Млади изследователи Lombardi (GEL)


Млади изследователи Ломбарди

Нашата асоциация, гел - Млади Ломбарди - е основана през 1995 г. от лидерите с повече от 20 години опит светски scautistica. Гелът има много членове, разпределени в четири части: Castorini започва тяхното приключение на възраст от 5 години, на възраст от 8 до 12 години, на възраст от 12 до 16 години, Rover 16 до 19 години и последен (но не на последно място!) четвъртата власт, формирана от възрастни, за целите на носите scaustistiche дейности за всички възрасти.

Дейностите, които пряко черпи вдъхновение от всички учения на основателя, , по-специално, тя търси директен контакт с природата, започвайки като предимно педагогическата практика. Ние практика много аспекти на външния живот, преподаване на децата главния techiche на топографията, пионер на Campismo, без да се пренебрегват физическата активност.

Италианската федерация на скаутското движение
Член на сдружението, за да FEDERSCOUT

Основната цел на нашата асоциация е все още да бъдат "добри граждани на света", подчертава индивидуалните качества да се насърчи отговорното поведение от ранна възраст. ГЕЛ svolgele, дейностите си си скаут лагер в Северозападен регион на Милано, до границите на три градски парка, е единствената група в Милано, за да има район, заобиколен от зеленина с много място, за да живеят Животът Scout.

за информация
www.gelmilano.org

VN: F [1.9.17_1161]
Рейтинг: 6.7 / 10 (3 гласувания)
VN: F [1.9.17_1161]
Рейтинг: -2 (от 6 гласа)
based on 3 ratings Млади изследователи Ломбарди (гел), 6,7 от 10, на базата на 3 оценки
Дял

16 Коментари досега »

  1. Paul

    AM 13 юли, 2008 @ 11:41

    Виждайки всички скаут асоциации, които възникват през последната година, аз искрено се чудя каква е причината за тази пролиферация. Особено като се вземе предвид факта, че много групи са всяка година в трудности при намирането на всички възпитатели трябва да продължат да работят.

    Какво е това разединение?

    Павел, Триест
    (На един град, където има твърде много асоциации)

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: +1 (от 1 глас)
  2. Иван Danchielli командир на скаутска дружина Виченца (Big Bear Уайт)

    AM 23 юли, 2008 @ 14:14

    Уважаеми Павел, Триест, 13 юли, причината за тези звена е проста: има хора, които са уморени от абсурдно да се поръчките на услуги от централата. Някои примери са на стойност хиляда думи, някои търговски групи "повече" е осъдена да спира работа, защото няма мъжки фигури на "глава",, при условие че са от женски фигури, са били забранено да присъстват на Св. Маса в еднакво наказание на експулсиране, дадена на "конфесионална" на асоциация (не много вяра), назначаването се определя на "Централен комитет", независимо от характеристиките на човек операционна в клоновете; дейности между момчета и момичета трябва да се поддържа най-малко 3 мили; забранени поради не-образователна област раздел, се допуска само до областта на единство, въпреки че само 4-5 точки, разбира се, във високите планини и с 1 брой само на 19 години, с две години опит; фрази като " Аз съм на комисар и депозитаря на метод "(4-5 години опит в сравнение с 45 от присъстващите на срещата ... и така нататък. аз се надявам толкова много за вас да се разбере на динамиката, които Ви безпокоят. ме Повярвайте, по-скоро един плурализъм, че един Федерална принудителни и централизирана, в който е забранена всякакъв вид на мнение от "интелигенция" съвсем прост метод. започнах да диша радост скаути, след 45 години, само във федерацията. накрая, не забравяйте думите на BP, оспорени от шефа си (! ) за предложението си "против" регламента "По дяволите правилата, го наричат ​​експеримент" (в ада с нормативната уредба, го наричат ​​експеримент!). Това ви кара да мислите.
    PS: За три години от създаването брой 80 членове (с 8 скаут лидери), които биха могли да са принадлежали към раздел CNGEI, ако само "лидери" са били по-далновидно и по-малко отбранителна. Ключова дума: "отворен ум".
    Безопасно пътуване.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  3. Марк (гениални Fawn)

    AM 26 юли, 2008 @ 13:15

    Съжалявам, но ... аз говоря от главата AGESCI, и прочетете тези коментари, аз съм много се впечатляват от това как организациите работят "сестри" италианският. Освен всичко, мисълта е твърде тежък, конфесионални в нашето общество, но пред някои неща, щях да се върна, за да преподават на ценностите на момчетата скаут със свободата да изразят всички стойности на закона и обещанието, че, за щастие, мога в моята асоциация!
    Но разпространението не помогне ... идеи трябва да започне скаутите на всички от BP, няма смисъл, че има 1000 различни интерпретации на метода ...

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  4. Иван Danchielli командир на скаутска дружина Виченца (Big Bear Уайт)

    AM 27 юли, 2008 @ 21:17

    Уважаеми марка, аз съм съгласен с вас и да споделят мислите си. В нашата асоциация, която не е нарушена, но методът се извършва непрекъснати изследвания на оригиналните източници от мисълта на BP Мисля, че знам доста добре. Аз съм говорил само на грешки на CNGEI, идвам и аз знам много добре, нищо. Много местни структури не са готови да дадат своя интерпретация на всеки отделен метод, но само изследванията и да се създаде независим управление на техните организации, повтарям: Управление на дневна, далеч от отвратителни грешки, които аз, изброени. В това ние сме много близо до теб и мен. Методът има какво да правят. Скаутинг оригиналния план, с нас, няма опасност, наистина! Прегръдка и ръкостискане. Безопасно пътуване. Big White Bear.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  5. Доминик тиква

    AM 30 юли, 2008 @ 14:37

    Впечатлението е, че скаутите на "светското" е в пълен разпад. Напущане и дезертьорство, сега са нещо, което трудно може да се определя като маловажно.
    В Триест, Гела, Таранто, Виченца, Massa Carrara, Manziana е напуснал общ дом, за да изберат нови пътища.
    През последните други са го направили (скаут Сардинците, гел, Assoraider)
    За една асоциация, която вече има регистрирани около 11000 това не може да бъде описан като резултат на "персонализъм" ще разединение или загуба на съзнание.
    Проблемите могат да бъдат значителни.
    Управлението на сдружаване, както и неговата структура са дъщери на ценностите, които въплъщават в себе си.
    Изместването на светския характер на по-светска Скаут асоциация е видима за всички да видят.
    Всъщност, бях много поразен от промяната в закона на BP. замени Бог с Cubs в общ духовност, много нова епоха, в силата на това идва следващата стъпка със сигурност засяга промяна на на скаут закона и ролята на началник на отдел, който може да бъде, защо не!, въпреки че не е хетеросексуална.
    Останалата част трябва да бъде в съответствие с техните идеи.
    Надявам се, че историческата и идеалното CNGEI многоверски, отворен, светско, плуралистично могат да се съхраняват и съхранени от тези, които избират да останат на това иска да продължи да се живее и да я предложи.
    Опитайте се да остане единна, а не, disperdevi.
    Бог знае какво е необходимо, днес в Италия, място на имиграцията и културните промени на светската Скаутинг, силна, добре структурирана и твърдо в своите идеали настанят студенти, които дори не може да италиански, в допълване (не е опозиция), за да конфесионалната.

    Germano трудолюбиви

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: +1 (от 1 глас)
  6. OldStoneGrizzly

    ч. на 7 август, 2008 @ 00:49

    Е, във всички честност аз не виждам какво не е наред в командир на скаутска дружина не е прав ...

    няма да има предубеждения?

    И тогава, всички тези приказки за "връщане към BP" за мен е малко смешно. Каква беше целта на BP в основаването на Скаутите? Предоставя на гражданите на Обединеното кралство, които биха били полезни за обществото, и активни носители на ценности, съвместими с него. Добре, нека спрем за момент: как трябва да бъде, днес, един добър гражданин? На религиозните фундаменталисти, независимо от религия е, че ще бъде добър разузнавач и добър гражданин? Какво общество искаме за утрешния ден? Стойностите, които са подходящи за пост-викторианска Англия са полезни днес?

    Задаването на този въпрос не е богохулна, аз вярвам, ...

    Добър Лов

    OldStoneGrizzly

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Оценка: -1 (от 1 глас)
  7. Доминик тиква

    ч. на 11 август 2008 @ 24:08

    Аз нямам пристрастия, но не мога да разбера защо католиците отидете на Маса ако CNGEI с униформа CNGEI, са изгонени от асоциацията (така се казва, от голяма бяла мечка).
    това е грешка или недоразумение?
    (Надявам се, че голямата бяла мечка преувеличени)

    Немски трудоемък

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  8. Тарчизио

    ч. на 12 август 2008 @ 00:32

    Аз съм все още CNGEI, но са тези лидери и възпитатели, които вярват, че намирането на все по-трудно за престоя си в сдружението. Не споделям мнението на приятеля си голяма бяла мечка, с когото споделих повече от десетилетие на на членството CNGEI Виченца, не ви е изключен, когато присъства на църковна служба в униформа, но по мое мнение CNGEI е доброволно или Няма връщане в Асоциацията на невярващи, да не говорим за атеисти. По време на престоя ми в училище лидери proponovena "затишие в дейността", за да позволи участието в религиозни служби, днес е последният ми доклад, че лидерите предупредиха, че тези, които желаят да присъстват на масата, трябва да отидете на Маса, както обикновено в 8 часа преди Започва дейността. За съжаление има огромен недостиг на лидери и се затваря или променя цялата група (като Manziana, Маса, Триест (2), Таранто, и т.н. Или се надява ... обещание за нова малките първоначално липсва. Думата на обещанието; най-добрите ни, "суха", ако ние сме Бога семейство дома, след това влезе с обрати на фразата, с указание за задължение от страна на WOSM, но винаги има израз "Обещавам, да обичам ..." Какво е толкова малко, за да се обичат, да го изведе от светската Prom ... дори и сега трябва да се задължават да се каже. Ето защо след 24 години като ръководител CNGEI Надявам се във възможността за промяна на датата, без да вредят на момчетата, че лидерите често са Марио Марио Роси и Роси .

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  9. Иван Danchielli командир на скаутска дружина Виченца (Big Bear Уайт)

    ч. на 4 септември, 2008 @ 22:15

    Аз бях заместник-ръководител катедра на джамборе в Япония през 1971 г. и на Световната конференция за добро Алдо Марзот представи проект на четвъртия клон на "Raider" (пост-Rover Скаут млади хора ..). Той извика скандал в CNGEI Марзот и бе принуден да задържа на ASSORAIDER на земята. Бих могъл да цитирам много други примери за непреклонността на асоциирането си на произход, последната от които е както следва: нашия офис се посещава от всички групи на всички асоциации, той е красив сайт за скаут дейности, по-малко от CNGEI на нашия град ... ние не съществуваме за тях. Скаути и братя и сестри се грижат един за друг, че сме, че младите хора от семействата. Останалото е безплодна полемика. Идеален универсален Прегръщам всички вас. Добър лов и добър начин.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  10. Тарчизио

    ч. на 8 септември, 2008 @ 23:34

    Уважаеми Big Bear White ми напомня на Иван Грозни, помете всичко. Това не е съвсем вярно, че всички на бившия си част от който е първият комисар, съм забравил ... сме дошли да се правят обещания за най-малките от вас и са предложили повече от гостоприемство, значки и книга на приказките, публикувани от вас. Вие знаете, че съм съгласен с вас по някои други въпроси, но както при всяка асоциация, се различават. За съжаление, но за щастие за мен, също така, понякога е по-добре да се разделят най-спокойната и продължи на ново място, вместо да продължават да се у дома pizzicarci. И когато казвам, по-добре аз да кажа за проучвателни като в този случай, сега те са 70 деца, които изпитват повече скаути радост на съобщението. Може би това е повече от символ.
    Добро Лов - Road - Way

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  11. Марко Сабатини

    ч. на 17 септември 2008 @ 05:39

    За разпространението на автономни асоциации скаут, в настоящия момент мисля, че трябва да оценим, че с приемането на философията на древен Китай, "може да бъде бедствие, може да бъде божи дар." Разбира се, изоставяне на път, който изглежда вече не е възможно да се отвори от утъпкания път включва сериозен пропуск, период на траур, се над него, да вземе инициативата. Това не се случва всеки ден, а не всички, но това се случва все повече и повече неща е frequente.Non хора със слаби стомаси или без вътрешни структури.
    Изместването атеист, светския повече, отколкото, като CNGEI, която започна наскоро да се превърне в асоциация на невярващите е една от причините, които причиняват на бягството на цели помещения. Аз съм съвършено добре с Mimmo тиква AGESCI напомня, че по други причини, вие сте по-добре от гледна точка на предателства.
    Тя трябва да се каже, също така, че търсенето за самостоятелно-асоциативна структура се определя от няколко години от бюрократично поведение (като една "власт да изкорени") или по-лошо надут и арогантен на някои асоциативни нива, подкрепени от една пристрастно тълкуване на правилата са твърде строга (законът е за човек, а не обратното). Това се случва, мисля, защото арогантно има тенденция да се култивира амбициите на монопол avvilendo Асоциация за организация на движение. В тази връзка си спомням хубава статия списание Дон Романо Nicolini AGESCI ", B.-P. ще започне да Brownsea? "Скаутска-PE № 13 на 6 юни, 2007. Ние в Сан Casciano в Вал ди Pesa, Флоренция и поради тази причина ние, оставяли AGESCI FederScout избора за набор асоциативност и автономни и Федерални скаутското движение в BP каза:
    "Нашата цел е да се децентрализира
    управление на движението
    колкото е възможно, така че
    за да се избегне бюрокрацията
    и да се даде максимална
    на демократичната автономия
    към местните структури.
    Ние не сме толкова много организация
    Като едно братство,
    развълнувани от духа и
    неписан закон на лоялност,
    , а не от правила и
    печатни наредби. "
    В края на краищата, и аз се стигне до извода, е да усетите духа на движението, който е уникален и всички ние сме братя, гледайки от разстояние изрази
    организация в различните форми на сдружаване.
    За цялата братска начин!
    Марко Сабатини президент SCOUT ГРУПА промоутър

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  12. Стивън Монсерат 1 векове

    ч. на 17 септември 2008 @ 18:57

    Анализът на Марк, аз лично изпълнени тази година в Bisceglie, докосва по даден въпрос, които със сигурност, допреди няколко години, никога не сте говорили за много: сдружения на demergers "по-важни", L ' agesci, а напоследък и CNGEI Assoraider.
    Без да навлизаме в отделни събития, Марк казва ясно какви са основните причини за тези звена и аз не съм тук, за да ги повтарям, аз просто казвам, че съм го споделят в пълен размер.
    Конструктивна дискусия за това, което води секции, групи, индивидуални животни, но също да бъде изоставена от Асоциацията на членство ще помогне да се разбере, където вие сте наред и ще помогне да се проследи пътя ", сподели", че един ден привеждането на всички скаути в италианския федерация, уважение на това, което са различия и особености, характеристики на всеки. Може да се вземе пример за Federscout: много асоциации, светски, католик, pluriconfessionali, различни истории, различните региони и т.н., но всички заедно те обсъждат, да сравняват, да организират събития и дейности. Мисля, че това се нарича "Скаут братство"! И това е един прекрасен опит, за да живеят!
    Аз съм идеалист, но аз мечтая общ дом за всички италиански скаути. И "това е възможно. Но винаги, без да забравя учението на BP: скаутското движение. Мисля, че някога е използвал тази дума, на случаен принцип, но с точно значение: движението включва, не изключва, е непрекъснат и вечно пътуване, той подобрява и обогатява всеки ден!

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  13. Ангел Benassi

    ч. на 21 октомври 2008 @ 17:54

    Духът Scout е една, независимо от символа, при които се упражнява.
    Как "стари скаути" Аз съжалявам за да чуят речите, които нямат нищо общо с братството, че трябва да съществува между всеки един от нас.
    Аз за съжаление трябваше лош опит с локално AGESCI, от която идвам, но все пак аз съм винаги готов за диалог и сътрудничество, когато има нужда.
    Надявам се, че в бъдеще нещата могат да се променят, аз съм убеден, че непреодолимата сила на скаутите е също и преди всичко братството, родено от разнообразието.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  14. Happy Duck

    ч. на 10 ноември 2009 @ 03:46

    Здравей
    , MI Antonielli име е Пол и аз съм Scout Group Scout Agesci Folignano1, аз съм 46 Отстъпката син (моя баща nel1950circa Patent No. 1) на активна служба, докато преди няколко години. Аз едва сега намери в интернет, но отдавна чух за вас и сега вече казах, Тох "тук е друга Скаут асоциация, dopoquella Триест Ломбард, асоциацията ще получите в малко на Бергамо, а след това да бъде началото на Пулия последвано от римляните на север и на запад от Флоренция.
    Аз се чудя. какъв е смисълът да създадете друга Скаут асоциация? Agesci на CNGEI, ЕСФ там са добри? Аз цитирам само тяхното 3
    защото те са най-големият и 3 са за мен, защото твърде много от същото важи и за други discorsoche за вас.
    Те също така образова младите хора с метод, измислен от BP, като скаут, да ви кажа. Така че, защо, ако искате да направите образователна услуга за деца не споделят тяхната комбинация? Какво е толкова несъвместими с vosrti вашите мисли и идеологии? Прости ми, но аз виждам малко смирение и твърде жаден, за да заеме централно място.
    Ако АН е време ние не мислим, че би било много развълнувани за това разделение, защото той винаги проповядва братство на Sout по целия свят и сега ние се разделят на много асоциации Mah! Има достатъчно разделения в църквата, сега ние ви донесе дори scout.Scusatemi на това писмо може да е малко неприятен, но това е мисълта, че извършва вътре за известно време. В чака отговор вю може би плодотворен път comunque.Buona, работа
    В Скаутинг Duck е щастлив.

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)
  15. Робърт Stanzione

    ч. на 10 ноември 2009 @ 17:32

    Коментар:
    Прочетох внимателно това, което момчетата се описва, като се отбелязва, наблюдение и коментира и аз да ви поздравя, защото забелязвам, в желанието да се срещнат и да се конкурират на идеи и вярвания, достигнали падежът. Скаутинг е среда, където можете да огледало, да сравните и изразяват свободно и е може би единственото добро нещо, че сега можем да прецени, завладян между нас. За останалите е тъжно ми убеждение, че всичко в очите и да сърфирате безцелно. Аз не знам, но предполагам, че може би аз съм най-ветеран от всички писатели. Жилищна, ветроходство, на почти осемдесет разузнавач от 1945 г. насам. Скаути от ASCI от Rover CNGEI, тогава SM Alt комисар, съосновател на четири групи през целия ми живот. Три джамборе, сега спор навън CNGEI. Те са известни от някои игнорирани от другите, може би от някой, толерирани, ако не са оспорвани. Писах за моите приключения в 150 истории, много от скаути в Италия и в oltri дванадесет страни, където съм направил работата на живота си. Един от моя личен акаунт на суровия Скаутинг: полезни, образователни, но лесно да се манипулират и заблуждават тези, които го следват на лицемерен начин се използва в момента. Гай е едно нещо, инструктор, а другият е на възпитателя. Ние се движим много посредствени инструктори, много малко педагози. Така че на скаутското движение, определени от autonomasia просветното движение, не е това, което правиш. Похвални опити са, разбира се слаби резултати. За съжаление, групи често домакин pressapochisti, незрели, арогантен, exhibitionists,, да размива основните ценности, които висят на метод, което е само обект на личния им скинията, за да скрият своята гражданска и морална несъстоятелност.
    Ако искате време и следват блог всеки толкова често: Succiso Пеликан моето новооткрития врата само за да дам на моите чувства и моя опит в повече от петдесет години скаути за разузнаване, практикува на първо място в асоциации по-късно в живота и в Работа в контакт с хора от различни етноси, култура, вярвания, различни религии. Бях щастлив да бъде в състояние да се измери, да получава и да даде нещо много италиански, християнин, гражданско, ентусиазиран.
    Безопасно пътуване и SUSP бялото перо

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: -2 (от 4 гласа)
  16. Тарчизио

    ч. на 27 февруари 2012 @ 01:13

    Бих, за духа на знанието, ако можете да получите разяснения от гел: в някои части Четох, че гелът се състои от няколко групи в Лондон, но виждам вашия сайт, изброени само една, базирана в Милано. Има и други групи? Благодаря и Честит пътуване

    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0.0 / 5 (0 гласа)
    VA: F [1.9.17_1161]
    Рейтинг: 0 (от 0 гласа)

Коментари RSS · TrackBack

Моля, въведете вашия коментар

Име: (задължително)

E-Mail: (няма да бъде публикуван - задължително)

Сайт:

Коментар:

Immagine CAPTCHA
Промяна на изображението
*


Искам да бъда актуализиран за всякакви промени в статията, без да оставят коментар за сега

Записан