Castorini ви очакват!


Откриване на нови колонии!

Кьолн AURORA (Милано)
VIA S. ANTONIO 7
( в красноречие на картата )
Джани: 333/5645743
Стефания: 338/6929644
Mirella: 334/6081750
Анджелика: 333/6352470

Е-мейл: segreteria@tuttoscout.org

В групата, където Кьолн е на нутрия живота, не повече от 20-22 позиции. Castorini хижи са разделени на възрастови групи от 5-6 елементи и "код" номер, които функционират като основната група. Колонията е еластична структура в състава и продължителността, които не са способни деца на тази възраст да имат чувство за принадлежност към екипа, Кьолн също не искате да се зареждат твърде много отговорности на Castorini стара. Според традицията скаути, Castorini имат свой ​​собствен закон ("нутрия е щастлив, защото той е трудолюбив и приятел на всички"), тяхното завет (еквивалент на това обещание: "Обещавам да бъде приятел на Исус, да обичаш всеки и правя всичко добре ") и мотото" Заедно ".

Тези концепции са проектирани по отношение на възраст, в съответствие с динамично развитие на образованието. В частност, не е завета на обещание, защото втори мандат би означавало ангажимент до лични морални немислими 5-7 години, Пакта, което означава ангажимент да направим като другите, и с тях, вместо да демонстрира разбираем за децата.

Историята, която действа като подкрепа на символичния свят е "приятели на гората", приказка за и мъжете от канадски произход. Кьолн е символ на Big Brown Beaver, пълнени в действителност, тя е малко "функция на тотеми и че е поглезете и лекувани като истински герой от децата.

" е същата като тази на " , но и за сега това е дейност, която не се предвижда отличителен extrassociativa, освен знамението на бобър. има бобър опашката, като знак висеше около врата му, която варира в цвят, в съответствие с техните нива. Пасажът (промяната на опашката) се определя въз основа на изтеклия период, а не за оценки. Религиозният растеж е историята на живота на Исус, с посвещение в спонтанна молитва и тържества проста, но богата на знаци, незабавно разбираем за децата.

VN: F [1.9.17_1161]
Рейтинг: 0.0 / 10 (0 гласа)
VN: F [1.9.17_1161]
Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
Дял

41 коментари досега »

  1. Отец Wolf

    ч. на 5 юли, 2008 @ 15:17

    "Мечта на мина в продължение на много години, но сега с две опаковки ... и т.н. и т.н. намерите елементите става трудно ... но докато има живот, има надежда

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  2. ясно bari9

    ч. на 5 юли, 2008 @ 16:36

    когато полето? ще трябва да помогне отново? ако някой има нужда, аз на 16 август до 30 определят моя наличност.
    :)
    проследявам
    ясно
    principessamazzone@lycos.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  3. Валерио (Won-Генуа tolla ЕСФ)

    ч. на 5 юли, 2008 @ 16:55

    Знам, че това е част от действителността ... Очарован съм, имам някои съмнения относно други характеристики, в рамките на Скаут grupop. За всяко събитие, Добър лов в новата си песен!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  4. Андреа

    ч. на 5 юли, 2008 @ 17:06

    Намиране на лидери на южноамерикански гризач е по-лесно, отколкото си мислите. В нашата колония (езеро на larches, Генуа Group 51), например, започва да се част от посоката на двама души извън асоциацията и един от тях е майка на едно момче миналата година и бивш куп бобър.
    Въпреки че много неща са в други групи от хора от страни извън членството, или че са имали никакво намерение да прави услуга.
    Lesperianza в чужбина (Франция, Белгия) каза, че дори и там идват средствата за лидерите от "резервоари", които не могат да бъдат използвани от други клонове и във всеки случай изглежда, че са привлечени по-голям брой животни, отколкото се смяташе досега.
    Стигнах до извода, като каза, че групата от Генуа 100 (създаден от разделянето на Генуа, на 51, сега е твърде голяма), от своя страна, планира да отвори колония там, а също и майката е дал желание да участват в обучение на персонала.
    Изглежда, че много инциденти от този вид, и аз не мисля, че други отрасли може да се направи глави, като южноамерикански гризач.
    Traetene ви заключенията

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  5. Бившият Akela Ge21

    ч. на 5 юли, 2008 @ 23:20

    Аз нямам пряк опит на южноамерикански гризач, но знам, на деца, които са и са били в Генуа и историята на родителите и това, което те са имали отварят нови хоризонти за една възрастова група, които дори не са пространство и своите моменти. Аз съм очарован от начина, по който са създали лично прогресия и една история, която има какво да завижда на настройката на джунглата или кръг.
    Споделям оптимизма и добри перспективи за намиране дори и на лидерите на лидерите на общността в резервоара, тъй като предложението е красива и често се споделят от бившите лидери или възрастни, които искат да помогнат.
    Една добра песен към новите стари бобри

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  6. ELISA, безгрижен крикет

    ч. на 6 юли, 2008 @ 00:27

    Наистина интересно ...
    Аз съм бивш водач на глутницата, дъщеря на бивш шеф на кръг, както и национален лидер в тази индустрия, дори когато не на AGI Agesci на калинка съществува.
    Винаги съм чувствал, че образователната метод, че Скаутинг продължава, това е наистина от съществено значение за растежа на човек и преди да гледат на този вид опит, толкова по-добре. Мисля, че скоро ще предложи Скаут група в града, аз живея в тази "услуга", което е важно и за двете деца и възрастни, който се върти около тях (аз също се говори от мама!) ... Добър лов и добър път

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  7. Таз

    ч. на 6 юли, 2008 @ 00:37

    Майките -> Heads Branco / = опит Castorini муден ...

    И "това, което съм всъщност живее в малко стадо ми Скаут група. В protectiveness и внимание на този вид на лидерите могат да донесат сигурност, но за да се компенсира баланс е твърде много колебания в планирането на дейности и опита на войниците, леко "рисковано", или да дава на детето чувство за автономия ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  8. Ангел

    ч. на 7 юли 2008 @ 08:56

    Бари .... всички скаути и провинция ....
    но знаете, че в групата има колония от 11 Бари южноамерикански гризач вече в продължение на 5 години??

    Все още е малка информация от скаути ....

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  9. Кристина

    ч. на 7 юли 2008 @ 09:20

    Аз съм стар Beaver Casorzo 1, ние спешно се нуждаем от нови стари бобър, тъй като ние имаме малка колония в сила, за да спаси .....
    Колонията има току-що изтеклата мирно голямото плуване лятото в далечния запад на лов за самородно злато ...
    е един опит, който позволява на децата да придобият първите правила на автономия: да се грижи за вашето оборудване и да се признае, да споделят и да открият нови вкусове на масата, да приеме корекциите на стари бобър.
    преживявания са най-на акробатични на вълци цяла brnaco, хвърлят с увереност и достатъчно увереност, за да включат кученца, които се предлагат в опаковки от бобър.
    Crunk Crunk никак щастлив и добре да плуват двама млади колонии в тревата.
    Кристина

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  10. Мария Франческа Мароко

    ч. на 7 юли 2008 @ 09:48

    Моето име е Мери
    Rainbow колония на Торино, от преди 2 години открихме колония и се sperimetazione.
    Една красива опит с деца на 5/6/7 години, работи добре с ентусиазъм, правят неща, които не някога, че те могат да направят, те ни дават толкова много, е прекрасен етап от възрастта, не са милиарди ангажименти спортове / театър / пеене и т.н. .....
    Ние плуват (през нощта) на терена на пролетта и лятото лагер в продължение на три дни до седем дни
    Приложения са много, а има и родители, желаещи да помогнат, Crunk Crunk

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  11. Мария Франческа Мароко

    ч. на 7 юли 2008 @ 10:03

    Аз съм все още Мария,
    добави, че е една отлична подкрепа за стадото, Passerano 10 южноамерикански гризач, с навици, които са доказани успешно стоят в едно кръг, отговарят на повиквания, да е мълчалив, когато лидер говори, общността живот, споделяне, и аз ви уверявам, че за лидер на глутницата Cubs имат 10 скаути вече знаят, животът не е тривиален въпрос
    Добър плуване
    Мери

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  12. Иван Danchielli командир на скаутска дружина Виченца

    ч. на 7 юли 2008 @ 10:26

    .. Виченца е съществувала също quatrro година колонията на южноамерикански гризач, и лидери, които се намират с лекота. Друго нещо, което е обучението, но работим върху него с успех. Реалността на колониите се разраства и това трябва да бъде само още малко комуникация. Добри плуване на всички.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  13. Фреди

    ч. на 7 юли 2008 @ 12:24

    Мисля, че тези дейности не са публикувани ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  14. Лъвица Fiery

    ч. на 7 юли 2008 @ 21:04

    Здравейте, аз бях до миналата година, Baloo.
    Очевидно е възхитително и завидна, може би, ако можете да rispolvere проблемът не, най-малкото, намирането на размерите на облеклата.
    Добра идея е да се възползва от сили "родители", но е важно да се обучават на ниво на образование, скаути, за да се избегне това просто отдих.
    Загриженост, която имам, е:
    Да не се изгаря малко "и етапи?
    Как да живеем следващите 4 години на Бранко?
    Оцелеят и, ако вече се работи по въпроси на възраст, как те ще живеят съдбовен миналата година?

    Очевидно в устата ... или поло Beaver
    и Добър лов.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  15. Tawny Owl Wise

    ч. на 8 юли 2008 @ 01:03

    Чудесно!
    Дума, която е останала Bagheera дълбоко за мен да се отвори колония е на стойност лов на хищници възвишеното.
    Сега съм пълен баща от време, но би било сбъдната мечта за моето кученце го сграбчи за първи убие ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  16. Akela

    ч. на 8 юли 2008 @ 23:11

    Бих искал да изразя моето лично несъгласие. Като похвални и може да бъде вълнуващо този опит, трудно проходими. В моя град аз знам за съществуването на колония (BARI), и позволете ми малко провокация, изцяло методическа поло, когато ключът е в отделението, защото в джунглата, той разбрал, да бъде човек, но преди човек се случва да бъде един бобър? Тя може да бъде само достатъчно мълния? Извинете, но пътувах по този път.
    Честит лов

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  17. Akela червено цвете

    AM 10 юли, 2008 @ 19:38

    Бобри ще Turbigo най-добрите! с лидерите толкова тихо ... там е звезда!
    AK_FR

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  18. Mirella

    AM 10 юли, 2008 @ 21:29

    Какво щастие ", за да намерите всички тези желания преди откриването! Аз съм нова колония на бобрите река стар Grande, бивш разузнавач и майка на малък Lupetta Castorina и ново кученце ... Вълнението от нас започва "вибрира, така че се надявам да не е муден и имаха много да даде!
    Деца на 5 години, който започва в почти всеки спорт и дейност и извънкласни защото няма скаути? Една среда, където те могат да пропорционално на тяхната възраст "станат независими и да научат основите на това как той иска да бъде нашето мото ЗАЕДНО ...
    Много благодаря на всички за добрите ви желания и положителни коментари или не ... всички помогне да расте!
    Добри плуват всички

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  19. Франсис

    AM 12 юли, 2008 @ 08:54

    "Клон Castorini", е полезно и от полза за личностното израстване?, Е въпрос за тези, които от години се занимават с "Castorini", които са имали личностното им развитие, чрез клоновете на скаутите, до зряла възраст .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  20. Малък

    AM 14 юли, 2008 @ 15:17

    С южноамерикански гризач Scialandro сме ние и тогава те се използват за скаутите от детството си ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  21. Ангел

    AM 14 юли, 2008 @ 16:29

    , разногласията в Бари отговор all'akela на методическа castorismo ....
    "Вие не може да giuducare това, което не знам" ...
    въпреки колония на южноамерикански гризач е Бари за последните 5 години, и въпреки присъствието на регионално събрание, и никой не някога каже всеки, независимо от призивите, някога да се приближи, за да научите малко повече или да видите със собствените си очи, това, което правят В южноамерикански гризач ....
    Така че ние каним в нашия язовир, разбира се, през следващата година, а не да разсее съмненията ви, но поне да видим какво ние говорим за.
    Елате и вижте някое красиво!!
    Ангел

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  22. Мария Рим

    AM 14 юли, 2008 @ 18:04

    Добър вечер на всички! Аз съм Bagheera на Рим 123 и прочетете различни коментари, съм малко пиян и малко от любопитство свети. Срещнах geuppo Castorini Циркус Максимус събирането на преди няколко месеца. Красива, с бобър тотем! Те са една малка общност! Спрях да говоря за старите бобри, които са гледани като те играха на южноамерикански гризач) и бяха развълнувани приключение и уплашени същества, толкова малки, но вече показа тяхната личност. Аз наистина се възхищавам на онези, които са започнали това приключение и може би в бъдеще ние ще се отвори един също!
    Добър лов на всички!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  23. Катиа

    AM 15 юли, 2008 @ 16:25

    Здравейте всички! Аз съм майка на дете на 6 години. Може ли някой да ми каже, ако има колонии от южноамерикански гризач в провинция Римини и как да се свържете с тях? В мрежата не открих нищо и не познавам някой, който може да ми даде информация. В случай на отрицателна обратна връзка, те са готови да "allargarmi" на провинция Пезаро. Много благодаря на тези, които може да ми помогне!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  24. Иван Danchielli командир на скаутска дружина Виченца (Big Bear Уайт)

    AM 20 юли, 2008 @ 09:40

    Искам да кажа на брат му,, скаути Akela ELLE в Бари за своите притеснения: BP един ден, по време на среща на лидерите, беше обвинен от една от тях не спазват правилата по отношение на предложението си и след това същото BP-пръсванията (!) "По дяволите правилата, да го наречем един експеримент" (в ада с нормативната уредба, го наричат ​​експеримент!). Мисля, че достатъчно, за да се разбере и мъжът и духа на Скаутинг. Братска прегръдка.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  25. Антонела

    ч. на 3 септември, 2008 @ 15:39

    Crunk на всички, боровинки, стари колонии бобър "бобър щастлив", на групата Aquila2.
    Защото, когато си мислиш, че става въпрос за населени места само за елементи, които са премахнати, за различните звена? Колонията на Aquila2, съществувала в продължение на почти 5 години, на персонала на Стария Beaver има 2 "майки" като един от "Silver Beaver", бивш караул преди сервиране и сега е лидер с патентован "нутрия Сребърен, бивш Rover (студент далеч от дома), които първоначално работи и след това решава да спре. Проблемът е, както е написано от Ангел, които най-всъщност не искате да научите повече за нашата индустрия! Вярвам, че за децата това е чудесна възможност да влезе в играта, като се има предвид, че сега децата на 5 години вече не са онези, които са имали 5 години, преди 40 години! Освен това, ние сме колония наскоро и не е текстов, но поиска от лидерите на други групи, които са започнали пътуването си скаут южноамерикански гризач, южноамерикански гризач в Италия има повече от 20 години (виж Торино 101 :-)!)
    За Akela, малко "скептични, аз да Ви попитам: Колко време заетите в стадото на новите деца да се интегрират с други малките? Abitutini бобри вече са придобили, да не говорим за някои, които знаят, опаковката, защото може би понякога са взаимодействали в поле или изход, това означава, има време за други дейности, по-забавни и креативни :-). Crunk Crunk И ДОБРО SWIM :-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  26. Жираф Sensitive

    ч. на 13 ноември 2008 @ 21:30

    Добър път на всички, на сдружение на Vigevano 1, ЕСФ.
    Видях, че вие ​​също имате Castorini, е една добра идея.
    Ние планираме, ние се надяваме на най-доброто. :)
    Братски поздрав ...

    Жираф чувствителна Vigevano 1 °

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  27. Джанфранко

    ч. на 16 ноември 2008 @ 12:02

    Проблемът на южноамерикански гризач сигурност не е лесно. Първо, мисля, че те са 1/4 (или пети) клон на скаутите, дори и ако се опитате да приеме един вид метод, вдъхновен да скаутите, но предпочитам възрастта подходяща образователна политика. Те имат предимството / полза на създаването на резервоар на бъдещето Cubs / сек и определено е необходимо, почувствано от родителите. Това със сигурност е едно удоволствие за децата / и участие, както всъщност са всички общностни центрове за деца / и, и в допълнение има предимството да е .... е безплатна. Той има две големи рискове в мнението ми между тях. За да стане един вид предверието на lupettismo предвиждане на дейности и инструменти, а след това заплашва да свали Бранка елемент на новост и значение за децата на 7-11 години. И следователно натиснете Cubs на клон на дейност и очакване инструменти скаути на индустрията .... В допълнение, ръководители на южноамерикански гризач е вероятно да се чувстват група на детегледачка, и да преодолее още една причина да се предвидят в опасните lupettismo дейности, както и с Скаутинг в цяло (униформа, обещание, правила и церемонии ...). Имайки предвид и се опитва да избегне тези рискове (вече много силни в клон на малките, която включва деца / и 12 години), е възможно, че Castorini са полезни услуги на семействата и резервоар за Pack. Но нека бъдем внимателни, да не разширява твърде много на скаут метод, може би за деца на възраст от 3 до 5 години и възрастни на възраст от 18 до 75 .........

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  28. Антонела

    ч. на 17 ноември 2008 @ 10:06

    Уважаеми Джанфранко, позволете ми да ви попитам: "Преди да се даде кредит на вашите отчети, имаш, за да четат или да обясни методологията на южноамерикански гризач?" Аз просто не мисля, че като се има предвид начина, по който те говорят.
    Може би трябва да се знае, че не са отегчени от обикновения живот, че те решат да направят Гледане на деца на другите майки и татковци за "Стари бобър". В castorismo има своя методология, и на колонии лидери все още трябва да милиард процеса на обучение, както на другите отрасли и на края на това получавате на колония патент главен (една година на стаж в клон едно НИЕ методология и, след една година, Ние проверка, след което окончателно хартия).
    Castorismo е метод, който е доказано с повече от тридесет години, знаете ли, че в Италия няколко колонии са живи повече от 20, а в някои групи, много лидери Скаут се бяха южноамерикански гризач! В castorismo е роден в Канада, в много страни на света е официално на четвъртия клон: Австралия, Нова Зеландия, Франция, Англия, САЩ, Холандски Антили, Индия, Бахамските острови, Перу, Гватемала ... Да вие искате да продължите :-) Тезата на? съм основава тяхната методология интернационализацията на castorismo ... и след това, защо да не се разпространи метода скаути на възраст от 18 до 95 години? Има ли възраст, за да научат нови неща и нови преживявания?
    Едно последно нещо: Кой каза, че южноамерикански гризач са игри на Cubs или на отдела ... Виждал ли си някога колония "на работа" ... Ако искате малко забавление "и да се опознаем малко по-добре, аз ви каня в? колония къде съм, аз ще се въведат бобри и други старци в никакъв път, когато влизате в фантастичния свят! Ако искате повече информация, може би мога да помогна :-) Crunk изобщо.

    PS: Съжалявам, но ако южноамерикански гризач са детската стая на Къбс .... Cubs са разсадници на отдела?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  29. бял орел

    ч. на 17 ноември 2008 @ 14:40

    Групата ми в Калтанисета 7 ° южноамерикански гризач десет години, сега, днес, някои R / S, които ще вземат заминаването са castorini.Sicuramente има малко информация за него, е да се каже, че понякога ние сме лидери малко склонни към нови неща, което съдебни решения и коментари, също inappropiati.Prima към изречение fondo.Con радост, да знаете, аз посетих няколко моменти в южноамерикански гризач в плуване миналото лято, фантастично преживяване, са главен колония qust'anno,. Виждайки, ще повярвате. Crunk Crunk изобщо.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  30. Джанфранко

    ч. на 17 ноември 2008 @ 19:47

    Уважаеми Антонела,
    Чувствам се здраво в ролята на адвокат на дявола, но ако всеки е тихо е, че? Така че ...
    Разбира се, че са чели различни материали на castorismo (лош план, толкова по-добре на южноамерикански гризач ...), включително подвижен областта на обучението, и аз съм убеден, че той се превръща в ценен образователен метод за деца на възраст от 5 до 7 години. Лично аз съм по-малко убеден, че, въпреки че със сигурност вдъхновени да скаутите, ту съд може да се нарече разузнавач метод. Може би предпоставка, както и на друго ниво, е методът на браншови малките. С това имам предвид, че методът е просто да разузнавач изследователи клон? Е, речта на крайности, аз бих казал "да". И не само тя е роден по този начин, но също и заради възрастовата група 11-17 години, че Скаутинг силно влияние върху формирането на характера и можете да говорите за "формиране на добри граждани." Аз се съгласяват, че това е опростенческо да говоря за детската стая и в отношение на които на южноамерикански гризач малките, скаути, обаче, докато клонът има своя собствена самодостатъчност metologica нашата работа в клон Cubs (и южноамерикански гризач) е сериозно компрометирана, или земи в опита на браншови Рейнджърс. (PS За Къбс браншови BP трябва да подготвят децата си да станат добри скаути ....) Моята загриженост е, че в средата на бобрите, мравки, lupette, coccinelli, калинки, катерици и кой знае какво друго, губим от поглед Скаутинг Баден Пауъл да се измисли, това, което е ново и настоящи Pinco Pallino. И със сигурност това е добре, че методически говори южноамерикански гризач, който прави инструменти, за да ги правите добре, но рискът е реален, по мое мнение свръховърдрафт. Често пъти напред. Ние знаем, че днес, с сладурани от 7 до 12 години и секс е все по-трудно да се говори за нуждите на развитието. Но аз съм сигурен, че лидерите ще направи най-добрите си бобъра. Важното е все пак по мое мнение, за да поддържа методическа отправна точка. А тези, които в момента не може да се Скаутинг за момчета, малките и ръководство на книгата на лидерите. Останалото е експериментиранията.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  31. Антонела

    ч. на 18 ноември 2008 @ 17:06

    Уважаеми Джанфранко
    Съгласен съм с вас, когато ви кажа, че този метод е, за да търси изследователите на индустрията, в действителност всички по света говорят за: бобри (южноамерикански гризач), малките (малките) скаути (скаути), Роувърс.
    Съгласен съм с Вас, че всичко останало е изпитание, но направено със сериозност и ангажираност. Castorismo представлява началната фаза на пътя, в съответствие с правилата на собствените си, подходящи за конкретния млада възраст. Референтната точка е една и съща за всички: "begin" на мъжа и на жената заминаване.
    В действителност, всички ние говорим на един език и ние трябва да бъдем благодарни на BP, който в много трудни времена, въпреки че е военен човек, макар че децата са били само деца ... (никакви права или задължения), имаше правото прозрение, нека едно невероятно съкровище, че и до днес, както аз го четях и препрочитах, аз намирам, че е плашещо ток!
    Ginafranco Благодаря за този обмен на идеи, аз бях много доволен ... покана да дойде в колонията е все още валиден: ние сме на язовир "Happy Beaver" група AGESCI Eagle 2. Crunk на всички ... боровинките ;-)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  32. Джанфранко

    ч. на 2 февруари, 2009 @ 11:22

    И който казва, че Полис е безполезна и че дебатът е самоцел? Следващата събота ще бъде първото заседание на Castorini на нашата асоциация. И благодарение на Антонела и други интервенции, без да се засягат разпоредбите на вижданията, които вече са изразили, като малки нови подходи в прекрасния свят на скаутите. И това е един добър лов на всички онези, които спазват закона.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  33. Антонела

    ч. на 2 февруари, 2009 @ 15:59

    Уважаеми Джанфранко добра първа плува за колония (какво е неговото име?), Ние мислим, че следващата събота ще излезем "пактове", имаме шест малки кученца, които вече не са в кожата, спални чували готов.
    Нека да знаят как е минало. Crunk към всички от старите колония бобри :-) Боровинка

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  34. маркират

    ч. на 3 февруари, 2009 @ 02:35

    Здравейте на всички аз съм лидер на вмъкване на компанията "ages.mi в речта си, за да каже точка на действителното пристигане. В продължение на няколко години, сега имаме колонии на бобъра в почти всички групи. Тази година трябва да вземем едно момиче близо до самото начало, че идва от бобър ... ovveeo е вече 13 години на скаутите 20 на живота. Но сега това момиче се un'eccezzione. в смисъл, че всички бобри на единствената си година тя е продължила до заминаването им. , в друга grupppi, мога да кажа, че само 2 или 3 от Rover colonia.Mi чудно, ако всички ангажимента на лидери и работниците, които работят в колонията не може да бъде по-добре похарчени в отделението войски или фирма.

    Bs

    Марк

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  35. Антонела

    ч. на 3 февруари, 2009 @ 17:03

    Скъпи Марко,
    Не бих ги нарекъл загуба на работна ръка, защото (и това е моето лично мнение!), Дори ако си тръгнах един жест или усмивка, или паметта на определен резултат, за да ми бобри, е вече успех , независимо от пътя, който ще се "растат".
    Това се каза, че вие ​​получавате уморен, защото тя започна твърде рано, факторите са много и децата днес са заобиколен от много възможности ... понякога проблемът е родителите не да вярват Лесно е да получи до рано в неделя, защото детето ви има " изход, или да участват в общински брашно, когато искате да останете някъде другаде, или ... и не, защото тя се провежда в социалния живот на детето си, но защото все повече и по-често да стигнете до събота, за да "носят кожа" и може би концепцията за семейство е отседнал заедно у дома.
    Това не е просто въпрос на избор, но също така и със страстта на капитали "P"; "е до нас Пиърс нашите лидери Passion, както и родителите на децата си, с нашите усмивки (дори и в трудности ...) нашите действия и това не защото ние сме "бедни пияници" винаги щастлив, но защото ние вярваме в това, което правим, така че не се се обезсърчават: всичко, което правим отпадъци на работна ръка, една красива игра, в игра на живот, че ние се превръщат в песни, фойерверки, бдения ... ние сме привилегирован, не ви се вижда? Дори ако приемате други пътеки, други посоки, вие със сигурност всеки ще запомни най-малко шумът на огъня, загледан в звездите и планове ЗАЕДНО ;-)
    Добър начин! Боровинките.)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  36. Тарчизио

    ч. на 4 февруари, 2009 @ 02:51

    Колко вярно, колко пъти в лицето на лидерите на повтарящи се недостиг Попитахме ", така че това, което ние затваряме? стадото, то тогава е най-лесно да се отвори, нека се съсредоточим върху изследователите, клон на принц и Rover, който може да ни даде лидери ", и след това те са по-скоро тесни зъби и продължи с 3 клона, но ... съмнението остава. Покриване на някои боси суровите данни са много малко, поне в моята група, Cubs Rover и дискомфорт, понякога отнема. Но ние също така питат: сме сигурни, че ако не е имало Бранко, който отваря врати в общностите, в които оперираме, ние със сигурност ще след това и тези, които повече или по-малко някои изследователи и Роувърс. Може би истинският проблем с това как да има добра приемственост, ентусиазиран, но често могат да притиснат лидерите и възпитатели, чиято добра ръка и я видя един ден да се обадя 2Luupi поло, вълци, вълци. " Добър лов на всички и добър начин да ... глобален образователен проект, тази красива, но предизвикателна маршрут, който следва divvenire на макет Rover.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  37. Андреа

    съм май 6 от 2009 г. @ 10:08

    Може би можем и трябва да се запитаме защо BP Скаутинг не е предоставила 6 до 8 години?
    Може би защото е имало нужда??

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  38. tarci

    18 май 2009 @ 00:56

    Аз честно казано не знам, но повторно четене на различни интервенции BP Аз, изглежда, е да хванете една от голямо умственото му ловкост, че може би, за мен е истинската сила на образователната си послание. И "момчета започна с възрастта на изследователи и мъже, но не в Чили, бил шокиран, когато той намери изненада в предната част на скаути, се възползваха от възможността. И така е било винаги отворени към новите нужди, Cubs, Rover, са родени по-късно. Струва ми се, който е ядосан повече от веднъж в предната част на твърдостта на регламенти и повтори, че мечтата му, и предложи предложение, защото мисля, че обществото е по-отворен за иновации, различните компании, включително проучвателни развита. Аз съм вярващ, но на светската култура, където секуларизма се разбира като антитеза integralism и са объркани от догматичен четене на скаутите. Може би ние трябва да изглежда повече за обществото, неговите нужди и да го свържа с нашите умения не с една идеологическа конфронтация.
    PS в моята група има южноамерикански гризач и за сега не можем да зададем въпроса, защо не ние имаме лидери, особено за трите клона на "официални", но ние не изключва нищо априори. Безопасно пътуване

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  39. Кристина

    25 май 2009 @ 14:31

    скъпа,
    Аз съм стар бобър, който току-що завърши една изтощителна година от дейността с последното плуване преди големия национално област, които ще видя колонията си, за да се впуснат за островите на правата на децата и подрастващите ... е с голямо съжаление, че има Аз може да стигне твърде ....
    В годините, когато BP смята, че скаутите деца 5/7 година са по-структуриран и солидни семейни ценности, споделяна от цялото общество.
    Сега нашите семейства се променят и често деца от тази възрастова група е закупуването на телефона, но не можете да ги играете на топка или с малко брашно и accqua ...
    Аз се моля за физически, така и емоционално изтощително, никога не забравяме,, че castorismo Viere е уникална възможност за малките и големите ценности на мира, скаутите, че всеки има право ...
    И ако си направите nonavete от 7 юни raggiungetemi Casorzo, в 15.00 ч. и ще играят с хвърчила ...
    Crunk Crunk
    стар бобър
    Кристина

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  40. Антонела

    25 май 2009 @ 16:57

    Може би можем и трябва да се запитаме защо BP не е предоставил разузнавателна от 8 до 12 години?
    Може би защото нямаше нужда?

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  41. aquiladeglialburni

    ч. на 7 юни, 2009 @ 23:29

    Мината не е коментар, но една покана: сряда, 24 юни, покана за всички колонии Castorini Торино (Торино е празник за нас са честванията на светеца-патрон) или дори за отделни семейства с бобрите, за един ден в Грийн.
    Среща в базата Скаут "Приключенски парк" заедно Po (Corso Casale, бивш-Zoo входа, бивш Experimenta). Програмата включва среща на 9.30 сек. И езда под наем велосипед по Po Ciclopista да открият голямата река и един следобед на игри, забавления и приключения. Bisogna iscriversi prima. Info: 011.5613059 (10-12/15-18) oppure jamborette@email.it

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)

Commenti RSS · TrackBack

Моля, въведете вашия коментар

Име: (задължително)

E-Mail: (няма да бъде публикуван - задължително)

Сайт:

Коментар:

Immagine CAPTCHA
Промяна на изображението
*


Искам да бъда актуализиран за всякакви промени в статията, без да оставят коментар за сега