или омаловажават религията на другите хора. Освен това, един и същ обект, както и като дърво, че мюсюлманите трябва да знаят, защото дори и в исляма, почита фигура на Иса (Исус). Аз не съм наясно с едно разпятие, се казва, "смърт на неверниците", е просто глупава идея, извлечени от древните форми на дискриминация, която сега се надяваме да има своя ден. Струва ми се, че искате да отнеме със сила, е резултат на предразсъдъци, защото предполага желанието да се заемат от страна на християните, ще, че наистина не е далеч от ясно, че има наистина. Точно както е в ужасяващите до решението да се премахне завесата на мюсюлманските ученици, за да обсъдят своя път във Франция. Държавните институции са светски, но "светско" не означава "против религията", и няма да бъде присъствието на малка дървена кръста да направи училище или офис на места за поклонение. Изглежда, че новините на еврейско семейство, че ако се приема с учителите, защото те са били оцветяване на коледна елха за детето си ... нищо не ти пречи да празнуват Коледа и Chanukkah и всяка друга страна на всяка религия. Всъщност, вместо да SDI премахване на разпятието ще постави други символи целия клас, ако не е очевидно офанзива (като svasticha се обърна към нацистите, че подбужда омраза). Кой смята, че не се чувстват игнорирани, тези, които не виждат други мебели (въпреки че по-добре да погледнете на черната дъска, а на стената).
Alessio
ч. на 8 ноември 2009 @ 18:33
Обжалването на редактора:
, тъй като ние сме на tuttoscout без противоречия и без озлобление, моля, помисли за да се включат източници, които също са в съгласие с това, което беше решено в Европа. С цел осигуряване на повече средства е възможно на тези, които (най-вероятно братя скаут), които четат тези страници, за да получите представа, че Спрингс, тъй като е възможно повече от размисъл и задълбочени мотиви.
От това, моля не се направи извод, че съм антиклерикалната или каквото и да е, аз просто мисля, че е важно, особено в образователна среда, която е разузнавач асоциации, може да осигури много източници Освен това нашите собствени идеи, които се намира да правят избор.
Nino
ч. на 9 ноември, 2009 @ 08:52
Съгласен съм напълно с думи, а още повече с чувствата. Освен това, не решение, няма словото и никой човек не може да премахне разпятие от сърцето ми.
Илия Наполитано
ч. на 9 ноември, 2009 @ 14:55
С края на Свещената Римска империя, новият европейски държави, основана на тяхното съществуване от силата на варварите царувах, и римската култура на християнството с лепило. Тези корени не са оценени от Европейската конституция. Процесът на разпадане на религията започва с Френската революция и различните "секти" все още е в ход. Премахването на разпятието е още една стъпка.
Arrocchiamoci и медитират върху религията, вярата ни в нашите ценности.
Джино
ч. на 9 ноември, 2009 @ 18:19
Открих този поучително на редакционната Марко Travaglio, което със сигурност никой няма да обвини, че са "чиновнически ...
В тази уводна статия се споменава, Наталия Гинзбург, (атеист писател, но от еврейски произход ...)
И неговото заключение е, че разпятието е добре, че остава.
Нещо повече, премахването на религиозни символи е отношението на религиозна нетолерантност, като по този начин обратното на тези ценности, които предлага нашата конституция.
Нашата цивилизация трябва да бъде включване (в която ние приветстваме идеи и символи на всички), а не от омраза и изключване.
Sternwolf
ч. на 9 ноември, 2009 @ 19:36
Очевидно аз съм скаут, и аз вярвам в идеалите на скаутите.
Това заяви, мога да дам, за да iconoclastic яростта Си. Споделям мисълта на mambas и Cernison, аз съм католик, но аз живея в моята лична сфера.
Разбирам, че ако друга религия professassi, може би символ изрично така може да ме дразни (дори ако бях атеист няма да се нагърби такъв символ на страданието, защото aihme, би означавало, че аз не се изпраща нищо духовно).
Аз също винаги съм усещал, че изборът да изповядват религията е личен избор и трябва да се направи по отговорен начин: за това, ahce преди това решение, аз считат за неравноправни да изложи на corcefisso в училищата, особено на детски градини, или дори по-лошо Съществуването на църковната училищен персонал.
Професията на религия, носи със себе си своите собствени ценности и идеи, които имат много силна емоционална сила: подобно на символите и чисто политическа декларация, те трябва да бъдат премахнати.
Не забравяйте, че Дон Milani преподава, с разпятие около врата си в чекмеджето ", така че никой не е обиден."
Държавата е светска. Поставете. Лей Лей Лей, да.
Lay не означава атеист, не отрича религията, но, relegating на частната сфера, като равно достойнство на всички вероизповедания (като хора с равно достойнство).
Имам идея за нашата мила "провинциален спортен център" Либертас Лука ". Тъй като не са провинциални и конфесионални, защо не сложите до разпятието, останалите 24 символите на основните религии?
Шестолъчна звезда, закръглен малък човек, който се усмихва, ома и полумесец.
Може би там също са добри.
Твоя, Wolf злокобен.
Стивън
ч. на 10 ноември 2009 @ 00:12
Въпреки тъгата за случващото се не е справедливо да се отрече доказателства, разпятие да дразня някого. Въпреки това, едно трябва да призная, че училищата не осигуряват повече време, просто като липсва тоалетна хартия, сапун и учебни материали. Мисля, че това е проблем на учебните часове ... повече от едно разпятие. Премахване разпятието, не означава премахване на Христос: "Когато две или повече са събрани в Мое име, там съм и Аз посред тях." Разпятието е само символ, но ако трябва да генерира негодувание, омраза на чужденци братя (както личи от стадото, което се оказва на дискусията в Италия), то тогава е добре да се вземе. Ние представяме Христос в училищата с нашия пример и в нашия живот, а не се придържат към едно разпятие често (за съжаление), игнориран от всички (включително християни).
"И ако някой не се получи, няма да чуете думите ви, да напуснат тази къща или от онзи град, отърсете праха от нозете си. Истина ви казвам, в деня на решението на земята на Содом и Гомор ще има много по-поносим в този град.
Ето, Аз ви изпращам като овце посред вълци: Затова бъдете мъдри като змии и незлобиви като гълъбите ", казва Христос (Мат. 10, 14-16). Не ги принуди казва, но като овце. Трудно? Кой иска да го отрече? Той казва, "проповядва Евангелието" не "цаката пресича" Сега е времето да играе в първо лице!
Джулия
ч. на 10 ноември 2009 @ 16:50
Съгласен съм, че разпятието е символ, който да означават любов, братство, взаимопомощ, но моята визия, която е християнска гледка, със сигурност не е равна на тази на човек, който не вярва в моя Бог . Така, както ние сме светска държава, (въпреки че, уви Ватикана има нейното влияние върху страната, това е неоспорим) Вярвам, че всички равни права да изповядват своята религия: ние не може да налага на никого, който не е християнско да се направи клас (ако вземем за пример, училища) с разпятие на стената, посочи.
Ако премахнете кръста изглежда акт, срещу църквата или срещу нашата култура, мисля, че в Италия не сме всички християни (говоря не само на чужденците, но също така и италиански) и че всички ние имаме равни права.
Джанфранко
ч. на 11 ноември 2009 @ 11:36
Моля, имайте предвид. Това е не за премахване на разпятието от всяко място, но само на обществени места, и най-вече от училището. Това е така, защото италианската държава е светска, а не държавна религия. Не е виждал след падането на фашизма. За мен лично, като католик, присъствието на разпятието не даде никакви проблеми. Може би повече от мен звън на неделя (Аз живея близо до църквата), но като цяло аз го отчитам като фолклорен феномен. Сложих тези скаути на някои въпроси и да споделят неговите ценности и идеали, а не да ги инсталации да: "Скаутинг не е просто техническа моята религия". Ако ви е бил разпнат до разкриха еврейски символ и мюсюлманин, бихте ли се съгласили? Според вас в държавно училище би било правилно да се въведат по избор учение на юдаизма и исляма? И може би дори влезе в ролята на учителите, посочени имамите и равините? Кардиналът каза, че "кръстът е символ на любов за вярващите и непушачи." И може би сега, че Западът излезе пламъците на пожари и продължават принудително преобразуване в третия свят за мнозина може да изглежда вярно. След всичко на Запад, вече сме поставили началото на новото хилядолетие. Но за този секуларизъм е важен актив за всички, и да изискват от закона (или министерско постановление) религиозен символ не е положителен. Много бих по тези въпроси биха могли да се обсъждат свободно, secularly бих казал, и не веднъж таят доста големи икономически интереси и политически експлоатация.
Sternwolf
ч. на 11 ноември 2009 @ 18:19
Oufff.
Oufff двойно.
Така че, аз започвам да даде отговор:
Първо, Франсис:
А) държавата е светска и да е вярно, светска, не означава атеист.
Като каза това, това означава, че всеки лаик, аз мисля, че същото достойнство, тъй като фактите на хартия. И като се има предвид, че в Италия не може да СИ "да премахне всяко разпятие на обществени места (дава еднакъв статут на всички религии, не го представляваща) NE" да сложи всички тях, това би всички да бъдат представени, аз съм просто се радвам, че Европейския съюз ние принуди ръката.
Б) да приведат френски афера носенето на забрадки от разпятието е погрешно: а завесата е лична вещ и като такава е свързано с вярвания (включително религиозни) на лицето, което го пренася, разпятието се поставя в колективен пространство, и не може да да бъдат свързани с мнозинството от хората (дори преобладаващо), които присъстваха.
Илия Наполитано, дори не знам какво risponderti.Anzi не:
1 - призив за отстъпление на религията е детинско и погрешно - Религията е личен.
2 - че Католическата религия е лепило на Средновековието е да се види. Разбира се, при условие, че извинение за някои от най-кървавите дела на западната история.
Освен това, суверенът "спазват религията", не защото те са били благочестиви християни, но тъй като това се коренят в непознаване на техните народи имали известна политическа тежест.
3 - ръцете на Френската революция. Ако не е бил там, ние бяхме в размер на просрочените задължения, като много религиозни право: никаква свобода на мисълта (altriemnti се приключва като Г. Бруно), не субсидия за наука "неофициално", без признаци на съвременната мисъл.
Френската революция е малко чудо, че можем изцяло издигнали се до правата на мъжете и не по лековерните.
Твоя, Wolf злокобен
Корадо
ч. на 12 ноември 2009 @ 20:16
Ще се отнася до някои въпроси, намерени в блога, за да дам моите собствени отговори:
Ако ви е бил разпнат до разкриха еврейски символ и мюсюлманин, бихте ли се съгласили?
Да ..., Ура!
Предлагам изображение на Мека в посока на Мека, които най-малко един марокански в класната стая е винаги pressocé, символи на други религии, ако има някой, който изповядва.
Според вас в държавно училище би било правилно да се въведат по избор учение на юдаизма и исляма?
Може би ...
Ние ще помислите, деца мои, така че най-малко те ще научат нещо на другия, толкова много за това, което учителите обикновено научи епархийските ...
И може би дори влезе в ролята на учителите, посочени имамите и равините?
Това ще се избегне ... Ами, просто вече там ... тук напредва тези църковна s'ha умни да направи предложение за тази rigurado в Страсбург?
Но виждал ли си линии в кебап?
Те са фантастични ... Ей лидери, младите хора ни минават!
Били ли сте някога в Сараево от камбанарията, джамии, синагоги и др.?
Това е страхотно!
(Някой ще каже, но тогава видях какво се е случило? ... Имайте търпение тези, които ще кажа)
В крайна сметка бих искал да отговори двойна Oufff на вас с добър отговор, че някой вече спомена и което аз наричам:
Adios
Джанфранко
ч. на 13 ноември 2009 @ 08:57
Скъпи Джон,
Слушах с интерес вашата намеса (интернет) по въпроса и трябва да призная, че имам разочарован малко. Вижте, аз мисля, че скаут винаги трябва да кажат какво мислят, а може би дори в абсолютно малцинство, ако той е убеден в правилността на идеите си. Приемане на позиция по този въпрос на политическа целесъобразност е добро за Bersani, който играе на други таблици. Мен по мое мнение е нито legittimabile avallabile. Знаеш ли деца, решихме да пусна за това, че не дава подаръци за правата ..... Има неща, по-спешно / важно ..... Не, честно казано, в края на речта си е едно голямо разочарование.
Джанфранко. Обещание 1958. WB 1969.
Sternwolf
ч. на 16 ноември 2009 @ 16:59
Ouff два пъти и може да продължи да се възпроизвеждат, но само за тази вечер.
Ах, трудът е просто велик, но издава своята destra.Lo всеки го обвинява, защото аз се възхищавам на техните несъответствия, но и за либерализъм .. tzk tzk ние не.
И отговарям: дори полумесец е символ, който мълчи, и похвали интеграция, както и шестолъчна звезда. Всички символи са тихи, разбира се, са символи. Те са членове, които ни четат в нещо по-голямо.
Буда е мълчалив, и докато, усмивки, както добре.
Ако ви е бил разпнат до разкриха еврейски символ и мюсюлманин, бихте ли се съгласили?
Да ... толкова дълго, тъй като там е и Буда. Или просто някой, който е по-добре, може би за по-леки секти.
Според вас в държавно училище би било правилно да се въведат по избор учение на юдаизма и исляма?
Може би би било по-добре ... "всичко-в-едно" с учителите не духовници, а не "гето", които часова работна седмица. Или ние премахнати напълно, евентуално да го замени с Социална педагогика, гражданско образование, че то изглежда, че има наистина нужда. (И катехизис в енориите!)
И може би дори влезе в ролята на учителите, посочени имамите и равините?
Можете да направите "въртене": 3 месеца на мюсюлманската религия, и 3 от 3 на еврейската и християнската.
Пълен пакет, или да я оставите напълно отворено мислене.
О, и нека не забравяме, Буда.
Но виждал ли си линии в кебап?
Разбира се, че аз ги видях, аз съм по средата. Това е добре, има месо и зеленчуци с Евро 3 и половина, които сте имали достатъчно.
Скаути са работливи и пестеливи!
Тук са моите отговори на 4 въпроса.
-Vosto, Wolf Звезден
Serenella
ч. на 23 ноември 2009 @ 22:26
Би било огромна и се анулират, ако е свалено от кръста нашите класни стаи и училища ... бихме казали Какви ДЕЦАТА. Момчетата. КОИ СМЕ НИЕ са възложени ... Как да имат свои GIUSTIFICHEREMMO НАШАТА ESCAPE ... и се надявам, че ДА СЕ ОТМЕНИ времето и историята, в която всички нас е писането на раждането на Христос ... и това, което остава на възрастен свят страхливи не имат желание и сили да защитава всичко, което те са вярвали, тъй като те се начисляват, отглеждани, научих и страда и се радваха ... ами ако можем да говорим за всяка една от истинския нашия език, се ражда и развива в знания Кръста на Исус е винаги там, това ни уверява, че нашето раждане и нашата смърт са се съдържали в Него, преди и след раждането му ... всичко е писмен и се признават във времето и паметта, в представителствата и желанията на Това успокояващо присъствие и верни ... да се премахне тази 2piccoli "е да се наруши доверието им в бащи, които са ги предшествали и посочи пътя до падежа с вяра, надежда и любов ... Мисля, че единственият начин да бъде щастлив, дори когато неизбежните трудности на живота ни удари ... Кой от нас не е отпечатана в сърцето си завинаги молитви и ученията на ранните години на детството ни, и които след това има прибързаност, че искат да отнемат от тези други деца това, което ние самите са имали благодат да получи ? ... Ние не ги премахнете най-доброто от нашето наследство, това би било истинско престъпление, извършено в сърцата си ... Serenella
вид отровна африканска змия
ч. на 24 ноември 2009 @ 22:34
люляк ...
моля не delirare47.
Искаш да кажеш неща, напълно безсмислен.
образователен статус, равно и светска, е да извадим децата мракобесник бълнувания, че сте бърборене.
дете, което расте, както описвате, ще бъде нещастен човек, добър гражданин и не-комплексирана
вид отровна африканска змия
Джанфранко
ч. на 24 ноември 2009 @ 23:31
Уважаеми Serenella
nel tuo linguaggio poetico penso che tu abbia espresso perfettamente il motivo per cui in una scuola pubblica, ove convivono bambini cattolici, cristiani, mussulmani, ebrei, e senza religione è giusto che non vi siano simboli di alcuna religione. Per quello esistono a sufficienza chiese, sinagoghe, moschee e quant'altro.
Корадо
am novembre 25 2009 @ 10:30
o Serenella, per favore,
attaccarsi ai rimpianti di un mondo che fu, non è il modo di difendere il crocifisso.
Se chiedevi a un gruppo di ragazzi prima di queste enfasi politiche, se si ricordavano se nelle loro classi c'era o meno il crocifisso, probabilmente la maggior parte di qesti ti rispondevano con un “boh?!”
…il resto l'ho già scritto nei miei post sopra
Diego
am novembre 25 2009 @ 18:25
Provo pietà per coloro che esultano per sentenze del genere in nome dello stato laico. Mi fanno pena perchè solo un animo gretto e un animo piccolo così può vedere nel crocifisso un offesa alle loro convinzioni.
Se andassi in Israele ( e non in Italia) e vedessi una Stella di Davide appesa al muro di una classe stimerei il dirigente scolastico, i professori e gli studenti, delle persone di carattere, orgogliosi di ciò che sono e soprattutto disposti a manifestare le proprie convinzioni, siano esse in materia di fede o meno….
questo è il punto di partenza di ogni dialogo e tolleranza.
Cito Marta Sordi perchè condivido in toto quello che dice e lo spiega sicuramente meglio di me…….
«San'Ambrogio rivendica con orgoglio la “fides” di Attilio Regolo, il valore di Camillo e degli Scipioni: insomma accetta tutta la tradizione politico-militare romana, pur rigettandone la religione. In questo, però, è molto romano: anche Polibio notava come i romani siano pronti ad accettare cose nuove, se le giudicano buone. Colpiva i greci come i romani fossero insieme i più tradizionalisti ei più innovatori del mondo antico. Dice Rémy Brague, un arabista della Sorbona, che la forza di Roma stava nel riconoscersi «seconda». Potenza mondiale, si riconosce alunna dei greci. La Chiesa è anch'essa una religione che in un certo modo si sa «seconda»: riconosce di derivare dall'ebraismo. Secondo Brague, questa è la differenza con l'islam. L'islam è la radice di se stesso, Roma e la Chiesa, invece, si sanno nate da altre radici che vanno continuamente a rinnovare, a recuperare..
Il concetto di Humanitas è centrale in Roma, e in Occidente. Roma riconosce un «diritto delle genti», non scritto ma valido per l'intera umanità. È significativo che San Paolo, che innesta consapevolmente la piccola nascente comunità ebraica di Cristo nel tronco di Roma, lo fa aderendo al diritto romano.
«Per questo è assurdo che l'Europa rifiuti le radici cristiane: perché rifiuta con ciò le radici romane e greche, ossia umane».
Алесандро
сутринта на 19 януари 2010 @ 10:52
X лично премахване на разпятие на обществени места ... и тогава говорим на ислямската, които не се съобразяват с религиозната свобода ... Мисля, че лицемерно на църквата и след това поне на теория трябва да бъде светска държава ...
tarci
сутринта на 23 януари 2010 @ 22:35
Аз съм вярващ, но аз не се знае, ако това ще е по-добре за в църквата да се приеме, ако не себе си донесе до премахване на религиозни образи на обществени места, независимо в полза на италианското правосъдие на съдебни решения, просто за да се избегне, водещи до по неприятен духовник, който често се обърка "Секуларизмът "с" Секуларизмът ",.
От друга страна аз вярвам, че изненадващо позиция в полза на невярващите, че аз не знам какво да кажа.
Светска държава, което означава? всички от северните страни (Финландия, Швеция, Норвегия, Дания, Исландия, както и на Обединеното кралство и Гърция) със сигурност няма да сложи до Ватикана, в действителност, има кръста в техен флаг без позициите кратки права, и следователно те са безпристрастни само италиански разпятия Boh.
В Vino Veritas? понякога изглежда така!
Добър начин
Sternwolf
сутринта на 26 януари 2010 @ 24:55
Коментар mr.tarci зеле, поради следните причини:
Съд за правата на човека работят по жалба, ако не счита, КРЕДИТИ в задоволително всички нива на националното преценка.
Тъй като формата на знамето е в конституциите на всички страни, аз се съмнявам, че един процес на своята конституция stao някога дори дистанционно сериозно.
B-нашата конституция е светска, тъй като някои политици купуват гласове по епископи и някои baciaprete да почистите. Ergo, подробностите за използване на съда са всички европейски.
Преди лесно реторика, прочетете!